Ο χρήστης Δημήτριος Χατζηνικολάου σχολίασε την ανάρτηση

 "Απορίες με αφορμή μια παλιότερη αλλά πάντα επίκαιρη διαδικτυακή συζήτηση"

2 ώρες πριν
Ἔχω γράψει καί ἄλλοτε ὅτι ὁ π. Δ.Α. εἶναι φωνή τοῦ Διαβόλου, καθότι ἀναμιγνύει τήν ἀλήθειαν μέ τό ψεῦδος. Χάριν παραδείγματος, προσπαθεῖ ν' ἀθωώσῃ τήν ἡμερολογιακήν καινοτομίαν, ἀραδιάζοντας τίς γνωστές δαιμονικές διαστροφές, παραθεωρώντας ὅμως τήν οὐσίαν τοῦ ζητήματος, πού εἶναι ὅτι (1) ἔγινε χάριν τῆς ἑνώσεως μέ τόν Παπισμόν, καί (2) ἔγινε παρά τό γεγονός ὅτι ἦτο βέβαιον ὅτι θά προκαλοῦσε σχίσμα! Ὁ π. Δ.Α., τετυφλωμένος ἀπό τήν Τρικαμηνικήν αἵρεσιν, δέν βλέπει τίποτε τό δογματικόν εἰς τά δύο αὐτά γεγονότα. Ἐπειδή τά ἔχω γράψει αὐτά ἄπειρες φορές, ἀλλά οἱ ἐσκοτισμένοι νόες δέν τά καταλαβαίνουν, δέν ἐπανέρχομαι. Ἔγραψα αὐτό τό σχόλιον διά τούς καλοπροαιρέτους ἀναγνώστας.

10 σχόλια:

  1. Οι Άγ. Πατέρες, ότε παρέδωκαν το παλ. ημ)γιον μας είπον σας παραδίδομεν το Ιουλιανόν ημερολόγιον επί τη βάσει του οποίου εκανονίσαμεν, όπως πάντες εορτάζωμεν την εορτήν του Πάσχα συμφώνως, εν ειρήνη και ομονοία την ιδίαν ημέραν διά να μη εορτάζουν άλλοι πρωτύτερα και άλλοι υστερώτερα και γίνονται φιλονικείαι, λογομαχίαι και διχοστασίαι. Δεν μας είπον, ότι το παλ. ημ)γιον όποιος το φυλάσση σώζεται και εις αυτό κρέμαται όλος ο Νόμος και οι Προφή­ται. Αυτή είναι διδασκαλία του παγκακίστου διαβόλου.
    ΟΣΙΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΖΕΡΒΑΚΟΣ
    ΠΕΡΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ, ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ- Απόσπασμα από την επιστολή της 23-9-1975

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι που διάβασα το τελευταίο άρθρο του, είδα φιλοσοφική προσέγγιση του Θέματος.
    Όσο αφορά το πιο προηγούμενο άρθρο του, σε αυτό προτείνει την αυτονόμηση και ζητάει ο καθένας να πράξει κατά τα Αστρολογικά δεδομένα. Η επιστήμη λοιπόν υπερτερεί στη σκέψη του, έστω και αν ξέρουμε ότι το πρόβλημα, σύμφωνα και με την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο, είναι η σύγχυση - διαίρεση των Εκκλησιών και ακόμα το μέλημα Της ήταν να μη συμπέσει η ημερομηνία της εορτής με τις αντίστοιχες ημερομηνίες των αιρετικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς Ανώνυμο.
    Ευχαριστώ για το ευγενικό σας σχόλιο αλλα επιτρέψτε μου να πώ το εξής;
    Α.Δεν υπάρχουν αστρολογικά δεδομένα στον καθορισμό της ημερομηνίας του Πάσχα αλλα ΜΌΝΟ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΑ.
    Β.Είτε το θέλουμε είτε όχι υπάρχουν αναμφισβήτητα αστρονομικά δεδομένα που πρέπει να τα λάβουμε υπόψη.
    Γ.Δεν προτείνω αυτονόμηση αλλα προτείνω οι ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ να πρωτοστατήσουν στην διόρθωση του ημερολογίου για την σωστή εφαρμογή του Πασχαλίου σύμφωνα με τα υπάρχοντα αστρονομικά δεδομένα για να πάψει η προπαγανδιστική εκμετάλευση του ημερολογιου απο όλους.
    Δ.Η Α Οικουμενική έθεσε όρους αστρονομικόυς για τον σωστό εορτασμό του Πάσχα.Δεν φοβήθηκε να προχωρήσει στην αλλαγή του ημερολογίου.Απο το Μακεδονικό που ίσχυε τότε υιοθέτησε την πρόταση των αστρονόμων της Αλεξανδρείας και το αντικατέστησε με το ΙΟΥΛΙΑΝΟ για δύο λόγους
    -Γιατί ήταν ακριβέστερο απο τα υπάρχοντα μακεδονικό και αιγυπτιακό
    -Επειδή εφαρμοζόταν στο μεγαλύτερο μέρος του Ρωμαϊκού κράτους.
    Ε.Δυστυχώς σήμερα μας χαρακτηρίζει μια ανευ προηγουμένου ξεροκεφαλια.Και προτιμάμε να ζούμε ως διχασμένες προσωπικότητες έχοντας άλλο πολιτικό ημερολόγιο και άλλο εκκλησιαστικό.
    ΣΤ.Ο αντι-οικουμενισμός βασίζεται στην ΟΡΘΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ και όχι σε αφοριστικά παραληρήματα
    Ζ.Οι οικουμενιστές ήδη θα χρησιμοοιήσουν τα σύγχρονα αστρονομικά δεδομένα για να ξανα-εκμεταλλευτουν το ημερολόγιο για προπαγανδιστικούς σκοπούς.Όσον αφορά τον λεγόμενο ΚΟΙΝΟ ΕΟΡΤΑΣΜΟ το βλέπω δύσκολο επειδή θα υπάρξει πρόβλημα εφαρμογής και των 4 όρων της Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ.Αλλα και πάλι τι θα επηρεάσει την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ την στιγμή που η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ δεν έχει καμμία σχέση με την ΔΥΤΙΚΗ.
    η.Τα έτη 1974-1977-1980-1984-1987-1990-2001-2004-2007-2010-2011-2014 2017 προσφατα υπήρχε σύγχρονος εορτασμός του Πάσχα με τους Παπικούς.Πως καταδέχτηκαν οι αδελφοί του Πατρίου να εορτάσουν με τους αιρετικούς την ίδια Κυριακή.Δεν μολύνθηκε η πίστη τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ 3 Μαΐου 2023 στις 12:43 μ.μ.

    Σταμάτα ἐπί τέλους νά γράφῃς ἀνοησίες καί διαστροφές! Αὐτοεξευτελίζεσαι! Τό γεγονός ὅτι σέ χειροκροτοῦν μερικοί Τρικαμηνισταί μή σέ βάζει ἀέρα στά μυαλά σου! Ὁ Σατανᾶς σέ παίζει κομπολόϊ, ἐπειδή ἔλαβες τήν σκυτάλην ἀπό τόν Τρικαμηνᾶν νά πολεμῇς τό π.ἑ., καί σύ νομίζεις ὅτι εἶσαι στό λεγόμενον «ἀκαινοτόμητον πλήρωμα»(!), ὅτι κατέχεις τήν ἀστρονομικήν Ἐπιστήμην κ.λπ. καί ζητεῖς καί νέαν «διόρθωσιν» τοῦ Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου, ἔτσι ὥστε νά γίνῃ καί δεύτερον ἑορτολογικόν σχίσμα! Τά περί δῆθεν ἐσφαλμένου Πασχαλίου ΓΙΑΤΙ δέν τά ὑποβάλλεις ΕΠΙΣΗΜΩΣ στούς ἁρμοδίους καί τά γράφεις ὡς σχόλια εἰς τό διαδίκτυον, ὅπου δέν τά καταλαβαίνει κανείς; Νά σοῦ πῶ γιατί; Διότι ξέρεις ὅτι εἶναι ἀνοησίες! Δέν ἐνετόπισαν τό «σφάλμα» τόσοι Πατέρες καί τόσοι ἀστρονόμοι ἐπί 1700 χρόνια καί τό ἐνετόπισες ἐσύ!!! Ἕνας πού γράφει εἰρωνικές ἀερολογίες ὅπως ἡ ἀκόλουθος: «Τα έτη 1974-1977-1980-1984-1987-1990-2001-2004-2007-2010-2011-2014 2017 προσφατα υπήρχε σύγχρονος εορτασμός του Πάσχα με τους Παπικούς.Πως καταδέχτηκαν οι αδελφοί του Πατρίου να εορτάσουν με τους αιρετικούς την ίδια Κυριακή.Δεν μολύνθηκε η πίστη τους;» Ὦ ἀνόητε, ἄν οἱ ἑορτές τῶν αἱρετικῶν συμπέσουν μέ αὐτές τῶν Ὀρθοδόξων, αὐτό δέν δημιουργεῖ κανένα ἀπολύτως πρόβλημα! Πρόβλημα ὑπάρχει ὅταν οἱ «ὀρθόδοξοι» ἀλλάζουν τό ἡμερολόγιόν των ΜΕ ΣΚΟΠΟΝ ΝΑ ΣΥΝΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ! Αὐτό λέγει ὁ 33ος Κανών τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου, ὁ ὁποῖος ἔχει κυρωθῆ ὑπό τῆς ΣΤ' Οἰκουμενικῆς. Γι' αὐτό εἶσαι αἱρετικός, ἐπειδή μέ φανατισμόν ἀγωνίζεσαι νά ἀθωώσῃς τήν ἡμερολογιακήν καινοτομίαν, ὅπως κάμνει καί ὁ Τρικαμηνᾶς, ἐνῷ σᾶς ἔχω πεῖ 1000 φορές ὅτι ἡ ἐν λόγῳ καινοτομία ἔχει δογματικόν χαρακτῆρα, ἐφόσον (1) ἀποσκοποῦσε στήν ἕνωσιν μέ τόν Παπισμόν καί (2) ἀνεμένετο νά προκαλέσῃ σχίσμα. Παρά ταῦτα, ἐσύ ἐκεῖ! Προσκεκολημμένος εἰς τό ἅρμα τῆς αἱρέσεως, νομίζεις ὅτι χλευάζεις τούς Ὀρθοδόξους Π/Ητας τοῦ 1924, ἐνῷ κολάζεις τόν ἑαυτόν σου! Παριστάνεις καί τόν ποιμένα καί παίρνεις καί ἄλλον κόσμον στόν λαιμόν σου! ΝΤΡΟΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού αποσκοπούσε στην ένωση με τον Παπισμόν,κ.Χατζηνικολάου, γιατί δεν ενώθηκαν με τον Πάπα το 1924;Γιατί δεν γιόρτασαν μαζί το Πάσχα το 1924(1925...2023);;Γιατί οι Οικουμενιστές Ρώσοι που κράτησαν το Παλαιό Ημερολόγιο ΔΕΝ ενώθηκαν με τον Πάπα ακόμα;;;

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή,κ.Χατζηνικολάου,οι Πατέρες της Α' Οικουμενικής έπρεπε να μην θέσπιζαν το Πασχάλιο,επειδή κάποιοι ανόητοι χρονολάτρες(Πρωτοπασχίτες)θα δημιουργούσαν σχίσμα;Άρα,λάθος έκαναν και οι Πατέρες της Α' Οικουμενικής που έκαναν αυτήν την αλλαγή!

      Διαγραφή
  5. Προς κ.Δ.Χ
    Αν και είναι χάσιμο χρόνου να ασχολούμαι με το παραλήρημά σας για την αποκατάσταση όμως της αλήθειας είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω.
    Α. Το λάθος του Ιουλιανού ημερολογίου για την ημερομηνία εορτασμού του Πάσχα ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΕΓΩ.Πλήθος άρθρων στο διαδίκτυο από ειδικούς αλλαά και μεγάλος αριθμός βιβλίων που κυκλοφορούν ασχολούνται με το θέμα εδώ και χρόνια. Υπάρχουν και επίσημες εισηγήσεις (έχω μερικές) προς τους αρμόδιους και δεν ήταν απαραίτητη η δική μου παρέμβαση. Τώρα αν εσείς δεν τα γνωρίζετε είναι ευκαιρία να τα μάθετε για να μην κοροϊδεύετε τους ανίδεους. Γι άυτό απαραίτητη είναι Η ΣΩΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ.
    Β. Το θέμα των προβλημάτων του ημερολογίου ήταν να συζητηθεί στην Κολυμπάριο Σύνοδο του 2016.Επειδή όμως το θέμα θα άγγιζε τις μεγάλες τοπικές εκκλησίες (Ρωσίας-Ιεροσολύμων-Σερβίας) για λόγους εκκλησιαστικής διπλωματίας με veto από τις εκκλησίες αυτές αποσύρθηκε. Οι επιστημονικές εισηγήσεις για το θέμα ήταν τέτοιες που το Ιουλιανό ημερολόγιο ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΧΥΕ ΠΛΕΟΝ.
    Γ. Μπορείτε να μου πείτε ποιο ημερολόγιο ακολουθούσαν οι ΠΑΠΙΚΟΙ και οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ από το 1054 (ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΙΣΜΑ) μέχρι το 1582 (εισαγωγή στην Δύση του Γρηγοριανού ημερολογίου);;;ΥΠΗΡΧΕ Η ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΟΙΝΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΟΡΤΩΝ;;;;;Ο 33ος κανόνας της εν ΛΑΟΔΙΚΕΙΑ ΣΥΝΟΔΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ; (Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικοῖς, ἢ σχισματικοῖς συνεύχεσθαι).Γιατί παρερμνηνεύετε τον κανόνα που μιλάει για ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ (συνέυχεσθαι). και όχι για ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟ;;;
    Δ. Ο δογματικός χαρακτήρας της ημερολογιακής μεταρρύθμισης είναι ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΕΦΕΥΡΗΜΑ.
    Και αυτά που γράφετε για το θέμα αναιρούνται χωρίς μεγάλη δυσκολία, αλλά το βρίσκω χάσιμο χρόνου να ασχοληθώ με τέτοια κείμενα.
    Ονομάζεται σχισματική την Ελλαδική Εκκλησία ,που είναι Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ από την οποία προήλθαν οι πρώτοι ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΩΝ Π.Η.(εννοείται ότι η ημερολογιακή μεταρρύθμιση έγινε με λάθος τρόπο και έγιναν ΦΟΒΕΡΑ ΛΑΘΗ).
    Εγώ μιλάω για οικουμενιστική μεταρρύθμιση με βάση τις εγκυκλίους 1902-1904-1920.Αυτή αφορά ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑ και ΟΧΙ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ. Το ημερολόγιο ήταν ένα μέσο από τα υπόλοιπα που ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ. Οι μεγαλύτερες τοπικές ορθόδοξες εκκλησίες που ακολουθούν το ΙΟΥΛΙΑΝΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ είναι και οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΤΕΡΕΣ.(π.χ Ρωσια)
    Τα υπόλοιπα μέσα όμως πέτυχαν αλλά ποιείτε την ΝΗΣΣΑΝ.
    Δ. Όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς σας προς το πρόσωπό μου, αφου σας ευχαριστήσω σας τους επιστρέφω.Δεν παριστάνω τον ποιμένα ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΙΜΕΝΑΣ. Φοράω ράσο και προσπαθώ να το τιμήσω μαζί με τα παντελόνια που φοράω και να λέω ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
    Εσείς όμως είστε λαϊκός. Μήπως εσείς παριστάνετε τον ποιμένα;;;;
    Π.Δ.Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ 4 Μαΐου 2023 στις 9:36 μ.μ.

    Πολλές διαστροφές σέ 2-3 γραμμές! (καί προς τόν π. Δ.Α., 5 Μαΐου 2023 στις 2:52 π.μ.)

    1. Πῶς εἶναι δυνατόν νά συγκρίνῃς τήν θέσπισιν τοῦ αἰωνίου Πασχαλίου ὑπό τῆς Α' Οἰκ. Συνόδου, πού ἔγινε ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, μέ τήν υἱοθέτησιν τοῦ λατινικοῦ καλενταρίου ὑπό τοῦ ψευτοσυνεδρίου τῶν Μασσώνων τοῦ 1923, πού ἔγινε ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;

    2. Βλέπεις τόν τεράστιον ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟΝ ΛΟΓΟΝ πού ὑπῆρχε διά τήν θέσπισιν τοῦ Πασχαλίου τό 325 ἤ ὄχι; Ποῖος ποιμαντικός λόγος ὑπῆρχε διά τήν ἀλλαγήν τό 1924, ἐκτός βεβαίως ἀπό αὐτόν πού προέβαλον μέ ἄπειρον θράσος οἱ Σατανισταί πού ἀκολουθεῖτε, ἤτοι τήν «Ἕνωσιν τῶν Ἐκκλησιῶν»;

    3. Βλέπεις τήν ΣΥΜΦΩΝΙΑΝ πού ὑπῆρχε τό 325 καί τήν ΔΙΑΦΩΝΙΑΝ πού ὑπῆρχε τό 1924 ἤ ὄχι; Ἀπό τό 1583 ἦτο γνωστόν ὅτι ἡ τυχόν εἰσαγωγή τοῦ Λατινικοῦ Καλενδαρίου εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν θ' ἀπετέλει «ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΝ ΣΚΑΝΔΑΛΟΝ» καί θά προεκάλει ΣΧΙΣΜΑ εἰς τούς κόλπους της.

    4. Χρονολάτραι ἦσαν οἱ Μασσῶνοι πού, μέ πρόσχημα ὅτι ἔπεσεν ἡ ἰσημερία ἀπό τήν 21η Μαρτίου πού ἦτο ἐπί Α' Οἰκ. Συνόδου, στίς 8 Μαρτίου, ἕνα «λάθος», πού κατ' ἐσᾶς «ἔπρεπε νά διορθωθῇ», μέ τήν πρόσθεσιν 13 ἡμερῶν, ἄν καί τό τίμημα αὐτῆς τῆς διορθώσεως ΗΤΟ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΝΩΣΤΟΝ ὅτι θά ἦτο σχίσμα! Ὁ Ἅγιος Νικόδημος, ἐπικαλούμενος τόν Ἀπ. Παῦλον, γράφει: «Χρόνων ἀκρίβειαν, καί ἡμερῶν παρατήρησιν δέν ἠξεύρει ἡ τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία» (Πηδάλιον, σελ. 8-9). Πρός τί λοιπόν ἡ πρεμούρα τῆς προσθέσεως τῶν 13 ἡμερῶν; Καί ἔχετε ὅλοι ἐσεῖς τό ἄπειρον θράσος νά φορτώνετε αὐτά (τά περί «χρονολατρείας») στούς Π/Ητας τοῦ 1924, ἐπειδή αὐτοί δέν ἠκολούθησαν τούς Σατανιστάς φίλους σας πού ἔκαναν τό σχίσμα, προκειμένου νά ἑνωθοῦν μέ τόν «πάπαν»;

    5. Ὁ π. ΔΑ, προσποιούμενος ὅτι δέν καταλαβαίνει οὔτε κἄν ποῖον εἶναι τό θέμα μας, προκειμένου ν' «ἀντικρούσῃ» τόν χαρακτηρισμόν τοῦ αἱρετικοῦ πού τοῦ ἀπέδωσα, λόγῳ τῆς ἐκ μέρους του ποδοπατήσεως τῶν ἱερῶν Κανόνων καί δή τοῦ 33ου τῆς ἐν Λαοδικείᾳ, προβάλλει τό «ἐπιχείρημα» τοῦ συνεορτασμοῦ μέ τούς Λατίνους ἀπό τό 1054 ἕως τό 1583. Ἐδῶ ταιριάζει τό «μωραίνει Κύριος ὅν βούλεται ἀπολέσαι»! Τό 1054 ἔγινε τό Σχίσμα λόγῳ τῶν παπικῶν αἱρέσεων, καί ἡ Ὀρθοδοξία τράβηξε τόν δρόμον Της. Τήν μόνην ἀλλαγήν πού ἔκανε ἤτο ἡ διαγραφή ἤ μᾶλλον ἡ συνοδική ἔγκρισις τῆς διαγραφῆς τοῦ ὀνόματος τοῦ «πάπα» ἀπό τά δίπτυχα, πού εἶχεν ἤδη γίνει ἀπό τό 1009. Ποῖος ἀνόητος εἶπε ποτέ, ἤ ἔστω ὑπενόησε, ὅτι ἡ Ὀρθοδοξία «θά ἔπρεπε» ν' ἀλλάξῃ τό ἡμερολόγιον ὥστε ν' ἀποφύγῃ τόν συνεορτασμόν; Ἔχει καμμίαν σχέσιν αὐτή περίοδος μέ τό 1924, ὅταν ΕΠΕΔΙΩΧΘΗ ὁ συνεορτασμός, καί μάλιστα μέ τίμημα τό σχίσμα πού ἀνεμένετο νά γίνῃ λόγῳ τῆς διαταράξεως τῆς ἑορτολογικῆς τάξεως; Οὐδεμίαν!!! Μόνον οἱ ἄκρως διεστραμμένοι νόες ἀποτολμοῦν τοιούτους παραλληλισμούς!!! Μέ τούς ὁποίους, βεβαίως, εἶναι ἁμαρτία νά «διαλέγεται» κάποιος. Διό καί σταματῶ ἐδῶ. ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κύριε Δ.Χ
    Παρακολουθώ στο ιστολογιο Ορθόδοξη φωνή τους σχολιασμούς σας και πραγματικά εκπλήττομαι για δύο λόγους.
    -Για την διαστρέβλωση των γραφομένων σε άρθρα
    -Για την εμπάθεια που βγάζετε στους αρθρογράφους με ένα αλλόκοτο φανατισμό, ιδιαίτερα για το ημερολόγιο.
    Τα κείμενα του π.Δ.Α (τον οποίο δεν γνωρίζω) αποτελούμ αφορμές συζητήσεων απο τις οποίες μπορούν να βγούν πολλα θετικά.Ιδιαίτερα το τελευταίο με τις εκκλησιολογικές του θέσεις το θεωρώ ότι είναι ένα απο τα καλύτερα.Περιμένουμε και τις δικές σας θέσεις και όχι απλά τους σχολιασμούς σας.Γνωρίζω ότι είστε αποτειχισμένος Γοχ.Οπότε οι θέσεις θα ήταν ενδιαφέρουσες σαν αφορμή συζήτησης και προβληματισμού.Επίσης σας παρακαλώ.Μην ερμηνεύετε κατά βούληση κανόνες της Εκκλησίας.Το "συνέυχεσθαι" δεν σημαίνει συνεορτάζειν.Λίγη προσοχή δεν βλάπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ 6 Μαΐου 2023 στις 3:27 π.μ.

    Ἄλλος ἕνας διαστρεβλωτής τῆς Ἀληθείας καί Λασπολόγος!

    1. Ὅταν ρίχνῃς λάσπην σέ κάποιον, ὀφείλεις καί νά «τεκμηριώνῃς». Λοιπόν, γιά πές μου τίς θέσεις ποίων διεστρέβλωσα;

    2. Ἡ ἀναίρεσις τῶν ψευδολογιῶν σας εἶναι «ἀλλόκοτος φανατισμός»; Εἶναι ἀληθές ὅτι διά τούς συνειδητούς ἐργάτας τοῦ Διαβόλου, π.χ. γιά ὅσους ἐπιστρατεύουν πελώριες διαστροφές τῆς Ἀληθείας, προκειμένου νά κάμουν τό μαῦρον ἄσπρον καί τό ἄσπρον μαῦρον, ποδοπατοῦντες τήν Ὀρθόδοξον διδασκαλίαν καί πρᾶξιν, ἐπιζητοῦν μάλιστα καί νέαν «διόρθωσιν» τοῦ Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου, μέ στόχον τήν δημιουργίαν καί νέου σχίσματος, ἔ λοιπόν, γι' αὐτούς δέν διαθέτω γλυκεῖς τρόπους ἀντιμετωπίσεως.

    3. Ἔχω δημοσιεύσω πολλά ἄρθρα εἰς τό παρόν ἱστολόγιον καί ἀλλοῦ. Μέ τούς Τρικαμηνιστάς, π.χ., ἀντήλλαξα πολλά κείμενα κατά τήν περίοδον 2017-2019. Οὐδέν ὄφελος ὑπῆρξεν, διότι εἶναι κακοπροαίρετοι διαστρεβλωταί τῆς ἀληθείας καί δέν κατανοοῦν τά ἱερά κείμενα. Παρά ταῦτα, προσπαθοῦν ν' ἀποδείξουν (μέ ψεύδη, βεβαίως) ὅτι ὁ συνομιλητής των εἶναι κακοπροαίρετος καί ἀπατεών. Ὅπως καί μέ ὅλους τούς ἄλλους αἱρετικούς, ἔτσι καί μέ αὐτούς, τούς καταρρίπτεις τίς ψευδολογίες τους καί αὐτοί συνεχίζουν νά τίς κραδαίνουν ὡς «ὀρθόδοξες» θέσεις! Ὡς ἐκ τούτου, δέν ἐπιθυμῶ τόν περαιτέρω «διάλογον» μετ' αὐτῶν (ἄρα οὔτε μ' ἐσένα).

    4. Ὁ 33ος Κανών τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου ὁμιλεῖ διά τό «συνεορτάζειν» μετά αἱρετικῶν. Ὀλίγη προσοχή δέν βλάπτει. ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή