Σχόλιο από ανώνυμη ψυχούλα:

Πάντα είχα την απορία γιατί ο Θεός μας έβαλε σε μια τόσο επίπονη δοκιμασία! Μα είναι ο Θεός σκληρός να βασανίζει το δημιούργημά του; Δεν είναι μια μέρα, μια βδομάδα, ένας χρόνος. Είναι ολόκληρη ζωή. Όσο διαρκεί αυτή στον καθένα. Και για τον κάθε άνθρωπο ο χρόνος κυλάει διαφορετικά, είτε είναι 70 80 100 χρόνια είτε 10 ή 1 χρόνος. Ο άνθρωπος επιθυμεί να ζήσει, θέλει να ζήσει, να μη πεθάνει, να ευδαιμονεί διαρκώς. Πράγμα ανέφικτο στο χωρόχρονο που καλείται να ζει. Μα πού να βρει αυτή τη διάρκεια, πώς να τη βιώνει, παντού ενεδρεύει ο κίνδυνος, παντού εχθρότητα, παντού φόβος, φθορά και θάνατος! Ελάχιστες οι στιγμές χαράς, ευτυχίας, ευημερίας. Το ερώτημα βρίσκει την απάντηση μόνο εν Χριστώ, εκεί η λύση εκεί η απάντηση. Ήλθαμε για να φύγουμε, ήλθαμε ως ταξιδιώτες επειδή Εκείνος το θέλησε, εδώ εργαστήριο, θλίψεις, δοκιμασίες, εδώ δοκίμιο πάλης μέχρι Εκείνος να αποφανθεί εάν είμαστε έτοιμοι προς την ένωση με το απόλυτο αγαθό, την ευδαιμονία, την υπέρτατη χαρά και αγάπη. Τα δώρα Του εξαιρετικά, ανεπίδεκτα συγκρίσεως με τούτα που αισθανόμαστε στον υλικό κόσμο, η αξία τους ανυπέρβλητη και άφατη προς τούτα. Ο άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ λέει είναι τόσο ασύγκριτη η ομορφιά των δώρων του Θεού πέραν του υλικού κόσμου που ο ίδιος έλεγε Θεέ μου προκειμένου να μη χάσω αυτή την ομορφιά ας κλειστώ σε ένα δωμάτιο σκωληκόβρωτος και να υπομείνω κάθε δοκιμασία εδώ στη γη παρά να τη χάσω. Βέβαια όλοι στο λόγο μας εύκολα μπορούμε να πούμε οτιδήποτε και να μένουμε σταθεροί, χρειάζεται ακράδαντη πίστη, τρομερή υπομονή, διαρκή προσευχή- πράγμα που πολλές φορές μας κουράζει-υπάρχει ακηδία- και ελπίδα αδιάσειστη ότι τελικά ο Θεός θα μας ελεήσει.
------------------------------
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
«2 οἶδα ἄνθρωπον ἐν Χριστῷ πρὸ ἐτῶν δεκατεσσάρων· εἴτε ἐν σώματι οὐκ οἶδα, εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· ἁρπαγέντα τὸν τοιοῦτον ἕως τρίτου οὐρανοῦ. 3 καὶ οἶδα τὸν τοιοῦτον ἄνθρωπον· εἴτε ἐν σώματι εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν»

Σκεπτόμουν, τό παρακάτω, νά τό αναρτήσω σάν άρθρο. Τώρα μού δίνεται η ευκαιρία νά τό γράψω σάν σχόλιο.

«Πάντα είχα την απορία γιατί ο Θεός μας έβαλε σε μια τόσο επίπονη δοκιμασία! »; (ανώνυμη ψυχούλα)
Εύλογη απορία. Τά πράγματα ήρθαν έτσι, ώστε νά χάσουμε τόν προορισμό μας. "Καί ποιός ήταν ;", θά ρωτούσε κάποιος, ποιός ήταν ; Αλήθεια ποιός ήταν ;

Οπωσδήποτε, δέν ήταν αυτός που σήμερα ζούμε ή έζησαν άλλοι παλαιότερα. Δέν ήταν νά φτιάχνουμε έναν κόσμο, σάν αυτόν τόν κόσμο τής λεηλασίας, όπου ζούμε. Δέν ήταν νά ζούμε σέ έναν κόσμο, στόν οποίο μάς εκδικείται η Φύση. Δέν ήταν νά ζούμε σέ τούτο τόν μοναδικό Γαλαξία, ο οποίος περιτριγυρίζεται από νεκρούς πλανήτες, μέ μοναδικό κέντρο ζωής αυτή τήν γή. Γή τήν οποία άλλοτε σύντομα, άλλοτε αργά, εγκαταλείπουμε. Ήταν κάτι άλλο.

Ήταν, ο προορισμός μας, νά φτιάχνουμε άλλον κόσμο ή άλλους. Άλλον Γαλαξία ή άλλους. Άλλον πλανήτη ή άλλους. Πλανήτες όχι νεκρούς, όπως οι γειτονικοί μας, αλλά πλανήτες κατ΄ απομίμηση (εικόνα καί ομοίωση) αυτού που ζούμε. Όχι τών UFO τής σατανικής επιστημονικής φαντασίας κάποιων ευφάνταστων μυθιστοριογράφων, τούς οποίους έκανε διάσημους ο κινηματογράφος (εικονική πραγματικότητα) καί τώρα η τηλεόραση. Που βαδίζει, σημειωτέον, τόν δρόμο που χάραξε η κινούμενη φωτογραφία, κατά πλαστογραφια τού φιλοσόφου προγόνου μας Αριστοτέλη μέ «τό πρώτον κινούν ακίνητον». Εν προκειμένω, τό «ακίνητον» είναι η σταθερή κάμερα.

Παρένθεση, οι σημερινοί αντιγράφοι πλαστογράφοι τού Αριστοτέλη - ο οποίος μέ μάν θέση (κίνηση) καί μίαν αντίθεση (ακινησία), μάς έδωσε τήν διαλεκτική σύνθεση τής λέξης ‘θεός’ - όταν βρέθηκαν απέναντί μου, επέμεναν λέγοντας ότι «η κίνηση δέν σημαίνει ζωή» καί άρα, «τά αντανακλαστικά τών εγκεφαλικά νεκρών ασθενών, δέν σημαίνει ότι ζούν». Αυτό μού είπαν, αναιρώντας τήν Αριστοτελική αρχή του "πρώτον κινούν ακίνητον".

Μέ αυτά εν συντομία, καί ομολογουμένως κάπως δύσκολα στήν κατανόηση, φτάνουμε στό σημερινό σημείο τής νέας Ζωής καί τού νέου Κόσμου, που μάς υπόσχεται η επιστήμη : Ζωή μέ όργανα ληφθέντα κατόπιν ευθανασίας, ζωή μέ δανεικό σπέρμα ή ωάριο, ζωή τού σωλήνα, ζωή μετά από κλωνοποίηση, ζωή από βλαστοκύτταρα καί ό,τι άλλο ήθελε προκύψει ... λόγω μετάλλαξης. Δηλαδή, πράγματα που οδηγούν μέ μαθηματική ακρίβεια, στήν οριστική απώλεια τού προορισμού μας : στήν απώλεια αυτού που είχαμε, χάσαμε καί δέν πρόκειται νά ξαναβρούμε. Επειδή η Γή, αυτή που βρεθήκαμε ως άνθρωποι νά ζούμε, πλησιάζει τό σημείο οριστικής  νέκρωσης. Ακριβώς, καθώς η νέκρωση που βρίσκουν καί μάς περιγράφουν μέσω φωτογραφιών, τά όργανα υψηλής ευκρίνειας τών ερευνητικών αποστολών στούς γειτονικούς μας νεκρούς πλανήτες. Βρισκόμαστε εδώ, καί αυτό τό  ‘εδώ’ είναι η τελευταία μας ευκαιρία, γιά νά φτιάχνουμε ‘κόσμους κόσμημα’ πρός Δόξαν Θεού.

10 Ιουλίου 2020

Με περιοριστικά μέτρα και στην γιορτή της Παναγίας

Καμία αντίδραση από την Διαρκή Ιερά Σύνοδο, καμία διαμαρτυρία για την παράταση των περιοριστικών μέτρων για τις Εκκλησίες έως τις 21 Αυγούστου. Ξενοδοχεία, οργανωμένες παραλίες, κέντρα διασκεδάσεως λειτουργούν με τον κόσμο να ασφυκτιά και οι Εκκλησίες πρέπει να δέχονται το πολύ 100 άτομα. Έτσι θα εορτάσουν οι χριστιανοί την εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου;
Παρατείνονται μέχρι τις 21 Αυγούστου, σύμφωνα με νέα ΚΥΑ, τα προσωρινά περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού που ισχύουν για τις εκκλησίες και γενικότερα για τους χώρους λατρείας όλων των θρησκειών και δογμάτων.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με αυτή:

Η Διαβολική μετάνοια --- Του αειμνήστου Στεργίου Σάκκου, Ομ. Καθηγητού Πανεπιστημίου

Ευχή και ευλογία Ιερομάρτυρος

Είναι παλιά δουλειά του διαβόλου να εμποδίζει τους ανθρώπους από την μετάνοια. Να παρουσιάζει δύσκολη και ακατόρθωτη την υπακοή στη σωτήρια πρόσκληση «μετανοείτε», που απευθύνει ο Χριστός και η Εκκλησία. Μα δεν αρκείται ο πονηρός μόνο στα πλήθη των αμετανοήτων, τους οποίους καταδυναστεύει ανενόχλητος. Στηλώνει βλοσυρό το βλέμμα του και σ’ εκείνους τους λίγους, που τον περιφρόνησαν κι εντάχθηκαν εκούσια στο «μικρόν ποίμνιον» του Χριστού. Επιδιώκει να τους κάνει κι αυτούς να… μετανοήσουν, διότι μετανόησαν. Να υποτροπιάσει μέσα τους η απιστία και η αμετανοησία, ώστε να μπορεί να στρογγυλοκαθήσει και πάλι αυτός βασιλιάς, για να καταστήσει τα «έσχατα» των ανθρώπων εκείνων «χείρονα των πρώτων» (Ματθ. 12: 43-45). Είναι μάλιστα τόση η επιμονή και το θράσος του Σατανά, ώστε επιτίθεται ακόμη και σ΄ αυτούς τους κήρυκες της μετανοίας, που τον έχουν πληγώσει καίρια και τον έχουν απογυμνώσει από πολλούς οπαδούς.
------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἄλλο ἕνα μαργαριτάρι τοῦ ἀειμνήστου Καθηγητοῦ Σ. Σάκκου. Εἴθε ὁ Θεός νά τόν ἀναπαύσῃ! Τό 2003, λίγο μετά τήν ἐπανεκκίνησιν τῶν διωγμῶν κατά τήν Ἱερᾶς Μονῆς Ἐσφιγμένου (Δεκ. 2002), ἦλθε τά Ἱωάννινα ὁ εὐλογημένος αὐτός ἄνθρωπος καί ὡμίλησεν εἰς τήν Αἴθουσαν Ἠπειρωτικῶν Μελετῶν. Ὄπως καί κάθε ἄλλη ὁμιλία του, ἦτο καί αὐτή μία πνευματική πανδαισία. Ἐπειδή τόν ἐγνώριζα ἀπό τό 1978, στό τέλος τῆς ὁμιλίας του τόν συνεχάρην. Τότε μοῦ ζήτησε νά ὑπάγω τήν ἑπομένην εἰς τόν Ναόν ὄπου θά ἐκήρυττε, γιά νά «συμπνευματισθοῦμε», ὅπως εἶπε. Τότε τοῦ ἐξήγησα ὅτι ἐγώ εἶχα ἀποτειχισθῆ ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς τό 1999. «Τό σέβομαι!», εἶπε, διακόπτοντάς με. Ἐγώ συνέχισα καί ἀνέφερα ὡς παράδειγμα ὑπέρ τῆς ἀποτειχίσεώς μου τόν διωγμόν τῶν Ἐσφιγμενιτῶν Πατέρων, πού πρίν ἀπό λίγους μῆνες εἶχε ξαναρχίσει. Τότε, ὀρθά κοφτά, μοῦ εἶπε: «Ἔχουν δίκαιο οἱ Ἐσφιγμενῖτες! Τί λέγει ὁ 15ος Κανών τῆς Πρωτοδευτέρας;» (Ρητορικόν τό ἐρώτημά του, βεβαίως.)

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ: ΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟΝ! -- Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Ε. Βολουδάκη

Ενδέχεται το περιεχόμενο του άρθρου να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου


Μία ἄλλη διάστασις τῆς συγχρόνου πολιτικῆς ραδιουργίας μὲ θεολογικὸν προσωπεῖον

ΔΥΟ σπουδαῖες δημοσιεύσεις, ποὺ ἦρθαν πρόσφατα στὸ προσκήνιο μὲ θέμα τὸν Οἰκουμενισμό, μοῦ ἔδωσαν τὴν ἀφορμὴ νὰ διατυπώσω κάποιες σκέψεις μου, ποὺ σχετίζονται μὲ τὸ θέμα αὐτό, σκέψεις ποὺ μὲ ἀπασχολοῦν ἀπὸ πολὺ καιρὸ καὶ μὲ προβληματίζουν. Οἱ δημοσιεύσεις, πού μοῦ ἔδωσαν τὸ ἔναυσμα, εἶναι: α) Ἡ «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», ποὺ δημοσιεύθηκε στὸν «Ὀρθόδοξον Τύπον» τῆς 29ης Μαΐου 2009 (ἀριθ. φ. 1785) καὶ β) Τὸ τεῦχος «Ἐν Συνειδήσει», μὲ τίτλο «Οἰκουμενισμός, Ἱστορικὴ καὶ κριτικὴ προσέγγιση», ἔκτακτη ἔκδοση τῆς ῾Ι. Μ. Μεγάλου Μετεώρου, Ἰούνιος 2009. Στὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ» —τὴν ὁποία ἀνεπιφύλακτα προσυπογράφω— ἐπαναβεβαιώνεται μὲ σαφήνεια ὅτι ἡ σωτηρία τοῦ ἀνθρωπίνου γένους πραγματοποιεῖται μόνο ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ, καὶ διατρανώνεται ἡ ἀνόθευτη αὐθεντία τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας, ἀλλὰ καὶ ἡ ἀβυσσαλέα διαφορά της ἀπὸ τὴν πολυδιάστατη αἵρεση τοῦ Παπισμοῦ, ἀκολούθως δέ, γίνεται κριτικὴ στὴν ἀντορθόδοξη τακτικὴ τῶν Οἰκουμενιστῶν.
---------------------------

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...
Κάνει ένα πολύ μεγάλο λάθος ο πατήρ Βασίλειος.Τον Οικουμενισμό, τον οποίον καταγγέλει ,τον υπηρετεί με το καλύτερο τρόπο διά του καταδικασμένου και αναθεματισμένου νεοημερολογιτισμού.
Νέο ημερολόγιο =Οικουμενισμός.Στουραΐτης Χαρίλαος.
-------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
π. Βασίλειος: «Ὁ Χριστὸς ἦλθε στὴ γῆ, γιὰ νὰ διχάση τὴν Ἀλήθεια ἀπὸ τὸ ψέμα καὶ ὄχι γιὰ νὰ τὴν ἑνώση μὲ αὐτό».

Αὐτή εἶναι ἡ μεγάλη Ἀλήθεια πού καταπατεῖται σήμερα σχεδόν ὑπό πάντων! Ἄν ἐξαιρέσουμε τίς ἀναφορές στόν π. Ἐπιφάνιον ὡς δῆθεν σύγχρονον Πατέρα τῆς Ἐκκλησίας, τό ἄρθρον εἶναι ἀριστούργημα. Βεβαίως, ὅπως ὀρθῶς ἐπισημαίνει ὁ σχολιαστής Χαρίλαος, μᾶς χρειάζονται ἔργα καί ὄχι ἄλλα λόγια! Τόν «χαρτοπόλεμον» τόν ἔχουμε χορτάσει! Παρά ταῦτα, τέτοια κείμενα εἶναι χρήσιμα σέ ὅσους δέν γνωρίζουν τίποτε γιά τόν Οἰκουμενισμόν. Χάριν παραδείγματος, ὁ ὑποφαινόμενος ἔμαθα τά βασικά περί Οἰκουμενισμοῦ ἀπό τόν «Ὀρθόδοξον Τύπον» («ΟΤ») τό 1996. Κατόπιν, διβάζοντας τά βιβλία τοῦ π. Θεοδωρήτου, τά ὁποῖα εἶναι Ἁγιογραφικῶς καί Ἁγιοπατερικῶς τεκμηριωμένα, διεπίστωσα ὅτι ἡ γραμμή τοῦ «ΟΤ» (ἀχρικαιρισμός) εἶναι ἐσφαλμένη.

ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΑΡΘΕΝΕ -- Orthodox Hymns


Kέντρον και τέλος και σκοπός όλου του Νόμου και όλων των ρήσεων και αινιγμάτων των Προφητών Συ υπάρχεις, Θεοτόκε!
Εσέ προεικόνισαν αι ρήσεις των Προφητών και τα αινίγματα, και του παλαιού Νόμου τα σύμβολα, δηλαδή τα εν τη Σκηνή ευρισκόμενα Άγια, τουτέστιν η Κιβωτός της Διαθήκης η κεκαλυμμένη πάντοθεν με χρυσίον: ήτοι με την αστράπτουσαν αίγλην της παρθενίας· καθώς γαρ το χρυσίον τιμιώτερόν εστι πάντων των άλλων μετάλλων· ούτω και η παρθενία είναι τιμιωτέρα κοντά εις Εσέ πάντων των άλλων χαρισμάτων· Εσέ προετύπωνεν η Στάμνος του Μάννα, η Ράβδος του Ααρών, αι Πλάκες της Διαθήκης, το Ιλαστήριον, το χρυσούν Θυμιατήριον, και τα λοιπά. Εσέ προετύπωναν των Προφητών αι ρήσεις και τα αινίγματα: ήτοι ο Τόμος ο καινός του Ησαϊου, εν ω εγράφη ο Λόγος του Θεού με το δάκτυλον του Θεού: ήτοι με το Πνεύμα το Άγιον· η Πύλη του Ιεζεκιήλ, ήτις και εν τη εισόδω και εν τη εξόδω του Κυρίου κεκλεισμένη διέμεινε· το αλατόμητον Όρος του Δανιήλ, από το οποίον εκόπη λίθος άνευ χειρός: ήτοι εγεννήθη ο ακρογωνιαίος λίθος Χριστός άνευ συνουσίας ανδρός· η Άμπελος η ευκληματούσα του Ωσηέ, και ο καρπός αυτής ευθηνών· το Τείχος το αδαμάντινον του Αμώς, εν ω ίστατο ως ανήρ ο του Θεού Υιός· το επ΄ εσχάτων εμφανέν Όρος του Κυρίου, και μετεωρισθέν υπεράνω των βουνών του Μιχαίου· το κατάσκιον Όρος του Αββακούμ· η όλη χρυσή Λυχνία του Ζαχαρίου, επάνω εις την οποίαν ήτον το λαμπάδιον και οι επτά λύχνοι, και αι επτά επαρυστρίδες τοις λύχνοις, και δια να ειπώ καθολικώς, κέντρον και τέλος και σκοπός όλου του Νόμου και όλων των ρήσεων και αινιγμάτων των Προφητών Συ υπάρχεις, Θεοτόκε, και προ Σου ο εκ Σου σαρκωθείς Θεός Λόγος.

Τη Ι΄ (10η) Ιουλίου, μνήμη του Οσίου και θεοφόρου πατρός ημών ΑΝΤΩΝΙΟΥ του Ρώσου

ασκήσαντος μεν το πρώτον εν τω αγιωνύμω όρει του Άθω εν τω ιερώ κοινοβίω του Εσφιγμένου εν έτει 1012, ύστερον δε απελθόντος εις Ρωσίαν και ανεγείραντος εκ βάθρων την περιβόητον και περικαλλή Λαύραν εις το Κίεβον, όπου και ανεπαύθη εν Κυρίω τω 1073 έτει ζήσας έτη 90.                    

Αντώνιος ο Όσιος πατήρ ημών ήκμασεν εν έτει από κτίσεως κόσμου 6520, από δε Χριστού 1012, επί της βασιλείας Ρωμανού του Αργυροπούλου και Βλαδιμήρου του ευσεβεστάτου άρχοντος Ρωσίας εν Κιέβω κρατούντος, διαρκέσας άχρι της βασιλείας Ρωμανού Β΄ του Διογένους, ζήσας έτη ενενήκοντα, εκοιμήθη δε κατά το 6578 από κοσμοποιϊας και 1072 από της ενσάρκου του Κυρίου οικονομίας έτος. Ούτος κατά το πρώτον απαρνησάμενος τον κόσμον και ελθών εις το αγιώνυμον όρος του Άθω, έμεινεν εις την υπακοήν του Ηγουμένου της Ιεράς και παμμεγίστης σεβασμίας Μονής της επονομαζομένης του Εσφιγμένου Θεοκτίστου, λαβών δε το άγιον και αγγελικόν σχήμα των μοναχών εδόθη όλος εις άκραν υπακοήν και άσκησιν· δεξάμενος δε δια θείας αποκαλύψεως προσταγήν του Γέροντος αυτού απήλθεν εις Ρωσίαν, ίνα μεταφέρη την ευλογίαν του όρους Άθω και μεταδώση το άγιον και αγγελικόν σχήμα εις τον άρτι πιστεύσαντα λαόν, γενόμενος ούτος το τέκνον του Άθω, απαρχή και πατήρ του Μοναστικού Τάγματος των Ρώσων.

Ἀντιλαβοῦ, ὦ Οὐνῖτα! -- Σχόλιο του αδελφού μας Δημητρίου Χατζηνικολάου




Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 9 Ιουλίου 2020 - 2:07 μ.μ.: «Ορθόδοξος είμαι».

Δέν ὑπάρχουν πολλές ἐκδοχές τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀγαπητέ, ἀλλά μόνον μία! Αὐτή πού λέγει ὅτι οἱ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες μέ τούς αἱρετικούς εἶναι ἐχθροί τοῦ Θεοῦ καί πρέπει ν' ἀναθεματίζωνται! Αὐτό γράφουν ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Ἅγιοι, οἱ ὁποῖοι μάλιστα ἔκαμαν καί πρᾶξιν αὐτήν τήν διδασκαλίαν. Ἐσύ, ἀντιθέτως, εἶσαι εἰς κοινωνίαν μέ τούς Οἰκουμενιστάς καί, ἀκόμη χειρότερον, ὠρύεσαι ὅτι αὐτή εἶναι καί ἡ ὀρθή στάσις, ὑπονοῶν ὅτι σφάλλουν ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Ἅγιοι! Τί εἴδους «ὀρθοδοξία» εἶναι αὐτή, πού ὑποστηρίζει ὅτι ἡ συμπόρευσις μέ τούς Σατανιστάς εἶναι ὀρθή; Γιατί δέν προσκομίζεις οὔτε ἕν χωρίον ἀπό τήν Ἁγίαν Γραφήν ἤ ἀπό τήν Ἱεράν Παράδοσιν ἀντί ν' ἀερολογῇς; Ἐπειδή γνωρίζω ὅτι δέν θ' ἀπαντήσῃς, ἤ θά πῇς πάλι κάτι ἀόριστον, ὅπως π.χ. «παρερμηνεύεις τά χωρία, παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου», θ' ἀπαντήσω ἐγώ γιά σένα: Δέν προσκομίζεις οὔτε ἕν ἁγιογραφικόν ἤ ἁγιοπατερικόν χωρίον, ἁπλούστατα διότι δέν ὑπάρχουν τοιαῦτα χωρία! Καί δέν ὑπάρχουν διότι εἶναι τῶν δαιμόνων αὐτά πού γράφεις, ἀκριβῶς τά ἀντίθετα ἀπό αὐτά πού διδάσκει ἡ Ἐκκλησία. Ἀὐτό ἀποδεικνύει ὅτι εἶσαι τσιράκι τῶν Οἰκουμενιστῶν. Καί ἐπειδή ἔγραψες δύο φορές τό ἴδιο «σχόλιον» (ἀερολογία), ὅπως κάμνεις συχνά, ἀνωνύμως βεβαίως, διότι οὐδείς λογικός ἄνθρωπος θά ἔγραφε συνεχῶς ἀερολογίες καί μάλιστα 2-3 φορές τήν κάθε μίαν, εἶναι ἡλίου φαεινότερον ὅτι εἶσαι πληρωμένος κράχτης τῶν Οἰκουμενιστῶν. Ἀντιλαβοῦ, ὦ Οὐνῖτα!

----------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 10 Ιουλίου 2020 - 3:30 π.μ.: «Πολλά επιχειρήματα έγραφαν οι Αμισθοι Ορθόδοξοι σχολιαστές!!!!»

Ψεῦδος! Σᾶς παρακολουθῶ ἀπό τόν Αὔγουστον τοῦ 2019. Οὔτε ἕν ἁγιογραφικόν ἤ ἁγιοπατερικόν χωρίον δέν ἔχετε ποτέ ἐπικαλεσθῆ, οὔτε δύνασθε νά ἐπικαλεσθῆτε, γιά νά στηρίξετε τήν αἵρεσίν σας, πού εἶναι ὁ ἀχρικαιρισμός, τοὐτέστιν ὠχαδερφισμός = τό τρίτον εἶδος ἀθεΐας, ἤτοι «τί Χριστός τί Διάβολος!» Βεβαίως, τό νά παραπέμπετε σέ ἄλλους ἀχρικαιριστάς-Οὐνίτας, ὅπως εἶναι ἡ Μητρόπολις Πειραιῶς, ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος κ.ἄ., δέν ἀποδεικνύετε ἀπολύτως τίποτε, καθότι «ἀπό κόρακα δέν θ' ἀκούσῃς παρά κρᾶ»!

π. Ιωάννης Φωτόπουλος: Γιατί τόση σε έκταση και περιεχόμενο….οσφυοκαμψία;

Ο Ντοστογιέφσκυ λέγει ότι ο Πάπας υπέκυψε στον τρίτο πειρασμό, στον οποίο υπέβαλε τον Χριστό ο Διάβολος («ταύτα πάντα σοι δώσω εάν πεσών προσκυνήσης μοι»). Ο Πάπας προσκύνησε τον Βελζεεβούλ, για να αποκτήσει κοσμική εξουσία. Μήπως, όσοι με ποικίλους τρόπους κάμπτουν τη μέση τους στον Πάπα, ζητούν ως αντάλλαγμα μια ασφαλέστερη, καλλίτερη θέση κάτω από τον θανατηφόρο ήλιο της παπικής εξουσίας, η οποία διακτινώνεται παγκοσμίως στο εκκλησιαστικό, πανεπιστημιακό, οικονομικό και πολιτικό πεδίο;   

Η Ελλάδα σε κίνδυνο

Εκτός ελέγχου η κατάσταση με τους λαθρομετανάστες. Μεθυσμένοι Αφρικανοί παρενοχλούσαν Ελληνες πολίτες σε πλατεία της Σάμου και όταν δέχτηκαν παρατήρηση από τον Γεώργιο Στάντζο, δήμαρχο Ανατολικής Σάμου, τον καθύβρισαν (χρησιμοποιώντας, μεταξύ άλλων, και τον όρο φασίστας) και του επιτέθηκαν.
Ο ισλαμικός εποικισμός της πατρίδας μας συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς και το κράτος έχει σπάσει το κοινωνικό συμβόλαιο, επειδή δεν μπορεί να εγγυηθεί την εθνική ασφάλεια, καθώς και τη ζωή, την τιμή και τις περιουσίες των πολιτών. Η κατάσταση όχι μόνο δεν βελτιώνεται, αλλά, κάθε μέρα που περνάει, η κρίση σε αυτό το ζήτημα εντείνεται και τα αποτελέσματά της αποδεικνύονται ολοένα πιο επιβλαβή για την πατρίδα και τον λαό.
----------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

«Πέρασαν παράνομα τα σύνορα με στόχο να αντικαταστήσουν τον πληθυσμό της Ελλάδας, να λειτουργήσουν σαν ένας ιδιότυπος, άοπλος στρατός κατοχής, ο οποίος έχει εργαλειοποιήσει -όντας πολύ καλά δασκαλεμένος- λέξεις και φράσεις-κλειδιά, όπως «φασισμός», «Ακροδεξιά», «φιλοξενία», «ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες», «ανθρωπισμός», «μωρομάνες» κ.λπ.»

Αὐτή εἶναι δυστυχῶς ἡ Ἀλήθεια! Ὅσοι ὁμιλοῦν γιά «μπόλιασμα», «φιλοξενίαν», «ἀνθρωπισμόν», «ἀλληλεγγύην» πρός αὐτούς τούς «συμπολίτας» μας εἶναι ΒΡΩΜΕΡΟΙ ΠΡΟΔΟΤΑΙ, ἀκραιφνεῖς Ψεῦται καί φανατικοί ἀνθέλληνες, χωρίς ν' ἀποκλείω τό ἐνδεχόμενον νά ἔχουν σεξουαλικά κίνητρα, δεδομένου ὅτι εἶναι γνωστόν ὅτι οἱ ἰσλαμισταί ἀρέσκονται εἰς τούς «πισωγλέντηδες»! Αὐτό τό ἐνδεχόμενον εἶναι πολύ πιθανόν, καθότι σκέτη ἰσλαμολαγνεία εἶναι ἠλιθιότης!

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ προς τους απανταχού Ορθοδόξους

Κρατώμεν της ομολογίας, ην παρελάβομεν άδολον παρά τηλικούτων ανδρών, αποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμόν ως υπαγόρευμα του διαβόλου. 
Ο δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ελλειπή την κεκηρυγμένην Ορθόδοξον πίστιν. Αλλ’ αύτη πεπληρωμένη ήδη εσφράγισται, μη επιδεχομένη μήτε μείωσιν, μήτε αύξησιν, μήτε αλλοίωσιν ήν τε ο νοών και ο τολμών ή πράξαι ή συμβουλεύσαι, ή διανοηθήναι τούτο, ήδη ηρνήθη την πίστιν του Χριστού, ήδη εκουσίως καθυπεβλήθη εις το αιώνιον ανάθεμα δια το βλασφημείν εις το Πνεύμα το άγιον, ως τάχα μη αρτίως λαλήσαν ταις Γραφαίς και Οικουμενικαίς  Συνόδοις.
Άπαντες ουν οι νεωτερίζοντες ή αιρέσει ή σχίσματι, εκουσίως ενεδύθησαν κατάραν ως ιμάτιον,  (Ψαλμ. ΠΗ΄ 18), καν  τε Πάπαι, καν  τε Πατριάρχαι, καν  τε κληρικοί, καν  τε λαϊκοί καν άγγελος εξ ουρανού, ανάθεμα.

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Άνθιμος
Πατριάρχης Αλεξανδρείας Ιερόθεος
Πατριάρχης Αντιοχείας Μεθόδιος
Πατριάρχης Ιεροσολύμων Κύριλλος
και οι λοιποί Αρχιερείς της Συνόδου

-----------------------------------

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...


«Άπαντες ουν οι νεωτερίζοντες ή αιρέσει ή σχίσματι, εκουσίως ενεδύθησαν κατάραν ως ιμάτιον».

Αὐτά ἔλεγον, λέγουν καί θά λέγουν ἐς ἀεί οἱ ἀληθινοί Ὀρθόδοξοι, οἱ ὁποῖοι ὅμως διαρκῶς λιγοστεύουν καί ἀντικαθίστανται μέ ψευδορθοδόξους, οἱ ὁποῖοι διώκουν τούς ἀληθινούς Ὀρθοδόξους! Στήν «Ἑλλάδα», οἱ ψευδορθόδοξοι ἀποτελοῦν τό 99,99% ὅσων δηλώνουν «ὀρθόδοξοι». Εἶναι αὐτοί πού κοινωνοῦν ἐκκλησιαστικῶς μέ τόν ψευδο-πατριάρχην Βαρθολομαῖον, ὁ ὁποῖος κατέχει ἡγετικήν θέσιν εἰς τήν Παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, πού εἶναι κατ' οὐσίαν Σατανισμός, ἐφόσον ποδοπατεῖ ἤ μᾶλλον ἀνατρέπει τήν Ἁγίαν Γραφήν καί τούς Ἁγίους Πατέρας. Τά ψέμματα πού λέγουν οἱ Οἰκουμενισταί δέν θά τά ἔλεγεν οὔτε αὐτός ὁ «πατήν τοῦ Ψεύδους»! Καί ὅμως, ὁ «λαός» αὐτούς ἀκολουθεῖ, προσκυνεῖ τούς ψευδοαγίους πού τοῦ σερβίρουν οἱ ὡς ἄνω Σατανισταί κ.λπ. Ἔτσι, ἡ Ἑλλάς κατήντησεν ἔθνος ἄθεον, καθότι, κατά τόν ἅγιον Γρηγόριον Παλαμᾶν, ἡ ἀδιαφορία στά τῆς πίστεως εἶναι τό τρίτον εἶδος ἀθεΐας! Πολύ φοβοῦμαι ὅτι, ἄν δέν μετανοήσουμε, ὁ Θεός συντόμως θά ἄρῃ τήν Χάριν Του ἀπό τήν Ἑλλάδα καί θά μᾶς ἀφήσῃ στό ἔλεος τῶν αἱμοβόρων ἰσλαμιστῶν πού οἱ Σατανισταί ἔχουν κουβαλήσει ἐδῶ.

-----------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 9 Ιουλίου 2020 - 10:02 π.μ.: «... τους Ορθόδοξους που δεν αποτειχίστηκαν».

Ἀντιφάσκεις! Οἱ Ὀρθόδοξοι πού γνωρίζουν τήν παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ πού κυριαρχεῖ στήν ἄλλοτε Ὀρθόδοξον Ἑλλάδα ἔχουν ὅλοι ἀποτειχισθῆ. Αὐτοί πού γνωρίζουν μέν γιά τήν παναίρεσιν, ἀλλ' ἐξακολουθοῦν νά κοινωνοῦν μέ τούς Σατανιστάς ἁπλῶς δέν εἶναι Ὀρθόδοξοι, ἀλλ' ὅπως ἐξήγησα στό προηγούμενον σχόλιόν μου, εἶναι ἄθεοι!

Η τουρκική κυβέρνηση αντιμετωπίζει χωρίς σεβασμό τα αισθήματα εκατομμυρίων χριστιανών

Μητροπολίτης Ιλαρίωνας: η μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τέμενος στις σημερινές συνθήκες θα αποτελούσε απαράδεκτη παραβίαση της ελευθερίας του θρησκεύεσθαι
Στις 4 Ιουλίου 2020 στo πλαίσιo της τηλεοπτικής εκπομπής «Εκκλησία και κόσμος», η οποία μεταδίδεται από τον τηλεοπτικό σταθμό «Ρωσία – 24» τα Σαββατοκύριακα, ο Πρόεδρος του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων (ΤΕΕΣ) του Πατριαρχείου Μόσχας Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνας απάντησε στις ερωτήσεις της παρουσιάστριας του σταθμού Αι. Γκρατσιόβα. Μεταξύ άλλων συζητήθηκε και το θέμα της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινουπόλεως.