Τό ὄνομα αὐτό κακῶς ἐδόθη, ἴσως ἐδόθη ἀπό ἀνάγκην, διότι οἱ κληρικοί τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου (π.ἑ.) ὑπέστησαν φοβερούς διωγμούς ἀπό τούς ἀντιχρίστους Οἰκουμενιστάς, δι' «ἀντιποίησιν ἀρχῆς». Δι' ὅ καί τό 1931 ὁ Ἐλευθέριος Βενιζέλος, ἀπευθυνόμενος πρός τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ., εἶπε: «νά κάμετε ἰδικήν σας ἐκκλησίαν»! Ὅσοι γνωρίζουν Θεολογίαν, βεβαίως, δέν υἱοθετοῦν μίαν τοιαύτην συμβουλήν, διότι, κατ' ἀκρίβειαν, πρόκειται γιά σχίσμα. Ἐπειδή, βεβαίως, ἦτο ἀνάγκη νά ἔχουν ἰδικούς των κληρικούς, ἰδικούς των ναούς, ν' ἀναγνωρίζωνται τά μυστήρια (κυρίως ἡ ἱερωσύνη, τό βάπτισμα καί ὁ γάμος) ἀπό τό κράτος, ἔπρεπε νά ἔχουν κάποιαν Σύνοδον μέ νομικήν ὑπόστασιν, ὄχι ὅμως ἄλλη «Ἐκκλησία». Ἡ ἀποτείχισις ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς ἦτο ἐπιβεβλημένη, ἀλλ' ὄχι καί ἡ δημιουργία ἄλλης «Ἐκκλησίας». Ἄλλωστε, αὐτό ἴσχυε ὅσο ζοῦσε ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος. Ἐπειδή ἡ διαφορά ἔγκειται μόνον εἰς τόν τίτλον, ἴσως θά ἠδύνατο νά οἰκονομηθῇ τό ὡς ἄνω ἐκκλησιολογικόν σφάλμα. Ἄλλωστε, ὑπαίτιοι τοῦ σχίσματος εἶναι οἱ Ν/Ηται Οἰκουμενισταί. Κατά τήν γνώμην μου, ἡ οὐσιαστική συνέπεια τοῦ ὡς ἄνω σφάλματος εἶναι ὅτι ἀπό τήν στιγμήν πού ὁμιλεῖς ὄχι δι' ἀποτείχισιν, ἀλλά δι' ἄλλην «ἐκκλησίαν», εἶναι ἀπαραίτητον νά λέγῃς ὅτι οἱ Ν/Ηται εἶναι «ἐκτός Ἐκκλησίας», ἔχουν «ἄκυρα μυστήρια» κ.λπ., Ματθαιϊστικές θέσεις πού εἶναι ἐκκλησιολογικῶς ἐσφαλμένες, δι' ὅ καί ὡδήγησαν εἰς περαιτέρω σχίσματα. Ἡ Ἐκκλησιαστική Ἱστορία βρίθει ἀπό διωγμούς Ὀρθοδόξων, ἀλλ' ἀλλοίμονον ἄν κάθε φορά ἱδρύετο καί μία ἄλλη «ἐκκλησία»! Οἱ Ματθαιϊσταί καί οἱ Ματθαΐζοντες «Φλωρινικοί» εἶναι ὑπαίτιοι δι' αὐτό τό «ἀλλαλούμ» στό π.ἑ.!!! Παρά ταῦτα, ἀντί νά ἐντρέπωνται καί νά μετανοοῦν, βγαίνουν θρασύτατα καί παριστάνουν τούς «γνησίους Ὀρθοδόξους», συκοφαντοῦν δέ τόν Ἅγιον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομον καί τούς κατ' ἀλήθειαν Ὀρθοδόξους!
---------------------------
Απορώ πώς κάποιοι επιμένουν στην πλάνη να λένε το άσπρο μαύρο!! Το 1924 οι πιστοί χριστιανοί δεν ίδρυσαν δική τους άλλη εκκλησία, ούτε το 1935 με τις χειροτονίες επισκόπων ιδρύθηκε άλλη εκκλησία! Το 1924 οι μασόνοι πατριάρχης, και αρχιεπίσκοπος Αθηνών και ο κλήρος και λαός που τους ακολούθησε στην αλλαγή του ημερολογίου ΑΠΕΣΧΙΣΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΞΕΠΕΣΑΝ ΕΚ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, λόγο της παράνομης και καταδικασμένης -αναθεματισμένης αλλαγής του ημερολογίου και την αρχή της εφαρμογής του οικουμενισμού. Οι ονομαζόμενοι ως Γ.Ο.Χ. δεν ίδρυσαν ΕΚΚΛΗΣΙΑ αλλά ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ως συνεχιστές των Αγίων αποστόλων και πατέρων! Η μανία κάποιων του να αποδείξουν ότι τα μετέπειτα ήξεις αφίξεις ΄ κάποιου < επισκόπου > ως ομολογία πίστεως και ορθή αντιμετώπιση των σχισματικών- αιρετικών νέο-ημερολογητών ως ΕΚΚΛΗΣΙΑ είναι αστεία ή εκ του πονηρού δια να κρατήσει τους αφελείς στο στόμα του άλλου λύκου της ουνίας του φλωρινικού παλαιοημερολογητισμού δεκατριμερισμού !
---------------------------
Οι Γνησιοι Ορθοδοξοι Χριστιανοι (ΓΟΧ) ορος ηδη γνωστος απο αγωνες εναντιον αιρεσεων στην ιστορια της Εκκλησιας, ΟΡΘΑ και ΚΑΝΟΝΙΚΑ συγκροτησαν Συνοδο Αρχιερεων το 1935 και ως εκ τουτου Εκκλησιαστικη Δομη με σκοπο και στοχο να υπερασπισουν την ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ πληγεισα ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ και ΠΑΡΑΔΟΣΗ καθως και την πηγη αυτης της Αντικανονικοτητος που ηταν στην ουσια το πνευμα του Νεωτερισμου περι την Απαξ Παραδοθεισα Πιστη και του Οικουμενισμου που οι καρποι του εφανησαν περιτρανα τα επομενα χρονια μεχρι τις ημερες μας. Η βαση της ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΟΣ των ΓΟΧ ειναι το δικαιωμα και η υποχρεωση αντιστασης των Ορθοδοξων σε καθε προσπαθεια αλλαγης της Πιστεως τους οπως αυτη εκφραζεται απο την Δογματικη διδασκαλια και την Εκκλησιαστικη Παραδοση. Οι κληρικοι των ΓΟΧ ειναι Κανονικοι κληρικοι διοτι η παραπανω αναφερθεισα Εκκλησιολογικη Βαση τους ειναι Κανονικη και συμφωνη με την μακραιωνα Παραδοση της Ορθοδοξης Εκκλησιας στους αγωνες της εναντι Αιρεσεων ή ακομη και σοβαρων Κανονικων Ολισθηματων και Παραβασεων. Μεχρι εκει τα πραγματα εχουν καλως, η υιοθετηση της αποψης οτι οι ΓΟΧ αποτελουν σημερα την Μοναδικη Κανονικη Ορθοδοξη Εκκλησια ειναι, κατα την γνωμη μου υπερβολικη τουλαχιστον προς το παρον. Η Κανονικοτητα στην επισημη Εκκλησια ιδιαιτερα με τη συμμετοχη της στην Οικουμενικη Κινηση και ολα οσα εχουν γινει μεσω της συμμετοχης αυτης απο το 1920 ( επισημα) μεχρι σημερα, εχουν κλονισει σοβαρα την εννοια της Κανονικοτητος των Εκκλησιων αυτων, αλλα ο βαθμος του κλωνισμου της Κανονικοτητος η και η εν τελει, λογω συνεχων σταδιακων πνευματικων πτωσεων, απωλεια της Κανονικοτητος ειναι εργο και αρμοδιοτητα διερευνησης και Αποφασης μιας Πανορθοδοξου ή εστω Μεγαλης Ορθοδοξου Συνοδου. Μεχρι τοτε με Την Χαρη Του Θεου αγωνιζομαστε πραττοντες το καθηκον μας. Οσον αφορα τα θεματα που συνιστουν τα Αγια των Αγιων ( Μυστηρια, Χαρις κ.λ.π) ας μην ειμαστε καποιοι τοσο απολυτοι ας αφησουμε Τον Κυριο μας να μας οδηγησει με τροπο ασφαλη μεσω Της Εκκλησιας Του και της Αποφασης Της, με τον καταλληλο κατα Το Θελημα Του τροπο και στον καταλληλο χρονο. Καλη νηστεια, καλο αγωνα αδελφοι, η νικη Του Χριστου μας εναντι του Σκοτους εχει ηδη συντελεστει εμεις απλα προσπαθουμε να μεινουμε κοντα Του συμμετοχοι της Βασιλειας Του.