Κοινή γνώσις παντός μεν ορθοδόξου πιστού, κατ΄ ιδιάζοντα
δε λόγον των Μοναχών, πρέπει να τυγχάνη ότι το αίτιον του κακού δεν έχει την
προέλευσίν του και δεν αποτελεί συνέπειαν απορρέουσαν εκ των
προσωπικών-θεολογικών γνώσεων του Μεταξάκη ή του Παπαδοπούλου, ούτε του
Αθηναγόρου ή του Bαρθολομαίου,
ως και προ ή μετά άλλων ομοίων αυτοίς, αλλά πηγάζει εκ του γεγονότος ότι, ουχί
μόνον ούτοι, αλλά, κρίμασιν οις οίδε Κύριος, άπασα σχεδόν (όχι η Εκκλησία, άπαγε…
αλλά) η πνευματική ηγεσία τής καθ΄ όλου Εκκλησίας, εκτός βεβαίως σπανίων
εξαιρέσεων, ως και οι πλείονες εκ των Καθηγητών τής σημερινής θεολογικής επιστήμης,
συμμιγέντες, αφομοιώθησαν με την διεστραμμένην «θεολογικήν» σκέψιν της Δύσεως,
τούθ΄ όπερ κατέστησε τούτους ου μόνον απειθείς, αλλά και επικριτάς και
κατηγόρους της Ορθοδόξου Πατερικής θεολογίας, ανατρέποντες ούτω θεμελιωδώς την
υπόστασιν της «Μίας, Αγίας,…» του Χριστού Εκκλησίας! Η αποξένωσις τούτων αύτη
και διάβρωσις, ου μην αλλά και η πείσμων αυτών καταφορά και ύβρις κατά της
διδασκαλίας των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, επ΄ αθετήσει και αυτού τούτου του
Συμβόλου της Αγίας ημών Πίστεως είναι η βασική αιτία και η ρίζα τού κακού, ήτις
απέτεκε το απόβλητον εξάμβλωμα και απαράδεκτον δια την Ορθόδοξον Εκκλησίαν
πεπλανημένον και κακόδοξον φρόνημα, ότι άπασαι αι «χριστιανικαί» ομολογίαι
είναι και θεωρούνται «ΑΔΕΛΦΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΙ», πράγμα το οποίον τυγχάνει θεμελιώδης
αρχή και κατευθυντήριος γραμμή του λεγομένου Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών,
(Π.Σ.Ε) το πιστεύω του οποίου τυγχάνει η πεπλανημένη «θεωρία των κλάδων», βάσει
της οποίας και προήλθεν η εξ επόψεως ορθοδόξου υποστάσεως, φθορά των
«ορθοδόξων»-μελών αυτού.
----------------------------
Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...
Ο Νεοημερολογιτισμός είναι Παπισμός και Οικουμενισμός, και έχει καταδεδικασθεί οριστικώς υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος.
Το Γρηγοριανό - Νέο Ημερολόγιο είναι αυτός ο ίδιος ο Πάπας, ο οποίος, μέσα από την επιβολή του Ημερολογίου του και το εωσφορικό του ΄΄αλάθητο΄΄, προσεπάθησε να καθυποτάξει τους πάντας και να ακυρώσει τον μοναδικόν Αλάθητον, που είναι ο Τριαδικός Θεός και η άκτιστη Ενέργειά του, η οποία εδογμάτισε για το Ημερολόγιο, το Πασχάλιο και το Εκκλησιολογικό δόγμα, διά των Α΄και Β΄ Οικουμενικών Συνόδων.
Και τα δύο, Ημερολόγιο της Εκκλησίας και Εκκλησιολογικό δόγμα, αιώνες τώρα, δέχονται την επίθεση των Παπικών και των Οικουμενιστών.
Χαρίλαος Ι. Στουρα΄ί΄της.
Θεολόγος.