-Υπάρχει η Συνοδική Εγκύκλιος του 1920.
- Υπάρχει η ένταξη των «Ορθοδόξων» στο Π.Σ.Ε του 1948.
-Υπάρχει
η επίσημη άρση της Ακοινωνησίας τό 1965.
-Υπάρχει η Συνοδική αναγνώριση των Μονοφυσιτών στό Σαμπεζύ.
-Υπάρχουν οι ενωτικές αποφάσεις των Πατριαρχείων Αλεξανδρείας καί Αντιοχείας μέ τούς Μονοφυσίτες.
-Υπάρχει η Συνοδική αναγνώριση των Λατίνων στό Μπάλαμαντ 1993.
-Υπάρχει η επίσημη αναγνώριση του βαπτίσματος καί της ιερωσύνης των Λουθηρανών στό Φράιζινγκ υπό τόν Γερμανίας Αυγουστίνο καί τήν τοπική του Σύνοδο.
Τό κυριώτερον ἀπ' ὅλα εἶναι ὅτι εἰς τό Κολυμπάρι τό 2016 οἱ Οἰκουμενισταί ἐψήφισαν τό ἄρθρον 6, μέ τό ὁποῖον ἀνεγνώρισαν τίς αἱρέσεις ὡς «ἑτερόδοξες ἐκκλησίες» μέ τήν «ἱστορικήν των ὀνομασίαν»!!! Π.χ., ἀνεγνώρισαν Συνοδικῶς τόν Παπισμόν μέ τό ὄνομα «Καθολική Ἐκκλησία», τό ὁποῖον εἶναι βεβαίως τό ὄνομα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, κατά τό 9ον ἄρθρον τοῦ Συμβόλου («Εἰς Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν ...»). Ὅ,τι ἔκανε καί ὁ Τσίπρας μέ τήν Ἑλληνικήν Μακεδονίαν! ΠΡΟΔΟΤΑΙ!
------------------------
Στο Κολυμπάρι, είχαμε επανάληψη των όσων αναφέρονται στην Παναιρετική Εγκύκλιο του 1920.
Στο πρώτο από τα ένδεκα σημεία της, αναφέρει την αλλαγή του Ημερολογίου ως υποχρεωτική για την συμπόρευση ΄΄μετά των άλλων Εκκλησιών.΄΄
Η αναγνώριση Εκκλησιαστικότητος και Θείας Χάριτος στους πάσης φύσεως σχισματοαιρετικούς, έλαβε χώρα από το 1920, κ. Χατζηνικολάου, απλώς, το 2016 επανέλαβαν τα όσα είχαν κάνει πράξη με την αποδοχή και εφαρμογή του Παπικού Ημερολογίου το 1924.
-----------------------
@ 23 Φεβρουαρίου 2022 - 1:28 π.μ.
Κρῖμα, 100 φορές κρῖμα, κ. ΧΣ, πού ἄν καί δηλώνετε θεολόγος, ἐν τούτοις δίδετε τήν ἰδίαν ἀξίαν εἰς μίαν ἐγκύκλιον, τήν ὁποίαν τό 1920 ἐγνώριζαν μόνον οἱ Οἰκουμενσταί καί οὐδείς ἄλλος, καί μόνον ἀπό τό 1960 καί ἐντεῦθεν ἔγινε γνωστή ἀπό τά βιβλία τοῦ Ἰ. Καρμίρη εἰς κάποιους θεολόγους, δίδετε λοιπόν τήν ἰδίαν ἀξίαν εἰς τήν βρωμεράν (ἀλλά ἄγνωστον) αὐτήν ἐγκύκλιον μέ μίαν Ψευδοσύνοδον, διά τήν ὁποίαν ἔμαθαν ὅλοι οἱ ἐνδιαφερόμενοι! Τό ἴδιο κάνατε καί μέ τήν ἐγκύκλιον τοῦ 1935, ὀνομάσαντες αὐτήν παραπλανητικῶς «ὁμολογίαν τοῦ 1935». Ὁ ρόλος τῆς Ἐγκυκλίου τοῦ 1920 ἦτο ἐνημερωτικός / ἐπικοινωνιακός, ἐνῷ ὁ ρόλος τῆς Ψευδοσυνόδου τοῦ 2016 εἶναι καθαρῶς ἐκκλησιαστικός καί δεσμευτικός γιά ὅσους κοινωνοῦν μέ τούς Οἰκουμενιστάς. Ὅπως προανέφερα, ἡ πρώτη πέρασε ἀπαρατήρητος, καθότι ἄγνωστος, ἑνῷ ἡ δευτέρα ἔκανε «πάταγον» καί προεκάλεσεν ἀποτειχίσεις (δυστυχῶς, πολύ ὀλίγες). Ὅπως ἴσως γνωρίζετε, ὁ π. Σάββας Λαυριώτης καί μερικοί ἄλλοι καλοῦνται συνεχῶς νά ὁμιλήσουν εἰς διαφόρους συνάξεις καί ραδιοφωνικές ἐκπομπές. Ἐάν μετά ἀπό μερικές δεκαετίες καταλαγιάσουν ὅλες αὐτές οἱ ἀντιδράσεις καί δέν ὑπάρξῃ Ὀρθόδοξος Σύνοδος ν' ἀνατρέψῃ τήν Ψευδοσύνοδον τοῦ 2016, τότε ἴσως (δέν γνωρίζω στά σίγουρα) νά παύσουν πλέον τά μυστήρια τῶν Οἰκουμενιστῶν νά ἔχουν οἱανδήποτε Χάριν, διότι τότε θά ἔχουν αὐτοκατακριθῆ οἱ Οἰκουμενισταί Συνοδικῶς. Καί πάλιν, δέν γνωρίζω ὅτι αὐτό πού μόλις ἔγραψα εἶναι ὀρθόν. Ὡστόσον, ἄν ζοῦσα σέ 50 π.χ. χρόνια ἀπό σήμερα καί ἔβλεπα ὅτι ἡ Ψευδοσύνοδος ἐπεκράτησε πλήρως καί δέν ὑπάρχῃ καμμία ἀντίδρασις, τότε δέν θά λογομαχοῦσα πλέον μέ ὅσους ὑπεστήριζαν τό ἄκυρον τῶν μυστηρίων, ὄχι ὅμως λόγῳ «ὁμολογίας τοῦ 1935», ἀλλά λόγῳ τῆς Ψευδοσυνόδου.
Τό κυριώτερον ἀπ' ὅλα εἶναι ὅτι εἰς τό Κολυμπάρι τό 2016 οἱ Οἰκουμενισταί ἐψήφισαν τό ἄρθρον 6, μέ τό ὁποῖον ἀνεγνώρισαν τίς αἱρέσεις ὡς «ἑτερόδοξες ἐκκλησίες» μέ τήν «ἱστορικήν των ὀνομασίαν»!!! Π.χ., ἀνεγνώρισαν Συνοδικῶς τόν Παπισμόν μέ τό ὄνομα «Καθολική Ἐκκλησία», τό ὁποῖον εἶναι βεβαίως τό ὄνομα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, κατά τό 9ον ἄρθρον τοῦ Συμβόλου («Εἰς Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν ...»). Ὅ,τι ἔκανε καί ὁ Τσίπρας μέ τήν Ἑλληνικήν Μακεδονίαν! ΠΡΟΔΟΤΑΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Κολυμπάρι, είχαμε επανάληψη των όσων αναφέρονται στην Παναιρετική Εγκύκλιο του 1920.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο πρώτο από τα ένδεκα σημεία της,αναφέρει την αλλαγή του Ημερολογίου ως υποχρεωτική για την συμπόρευση ΄΄μετά των άλλων Εκκλησιών.΄΄
Η αναγνώριση Εκκλησιαστικότητος και Θείας Χάριτος στους πάσης φύσεως σχισματοαιρετικούς,έλαβε χώρα από το 1920,κ.Χατζηνικολάου,απλώς, το 2016 επανέλαβαν τα όσα είχαν κάνει πράξη με την αποδοχή και εφαρμογή του Παπικού Ημερολογίου το 1924.
Το 1920 μόνο η Κωνσταντινούπολη τους ονόμασες "Εκκλησίες",ενώ τώρα(το 2016)οι περισσότερες ψευδοεκκλησίες (10).Υπάρχει διαφορά.Και ο Αγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης διέκοψε την μνημόνευση του Πατριάρχου του μόνο όταν πέρασε Συνοδικά η Μοιχειανική αίρεση(μέχρι τότε είχε διακόψει μόνο την Εκκλησιαστική κοινωνία με τον μετέπειτα Άγιο Νικηφόρο).
Διαγραφή@ 23 Φεβρουαρίου 2022 - 1:28 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρῖμα, 100 φορές κρῖμα, κ. ΧΣ, πού ἄν καί δηλώνετε θεολόγος, ἐν τούτοις δίδετε τήν ἰδίαν ἀξίαν εἰς μίαν ἐγκύκλιον, τήν ὁποίαν τό 1920 ἐγνώριζαν μόνον οἱ Οἰκουμενσταί καί οὐδείς ἄλλος, καί μόνον ἀπό τό 1960 καί ἐντεῦθεν ἔγινε γνωστή ἀπό τά βιβλία τοῦ Ἰ. Καρμίρη εἰς κάποιους θεολόγους, δίδετε λοιπόν τήν ἰδίαν ἀξίαν εἰς τήν βρωμεράν (ἀλλά ἄγνωστον) αὐτήν ἐγκύκλιον μέ μίαν Ψευδοσύνοδον, διά τήν ὁποίαν ἔμαθαν ὅλοι οἱ ἐνδιαφερόμενοι! Τό ἴδιο κάνατε καί μέ τήν ἐγκύκλιον τοῦ 1935, ὀνομάσαντες αὐτήν παραπλανητικῶς «ὁμολογίαν τοῦ 1935». Ὁ ρόλος τῆς Ἐγκυκλίου τοῦ 1920 ἦτο ἐνημερωτικός / ἐπικοινωνιακός, ἐνῷ ὁ ρόλος τῆς Ψευδοσυνόδου τοῦ 2016 εἶναι καθαρῶς ἐκκλησιαστικός καί δεσμευτικός γιά ὅσους κοινωνοῦν μέ τούς Οἰκουμενιστάς. Ὅπως προανέφερα, ἡ πρώτη πέρασε ἀπαρατήρητος, καθότι ἄγνωστος, ἑνῷ ἡ δευτέρα ἔκανε «πάταγον» καί προεκάλεσεν ἀποτειχίσεις (δυστυχῶς, πολύ ὀλίγες). Ὅπως ἴσως γνωρίζετε, ὁ π. Σάββας Λαυριώτης καί μερικοί ἄλλοι καλοῦνται συνεχῶς νά ὁμιλήσουν εἰς διαφόρους συνάξεις καί ραδιοφωνικές ἐκπομπές. Ἐάν μετά ἀπό μερικές δεκαετίες καταλαγιάσουν ὅλες αὐτές οἱ ἀντιδράσεις καί δέν ὑπάρξῃ Ὀρθόδοξος Σύνοδος ν' ἀνατρέψῃ τήν Ψευδοσύνοδον τοῦ 2016, τότε ἴσως (δέν γνωρίζω στά σίγουρα) νά παύσουν πλέον τά μυστήρια τῶν Οἰκουμενιστῶν νά ἔχουν οἱανδήποτε Χάριν, διότι τότε θά ἔχουν αὐτοκατακριθῆ οἱ Οἰκουμενισταί Συνοδικῶς. Καί πάλιν, δέν γνωρίζω ὅτι αὐτό πού μόλις ἔγραψα εἶναι ὀρθόν. Ὡστόσον, ἄν ζοῦσα σέ 50 π.χ. χρόνια ἀπό σήμερα καί ἔβλεπα ὅτι ἡ Ψευδοσύνοδος ἐπεκράτησε πλήρως καί δέν ὑπάρχῃ καμμία ἀντίδρασις, τότε δέν θά λογομαχοῦσα πλέον μέ ὅσους ὑπεστήριζαν τό ἄκυρον τῶν μυστηρίων, ὄχι ὅμως λόγῳ «ὁμολογίας τοῦ 1935», ἀλλά λόγῳ τῆς Ψευδοσυνόδου.
Ο τίτλος είναι " σήμερα κηρύσσεται φανερά η αίρεση"
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλιο: πιο φανερά δεν γίνεται
Για ακόμη μία φορά, ο κ.Χατζηνικολάου, γίνεται ο υπερασπιστής του καταδεδικασμένου Νεοημερολογιτισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνημερωτικός και επικοινωνιακός λέει ο ρόλος της Εγκυκλίου του 1920,ενώ εφαρμόστηκε το 1924 με την αλλαγή του Ημερολογίου από τους Νεοημερολογίτας.
Στην προσπάθειά του να δικαιολογήσει τον σχισματοαιρετικό πρ.Φλωρίνης και τους Καινοτόμους,μας λέει ότι πέρασε απαρατήρητος αύτη,ενώ το 1924,σείστηκε και σχίστηκε η Ελλάς από το σχίσμα των Νεοημερολογιτών.
Ο Θεός να τον φωτίσει.
Δεν είναι έτσι κ.Στουρνάρα.Η Εγκύκλιος του 1920 εφαρμόστηκε σταδιακά (ξεκίνησε από το 1948 και θα ολοκληρωθεί όταν καταφέρουν να μας κάνουν να γιορτάζουμε την ίδια ημέρα το Πάσχα με τον Πάπα),αλλά η αλλαγή του ημερολογίου που έκαναν το 1924 δεν έχει σχέση με αυτό που ζητούσε ο αντίχριστος αυτός Ψευδοπατριάρχης(αυτός έστειλε την Εγκύκλιο στους αιρετικούς και στους Ορθοδόξους).Ο Ψευδοπατριάρχης Νέας Ρώμης ζητούσε να γίνει αλλαγή ημερολογίου που θα ανάγκαζε τους Ορθοδόξους να γιορτάζουν την ίδια ημέρα το Πάσχα με τους αιρετικούς.Αυτό δεν έγινε.Άρα,ο Ψευδοπατριάρχης αυτός έμεινε μόνο στα όνειρα.Ίσως κάποτε το καταφέρουν και αυτό (αλλά αυτό δεν είναι τόσο μεγάλο έγκλημα όσο είναι τα άλλα που σταδιακά, χρόνο με χρόνο,πραγματοποιήθηκαν).Αφήστε τον μονόλογο και προσπαθήστε να πλησιάσετε κάθε άνθρωπο που αγαπάει το Χριστό πραγματικά και μισεί τις αιρέσεις που δημιουργεί ο διάβολος.
ΔιαγραφήΟ/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι έτσι κ.Στουρνάρα.
Ποιος να είναι ο κ. Στουρνάρας; Μήπως ο διευθυντής της τράπεζας της Ελλάδας;
Μη το πάρεις στα σοβαρά, αστειεύομαι. Αν παρόλα αυτά δεν το δέχεσαι το διαγράφω και ζητώ συγγνώμη!
Τον κύριον Στουραΐτην Χαρίλαον τον "θεολόγον" εννοεί και μάλλον θα μπερδεύτηκε... δεν πειράζει αν μπερδεύτηκε...
ΔιαγραφήΑλλά μπορεί να το έκανε επίτηδες να κοροϊδέψει τον Κον Στουραΐτη αλλά δεν νομίζω ότι είχε τέτοια κακή πρόθεσιν.
Όπως και να έχει, δεν πειράζει. Ένα μικρό λάθος ήτανε
Το πιο πιθανό είναι να απευθεινόταν στον Στουραΐτη και έκανε λάθος
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 23 Φεβρουαρίου 2022 - 6:11 μ.μ.: «Ενημερωτικός και επικοινωνιακός λέει ο ρόλος της Εγκυκλίου του 1920,ενώ εφαρμόστηκε το 1924».
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ κ. Στουραΐτης (ἄν καί τό «στουρνάρας» ταιριάζει περισσότερον εἰς τήν περίστασιν, ὅπως ἀποδεικνύει τό παρόν σχόλιον) ἔχει προφανῶς «τσακωθῆ μέ τήν λογικήν»! Ἐγώ ἔγραψα ὅτι ἡ Ἐγκύκλιος τοῦ 1960 ἦτο παντελῶς ἄγνωστος εἰς τούς μή Οἰκουμενιστάς μέχρι καί τήν δεκαετίαν τοῦ 1960, κι' ἐκεῖνος μέ εἰρωνεύεται διότι ἐφηρμόσθη τό 1924!!! Ποιός τήν ἐφήρμοσε, κ. ΧΣ; Οἱ Οἰκουμενισταί, ἔτσι δέν εἶναι; Οἱ ὁποῖοι, ὅπως εἶπα, τήν ἐγνώριζον. Οἱ ὑπόλοιποι ἐγνώριζαν ὅτι ἡ εἰσαγωγή τοῦ ν.ἑ. ἀπετέλει ἐφαρμογήν τῆς ἐν λόγῳ Ἐγκυκλίου; Ἀσφαλῶς, ὄχι! Τότε πρός τί ἡ εἰρωνεία; Οἱ Ματθαιϊσταί καί οἱ ὁμόφρονές των, ὡς ἐχθροί τῆς Ἀληθείας, παίρνουν «ἄριστα» στό νά ψεύδωνται, νά μαλώνουν, νά συκοφαντοῦν, νά εἰρωνεύωνται καί νά σπέρνουν ζιζάνια, ὅπως τό ἀφεντικόν των, ὁ Διάβολος.
Έχετε κάνει λάθος στην ημερομηνία της Εγκυκλίου κ.Δ.Χ.(1920 αντί για 1960).
ΔιαγραφήΕφάρμόστηκε σταδιακά η Εγκύκλιος του 1920,μας λέει ο υβριστής Νεοημερολογίτης,ενώ περιμένει να ολοκληρωθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή,έγιναν αιρετικοί και σχισματικοί κατά το ήμισυ;΄
Ο αναθεματισμός υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων,κ.υβριστά,αναφέρεται σε Πασχάλιο και ΜΗΝΟΛΟΓΙΟ.
Οι σχισματοαιρετικοί Νεοημερολογίτες,εξήλθαν της Εκκλησίας το 1924 ,μέσα από το φοβερό σχίσμα τους και την βλασφημία τους έναντι του Εκκλησιολογικού δόγματος.
Όσο πιό γρήγορα το καταλάβουν οι εκτός Εκκλησίας Νεοημερολογίτες ,τόσο το καλύτερο γι΄αυτούς.
Όσοι έχουν την αλήθεια,αυτοί και μόνο ανήκουν στην Εκκλησία.[Αγ.Γρηγόριος ο Παλαμάς.]
Καλά κάνανε και σε είπανε στουρνάρα κύριε χαρίλαε...
ΔιαγραφήΑνοησίες λέτε. Ποίος τις σώφρων άνθρωπος ν/γίτης ή μη να πιστέψει τις αιρέσεις των ματθαϊκωφρόνων;
Τα σκέφτεστε τέτοια μαργαριτάρια πριν τα πείτε ή έχετε εκ γενετής τέτοια έμπνευσιν;
Ακραδάντως (αν και του νέου ημερολογ είμαι) θα συμφωνήσω με τον ελλογιμώτατο κύριο χατζηνικολάου.
Τουλάχιστον ο κος χατζηνικολάου έχει το θάρρος κ αναιρεί τα λεγόμενά σας και έχει επιχειρήματα κ σκέψη οργανωτική.
Εσείς ούτε τα τεκμηριώνετε αυτά που λέτε ούτε παραδέχεστε τα όποια λάθη σας αντιστοιχούν
Πολύκαρπος
ΥΓ ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ Κ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Κ ΕΔΩ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ
Χρόνια πολλά Πολύκαρπε.Θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί έχεις κοινωνία με όσους μνημονεύουν αιρετικούς ψευδεπισκόπους.Τι σε κάνει να μην έχεις διακόψει την Εκκλησιαστική κοινωνία με αυτούς(αφού αυτό μας διδάσκουν οι Άγιοι και η Αγία Γραφή);
ΔιαγραφήΕυχαριστώ.
ΔιαγραφήΕίναι εδώ και αρκετό καιρό που σκέφτομαι είτε να πάω στους "γοχ" παλαιοημερολογίτες αλλά αλληλοκαθαιρούνται κ αλληλοαναθεματίζονται κ είναι πολλές σύνοδοι (γενικώς τρέχα γύρευε) είτε να κάνω αποτείχιση και να μείνω στο νέο ημερολόγιο αλλά φοβάμαι μήπως είναι σχίσμα κ βρεθώ υπόλογος κατά την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου...
Κοινώς, δεν ξέρω τι να κάνω..
Πολύκαρπε,
Διαγραφήδεν είναι σχίσμα αν χρησιμοποιήσεις το καινούριο ημερολόγιο για να γιορτάσεις τις εορτές της Εκκλησίας.Σχίσμα είναι η διακοπή της Εκκλησιαστικής κοινωνίας(έτσι λέει ο Μέγας Βασίλειος,αυτόν τον ορισμό δίνει αυτός ο Μέγας Θεολόγος).Δεν ήταν σε σχίσμα τα Πατριαρχεία τους πρώτους αιώνες όταν γιόρταζαν σε διαφορετική ημέρα το ένα από το άλλο(ακόμα και την εορτή του Αγίου Πάσχα).Κάνε αποτείχιση από την αίρεση και τους αιρετικούς και γιόρτασε και με το Ημερολόγιο των Περσών αν σε αναπαύει(αν θέλεις χρησιμοποίησε και τα δύο ημερολόγια-αναλόγως το κράτος που βρίσκεσαι-για να έχεις πάντα κοινωνία με όλους τους Ορθοδόξους της γης).Το παν είναι να φύγεις από την αίρεση και να παραμείνεις στην Εκκλησία,αλλά πρέπει να προσέξεις να μην πας σε άλλη αίρεση(αλλιώς θα κάνεις μια τρύπα στο νερό).
12.08
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποτειχίζεσαι απο το νεο για ολα οσα διαβασες στα σχόλια μου για να μην κολαστείς οπως γραφεις
Περι γοχ
Το αλληλοκαθαιρουνται κλπ δεν ειναι θεμα... με την ιδια λογικη δεν κοβει ο αλλος απο το νεο για να μην τον καθαιρεσουν
Στο δια ταυτα
επειδη οι γοχ εγιναν το δευτερο κέρατο.του δικέρατου θηριου ( το αλλο ειναι η διοικουσα )
ως εκ τουτου οι επιλογες ειναι οι αποτειχισμένοι
Περι εσφιγμένου
Δεν εχουν ξεκαθαρισει την θεση τους επισημα
Αλλους τους στελνουν στους γοχ καλλινικου αλλους στον Μακαριο αλλους στον Νηφωνα και αλλους σε δυο αποτειχισμενους της αυτης συνοδου
Ειναι ο γοχισμός.....
Στα υπολοιπα φυλανε την πιστι στο ακέραιο
φιλικα και ενημερωτικά
Και οι αποτειχισμένοι ποιο ημερολόγιο ακολουθούν; παλαιό ή νέο;
ΔιαγραφήΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ
Οι άλλοι δύο αποτειχισμένοι της αυτής συνόδου ποιο είναι;
ΔιαγραφήΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ
ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΒΕΒΑΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Απο το ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ του 1935
Οι Θεολόγοι της εποχής και μεσα σ αυτούς και ο μετέπειτα αρχιεπισκοπος Χρυσόστομος αποφάνθηκαν:
Ὅτι δέ τό πρᾶγμα οὕτως ἔχει, τοῦτο ἐπιβεβαιοῖ καί ἡ ἐξ ἀρίστων Νομομαθῶν καί Θεολόγων Καθηγητῶν τοῦ Ἐθνικοῦ Πανεπιστημίου διορισθεῖσα πρός μελέτην τοῦ ἡμερολογιακοῦ ζητήματος Ἐπιτροπή, ἧς Μέλος ἐτύγχανε καί ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν ὡς Καθηγητής τότε τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας ἐν τῷ Ἐθνικῷ Πανεπιστημίῳ.
Ἰδού τί ἐγνωμοδότησε περί τοῦ νέου ἡμερολογίου ἡ Ἐπιτροπή αὕτη:
«Ἅπασαι αἱ Ὀρθόδοξοι Ἐκκλησίαι, ἄν καί αὐτοκέφαλοι εἰς τήν ἐσωτερικήν διοίκησιν αὐτῶν, οὔχ ἧττον ἐπειδή εἰσίν ἠνωμέναι πρός ἀλλήλας διά τῶν Δογμάτων καί τῶν Συνοδικῶν ὅρων καί κανόνων, δέν δύναται μία ἐπί μέρους Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία νά χωρισθῆ, καί νά ἀποδεχθῆ νέον Ἐκκλησιαστικόν ἡμερολόγιον, χωρίς νά λογισθῇ Σχισματική ἀπέναντί των ἄλλων».
Ὅθεν, ἀφοῦ ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν διά τῆς ἰδίας αὐτοῦ ὑπογραφῆς, κηρύττει ἐαυτόν Σχισματικόν, τί ἔτι χρείαν ἔχομεν μαρτύρων, ἵνα ἀποδείξωμεν, ὅτι οὗτος καί οἱ ὁμόφρονες αὐτῷ Ἀρχιερεῖς, κατέστησαν Σχισματικοί, ὡς διασπάσαντες τήν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδοξίας διά τῆς ἡμερολογιακῆς καινοτομίας, καί διαιρέσαντες τήν Ἐκκλησιαστικήν καί Ἐθνικήν ψυχήν τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑλληνικοῦ Λαοῦ;
Όχι,εμείς κάναμε αποτείχιση γιορτάζουμε με το Νέο Ημερολόγιο.Μας τρομάζουν οι Παλαιοηνεροκογίτες με αυτό το χάος που έχουν δημιουργήσει,με τις πλάνες και το μίσος τους,και δεν θέλουμε να έχουμε καμία σχέση με αυτούς.Μερικές φορές πηγαίνουμε στο Άγιο Όρος και αναγκαζόμαστε να γιορτάσουμε με το δικό τους ημερολόγιο και να ακολουθήσουμε την δική τους Βυζαντινή ώρα.Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουνε πρόβλημα με όποιο ημερολόγιο και να γιορτάσουμε, αρκεί να υπάρχει αγάπη και ενότητα με αυτούς που θα συμπροσευχηθούμε και θα συνεορτάσουμε.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ. Θα τα έχω υπ'όψιν μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οι άλλοι δύο αποτειχισμένοι, ποιοι είναι; έτσι πληροφοριακά...
Με αρχιεπισκοπου ημων λειτουργουν οι κατωθι ιερεις πρωην γοχ καλλινικου
ΑπάντησηΔιαγραφήπ. Δημητριος στον Βόλο εχει μεγαλη ενορια
π. Πολύκαρπος στην Αθήνα ( Γαλάτσι σε ερημικό εκκλησάκι ) ο ιδιος ειναι αρρωστος υποφερει απο την επάρατο...παρα ταυτα λειτουργεί
κι ακόμα ενας στην Θεσσαλονικη π Νικολαος ( εχει ενορια )
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οι αποτειχισμένοι ποιο ημερολόγιο ακολουθούν; παλαιό ή νέο;
ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ
Άλλοι το Πάτριο (το Ιουλιανό) άλλοι το "διορθωμένο" Ιουλιανό.
Εκεί που μένεις υπάρχουν Κληρικοί του νέου αποτειχισμένοι;
Αν υπάρχουν στη αρχή εντάξουν σε έναν, και μετά αφού σιγά-σιγά εισέρχεσαι στα ενδότερα της Πίστης μας θα σε φωτίσει ο Κύριος για την συνέχεια της πορείας σου.
Ο Κύριος, η Κυρία Θεοτόκος, οι Άγιοί μας είναι μαζί μας και μας βοηθούν για την σωτηρία μας. Από εμάς εξαρτάται η συνέχεια και το τελικό αποτέλεσμα.
Έχε πίστη, προσευχή, μετάνοια, αγώνα και ο φωτισμός θα σε συνοδεύει.
3.55
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΙΟ ΣΩΣΤΑ
Θα ΞΑΝΑσυνεορτάσετε και θα κοινωνησετε στο αγιον ορος την ιδια εορτη που εορτασατε στον κοσμο 13 μερες νωριτερα.
ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙς ΔΥΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕς ΚΑΤΈΒΗΚΕ ΓΙΑ ΕΣΑς;;;
ΥΣ
ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ
Και στις δύο.Έτσι έκανε την εποχή της Οσιας Μητρός Μαρίας της Αιγυπτίας,έτσι έκανε και την εποχή του Μεγάλου Αθανασίου.Όταν οι Πατέρες της Αιγύπτου πήγαιναν στην Κωνσταντινούπολη(τον 3ο αιώνα),εκλλησιάζονταν εκεί και γιόρταζαν ότι γιόρταζαν εκείνοι.Κοινωνούσαν κιόλας,δεν ήταν σαν εμάς αμετανόητοι αμαρτωλοί.Μόνο το Πάσχα απαγορεύουν οι Ιεροί Κανόνες να το γιορτάσουμε δύο φορές την ίδια χρονιά(αν ήταν να απαγορευόταν αυτό που λες,θα μας το έλεγαν οι ίδιοι,όπως είπαν για το Πάσχα).Και το Άγιο Πνεύμα είναι κοντά μας(δεν κατεβαίνει, είναι μόνιμα κοντά μας)και χαίρονται διπλά οι Αγιοι.
Διαγραφή24 Φεβρουαρίου 2022 - 3:55 μ.μ.
έχουν δικό τους ημερόλόγιο και δική τούς ώρα στο Άγιον όρος; μπράβο μάθαμε και κάτι καινούριο.
μάλιστα.
εύχομαι να μη σκοπεύεις να πας ρωσία και ανακαλύψεις το άλλο δικό τους ημερολόγιο,ούτε φαντάζομαι και στους Αγίους τόπους να έχεις την περιέργεια να δεις τα νερά του Ιορδάνου που στρέφονται στα οπίσω,με το δικό τους ημερολόγιο.
αλλά ξέχασα ο Θεός είναι άχρονος......
Εντάξει, και με το Νέο Ημερολόγιο βγαίνουν φιδάκια στην Πελοπόννησο στην γιορτή της Παναγίας.
ΔιαγραφήΚανεις λαθος φίλε μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλο οταν δεν υπήρχε ο νόμος ( διάφορα ημερολόγια ανα τον κόσμο ) και υπήρχε ΜΠΑΧΑΛΟ....
Γι αυτό γραφτηκε ο Νομος. Η εκκλησία ακολουθεί το Ιουλιανό για να ΣΥΝΕΟΡΤΑΖΕΙ και γενικά να υπάρχει αρμονία και τάξη.
ΚΙ επειδή οπως εγραψες αν υπήρχε κάποιο θέμα οι Πατέρες θα μας το ελεγαν...αυτο ακριβώς σου γράφω κι εγω
ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΗΝΑΝ ΤΗΝ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΡΘΩΣΗς ΚΑΘΕ 300 ΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ
Οι δυο λειτουργίες στην ιδια εορτη λογίζεται Βλασφημία του αγιου πνεύματος ας πουμε Χριστουγέννων Θεοφανίων
Η ερώτηση παραμένει
Ποτε κατέβηκε το αγιο πνεύμα ΣΕ ΕΣΑΣ που εορτάσατε δυο φορές πχ τα Θεοφάνια;;
Η θα μου πεις οτι ο Χριστός δεν εχει πρόβλημα να γεννήθηκε και να βαπτίστηκε δυο φορές σε δυο εβδομάδες, αλλα να σταυρώθηκε υποχρεωτικά μια φορά;;
Τα πράγματα ειναι αυτονόητα....ταπείνωση χρειάζεται.
ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΠ ΑΥΤΟΥ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ
Φιλε μου θαυματα γίνονται δεν ειπε κανεις οχι
ΑπάντησηΔιαγραφή( απο το ελεος του Θεού για τον ανθρωπο, και για ενα σωρο λόγους οπως να μην χασουν οι πολλοί την ελάχιστη πιστι που εχουν βλ. τι λενε οι πατέρες για τα θαυματα σε αιρετικούς)