Γράφει ο κ. Δημήτριος Αλεξόπουλος, Επίτ. Τελωνειακός Επόπτης
Παρακολουθώντας με αγωνία την πορεία του
Εθνικού μας θέματος,περί του ονόματος της Μακεδονίας και γνωρίζοντας τις
βασικές θέσεις των Σκοπιανών, βάσει Ιστορικών στοιχείων,που επικαλούνται,
έκρινα σκόπιμο να σας επισημάνω κάποια βασικά ιστορικά στοιχεία που δικαιώνουν
την Χώρα μας, και τα οποία εξ όσων έχω ερευνήσει δεν είδα να τα επικαλούνται οι
έλληνες πολιτικοί ούτε και ιστορικοί, αλλά ούτε και από τα μαζικά μέσα
ενημέρωσης, καθ’ όσον δύναμαι και έχω παρακολουθήσει, να τα έχουν επισημάνει.
Κατ’ αρχήν οι Σκοπιανοί επικαλούνται την ΙΣΤΟΡΙΑ και κυρίως επικαλούνται τους λόγους του Δημοσθένους, αυτόν έχουν κάνει σημαία τους,ο οποίος αποκαλεί τον Φίλιππον «βάρβαρον».
Αυτό όμως δεν είναι ισχυρά απόδειξις, διότι ως πολιτικοί αντίπαλοι ο Δημοσθένης και ο Φίλιππος (δημοκρατικός ο πρώτος ,βασιλικός ο δεύτερος, υβρίζοντο, και ας θυμηθούμε προ μερικών δεκαετιών,Έλληνα Μακεδόνα Πρωθυπουργόν και μετέπειτα Πρόεδρον της Δημοκρατίας,πολιτικοί του αντίπαλοι πως «τον ανέβαζαν» και πως «τον κατέβαζαν».
Κατ’ αρχήν οι Σκοπιανοί επικαλούνται την ΙΣΤΟΡΙΑ και κυρίως επικαλούνται τους λόγους του Δημοσθένους, αυτόν έχουν κάνει σημαία τους,ο οποίος αποκαλεί τον Φίλιππον «βάρβαρον».
Αυτό όμως δεν είναι ισχυρά απόδειξις, διότι ως πολιτικοί αντίπαλοι ο Δημοσθένης και ο Φίλιππος (δημοκρατικός ο πρώτος ,βασιλικός ο δεύτερος, υβρίζοντο, και ας θυμηθούμε προ μερικών δεκαετιών,Έλληνα Μακεδόνα Πρωθυπουργόν και μετέπειτα Πρόεδρον της Δημοκρατίας,πολιτικοί του αντίπαλοι πως «τον ανέβαζαν» και πως «τον κατέβαζαν».
Επικαλούμεθα κι’ εμείς την ΙΣΤΟΡΙΑ με κείμενα απολύτου επιστημονικού κύρους. Παραλείπω γνωστές θέσεις ιστορικών που κατά κόρον παρουσιάζονται, όπως «εστίν ουν Ελλάς η Μακεδονία..»,τις επιγραφές, το ομόθρησκον, την διάδοση της Ελληνικής γλώσσης υπό του Μ. Αλεξάνδρου και όχι κάποιας «μακεδονικής», κ.λπ. και σας επισημαίνω κάποιες ισχυρότατες θέσεις υπέρ ημών, τις οποίες ως προείπα δεν τις έχω δει να χρησιμοποιούνται και τις οποίες πρέπει να επικαλεσθούμε τις κάτωθι: Α) ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ:
1) «…οι πρόγονοι των βασιλέων Μακεδόνων κατήγοντο από τους Τημενίδες του Άργους…» (Θουκιδ. 2. 99)
2) Την αυτή πληροφορία μας δίδει και ο Ηρόδοτος ότι έφυγαν από το Άργος και πήγαν στην Μακεδονία. (Ηροδότου 8.137)
3) Ενώ οι Σκοπιανοί αποκόπτουν τον Μέγα Αλέξανδρο από το Ελληνικό Έθνος, ο ίδιος ο Αλέξανδρος τους διαψεύδει, ιδού τι λέγει:«Αφού πέρασε τον Ελλήσποντο και έβλεπε την Τροία αναθυμόταν τις ηρωϊκές πράξεις και όταν κάποιος ντόπιος του είπε να του δώσει την λύρα του Πάρι απήντησε: «Ουδόλως την έχω ανάγκη, διότι έχω αποκτήσει την λύρα του Αχιλλέως, με την οποίαν εκείνος αναπαυόταν τραγουδώντας κατορθώματα ανδρών, ενώ του Πάρι η λύρα έψαλε θηλυπρεπή ερωτικά τραγούδια». Και αφού το κείμενο αναφέρει τις σχέσεις που είχε και τις δωρεές που έκανε σε Έλληνες ηγέτες και διανοουμένους της εποχής του (Αριστοτέλη, μουσικό Ανάξαρχο, Πύρωνα τον Ηλείο, τον Ξενοκράτη , τον Πλάτωνα) αναφέρεται και στον Διογένη και λέγει: «..αν δεν ήμουν Αλέξανδρος μακάρι να ήμουν Διογένης… τώρα όμως σκέπτομαι ως ΕΛΛΗΝ Αργεάδης (Αργείος), απόγονος του Ηρακλέους και του Περσέα να ενώσω το ΕΛΛΗΝΙΚΟ γένος με τα βαρβαρικά και να δημιουργήσω κάθε είδους δικαιοσύνη και να εξανθρωπίσω όλη τη γην και να χορέψουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ νικητές στη Ινδία… και να κάνω το ΕΛΛΗΝΙΚΟ πολίτευμα τρόπο ζωής…» (Πλουτάρχου. «Περί της Αλεξάνδρου Τύχης » 10).
Σ’ αυτό το κείμενο υπάρχουν πολλά στοιχεία που αποδεικνύουν την προσωπικότητα του Μ. Αλεξάνδρου, πως ήταν διαποτισμένο το είναι του και το οποίο ο ίδιος με υπερηφάνεια διεκήρυττε, όμως δια την μη μακρότητα του λόγου, οι επιτελείς σας μπορούν να βρουν αυτά τα στοιχεία. Επίσης αρκετά στοιχεία, όπου οι βασιλείς της Μακεδονίας σεμνύνοντο και καυχώντο ότι είναι Αργεάδες (εκ του Άργους),επίσης μπορούν να βρουν στο βιβλίο «ΠΑΥΣΑΝΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΙΣ», (βιβλίο VII (7ον) ΑΧΑΪΚΑ Κεφ. 8ον, παρ.8 σημ. 5 Μετάφρασις σχόλια Νικ. Παπαχατζή Εκδόσεις «ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε.»)
Β) ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑΝ ΓΡΑΦΗΝ
Ερχόμεθα τώρα σε κείμενα της Αγίας Γραφής Παλαιάς και Καινής Διαθήκης, τα οποία ως λόγος του Θεού είναι αληθή και έχουν απόλυτο κύρος.
Στο βιβλίο Α Μακκαβαίων διαβάζουμε:
1) Ο Αντίοχος ο Επιφανής ορίσθηκε υπό του ιδίου του Αλεξάνδρου (ζώντος έτι του Αλεξάνδρου) βασιλεύς του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ βασιλείου των Σελευκιδών. (Α Μακ.Α 10).
2) Στο ίδιο βιβλίο καταγράφεται ότι ο Αλέξανδρος, ο υιός του Φιλίππου εβασίλευσε στους ΕΛΛΗΝΕΣ (Α Μακ.ΣΤ 2).
3) επίσης στο ίδιο βιβλίο γράφεται ότι ο Ιούδας ( πολεμάρχης των Εβραίων ) ζήτησε συμμαχία μετά των Ρωμαίων, διότι εφοβείτο ότι το βασίλειο των ΕΛΛΗΝΩΝ (Σελευκιδών) θα καταλάβει την Ιουδαίαν (A Μακ. Η.17.18).
4) Από το όγδοο κεφάλαιο του Δανιήλ ο Χριστιανικός κόσμος που πιστεύει στην Αγία Γραφή , αλλά και ο υπόλοιπος κόσμος που δέχεται ως ιστορική πηγή την Αγία Γραφή, πληροφορούμεθα: (σε περίληψη). Εδώ περιγράφεται όραμα που είδε ο Δανιήλ το βασίλειο των Μήδων και Περσών σαν ισχυρότατο κριο που κυριαρχούσε και εμεγαλύνθη. Όμως ένας τράγος εξ Αιγών (της Μακεδονίας) με ταχύτητα αστραπής, που δεν πατούσε στην γη συνέτριψε ολοσχερώς την βασιλεία του κριου (Μήδων, Περσών) και ο τράγος εμεγαλύνθη σφόδρα. Και πάνω στην μεγάλη αυτού ισχύ διεσπάσθη σε 4 κέρατα(βασίλεια).Και εζήτησε ο Δανιήλ ερμηνεία του οράματος. Και ο Γαβριήλ εξήγησε το ανωτέρω όραμα περί Μήδων και Περσών και τον συντρίψαντα αυτούς ότι αυτός είναι ο βασιλεύς των ΕΛΛΗΝΩΝ (ο Μ. Αλέξανδρος). (Δανιήλ κεφ. 8).
5) Στην Καινή Διαθήκη ακόμα πιο ξεκάθαρα πληροφορούμεθα από τις Πράξεις των Αποστόλων στο Κεφ. ΙΖ (17).Στη Θεσσαλονίκη παρά τις ταραχές που δημιούργησαν οι Ιουδαίοι με ταραχοποιούς αγοραίους και πονηρούς άνδρας, επίστευσαν στον Χριστό πολύ πλήθος ΕΛΛΗΝΩΝ και από τις πρώτες (εκ των ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ) γυναικών ουκ ολίγαι (Πραξ. ΙΖ 4).
6) Μετά δε τις ταραχές επήγαν (ο Παύλος και ο Σίλας) στην Βέροια και εκεί επίστευσαν εκ των ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ γυναικών των ευσχημόνων(επισήμων) και ανδρών ουκ ολίγοι (ΙΖ 12).
Από αυτά βεβαιούμεθα ότι στην Θεσσαλονίκη, την Βέροια (και σ’ όλη την Μακεδονία ασφαλώς) κατοικούσαν μονίμως ΕΛΛΗΝΕΣ όχι σαν περαστικοί, αλλά οι επίσημοι και οι πρώτοι των πόλεων, και γενικά ο πληθυσμός ήταν ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ.
Είναι πολλές οι πηγές που καταγράφουν την Ελληνικότητα της Μακεδονίας, τα περισσότερα είναι γνωστά και δημοσιευμένα, αυτά όμως που σας ανέφερα (χωρίς βέβαια να έχω διαβάσει τα πάντα γι’ αυτό το θέμα) δεν τα συνάντησα.
Γ) ΟΧΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΗ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΛΕΠΤΑΣ ΑΛΛΑ ΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΝ
Έχω την γνώμη ότι την διαφορά μας με τα Σκόπια δεν πρέπει να την λύσομε με διμερή συμφωνία, πιεζόμενοι (εμείς) από άλλες δυνάμεις, αλλά να την φέρομε ενώπιον των αρμοδίων διεθνών οργάνων, με όλα τα επιχειρήματα που έχουμε. Απ’ ο,τι γνωρίζω τα διεθνή όργανα Ο.Η.Ε., Διεθνές Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ.λπ., παρά τις κάποιες επιφυλάξεις για την αντικειμενικότητά τους, βασικώς προστατεύουν τις πολιτιστικές και πνευματικές κληρονομιές των λαών. Αλλοίμονο αν στην Διεθνή Κοινότητα ο,τι γυαλίζει ο καθένας να το κλέπτει η να το αρπάζει.
Ας πάνε λοιπόν οι Σλαύοι των Σκοπίων στο τμήμα Παγκόσμιας Γλωσσικής Κληρονομιάς της UNESKO να αποδείξουν και να κατοχυρώσουν ότι η Βουλγαρική διάλεκτός τους, έχει σχέση με την Κοινή Ελληνική Γλώσσα, που διέδωσε στον Αρχαίο κόσμο ο Μ.Αλέξανδρος και εάν έχει σχέση με τα Ελληνικά ονόματα Αλέξανδρος, Ολυμπιάς, Αριστοτέλης ,Φίλιππος κ.λπ.
Είναι βέβαιον ότι η Παγκόσμια Επιστημονική Κοινότητα, αλλά και ουδείς επιστήμων γλωσσολόγος θα βεβαιώσει τέτοια παραχάραξη.
Εξοχώτατε Κύριε Υπουργέ, έρριψα κάποιες ιδέες, οι οποίες ίσως σας βοηθήσουν στην σκληρή μάχη που έχετε μπροστά σας.
Μετά της προσηκούσης τιμής
προς το πρόσωπό σας και το αξίωμά σας
Δημήτριος Αλεξόπουλος
Επίτιμος Τελωνειακός Επόπτης
Υπεύθυνος της Επαρχιακής Εφημερίδας
«ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΚΟΥΒΕΛΑΙΩΝ» Ν.ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Πρόεδρος του Ορθοδόξου Συλλόγου
Εξωτερικής Ιεραποστολής «ΑΠ.ΘΩΜΑΣ»
Νοταρά 50 Κόρινθος 20131
Τηλ. 6972059858
Κοινοποίησις:
Α) Εξοχώτατον Πρόεδρον της Ελληνικής Δημοκρατίας, Β) Γραφείον κ. Πρωθυπουργού, Γ) Βουλή των Ελλήνων, Δ) Πολιτικά Κόμματα: 1) ΣΥΡΙΖΑ 2) ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 3) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ 4) ΑΝ.ΕΛ 5) ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 6) Κ.Κ.Ε. 7) ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 8) ΠΟΤΑΜΙ, Ε) Τηλεοπτικοί Σταθμοί: 1) ΕΡΤ1 2) ΑΝΤ 1 3) SKAI 4) STAR 5) ALPHA 6) ART 7) 4E 8) ΡΙΚ 9) ΛΥΧΝΟΣ 10) SUPER TV, ΣΤ) Εφημερίδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου