"Ο χρήστης Δημήτριος Χατζηνικολάου σχολίασε την ανάρτηση"
2 ώρες πριν
Οι Άγ. Πατέρες, ότε παρέδωκαν το παλ. ημ)γιον μας είπον σας παραδίδομεν το Ιουλιανόν ημερολόγιον επί τη βάσει του οποίου εκανονίσαμεν, όπως πάντες εορτάζωμεν την εορτήν του Πάσχα συμφώνως, εν ειρήνη και ομονοία την ιδίαν ημέραν διά να μη εορτάζουν άλλοι πρωτύτερα και άλλοι υστερώτερα και γίνονται φιλονικείαι, λογομαχίαι και διχοστασίαι. Δεν μας είπον, ότι το παλ. ημ)γιον όποιος το φυλάσση σώζεται και εις αυτό κρέμαται όλος ο Νόμος και οι Προφήται. Αυτή είναι διδασκαλία του παγκακίστου διαβόλου.
ΟΣΙΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΖΕΡΒΑΚΟΣ
ΠΕΡΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ, ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ- Απόσπασμα από την επιστολή της 23-9-1975
ΟΣΙΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΖΕΡΒΑΚΟΣ
ΠΕΡΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ, ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ- Απόσπασμα από την επιστολή της 23-9-1975
«Δεν μας είπον, ότι το παλ. ημ)γιον όποιος το φυλάσση σώζεται και εις αυτό κρέμαται όλος ο Νόμος και οι Προφήται».
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλοί, προκειμένου νά μήν συνταχθοῦν μέ τούς Π/Ητας, βρῆκαν ὡς δικαιολογία ὅτι στόν χῶρον τοῦ π.ἡ. λέγονται τέτοια διεστραμμένα. Πράγματι, ὑπάρχουν μερικοί, κυρίως Ματθαιϊκοί, οἱ ὁποῖοι ἔχουν καταστρέψει τό π.ἡ. καί γιά μένα εἶναι σχισματικοί καί αἱρετικοί, πού λέγουν πράγματα ἀνυπόστατα. Αὐτό, ὅμως, ΔΕΝ χαρακτηρίζει τούς Π/Ἤτας. Ἑπομένως, σύν τοῖς ἄλλοις, εἶσαι καί συκοφάντης!
Κώστα,δεν υπάρχει όλο το σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήκ.Δ.Χ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΦΙΛΟΘΕΟΣ Ο ΖΕΒΑΚΟΣ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ
Οι Άγ. Πατέρες, ότε παρέδωκαν το παλ. ημ)γιον μας είπον σας παραδίδομεν το Ιουλιανόν ημερολόγιον επί τη βάσει του οποίου εκανονίσαμεν, όπως πάντες εορτάζωμεν την εορτήν του Πάσχα συμφώνως, εν ειρήνη και ομονοία την ιδίαν ημέραν διά να μη εορτάζουν άλλοι πρωτύτερα και άλλοι υστερώτερα και γίνονται φιλονικείαι, λογομαχίαι και διχοστασίαι. Δεν μας είπον, ότι το παλ. ημ)γιον όποιος το φυλάσση σώζεται και εις αυτό κρέμαται όλος ο Νόμος και οι Προφήται. Αυτή είναι διδασκαλία του παγκακίστου διαβόλου.
ΟΣΙΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΖΕΡΒΑΚΟΣ
ΠΕΡΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ, ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ- Απόσπασμα από την επιστολή της 23-9-1975
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2018/12/1924.html?spref=fb&fbclid=IwAR0Ba6nsQbwwiE0Ru2D2N4irVnBSlgi4qn9bmfTvMlkcLMh8JNAViTGtFho
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΔΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ-ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟ 1924 ΚΑΙ ΕΙΣΗΓΑΓΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
Κύριε Διευθυντά του ιστολογίου «Ορθόδοξη φωνή».
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή κάποιοι από τους σχολιαστές άρθρων μου στο ιστολόγιό σας συνηθίζουν να αφορίζουν και να με χαρακτηρίζουν ποικιλοτρόπως, ενώ δεν γνωριζόμαστε, είμαι υποχρεωμένος ως κληρικός να σας στείλω ένα απόσπασμα από την έκθεση προσωπικών εκκλησιολογικών φρονημάτων και παρακαλώ να την δημοσιεύσετε.
Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε και τις εκκλησιολογικές θέσεις των αφοριστικών σχολιαστών του ιστολογίου σας.
ΕΚΘΕΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΦΡΟΝΗΜΑΤΩΝ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
------------------------------------------------------------
Πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου (χημικός-βιοχημικός)
1. Ανήκω στη Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και είμαι μέλος της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά ενίσταμαι ((ΙΕ κανόνας της ΑΒ Συνόδου) κατά των ποικίλων καινοτομιών της πίστεως, όπως αυτές κηρύχτηκαν από τις εγκυκλίους 1902 και 1920 στους λεγόμενους θεολογικούς διάλογους και επισημοποιήθηκαν στην Σύνοδο της Κρήτης το 2016.
2. ................................ ....................................
3. Η Εκκλησία δια μεγάλων και φωτισμένων Αγίων Πατέρων οριοθέτησε και περιχαράκωσε την Ορθόδοξη πίστη με αποφάσεις Τοπικών και Οικουμενικών Συνόδων για συγκεκριμένες αμφισβητούμενες διδασκαλίες, αλλά και με την συμφωνία των Πατέρων (consensus Patrum) για το σύνολο των θεμάτων της πίστεως. . .......
4.Δεν ανήκω σε άλλη ξεχωριστή «Εκκλησία» και δεν είμαι Σχισματικός, επειδή αποτειχιζόμενος από την καινοτομούσα Ιεραρχία υπάγομαι στο Ακαινοτόμητο τμήμα της Εκκλησίας της Ελλάδος ως προς την πίστη. .....................
5. Απορρίπτω την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ του λεγόμενου ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ με όλες του τις μορφές (διαχριστιανικός - διαθρησκειακός). .........
Θεωρώ απαράδεκτη την θεολογική διάσταση του Οικουμενισμού δηλ.ότι η Αλήθεια, σε έναν ή άλλο βαθμό, κατέχεται από κάθε θρησκευτική οργάνωση που ονομάζεται «εκκλησία».
.............................................................
6. Πιστεύω ότι το πρώτο βήμα του οικουμενισμού στην Ελλαδική Εκκλησία, πρέπει να αναζητηθεί πρωτίστως στο ελληνικό Αυτοκέφαλο του 1833 και στις πατριαρχικές εγκυκλίους του 1902, 1904, αλλά και σ’ αυτό το κείμενο κυρίως του 1920 με την πρωτόγνωρη για την Ορθοδοξία αναγνώριση της θεωρίας των κλάδων και των αιρέσεων ως «Εκκλησίες» και την εισαγωγή του όρου «διευρημένη Εκκλησία».
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ-ΕΚΘΕΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΦΡΟΝΗΜΑΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφή7. Πιστεύω ότι η Ελλαδική Εκκλησία μετατρέπεται, το 1833 με την επισημοποίηση της «Διακηρύξεως» από τον Όθωνα, σε εθνικό και δημόσιο θεσμό και υποτάσσεται σε κοσμικά κέντρα εξουσίας, στην προκειμένη περίπτωση στο από τους μη ορθόδοξους Βαυαρούς διοικούμενο Βασίλειο της Ελλάδος. Κεφαλή της Ι. Συνόδου θεωρείται πιά ένας αιρετικός, ο Παπικός Όθωνας(!!!), τον οποίο πρέπει να μνημονεύουν οι Ιερείς.
.......................
...........................................
8. Θεωρώ ότι η ημερολογιακή μεταρρύθμιση του 1924 έγινε με λάθος και αντικανονικό τρόπο. Καταδικάζω τα εγκλήματα που έγιναν σε όσους διαφώνησαν στην ημερολογιακή μεταρρύθμιση, είτε από εκκλησιαστικούς, είτε από πολιτικούς.
Πιστεύω ότι η Εκκλησία της Ελλάδος τότε ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΟΥΤΕ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ. Αυτό σημαίνει ότι η αποδοχή του Νέου Ημερολογίου δεν κατέστησε την Εκκλησία της Ελλάδος άμοιρο της Θείας Χάριτος. Μόνο Πανορθόδοξη Σύνοδος αποφαίνεται γι΄αυτά. Ως εκ τούτου παραμένει Ορθόδοξος, Κανονική, Ταμειούχος της Θείας Χάριτος, έχουσα έγκυρα τα Μυστήρια με Χάριν Πνεύματος Αγίου και παρέχουσα Σωτηρία! Τα πράγματα όμως ανατράπηκαν με την Κολυμπάριο Σύνοδο του 2016. (βλέπε παρακάτω περί μυστηρίων).
9. Τα θλιβερά γεγονότα που ακολούθησαν την ημερολογιακή μεταρρύθμιση το 1924 πιστεύω ότι δεν αφορούσαν μόνο το ημερολόγιο, αλλά ήταν μια αντίδραση - ένσταση του ορθοδόξου χριστεπωνύμου πληρώματος ενάντια σε ό,τι αιρετικό κήρυσσαν οι εγκύκλιοι 1902 και 1920.
10. Συμφωνώ και ενστερνίζομαι απόλυτα τις παρακάτω απόψεις του πρ.Φλωρίνης Χρυσοστόμου ότι: «…Αλλ’ οι παλαιοημερολογίται δεν αποτελούμεν ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΝ και ανεξάρτητον Ορθόδοξον Εκκλησίαν εν Ελλάδι, διότι ουδεμία Εκκλησία μας ανεγνώρισεν ως τοιαύτην, αλλ’ είμεθα εντός της ανεγνωρισμένης Αυτοκεφάλου Ελληνικής Εκκλησίας, ως μία ΦΡΟΥΡΑ, ήτις φρουρεί τον θεσμόν του Ορθοδόξου Εορτολογίου, ον ηθέτησεν, ως μη’ ώφειλεν, η πλειοψηφία της Ιεραρχίας, και ημείς, ως αποτελούντες την φαεινήν και αλύμαντον ΠΛΕΥΡΑΝ της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος:…
.............................................................
11. Δεν αποδέχομαι ότι το Ιουλιανό ημερολόγιο είναι δόγμα πίστεως, ούτε ότι η Α Οικουμενική Σύνοδος το ενέταξε ως απαράβατο όρο πίστεως διαχρονικά. Ως εκ τούτου δεν αποδέχομαι τον ακραίο ζηλωτισμό ημερολογιο-λατρών, χρονολατρών, γιατί πιστεύω ότι αναβιώνει αρχαίες πλάνες. Κάθε ημερολόγιο, ως ανθρώπινο κατασκεύασμα έχει τα μειονεκτήματά του και επειδή έχει ορισμένο χρόνο ισχύος θα πρέπει να διορθώνεται, όταν απαιτείται. Παράδοση εκκλησιαστική είναι ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, έχει το δικαίωμα το ημερολόγιο να το κρατήσει ή και να το απορρίψει.
12. Πιστεύω ότι η ημερολογιακή μεταρρύθμιση απέτυχε του σκοπού της, γιατί δεν άλλαξε κάτι από τα δόγματα της πίστεως, παρόλο που χρησιμοποιήθηκε το ημερολόγιο στα πλαίσια της οικουμενιστικής κίνησης. Απόδειξη του γεγονότος αυτού είναι ότι σήμερα οι πιο πολυάριθμες τοπικές Ορθόδοξες εκκλησίες ακολουθούν το Ιουλιανό ημερολόγιο.
13. Ακολουθώ το νέο διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο, το οποίο επιστημονικά είναι πιο ακριβές από το Ιουλιανό και το οποίο διαφέρει σε πολλά από το Γρηγοριανό, που καταδικάστηκε, λόγω μη εφαρμογής του Πασχαλίου από τις Πανορθόδοξους Συνόδους του 16ου αιώνα.
14. Αποδέχομαι πλήρως τους όρους για την ημερομηνία εορτασμού του Πάσχα, όπως καθόρισε η Α Οικουμενική Σύνοδος και θεωρώ απαραίτητο για την σωστή εφαρμογή του την συνεργασία της διοίκησης της Ορθόδοξης Εκκλησίας με την επιστήμη της Αστρονομίας ΔΙΑ ΜΙΑΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ. Ο υπολογισμός της ημερομηνίας του Πάσχα βασιζόμενοι στο Ιουλιανό ημερολόγιο δημιουργεί λάθη και κατάργηση της νηστείας των Αγίων Αποστόλων κάποια χρόνια. (στους ακολουθούντας το ν.η).
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ
https://fdathanasiou-parakatathiki.blogspot.com/2023/05/blog-post.html
Ευλαβεύστατε πάτερ,
ΔιαγραφήΑφού είστε μέλος της Εκκλησίας της Ελλάδος μεν, αλλά αποτειχισμένος, μπορείτε να μας πείτε ποιος μητροπολίτης σας χειροτόνησε σε διάκονο κι σε πρεσβύτερο;;
Υστερόγραφο: λόγω της επικείμενης ενθρόνισης-στέψης του Βασιλιά Καρόλου Γ στην Αγγλία, ο οικουμενιστής Νικήτας Λούλιας(Αρχιεπίσκοπος Θυατείρων κ Μεγ.Βρετανίας) με επιστολή του ζήτησε να ψαλεί στη θεία λειτουργία δέηση υπέρ του αγγλικανού Βασιλιά Καρόλου του 3ου!!Βέβαια, και ο Οικουμενιστής Μητροπολ.Βελγίου Πέκσταντ Αθηναγόρας έχει μνημονεύσει στο παρελθόν (έτι δεόμεθα...) τον Παπικό Μονάρχη του Βελγίου Φίλιππο!!
Απαντώ.Ο Μητροπολίτης που με χειροτόνησε
ΑπάντησηΔιαγραφήέχει κοιμηθεί εδώ και 10 χρόνια
π.Δ.Α
Αν κάνει Θεία Λειτουργεία ο Βαρθολομαίος,είναι έγκυρο το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας; Γενικά,οι Οικουμενιστές Ψευδεπίσκοποι(15ος Κανών)έχουν έγκυρα Μυστήρια;;Ο Ψευδοαρχιεπίσκοπος Αμερικής,ανήκει στην Εκκλησία του Χριστού(έχει κοινωνία με την Κεφαλή της Εκκλησίας);;;
ΔιαγραφήΚ.Χ.
Ευλαβεύστατε πάτερ,
ΔιαγραφήΤο όνομά του εννοούσα. Το επισημαίνω τώρα σε περίπτωση που το αρχικό μήνυμα δεν ήταν σαφές.
Προς Κ.Χ
ΔιαγραφήΤα μυστήρια τα τελούν οι κληρικοί η το Άγιο Πνεύμα;
προς " Ελληνες Χριστιανοί ορθόδοξοι"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντώ με αυτό τον τρόπο γιατί ο συνδυασμός ερώτησης και υστερόγραφου
δίνει την εντύπωση για τυχόν σχολιασμό ενεργειών του μακαριστού Αρχιερέως.
Και καλό θα είναι τέτοιοι σχολιασμόι πλέον να αποφεύγονται.
π.Δ.Α
Πάτερ Δ.Α, Χριστός Ανέστη!
ΔιαγραφήΤο υστερόγραφο που αναφερόταν σε 2 πασιγνωστους οικουμενιστές το έβαλα διότι αναφέρατε στην 10.50 δημοσίευσή σας τα εξής: "Πιστεύω ότι η Ελλαδική Εκκλησία μετατρέπεται, το 1833 με την επισημοποίηση της «Διακηρύξεως» από τον Όθωνα, σε εθνικό και δημόσιο θεσμό και υποτάσσεται σε κοσμικά κέντρα εξουσίας, στην προκειμένη περίπτωση στο από τους μη ορθόδοξους Βαυαρούς διοικούμενο Βασίλειο της Ελλάδος. Κεφαλή της Ι. Συνόδου θεωρείται πιά ένας αιρετικός, ο Παπικός Όθωνας(!!!), τον οποίο πρέπει να μνημονεύουν οι Ιερείς." Απλά επεσήμανα ότι η μνημόνευση αιρετικών βασιλέων από ορθοδόξους κληρικούς γίνεται και σήμερα(μιας και τον αναφέρατε,νομίζω ότι ο Όθων ήταν προτεστάντης).
Όσο για το ποιος επίσκοπος σας χειροτόνησε, δεν θέλω να σχολιάσω τις ενέργειές του ούτε να τον συγκρίνω με άλλους επισκόπους.
ΔιαγραφήΑπλά θα ήθελα να μάθω το όνομά του. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Σας απάντησα προηγουμένως.Γιατί το ζητάτε επιμόνως το όνομα ως ανώνυμος;
ΑπάντησηΔιαγραφή