Ο χρήστης Δημήτριος Χατζηνικολάου σχολίασε την ανάρτηση "Περί «παραλλήλων ἐπισκόπων» (βελτιωμένη ἔκδοσις, 2025)

 Ο χρήστης Δημήτριος Χατζηνικολάου σχολίασε την ανάρτηση "Περί «παραλλήλων ἐπισκόπων» (βελτιωμένη ἔκδοσις, 2025) -- Τοῦ Δημητρίου Χατζηνικολάου, πρ. Ἀν. Καθηγητοῦ Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων"

9 ώρες πριν
@27 Ιουνίου 2025 στις 10:44 μ.μ. Νά βοηθήσῃ μέ ποίαν ἰδιότητα; Ὅταν λειτουργοῦσε στόν ναόν τῆς Ἁγ. Ἀναστασίας μέ ποίαν ἰδιότητα τό ἔκαμε; Ὡς τί τόν ἔστειλαν ἐκεῖ οἱ Ἅγιοι Βασίλειος καί Μελέτιος; Ἔπρεπε, δηλαδή, νά λάβῃ ἄδειαν ἀπό τόν Αὐτοκράτορα καί τούς Ἀρειανούς καί νά στήσῃ Ἐπισκοπεῖον διά τήν μίαν οἰκογένειαν Ὀρθοδόξων πού ὑπῆρχε ὅλο κι ὅλο στήν Κων-λιν διά νά θεωρῆται Ἐπίσκοπος Κων-λεως; Γι' αὐτήν τήν οἰκογένειαν, αὐτός δέν ἦτο ὁ κανονικός Ἐπίσκοπος Κων-λεως; Ἄν ὄχι, τότε, κατ' ἐσᾶς, ἔκαναν ... «σχίσμα»! Ὅταν ὁ Κύριος καί οἱ Ἀπόστολοι περιώδευαν τήν Οἰκουμένην καί ἐδίδασκον, ἐβάπτιζαν κ.λπ., ἔστηναν ἐπισκοπεῖα προηγουμένως; Βλέπετε σέ τί ἄτοπα σᾶς ὁδηγοῦν οἱ τυπολατρικές-νομικιστικές-αἱρετικές ἀντιλήψεις σας; Καί τό κάνετε αὐτό γιά ν' ἀμαυρώσετε καί πρό πάντων ν' ἀκυρώσετε τόν ἱερόν ἀγῶνα τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ. Διότι χωρίς χειροτονίες ἐπισκόπων, τό κίνημα θά ἔσβηνε σέ λίγα χρόνια! Αὐτό δέν θά θέλατε; Ἀφήνετε τά μῆλα καί πιάνετε τά φύλλα! Αὐτό κάνετε, δυστυχῶς. Καταφρονεῖτε δέ τήν Ἀποστολικήν διδαχήν, ὅτι «ἐξ ἀνάγκης καὶ νὸμου μετάθεσις γίνεται» (Ἑβρ. 7:12). Καί εἶναι βέβαιον ὅτι θά κατηγορούσατε τόν Κύριον ἐπειδή Ἐκεῖνος ἐθεράπευεν ἀσθενεῖς τό Σάββατον!
Προς Ανώνυμο.

Μάλλον χειρώτερη είναι η θεση του Ανώνυμου από αυτήν του Τυχικού. Προτείνει μία ακόμα πράξη αγαπολογίας που λεει αυτό που προέχει τώρα είναι να είμαστε αγαπημένοι. Ρωτάω λοιπόν η θέση σου αυτή είναι η ίδια και στην σωματική μοιχεία;

Λες: το πιο πιθανό θέλει να πει, είναι ότι πριν κάνει κάποιος την αποτείχιση, πρέπει να το σκεφτεί ψύχραιμα...
Τι εννοής λοιπόν; Να μην βγη κανένας στον δρόμο με μαχαίρι; διότι η αντίδραση που συζητειται είναι απλά να διακοπή η εκκλησιαστική μνημόνευση του και σαφώς ακόμα και η καλημέρα θα συνεχίσει να υπάρχει μαζί του!!!
Λες στην συνέχεια: και πολλές φορές με προσευχή και ταπείνωση, χωρίς βιασύνες,ακρότητες,υπερβολές και συνοπτικές διαδικασίες. Τι εννοείς πάλι; Σε απατάει ο/η σύζηγος και εσύ λες να πας να προσευχηθείς και να δείξεις ταπείνωση όχι στην συνομιλία , διότι αυτό το δεχώμαστε και εμείς, αλλά στον να συνεχίσεις την σχέση γάμου μαζί του/της χωρίς βιασύνη, με ταπείνωση, χωρίς άμεση συνοπτικ'η απόφαση σε αυτό. Τονίζουμε ότι κανεις δεν είπε χρήση βίας απλά μιλάμε για το ξεκαθάρισμα τιμής. Δεν συμφωνώ με τα πράξεις σου και αυτό στο δηλώνω πάντα και μόνο μέσα από την διακοπή μνημοσύνου.

Λες ότι: πρέπει η αποτείχιση να γίνεται κατόπιν προσευχής και πνευματικής άσκησης, με πολύ ταπείνωση και κατά Χριστόν προκοπή. Τις είναι αυτά που λες!!! Πρέπει για την μετάνοια μας και για τον πνευματικό μας αγώνα να προσευχώμαστε , να έχουμε πνευματική άσκηση και ταπέινωση και όχι για την ομολογία μας. Η ομολογία μας είναι κάτι αδιαπραγμάτευτο. Δεν μας απασχολεί εξτρά, ούτε χωριστά νηστεύουμε για το αν θα ομολογείσουμε σε όποιον διαστρεβλώνει την πίστη μας.

Η τιμή, η πίστη και η ομολογία κτίζεται σε όλη μας την ζωή, όχι περιστασιακά και όταν κάποιος προδίδει τα πιστεύω μας.

1 σχόλιο:

  1. Κ. Χατζηνικολάου, είναι πρώτη φορά που κάνει λάθος κάποιος Άγιος;
    Εδώ έκαναν σε θέματα πίστεως και δεν μπορούν να κάνουν σε αυτό;
    Και εκ του αποτελέσματος των χειροτονιών σας αποδείχτηκε ξανά.
    Ο αγών δυστυχώς ναυάγισε όταν έγινε η αποκατάσταση - εν καιρώ Αιρέσεως και διωγμού - της Συνόδου.

    Είναι συκοφαντική η κατηγορία ότι χαιρόμαστε για για την ακύρωση των ΓΟΧ, αντιθέτως λυπούμαστε για αυτή την έκβαση Διότι κατέστησε τον αγώνα μια ουτοπία εν μέσω πολέμου.
    Φανταστείτε να αποτειχιστούν όλοι οι "κανονικοί" ΓΟΧ (δηλαδή όσοι έχουν μυστήρια όχι Αγύρτες) από το Σχίσμα των ΓΟΧ και επέστρεφαν στην προ του 1935 νόμιμη κατάσταση πόσο μεγάλο πλήθος λαού θα χτυπούσε τους Αιρετικούς Οικουμενιστές και πιθανών μερικοί από τους κοινωνούντες με αυτούς που έχουν καλό φρόνημα να αποτειχιστούν και να συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος για να καταδικάσει τους αμετανόητους Αιρετικούς Οικουμενιστές και τους αμετανόητους Σχισματικούς ΓΟΧ.

    Δεν θα αφήσει ο Θεός το ποίμνιο χωρίς ιερείς.

    Όταν κάποιοι Αποτειχισμένοι ιερείς προσχώρησαν στο Σχίσμα των ΓΟΧ και ο Λαός παρέμεινε στην Αποτείχιση ο Πανάγαθος έβγαλε νέους ιερείς στην Αποτείχιση.
    Δεν αφήνει ο Θεός....

    ΑπάντησηΔιαγραφή