Ο Άρχων Μαμωνάς και η ιστορία του τρελλού νερού. -- Του Φώτη Κόντογλου.

Ο άρχων του κόσμου τούτου είναι ο Μαμωνάς. Αυτός έχει καταλύψει με τις φτερούγες του τον κόσμο. Το σιχαμερό είδωλό του προσκυνιέται απ΄ όλους τους ανθρώπους, ακόμα κι΄ από κείνους που φαίνεται πως προσκυνάνε άλλα είδωλα. Ναι! Γιατί όλα τα είδωλα, στο βάθος παριστάνουνε τον Μαμωνά, κι΄ όλων των ειδών οι ειδωλολάτρες, αυτόν λατρεύουνε. Τα είδωλα της ματαιοδοξίας, της περηφάνειας, της φιληδονίας, της φιλαργυρίας, της αιματοχυσίας, όλα δορυφορούνε το μεγάλο είδωλο του Μαμωνά, του αρχισατανά, του Παρά, που κυβερνά τα πάντα. Όλα αυτά τα σιχαμερά είδωλα θρέφουνται απ΄ αυτόν τον μέγαν εξουσιαστή, που τον έβαλε ο Χριστός αντίμαχο στον Θεό, λέγοντας πως ο άνθρωπος έναν από τους δυο μπορεί να λατρεύη, ή τον Θεό, ή τον Μαμωνά. Λοιπόν, αυτός σήμερα είναι ο βασιλέας της οικουμένης, κ΄ οι υποταχτικοί του, τα καταχθόνια πνεύματα, δουλεύουνε κάτω από τις προσταγές του, και μπαίνουνε στα μυαλά και στις καρδιές των ανθρώπων, και τους κάνουνε τρελλούς.
***
Ο Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο Άρχων Μαμωνάς και η ιστορία του τρελλού νερού. -...":

Κάνοντας μια περιδιάβαση μέσω γκούγκλ έρθ στη Τουρκία χάζευα τις πόλεις, και παρατήρησα μια άσημη απ΄ τις πολλές κωμοπόλεις να ονομάζεται
sultanbaba που νομίζω σημαίνει χαϊδευτικά ο πατέρας μας ο Σουλτάνος και επ΄ ευκαιρία το αναφέρω. Στην Οθωμανική εποχή οι απλοί κι αγράμματοι άνθρωποι είχαν ως εικόνα τους το σουλτάνο, ακόμη και οι χριστιανοί, κι αυτό το διακρίνουμε όταν οι κοτζαμπάσηδες και οι κρατικοί υπάλληλοι ρήμαζαν στη κυριολεξία την ύπαιθρο με τους αβάσταχτους φόρους ερήμην του σουλτάνου και οι άνθρωποι έστελναν ανθρώπους τους να παραπονεθούν και να ενημερώσουν το μπαμπά σουλτάνο για τις ατασθαλίες των κρατικών υπαλλήλων σε βάρος τους. Αλλά δε θα σταθώ εδώ, άλλο είναι το θέμα, πράγματι για να καταφέρεις να ισορροπήσεις σε μια όντως παρανοική κατάσταση είτε φεύγεις είτε ανέχεσαι είτε τρελαίνεσαι.. Δεν είναι τυχαίο και ένα τραγούδι του Καζαντζίδη κοσμικό αλλά εμπεριέχει μια αλήθεια και καλό είναι να το ξέρουμε. Οι μισοί καλοί σε μοναστηριού κελί κι οι άλλοι στο τρελάδικο από κακό κι απ΄ άδικο..

O Συναξαριστής της ημέρας.


Παρασκευή, 27 Απριλίου 2018

Συμεών ιερομάρτυρος, συγγενούς του Κυρίου, Ιωάννου του ομολογητού, Ευλογίου ξενοδόχου.

Ὁ Ἅγιος Ἱερομάρτυρας Συμεών, ἀναδείχθηκε διάδοχος τοῦ Ἁγίου Ἰακώβου τοῦ Ἀδελφοθέου († τὸ 62 μ.Χ.), μετὰ τὴν καταστροφὴ τῆς Ἱερουσαλὴμ ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους τὸ 70 μ.Χ. Κατὰ τὸν Ἡγήσιππο ἦταν υἱὸς τοῦ Κλωπᾶ, ἀδελφοῦ τοῦ Ἰωσὴφ καὶ ἀδελφὸς τοῦ Ἰούδα. Κατὰ ἄλλη δὲ ἐκδοχὴ ἦταν υἱὸς τοῦ Ἰωσὴφ τοῦ Μνήστορος καὶ ἀδελφὸς τοῦ Ἁγίου Ἰακώβου τοῦ Ἀδελφοθέου. Ἐνῷ ἐπισκόπευε στὴν Ἱερουσαλήμ, ἐπὶ αὐτοκράτορος Τραϊανοῦ (98 – 117 μ.Χ.), διαβλήθηκε ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς στὸν ὕπατο Ἀττικὸ γιὰ τὸν ἀποστολικό του ζῆλο.

ΟΣΙΟΣ ΛΕΩΝ: Όσα κύματα και αν σηκωθούν μέσα στην ψυχή σου, εσύ πάντα να προστρέχεις στον Χριστό.

Ο Σωτήρας θα σπεύσει σε βοήθεια και θα γαληνέψει τα κύματα. Πίστευε ότι ο Κύριος δημιούργησε προσεκτικά αυτή τη ζωή προς θεραπείαν μας, μην την απορρίπτεις και μην αναζητάς τη σωματική γαλήνη και τον ψεύτικο κόσμο, πρώτα θα πρέπει πολλά να σε συγκλονίσουν και πολλά να υπομείνεις. Αν δεχτείς την αποκάλυψη , τότε αυτή θα διευκολύνει κατά πολύ τον αγώνα σου και εσύ θα έχεις μεγαλύτερη ηρεμία απ’ ό,τι ο ίδιος ο αγώνας.

Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης: οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἀποτελοῦν ἐμπόδιο στὰ σχέδια τῶν Νεοεποχιτῶν καὶ τῶν Οἰκουμενιστῶν


Δυστυχῶς ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἔχει ἀμβλύνει τὸ ὀρθόδοξο αἰσθητήριο πολλῶν «ὀρθοδόξων» ποιμένων καὶ θεολόγων μὲ συνέπεια νὰ ἀμφισβητεῖται καὶ νὰ ἀπορρίπτεται ὡς «ναρκισσισμὸς» ἡ μοναδικότητα καὶ ἀποκλειστικότητα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ποὺ θεωρεῖται καὶ αὐτὴ ἁπλῶς ἕνα κομμάτι τοῦ διηρημένου χριστιανικοῦ κόσμου, τῆς διηρημένης Ἐκκλησίας, κατὰ τὴν ἀπαράδεκτη πλάνη τοῦ μητροπολίτου Μεσσηνίας Χρυσοστόμου Σαββάτου καὶ πολλῶν ἄλλων μεγαλοσχήμων κηρύκων τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ζώντων καὶ τεθνεώντων. Εἶναι ἀπίστευτη καὶ ἰσομεγέθης ἡ πλάνη τοῦ μητροπολίτου Δημητριάδος Ἰγνατίου, ὁ ὁποῖος ἐπρότεινε νὰ ἐγκαταλείψουμε τοὺς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας καὶ νὰ κινηθοῦμε σὲ μία «μεταπατερικὴ ἐποχή». Εἶναι προφανὲς ὅτι οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἀποτελοῦν ἐμπόδιο στὰ σχέδια τῶν Νεοεποχιτῶν καὶ τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ πρέπει νὰ τοὺς ξεπεράσουμε νὰ ξεπεράσουμε «τὰ ὅρια, ἃ ἔθεντο οἱ Πατέρες ἡμῶν».

Τότε καταλαβαίνουμε όλοι την προφανή έκταση της δολιότητας…..

Ο Τζούπης Αλέξανδρος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "«Οἱ ἄνθρωποι μπροστά στήν εὐθύνη» ΟΙ ΕΚΛEΚΤΟΙ - ...":

Χαίρετε εν Κυρίω. Θα ήθελα να καταδείξω για όποιον θέλει ένα ενδιαφέρον βίντεο. Δείτε παρακαλώ το βίντεο του π. Αθανάσιου Μυτιληναίου για να δείτε την επεξήγηση και ερμηνεία που δίδει για το σύμβολο του ανάποδου τριγώνου. Αφού δείτε όλο το βίντεο εστιάστε κατόπιν στο 50:00:
https://www.youtube.com/watch?v=pAKk6F-Fcaw
Μας τονίζει και ο ίδιος ότι το ανάποδο τρίγωνο είναι ένα ξεκάθαρο σύμβολο εγκλωβισμού και εξουδετέρωσης του σταυρού με βάση τα πιστεύω των Μασόνων. Οι Χ
AN και ΧEN (YMCA και YWCA) δεν είναι παρά προπομποί του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών. Η παγκόσμια πρώτη σύνοδο πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι με πολλές από τις αρχές αυτής της συνόδου να υιοθετούνται και από το Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών όπως το βασικό μότο του σημερινού Οικουμενισμού: ἵνα πάντες ἓν ὦσιν (Ιω. 17,21).

Νέο χαστούκι στον Φίλη για τα Θρησκευτικά

Το ΣτΕ ακύρωσε τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος και στο λύκειο

Ταφόπλακα βάζει η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας στον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών, που φέρει την υπογραφή του πρώην υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη.  Μετά την «κόκκινη» κάρτα που έδειξε το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο στις αλλαγές στον χαρακτήρα και τον τρόπο διδασκαλίας σε δημοτικό και γυμνάσιο, με νέα απόφασή του (926/2018) κρίνει αντισυνταγματικές και αντίθετες στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) και αυτές που αποφασίστηκαν για τα λύκεια της χώρας. 
Οι σύμβουλοι της Επικρατείας αποδόμησαν πλήρως και ακύρωσαν τις αποφάσεις Φίλη κρίνοντας, με ισχυρή πλειοψηφία (20-5), ότι «σύμφωνα με τη συνταγματική αρχή της ισότητας και τις διατάξεις των άρθρων 9 και 14 της ΕΣΔΑ, το κράτος δεν μπορεί, ρυθμίζοντας το περιεχόμενο του μαθήματος των Θρησκευτικών, να στερήσει από τους μαθητές που ασπάζονται ορισμένη θρησκεία το δικαίωμα, το οποίο αναγνωρίζει σε μαθητές που ανήκουν σε άλλες θρησκείες, να διδάσκονται αποκλειστικά τα δόγματα της πίστεώς των (όχι δε και δόγματα άλλων θρησκειών)».

«Οἱ ἄνθρωποι μπροστά στήν εὐθύνη» ΟΙ ΕΚΛEΚΤΟΙ - Τοῦ Μιχαὴλ Ε. Μιχαηλίδη, Θεολόγου


Πάντοτε καί σέ κάθε ἐποχή, εἶναι κάποιοι ἄνθρωποι, πού καλοῦνται νά ὁδηγήσουν καί καθοδηγήσουν, νά φωτίσουν καί διαφωτίσουν καί νά γίνουν ὑπεύθυνα πρόσωπα σ’ ἕνα κόσμο ἀπροσανατόλιστο. Ὅταν σ’ ἕνα καράβι, πού παλεύει μέ τά κύματα καί κινδυνεύει νά καταποντιστεῖ, δέ μπορεῖ ὁ καπετάνιος νά παραμένει ἀδιάφορος, οὔτε οἱ ναῦτες νά κοιμοῦνται. Ἀδιαφορία σημαίνει ναυάγιο, καταστροφή. Σημαίνει ἄρνηση καί αὐτομηδενισμός. Σημαίνει ἀποτυχία. «Οὐκ ἔξεστί σοι ἀδιαφόρως ζεῖν», λέγει ὁ ἱερός Χρυσόστομος. Δέ σοῦ ἐπιτρέπεται νά ζεῖς μέ ἀδιαφορία. Ἔχεις εὐθύνες. Ἔχεις ὑποχρεώσεις.Μή λές ποτέ, Quarda e passa (βλέπε καί πέρνα). Αὐτό τό λέν οἱ λιποτάκτες τοῦ καθήκοντος. Ὅταν κάποτε ὁ Κλεισθένης, ὀλυμπιονίκης στό τέθριππο καί τύραννος τῆς Σικυώνας, θέλησε νά παντρέψει τήν κόρη του, κάλεσε μνηστῆρες ἀπ’ ὅλη τήν Ἑλλάδα. Πῆγε τότε καί ὁ Ἱπποκλείδης, πλούσιος καί ὡραῖος νέος τῆς Ἀθήνας. Συνέβη ὅμως ἕνα γεγονός πού φάνηκε ἀνάξιος. Ὅταν ἦρθε ἡ μέρα τῆς ἐκλογῆς, κάλεσε ὁ Κλεισθένης σέ συμπόσιο ὅλους.