Διάβασε πρώτα τό κατά Ιωάννην ζ' 14 - 30. Έπειτα τόν άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο στόν επισυναπτόμενο σύνδεσμο, μέρος τού οποίου είναι τό παρατιθέμενο χωρίο : "Λόγος στήν Υπαπαντή", τού αγίου, στόν σύνδεσμο. (1)
[ Όταν συμπληρώθηκαν οι οκτώ ημέρες»: Γιατί ο νόμος ορίζει την ογδόη ημέρα να γίνεται η περιτομή, και όταν φθάση η ογδόη, έρχεται μέσα ο γιατρός και πιάνει το μαχαιράκι και κάνει τα της τέχνης του. Δεν ισχύει δε τότε η αργία του Σαββάτου λόγω της περιτομής.
Ας ρωτήσουμε λοιπόν τους Ιουδαίους: Ανάπαυσις το Σάββατο· τέλεια αργία αυτή την ημέρα… Για ποια λοιπόν αιτία η ογδόη εκτοπίζει την εβδόμη; Γιατί η ογδόη γίνεται ανώτερη από την εβδόμη; Όμως οι Ιουδαίοι δεν γνωρίζουν τα των Ιουδαίων. Ενώ η Εκκλησία του Χριστού και τον Χριστό γνωρίζει και τις Ιουδαϊκές διδασκαλίες.
Περιτέμνεται λοιπόν το παιδί την ογδόη ημέρα, επειδή κατά την ογδόη η Ανάστασις, δηλαδή η Κυριακή, έμελλε να αποβή η περιτομή[2] όλου του κόσμου. Γιατί άλλωστε δεν διέταξε ο Μωυσής να γίνεται η περιτομή την έκτη ημέρα; Γιατί όχι την εννάτη ή την δεκάτη; Είναι λοιπόν προφανής η σημασία της ογδόης ημέρας, κατά την οποία γίνεται η Ανάστασις του Κυρίου. Όποιος λοιπόν δεν πιστεύει στην Ανάστασι είναι απερίτμητος στην καρδιά, αφού με την απιστία του αποξενώνεται από τον Θεό. Ενώ η περιτομή της πίστεως είναι αληθινή γνώσις και αίσθησις. Γι’ αυτό, αγαπητέ μου, η περιτομή δίδεται θεωρητικά στους πιστούς υπό την έννοια του αγίου βαπτίσματος. Το δε άγιο βάπτισμα είναι τύπος της Αναστάσεως του Χριστού. Να περάσης λοιπόν από την σάρκα στο πνεύμα και από τα σωματικά στο μεγαλείο του πνεύματος και θα βρης εκεί μεν περιτομή σαρκική, εδώ δε περιτομή πνευματική και κάθαρσι από τις αμαρτίες. Ογδόη ημέρα είναι η περιτομή· η δε ογδόη ημέρα είναι και η ανάστασις· της δε αναστάσεως τύπος είναι το βάπτισμα. Δέστε πώς από τα μικρά προοδεύουμε στα μεγαλύτερα, από τα σωματικά στα πνευματικώτερα. Να έλθουν λοιπόν οι Ιουδαίοι κι αυτοί και να προοδεύσουν. Γιατί πρέπει να προοδεύσουν από τα σαρκικά και να μην αρκεστούν σ’ αυτά.]
Σχόλιο Κ.Χ
Οι δοθείσες ημερομηνίες τού Εορτολογίου είναι δοθείσες
άνωθεν, συμπληρωματικές τού νόμου Μωσέως. Θεσμός είναι ο άγιος τριαδικός Θεός
καί όσοι εκ τών ανθρώπων αξιώθηκαν - εννοώ οι άγιοι - τήν κατά χάριν μετοχή
τους καί ένωση μέ τόν ενανθρωπήσαντα Υιόν καί Λόγο τού Θεού. Περιτομή καρδίας
δέν είναι η προσθήκη ημερών ! Η Ογδόη ημέρα δέν προσεγγίζεται μέ ...
διορθωτικές πλαστικές παρεμβάσεις. Εννοώ, μέ προσθήκες ημερών καί κάτι άλλα ...
.
Ο δόλιος πλαστογράφος που άλλαξε τό Εορτολόγιο,
προφασιζόμενος προφάσεις εν αμαρτίες, άνοιξε τρύπα στή γή (εχόμενα πέτρας) καί
αυτή τόν καταπίνει : Τό ανωτέρω σέ ελεύθερη απόδοση τού στίχου 6, Ψαλμός
140 : "6 κατεπόθησαν ἐχόμενα πέτρας οἱ κριταὶ αὐτῶν· ἀκούσονται τὰ ρήματά
μου ὅτι ἡδύνθησαν.".
(1)
(2) https://orthodox-voice.blogspot.com/2022/11/blog-post_59.html?m=1
Ή αγράμματος είναι ο παθολόγος,ή κάτι άλλο συμβαίνει! Δεν άλλαξαν το εορτολόγιο,τάλα,άλλαξαν το ημερολόγιο!!Τώρα,στα γεράματα, διαβάζει και τον Χρυσόστομο.Να αποδείξει-με την βοήθεια του Αγίου-το σχίσμα και την αίρεση που ακολουθεί!!! Δεν πιστεύουμε στον δικό σου θεό,Κυπριανέ,ο δικός μας Θεός είναι άχρονος!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυπριανός Χ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασε κι αυτό
Εύχομαι ο άγιος τριαδικός Θεός νά σέ φωτίσει, ώστε νά καταλάβεις ότι ο τόπος, η γή, τό χώμα, δέν αγιάζουν τόν άνθρωπο. Ομοίως, οι μέρες, οι μήνες, τά χρόνια, δέν γίνονται θεσμοί. Μόνο όταν ο άνθρωπος είναι άγιος, τότε αγιάζουν οι τόποι, γή καί χώμα, καί τά χρόνια, μέρες καί μήνες. Διό λέγει : "27 καὶ ἔλεγεν αὐτοῖς· Τὸ σάββατον διὰ τὸν ἄνθρωπον ἐγένετο, οὐχ ὁ ἄνθρωπος διὰ τὸ σάββατον· 28 ὥστε κύριός ἐστιν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου καὶ τοῦ σαββάτου."
Ο υιός ανθρώπου αγιάζει τό Σάββατο ( : θεσμός ) καί όχι τό Σάββατο τόν άνθρωπο. Οι δοθείσες εορτές καί ημερομηνίες, δόθηκαν από αγίους, από αυτούς αγιάσθηκαν καί όχι από τόν Πάπα.
Εφεσίους ε'
"Γίνεσθε οὖν μιμηταὶ τοῦ Θεοῦ ὡς τέκνα ἀγαπητά, ...".
Ανώνυμε 12:01, οι σχισματοαιρετικοί και εκτός Εκκλησίας Νεοημερολογίτες,διά της Παναιρετικής Εγκυκλίου του 1920 και της εφαρμογής της το 1924 ,υπηρετείτε τον αντίχριστο Οικουμενισμό, όχι τον Χριστό.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 22 Νοεμβρίου 2022 - 12:01 π.μ., 23 Νοεμβρίου 2022 - 2:04 μ.μ.: «Δεν άλλαξαν το εορτολόγιο, τάλα, άλλαξαν το ημερολόγιο!!»
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλιον: Ἄλλαξαν τά πάντα, δέν ἄφησαν τίποτε ὄρθιον, κι ἐσεῖς, ὦ ἄθεοι Ὑποκριταί, μένετε στήν ἀλλαγήν τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑορτολογίου! Τοῦ Ἑορτολογίου, βεβαίως, καθότι εἰσήγαγον ἕν καταδεδικασμένον Πανορθοδόξως ἡμερολόγιον, μέ στόχον τόν συνεορτασμόν μέ τούς παπικούς καί τούς προτεστάντας, προεκάλεσαν σχίσμα, τό ὁποῖον ἦτο βέβαιον ὅτι θά ἠκολούθει, διασπάσαντες ἔτσι τήν λατρευτικήν καί τήν ἐκκλησιαστικήν ἐν γένει ἑνότητα, ἐνόθευσαν τό ἁγιολόγιον τῆς Ἐκκλησίας μέ ψευδοαγίους, περιέκοψαν τήν νηστείαν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, ἐδίωξαν καί ἐσκότωσαν Ὀρθοδόξους, εἰσήγαγον ἕξ (6) αἱρέσεις καί τέσσερα τοὐλάχιστον σχίσματα καί μύρια ἄλλα κακά! Ντροπή σας, ὦ ἄθλιοι Ὑποκριταί, νά ὑπεραμύνεσθε αὐτῶν τῶν κακουργημάτων, καταδικάζοντες τούς Ὀρθοδόξους!
Εντάξει,κ.Δημήτριε Χ.,ελαττώθηκε αυτή η "νηστεία" κατά μίαν εβδομάδα,αλλά οι του παλαιού τρώγουν ψάρια που έχουν και αυτά αίμα. Άρα τρώγουν κρέας. Στην ουσία, δεν υπάρχει νηστεία των Αγίων Αποστόλων για τους γοχ.Άλλωστε,αυτή η "νηστεία" έχει αλλάξει-ελαττωθει και άλλες φορές. Παλαιά κρατούσε μέχρι και δυο μήνες.Αν ζούσαν τότε οι ψευδοζηλωτές,στα χρόνια που ελαττώθηκε αυτή η "νηστεία ",πάλι σχίσμα θα έκαναν για " 13" ημέρες.
ΔιαγραφήΚαι οι Ορθόδοξοι σκότωσαν αιρετικούς.Τι σημαίνει αυτό;Δηλαδή, είχαν δίκιο οι αιρετικοί; Οι διώξεις των Ορθοδόξων του Νέου Ημερολογίου,κ.Δ.Χατζηνικολάου,ήταν νόμιμες και στηρίζονταν σε Ιερό Κανόνα.Οι δέ φόνοι που γράφεις, στηρίζονται μόνο στην φαντασία και στα ψέματα των γοχ.Ο αστυφύλακας πήγε να χτυπήσει έναν άντρα και η γυναίκα τον προστάτε.Ένα ατύχημα ήταν.Ο άνθρωπος δεν ήθελε να σκοτώσει,να συμμορφώσει ήθελε.Δυστυχώς, την πλήρωσε η γυναίκα. Ένα ατύχημα,το ονόμασαν φόνο οι απατεώνας. Εζήλεψαν τους κουμουνιστάς της εποχής του Πολυτεχνείου!Αιδώς,αθεόφοβοι!!Η υπομονή μας έχει και όρια!!!Ι Χριστός ήρθε στον κόσμο για να καταστρέψει τα είδωλα!!!!!!!