Kosmas:
2. Πιστεύουμε απόλυτα πως η συζήτηση της «αγιοποίησης νέων αγίων» πρέπει να συνεχισθεί, όχι με σκοπό να πλήξουμε τα πρόσωπα που έχουν «αγιοποιήσει» οι διάφοροι κύκλοι. Τονίζουμε και πάλι ότι τα πρόσωπα αυτά, τουλάχιστον όσα έτυχε να γνωρίσουμε πολύ καλά, ίσως πολύ περισσότερο από όσους υποστηρίζουν την «αγιοποίησή» τους αυτή, είναι σεβαστά, αγαπητά και ενάρετα, τα οποία ευχόμαστε να προγεύονται τα αγαθά του Παραδείσου, όπως και όλοι οι προαπελθόντες άνθρωποι.. Το λέμε αυτό, δηλ. το ότι γνωρίσαμε μερικούς από αυτούς, γιατί όπως μάθαμε, τώρα τελευταία έγινε κάποιο συνέδριο στη Κρήτη για τον π. Πορφύριο. Στο συνέδριο αυτό είχαν εισηγήσεις άτομα, τα οποία ποτέ, ή σχεδόν ποτέ, δεν γνώρισαν τον π. Πορφύριο, και εν πάση περιπτώσει δεν είχαν καμιά σχέση μαζί του! Κι’ όμως τα άτομα αυτά διεκδίκησαν να έχουν γνώμη για ένα άνθρωπο τον οποίο ποτέ δεν γνώρισαν! ΄Ετσι, γράφεται η ιστορία;
Θέλουμε η συζήτησή μας να φτάσει στο σημείο, να εξετάσουμε σ’ όλες τις διαστάσεις τους τα ζητήματα των «θείων σημείων» τους, ως και την Ορθοδοξία τους. Αυτό όμως μπορεί να γίνει με την βοήθεια όλων των χρηστών της καλής ιστοσελίδας μας.
3. Και τώρα τα επί μέρους ερωτήματα που παρακαλώ να απαντηθούν από τον αδελφό Μisha, ή άλλο αδελφό. Είναι τα κατωτέρω δέκα ερωτήματα:
1 Ο Αθηναγόρας ήταν Ορθόδοξος ή αιρετικός;
2 Οι διάδοχοί του, Δημήτριος και Βαρθολομαίος, ήταν Ορθόδοξοι ή αιρετικοί;
3. Ο Αθηναγόρας «ήρε» το σχίσμα των Εκκλησιών το1965, δηλ. έκανε την Ένωση των Εκκλησιών;
4 ΄Οταν ένας Πατριάρχης είναι αιρετικός, είναι αιρετική και η Εκκλησία του;
5 Λένε οι Πατέρες ότι όσοι «κοινωνούν» με αιρετικούς επισκόπους, ή
επισκόπους,που «κοινωνούν» με αιρετικούς, είναι και αυτοί αιρετικοί;
6. Οι «αγιοποιηθέντες» γεροντάδες κηρύττουν να μην έχουν οι πιστοί «κοινωνία» με τους «κοινωνούντες» με αιρετικούς επισκόπους;
7 ΄Εχουν να επιδείξουν πραγματικά θαύματα οι «αγιοποιηθέντες» γεροντάδες του Νέου Ημερολογίου;
8. Η ύπαρξη τυχόν «θείων σημείων» σ’ ‘ένα πρόσωπο, είναι απόλυτη απόδειξη ότι ο Θεός θέλει η Εκκλησία Του να τιμά το πρόσωπο αυτό ως άγιο;
9. Υπάρχουν πρόσωπα, που λένε ότι διενεργούν «θαυματουργίες» χωρίς να είναι άγιοι;
10. Γίνονται θαύματα και «εκτός Εκκλησίας»;
Υστερόγραφο
1. Αδελφέ Misha, ειρήνευε. Αναμένω την καλή συμμετοχή σου στη συζήτηση.
2. Χαίρω, για τη καλή συμμετοχή του αδελφού Silver, πράγμα που αποδεικνύει ότι ενδιαφέρεται πραγματικά για την αλήθεια. Ωραία η τελευταία παρέμβασή του.
3. Ωραίες οι παραινέσεις της αγαπητής μας Ζωής, πραγματικής «ρομφαίας»!
2. Πιστεύουμε απόλυτα πως η συζήτηση της «αγιοποίησης νέων αγίων» πρέπει να συνεχισθεί, όχι με σκοπό να πλήξουμε τα πρόσωπα που έχουν «αγιοποιήσει» οι διάφοροι κύκλοι. Τονίζουμε και πάλι ότι τα πρόσωπα αυτά, τουλάχιστον όσα έτυχε να γνωρίσουμε πολύ καλά, ίσως πολύ περισσότερο από όσους υποστηρίζουν την «αγιοποίησή» τους αυτή, είναι σεβαστά, αγαπητά και ενάρετα, τα οποία ευχόμαστε να προγεύονται τα αγαθά του Παραδείσου, όπως και όλοι οι προαπελθόντες άνθρωποι.. Το λέμε αυτό, δηλ. το ότι γνωρίσαμε μερικούς από αυτούς, γιατί όπως μάθαμε, τώρα τελευταία έγινε κάποιο συνέδριο στη Κρήτη για τον π. Πορφύριο. Στο συνέδριο αυτό είχαν εισηγήσεις άτομα, τα οποία ποτέ, ή σχεδόν ποτέ, δεν γνώρισαν τον π. Πορφύριο, και εν πάση περιπτώσει δεν είχαν καμιά σχέση μαζί του! Κι’ όμως τα άτομα αυτά διεκδίκησαν να έχουν γνώμη για ένα άνθρωπο τον οποίο ποτέ δεν γνώρισαν! ΄Ετσι, γράφεται η ιστορία;
Θέλουμε η συζήτησή μας να φτάσει στο σημείο, να εξετάσουμε σ’ όλες τις διαστάσεις τους τα ζητήματα των «θείων σημείων» τους, ως και την Ορθοδοξία τους. Αυτό όμως μπορεί να γίνει με την βοήθεια όλων των χρηστών της καλής ιστοσελίδας μας.
3. Και τώρα τα επί μέρους ερωτήματα που παρακαλώ να απαντηθούν από τον αδελφό Μisha, ή άλλο αδελφό. Είναι τα κατωτέρω δέκα ερωτήματα:
1 Ο Αθηναγόρας ήταν Ορθόδοξος ή αιρετικός;
2 Οι διάδοχοί του, Δημήτριος και Βαρθολομαίος, ήταν Ορθόδοξοι ή αιρετικοί;
3. Ο Αθηναγόρας «ήρε» το σχίσμα των Εκκλησιών το1965, δηλ. έκανε την Ένωση των Εκκλησιών;
4 ΄Οταν ένας Πατριάρχης είναι αιρετικός, είναι αιρετική και η Εκκλησία του;
5 Λένε οι Πατέρες ότι όσοι «κοινωνούν» με αιρετικούς επισκόπους, ή
επισκόπους,που «κοινωνούν» με αιρετικούς, είναι και αυτοί αιρετικοί;
6. Οι «αγιοποιηθέντες» γεροντάδες κηρύττουν να μην έχουν οι πιστοί «κοινωνία» με τους «κοινωνούντες» με αιρετικούς επισκόπους;
7 ΄Εχουν να επιδείξουν πραγματικά θαύματα οι «αγιοποιηθέντες» γεροντάδες του Νέου Ημερολογίου;
8. Η ύπαρξη τυχόν «θείων σημείων» σ’ ‘ένα πρόσωπο, είναι απόλυτη απόδειξη ότι ο Θεός θέλει η Εκκλησία Του να τιμά το πρόσωπο αυτό ως άγιο;
9. Υπάρχουν πρόσωπα, που λένε ότι διενεργούν «θαυματουργίες» χωρίς να είναι άγιοι;
10. Γίνονται θαύματα και «εκτός Εκκλησίας»;
Υστερόγραφο
1. Αδελφέ Misha, ειρήνευε. Αναμένω την καλή συμμετοχή σου στη συζήτηση.
2. Χαίρω, για τη καλή συμμετοχή του αδελφού Silver, πράγμα που αποδεικνύει ότι ενδιαφέρεται πραγματικά για την αλήθεια. Ωραία η τελευταία παρέμβασή του.
3. Ωραίες οι παραινέσεις της αγαπητής μας Ζωής, πραγματικής «ρομφαίας»!
4 σχόλια:
Πολύ ωραίες οι ερωτήσεις του άρθρου , αλλά πρέπει να πάνε λίγο πιο πίσω , διότι αναφέρονται πρωτίστως σε μεμονωμένα πρόσωπα . π.χ το 1924 όταν η εκκλησία της Ελλάδος σε εφαρμογή της εγκυκλίου του διάβολου του 1920 ,εισήγαγε παρανόμως σύσσωμη και χωρίς συνοδική πανορθόδοξο απόφαση το νέο ημερολόγιο τι συνέβη σε αυτήν? Είχε καμία επίπτωση η αλλαγή του ημερολογίου στην ορθοδοξία –ορθοπραξία αποστολική διαδοχή της ελληνικής εκκλησίας ? την πιάνουν τα αναθέματα του 16ου -19ου αιώνος περί αλλαγής του ημερολογίου και την κατάλυση της ιεράς παραδόσεως ? και τι σημαίνει εκκλησιολογικά να παρακούς αποφάσεις ορθοδόξων συνόδων και να εισάγεις μια καταδικασμένη αλλαγή , η οποία εκτός των άλλων δημιουργεί και πρόβλημα με την κατάργηση της νηστείας των αγίων αποστόλων ?
Όταν το 1948 η ελληνική εκκλησία και το πατριαρχείο σύσσωμη έγινε ιδρυτικό μέλος της θρησκείας του αντίχριστου οικουμενισμού αναγνωρίζοντας όχι μεμονωμένα αλλά σαν Εκκλησία όλες τις αιρέσεις ως εκκλησίες του χριστού και αρχίσαν επίσημα τα συλλείτουργα και οι συμπροσευχές με τους αιρετικούς! Τι μας λένε οι άγιοι ? οι αιρετικοί είναι χριστιανοί? Εδώ ισχύει το αρχαίον ρητό ενός κακού μύρια έπονται!!
Οι μετέπειτα ενέργειες του Αθηναγόρα έως και του Βαρθολομαίου , η διάφορες συνάξεις με συμπροσευχές σε ,Ασίζη , Μπαλαμαμντ του Λιβανου έως και την παρασυναγωγή στο κολυμπαρι της Κρήτης είναι αποτέλεσμα των ως άνω αναφερθέντων πτώσεων της ελληνικής κρατικής εκκλησίας ,τα οποία γίνανε αν όχι με εντολή ,με την ανοχή του συνόλου της ιεραρχίας σε απόλυτη εφαρμογή της εγκυκλίου του 1920 , πρώτα πρέπει λοιπόν να απαντηθούν τα ως άνω ερωτήματα και κατόπιν η απάντηση στα υπόλοιπα ερωτήματα του άρθρου είναι πανεύκολη !
Τουτέστιν η κρατούσα εκκλησία ξεκίνησε ως Σχισματική το 1924
προβιβάστηκε σε αιρετική το 1965 με τους Παπικούς Αγγλικανούς και Προτεστάντες
και κατέληξε στην Βλασφημία, με τις συνπροσευχές μωαμεθανων ραβινων βουδιστων ινδιάνων κλπ
ΣΤΑΥΡΟΣ
αυτό μας δισάσκουν οι ιεροί κανόνες , μόνο που σε αιρετική προβιβάσθικε το 1948 , ιδρυση του Π.Σ.Ε.
Deal
Δημοσίευση σχολίου