ΧΑΙΡΕΤΕ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ-ΑΠΟΡΙΑ κ. Κυπριανού Χ.
Ας τα πάρουμε το θέμα από την αρχή.
ΕΝΑ ΙΟΥΛΙΑΝΟ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟ ΕΤΟΣ =365,25 μέρες
ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟ ΕΤΟΣ =365,24219878 ημέρες
Δηλαδή το ιουλιανό έτος καθυστερεί και ολοκληρώνεται σε 365,25-365,24219878=0,00780122 μέρες (Υ) αργότερα από το πραγματικό.
Τι σημαίνει καθυστέρηση;
Σημαίνει ότι όποιο φαινόμενο συμβεί στο πραγματικό αστρονομικό έτος (π.χ ισημερία) το αντίστοιχο θα γίνει στο Ιουλιανό Υ αργότερα.
Έτσι αν η ισημερία γίνει την Χ ημερομηνία στο πραγματικό αστρονομικό έτος στο ιουλιανό θα γίνει την ημερομηνία Χ+Υ. Επομένως προηγείται πάντα το Χ
Αν υποθέσουμε ότι η ισημερία στο Ιουλιανό έτος γίνει την 21η Μαρτίου στο πραγματικό έτος θα είχε γίνει την 21-Υ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ .Έτσι ημερολογιακά η ισημερία κατεβαίνει ημερολογιακά και δεν ανεβαίνει.
- ΚΧ
Ναί, τό είδα. Δέν είχα χρόνο νά απαντήσω. Έχεις δίκιο, δικό μου λάθος. Τό 365,25000000 > (μεγαλύτερο) τού 365,24219878 κατά
0,00780122 δεύτερα. Άρα μικρότερος χρόνος καί πάμε πρός τά οπίσω, γιά νά βρούμε τόν χρόνο μηδέν 0. Αλλά, υπάρχει πάντα ένα αλλά. Η Γένεσις γράφει "εγένετο εσπέρα, εγένετο πρωΐ ημέρα μία". Δέν γράφει πρώτη. Οπότε, ο χρόνος 0 αρχίζει από εσπέρας, δηλαδή 18,00 ή 6,00 μμ ! Πόσος ήταν αυτός ο χρόνος πρίν από τό εσπέρας; Τόν βρίσκουμε ή δέν τόν βρίσκουμε ; Δέν τόν βρίσκουμε, διότι είναι ο άκτιστος χρόνος. Ο ήλιος αναφέρεται τήν 4η ημέρα τής Δημιουργίας καί είναι κτιστός, όπως όλα μετά τό "εγένετο φώς", εννοείται "εκ φωτός". Ότι γράφει στόν Ψαλμό 109, γι’ αὐτὴ τὴ πρώτη καὶ ἄχρονη γέννηση τοῦ Χριστοῦ· «3 μετὰ σοῦ ἡ ἀρχὴ ἐν ἡμέρᾳ τῆς δυνάμεώς σου ἐν ταῖς λαμπρότησι τῶν ἁγίων σου· ἐκ γαστρὸς πρὸ ἑωσφόρου ἐγέννησά σε. 4 ὤμοσε Κύριος καὶ οὐ μεταμεληθήσεται·» καί πάλιν : "5 Τίνι γὰρ εἶπέ ποτε τῶν ἀγγέλων· υἱός μου εἶ σύ, ἐγὼ σήμερον γεγέννηκά σε;" (Εβ. α').
Μετά από αυτά, η ακριβής μέτρηση έναρξης τού χρόνου παραμένει σέ εκκρεμότητα καί υπόκειται πάντα σέ σφάλμα, πέραν τού αλαθήτου τού Πάπα καί τήν επιστήμη του.
- Ιδού η θεοσέβειά εστι σοφία, τό δέ απέχεσθαι από κακών εστί επιστήμη.
Ιώβ κη'
Τί θεοσέβεια υπάρχει σέ επιστήμονες αιρετικούς, που απεργάζονται κακά ;
- Γι' αυτούς που γράφεις, Γαλιλαίο, Νεύτωνα κλπ., τούς παρομοιάζω μέ τούς ειδωλολάτρες φιλοσόφους προγόνους. Υπάρχουν καί οι εκτός συνόρων. Είπαν σωστά πράγματα. Άν έσωσαν τίς ψυχές τους, μετά τήν "εις Άδου κάθοδον" τού Κυρίου, δέν τό γνωρίζω.
- Καί δέν τό πάω αλλού, όπως γράφεις. Αντέγραψα τόν περί επιστήμης ορισμό, τόν οποίο ουδείς αναφέρει.
- Καί ο χοϊκός άνθρωπος, μέ τήν χοϊκή του ψυχή, όπως τόν χάλασε τό προπατορικό, "μπάζει" από χίλιες μεριές. Φορέσομεν καί τήν εικόνα τού επουρανίου, π. Αθανάσιε, όπως γράφει ο άγιος απόστολος Παύλος.
Μέ αδελφική αγάπη, πάντα όσα σού γράφω.
- π. Δημήτριος Αθανασίου ( … )
Στά ανωτέρω ακολούθησε ανταλλαγή σχολίων μεταξύ π. Δημήτριου καί τού γράφοντος. Καταθέτω τά δικά μου. Ο π. Αθανάσιος, άν θέλει μπορεί νά προσθέσει τά δικά του. Κυπριανός Χ.
χαριτολογώντας θα λέγαμε,επειδή ούκ ολίγες φορές έχει γίνει λόγος περί επαναφοράς του
ΑπάντησηΔιαγραφήημερολογίου,ήτο και θέμα προς συζήτηση στο κολυμπάρι,πως οι υπέρμαχοι άχρι θανάτου στην
κυριολεξία για το ημερολόγιο κόπτωντες επιστημονικώς πάντα,να τετραγωνίσουν τον κύκλο,ήτοι
το σωστό βλ.political correct-διορθωμένο ημερολόγιο,θα έσκιζαν τις σάρκες τους όταν σίγουρα
οπωσδήποτε κάποια στιγμή,θα διορθωθεί ξανά το διορθωμένο δηλαδή θα επανέλθει το αδιόρθωτο
ιουλιανό,όχι γιατί θα το κάνει άνθρωπος,αλλά μέσα στα πολλά που θα διορθώσει ο Κύριος της
Δόξης θα επαναφέρει και αυτό το ασήμαντο δογματικό πλέον εκατονταετές ζήτημα,που διχάζει
τους ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ανά τον κόσμο συνεορτάζοντες πλέον τον ενιαυτό.Αμήν.
Δόξα τον Θεό που μετά την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού θα ησυχάσουμε μια για πάντα από το ημερολογιακό αρκεί να μην έχουμε προδώσει όχι το δήθεν πάτριο ημερολόγιο αλλά τα Πάτρια Δόγματά μας και την Μία Αγία ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού και των αγίων Θεοφόρων Πατέρων μας, Μαρτύρων και Ομολογητών με την αντίχριστη σιωνιστική παναίρεση πανθρησκεία του οικουμενισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφή