ΝΙΚΗ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ

 Τὸ ΥΠΠΟ ἀνεκάλεσε τὴν ἔγκρισιν… ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ!

Σὲ λιγότερες ἀπὸ 24 ὧρες ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ ἦρθε στὴ δημοσιότητα τὸ ΑΤΟΠΗΜΑ τοῦ Ὑπουργείου Πολιτισμοῦ, ἐκδόθηκε ἡ ἀνάκληση τῆς ἔγκρισης τοῦ αὐτονομιστικοῦ φορέα ἀπὸ τὴν Ἀριδαία.

Ἡ τοπικὴ κοινωνία τῆς Πέλλας ἔδωσε τὴν ἀπάντησή της στὰ δόλια σχέδια τῶν αὐτονομιστῶν… Ὁ δήμαρχος Ἔδεσσας κ. Δημήτριος Γιάννου (ποὺ ἀρνήθηκε νὰ παραχωρήσει αἴθουσα τοῦ Δήμου γιὰ μαθήματα “μακεδονικῆς” γλώσσας) ἐξερράγη, ὅταν ἔμαθε τὴν εἴδηση. Ὁ δήμαρχος Ἀλμωπίας κ. Χρῆστος Μπάτσης ἀναφερόμενος στὴν “Συμφωνία” τῶν Πρεσπῶν δήλωσε ὅτι τὸ ΛΑΘΟΣ ποὺ ἔγινε τότε δὲν πρέπει νὰ ἀφήσουμε νὰ ξανασυμβεῖ. Ἁπλοὶ πολίτες, ὀργανώσεις καὶ δήμαρχοι πίεσαν τὸ Ὑπουργεῖο Πολιτισμοῦ καὶ ἦρθε ἡ δικαίωση. Τὸ θέμα ἔφτασε ΚΑΙ στὴ Βουλὴ ἀπὸ τὸν κ. Βελόπουλο ποὺ κατάγεται ἀπὸ τὴν περιοχὴ τῆς Πέλλας.

Το Περιβόλι της Παναγίας αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας !!!

Του αειμνήστου Ιωάννου Κορναράκη, Ομοτίμου Καθηγητού της Θεολογικής Σχολής Αθηνών.

«Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν σου, εμίαναν τον ναόν τον άγιόν σου, έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον» (Ψαλμ. 78, 1)

Η επέλαση της παπικής αιρέσεως, τον Νοέμβριο του 2006, στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, μετέβαλε το Άγιο Όρος ή μάλλον την πνευματική του ηγεσία, τους ηγουμένους των είκοσι Ι. Μονών του, σε εγκαταλελειμμένο και έρημο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας!

Ο λαός του Θεού, το πλήρωμα της Εκκλησίας, ανέμενε την άμεση, δυναμική παρέμβαση του Αγίου Όρους στα διαδραματισθέντα στο Φανάρι, με την επίσκεψη-συλλειτουργία του Πάπα, ως αυτονόητη παρουσία ορθόδοξης αντιδράσεως και μαρτυρίας, όπως ακριβώς συνέβη στο παρελθόν επί Πατριάρχου Αθηναγόρα, με την άρση των αναθεμάτων, όταν σύσσωμο το Άγιο Όρος, η πνευματική του ηγεσία, διέκοψε τη μνημόνευση του ονόματός του!

Αλλά η πνευματική ηγεσία του Αγίου Όρους των ημερών μας, δεν έπραξε το ίδιο!

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ο ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου, Εφραίμ φαίνεται πώς είναι σε πολύ δύσκολη και κρίσιμη κατάσταση. Δεν ανταποκρίνεται στην φαρμακευτική αγωγή και ψήνεται στον πυρετό. Ας προσευχηθούμε να έχει αυτή την στιγμή πλήρη συνείδηση της καταστάσεώς του μήπως και μετανοήσει, να καταλάβει τα όποια λάθη του ειδικά μετά την κλιμάκωση της παναιρέσεως του Οικουμενισμού και της μη αντίδρασής του στο Κολυμπάρι άλλα και γενικότερα. Ας προσευχηθούμε να σώσει πρωτίστως την ψυχή του και αν μετανοήσει και ο Θεός θελήσει να κάνει μία νέα αρχή αφυπνίζοντας και άλλους μοναχούς για όσο ακόμα του επιτρέψει ο Θεός....


Τη Ζ΄ (7η) Ιουνίου, μνήμη του αγίου Μάρτυρος Λυκαρίωνος.

Λυκαρίων ο άγιος Μάρτυς κατήγετο εκ της πόλεως του Ερμού της εν Αιγύπτω. Συλληφθείς δε δια την προς τον Χριστόν πίστιν αυτού ωδηγήθη εις το κριτήριον και παρασταθείς προ του άρχοντος εξηναγκάζετο να αρνηθή τον Χριστόν. Επειδή όμως δεν επείσθη, ερρίφθη εντός σκοτεινής και δυσώδους φυλακής. Μετά τινας ημέρας εξήγαγον αυτόν εκείθεν και εξέσχισαν δια σιδήρων, καρφώσαντες κατόπιν επί σταυρού και πληγώσαντες όλα του τα μέλη. Μετά ταύτα έδειραν τον άγιον Μάρτυρα και εστρέβλωσαν και κατέκαυσαν τας πλευράς του, το δε στήθος αυτού κατέκαυσαν δια πεπυρωμένων σιδηρών ράβδων. Κατόπιν έριψαν αυτόν εντός ανημμένης καμίνου, όπου παραμείνας ο Άγιος επί τρεις ημέρας, διεφυλάχθη αβλαβής υπό της χάριτος του Θεού.

Εάλω η Πόλις δια της κερκόπορτας -- Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

H Nέα Τάξη πραγμάτων επελαύνει αμόχθως προς το αλλοτριωμένο σώμα της Ελλάδας, η οποία, καθεύδει τον νήδυμον ύπνο, έχοντας απεμπολήσει πάσα δυνατότητα συνειδησιακής αφύπνισης, δεδομένου ότι ο κόσμος άγεται και φέρεται από τα εξωνημένα κοινοβουλευτικά κόμματα, τα οποία πηδαλιουχούν την πνευματικά ευνουχισμένη μάζα προς μία ορισμένη κατεύθυνση.

Οι εύλαλες μαριονέτες των κοινοβουλευτικών κομμάτων ανεξαρτήτως της επίφασης του ιδεολογικού χρωματισμού προσποιούνται επιτηδευμένα ότι δήθεν έχουν διαφορές όμως κατ’ ουσία συγκλίνουν προς την ίδια αρχή δεδομένου ότι λογοδοτούν εις τα ίδια εξωεθνικά διευθυντήρια εξ αυτού λοιπόν του λόγου πέραν της επιδερμικής λεκτικής ρητορικής η επί του πρακτέου πολιτική καθίσταται απαράλλακτος ως προς όλα τα ζητήματα ανεξαιρέτως.

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΣ -- Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Διονυσίου Τάτση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, οἱ ὁποῖοι ἀγωνίζονται καὶ τηροῦν τὸ κατὰ δύναμη τὶς ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ, μὲ ἀληθινὴ ταπείνωση καὶ αὐτὸ διαπιστώνεται ἀπὸ τὴ συμπεριφορά τους. Δὲν ἔχουν καμιὰ ἰδέα γιὰ τὸν ἑαυτό τους. Ἀρνοῦνται νὰ δεχτοῦν ὅτι κάνουν κάτι σπουδαῖο καὶ ὅτι διαφέρουν ἀπὸ τοὺς ἄλλους ἀδελφούς τους. Ἔχουν ἀποδεχτεῖ πλήρως τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, γι᾽ αὐτὸ καὶ τὸ θεωροῦν φυσικὸ νὰ βαδίζουν θεοφιλῶς καὶ νὰ καλλιεργοῦν διαρκῶς τὴν ταπείνωση, καθὼς καθημερινὰ διαπιστώνουν ὅτι ὑστεροῦν, ἀφοῦ οἱ ἀδυναμίες τους δὲν τοὺς ἐπιτρέπουν νὰ τηροῦν τὶς ἐντολὲς στὸ βαθμὸ ποὺ θὰ ἔπρεπε. Ἔτσι γι᾽ αὐτοὺς ἡ προσευχὴ «Κύριε ἐλέησον» εἶναι ἡ σωσίβιος λέμβος. Δὲν συμβαίνει ὅμως αὐτὸ μὲ ὅλους τοὺς ἀγωνιζόμενους χριστιανούς. Βλέπουμε πνευματικὲς προσπάθειες, ποὺ ὁδηγοῦν στὴν ἔπαρση καὶ ὄχι στὴν ταπείνωση.

Sunday of the Blind Man

The Lord Jesus was coming from the Temple on the Sabbath, when, while walking in the way, He saw the blind man mentioned in today's Gospel. This man had been born thus from his mother's womb, that is, he had been born without eyes (see Saint John Chrysostom, Homily LVI on Matthew; Saint Irenaeus, Against Heresies, Book V:15; and the second Exorcism of Saint Basil the Great). When the disciples saw this, they asked their Teacher, "Who did sin, this man, or his parents, that he was born blind?" They asked this because when the Lord had healed the paralytic at the Sheep's Pool, He had told him, "Sin no more, lest a worse thing come unto thee" (John 5:14);