ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΤΗΣ Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, ΤΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟ (ΠΑΤΡΙΟ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ και το ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ 2023. -- π. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

-------------------------------------------------------------------

Αν και δεν επιθυμούσα μέσα στην περίοδο του Τριωδίου να ασχοληθώ πάλι με το ημερολογιακό, όμως αναγκάζομαι για να αποδείξω για μια ακόμα φορά το λάθος που συνεχίζουν να εφαρμόζουν οι Ορθόδοξοι είτε ακολουθούν το νέο ημερολόγιο είτε το Ιουλιανό (Πάτριο) όσον αφορά την εφαρμογή του κανόνα της Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ σχετική με την εορτή του Πάσχα.

Άποψη τεκμηριωμένη του γράφοντος είναι ότι ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΕΟ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ αν θέλουμε να είμαστε συνεπείς στους όρους εορτασμού του Πάσχα που καθόρισε η Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ.

Υπενθυμιζω ότι η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος επελήφθη του ζητήματος του κοινού εορτασμού του Πάσχα από όλους τους Χριστιανούς. Προς τούτο, και ακολουθούσα την Αποστολική Παράδοση που είχε διατυπωθεί στο Ζ΄ Αποστολικό Κανόνα, πρόσθεσε δυο επί πλέον όρους σ’ αυτόν. Ο Ζ΄ Αποστολικός περιλάμβανε δυο όρους, για την εορτή του Πάσχα, να εορτάζεται: 1/ Μετά την εαρινή ισημερία και 2/ Μετά το Ιουδαϊκό Πάσχα. Η Α΄ Σύνοδος πρόσθεσε τους όρους: 3/ να εορτάζεται μετά την πρώτη εαρινή Πανσέληνο και 4/ την πρώτη μετά από αυτήν Κυριακή. Έτσι, τους 4 πλέον όρους, η Α΄ Σύνοδος τους περιέλαβε σε μια απόφασή της.

Για την υλοποίηση της απόφασης, η Α΄ Σύνοδος επιφόρτισε την Εκκλησία της Αλεξάνδρειας, στην οποίαν υπήρχαν οι καλύτεροι αστρονόμοι της αυτοκρατορίας, 1/ να προσδιορίζει κάθε χρόνο την εαρινή ισημερία και 2/ να προσδιορίζει την πρώτη πανσέληνο μετά από αυτήν, επιπλέον δε να αναλάβει να κοινοποιεί την ημερομηνία εορτασμού σε όλες τις υπόλοιπες Εκκλησίες της αυτοκρατορίας.

Επίσης η Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ άλλαξε το Μακεδονικό ημερολόγιο με το Ιουλιανό, που ηταν ακριβέστερο επιστημονικά χωρίς ποτέ να το θεωρήσει ως το τέλειο ημερολόγιο και γι΄αυτό δεν το συμπεριέλαβε στους όρους εορτασμού του Πάσχα,

Οι Αλεξανδρινοί αστρονόμοι χρησιμοποίησαν για την εφαρμογή της απόφασης της Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ τον λεγόμενο ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΜΕΤΩΝΑ που προσδιορίζει την ημερομηνία των ΠΑΝΣΕΛΗΝΩΝ. Σήμερα τα αστρονομικά δεδομένα μας λένε ότι ο κύκλος του Μέτωνα δίνει τις πανσελήνους ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ από την αστρονομική πανσέληνο.

Έτσι προκύπτουν δύο ειδών σφάλματα. Το ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟ καΙ το ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ.

Από το πλήθος των παραδειγμάτων που υπάρχουν θα αναπτύξω σύντομα τι συμβαινει στην φετεινή ημερομηνία του Πάσχα.(03 ΑΠΡΙΛΙΟΥ Π.Η)

Οι ημερομηνίες που αναγράφονται στην συνέχεια είναι του παλαιού (Ιουλιανού) ημερολογίου σύμφωνα με το οποίο η εαρινή ισημερία είναι 21 ΜΑΡΤΙΟΥ.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς και τις πάγιες ρυθμίσεις (αλγόριθμο) του π. η. και Σεληνοδρομίου, η φετινή Μετώνεια (ή Ιουλιανή) πανσέληνος του Μαρτίου είναι στις 27/3 (ΜΑΡΤΙΟΥ) π.η. Την πανσέληνο αυτή η ορθόδοξη εκκλησία την θεωρεί πασχαλινή, αφού είναι μετά από την 21 Μαρτίου π.η. δηλαδή μετά την εαρινή ισημερία κατά το π. η..

Η πρώτη Κυριακή μετά της 27/3 είναι 3 Απριλίου που γιορτάζεται το Πάσχα.

----------------------------------------------------------------

Αν διορθώσουμε το λάθος του Μέτωνα θα έχουμε.

ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΗ ΜΕΤΩΝΙΑ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ:27/3-5=22/3 ( θεωρείται και αυτή πασχαλινή εαρινή)-ΜΈΡΑ ΤΡΙΤΗ

Α ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ :27/3 ------!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δηλαδή θα έπρεπε να εορτάζουμε το Πάσχα σύμφωνα με το ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΤΗΣ Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ στις 27 ΜΑΡΤΙΟΥ με το π.η και όχι στις 3 Απριλίου γιατί αυτή είναι η ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ ΤΗΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ.

Επομένως φέτος λόγω τοιυ σεληνιακου σφάλματος το π.η. ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ για την ημερομηνία του Πάσχα.

Σημειώνουμε ότι το λάθος του Ιουλιανου ημερολογίου παρασέρνει και το νεο ημερολόγιο.

58 σχόλια:

  1. Η Εαρινή Ισημερία με το Ορθόδοξο Ημερολόγιο [Ιουλιανό]δεν είναι στις 21 Μαρτίου,όπως αναφέρεται πιό πάνω,αλλά στις 8 Μαρτίου.
    21 Μαρτίου είναι το κατώτατο όριο της Εαρινής Πανσελήνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλω ν ρωτήσω κατι τον π.Δημήτριο:
    Πάτερ, είστε του νέου απ ότι καταλαβαίνω.
    Ποιον επίσκοπο μνημονεύετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέρ πάσης επισκοπής ορθοδόξων.

      Διαγραφή
    2. Εκτός από αυτό, εννοώ εκεί που λέτε "υπέρ του αρχιεπισκόπου ημών..."
      Πιο απλά, ποιος είναι ο μητροπολίτης σας?

      Διαγραφή
  3. Αγαπητέ Silver,δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αυτή η θέση: ΄΄Σύμφωνα με τους υπολογισμούς και τις πάγιες ρυθμίσεις (αλγόριθμο) του π. η. και Σεληνοδρομίου, η φετινή Μετώνεια (ή Ιουλιανή) πανσέληνος του Μαρτίου είναι στις 27/3 (ΜΑΡΤΙΟΥ) π.η. Την πανσέληνο αυτή η ορθόδοξη εκκλησία την θεωρεί πασχαλινή, αφού είναι μετά από την 21 Μαρτίου π.η. δηλαδή μετά την εαρινή ισημερία κατά το π. η..΄΄

    Πανσέληνος σημαίνει Φεγγάρι δεκατεσσάρων ημερών και για να είναι Εαρινή πρέπει η πρώτη ημέρα
    της να ξεκινά ή κατά την Εαρινή Ισημερία ή μετά από αυτήν.
    Εάν η Ισημερία ήταν στις 21 Μαρτίου,όπως αναφέρει εδώ ο συντάκτης του άρθρου,τότε θα ΄πρεπε
    στις 21 να προσθέσουμε τις δεκατέσσερις ημέρες της Εαρινής Πανσελήνου,για να καταλήξουμε στις 4 Μαρτίου, Ιουλιανού.[σύμφωνα πάντα με τα γραφόμενά του]
    Εάν πάμε και στην επόμενη Κυριακή ,τότε, θά΄πρεπε φέτος το Πάσχα να εορταστεί στις 10 Απριλίου, Ιουλιανού.

    Επαναλαμβάνω, είναι τελείως λάθος ο υπολογισμός του Νεοημερολογίτου π.Δημητρίου Αθανασίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνετε σοβαρότατο επιστημονικό λάθος για την εαρινή πανσέληνο.Για να υπολογιστεί αυτή στο Ιουλιανό ημερολόγιο ακολουθείτε ο Πίνακας του Μετωνα και όχι αυτά που λέτε.

      Διαγραφή
    2. Αν δεχτούμε αυτά περί της εαρινής πανσελήνου πως εξηγείται το φετινό Πάσχα σύμφωνα με το π.η

      Διαγραφή
    3. Αν ισχύουν αυτά για την πανσέληνο 8 Μαρτίου πως εξηγείται η ημερομηνία για το φετινό Πάσχα π.η

      Διαγραφή
  4. Να μια ευκαιρία για τους γοχ.Να αλλάξουν αυτό το σφάλμα για να γυρίσουν σε αυτά που θέσπισαν οι Πατέρες. Άρα δεν είναι Πάτριο το ημερολόγιο που ακολουθούν και λατρεύουν.Το ίδιο να πράξουν και οι Αποτειχισμένοι, δηλαδή οι Ορθόδοξοι.Πρέπει να αλλάξουν από μόνοι τους,με μια μεγάλη σύναξη που θα γίνει,αυτό το λάθος.Έτσι και αλλιώς θα επικρατήσει ο Οικουμενισμός και μετά θα έλθει ο Αντίχριστος.Άρα, δεν θα υπάρχει οργανωμένη Εκκλησία με Επισκόπους στα έσχατα αυτά χρόνια.Άρα,οι γοχ δεν ακολουθούν αυτά που θέσπισαν οι Πατέρες.Ούτε Πάτριο είναι το ημερολόγιο τους.
    Μπράβο στον πάτερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εἶσαι ἐκτός θέματος, διότι ἁπλούστατα τό ἡμερολογιακόν ζήτημα ΔΕΝ εἶναι ζήτημα ἀστρονομικῶν μετρήσεων, διό καί ἀφ' ἑαυτοῦ ΔΕΝ εἶναι δογματικόν ζήτημα, καί ἄρα πρέπει νά ὑπακούσουμε στόν Ἀπ. Παῦλον, στόν ἱερόν Χρυσόστομον κ.ἄ. καί νά ΜΗΝ ἀσχολούμεθα μέ ἰσημερίες, Μακεδονικά Ἡμερολόγια, λεπτά καί δευτερόλεπτα καί ἄλλες τέτοιες ἀνοησίες. Ἐμμέσως, εἶναι ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΝ θέμα, διότι ἐδημιουργήθη ὑπό τῶν Οἰκουμενιστῶν χάριν τῆς ὑποταγῆς τῆς Ὀρθοδοξίας στόν Παπισμόν μέ κόστος τήν πρόκλησιν σχίσματος, τό ὁποῖον ἀνεμένετο, λόγῳ τῆς καταδίκης τοῦ ν.ἡμ. ὑπό 4 Πανοσθοδόξων Συνόδων (1583, 1587, 1593 καί 1848, εἰς τήν τελευταίαν ὡς νεωτερισμός =ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου). Ἑπομένως, τό νά προτείνῃς τήν καθιέρωσιν νέου, δῆθεν πιό ἀκριβοῦς, ἡμερολογίου σημαίνει ὅτι εἴτε δέν ἔχεις τήν παραμικράν ἰδέαν περί τοῦ θέματος εἴτε ὅτι εἶσαι πράκτων τῶν Οἰκουμενιστῶν, οἱ ὁποῖοι ἔχουν στά Σατανικά των σχέδια τήν ἐξεύρεσιν νέου ἡμερολογίου, προκειμένου νά συνεορτάζουν μέ τούς παπικούς ὅλα τάς ἑορτάς, κινητάς καί ἀκινήτους! Μέ κόστος, βεβαίως, τήν περαιτέρω διαίρεσιν τῶν Ὀρθοδόξων! Λοιπόν, ποῖος εἶναι ὁ ρόλος σου; Ἀπό τίς ἀερολογίες πού γράφεις, ἐκτιμῶ ὅτι εἶσαι πράκτωρ. Εἶδα ὅτι γράφεις καί σέ ἄλλα ἱστολόγια τέτοιες ἀερολογίες, μέ ωἀποτέλεσμα ν' ἀπηυδήσῃ ὁ π. Νικόλαος Δημαρᾶς καί νά σέ παρατήσῃ, ὁπότε ΔΕΝ συνεχίζω μαζί σου τόν «διάλογον» ὅ,τι καί ἄ;ν γράψῃς. Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο κ.Χαριλαος τον γνωρίζει τον πίνακα του Μετωνα και τα λάθη του πίνακα;Από εκεί υπολογίζεται η πανσέληνος.Αυτα που γράφει που επιστημονικά τα βασίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης: "Ἂς ἠξεύρουν γὰρ ὅτι καὶ αἱ Οἰκουμενικαὶ Σύνοδοι, ὁποῦ μετὰ τὴν Πρώτην ἔγιναν, καὶ οἱ λοιποὶ Πατέρες, ἔβλεπον ναὶ καὶ αὐτοὶ, ὡς σοφοὶ ὁποῦ ἦσαν, πῶς ἐκατέβη πολὺ ἡ ἰσημερία· ἀλλ’ ὅμως δὲν ἠθέλησαν νὰ τὴν μεταθέσουν ἀπὸ τὴν κα΄ Μαρτίου, ὁποῦ τὴν ηὗρεν ἡ Α΄ σύνοδος, προτιμῶντες περισσότερον τὴν συμφωνίαν τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἕνωσιν ἀπὸ τὴν ἀκρίβειαν τῆς ἰσημερίας, ἥτις δὲν προξενεῖ οὔτε εἰς τὴν εὕρεσιν, τοῦ ἐδικοῦ μας Πάσχα κᾀμμίαν σύγχυσιν, οὔτε βλάβην εἰς τὴν εὐσέβειαν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
    Για να το κλείσω το θέμα.
    1.Στο άρθρο μου δεν ασχολουμαι με τις ισημερίες.
    2.Επειδή το θέμα της ημερομηνίας του Πασχα είναι πολυ σοβαρό ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΤΑΤΟ πρέπει οι όροι της Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ.
    3.Η προκατάληψη ορισμένων δεν κατάλαβαν ότι ασχολουμαι με το λάθος του κύκλου του Μέτωνα και τις συνέπειές του να μην εορταζεται το Πάσχα σε σωστη ημερομηνία.
    4.Οι Άγιοι της Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ μόνο όρους καθόρισαν και έδωσαν εντολή στους ΑΣΤΡΟΝΟΜΟΥΣ να καθορίσουν τα ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ(π.χ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ) και ούτε απαγόρευσαν κάποια επιστημονική μεταβολή (αν χρειστεί) που να είναι σύμφωνη με τους όρους εορτασμού που έθεσαν.
    5.Άλλο το Γρηγοριανό ημερολόγιο και άλλο νεο(-διορθωμενο Ιουλιανό).Οι Σύνοδοι του 16ου αιώνα καταδίκασαν το ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟ γιατί δεν εφάρμοζε τους Όρους του Πασχαλίου της Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ
    6.Πράκτορας δεν είμαι. Είμαι Αποτειχισμένος κληρικός των θετικών επιστημών που μου αρέσει η έρευνα και βλέπω την στενοκεφαλια πολλών που φοβούνται να θέσουν το δάκτυλο τους επι τον τυπων των ήλων.Παραβαίνουμε όρους Οικουμενικης και δεν έχουμε τον παραμικρό ενδοιασμό θεοποιώντας τα ανθρώπινα κατασκευάσματα ,που είναι τα ημερολόγια.....Οι νεωτερισμοί αφορούν θέματα πίστεως και τίποτα άλλο.
    7.Τον π.Νικόλαο δεν τον έχω αναγορεύσει σε ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.Εσείς που τον αναγορεύσατε εμμέσως πλην σαφώς ΑΝΗΚΕΤΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΝΟΔΟ και γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο πίνακας του Μέτωνα μετράει διαφορετικά την ακρίβεια της Σελήνης και συγκεκριμένα μετράει από την πρώτη Μαρτίου έως πρώτη Απριλίου...

    Ανατρέξτε στον αιώνιο Πασχάλιο Κανόνα,κάντε τις πράξεις για να βρείτε γιατί το Πάσχα κυμαίνεται από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου Ιουλιανού Ημερολογίου...
    Ερευνήστε τι είναι αυτή η δεκατεσσερεσκαιδεκάτη και πότε γίνεται...
    Βρείτε τον κύκλο της Σελήνης,πολλαπλασιάστε τον επί 11 που είναι οι μέρες διαφοράς σεληνιακού και ηλιακού έτους και το γινόμενο διαιρέστε το διά του 30 [με 17,18 και 19 κύκλους Σελήνης,προσθέτουμε 1 και ύστερα διαιρούμε] για βρείτε την επακτή του έτους.
    Αν αφαιρέσουμε την επακτή από το 30,βρίσκουμε με το υπόλοιπο την νέα Σελήνη του Μαρτίου.
    Μετά προσθέτουμε 14 για να βρούμε πότε γίνεται το πάσχα των Εβραίων...
    Τα υπόλοιπα πάνε μόνα τους.

    Σας το ξαναλέω.Η Εαρινή ισημερία με το Ορθόδοξο Ιουλιανό Ημερολόγιο γινόταν,γίνεται και θα γίνεται στις 7-8 Μαρτίου.Τα περί 21 Μαρτίου και τα περί πτώσεως ,όπως επίσης και τα περί διορθωμένου Ιουλιανού,είναι απάτη των καινοτόμων Παπονεοημερολογιτών.

    7-8 Μαρτίου η Ανοιξιάτικη Ισημερία σύν 14 ημέρες της Εαρινής Πανσελήνου,μας κάνει 21-22,να το κατώτατο όριο του Πάσχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Στουραΐτη, γιατί δεν καταλαβαίνεις αυτό που λέει ο π.Δημήτριος; Παραβαίνεις τον ΟΡΟ της Α' Οικουμενικής!Δεν γιορτάζεις το Πάσχα όπως όρισαν οι Πατέρες,το γιορτάζεις μετά την δεύτερη Πανσέληνο της ανοιξιάτικης ισημερίας.Γιατί τέτοια τύφλωση; Μορφωμένος άνθρωπος είσαι! Τι απάντηση δίνεις σε τούτη την αθέτηση που κάνεις εσύ και ο Αμφιλόχιος;

      Διαγραφή
  10. https://m.youtube.com/watch?v=lwq4KZGTepw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς τον θαυμαστό αδελφό πρ.Δημήτριο .

    Συνέχισε να γράφεις τα θαυμάσια άρθρα σου και τα εκλεκτά σχόλιά σου.Έστω και ένας να διαβάσει αυτά που γράφεις και να γλυτώσει από το θηρίο του αντιχρίστου Παλαιοημερολογιτισμού,πολλές αμαρτίες σου θα διαγραφούν.Η γραφίδα σου-όπως και του π.Ευθυμίου Τρικαμηνά-έχει συντρίψει τις πλάνες των Γ.Ο.Χ-Γ.Κ.Ψ.!
    Πάτερ μου,θέλω να σε γνωρίσω από κοντά. Που μπορώ να σε βρω;Μήπως υπάρχει κάποιο τηλέφωνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εύγε π.Δημήτριε.καλό είναι να συντάξετε ειδικό υπόμνημα,απευθυνόμενο στους αγιορείτες πατέρες
    να καταλάβουν το λάθος και να συνταχθούν με το σωστό ημερολόγιο.
    επίσης και στα ιεροσόλυμα διαμαρτυρία για το ότι τα νερά του Ιορδάνου στρέφονται είς τα οπίσω
    με το λάθος ημερολόγιο.
    εξήγησε μας σε παρακαλούμε πως ανοίγει το Τριώδιο ταυτόχρονα,σε δύο διαφορετικές ημερομηνίες,
    τη σωστή που προπορεύται με τη λάθος που ακολουθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάνετε λάθος,ανώνυμε 6:34.Εορτάζουμε Πάσχα όπως ορίσθη υπό της Α΄Οικουμενικής Συνόδου,χωρίς την παραμικρή παρέκκλιση.Εαρινή Ισημερία 7-8 Μαρτίου,κατώτατο όριο Πανσελήνου,δηλ .φεγγάρι δεκατεσσάρων ημερών,στις 21 Μαρτίου ,όρια Πάσχα από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου κτλ.
    Ο π.Δημήτριος υποστηρίζει Εαρινή Ισημερία στις 21 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου, με συνέπεια να ΄΄εκτροχιάζεται΄΄παντελώς στις αναλύσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΡΩΤΗΣΗ.
    Τα νερά του Ιορδάνη ακολουθούν απόφαση ΤΗΣ Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ;
    ΤΟ ΤΡΙΩΔΙΟ ανοίγει πάλι με απόφαση Οικουμενικης Συνόδου;
    Αν ναι γνωστποιήστε τους όρους σε κάθε περίπτωση να το εξετάσουμε.
    Όσον αφορά τους Αγιορείτες θα το σκεφτώ μελλοντικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΘΕΝ ΣΩΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΡΟΣ Π. ΔΗΜΗΤΡΙΟ.

    π. Δήμητριε τι είναι αυτά που διαβάζουμε; Παρόμοιες δικαιολογίες θα χρησιμοποιήσουν και οι Οικουμενιστές για την αλλαγή του Πασχαλίου εορτάζοντας ταυτόχρονα με τους Παπικούς.
    Απαντήσεις έχουν δοθεί εδώ και καιρό σε διάφορες ''σοφιστείες'' επιστημόνων.....
    Πόσες φορές άραγε θα πούμε ότι οι Πατέρες εγνώριζαν τα λάθη των ημερολογίων;

    Βαρετό να λέγουμε τα ίδια και τα ίδια σε σχόλια. Επειδή όμως η επανάληψη είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως, καλή ανάγνωση.

    https://drive.google.com/file/d/0B3tuH122XTsxa3NSVlljMGNxR28/view?resourcekey=0-156OesK8r8yPJNAsJYSriQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗ Ν.Π
    Δεν διαβάζετε κάτι πρωτότυπο. Διαβάζετε μια πραγματικότητα που εδώ και χρόνια οι αστρονόμοι έχουν επισημάνει,αλλά εμείς "καθεύδουμε και ρέγχουμε" Και αντί να ρίξουμε τον λίθο του αναθέματος ας προσγειωθούμε λίγο στην πραγματικότητα,που δεν είναι σοφιστείες επιστημόνων αλλα επιστημονικά ευρήματα που αποδεικνύνται πολυ εύκολα. ΣΟΦΙΣΤΕΙΑ ΠΛΕΟΝ αποδεικνύεται η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ.Η ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ 1924,Ως ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, απέτυχε παταγωδώς.Οι μεγαλύτερες αριθμητικά τοπικές εκκλησίες σήμερα ακολουθούν το ΠΑΤΡΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ αποδεικνύοντας ότι το ημερολογιο ως ανθρώπινο κατασκεύασμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ. Αν συνεχίζετε να θεωρείτε τους σημερινούς αστρονόμους που με ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ εκτελουν την επιστημονική τους διακονία,τότε θα πρέπει να θεωρήσετε ωε ΣΟΦΙΣΤΕΣ και τους αστρονόμους της Αλεξάνδρειας που το 325μ.Χ οι πατέρες τησ Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ τους ανέθεσαν το θέμα καθορισμού της ημερομηνίας του Πάσχα. Με βάση τους αλγορίθμους των Αλεξανδρινών εργάζονται σήμερα για το θέμα και οι ημερολογοι-αστρονόμοι.Αυτό έκανε και εγώ παραπάνω. Απέδειξα με ένα απλό παράδειγμα πως ο υπολογισμός με βάση τον κύκλο του Μετωνα,λόγω συσσωρευμένων χρονικών λαθών οδηγεί σε λάθος πρακτικές.Είναι καιρός να ξυπνήσουν και οι λεγόμενοι αντι-οικουμενιστές του ΠΑΤΡΙΟΥ και να προλάβουν τους Οικουμενιστές εφαρμόζοντας την πρακτική των Πατέρων της Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ.Όπως αυτοί απευθύνθηκαν στους αστρονόμους για να εφαρμόσουν τους όρους εορτασμού του Πάσχα 'ετσι και οι ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ. Έχετε ΣΥΝΟΔΟΥΣ και προτρέψτε της να απευθυννθούν στους ειδικούς να τους δώσουν τα απαραίτητες πληροφορίες. Μέχρι το 2025 είναι αρκετός καιρος τριών χρόνων. Όσον αφορά την πρακτική των Οικουμενιστών για κοινό Πάσχα τι σας απασχολεί;Διορθώστε εσεις το ημερολογιακό λάθος και μην ασχολείστε. Εκτός και αν πιστεύετε οτι η αποδοχή άκριτα επιστημονικα του ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ αποτελεί την διαχωριστική γραμμή ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ-ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ. Αυτή την άποψη προσωπικά δεν την ενστερνίζομαι όπότε ταμπουρωθείτε στο ΑΓΙΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ και συνεχίστε να κτυπάτε στον αερα. Είναι καιρός να παρουσιαστούν οι βασικές αρχές της ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ που έχει σχέση με την ΠΙΣΤΗ και ΟΧΙ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ.Τέλος σε ενημερώνω ότι σοβαρες επιστημονικές μελέτες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας από άριστους επιστήμονες μας λένε ότι το λάθος του ΜΕΤΩΝΑ θα αυξηθεί αστρονομικά κατά 07 μερες στα μελλοντικά χρόνια.Όσον αφορά το κείμενο που με παραπέμπεις το γνωρίζω και δεν θέλω να το σχολιάσω γιατί ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ στα θέματα που εγώ θίγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΡΟΣ Π. ΔΗΜΗΤΡΙΟ.

    Τι έγραψα παραπάνω; Τα ίδια και τα ίδια. Σωστά γράψατε ότι δεν διαβάζουμε κάτι πρωτότυπο...
    Φυσικά και απέτυχε όπως απέτυχε (τότε) και το Κοινόν Πασχάλιον. Να σας θυμίσω το γιατί απέτυχε το ''Κοινόν Πάσχα'' που ητοίμαζαν; Αν δεν γνωρίζετε ρωτήστε να μάθετε.
    Οι Πατέρες της Α΄ Οικουμενικής δεν ανέθεσαν τον καθορισμό του Πάσχα ώστε να υπάρξει ''αστρονομική συμφωνία'' μεταξύ των Πατέρων και των επιστημόνων, αλλά για την συμφωνία - ενότητα του εορτασμού μεταξύ μας δηλ. των Χριστιανών, και λόγω της έριδος της εποχής για το ζήτημα.
    Έχετε κολλήσει εις τα ''αστρονομικά'' τα οποία όπως πολύ σωστά λέγει ο ιερός Χρυσόστομος δεν μας αφορούν.
    ''Είναι καιρός'' γράφετε (!) Μα για ποιόν λόγον; Οι Πατέρες ήταν κουτοί που δεν το έκαναν; Διαβάστε τα κείμενα που σας παραπέμπω και εσείς ''δεν πείθεστε''... Και πως να πεισθείτε; Θα έπρεπε να αναιρέσετε έπειτα τις τόσες αρνήσεις Πατέρων κ.α. για την διόρθωση που θέλουν να κάνουν τα ''ξυπνοπούλια'' της εποχής μας!
    Εσείς ασχολείστε με επιστήμες, αστρονομίες, και ημερολόγια, και όχι εμείς.
    Το ζήτημα το έλυσαν δια παντός οι Άγιοι Πατέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ἐδῶ τώρα χρειάζεται ὁ Στάθης Μοσχοβίτης! Ποὖσαι, Στάθη!!! Ἔλα, σέ παρακαλῶ! Φέρε καί μία νταλίκα νά φορτώσουμε τίς νέες ἡμερολογιακές ἀκαθαρσίες τῶν Οἰκουμενιστῶν καί τῶν Πρακτόρων των! Ἐσύ ὁμιλεῖς γιά τό πῶς θἀ σὠσουμε τήν ἀθάνατη ψυχή μας, ἐνῷ αὐτοί ἀερολογοῦν γιά τό πῶς θά δημιουργήσουν νέον ἡμερολογιακόν σχίσμα, ἄνευ ἀποχρῶντος λόγου, βεβαίως, ὅπως καί τό 1924! Βγάζουν μεροκάματο μέ ψευτιές καί ἀνοησίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. «Τὴν αὐθεντίαν ἐχέτωσάν οἰ τῶν θείων Πατέρων κανόνες, καὶ οὐχὶ οἱ ἀστρονόμοι... Ὅθεν οὐδὲν μετατρέπειν δεῖ τὸν τῶν Ἁγίων Πατέρων κανόνα καὶ καινοτομεῖν καὶ εἰς αἰτίαν στάσεως τὰς Χριστοῦ Ἐκκλησίας κινεῖν...Ὄντως ἐσεῖς, ἀληθεῖς κληρονόμοι τῆς παράδοσης τῶν Χριστωνύμων τεκνῶν, ὄχι μόνο τὸν Πάπα καὶ τοὺς ἀστροθεάμονες μυθοπλάστες του νὰ μὴν ἀκοῦτε, οἱ ὁποῖοι ἔφεραν παράδοξες διδασκαλίες στὰ ὦτα σας, ἀλλὰ οὔτε καὶ ἄγγελο ἐξ οὐρανοῦ νὰ μὴ δεχθεῖτε».

    (ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ ΙΕΡΕΜΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΟΓΗ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ NICOLO DA PONTE, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΟΥΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΟΣΤΡΟΓΚΣΚΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΗΣ ΡΩΣΙΑΣ (1583). ΠΗΓΗ: ''ΔΙΠΛΟΥΣ ΠΕΛΕΚΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ'' ΑΘΗΝΑ 2015 ΣΕΛ. 39-63)

    «.....ματαιολόγων ἀσχολούντων παραφρόνημά ἐστι, τὸ περὶ τὴν ἀσχολοματαιολόγον τυφλολογίαν τῆς ἀστρονομίας (δι ἢν αἱ πλείονες αἱρέσεις ἀνεφύησαν) νέον αὐτῶν ἐφευρεθὲν Καλαντάριον....» (ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΕΡΑΜΕΥΣ ''Ελληνική ασπίς κατά του Γρηγοριανού Ημερολογίου'' σελ. 117)

    «ἡ μία τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία ἀποδεικνύεται ὅτι δεν ἔχει διόλου ἀνάγκην να ὁδηγηθῆ ἀπὸ τὸ Νέον Καλενδάριον διὰ να εὔρη τὴν ἰσημερίαν.... μὴ οὖσα προσηλωμένη στα γήινα ἀλλ' εἰς τὰ πνευματικά... Τὸ δὲ Νέον Καλενδάριον ἐμπορεῖ να ἦναι ἀναγκαῖον μόνον εἰς τὸ πολίτευμα τῆς Ἀστρονομίας τῶν οὐρανίων σωμάτων....τὸ Καλενδάριον καὶ ἡ Χρονολογία δεν εἶναι ἐπιστήμην ἀνήκουσα εἰς τὴν Ἐκκλησίαν....» (ΙΩΑΝΝΟΥ ΕΥΛΑΜΠΙΟΥ ''Ελληνική ασπίς κατά του Γρηγοριανού Ημερολογίου''σελ. 158)

    «Πολλοὶ καὶ ἐκ τῶν ἡμετέρων κατακρίνουσιν ἠμᾶς ὡς ἀμαθεῖς καὶ ἀνεπιστήμονας καὶ ὅτι μετ' ἰσχυρογνωμοσύνης ἐμμένοντες προσκεκολλημένοι εἰς τὰ ἥδη ἀπαρχαιωμένα δεν θέλομεν συμμορφωθώμεν πρὸς τὰς ἀνακαλύψεις τῶν νεωτέρων μαθηματικῶν... Ἠμεῖς ἐν τοσούτω ἐπιμένομεν, καὶ ἐπιμενοῦμεν, φυλάττοντες καὶ τηροῦντες οὐχὶ τοὺς ὑπολογισμοὺς καὶ τὰς προτάσεις τοῦ μὲν η του δὲ, ἀλλὰ τὰς διατάξεις Οἰκουμενικῆς Συνόδου καὶ τὴν διηνεκῆ ἐκκλησιαστικὴν παράδοσιν 1563 ἐτῶν» (ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΒΟΥΛΙΣΜΑ ''Ελληνική ασπίς κατά του Γρηγοριανού Ημερολογίου''σελ. 249-256).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για να καθοριστεί η πασχαλινή πανσέληνος, η Α’ Οικουμενική σύνοδος ανέθεσε στον Πατριάρχη της Αλεξάνδρειας, (πόλη στην οποία άκμαζε η αστρονομία τα χρόνια εκείνα), να φροντίσει τον καθορισμό της πανσελήνου του Πάσχα και κατ’ επέκταση την ημερομηνία του Πάσχα για όλες τις χριστιανικές εκκλησίες. Στην Αλεξάνδρεια εκείνη την εποχή χρησιμοποιούσαν τον κύκλο του Μέτωνα για τον προσδιορισμό των μελλοντικών Πανσελήνων. Ο Αθηναίος Αστρονόμος Μέτων (432 π.Χ.) είχε ανακαλύψει ότι κάθε 19 έτη οι ημερομηνίες των φάσεων της σελήνης επαναλαμβάνονται. Αυτή η περίοδος των 19 ετών ή 6940 ημερών περίπου, ονομάστηκε κύκλος του Μέτωνα ή κύκλος της σελήνης.
    Όμως ο κύκλος του Μέτωνα παρουσιάζει κάποιο σφάλμα, δεν είναι κύκλος ακριβώς 19 ετών. Το σφάλμα που έχει συγκεντρωθεί από το 325 μ.Χ. μέχρι σήμερα, είναι 5 περίπου ημέρες. Με βάση λοιπόν τον κύκλο του Μέτωνα σχηματίσθηκε (από τους Αλεξανδρινούς αστρονόμους) ο πίνακας των πανσελήνων του Πάσχα, (Πασχάλιοι πίνακες) δηλαδή των μετά την 21η Μαρτίου (Ιουλιανού ημερολογίου) πανσελήνων.
    ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΩΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ Η Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ
    Τροπικό έτος: Το χρονικό διάστημα ανάμεσα σε δυο διαβάσεις του κέντρου του ηλιακού δίσκου από το εαρινό ισημερινό σημείο γ, δηλαδή το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ δυο διαδοχικών ισημεριών. Το τροπικό έτος ισούται με 365,24219879 μέσες ηλιακές ημέρες
    ΤΡΟΠΙΚΟ ΕΤΟΣ=365,242190 μέρες
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Συνοδικός μήνας: Το χρονικό διάστημα ανάμεσα σε δυο ομώνυμες φάσεις της Σελήνης. Ισούται με 29 ημέρες,12 ώρες, 44 λεπτά,2,8 δεύτερα ή 29,530589 ημέρες.
    ΕΝΑΣ ΣΥΝΟΔΙΚΟΣ ΜΗΝΑΣ= 29,530589 μέρες

    Τι λέμε ΠΡΟΠΤΩΣΗ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΜΕΤΩΝΑ
    Ο κύκλος του Μέτωνα είναι ΣΩΣΤΟΣ ΜΟΝΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ. Υπάρχει μια διαφορά ως προς την ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ.’Ετσι οι ΜΕΤΩΝΙΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ μέσα σε 19 χρόνια προηγούνται κατά 2,08332 ώρες από τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΦΑΣΕΙΣ.
    19 ΤΡΟΠΙΚΑ ΕΤΗ Χ 365,242190 μέρες=6939,601610 μέρες
    235 ΣΥΝΟΔΙΚΟΙ ΜΗΝΕΣ Χ 29,530589 μέρες=6939,688415 μέρες
    Μέσα σε 19 τροπικά έτη θα έχουμε πρόπτωση
    6939,601610 μέρες-6939,688415 μέρες=0,086805 μέρες=0.086805 χ 24 ωρες=2,08332 ΏΡΕΣ.=Π
    Η ΠΡΟΠΤΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ
    Από το 325μ.χ (Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ) μέχρι το 2023 πέρασαν 2023-325=1698 έτη τα οποία αποτελούν 1698 /19=89,3684211 ΟΜΑΔΕΣ ετων=Ο (που κάθε ομαδα έχει 19 τροπικά έτη).Αφού κάθε 19 τροπικά έτη έχουμε πρόπτωση Π στις Ο ομάδες θα έχουμε ΟΧΠ=89,3684211 Χ 2,08332 ΩΡΕΣ=186,1830 ΩΡΕΣ ή 186,1830/24=7,7 μερες περίπου. Αυτή είναι η πραγματική αστρονομική πρόπτωση του Μέτωνα. Στο προηγούμενο παράδειγμα έλαβα υπόψη μόνο την εκκλησιαστική που είναι πεντε μερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα,πάτερ μου,γιατί δεν βλέπεις τι λέει ο Άγιος Ιωάννης Ευλάμπιος(ο Άγιος Ιερεμίας,ο Άγιος Ευστάθιος Βουλισμάς,ο Άγιος Νικόλαος Κεραμεύς και ο Άγιος Νικόλαος Μάντης). Τα γράφει τόσο ωραία ο κ.Παπαρρηγόπουλος με την ασπίδα του κ.Μάντη!Γιατί δεν ακολουθείται τημ διδασκαλία αυτών των Αγίων; Γιατί δεν ακολουθείται το Πάτριο Εορτολόγιο; Δεν φοβάστε το ανάθεμα της Ζ'Οικουμενικής,αφού δεν ακολουθείται την Παράδοση τόσον ετών; Τι είναι αυτό που σας κρατάει στο καινούριο Παπικό εορτολόγιο;

      Διαγραφή
  22. ΠΡΟΣ κ.ΙΩΑΝΝΗ Ν.Π
    Α. ΓΙΝΩΣΚΕΙΣ Α ΑΝΑΓΙΝΩΣΚΕΙΣ ;(αναφέρομαι στο δικό μου κείμενο).Μήπως πρέπει να το ξαναδιαβάσεις.
    Β. Οι Πατέρες της Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ απευθύνθηκαν για την ημερομηνία εορτασμού στους Αλεξανδρινούς Αστρονόμους για δυο πράγματα.
    -Για να υπάρξει ενότητα της εορτής μεταξύ των χριστιανών
    -Για να υπάρξει ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ.Απευθύνθηκαν στους ειδικούς για δώσουν ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ώστε να μην βρεθεί κάποιος να αναιρέσει την απόφασή τους ως εξωπραγματική. Να τα λέμε όλα και όχι τα μισά.
    Τους ενδιέφερε τους Πατέρες η επιστημονική ακρίβεια. Αυτό φαίνεται από δύο πράγματα
    -Άλλαξαν το ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ με το ΙΟΥΛΙΑΝΟ που ήταν ακριβέστερο
    -Δέχθηκαν ως ημερομηνία ισημερίας την 21 Μαρτίου (παρό ότι η ισημερία τότε είχε φτάσει στις 10 Μαρτίου με το Ιουλιανό) επειδή ενημερώθηκαν από τους ειδικούς ότι αυτό αποτελεί ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ και η ισημερία συνήθως θα κυμαίνεται μεταξύ 20 και 21 Μαρτίου.
    Γ. Δεν αρκέστηκαν όμως στην απόφαση των Αλεξανδρινών αστρονόμων του 325 μ.Χ.
    Επιφόρτισαν την Εκκλησία της Αλεξάνδρειας, στην οποίαν υπήρχαν οι καλύτεροι αστρονόμοι της αυτοκρατορίας, 1/ να προσδιορίζει κάθε χρόνο την εαρινή ισημερία και 2/ να προσδιορίζει την πρώτη πανσέληνο μετά από αυτήν, επιπλέον δε να αναλάβει να κοινοποιεί την ημερομηνία εορτασμού σε όλες τις υπόλοιπες Εκκλησίες της αυτοκρατορίας.
    Η απόφαση αυτή ευρίσκεται σε δυο επιστολές: 1/ Πασχάλιος επιστολή Αλεξανδρείας Κυρίλλου Α΄: «Η Οικουμενική Σύνοδος ομοφώνως εψηφίσατο, ότι η Εκκλησία της Αλεξανδρείας ένθα ήσαν έμπειροι περί τας γνώσεις ταύτης (τας αστρονομικάς) θ’ ανήγγειλε τη Ρωμαίων Εκκλησία ετησίως την ημέραν του Πάσχα, ήτις θα ανεκινούτο τούτο. 2/ Επιστολή 121 προς Μαρκιανόν αυτοκράτορα, Ρώμης Λέοντα Α΄: «Εμερίμνησαν ουν οι άγιοι Πατέρες (Νικαίας) άπασαν ταύτην την φροντίδα τω Αλεξανδρείας Επισκόπω αναθείναι, δι’ ου ετησίως η της εορτής ημέρα τη Αποστολική Έδρα θα εδηλούτο και δι’ αυτής ως έθος ταις μάλλον απομεμακρυσμέναις Εκκλησίαις θα διέτρεχε».
    Έτσι, οι Πατέρες ανέθεσαν στον Αλεξανδρείας να καθορίζει την ημερομηνία της εορτής συντάσσοντας ένα πίνακα, που ονομάστηκε «Πασχάλιος Πίνακας» ή «Πασχάλιο». Αναφέρεται, ότι ο Αλεξανδρείας Κύριλλος Α΄ κατασκεύασε πίνακες του Πασχαλίου, με αφετηρία χρονολογήσεων την εποχή Διοκλητιανού, οι οποίοι πιθανώς έφθαναν μέχρι το 531. Οι αστρονόμοι της Αλεξάνδρειας υπολόγιζαν τις ημέρες της πανσελήνου από τον 19ετή κύκλο του Μέτωνα. Οι ημερομηνίες λοιπόν του Πάσχα καθορίστηκαν αρχικά (και καθορίζονται ακόμη και σήμερα από την Ορθόδοξη Εκκλησία) με βάση τον 19ετή αυτό κύκλο.
    Δ. Πρέπει να καταλάβεις ότι σήμερα σε ισχύ υπάρχουν ΤΡΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ
    -Το Ιουλιανό
    -Το διορθωμένο Ιουλιανό, που ακολουθεί το Πασχάλιο του Ιουλιανού. Αυτό εφαρμόστηκε τελικά μετά από αντιδράσεις το 1924.
    -Το Γρηγοριανό-Παπικό το οποίο, ενώ είναι επιστημονικά ακριβέστερο από το Ιουλιανό, απορρίφθηκε και ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ από την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ επειδή στον υπολογισμό της ημερομηνίας του Πάσχα δεν εφαρμόζει και τους τέσσερις όρους της Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ.
    Η άποψη κάποιων εξ υμών ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟ αλλά μόνο ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟ είναι επιστημονικά ανακριβέστατο και καλό θα είναι να το ψάξουν καλύτερα.
    Ε. Που βρήκες γραμμένο από μένα ότι είμαι κατά του κοινού εορτασμού του Πάσχα των ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ. Απλά δημοσιοποίησα ένα ένα λάθος υπολογισμού της ημερομηνίας του Πάσχα(δεν είναι το μοναδικό-μελλοντικα τα υπόλοιπα) και είπα να διορθωθεί. Τόσο θα άλλαζε αυτό την ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ;
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  23. ΠΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗ Ν.Π (ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ)
    Ε. Που βρήκες γραμμένο από μένα ότι είμαι κατά του κοινού εορτασμού του Πάσχα των ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ. Απλά δημοσιοποίησα ένα ένα λάθος υπολογισμού της ημερομηνίας του Πάσχα(δεν είναι το μοναδικό-μελλοντικα τα υπόλοιπα) και είπα να διορθωθεί. Τόσο θα άλλαζε αυτό την ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ;
    ΣΤ. Τα αποσπάσματα που αναφέρεις των εκκλησιαστικών συγγραφέων ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ ΙΕΡΕΜΙΟΥ -ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΕΡΑΜΕΩΣ- ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΒΟΥΛΙΣΜΑ) όπως και εσύ γράφεις αφορούν το ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ και όχι την διόρθωση που εγώ προτείνω. Σταματήστε επί τέλους να προπαγανδίζετε την θεολογία του ημερολογίου με ΑΣΧΕΤΑ αποσπάσματα…..Τα λόγια δε του ιερού Χρυσοστόμου αφορούν την αρχαία «τεσσαρεσκαιδεκατική» πρακτική,που απέρριψε η ΑΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ και ΟΧΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ…!!!!!!!!!!!
    Ζ. Επειδή βλέπω ότι δεν ανοίξατε ποτέ να διαβάσετε ΕΝΑ ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΠΙΝΑΚΑ σας προτείνω να το κάνετε .Εκεί υπάρχουν για κάθε έτος οι αστρονομικοί όροι. ΗΛΙΟΥ ΚΥΚΛΟΣ-ΣΕΛΗΝΗΣ ΚΥΚΛΟΣ- ΣΕΛΗΝΗΣ ΘΕΜΕΛΙΟ. Σας παρακαλώ να μας ενημερώσετε για ποιόν λόγο υπάρχουν αυτοί οι όροι και πότε καθιερώθηκαν και γιατί. Περιμένω γραπτή απάντηση και όχι ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. «Αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτού» (Τίτ. γ', 10)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, κ.Ανωνυμάκη,ο αιρετικός είναι ο κ.Παπαρρηγόπουλος; Αν κάνω λάθος,περιμένω απάντηση.

      Διαγραφή
  25. Έχετε ''πνιγεί'' στους ''αστρονομικούς'' σας υπολογισμούς και την ουσία των γραφομένων καν δεν την βλέπετε (ελπίζω να μην κάνετε ότι δεν την βλέπετε).
    Αφήνω απ΄ έξω τους ανωνύμους ''Σάτυρους'' ως τελείως αδιάφορους....
    Αφήστε λίγο τους υπολογισμούς σας και πείτε μας· 1698 έτη, έχει επαναληφθεί το αυτό γεγονός του λάθους (κατ΄εσάς πάντα), ή γίνεται για πρώτη φορά το 2023; Αν έχει επαναληφθεί πείτε μας το γιατί οι Πατέρες δεν το διόρθωσαν. Αν δεν έχει επαναληφθεί και γίνεται δια πρώτη φορά, πιστεύετε ότι αυτή η μία φορά τόσο θα αλλἀξει την δογματικήν μας πίστη και πρέπει οπωςσδήποτε να διορθωθεί;
    Τι κρίμα που ενώ τόσο καιρό χρησιμοποιούν τους λόγους του ιερού Χρυσοστόμου εναντίον των Παλ/τών δεν εμφανισθήκατε ώστε να τους πείτε: ''Τα λόγια δε του ιερού Χρυσοστόμου αφορούν την αρχαία «τεσσαρεσκαιδεκατική» πρακτική,που απέρριψε η Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ''!
    Τι κρίμα που οι ίδιοι έγραφαν για υιοθέτηση ''Γρηγοριανού Ημερολογίου'' (το νέο ημερολόγιο είναι ουσιαστικά η αποδοχή του Γρηγοριανού, χωρίς όμως την εφαρμογή αυτού στις κινητές εορτές) και σας διαψεύδουν δυστυχώς! Τα έχουμε δημοσιεύσει ήδη. Ένα μικρό δείγμα προς φρεσκάρισμα μνήμης: ''κατόπιν τούτων εγένετο και εορτολογικώς η εισαγωγή του Γρηγοριανού ημερολογίου εν Ελλάδι τη 10η Μαρτίου 1924, ήτις ελογίσθη και εορτάσθη ως 23η Μαρτίου".(Θ.H.E.Τόμος 6, σελ. 49). Τα υπόλοιπα είναι ήδη δημοσιευμένα επαναλαμβάνω.
    Τι κρίμα που νομίζετε ότι τα ιστορικά στοιχεία που παραθέσατε είναι άγνωστα σε μας και γνωστά μόνο εις εσάς!
    Τι κρίμα που δεν καταλάβατε ότι τα ''άσχετα'' κείμενα (όπως τα ονομάσατε) δεν τα παρέθεσα διότι ομιλήσατε περί Γρηγοριανού ή επειδή αφορούν το Γρηγοριανό, αλλά διότι περιέχουν προτάσεις όπως:

    1. «Τὴν αὐθεντίαν ἐχέτωσάν οἰ τῶν θείων Πατέρων κανόνες, καὶ οὐχὶ οἱ ἀστρονόμοι...

    2. «.....ματαιολόγων ἀσχολούντων παραφρόνημά ἐστι, τὸ περὶ τὴν ἀσχολοματαιολόγον τυφλολογίαν τῆς ἀστρονομίας...»

    3. .τὸ Καλενδάριον καὶ ἡ Χρονολογία δεν εἶναι ἐπιστήμην ἀνήκουσα εἰς τὴν Ἐκκλησίαν....»

    4. «Πολλοὶ καὶ ἐκ τῶν ἡμετέρων κατακρίνουσιν ἠμᾶς ὡς ἀμαθεῖς καὶ ἀνεπιστήμονας καὶ ὅτι μετ' ἰσχυρογνωμοσύνης ἐμμένοντες προσκεκολλημένοι εἰς τὰ ἥδη ἀπαρχαιωμένα δεν θέλομεν συμμορφωθώμεν πρὸς τὰς ἀνακαλύψεις τῶν νεωτέρων μαθηματικῶν... Ἠμεῖς ἐν τοσούτω ἐπιμένομεν, καὶ ἐπιμενοῦμεν, φυλάττοντες καὶ τηροῦντες οὐχὶ τοὺς ὑπολογισμοὺς καὶ τὰς προτάσεις τοῦ μὲν η του δὲ...»

    και αυτές οι προτάσεις αφορούν εσάς και τις οποίες χρησιμοποίησα ως απάντηση εις τους ''υπολογισμούς'' σας και ουχί δια να κάνω δήθεν ''θεολογία του ημερολογίου''!!! Δεν το καταλάβατε, καλώς.
    Τι κρίμα που επίσης δεν καταλάβατε τι έγραψα και νομίζατε ότι είπα ότι είσθε κατά του κοινού εορτασμού του Πάσχα των ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ!!!! Που στο καλό το είδατε γραμμένο δηλαδή και νομίσατε κάτι τέτοιο;

    Τέλος να πω ότι όσα γράφετε είναι σαν να διαβάζω Τρικαμηνά σε νέα έκδοση. Εύχομαι να μην προσβληθείτε.
    Πως λοιπόν θα συννενοηθούμε έπειτα από όλες αυτές τις παρανοήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Τρικαμηνά δεν μπορεί να τον φτάσει ο π.Δημήτριος(στην πολεμική κατά του αντιχρίστου Παλαιοημερολογιτισμού),αλλά ούτε και κανένας άλλος. Είναι ο καλόγερος που προφήτεψε ο Άγιος Φλωρίνης (εννοώ τον Καντιώτη και όχι τον λαοπλάνο Καβουρίδη)και ο οποίος σάρωσε με την πένα του και το χρυσό στόμα του άπαντες τους αιρετικούς (Οικουμενιστές, Σιγονταροοικουμενιστές,Παλαιοημερολογίτες).

      Διαγραφή
  26. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ 15 ΦΕΒΡ.11.53
    Αφού ξεκαθαρίσετε ότι το ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ δεν ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΠΙΚΟ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟ τότε θα σας απαντήσω. Με βάση ό,τι έγραψα ας προβληματιστουν και οι ΥΠΕΡΟΡΘΟΔΟΞΟΙ οτι δεν ακολουθούν τους ΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ, οπότε TZAMΠΑ ΜΑΓΚΕΣ κατά την λαϊκή ρήση Τι είναι για σας σπουδαιότερο. Ποιό ημερολογιο θα ακολουθήσω ή τι πίστη θα έχω;TO CONSESUS PATRUM το προτιμώ στην πίστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,δεν είναι το Παπικό.Αφού ο Πάπας γιορτάζει σε διαφορετική ημέρα το Πάσχα από εμάς,τηρώντας μόνο τους ΔΥΟ ΟΡΟΥΣ της Α' Οικουμενικής Συνόδου (κάπου έγραψες,πάτερ μου, πως δεν τηρούν και τους τέσσερις,αλλά αυτό είναι λάθος).Έκανες και δεύτερο λάθος,αφού δεν υπάρχει ανώνυμος " 11:53 ".

      Διαγραφή
    2. Βρε παιδιά, ο Κεραμιδάς και όλοι αυτοί που ομιλούν με τέτοιο μίσος για μια μελλοντική αλλαγή του ημερολογίου ΔΕΝ είναι Άγιοι. Την γνώμη τους εξέφρασαν οι άνθρωποι, αλλά εμείς την γράφουμε στα παλαιά μας υποδήματα. Έναν Άγιο έχουν να μας παρουσιάσουν οι ΓΟΧ(που να λένε αυτά που πρεσβεύουν αυτοί οι άγνωστοι άνθρωποι); Δηλαδή, ποιός Άγιος μιλάει με τόση αγάπη για το ημερολόγιο ενός ειδωλολάτρη; Υπάρχει κάποιος Ιερός Κανόνας που απαγορεύει μια μελλοντική αλλαγή του ημερολογίου(αν ο Πατριάρχης Ιερεμίας το πιστεύει αυτό,είναι πολύ λάθος); Μιλάει ο Χριστός και οι Απόστολοι για άγια κσι πάτρια ημερολόγια;
      Ας σοβαρευτεί επιτέλους ο κ.Παπαρρηγόπουλος!

      Διαγραφή
  27. Έχετε βγάλει τα λυσακα σας για το Πατριο!! Ήμαρτον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΡΟΣ κ.ΙΩΑΝΝΗ Ν.Π
    Το να ασχοληθώ πλέον με τον παραληρηματικό σου λόγο το θεωρώ χάσιμο χρόνου για τους εξής λόγους.
    1. Δεν έχεις καταλάβει τι έγραψα στο αρχικό κείμενο-άρθρο.
    2. Δεν έχεις καταλάβει το λάθος που έχει συσσωρευθεί στον κύκλο του Μέτωνα για τον υπολογισμό της ΠΑΣΧΑΛΙΝΗΣ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ.
    3.Δεν έχεις ασχοληθεί με το τρόπο υπολογισμού της ημερομηνίας του ΠΑΣΧΑ που αποτελεί ΑΠΑΡΑΒΑΤΟ ΟΡΟ ΠΙΣΤΕΩΣ με συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
    4.Δεν έχεις ιδέα από απλές γνώσεις αστρονομίας για να καταλάβεις την διαφορα ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ. Με τα γραφόμενά σου εκτίθεσαι. Επίσης δεν έχω καμμία διάθεση να σου τα εξηγήσω. Άμα θέλεις ψάξτα ο ίδιος.
    5.Η άγνοιά σου για βασικά θέματα υπολογισμού της ημερομηνίας του Πάσχα σε κάνει να οχυρώνεσαι πίσω από κλισέ θεολογικά επιχειρήματα που αναφέρονται στο ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟ και όχι στο ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟ. Αυτά που δημοσιεύσατε σαν αντίλογος είναι ΑΣΤΕΙΑ και δεν αντέχουν επιστημονική κριτική. Τα αποσπάσματα από τις εφημερίδες της εποχής δεν ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ…
    6.Ως παντογνώστης θεολόγος δεν έχεις κατανοήσει ότι. ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟ είναι επιστημονικά πιο σωστό από το ΙΟΥΛΙΑΝΟ και το πρόβλημα που δεν έγινε αποδεκτό από τους Ορθοδόξους και πολεμήθηκε είναι το ότι ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΘΕΣΕ Η Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ για την ημερομηνία του Πάσχα. Όλα αυτά τα αποσπασματικά (1,2,3,4) αναφέρονται στο ότι η ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ προπορεύτηκε των ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΙΣΤΕΩΣ, ΕΝΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕΙ. Επίσης το ημερολόγιο προσπάθησαν να το χρησιμοποιήσουν οι παπικοί ως όπλο προπαγάνδας διαφημίζοντας την επιστημονική του ακρίβεια.
    7.Δεν έχεις καταλάβει ότι αυτό που τελικά επικράτησε εκκλησιαστικά (μετά από αντιδράσεις) το 1923 στην ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΠΙΚΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟ. Γιορτάζουμε μαζί το Πάσχα οι του νέου και του πατρίου την ίδια Κυριακή. Αυτό το αντιλήφθηκες ή ακόμα; Και μόνο το γεγονός ότι το νέο ακολουθεί το ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ το διαφοροποιεί πλήρως από το ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟ (υπάρχουν και άλλες διαφορές).
    Και επειδή δεν πάσχω από εκκλησιαστικό ρατσισμό σου λέω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με ανθρώπους που ακολουθούν το ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν Ο ΖΗΛΩΤΙΚΟΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ καλλιεργείται ως ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ με βάση την λεγόμενη διαστρεμμένη θεολογία του ημερολογίου.
    Συνέχισε να παραληρείς. Δεν θα σε ακολουθήσω.
    ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΡΙΩΔΙΟΥ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά κάνεις π.Δημήτρη που σταματάς τον διάλογο με τον Ιωάννη Παπαρήγα. Αυτός ο άνθρωπος δεν ξέρει να κάνει διάλογο. Αυτά τα σχόλια που γράφει,μου θυμίζουν τον διάλογο που προσπάθησε να κάνει με τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά.Ο π.Ευθύμιος τον ρωτούσε "ποσά παιδιά έχεις" και αυτός απαντούσε "έχω δυο πρόβατα στο χωριό. Τον ρωτούσε " τι επάγγελμα κάνεις " και αυτός απαντούσε "η γυναίκα μου είναι νοσοκόμα".Προσπαθούσε και τρίτη φορά να πάρει μια απάντηση στις ερωτήσεις που του έκανε,αλλά απαντούσε άλλα αντί άλλων. Τουλάχιστον ο Κυπριανός δίνει κάποιες απαντήσεις.

      Διαγραφή
  29. ΑΚΟΜΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ16 Φεβρουαρίου 2023 στις 7:01 μ.μ.

    Ας μας φωτίσει ο Θεός για να κατανοήσουμε ότι δεν ακολουθούμε αλλά χρησιμοποιούμε το ημερολόγιο ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στάθη, μεταφορικά το λέμε αυτό. Ακολουθούμε το Νέο Ημερολόγιο, το σωστό, το διορθωμένο.Ρίξε μια ματιά και στο λεξικό.Ακολουθούμε και τους Αγίους, γιατί και αυτοί ακολούθησαν τον Χριστό.Δεν υπάρχουν Νεοημερολογίτες,μόνο Παλαιοημερολογίτες υπάρχουν.Αφού εμείς που βρισκόμαστε σε αποτείχιση,και μετά δύο ημερολόγια να γιορτάζουμε, κανένα πρόβλημα δεν έχουμε. Το πρόβλημα το έχουν αυτοί.Ο Πανταζής έγινε Παλαιοημερολογίτης Ματθαιϊκός.Κατάντια και κρίμα.

      Διαγραφή
  30. @ 16 Φεβρουαρίου 2023 στις 7:01 μ.μ.

    Πές τα, Στάθη! Μαζεύτηκαν ἐδῶ κάμποσες γραφίδες τοῦ Σατανᾶ καί προσπαθοῦν νά πείσουν τούς ἀδαεῖς ὅτι ὁ καυγᾶς ἀπό τό 1924 καί ἐντεῦθεν ἦτο δῆθεν γιά τό ποιό ἡμερολόγιον εἶναι τό σωστό! Αὐτή εἶναι ἡ τελευταία λέξις τοῦ Σατανᾶ ἐπί τοῦ θέματος τούτου, τό ὁποῖον καί τό 1924 ἐπαρουσιάσθη ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς ὡς δῆθεν θέμα «διορθώσεως τοῦ λάθους τοῦ Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου», ἐνῷ οἱ Σατανισταί αὐτοί (Μεταξάκης, Παπαδόπουλος κ.ἄ.) εἶχον ὡς στόχον τήν ἕνωσιν μέ τόν Παπισμόν, γεγονός πού καθιστᾶ τό ἡμερολογιακόν ζήτημα θέμα δογματικόν καί ὄχι θέμα ἀστρονομικόν, ὅπως προσπαθοῦν τά ὡς ἄνω ὄργανα τοῦ Διαβόλου νά πείσουν καί πάλι. Ὑπάρχει, βεβαίως, καί δεύτερος λόγος γιά τόν ὁποῖον τό θέμα εἶναι δογματικόν καί ὄχι ἀστρονομικόν, ὅτι δηλαδή ἐγνώριζον οἱ ὡς ἄνω Σατανισταί ὅτι ἡ εἰσαγωγή τοῦ ν.ἡ. θά ἐπιφέρῃ σχίσμα, πού ἀποτελεῖ βλάβην τοῦ δόγματος τῆς ἑνότητος. Καί τό ἐγνώριζον ὄχι ἐπειδή δῆθεν κάποιοι «ἐλάτρευον» τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον, ὅπως διατείνονται καί σήμερον πολλές γραφίδες τοῦ Διαβόλου, ἀλλ' ἐπειδή τό «λατινικόν Καλεντάριον» εἶχε καταδικασθῆ ἀπό 4 Συνόδους, 1583, 1587, 1593, 1848 (εἰς τήν τελευταίαν ὡς νεωτερισμός = ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου), καί ἄρα ἦτο δεδομένον ὅτι πολλοί ΔΕΝ θ' ἀκολουθοῦσαν. Τόσον ἁπλοῦν εἶναι τό ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΝ αὐτό θέμα, ἀλλ' οἱ ὡς ἄνω γραφίδες θέλουν νά τό παρουσιάσουν ὡς δῆθεν θέμα «κύκλων τοῦ Μέτωνος», ὥστε νά ἐξαπατήσουν καί πάλιν τούς ἀδαεῖς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΡΟΣ Π. ΔΗΜΗΤΡΙΟ.

    Kαλά καλά μας τα είπαν και άλλοι έρχεστε πολύ τελευταίος δυστυχώς...
    Μην επαίρεστε για το δήθεν χάσιμο του χρόνου σας. Αν βλέπατε τι έγραφα παραπάνω όταν έλεγα ''΄τα ίδια και τα ίδια'' θα είχατε αντιληφθεί ότι τον χρόνο σας γράφετε κάνοντας επαναλήψεις άλλων ''διορθωτών'' της Εκκλησίας."

    Δεν έχω καμία διάθεση να ασχολούμαι με αστρονομίες και αστροθεάμονες.
    Μας προειδοποίησαν οι πιο παλαιότεροι...

    https://entoytwnika1.blogspot.com/2023/02/2023.html

    Καλἐς ''διορθώσεις''.

    Επίσης καλό Τριώδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υ.Γ. Η Θ.Η.Ε. δεν είναι ''εφημερίδα της εποχής''.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υ.Γ. 2. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τους ''γνώστες'' αποτειχισμένους του 2023 να εορτάζουν το ''νέο διορθωμένο Πασχάλιο'' του πατρός Δημητρίου ξεχωριστά από τους άλλους ώστε να γελάσει και ''το παρδαλό κατσίκι'', κατά το λαϊκό λεχθέν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν χάνουμε την Χάρη του Θεού και την επικοινωνία μαζί Του όταν πιστεύουμε αληθινά ορθόδοξα ακόμα και αν δεν μπορούμε να συμμετέχουμε στην λατρευτική ζωή στους ναούς επειδή τους έχουν καταλάβει οι ψευτορθόδοξοι αντίχριστοι αιρετικοί οικουμενιστές πανθρησκειαστές σιωνιστές σήμερα https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX . Όπως δεν συμμετείχε ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής στα ψευδομυστήρια των αιρετικών και δεν είχε καμία εκκλησιαστική κοινωνία και ήταν αποτειχισμένος από όλα τα Πατριαρχεία και τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες ΓΙΑΤΙ είχαν πέσει όλοι τότε στην αίρεση του μονοθελητισμού… Επί εικονομαχίας για 120 έτη ήταν αποτειχισμένος ο πιστός λαός του Θεού από όλους τους αιρετικούς εικονομάχους ψευδεπισκόπους και δεν όρισε ούτε συμμετείχε σε «νέες παρασυναγωγές δήθεν Συνόδους» μέχρι που μια αγία Οικουμενική Σύνοδος εκφράζοντας την ορθόδοξη πίστη του ποιμνίου επίσημα καταδίκασε τους αιρετικούς ψευδεπισκόπους και εξέλεξε νέους όπως μόνο αυτή έχει το δικαίωμα. Η μεταβολή του κοσμικού ημερολογίου δεν αποτελεί αίρεση γιατί δεν επηρεάζει την ορθόδοξη πίστη μας και η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος δεν όρισε ένα αναλλοίωτο ως δόγμα πάτριο ημερολόγιο παρά μόνον τον Πασχάλιο Κανόνα για να εορτάζουμε όλοι μαζί πάντα το άγιο Πάσχα μετά το Πάσχα των Εβραίων. Για αυτό δεν θα ήταν δυνατόν να καταδικαστεί Συνοδικά ένα κοσμικό ημερολόγιο εάν τηρεί τον Πασχάλιο Κανόνα που μόνο αυτόν όρισε ως «όρο» της η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος https://rumble.com/v299ry8-christ-give-us-the-true-orthodox-faith-to-save-our-soul.html , https://www.brighteon.com/90405feb-1a13-4d2c-a124-2be51d241ee1 , https://ugetube.com/watch/fbOtRzboi1EVrgQ .

    ΥΓ. ΜΕΙΖΟΝ ΕΛΛΗΗΝΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ: Ακολουθώ: Ετυμολογία [<αρχ. 'áκολουθ[ù < 'áκüλουθος]. Ερμηνεία: -είς, -εί κ. ακλουθώ ρ. (ακολούθ-ησα, -ήθηκα) έρχομαι μετά από κάποιον: τον ακολούθησε στο γραφείο του υπουργού | (κ. αμτβ.): όντας βυθίσει ο ήλιος και το σούρουπο ακλουθήσει (Λ. Μαβίλης) | συμμορφώνομαι προς κάτι: ακολουθούσαν τη διδασκαλία του (Γ. Θεοτοκάς) | είμαι οπαδός κάποιου, συμφωνώ με τις αρχές του: όσοι ακολουθούν τον ποιητή σ' όλα του τα συμπεράσματα (Γ. Σεφέρης) | είμαι οπαδός, θιασώτης θεωρίας ή δόγματος: ακολούθησε τον καθολικισμό | …. | φρ. ακολουθώ κατά πόδας, παρακολουθώ στενά κάποιον• (κ. μτφ.) μιμούμαι κάποιον - ακολουθώ πιστά, τηρώ: ακολουθεί πιστά την παράδοση.

    Χρησιμοποιώ: Ετυμολογία [<χρήσιμος + ποιώ]. Ερμηνεία: -είς, -εί ρ. (χρησιμοποί-ησα, -ήθηκα, -ημένος) κάνω χρήση ενός πράγματος, μεταχειρίζομαι κάτι για έναν σκοπό: χρησιμοποιώ το μαχαίρι, για να κόψω το ψωμί | χειρίζομαι κάτι: δεν ξέρω πώς να χρησιμοποιήσω αυτές τις συσκευές | … | (μτφ.) (για χρόνο) καταναλίσκω, περνώ: χρησιμοποιεί τον ελεύθερο χρόνο του για να μάθει να χειρίζεται τον υπολογιστή | (για προϊόν) μεταχειρίζομαι, αγοράζω, καταναλίσκω: οι καταναλωτές να μην χρησιμοποιούν σπρέι, γιατί καταστρέφει το όζον της ατμόσφαιρας |….

    Ευχαριστώ τα εν Χριστώ αδέλφια μου που με θυμούνται και παρακαλώ να με λένε Ευστάθιο ακόμη και αν δεν συμφωνούν ούτε με μια λέξη από όσα λέω... ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τελικά έχει δίκιο ο π.Αθανασίου,κ.Ιωάννη Ν.Π.,γιατί δεν έχεις καταλάβει την ουσία αυτών που γράφει στο άρθρο του.Το νέο Πασχάλιο που μας προτείνει ο πάτερ, μας επαναφέρει στην Παράδοση των Πατέρων της Α' Οικουμενικής(από την οποία Παράδοση έχουν ξεφύγει οι Παλαιοημερολογίτες, αλλά και εμείς οι Αποτειχισμένοι). Άρα, λοιπόν, κανένα σχίσμα δεν θα υπάρξει ανάμεσα στους Ορθοδόξους(αφού αυτή η διόρθωση θα μας επαναφέρει πίσω σε αυτό που ζητούν οι Πατέρες της Α' Οικουμενικής Συνόδου ).Κοίταξε να κάνεις αποτείχιση από την αντίχριστη "Σύνοδο" που ακολουθείς(σαν τον κ.Μάντη),μπας και δεις μια άσπρη ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Aδιάφορε ''Ανώνυμε'' (17 Φεβρουαρίου 2023 στις 6:35 π.μ) διάβασε τα πρώην πρωτοπαλίκαρα του π. Τρικαμηνά, και κράτησε τις ανόητες άνευ επιχειρημάτων διαπιστώσεις σου για να βαυκαλίζεσαι μόνος σου.....

    https://rizosioannis.blogspot.com/2022/07/blog-post_21.html

    Διάβασε να ξεστραβωθείς, έχει ενδιαφέρον όλη η σελίδα....

    Σας πήρανε χαμπάρι..... Μόνοι σας τρώγεστε και με τον καιρό μόνοι σας ντροπιάζεστε, πράγμα κοινό σε όλους δυστυχώς τους νεοαποτειχισμένους φωστήρες που ξύπνησαν από τον πολυχρόνιο ύπνο...

    ΔΙΟΡΘΩΣΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟΥ:

    ότι τον χρόνο σας ''xάνετε'', και όχι ''γράφετε'' που λόγω πληκτρολογίου κινητού έγραψε παραπάνω μόνο του.

    Υ.Γ. Δεν ζήτησα ούτως ή άλλως διάλογο ώστε να τον σταματήσει ή να τον αρχίσει κανείς, οπότε τζάμπα οι εντυπώσεις που προσπαθείτε να παρουσιάσετε.

    Καλή σας μετάνοια και καλό Τριώδιο.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Προε Ιωάννη Ν.Παπαρρήγα.

    Το παρδαλό κατσίκι γελάει καθημερινά με τα το χάος των παρατάξεων που δημιούργησαν οι γοχ.Του θυμίζει τις 20.000 αιρέσεις των Προτεσταντών.Ο κάθε προβληματικός καλόγερος έφτιαξε και μια δική του "Εκκλησία". Τόσο πολύ σιχαίνεται ο κόσμος το Παλιό Ημερολόγιο και δεν θέλει να ακούσει τίποτα από εσάς.Δυστυχώς, δεν υπάρχουν οι Πατέρες της Α' Οικουμενικής για να σας αναθεματίσουν(όπως καταδίκασαν τους χρονολάτρες της εποχής τους).
    Ευτυχώς άρχισαν οι αποτείχισεις από τους γοχ(μέχρι και ο κ.Νίκος έκανε μερική αποτείχιση από τον Καλλίνικο).Εσύ τι περινένεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μια χαρά τα λέει ο κ. ιωάννης. ο π.ευθύμιος έδειξε ότι εχει πολύ εγωισμό για αυτό και κανείς από τους αποτειχισμένους δεν έχει πάει μαζί του και τον κάνανε όλοι πέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. απο ενα πραγμα θα καταλαβετε ποιος εχει πλανη και πειρασμο πανω του. οποιος εμφανιζεται ως να θελει να διορθωσει την εκκλησια τα αποτελεσματα του επειτα ειναι διαμαχες και τσακωμοι οπως εδω περα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΠΩΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΥΠΗΡΞΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ

    Δεν χάνουμε την Χάρη του Θεού και την επικοινωνία μαζί Του όταν πιστεύουμε αληθινά ορθόδοξα ακόμα και αν δεν μπορούμε να συμμετέχουμε στην λατρευτική ζωή στους ναούς επειδή τους έχουν καταλάβει οι ψευτορθόδοξοι αντίχριστοι αιρετικοί οικουμενιστές πανθρησκειαστές σιωνιστές σήμερα https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX . Όπως δεν συμμετείχε ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής στα ψευδομυστήρια των αιρετικών και δεν είχε καμία εκκλησιαστική κοινωνία και ήταν αποτειχισμένος από όλα τα Πατριαρχεία και τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες ΓΙΑΤΙ είχαν πέσει όλοι τότε στην αίρεση του μονοθελητισμού… Επί εικονομαχίας για 120 έτη ήταν αποτειχισμένος ο πιστός λαός του Θεού από όλους τους αιρετικούς εικονομάχους ψευδεπισκόπους και δεν όρισε ούτε συμμετείχε σε «νέες παρασυναγωγές δήθεν Συνόδους» μέχρι που μια αγία Οικουμενική Σύνοδος εκφράζοντας την ορθόδοξη πίστη του ποιμνίου επίσημα καταδίκασε τους αιρετικούς ψευδεπισκόπους και εξέλεξε νέους όπως μόνο αυτή έχει το δικαίωμα. Η μεταβολή του κοσμικού ημερολογίου δεν αποτελεί αίρεση γιατί δεν επηρεάζει την ορθόδοξη πίστη μας και η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος δεν όρισε ένα αναλλοίωτο ως δόγμα πάτριο ημερολόγιο παρά μόνον τον Πασχάλιο Κανόνα για να εορτάζουμε όλοι μαζί πάντα το άγιο Πάσχα μετά το Πάσχα των Εβραίων. Για αυτό δεν θα ήταν δυνατόν να καταδικαστεί Συνοδικά ένα κοσμικό ημερολόγιο εάν τηρεί τον Πασχάλιο Κανόνα που μόνο αυτόν όρισε ως «όρο» της η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος https://rumble.com/v299ry8-christ-give-us-the-true-orthodox-faith-to-save-our-soul.html , https://www.brighteon.com/90405feb-1a13-4d2c-a124-2be51d241ee1 , https://ugetube.com/watch/fbOtRzboi1EVrgQ

    ΥΓ. ΜΕΙΖΟΝ ΕΛΛΗΗΝΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ: Ακολουθώ: Ετυμολογία [<αρχ. 'áκολουθ[ù < 'áκüλουθος]. Ερμηνεία: -είς, -εί κ. ακλουθώ ρ. (ακολούθ-ησα, -ήθηκα) έρχομαι μετά από κάποιον: τον ακολούθησε στο γραφείο του υπουργού |είμαι οπαδός, θιασώτης θεωρίας ή δόγματος: ακολούθησε τον καθολικισμό | …. | φρ. ακολουθώ κατά πόδας, παρακολουθώ στενά κάποιον• (κ. μτφ.) μιμούμαι κάποιον - ακολουθώ πιστά, τηρώ: ακολουθεί πιστά την παράδοση.
    Χρησιμοποιώ: Ετυμολογία [<χρήσιμος + ποιώ]. Ερμηνεία: -είς, -εί ρ. (χρησιμοποί-ησα, -ήθηκα, -ημένος) κάνω χρήση ενός πράγματος, μεταχειρίζομαι κάτι για έναν σκοπό: χρησιμοποιώ το μαχαίρι, για να κόψω το ψωμί | χειρίζομαι κάτι: δεν ξέρω πώς να χρησιμοποιήσω αυτές τις συσκευές | … | (μτφ.) (για χρόνο) καταναλίσκω, περνώ: χρησιμοποιεί τον ελεύθερο χρόνο του για να μάθει να χειρίζεται τον υπολογιστή.

    Ευχαριστώ τα εν Χριστώ αδέλφια μου που με θυμούνται και παρακαλώ να με λένε Ευστάθιο ακόμη και αν δεν συμφωνούν ούτε με μια λέξη από όσα λέω... ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ, ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ.

    ΥΓ2. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΡΑΓΕ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΜΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ; ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΜΑΤΑΘΑΙΙΚΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;;; ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν χάνουμε την Χάρη του Θεού και την επικοινωνία μαζί Του όταν πιστεύουμε αληθινά ορθόδοξα ακόμα και αν δεν μπορούμε να συμμετέχουμε στην λατρευτική ζωή στους ναούς επειδή τους έχουν καταλάβει οι ψευτορθόδοξοι αντίχριστοι αιρετικοί οικουμενιστές πανθρησκειαστές σιωνιστές σήμερα https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX . Όπως ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής δεν είχε καμία εκκλησιαστική κοινωνία και ήταν αποτειχισμένος από όλα τα Πατριαρχεία και τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες ΓΙΑΤΙ είχαν πέσει όλοι τότε στην αίρεση του μονοθελητισμού… Επί εικονομαχίας για 120 έτη ήταν αποτειχισμένος ο πιστός λαός του Θεού από όλους τους αιρετικούς εικονομάχους ψευδεπισκόπους και δεν όρισε ούτε συμμετείχε σε «νέες παρασυναγωγές δήθεν Συνόδους» μέχρι που μια αγία Οικουμενική Σύνοδος εκφράζοντας την ορθόδοξη πίστη του ποιμνίου επίσημα καταδίκασε τους αιρετικούς ψευδεπισκόπους και εξέλεξε νέους όπως μόνο αυτή έχει το δικαίωμα.
    Η μεταβολή του κοσμικού ημερολογίου δεν αποτελεί αίρεση γιατί δεν επηρεάζει την ορθόδοξη πίστη μας και η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος δεν όρισε ένα αναλλοίωτο ως δόγμα πάτριο ημερολόγιο παρά μόνον τον Πασχάλιο Κανόνα για να εορτάζουμε όλοι μαζί πάντα το άγιο Πάσχα μετά το Πάσχα των Εβραίων. Για αυτό δεν θα ήταν δυνατόν να καταδικαστεί Συνοδικά ένα κοσμικό ημερολόγιο εάν τηρεί τον Πασχάλιο Κανόνα που μόνο αυτόν όρισε ως «όρο» της η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος https://rumble.com/v299ry8-christ-give-us-the-true-orthodox-faith-to-save-our-soul.html , https://www.brighteon.com/90405feb-1a13-4d2c-a124-2be51d241ee1 , https://ugetube.com/watch/fbOtRzboi1EVrgQ
    ...
    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ...

    ΜΕΙΖΟΝ ΕΛΛΗΗΝΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ:
    Ακολουθώ: Ετυμολογία [<αρχ. 'áκολουθ[ù < 'áκüλουθος]. Ερμηνεία: -είς, -εί κ. ακλουθώ ρ. (ακολούθ-ησα, -ήθηκα) έρχομαι μετά από κάποιον: τον ακολούθησε στο γραφείο του υπουργού |είμαι οπαδός, θιασώτης θεωρίας ή δόγματος: ακολούθησε τον καθολικισμό | … | φρ. ακολουθώ κατά πόδας, παρακολουθώ στενά κάποιον• (κ. μτφ.) μιμούμαι κάποιον - ακολουθώ πιστά, τηρώ: ακολουθεί πιστά την παράδοση.
    Χρησιμοποιώ: Ετυμολογία [<χρήσιμος + ποιώ]. Ερμηνεία: -είς, -εί ρ. (χρησιμοποί-ησα, -ήθηκα, -ημένος) κάνω χρήση ενός πράγματος, μεταχειρίζομαι κάτι για έναν σκοπό: χρησιμοποιώ το μαχαίρι, για να κόψω το ψωμί | χειρίζομαι κάτι: δεν ξέρω πώς να χρησιμοποιήσω αυτές τις συσκευές | … | (μτφ.) (για χρόνο) καταναλίσκω, περνώ: χρησιμοποιεί τον ελεύθερο χρόνο του για να μάθει να χειρίζεται τον υπολογιστή.

    Ευχαριστώ τα εν Χριστώ αδέλφια μου που με θυμούνται και παρακαλώ να με λένε Ευστάθιο ακόμη και αν δεν συμφωνούν ούτε με μια λέξη από όσα λέω... ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ, ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ. ΚΑΥΤΕΡΑ ΘΑΡΡΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΝΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ.

    ΥΓ2. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΡΑΓΕ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΜΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ; ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΜΑΤΑΘΑΙΙΚΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;;; ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ; ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ «ΚΑΥΤΕΡΑ ΘΑΡΡΩ» ΕΝΝΟΩ «ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑΡΡΩ» ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ "ΜΑΤΑΘΑΙΙΚΟΥΣ" ΕΝΝΟΩ "ΜΑΤΘΑΙΙΚΟΥΣ".

    Η ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ; ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟ, ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; ΔΗΛΑΔΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΘΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΦΡΟΝΗΜΑ…
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΑΥΡΟ ΧΩΡΙΣ ΘΥΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΝΤΡΥΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΙΕΡΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ, ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Άνθρωποι, σταματήστε να προσκυνάτε τα είδωλα!!
    Μετανοήστε!
    Είδωλα τα χρήματα, είδωλα τα σπίτια, είδωλα και περαστικά όλα τα εγκόσμια.
    Είδωλο και το ημερολόγιο.
    Σταματήστε να το προσκυνάτε.
    Γυρίστε στον Χριστό.
    Μόνον τον Αγιο Τριαδικό Θεό να προσκυνάτε.
    Θα χάσετε τις πολύτιμες ψυχές σας, άνθρωποι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανθρωποι!!
    Μετανοείτε άνθρωποι.
    Εδώ σας μιλάει ο ληστής, ο τελώνης, η πόρνη, η μοιχαλίς, σας μιλάει και σας φωνάζει ο τυφλός... Ο τυφλός άνθρωποι...
    Μετανοείτε απο την ειδωλολατρεία σας του ημερολογίου.
    Αφήστε τις δικανικές και πονηρές δικαιολογίες, αφήστε τα γεσουίτικα, ο Κύριος έρχεται..
    Αγαπημένοι μου άνθρωποι, έρχεται...
    Αφήστε τα, βάλτε το γόνατο κάτω, προσκυνήστε τον Κύριο, μόνον Αυτόν, πετάξτε τα εγκόσμια όλα στα σκουπίδια... Κάντε αγάπη, κάντε μετάνοια, κάντε ταπείνωση.
    Σας φωνάζει ένα σκουπίδι, με τελευταία φωνή, σιγά σιγά σβήνει... Αφήστε τα αγαπημένοι μου άνθρωποι... Είθε όλοι να σωθούμε αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή