Eίναι πρόδηλο ότι η κατάσταση καθίσταται ιδιαίτατα δυσχερής καθότι το σύστημα, επιχειρεί δια την επίτασης της θεωρίας «του διαίρειν και βασίλευε», εξ αφορμής της οικουμενικής πανδημίας, να πειθαναγκάσει την κοινή γνώμη, με ήκιστα νομικά επιχειρήματα και δίχως ουσιαστική ιατρική τεκμηρίωση, παρά μόνον με επιλεκτική τεκμηρίωση των ημέτερων ιατρών, οι οποίοι απολαμβάνουν του ακαταδίωκτου, ότι η διασπορά του επίμαχου ιού προέρχεται αμιγώς εκ των μη εμβολιασμένων, ωθώντας τοιουτοτρόπως, εκβιαστικά την κοινή γνώμη προς τον στανικά εξαναγκαστικό εμβολιασμό.
Ανεξαρτήτως από την
επικρατούσα αδιαφανή κατάσταση εις τα νοσοκομεία, η ίδια η κυβέρνηση φέρεται
ότι εμπαίζει τον Ελληνικό λαό, διότι επιχειρεί αλυσιτελώς να αποσείσει τις
ιδικές της πλημμέλειες ως προς τον εσφαλμένο χειρισμό της πανδημίας αυτής καθ’
εαυτής, μετατοπίζοντας το βάρος της παταγώδους αποτυχίας της, εις, την εκ του
μη όντος, τεχνική κατασκευή του όρου «εμβολιασμένος» και «μη εμβολιασμένος»,
αντί να εξηγήσει με ειδικά και εμπεριστατωμένα στοιχεία, με ποιόν τρόπο
μεταφέρεται το φορτίο του ιού τόσο από τους μεν όσο και των δε, αλλά και σε τι
ποσοστό, απλώς (η κυβέρνησις) κορδακίζεται εσχάτως, ακκιζόμενη ασμένως και
γηθοσύνως, ότι χειρίζεται άριστα την υφιστάμενη κατάσταση και ότι εν τέλει, ο
μοναδικός της εχθρός καθίσταται η μερίδα των μη εμβολιασμένων, οι οποίοι
υπονομεύουν, το επίμοχθο έργο της, εξαπολύοντας άκρατα έναν εμπαθή πόλεμο
μονομερώς προς αυτούς, ο οποίος προσιδιάζει ως προς την βιαιότητα, με ιδιαίτατα
δικτατορικά καθεστώτα Σταλινικής επινεύσεως.
Δια της καταργήσεως οιασδήποτε
Συνταγματικής νομιμότητας και της καταλύσεως οιασδήποτε ελευθερίας των πολιτών,
η «σοφή» κυβέρνηση εκδικείται μία μερίδα των πολιτών απειλώντας την, ότι εις
περίπτωση νοσήσεως, δεν θα αναλαμβάνει, η ίδια, τα έξοδα τυχόν φροντίδας, εις
το νοσοκομείο ή στην ΜΕθ, τούτο φρονώ ότι συνιστά αυτόχρημα κατάφωρη παραβίαση
παντός ψήγματος κοινής λογικής και νομιμότητας, δοθέντος ότι έχει καταβαραθρωθεί
εκ βάθρων και επιπλέον οι λαλίστατοι αυτοί κύριοι, υπό κανονικές συνθήκες, εάν
υπήρχε η πραγματική διάκριση των εξουσιών, και Κράτους Δικαίου, η Εισαγγελία θα
επιλαμβανόταν αυτεπαγγέλτως.
Το δόγμα «αποφασίζω και
διατάσσω» με εργαλείο και κίβδηλο πρόσχημα της δημόσια υγεία καθίσταται πλέον
εμφανές, δηλονότι δια το μόνον δια το οποίον ενδιαφέρονται οι κρατούντες
έχοντες το αναγορεύσει ως αυτοσκοπό, ανεξαρτήτως της εξέλιξης της υγείας των
πολιτών, καθίσταται μακράν το εμβόλιο, άνευ ετέρου τινός.
Η φόβος δια τον πλουραλισμό
της σκέψεως, υπό την Πολιτεία, η ποινικοποίηση του φρονήματος και η δίωξη προς
τους αντιφρονούντες, πέμπει ολωσδιόλου, σε ανελεύθερα καθεστώτα, εις ένα
νεοπαγές Σιδηρούν Παραπέτασμα, υπό τις ερπύστριες του οποίου, συνθλίβεται πάσα ανεξάρτητη
προσωπικότητα, παν ψήγμα λογικής, παν νομικό εχέγγυο και οχυρό προάσπισης της
ανθρώπινης αξιοπρέπειας, με αποτέλεσμα να έχουμε πεισθεί ότι ο παραλογισμός
αποτελεί τον πυρήνα και την δομή του σύγχρονου κόσμου.
Η επιβολή του παραλογισμού
λοιπόν αυτού, δια μέσου της αυθεντίας, της πολιτικής ορθότητας εγκαθιδρύεται
ξύλοις και ροπάλοις, αφενός μεν, δια της φαιάς προπαγάνδας των μέσων μαζικής
εξαπατήσεως και εξ ετέρου δια της
εξίσου, παραπληροφόρησης μέσω των φορέων του Δημοσίου.
Έτι περαιτέρω απορίας άξιον
καθίσταται το εξής γεγονός για την καταφανή αδράνεια της Εισαγγελίας ως προς
τις εξής καταστάσεις αναφορικώς προς την περιστολή διασποράς του ιού :
Ο γενόμενος λόγος περί της δρακόντειας
απαγόρευση της Λιτανείας της Ιεράς Εικόνος της Υπεραγίας Θεοτόκου ανήμερα της
Κοιμήσεώς Της, προς αποσόβηση διασποράς του ιού, πλην όμως την ίδια ημέρα 15
Αυγούστου του έτους 2021, επετράπη η περιφορά της «κούκλας Αμάλ» απρόσκοπτα
άνευ μέτρων δια την διασπορά του ιού, εις την Χίο.
Ολίγες
ημέρες αργότερα την 19η Αυγούστου εν έτει 2021 έλαβε χώρα εις τον
Πειραιά ο περίλαμπρος εορτασμός της εορτής «Ασούρα» των Σιιτών Μουσουλμάνων, οι
οποίοι αυτομαστιγώνονταν δημοσίως, άνευ ουδενός ληφθέντρος μέτρου πρόληψης της
διασποράς του επίμαχου ιού.
Εν άλλοις λόγοις δύο μέτρα και
δύο σταθμά, η Παναγία μας δια την κυβέρνηση καθίσταται ευεπίφορη ως προς την
μετάδοση του ιού, η «Αμάλ» και «η Ασούρα», όχι;
Άραγε ποιος κυβερνά αυτόν τον
τόπο και ποιος λοιδορεί τον αφιονισμένο λαό της;
Εκ παραλλήλου μεσούντος του
Οκτωβρίου έλαβε απρόσκοπτα και αδιατάρακτα πορεία των Πακιστανών εις το Κέντρο
της Αθήνας, προς τιμήν του Μωάμεθ, ενώ η προσέλευση εις τις Εκκλησίας γίνεται
υπό περιορισμούς, όπως επίσης μείζον ζήτημα δημιουργήθηκε συναφώς δια την
Λιτανείας της εικόνος του Αγίου Δημητρίου εις την Θεσσαλονίκη.
Επιπροσθέτως
την 17η Νοεμβρίου έλαβαν χώρα πολυπληθώς πορείες προς απότιση φόρου
τιμής δια την εξέγερση του Πολυτεχνείου δίχως να θιγεί το ζήτημα της διασποράς.
Εν συμπεράσματι, ο η διασπορά
του ιού καθίσταται επιλεκτική εν ολίγοις, ως εκ τούτου με βάσει τις ως άνω, η
δυσώδης διαφθορά και ο εκφαυλισμός του εν λόγω Κράτους πραγματικά καθίσταται
παρομοιώδης, όπου όμως και να κοιτάξεις η Ελλάδα σε πληγώνει όπως έλεγε και ο
μεγάλος Σεφέρης.
Ως έπος ειπείν, αντίσταση προς διάσωση της
αξιοπρέπειάς μας και της Ελευθερίας μας.
Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς
Δικηγόρος
Παρ’ Αρείω Πάγω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου