ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (Π.Α.Σ.Θ.Ε.)

«Δεύτε διαλεχθώμεν»

(Ησ. 1, 18)

ΑΡ. ΠΡΩΤ. 4

6/2/2019

ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕΤΑΞΥ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ  

ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Μετά από αρκετές συνομιλίες με πολλούς Πατέρες και Αδελφούς, από τους οποίους ακούσαμε διάφορες σκέψεις, και κατόπιν εντατικής παρακολούθησης των εκκλησιαστικών θεμάτων και των διαλόγων πάνα σε αυτά, όπως λαμβάνουν χώρα τα τελευταία χρόνια στο Διαδίκτυο, επιθυμούμε ταπεινά να καταθέσουμε κάποιες προτάσεις για συνεργασία μεταξύ όλων όσων θέλουν να είναι Ορθόδοξοι σε μια εποχή που μας καταδυναστεύουν Ψευδορθόδοξοι (=Οικουμενιστές).

Όπως γνωρίζουμε από την ιστορία της Εκκλησίας, η εμφάνιση στους κόλπους Αυτής κάθε μεγάλης αίρεσης επέφερε ταραχές και διαιρέσεις ακόμη και μεταξύ των Ορθοδόξων. Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη την σημερινή λυπηρή πραγματικότητα του διχασμού των Ορθοδόξων, που αγωνίζονται κατά της αιρέσεως του Οικουμενισμού, προβαίνουμε στην κατάθεση ορισμένων προτάσεων, ώστε, με την βοήθεια του Θεού, να συνεισφέρουμε ώστε να τεθούν οι βάσεις αρχικά για μια Συνεργασία και μελλοντικά για την ποθητή Ενότητα των Ορθοδόξων.

Οι προτάσεις αυτές είναι οι εξής:

1. Συγκρότηση μίας άτυπης Διαδικτυακής Σύναξης αποτελούμενης από Αντιοικουμενιστές Διαχειριστές και Αρθογράφους Ιστοσελίδων και Ιστολογίων*.

2. Ακριβής καθορισμός των θεμάτων που διχάζουν τους Ορθόδοξους Αποτειχισμένους** και διοργάνωση Γραπτού Διαλόγου επί των θεμάτων αυτών, μέσω του Διαδικτύου***, με σκοπό την κατάθεση απόψεων και, εάν είναι δυνατόν, την κατάληξη σε ομόφωνη συμφωνία επί του κάθε θέματος από την Σύναξη.

3. Παύση κάθε δημόσιας πολεμικής (με γραπτό ή προφορικό λόγο) εναντίον των απόψεων ή των προσώπων των υπολοίπων που συμμετέχουν στη Σύναξη, όσο διενεργείται ο Διάλογος.

«Δεύτε διαλεχθώμεν», λοιπόν, αγαπητοί Πατέρες και Αδελφοί! Ας μη δώσουμε άλλη χαρά στους Κακόδοξους, που τρίβουν τα χέρια τους βλέποντάς μας ανήμπορους να τους αντισταθούμε.

 

* Συγκεκριμένα απευθύνουμε ΕΚΚΛΗΣΗ στους:

Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ/ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ:

1. Αιδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π. Θεόδωρο Ζήση, Ομότιμο Καθηγητή της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ (http://www.theodromia.gr/)

2. Αιδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π. Νικόλαο Μανώλη (https://katihisis.blogspot.com/)

3. Αιδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π. Φώτιο Βεζύνια

(http://salpismazois.blogspot.com/)

4. Οσιώτατο Ιερομόναχο π. Γρηγόριο Ζιώγο

(http://scripta---manent.blogspot.com/)

5. Αιδεσιμώτατο π. Σταύρο Βάιο

(http://opoimhnokalos.blogspot.com/)

6. Εντιμότατο κ. Κυριαζόπουλο Κυριάκο, Επίκουρο Καθηγητή της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ

(http://www.theognosia.gr)

7. Εντιμότατο κ. Σημάτη Παναγιώτη, θεολόγο

(https://paterikiparadosi.blogspot.com/)

8. Εντιμότατο κ. Κάτσουρα Δημήτριο, θεολόγο

(http://epistrofi-sotiria.blogspot.com/)

9. Εντιμότατο κ. Πανταζή Νικόλαο, θεολόγο

(http://www.wallingoff.com/)

10. Εντιμότατο κ. Μάννη Νικόλαο, εκπαιδευτικό

(http://krufo-sxoleio.blogspot.com/)

11. Εντιμότατο κ. Τσολογιάννη Οδυσσέα, δημοσιογράφο

(https://apotixisi.blogspot.com/)

12. Εντιμότατο κ. Δημακόπουλο Γεώργιο, δημοσιογράφο

(http://353agios.blogspot.com/)

13. Εντιμότατο κ. Παπαρρήγα Ιωάννη

(http://entoytwnika1.blogspot.com/)

14. Εντιμότατο κ. Αργυρακόπουλο Κωνσταντίνο

(http://orthodox-voice.blogspot.com/)

Β. ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣ

1. Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη π. Παΐσιο Παπαδόπουλο

2. Οσιώτατο Ιερομόναχο π. Ευθύμιο Τρικαμηνά

3. Οσιολογιώτατο Μοναχό π. Σεραφείμ Ζήση, θεολόγο

4. Οσιώτατο Μοναχό π. Σάββα Λαυριώτη

5. Οσιώτατο Μοναχό π. Επιφάνιο Καψαλιώτη

6. Εντιμότατο κ. Χατζηνικολάου Δημήτριο, Αναπληρωτή Καθηγητή Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

7. Εντιμότατο κ. Νεκτάριο Δαπέργολα, Δρ. Βυζαντινής Ιστορίας

8. Εντιμότατο κ. Πολυμενόπουλο Διονύσιο, γυμνασιάρχη

9. Εντιμότατο κ. Σακαλάκη Νικόλαο, μαθηματικό

10. Εντιμότατο κ. Τσακίρογλου Αδαμάντιο, ιστορικό

11. Εντιμότατο κ. Νάνη Λυκούργο, ιατρό

12. Εντιμότατο κ. Σαραντίδη Απόστολο, δάσκαλο

13. Εντιμότατο κ. Ρίζο Ιωάννη

(Ζητούμε συγγνώμη αν παραλείψαμε κάποια πρόσωπα εξ αβλεψίας)

** Τα θέματα τα οποία διαιρούν τους Αποτειχισμένους Ορθοδόξους είναι:

1.      Το θέμα της εφαρμογής της Ακρίβειας ή της Οικονομίας (και για πόσο καιρό) και το υποχρεωτικό ή δυνητικό της Αποτείχισης σε σχέση με την έμμεση κοινωνία των Αποτειχισμένων με αυτούς από τους οποίους αποτειχίστηκαν.

2.      Το θέμα του κύρους των Μυστηρίων των κληρικών που πέφτουν σε σχίσμα ή αίρεση.

3.      Το κύρος της πράξης αγιοκατάταξης εκκλησιαστικών προσώπων της σύγχρονης εποχής.

4.      Το ημερολογιακό ζήτημα.

5.  Η αναγκαιότητα ή μη της συνοδικής καταδίκης των Οικουμενιστών και το θέμα των χειροτονιών Ορθοδόξων Επισκόπων προ αυτής .

6.      Το εσχατολογικό θέμα (ηλεκτρονικό φακέλωμα, νέες ταυτότητες, 666, Αντίχριστος).

7.      Το θέμα της Αναλαμπής της Ορθοδοξίας (νοούμενη ως εθνικοθρησκευτική αναγέννηση προ του Αντιχρίστου).

(Ζητούμε συγγνώμη αν παραλείψαμε κάποια θέματα εξ αβλεψίας)

*** Για τον σκοπό αυτό δημιουργήσαμε το ιστολόγιο «Διάλογοι για την Ορθοδοξία» (https://orthodoxoi.blogspot.com/)

ΥΓ. Παρακαλούμε όλους όσους επιθυμούν να καταθέσουν προτάσεις και όσους φυσικά ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην Σύναξη και τους Διαλόγους να επικοινωνήσουν (μέχρι τις 14/2) στο email:

spoudastestheologikis@in.gr

9 σχόλια:

  1. Σπουδαίος ομολογητής της Πίστεως και τηρητής των Ιερών Κανόνων ήταν ο Μακαριστός Μητροπολίτης Αιτωλοακαρνανίας π.Κοσμάς(η αγιότητά του είναι πανθομολογούμενη από τον κόσμο). Άξιος ο προσφάτως χειροτονηθείς Επίσκοπος Ταλαντίου π.Επιφάνιος, πνευματικό παιδί του αοιδίμου Αρχιερέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το 2023 μάλλον είναι πολύ λίγο να στραφεί η προσπάθεια σας μόνο στον Οικουμενισμό. Πλέον επειδή "τρέχουν" τα πράγματα, νομίζω ότι πρέπει να στραφείτε σε μια γενικότερη στήριξη της ορθόδοξης πίστης και ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με συγχωρειτε αδελφοι αλλα καλειτε ακομα και κεκοιμημενους;
    Ο π, Νικολαος Μανωλης, ο Παναγιωτης Σηματης, εχουν αποβιωσει. Νικολαος Πανταζης εχει εξαφανισθει.
    Ο π. Φωτιος Βυζηνιας επεστρεψε στο ΙΔΙΟΝ ΕΞΕΡΑΜΑ, επεστρεψε στους Οικουμενιστες, μαλλον ουδεποτε ειχε Αποτειχισθει, το ...επαιζε αποτειχισμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Παισιος Παπαδοπουλος ενταχθηκε στους Παλαιοημερολογιτες στην λεγομενη συνοδο του ΨΥΧΟΥΛΙΑ.
    Και εμφανιζεται σαν επισκοπος.
    Δραμα η υποθεσι.
    Ο δε Νικ. Σακαλακης ....ουδεποτε θα αποτειχισθει. Γραφει για να γραφει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ πίσω κ.Τσολογιάννη,δεν εκοιμήθη μόνο ο π.Νικόλαος,δεν εκοιμήθη μόνο ο Π.Σημάτης, αλλά εκοιμήθη και το ιστολόγιο που καλούσε σε διάλογο όλους αυτούς.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ σχολιαστά ΟΜΟΛΟΓΙΑ, λέγοντας Ψυχούλια, εννοείτε τον "μητροπολίτη λητής και ρεντίνης" Φιλόθεο Κυνηγαλάκη;;

      Διαγραφή
    3. Αγαπητε αδερφε χαιρεται.
      Ο Σεβασμιωτατος επισκοπος Παισιος Παπαδοπουλος ειναι ο μονος απο τους αποτειχεισμενους που κανει αληθινο αγωνα ομολογιας.Με πολυ βαρυ κοστος βεβαιως. Αυτος και επι 100 χρονια χλευαστικως αποκαλουμενοι Παλαιοημερολογιτες...

      Διαγραφή
  5. Δεν καταλαβαινω τι εννοειτε. Ποιο ειναι αυτο το ιστολογιο;
    Εαν εννοειτε το ιστολογιο του κ. Σηματη, υπαρχει το παληο, αλλα και το νεωτερο εκπροσωπει πλεον ο κ. Τσακιρογλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ιστολόγιο ονομαζόταν "διάλογοι για την Ορθοδοξία".Το γράφουν στο τέλος της ανάρτησης.Δεν υπάρχει πλέον.

      Διαγραφή