ΟΜΙΛΙΑ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ Γιά τή μεγάλη αἵρεση τῆς ἐποχῆς μας καί τό μέλλον τῆς Ὀρθοδοξίας! -- Του κ. Δημητρίου Κάτσουρα Θεολόγου


 ------------------------------------

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Η ανοιξιάτικη ισημερία σήμερα 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου, και τα ψεύδη των Νεοημερολογιτών.

Η αναφορά του Πηδαλίου ότι  "η ισημερία εκατέβη τώρα εις τας 11 Μαρτίου, ούσα επί της πρώτης συνόδου εις τας κα [21] μαρτίου"  δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, είναι παπικής προελεύσεως, είναι ψευδής, παραπλανητική και προσπαθεί να δικαιώσει τον καταδικασμένο Νεοημερολογιτισμό.

Η ανοιξιάτικη ισημερία γινόταν, γίνεται και θα γίνεται στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου, εξ΄ ού και τα όρια του Πάσχα, από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου. Οκτώ [8] Μαρτίου η ισημερία, σύν δεκατέσσερεις ημέρες της ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗΣ πανσελήνου [τεσσαρεσκαιδεκάτης Εξ.12, 6] μας κάνει 22 Μαρτίου. Αυτό αποφάσiσε η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος, και όχι τις ανακρίβειες που κατέγραψε ο "υποτακτικός"  του Αγίου Νικοδήμου, αιρετικός Θεοδώρητος στο Πηδάλιο.

Το 325, έτος συγκλήσεως της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου, ήταν σε χρήση το Ιουλιανό Ημερολόγιο, αυτό που χρησιμοποιεί η Γνησία Ορθόδοξος Εκκλησία και σήμερα, και η ανοιξιάτικη ισημερία σήμερα γίνεται στις 7- 8 Μαρτίου, όπως και τότε. [βλ. Αιώνιον Πασχάλιον του Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου Αμφιλοχίου]

Χαρίλαος Στουραΐτης.
Θεολόγος.

---------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

ΧΣ: «Η αναφορά του Πηδαλίου ότι "η ισημερία εκατέβη τώρα εις τας 11 Μαρτίου, ούσα επί της πρώτης συνόδου εις τας κα [21] μαρτίου" δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα».

Σχόλιον: Ὁ Ἅγιος Νικόδημος προφανῶς ἐννοεῖ ὅτι τό 1582, ὅταν ὁ «πάπας» εἰσήγαγε τό Γρηγοριανόν Ἡμερολόγιον, ἡ ἰσημερία εἶχε κατεβῆ εἰς τάς 11 Μαρτίου, δι' ὅ καί προσέθεσε 10 ἡμέρας, γιά νά ἐπανέλθῃ εἰς τάς 21 Μαρτίου, ὅπως ἦτο κατά τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον. Ἐπειδή κάθε 128 χρόνια «χάνεται» καί μία ἡμέρα, λόγῳ τοῦ σφάλματος τοῦ Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου, σήμερα ὄντως ἡ ἰσημερία ἔχει κατεβῆ στίς 8 Μαρτίου. Ὅλ' αὐτά περί ἰσημερίας κ.λπ. θά ἦσαν τελείως ἀνούσια καί ἀνάξια λόγου διά τούς πιστούς ἄν δέν ἐσερβιρίζοντο ὑπό τῶν Μασσώνων (=Σατανιστῶν) ὡς δῆθεν οἱ πραγματικοί λόγοι διά τήν εἰσαγωγήν τοῦ νέου ἡμερολογίου ἤ μᾶλλον νέου ἑορτολογίου (ν.ἑ.) εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν τό 1924, προκειμένου νά ἐξαπατήσουν τόν πισατόν λαόν καί νά τό δεχθῇ. Ὅπως ἔχει γραφῆ ἑκατομμύρια φοράς, οἱ πραγματικοί λόγοι ἦσαν (1) νά προωθηθῇ ὁ Οἰκουμενισμός μέ τήν περιβόητον «ἕνωσιν τῶν ἐκκλησιῶν», καί (2) νά γίνῃ σχίσμα εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, οὕτως ὥστε ν' ἀποδυναμωθῇ Αὐτή καί νά μήν ἀντισταθῇ σθεναρῶς εἰς τόν σταδιακῶς ἐπιβαλλόμενον Σατανισμόν καί καταστροφήν τῆς Ἑλλάδος (πρβλ. Οἰκουμενισμός, κατασυκοφάντησις ἤ/καί κατάργησις τῶν ἱερῶν Παραδόσεων, διδασκαλία τῆς ὁμοφυλοφιλίας καί τῶν ἐμφύλων ταυτοτήτων στά σχολεῖα, ἀντικατάστασις τοῦ πληθυσμοῦ μέ εἰσαγομένους ἰσλαμιστάς, διαστρέβλωσις τῆς Ἱστορίας, χρεωκοπία τῆς χώρας, ξεπούλημα Ἐθνικῆς Κυριαρχίας κ.λπ.). Αὐτή εἶναι ἡ ἀληθινή διάστασις τοῦ ἡμερολογιακοῦ ζητήματος. Ὅσοι δέν δύνανται νά τήν κατανοήσουν καί ἀναλώνονται σέ ἀερολογίες/ψευδολογίες τοῦ τύπου «εἰδωλολάτρης εἰσήγαγε τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον», «οἱ Σύνοδοι τοῦ 16ου αἰῶνος πού κατεδίκασαν τό ν.ἑ. ἐνδιαφέροντο μόνον διά τό Πασχάλιον», «ὅσοι ἐμμένουν στίς 13 ἡμέρες εἶναι ἡμερολάτραι», «καλύτερον θά ἦτο νά εἰσαχθῇ τό Μακεδονικόν ἡμερολόγιον» κ.λπ., αὐτοί, λοιπόν, ἄν δέν ψεύδωνται ἐσκεμμένως, τότε πλανῶνται πλάνην οἰκτράν.

---------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 21 Μαρτίου 2022 - 6:01 μ.μ.

Ὁ κ. ΧΣ, ἐκτός ἀπό ψευδο-θεολόγος, εἶναι καί ψευδο-αστρονόμος! Ὅλοι οἱ ἀστρονόμοι συμφωνοῦν ὅτι τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον ἔχει σφάλμα (ὅπως καί τό Γρηγοριανόν), δι' ὅ καί κάθε 128 ἔτη πρέπει νά προστίθεται μία ἡμέρα, προκειμένου ἡ ἰσημερία νά παραμείνῃ στις 21 Μαρτίου, ὅπως ἦτο τό 325 μ.Χ. (ἔτος συγκλήσεως τῆς Α' Οἰκ. Συνόδου, πού ἐπαγιοποίησε τό Ἑορτολόγιον), ὁ κ. ΧΣ ἐπιμένει ἐσφαλμένως ὅτι καί τό 325 μ.χ. ἡ ἰσημερία ἔπεφτε τήν 8ην Μαρτίου, ὅπως καί σήμερα, τοὐτέστιν ἐπιμένει ἐσφαλμένως ὅτι τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον δέν ἔχει σφάλμα!!! Χρειάζεται κάτι ἄλλο γιά νά πεισθῇ ὁ ἀναγνώστης ὅτι ὁ κ. ΧΣ «ἔχει χάσει τά πασχάλια» του;

----------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 22 Μαρτίου 2022 - 6:27 μ.μ.

Τά ἔχω ἐξηγήσει καί τεκμηριώσει ἄπειρες φορές μέ ἀναφοράς εἰς τήν Πατερικήν διδασκαλίαν καί πρᾶξιν. Δέν ἔχω τόν χρόνον καί τήν διάθεσιν νά τό πιάνω ἀπό τήν ἀρχήν κάθε φοράν πού «ξεφυτρώνει» καί κάποιος ἀνώνυμος μέ «ἀπορίες». Ὁ κάθε Ὀρθόδοξος ὀφείλει νά ἐρευνήσῃ μόνος του καί νά μάθῃ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν ἀπό ἔγκυρες πηγές ἀντί νά ἔρχεται ἐδῶ μέ «κουκκούλαν» καί μέ πονηρές λέξεις καί φράσεις, ὅπως «πῶς γίνεται νά συνεργάζεται ὁ Θεός μέ Σατανιστάς;», καί προσωποποιώντας τό θέμα, ἐμπλέκοντας ὀνόματα πού ἐγώ σέβομαι καί ἀγαπῶ, ἔτσι ὥστε «ντόρος νά γίνεται», ἀπό τόν ὁποῖον μόνον κακία παράγεται καί οὐδέν καλόν. Τέλος.

21 σχόλια:

  1. Η ανοιξιάτικη ισημερία σήμερα 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου, και τα ψεύδη των Νεοημερολογιτών.

    Η αναφορά του Πηδαλίου ότι΄΄ η ισημερία εκατέβη τώρα εις τας 11 Μαρτίου ,ούσα επί της πρώτης συνόδου εις τας κα [21] μαρτίου ΄΄ δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ,είναι παπικής προελεύσεως,είναι ψευδής, παραπλανητική και προσπαθεί να δικαιώσει τον καταδικασμένο Νεοημερολογιτισμό.

    .Η ανοιξιάτικη ισημερία γινόταν ,γίνεται και θα γίνεται στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου,εξ΄ού και τα όρια του Πάσχα, από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου . Οκτώ [8]Μαρτίου η ισημερία, σύν δεκατέσσερεις ημέρες της ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗΣ πανσελήνου[ τεσσαρεσκαιδεκάτης Εξ.12,6] μας κάνει 22 Μαρτίου.Αυτό αποφάσiσε η Α΄Οικουμενική Σύνοδος,και όχι τις ανακρίβειες που κατέγραψε ο ΄΄υποτακτικός΄΄ του Αγίου Νικοδήμου, αιρετικός Θεοδώρητοςστο Πηδάλιο.

    Το 325,έτος συγκλήσεως της Α΄Οικουμενικής Συνόδου,ήταν σε χρήση το Ιουλιανό Ημερολόγιο,αυτό που χρησιμοποιεί η Γνησία Ορθόδοξος Εκκλησία και σήμερα,και η ανοιξιάτικη ισημερία σήμερα γίνεται στις 7-8 Μαρτίου,όπως και τότε.[βλ.Αιώνιον Πασχάλιον του Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου Αμφιλοχίου]

    Χαρίλαος Στουρα΄ί΄της.
    Θεολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ψευθοθεολογική αμορφωσιά σε όλο της το μεγαλείο. Για την αδιαμφισβήτητη πτώση της ισημερίας δεν γράφει μόνο ο Άγιος Νικόδημος (αυτό δεν είναι προσθήκη του Θεοδωρήτου, ο οποίος πάντως -ως Αγιαννανίτης- δεν ήταν υποτακτικός του Αγίου) αλλά και άλλοι Πατέρες, όπως ο Ιερεμίας Τρανός, Μελέτιος Πηγάς, Δοσίθεος Ιεροσολύμων, Σεβαστός Κυμηνίτης, οι οποίοι όμως εξηγούν ότι ουδόλως απασχολεί την Εκκλησία η αστρονομική ισημερία εφόσον δεχόμαστε ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ως εκκλησιαστική πλέον ισημερία αμετακίνητα την 8η Μαρτίου. Ο σχισματοαιρετικός Στουραΐτης όμως θεωρεί ότι όχι η εκκλησιαστική αλλά η αστρονομική ισημερία παρέμεινε αδιάπτωτη! Για αυτό και γελοιοποιείται, αλλά δυστυχώς δεν ταπεινώνεται, διότι θεωρεί εαυτόν αλάθητο, μιας και κατέχεται από τον ίδιο δαίμονα της υπερηφανείας που κατείχε τους αιρετικούς Πάπες, τον Ματθαίο Καρπαθάκη και όλους τους άλλους υπηρέτες του Διαβόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα,ο Πηγάς είναι Άγιος.Τώρα έχουμε και Εκκλησιαστική ισημερία.Μπράβο.

      Διαγραφή
  3. ΧΣ: «Η αναφορά του Πηδαλίου ότι "η ισημερία εκατέβη τώρα εις τας 11 Μαρτίου, ούσα επί της πρώτης συνόδου εις τας κα [21] μαρτίου" δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα».

    Σχόλιον: Ὁ Ἅγιος Νικόδημος προφανῶς ἐννοεῖ ὅτι τό 1582, ὅταν ὁ «πάπας» εἰσήγαγε τό Γρηγοριανόν Ἡμερολόγιον, ἡ ἰσημερία εἶχε κατεβῆ εἰς τάς 11 Μαρτίου, δι' ὅ καί προσέθεσε 10 ἡμέρας, γιά νά ἐπανέλθῃ εἰς τάς 21 Μαρτίου, ὅπως ἦτο κατά τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον. Ἐπειδή κάθε 128 χρόνια «χάνεται» καί μία ἡμέρα, λόγῳ τοῦ σφάλματος τοῦ Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου, σήμερα ὄντως ἡ ἰσημερία ἔχει κατεβῆ στίς 8 Μαρτίου. Ὅλ' αὐτά περί ἰσημερίας κ.λπ. θά ἦσαν τελείως ἀνούσια καί ἀνάξια λόγου διά τούς πιστούς ἄν δέν ἐσερβιρίζοντο ὑπό τῶν Μασσώνων (=Σατανιστῶν) ὡς δῆθεν οἱ πραγματικοί λόγοι διά τήν εἰσαγωγήν τοῦ νέου ἡμερολογίου ἤ μᾶλλον νέου ἑορτολογίου (ν.ἑ.) εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν τό 1924, προκειμένου νά ἐξαπατήσουν τόν πισατόν λαόν καί νά τό δεχθῇ. Ὅπως ἔχει γραφῆ ἑκατομμύρια φοράς, οἱ πραγματικοί λόγοι ἦσαν (1) νά προωθηθῇ ὁ Οἰκουμενισμός μέ τήν περιβόητον «ἕνωσιν τῶν ἐκκλησιῶν», καί (2) νά γίνῃ σχίσμα εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, οὕτως ὥστε ν' ἀποδυναμωθῇ Αὐτή καί νά μήν ἀντισταθῇ σθεναρῶς εἰς τόν σταδιακῶς ἐπιβαλλόμενον Σατανισμόν καί καταστροφήν τῆς Ἑλλάδος (πρβλ. Οἰκουμενισμός, κατασυκοφάντησις ἤ/καί κατάργησις τῶν ἱερῶν Παραδόσεων, διδασκαλία τῆς ὁμοφυλοφιλίας καί τῶν ἐμφύλων ταυτοτήτων στά σχολεῖα, ἀντικατάστασις τοῦ πληθυσμοῦ μέ εἰσαγομένους ἰσλαμιστάς, διαστρέβλωσις τῆς Ἱστορίας, χρεωκοπία τῆς χώρας, ξεπούλημα Ἐθνικῆς Κυριαρχίας κ.λπ.). Αὐτή εἶναι ἡ ἀληθινή διάστασις τοῦ ἡμερολογιακοῦ ζητήματος. Ὅσοι δέν δύνανται νά τήν κατανοήσουν καί ἀναλώνονται σέ ἀερολογίες/ψευδολογίες τοῦ τύπου «εἰδωλολάτρης εἰσήγαγε τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον», «οἱ Σύνοδοι τοῦ 16ου αἰῶνος πού κατεδίκασαν τό ν.ἑ. ἐνδιαφέροντο μόνον διά τό Πασχάλιον», «ὅσοι ἐμμένουν στίς 13 ἡμέρες εἶναι ἡμερολάτραι», «καλύτερον θά ἦτο νά εἰσαχθῇ τό Μακεδονικόν ἡμερολόγιον» κ.λπ., αὐτοί, λοιπόν, ἄν δέν ψεύδωνται ἐσκεμμένως, τότε πλανῶνται πλάνην οἰκτράν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διόρθωση στο 3:53: "ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ως εκκλησιαστική πλέον ισημερία αμετακίνητα την 21η Μαρτίου" (για αυτό και το Πάσχα ξεκινάει από 22 Μαρτίου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο,γύρνα με το Νέο Ημερολόγιο για να σώσεις την αθάνατη ψυχή σου.Η Βερδικούσα σε περιμένει με λαχτάρα.Ο Νάκος πολλά αυτοκίνητα μάζεψε.

      Διαγραφή
  5. Το 325,έτος συγκλήσεως της Α΄Οικουμενικής Συνόδου,η ανοιξιάτικη ισημερία ήταν στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου,κ.Χατζηνικολάου,όπως γίνεται και σήμερα,και όχι στις 21 Μαρτίου,όπως ψευδώς κατέγραψε ο παπικός δάκτυλος στο Πηδάλιο.
    Τα όρια του Πάσχα κυμαίνονται από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου, με ισημερία στις 8 Μαρτίου.
    Οι ισημερίες είναι σταθερές και ουδέποτε αλλάζουν.

    Τα περί πτώσεως της ανοιξιάτικης ισημερίας και τα περί της [δήθεν] εικόνος της Αγίας Τριάδος αλλά και της λεγομένης εκ του Τάφου[αντιευαγγελικής-σταροφορικής]που κατεγράφησαν στο Πηδάλιο,είναι παπικές παρεμβάσεις, που στόχο έχουν να δικαιώσουν τους καταδεδικασμένους Νεοημερολογίτες και τους Παπικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το Πάσχα έχει ως κατώτατο όριο τις 22 Μαρτίου επειδή: 8 Μαρτίου η ανοιξιάτικη ισημερία συν δετέσερεις ημέρες της ανοιξιάτικης Πανσελήνου,μας κάνει 22.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Στουραΐτη,θα πρέπει να απαντήσεις στον Μάννη,δηλαδή στο σχόλιο του 3:53.Σε ονομάζει σχισματοαιρετικό και ψευδοθεολόγο.Έχει δίκιο,όμως,για τον λάθος που κάνεις.Η ισημερία έγινε πριν μερικές ημέρες στην Αθήνα,δεν έγινε χθες.Μπορεί να γίνει και μετά την 8η Μαρτίου(Π.Η.).

      Διαγραφή
    2. Φέτος η πανσέληνος έγινε λίγες ημέρες μετά την πραγματική ισημερία.Άρα,κανονικά χθες πρέπει νά γιόρταζαν Πάσχα οι Ορθόδοξοι.Αν κάνω λάθος,ας με διορθώσει ο κ.Στουραΐτης.

      Διαγραφή
  7. @ 21 Μαρτίου 2022 - 6:01 μ.μ.

    Ὁ κ. ΧΣ, ἐκτός ἀπό ψευδο-θεολόγος, εἶναι καί ψευδο-αστρονόμος! Ὅλοι οἱ ἀστρονόμοι συμφωνοῦν ὅτι τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον ἔχει σφάλμα (ὅπως καί τό Γρηγοριανόν), δι' ὅ καί κάθε 128 ἔτη πρέπει νά προστίθεται μία ἡμέρα, προκειμένου ἡ ἰσημερία νά παραμείνῃ στις 21 Μαρτίου, ὅπως ἦτο τό 325 μ.Χ. (ἔτος συγκλήσεως τῆς Α' Οἰκ. Συνόδου, πού ἐπαγιοποίησε τό Ἑορτολόγιον), ὁ κ. ΧΣ ἐπιμένει ἐσφαλμένως ὅτι καί τό 325 μ.χ. ἡ ἰσημερία ἔπεφτε τήν 8ην Μαρτίου, ὅπως καί σήμερα, τοὐτέστιν ἐπιμένει ἐσφαλμένως ὅτι τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον δέν ἔχει σφάλμα!!! Χρειάζεται κάτι ἄλλο γιά νά πεισθῇ ὁ ἀναγνώστης ὅτι ὁ κ. ΧΣ «ἔχει χάσει τά πασχάλια» του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρέπει να παραδεχτείτε όλοι οι ΓΟΧ πως στο θέμα το ημερολογιακό έχετε πλανηθεί.Ο Πάπας Γρηγόριος είχε δίκιο που διόρθωσε το λάθος του Ιούλιου Καίσαρα.Δεν σημαίνει ότι επειδή είναι αιρετικός ότι όλα τα έκανε λάθος.Το Γρηγοριανό ημερολόγιο και Πασχάλιο είναι το κανονικό.
    Σιδέρης Μπουκτάρης, Νάουσα Ημαθίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι Νίκο,κάνεις λάθος,το Γρηγοριανό Πασχάλιο δεν είναι κανονικό(ούτε το έγραψε ποτέ αυτό ο κ.Μπουκτάρης από την Νάουσα).Δυστυχώς δεν ζει ο Σιδέρης για να μπορέσει να απαντήσει.Τα συκοφαντικά σχόλια είναι απαράδεκτα.Πως θα αλλάξει το Πασχάλιο νόμιμα,αφού θα υπάρχει πρόσκρουση με Αποστολικό Κανόνα.Ο Νάκος σε περιμένει στην Βερδικούσα.Έρχονται χρόνια δύσκολα.

      Διαγραφή
    2. Οι Γνήσιοι Κακόδοξοι,κ.Μπουτάρη,έχουν πλανηθεί σε πολλά θέματα,όχι μόνο στο ημερολογιακό.Ο ίδιος ο κ.Χατζηνικολάου ονομάζει τους κληρικούς των ημερολατρών "τσαρλατάνους" και "ψευδεπισκόπους".
      Έχετε δίκιο σε αυτό που λέτε για τον Πάπα, αλλά μόνο για την αλλαγή που έκανε στο Ιουλιανό Ημερολόγιο.Έτσι,η Ορθόδοξη Εκκλησία έπαψε να εορτάζει την ίδια ημέρα με τον Πάπα όλες τις γιορτές.Από το 1054 γιόρταζαν μαζί,χωρίς να έχουν κοινωνία,και έτσι έκανε και ένα σωστό ο Πάπας,γιατί μετά από πέντε αιώνες αυτό σταμάτησε Για το Πασχάλιο,όμως,κάνετε λάθος,δεν έπρεπε να το πειράξει.Βέβαια,υπάρχει τώρα πρόβλημα με την πανσέληνο και την ισημερία,αλλά δεν είναι κατάλληλη η εποχή για μια τέτοια αλλαγή που επιθυμεί ο κ.Καρδάσης.Χώρια που θα ξεφυτρωναν και καινούριοι σχισματικοί,αν γινόταν μια τέτοια αλλαγή,σαν αυτούς του 1924.

      Διαγραφή
  9. @ 22 Μαρτίου 2022 - 7:53 π.μ.

    Ἐπειδή ἀναφέρεις τό ὄνομά μου, θά ἤθελα νά ὑπενθυμίσω στούς ἀναγνώστας, πρός ἀποφυγήν τυχόν παρεξηγήσεων (μήν πῇ κανείς ὅτι κατηγορώντας τούς ψευδεπισκόπους τῶν Ματθαιϊστῶν καί τῶν ΘΝΠ γέρνω πρός τούς Οἰκουμενιστάς), ὅτι τούς ψευδεπισκόπους τοῦ Οίκουμενισμοῦ τούς ὀνομάζω Σατανιστάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους ονομάζεις "Σατανιστάς",κ.Χατζηνικολάου,αλλά δέχεσαι έγκυρα μυστήρια από αυτούς,δηλαδή από Σατανιστάς.Αυτό δεν μπορεί να το χωρέσει το μυαλό μου.Πως συνεργάζεται ο Θεός με τους Σατανιστάς,αφού ο Απόστολος Παύλος μας λέει ότι δεν γίνεται.
      Επίσης,πως είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεις έτσι τους κληρικούς που ακολουθούν την Σύνοδο των Θ.Ν.Π.;Δηλαδή ο Πολυμενόπουλος και ο Μάννης κάνουν ευχέλαιο σε ψευδοκληρικούς;Τελικά ισχύουν τα μυστήρια των Οικουμενιστών,αλλά ισχύουν και των Γ.Ο.Χ.;

      Διαγραφή
  10. Περί ισημεριών,κύριε Κωνσταντίνε.

    Πάντα στις 7-8 Μαρτίου Ιουλιανού ημερολογίου η ανοιξιάτικη ισημερία,ενώ οι Παπικοί και οι Νεοημερολογίτες ,για να δικαιολογήσουν την καινοτομία τους και να συμβαδίζουν με το σημερινό ψεύδος του Παπικού-Γρηγοριανού ημερολογίου ,κατέγραψαν στο Πηδάλιο ότι αύτη[ισημερία]το 325 βρισκόταν στις 21 Μαρτίου.

    Όλους αυτούς υποστηρίζει ο κ.Χατζηνικολάου.



    Δ. Σιμόπουλος – Ισημερίες και Ηλιοστάσια
    20/03/2017ΑντικλείδιΕπιστήμη
    Σήμερα το μεσημέρι στις 12:28 ο Ήλιος θα φτάσει στο επονομαζόμενο Εαρινό Ισημερινό σημείο της φαινόμενης τροχιάς του, κι απ’ αυτή τη στιγμή θα ξεκινήσει και η εποχή της Άνοιξης στην επαναλαμβανόμενη παρέλαση της Άνοιξης, του Καλοκαιριού, του Φθινόπωρου και του Χειμώνα!





    Όπως ξέρετε η επανάληψη των εποχών βασίζεται στην κίνηση της Γης γύρω από τον Ήλιο την οποία βλέπουμε να αντικαθρεφτίζεται στον ουρανό, γιατί παρ’ όλο που ο Ήλιος είναι ακίνητος εμάς μας φαίνεται ότι κινείται, από τη Δύση προς την Ανατολή, λόγω ακριβώς της κίνησης της Γης πάνω στην τροχιά της. Κι έτσι κάθε μέρα η Γη βρίσκεται σε διαφορετική θέση από αυτήν που βρισκόταν την προηγουμένη. Από κάθε νέα θέση αντικρίζουμε τον Ήλιο από διαφορετική γωνία κι έτσι τον βλέπουμε καθημερινά να βρίσκεται μπροστά από διαφορετικά άστρα.

    Κάθε φορά που η Γη συμπληρώνει μία πλήρη περιφορά γύρω από τον Ήλιο, μάς φαίνεται ότι ήταν ο Ήλιος αυτός που συμπλήρωσε έναν κύκλο γύρω από τη Γη, πάνω στην εκλειπτική. Η εκλειπτική δηλαδή δεν είναι τίποτε άλλο παρά η απεικόνιση ή η προέκταση πάνω στην ουράνια σφαίρα της γήινης τροχιάς γύρω από τον Ήλιο. Αν παρατηρήσουμε την εκλειπτική και τη συγκρίνουμε με τον ουράνιο ισημερινό (την προέκταση δηλαδή του ισημερινού της Γης και την αποτύπωσή του πάνω στον ουράνιο θόλο) θα δούμε ότι οι δύο αυτοί κύκλοι δε συμπίπτουν, αλλά αντίθετα τέμνονται, σχηματίζοντας γωνία ίση με 23 μοίρες και 27 πρώτα λεπτά (περίπου 23,5 μοίρες), λόγω της κλίσης που έχει ο άξονας της Γης σε σχέση με το επίπεδο που σχηματίζει η εκλειπτική. Η γωνία αυτή ονομάζεται “λόξωση της εκλειπτικής”, και τα δύο σημεία στα οποία τέμνονται οι δύο κύκλοι ονομάζονται “ισημερινά σημεία”.

    Στο πρώτο σημείο ο ουράνιος ισημερινός τέμνει την εκλειπτική εκεί όπου ο Ήλιος βρίσκεται στις 20-21 Μαρτίου. Το σημείο αυτό ονομάζεται εαρινό ισημερινό σημείο, και από την ημέρα αυτή αρχίζει η Άνοιξη. Εκ διαμέτρου αντίθετα η τομή γίνεται όταν ο Ήλιος βρίσκεται στις 22-23 Σεπτεμβρίου. Το σημείο αυτό ονομάζεται φθινοπωρινό ισημερινό σημείο, και από την ημέρα αυτή αρχίζει το Φθινόπωρο. Και στις δύο αυτές ημέρες, η νύχτα είναι ίση με την ημέρα, δηλαδή επί 12 ώρες ο Ήλιος βρίσκεται πάνω από τον ορίζοντα και επί 12 ώρες βρίσκεται κάτω από τον ορίζοντα, έχουμε δηλαδή ίση-μέρα: ισημερία.

    Δεν πρέπει να ξεχνάμε, όμως, ότι η διάρκεια ημέρας και νύχτας είναι ίδια σ’ όλη τη διάρκεια του έτους στους τόπους του ισημερινού, αν και η διάρκεια της ημέρας είναι λίγο μεγαλύτερη από την διάρκεια της νύχτας γιατί η διάρκεια της ημέρας υπολογίζεται από την στιγμή που η άνω άκρη του ηλιακού δίσκου εμφανίζεται στον ανατολικό ορίζοντα και μέχρις ότου η ανώτερη άκρη του δύσει στον δυτικό ορίζοντα, κι όχι από την στιγμή που το γεωμετρικό κέντρο του Ήλιου ανατέλλει ή δύει. Στους γεωγραφικούς τόπους, όμως, πάνω και κάτω του ισημερινού το φαινόμενο της ίσης μέρας-ίσης νύχτας συμβαίνει 3-4 ημέρες ΠΡΙΝ από την εαρινή ισημερία (όπως για την Αθήνα συνέβη προχτές, στις 17 Μαρτίου) και μερικές ημέρες ΜΕΤΑ την φθινοπωρινή ισημερία.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...
    Είναι ξεκάθαρο, κ.Κωνσταντίνε, ότι ο αιρετικός και εκτός Εκκλησίας κ. Χατζηνικολάου έχει χάσει την ψυχραιμία του και δεν μπορεί να κατανοήσει τα αυτονόητα.
    Έχει γίνει ένας κοινός υΒριστής, και υπερασπίζεται τους Παπικούς και τους αναθεματισμένους Νεοημερολογίτας.
    Μόνον αυτοί ισχυρίζονται ότι έπεσε η ανοιξιάτικη ισημερία.[ξέχασα,και οι Ακακιοφλωρινικοί]

    Η Εκκλησία, το 325, είχε σε χρήση το Ιουλιανό Ημερολόγιο κ.Κωνσταντίνε, αυτό που ακολουθούμε και ημείς σήμερα.
    Προχθές Δευτέρα, το Ιουλιανό ημερολόγιο, το οποίο συνεχίζει να ακολουθεί η Εκκλησία, αυτό που ακολουθούσαν και οι Πατέρες της Α΄Οικουμενικής Συνόδου, έδειξε 8 Μαρτίου, ημερομηνία κατά την οποίαν γίνεται η ανοιξιάτικη ισημερία.

    8 Μαρτίου ανοιξιάτικη ισημερία σήμερα, το 2022, Ιουλιανού Ημερολογίου, 8 Μαρτίου και το 325.
    Γι΄αυτό και τα όρια του Πάσχα κυμαίνονται από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου.

    Κάνετε λάθος, ανώνυμε 7:11.
    Αυτή η πανσέληνος δεν ήταν ανοιξιάτικη, αλλά χειμερινή,
    Για να είναι ανοιξιάτικη, θα πρέπει η πρώτη μέρα της να ξεκινήσει η στίς 8 Μαρτίου, τότε που γίνεται η ανοιξιάτικη ισημερία, η μετά από τις 8.

    Χαρίλαος Στουρα΄ί΄της .
    Θεολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ 22 Μαρτίου 2022 - 6:27 μ.μ.

    Τά ἔχω ἐξηγήσει καί τεκμηριώσει ἄπειρες φορές μέ ἀναφοράς εἰς τήν Πατερικήν διδασκαλίαν καί πρᾶξιν. Δέν ἔχω τόν χρόνον καί τήν διάθεσιν νά τό πιάνω ἀπό τήν ἀρχήν κάθε φοράν πού «ξεφυτρώνει» καί κάποιος ἀνώνυμος μέ «ἀπορίες». Ὁ κάθε Ὀρθόδοξος ὀφείλει νά ἐρευνήσῃ μόνος του καί νά μάθῃ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν ἀπό ἔγκυρες πηγές ἀντί νά ἔρχεται ἐδῶ μέ «κουκκούλαν» καί μέ πονηρές λέξεις καί φράσεις, ὅπως «πῶς γίνεται νά συνεργάζεται ὁ Θεός μέ Σατανιστάς;», καί προσωποποιώντας τό θέμα, ἐμπλέκοντας ὀνόματα πού ἐγώ σέβομαι καί ἀγαπῶ, ἔτσι ὥστε «ντόρος νά γίνεται», ἀπό τόν ὁποῖον μόνον κακία παράγεται καί οὐδέν καλόν. Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπάς ανθρώπους οι οποίοι είναι για εσένα αιρετικοί;Αφού ακολουθούν μια αίρεση,συμμετέχουν σε αυτήν.Ούτε καλημέρα δεν πρέπει να λες στους αιρετικούς των Θ.Ν.Π. και ούτε στο σπίτι σου να τους βάζεις. Αυτό τουλάχιστον να το τηρούσες. Αλλά εσύ τους δέχεσαι και σε κοινωνία και έκανες αποτειχιση μόνο από τους ψευδεπισκόπους των Γ.Ο.Χ.
      Τέλος και από εμένα και εύχομαι κάποτε να μετανοήσεις για τις Οικουμενιστικές και γοχικές πλάνες σου.

      Διαγραφή
    2. Aνώνυμε 6.23
      Ο στουραΐτης είσαι; ή ο παπαγρηγόρης της κατακομβικής εκκλησίας;
      Τους αγαπάει χριστιανικά γτι είναι ορθός κ σωστός χριστιανός εν αντιθέσει με σένα.( ο Χριστός άλλωστε αγάπησε τους σταυρωτές του "Πάτερ άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι")
      Κρατήστε γερά κύριε Χατζηνικολάου!!
      ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΤΘΑΙΪΚΟΎΣ

      Διαγραφή