Η «ΕΠΙΘΕΣΗ» ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ -- τοῦ κ. Ἰωάννου Δρούγκα, Ἀντιστρατήγου ἐ.ἀ.

Το Ἰσλάμ δέν εἶναι θρησκεία εἰρήνης καί ἀγάπης. Ἡ ἵδρυσή του συνοδεύτηκε ἀπό ἐξοντωτικούς ἐπεκτατικούς πολέμους καί ἡ παρουσία του στόν κόσμο οἰκοδομήθηκε πάνω στά ἐρείπια τῶν κατακτήσεών του καί τό αἷμα τῶν ἀντιπάλων. Τό 600 μ.Χ. δέν ὑπῆρχαν πουθενά μουσουλμάνοι. Τό 632 μ.Χ. πεθαίνει, ὁ προφήτης γι᾽ αὐτούς, Μωάμεθ. Μέσα σέ λίγα χρόνια τό 641 μ.Χ., οἱ μουσουλμανικοί στρατοί ἔχουν κυριεύσει τή Συρία, τήν Παλαιστίνη, τήν Αἴγυπτο, τό Ἰράκ καί τούς Ἁγίους Τόπους. Τό 700 μ.Χ. ὁλόκληρη τήν Ἱσπανία, τό Πακιστάν καί τό μεγαλύτερο μέρος τῆς κεντρικῆς Ἀσίας. Ἡ Εὐρώπη ὁλόκληρη γλύτωσε τόν ἐξισλαμισμό λόγῳ ἱστορικῶν συγκυριῶν καί κάποιων σημαντικοῦ μεγέθους προσωπικοτήτων.

Παληό και Νέο ημερολόγιο -- Του αειμνήστου Αθανασίου Σακαρέλλου, Θεολόγου

13. Η κατάσταση της Εκκλησίας τον 19ο αιώνα

1. Ο 19ος αιώνας είναι πολύ δύσκολη εποχή για τα Ρωμαϊκά Πατριαρχεία της Ανατολής. Ιδιαίτερα για το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, του οποίου ο Πατριάρχης Γρηγόριος Ε΄ ανήλθε στην αγχόνη από τον Τούρκο δυνάστη. Το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως την εποχή αυτή έκανε τιτάνιο αγώνα, για να περιφρουρήσει την Ορθοδοξία και τη Ρωμηοσύνη. Άρχισε όμως σιγά σιγά να απογυμνώνεται από περιοχές του, οι οποίες αποτελούσαν τοπικές Εκκλησίες του. Αυτές μεταβάλλονταν σε Αυτοκέφαλες εθνικές Εκκλησίες, με την υποκίνηση ξένων κέντρων. Τέτοια Εκκλησία, που πρώτη αποκόπηκε απ’ το Πατριαρχείο, ήταν η Εκκλησία της Ελλάδας το 1833. Έτσι, η Εκκλησία της Ελλάδος έπεσε στα χέρια των Βαυαρών, του Μάουρερ, του Φαρμακίδη και των οπαδών του Κοραή. Το αποτέλεσμα ήταν, όχι μόνο να καταστεί σχισματική, αλλά και να αμβλυνθούν τα ρωμέηκα αισθήματα του ποιμνίου της, αυτό δηλ. που επί αιώνες ήθελαν να πετύχουν οι Φράγκοι σε βάρος μας. Η δυσάρεστη για την Ορθοδοξία και τη Ρωμηοσύνη κατάσταση αυτή στην Ελλάδα, κράτησε τουλάχιστον μέχρι την Μικρασιατική καταστροφή. Τότε, πρόσφυγες Ρωμηοί, λόγω της καταστροφής, πάνω από ένα εκατομμύριο ήρθαν στην Ελλάδα. Την ίδια εποχή, μέχρι τα τέλη του 19ου αιώνα, το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, αλλά και τ’ άλλα Πατριαρχεία, ήταν πολύ περισσότερο προσκολλημένα στη Πατερική Παράδοση.

Τη ΚΔ΄ (24η) Μαρτίου, Προεόρτια του Ευαγγελισμού της Υπεραγίας Θεοτόκου και μνήμη του Οσίου Πατρός ημών ΑΡΤΕΜΟΝΟΣ Επισκόπου Σελευκείας της εν Πισιδία.

Αρτέμων ο μακάριος Πατήρ ημών κατήγετο εκ της Σελευκείας της Πισιδίας, ένθα εγεννήθη και ανετράφη κατά τους χρόνους των ιερών Αποστόλων. Όθεν, όταν ο μακάριος Απόστολος Παύλος περιεπάτει εις εκείνα τα μέρη κηρύττων τον λόγον του Ευαγγελίου, εύρε τον Άγιον Αρτέμονα και κατέστησεν αυτόν Επίσκοπον, ποιμένα και διδάσκαλον της πόλεως εκείνης, επειδή δεν έπρεπεν ο λύχνος να κρύπτεται υπό τον μόδιον. Καλώς λοιπόν ποιμάνας το ποίμνιόν του ο Άγιος και γενόμενος εις πάντας τους έχοντας ανάγκην λιμήν σωτηρίας, των χηρών και των ορφανών προνοητής και των πτωχών βοηθός και ιατρός των ψυχών και των σωμάτων, και με τοιαύτα θεάρεστα έργα διελθών την ζωήν του ο τρισόλβιος, εις γήρας βαθύ απήλθε προς Κύριον.

Ο τυφλός και παράλυτος

Κάποτε ο διονυσιάτης μοναχός Άνθιμος επισκέφθηκε στο νοσοκομείο της μονής του ένα νεόκουρο μοναχό που είχε αρρωστήσει. Για να τον παρηγορήσει, του διηγήθηκε μια προσωπική του εμπειρία: 

" Έχε, αδελφέ μου, την ελπίδα σου στην Παναγία μας. Την μεγάλη ιατρό και προστάτιδα των μοναχών. Άκουσε μια δική μου περιπέτεια, για να θαυμάσεις την κραταιά Tης προστασία. 

Όταν ήμουν στην ηλικία σου, είκοσι πέντε χρονών και μάλιστα νεόκουρος, αρρώστησα βαριά. Είχα γίνει ένα πτώμα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν γνωρίζω τι αρρώστια ήταν, ρευματισμοί ή κάτι άλλο, πάντως ένοιωθα μεγάλη αδυναμία σε όλο το σώμα. Για να περπατήσω χρησιμοποιούσα δεκανίκια. Σαν να μην έφθανε αυτό, θάμπωσαν και τα μάτια μου και διέκρινα με δυσκολία μπροστά μου. 

Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Διονυσίου Τάτση

Στὴν ἐποχὴ μας οἱ κληρικοὶ καὶ οἱ θεολόγοι συνηθίζουν νὰ γράφουν ἐγκωμιαστικὰ κείμενα, ποὺ ἀναφέρονται σὲ ἀξιωματούχους τῆς Ἐκκλησίας, μὲ σκοπὸ νὰ ἀποκτήσουν τὴν εὔνοιά τους, γιὰ νὰ ἱκανοποιήσουν στὸ ἄμεσο μέλλον τὰ δικά τους συμφέροντα. Δὲν τοὺς ἐνδιαφέρει πολὺ ἡ ὑπεράσπιση τῆς ἀλήθειας καὶ ἡ διόρθωση τῶν κακῶς κειμένων καὶ τῶν ἀθεοφόβως διαπραττομένων στὴν Ἐκκλησία. Δὲν ὑπερασπίζονται τὸ ὀρθόδοξο ἦθος καὶ τὴν παράδοση. Δὲν ἐνοχλοῦνται ἀκόμα καὶ ἀπὸ τοὺς οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι προκαλοῦν μεγάλη φθορὰ στοὺς Ὀρθοδόξους. Ὅλα αὐτὰ εἶναι ἀποτελέσματα τοῦ κοσμικοῦ φρονήματος, ποὺ ἔχει αἰχμαλωτίσει τοὺς σύγχρονους κληρικοὺς καὶ λαϊκοὺς θεολόγους.      

Ὁ Τζὸ Μπάϊντεν συγκρίνει τὸν Πατρ. Βαρθολομαῖον μὲ τὸν Χριστόν!

 Ο ΝΕΟΣ «πλανητάρχης» Τζὸ Μπάιντεν, πρόταξε, στὶς προτεραιότητες τῆς πολιτικῆς του, τὸ ἄνοιγμα τῶν συνόρων τῶν ΗΠΑ, γιὰ τὴν εὐκολότερη εἴσοδο καὶ ἐγκατάσταση μουσουλμάνων λαθρομεταναστῶν, ἀνακαλώντας ἀπόφαση τοῦ προηγουμένου προέδρου. Ἡ πλημμυρίδα τῆς λαθρομετανάστευσης ὅμως εἶναι ἕνα ὀργανωμένο σχέδιο τῆς Νέας Τάξεως Πραγμάτων, γιὰ τὴν ἐθνολογικὴ καὶ ἀνθρωπολογικὴ ἀλλοίωση τῆς ἀνθρωπότητας. Παρὰ ταῦτα αἴσθηση προκάλεσε ὁ ἔνθερμος χαιρετισμὸς τοῦ Πατρ. Βαρθολομαίου, πρὸς τὸν κ. Μπάιντεν, «νὰ ἄρει τὶς ταξιδιωτικὲς ἀπαγορεύσεις ποὺ εἶχαν ἐπιβληθεῖ σὲ 13 χῶρες, μέ, κατὰ πλειοψηφία, μουσουλμανικὸ πληθυσμό»! Καὶ ὁ ἀμερικανὸς πρόεδρος ἀνταπέδωσε τὸν χαιρετισμό του πρὸς αὐτόν, συγκρίνοντάς τον μὲ τὸν …Χριστό! Ἔγραψε: «Ἔχω ταξιδέψει σὲ ὅλο τὸν κόσμο καὶ γνώρισα μεγάλους ἡγέτες, καὶ ἔχω γνωρίσει μόνο δύο φιγοῦρες σὰν τὸν Χριστὸ – μία εἶναι ὁ Νέλσον Μαντέλα καὶ ἡ ἄλλη εἶναι ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης Βαρθολομαῖος»! Αὐτοὶ οἱ χαριεντισμοὶ δὲν εἶναι ἄσχετοι μὲ τὴν ἐξαγγελία τοῦ κ. Μπάιντεν γιὰ ἐντατικοποίηση καὶ ἐπέκταση τῶν διαθρησκειακῶν διαλόγων, κάτι ποὺ ἱκανοποίησε ἰδιαίτερα τὸν Πατρ. Βαρθολομαῖο! Ὁ νομιζόμενος «πρῶτος ἄνευ ἴσων» καὶ «ἡγέτης τῆς Ὀρθοδοξίας», δὲν διανοήθηκε νὰ ἀποποιηθεῖ αὐτὴν τὴν βλάσφημη σύγκρισή του μὲ τὸν Χριστό! Τὴν ἀποδέχτηκε σιωπηρῶς, χωρὶς ἀντίδραση, μιμούμενος προφανῶς τὸν «ἀδελφό» του Πάπα Φραγκίσκο, ὁ ὁποῖος νομίζει ὅτι «ἀντιπροσωπεύει τὸν Χριστὸ στὴ γῆ» καὶ αἰσθάνεται ὡς «ὁ ἐπὶ γῆς Χριστός»! Σημεῖα τῶν καιρῶν!

"Ο.Τ."

------------------------------

Σχόλιο του κ. Δημητρίου Χατζηνικολάου, Ἀν. Καθηγητού Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων:

Εὐχαριστῶ δι' αὐτήν τήν εἴδησιν, ἀγαπητέ μου Κωνσταντῖνε. Τήν εἶχα ιδῇ καί ἀλλοῦ, ἀλλ' ὁ «ΟΤ» τήν διετύπωσε καλύτερα. Ὥστε τώρα ἡ ἀνθρωπότης ἔχει εἰς μέν τήν Ἀνατολήν τόν δῆθεν «πρῶτον ἄνευ ἴσων» πού δῆθεν ἔφθασε στό «καθ' ὁμοίωσιν», στήν δέ Δύσιν ἔχει τόν δῆθεν «ἀντιπρόσωπον τοῦ Χριστοῦ»! Κατ' ἀλήθειαν, ἀμφότεροι εἶναι θλιβεροί ὑπηρέται καί πρόδρομοι τοῦ Ἀντιχρίστου!

Ο Καινοφανής Ποινικός Κώδιξ : Θεραπαινίδα, θεραπεία, Κερκόπορτα ή βραδυφλεγής βόμβα εις τα θεμέλια της σύγχρονης κοινωνίας; -- Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω.

Ο πολιτικός εξτρεμισμός και κομματικός φονταμενταλισμός, χρόνια ενδημούσα παθογένεια εις την αγκυλωμένη Ελλαδική κοινωνία, συνιστά δείκτη και μέτρο μίας υποανάπτυκτης και πολιτικά απαίδευτης κοινωνίας, η οποία, αντιδημοκρατικά, ασυνείδητα και άλογα, εν ονόματι ενός μαζικού πολιτικού συνθήματος, προβαίνει ανεξέλεγκτα και αγεληδόν σε τυφλή και ωμή άσκηση συλλήβδην βίας, βαπτίζοντας, βάσει προκρούστειας λογικής, οιονδήποτε διαφωνούντα- ως θανάσιμο εχθρό, ο οποίος επιβάλλεται να εξουδετερωθεί αυθωρεί και παραχρήμα, «ξύλοις και ροπάλοις» .

“ΕΛΛΑΔΑ ΕΜΠΡΟΣ”: ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ CD ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Τιμούμε την Επανάσταση και τραγουδάμε! Με υπερηφάνεια οι «ΕΡΩΣ ΕΛΛΑΣ» παρουσιάζουν το Επετειακό CD τους «ΕΛΛΑΔΑ ΕΜΠΡΟΣ!» για τα 200 χρόνια από την Εθνεγερσία του 1821, το οποίο θα κυκλοφορήσει μαζί με την Εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ» στις 24 Μαρτίου. Πρόκειται για 12 τραγούδια που στόχο έχουν να τονώσουν την Ιστορική Μνήμη και το Φρόνημα των Ελλήνων. Δείτε εδώ το ομώνυμο τραγούδι: https://www.youtube.com/watch?v=fRmm_7ArAn0

Τα 12 τραγούδια του CD είναι:

«ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ» --- Δελτίο Τύπου:

«INSTITUTE FOR NATIONAL AND RELIGIOUS AFFAIRS»

e-mail: academic-i.n.r.a@hotmail.com

(Κεντρικά Γραφεία: Μουσών 37, Άνω Πόλη, Θεσσαλονίκη).

             (Πάτρα, Προσωρινή έδρα: «Πνευματικό Κέντρο Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Πατρών»,  Μητρ. Παρθενίου 18)

Δελτίο Τύπου:

 

Αρχισυντάκτης του Επιστημονικού Περιοδικού SingiLogos, του Πανεπιστημίου Singidunum – Βελιγραδίου, 

ο Καθ. Γεώργιος Νεκτάριος Λόης

 

Το «Ίδρυμα Εθνικού και Θρησκευτικού Προβληματισμού» -διά τού Διοικητικού Συμβουλίου, των Τακτικών και των Επιτίμων Μελών- εκφράζει τα εγκάρδια και ειλικρινή συγχαρητήρια προς τον κ. Γεώργιο Νεκτάριο Λόη για την επιλογή του, από το Πανεπιστήμιο Singidunum του Βελιγραδίου, ως Αρχισυντάκτου (από κοινού με την Καθηγήτρια Marijana Prodanovic) του Επιστημονικού Περιοδικού SingiLogos.

Ὁ Ἑλληνορθόδοξος κλῆρος καὶ ἡ ἑλληνικὴ ἐπανάστασις* -- Τοῦ πρωτοπρ. π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνοῦ, Ὁμοτ. Καθηγητοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν

ΕΝΑ ΑΠΟ τὰ φοβερότερα ἀνοσιουργήματα στὸ χῶρο τῆς Ἱστορίας-αὐτόχρημα ἀναιρετικὸ τῆς ἱστορικῆς ἐπιστήμης- εἶναι ἡ ἰδεολογικὴ ἑρμηνεία καὶ χρήση τῶν ἱστορικῶν δεδομένων. Τότε ὁ Ἱστορικὸς δὲν κάνει ἐπιστήμη (ἀπροκατάληπτη δηλαδὴ καὶ ἐλεύθερη ἔρευνα), ἀλλὰ πολιτική. Ἕνα δὲ ἀπὸ τὰ ἱστορικὰ γεγονότα, πρωταρχικῆς γιὰ τὸν Ἑλληνισμὸ σημασίας, ποὺ δεινοπαθεῖ ἰδιαίτερα ἀπὸ τὴν ἰδεολογικοποιημένη ἱστορία, εἶναι τὸ 1821, ἡ Μεγάλη Ἐπανάσταση τοῦ Ἑλληνικοῦ  Ἔθνους καὶ ὁ ἀληθινὸς χαρακτήρας της. Μιὰ ὁμάδα ἐρευνητῶν προσεγγίζουν τὸ ᾽21 μὲ ἕνα πνεῦμα ἀμφισβητήσεως καὶ διάθεση ἀπορριπτικὴ γιὰ κοινωνικὲς ὁμάδες, ποὺ καταλέγονται στοὺς συντελεστές του. Γι᾽ αὐτοὺς τὸ ᾽21 εἶναι «σημεῖον ἀντιλεγόμενον» (Λουκ. 2, 34) καὶ ζητοῦν τὴν ἀπομύθευσή του, στὰ πλαίσια τοῦ γνωστοῦ αἰτήματος «νὰ ξαναγραφεῖ ἡ ἱστορία». Διατυπώθηκαν μάλιστα θέσεις, ποὺ ἐπαναλαμβάνονται αὐτούσιες ἀπὸ τοὺς συνεχιστές τους, ἰδιαίτερα στὸ χῶρο τῆς παιδείας καὶ τῆς ἀνεύθυνης (ὑπάρχει καὶ τέτοια) δημοσιογραφίας. Κυρίως πολεμεῖται ἡ θέση τοῦ "ἀνωτέρου" (λεγομένου) Κλήρου στὸν Ἀγώνα καὶ ἀμφισβητεῖται γενικότερα ὁ ρόλος τοῦ Ράσου σ' αὐτόν. Ἐπισημαίνονται προδοσίες, χαρακτηρίζονται προδότες, ἐλέγχονται συμπεριφορές, ἀμφισβητεῖται ἡ προσφορά. Τὰ «ἐπιχειρήματα» ὅμως περιορίζονται συνήθως σὲ ἀνέρειστες γενικεύσεις ἢ γλωσσικὰ πυροτεχνήματα χωρὶς τεκμηρίωση. Ἡ ἰδεολογικοποιημένη αὐτὴ «ἱστορικὴ ἑρμηνεία» ἀναπαράγεται, συνεχῶς, καὶ παρασύρει τοὺς ἀδύνατους καὶ ἀνίκανους νὰ ἐπιχειρήσουν αὐτοδιαπιστώσεις.