Πρὸς τὴν τρίτην Ἅλωσιν; ---π. Γεώργιος Μεταλληνός

... Ἐπειδὴ δὲ τὰ πνευµατικὰ συµπορεύονται πάντοτε µὲ τὰ πολιτικὰ καὶ πολιτειακά, πρέπει νὰ ὑπενθυµίσουµε, ὅτι ἡ πνευµατικὴ καὶ πολιτιστικὴ ἀποδόµηση τοῦ Ἔθνους ἔχει σηµαντικὸ ἀντίκτυπο καὶ στὰ ἐθνικὰ θέµατα σὲ κάθε περίοδο τῆς ἱστορίας µας. Καὶ αὐτὸ τὸ ζοῦµε σήµερα µὲ τὴν νέα κατοχή µας καὶ πάλι ἀπὸ τὴν Φραγκιά, ὅπως τὸ 1204! Ἡ διαφορὰ τῆς προϊούσης σήµερα Τρίτης Ἁλώσεως ἀπὸ ἐκεῖνες τοῦ 1204 καὶ τοῦ 1453 εἶναι, ὅτι τότε ἡττηθήκαµε καὶ κατακτηθήκαµε, ἐνῶ σήµερα προχωροῦµε στὴν ἅλωση µὲ τὴν συγκατάθεσή µας, θεωρώντας την µάλιστα ὡς σωτηρία! Οἱ δύο ἁλώσεις, ἡ φραγκικὴ καὶ ἡ ὀθωµανική, δὲν ἅλωσαν τὴν ψυχὴ καὶ τὴν συνείδηση τοῦ Γένους-Ἔθνους µας. Ἐπιβιώσαµε, διότι ἡ ψυχή µας ἔµεινε ἀδούλωτη. Σήµερα ὅµως πραγµατοποιεῖται -ἄρχισε ἤδη- ἡ Τρίτη ἅλωση καὶ µᾶλλον διανύουµε τὸ τελικὸ στάδιό της.

π. Θεόδωρος Ζήσης – Η απεικόνιση της Αγίας Τριάδος [ΠΕΡΙΛΗΨΗ & ΒΙΝΤΕΟ-2015]

(Ευχαριστώ τον εκλεκτό αδελφό μας κ. Δημήτριο Χατζηνικολάου για στην συνεχή βοήθειά του!)

ΠΕΡΙΛΗΨΗ
(Η περίληψη είναι κόπος και σπουδή μιας πνευματικής μου κόρης. Η επεξεργασία του Βίντεο είναι κόπος και σπουδή των τεχνικών του Ιστολογίου “Κατάνυξις(ενίοτε και άλλων). Να ’χουν όλοι τους την ευχή μου!) π. Νικόλαος Μανώλης
Στο βίντεο που ακολουθεί, ο π. Θεόδωρος μας ομιλεί για την γνωστή, όχι ορθόδοξη απεικόνιση της Αγίας Τριάδος, για το πως διαδόθηκε η εικόνα στα σπίτια μας, σε εκκλησιές ακόμα και στο Άγιον Όρος και μας επισημαίνει τα τρωτά αυτής.
Ο λόγος για τον οποίο κάνει αυτή την αναφορά, είναι ότι εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ακόμα η αντιπαραδοσιακή αυτή εικόνα της Αγίας Τριάδος, και σε λιτανείες όπου προΐστανται Αρχιερείς.
Στην εν λόγω εικόνα παρουσιάζεται ο Πατήρ ηλικιωμένος, δεξιά του ο Υιός, νέος στην ηλικία και μεταξύ αυτών το Άγιο Πνεύμα ως περιστερά. Ακούμε εδώ τι λέει η παράδοση της Εκκλησίας μας, τα επιχειρήματα και τις παρεκκλίσεις.
Αποδεικνύεται ιστορικά ότι η παράσταση αυτή είναι άγνωστη στην ορθόδοξη Ανατολή, μέχρι της εποχής του σχίσματος. Άρχισε να διαδίδεται μετά το σχίσμα και μάλιστα σε λατινοκρατούμενες περιοχές (Επτάνησα κλπ.), όπου επιδίωξη ήταν να παρουσιαστεί το Filioque (Φιλιόκβε).
Η παραδοσιακή ορθόδοξη εικόνα της Αγίας Τριάδος, είναι η Φιλοξενία του Αβραάμ, στην οποία δεν πρέπει να αποφεύγεται η απεικόνιση του Αβραάμ και της Σάρας.
Επιπλέον μας μεταφέρει αποδείξεις και συμπεράσματα από ερευνητικές εργασίες για την απεικόνιση της Αγίας Τριάδος, όπως  την σπουδαία μελέτη που δημοσίευσε παλαιότερα ο π. Σεραφείμ (ως Νικόλαος Ζήσης).
Αναφέρεται τέλος, σε αποφάσεις Συνόδων που απαγορεύουν αυτή την αιρετική απεικόνιση.


π. Θεόδωρος Ζήσης – Η απεικόνιση της Αγίας Τριάδος [ΠΕΡΙΛΗΨΗ & ΒΙΝΤΕΟ-2015]
π. Θεόδωρος Ζήσης Ομ. καθηγητής Α.Π.Θ –  Ι.N. Αγ. Αντωνίου Θεσσαλονίκης –   Κυριακή 8 Ιουνίου 2015  (16/6/2015) 
--------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἐξαιρετική ἡ παρουσίασις τοῦ θέματος ὑπό τοῦ π. Θεοδώρου. Δέν ἐγνώριζα ὅτι στά πρῶτα τεύχη τοῦ περιοδικοῦ πού ἐκδίδει (Θεοδρομία, 1999) ὑπάρχουν θεολογικές μελέτης ὑπό τοῦ τότε Νικολάου Ζήση (νῦν π. Σεραφείμ) καί τοῦ κ. Κ. Κώττη. Δυστυχῶς, οἱ μελέτες αυτές δέν φαίνονται νά εἶναι δημοσιευμένες στό διαδίκτυον.

Τη Α΄ (1η) Ιουλίου, μνήμη των Αγίων και θαυματουργών Αναργύρων ΚΟΣΜΑ και ΔΑΜΙΑΝΟΥ των Ρωμαίων.

Κοσμάς και Δαμιανός οι Άγιοι Μάρτυρες ήκμασαν κατά τους χρόνους Καρίνου και Νουμεριανού των αυταδέλφων Βασιλέων εν έτει σπδ΄ (284), κατήγοντο δε εκ της μεγαλουπόλεως Ρώμης. Αυτάδελφοι όντες μετήρχοντο και οι δύο την ιατρική και εθεράπευον όχι μόνον τους ανθρώπους, αλλά και τα κτήνη και άλογα ζώα· δι’ αντιμισθίαν δε της ιατρείας εζήτουν το να πιστεύωσιν εις τον Χριστόν οι ιατρευόμενοι, χωρίς να λαμβάνωσι παρ’ αυτών ουδεμίαν υλικήν αμοιβήν. Διαβληθέντες δε εις τον βασιλέα Καρίνον, ότι ενεργούσι τας ιατρείας και τα θαύματα με μαγικήν τέχνην, και μη θέλοντες να παραδοθώσιν άλλοι αντί αυτών, προσήλθον αυτόκλητοι και παρεδόθησαν εις χείρας του βασιλέως. Όχι δε μόνον αυτοί δεν επείσθησαν να αρνηθώσι τον Χριστόν, αλλά και τον βασιλέα Καρίνον κατέπεισαν να αρνηθή την ασέβειαν, διότι έτυχε και αυτός της παρά των Αγίων ιατρείας.

Ο όσιος Πέτρος Ο Δαμασκηνός γράφει (Δεύτερον Βιβλίον):

«Eκείνος, που φωτίστηκε, ώστε να βλέπη τις αμαρτίες του, δεν σταματά να θρηνή τον εαυτόν του και τους άλλους ανθρώπους, βλέποντας την τόσην ανοχήν του Θεού και τις τόσες αμαρτίες, που από την αρχή κάναμε και συνεχίζουμε να κάνουμε διαρκώς οι άθλιοι. Απ᾽ αυτό γίνεται ευγνώμων, μη τολμώντας να κατακρίνη κανέναν, από ντροπή για τις πολλές ευεργεσίες του Θεού και τα δικά μας αμαρτήματα…». 

Παναγία η Κασσιωπία

Στα 1530, στη βενετοκρατούμενη Κέρκυρα, ένας τίμιος νέος, ο Στέφανος, γύριζε κάποια μέρα από την πόλη στο χωριό του. 
Στον δρόμο συνάντησε κι άλλους οδοιπόρους, κι έτσι βάδιζαν όλοι μαζί συντροφιά. Κάποια στιγμή διέκριναν μακριά μερικούς νεαρούς, που μετέφεραν αλεύρι από τον μύλο. Η παρέα του Στέφανου μπήκε σε πειρασμό. 
- Δεν τους κλέβουμε το αλεύρι; είπαν μεταξύ τους. Κανείς δεν μας βλέπει. Θα το μοιραστούμε και θα το μεταφέρουμε στα σπίτια μας.
 
Όλοι συμφώνησαν, εκτός από τον Στέφανο.
 
- Είναι αμαρτία! διαμαρτυρήθηκε. Κι ύστερα, δεν θα ξεφύγουμε την δικαιοσύνη. Θα τιμωρηθούμε σαν ληστές και κακοποιοί.
 
Εκείνοι ήταν αποφασισμένοι. Κι όταν πλησίασε η λεία τους, επιτέθηκαν στα παιδιά, τα έδειραν και άρπαξαν το αλεύρι.
 
Οι νεαροί, δαρμένοι και κακοποιημένοι, πήγαν στα σπίτια τους και διηγήθηκαν το επεισόδιο. Ύστερα ειδοποίησαν τον διοικητή, τον Σίμωνα Μπάιλο, κι εκείνος έστειλε στρατιώτες για να συλλάβουν τους κακοποιούς. Οι στρατιώτες συνέλαβαν σαν ύποπτο μόνο τον Στέφανο, γιατί οι άλλοι είχαν εξαφανιστεί. Εκείνος βάδιζε αμέριμνος, έχοντας πεποίθηση στην αθωότητά του. Απολογήθηκε στους στρατιώτες με ειλικρίνεια, αλλά δεν τον πίστεψαν. Τον έδεσαν και τον έκλεισαν στη φυλακή.
 
Όταν τον οδήγησαν στον κριτή, ομολόγησε πάλι την αλήθεια:
 

Η «προσφορά» των παπικών στην Κύπρο γράφτηκε με το αίμα των Ορθοδόξων

Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου διακηρύσσει ότι η Παπική παρασυναγωγή είναι αδελφή Εκκλησία, ενώ για τον Πάπα λέγει ότι είναι ο Προκαθήμενος της αδελφής Εκκλησίας και είναι κανονικός Επίσκοπος της Πρεσβυτέρας Ρώμης (σ.σ. Ο δε «αγωνιστής» Μητρ. Μόρφου κοινωνεί μαζί του…). 

Το 1192 πάτησε το πόδι του στην Κύπρο το ανάλγητο παπικό τάγμα των Ναϊτών. Το Πάσχα του ίδιου έτους κατέσφαξαν, εντός του Ορθοδόξου Ι. Ναού της Παναγίας της Λευκωσίας, τα γυναικόπαιδα και τους γέροντες, που κατέφυγαν εκεί για να σωθούν. Οι διάδοχοι των Ναϊτών, Λουϊζιάνοι, έμειναν στην Κύπρο 300 χρόνια, διώκοντας σκληρότατα την Ορθόδοξη Εκκλησία. Επί των ημερών τους πλημμύρησε η Κύπρος από μοναχούς παπικών ταγμάτων, κατήργησαν δεκατέσσερις Ορθόδοξες Επισκοπές, περιορίζοντάς τες σε τέσσερις και τις έθεσαν υπό την δικαιοδοσία τους. Το 1260 ο πάπας Αλέξανδρος απαγόρευσε την εκλογή Αρχιεπισκόπου Κύπρου. Παράλληλα, οι Ορθόδοξοι Επίσκοποι έπρεπε να δίνουν όρκο πίστης στον Πάπα, ενώ οι ορθόδοξοι ιερείς χειροτονούνταν με έγκριση των παπικών. Το 1231 δεκατρείς μοναχοί της Καντάρας αρνήθηκαν να υποταγούν στον πάπα και φυλακίστηκαν για τρία έτη. Ο ένας εξ αυτών κοιμήθηκε στη φυλακή, εξ αιτίας των άθλιων συνθηκών. Οι παπικοί έσειραν κατόπιν το λείψανό του στις πλατείες της Λευκωσίας και στο τέλος το έκαψαν. Τους άλλους δώδεκα πατέρες τούς έδεσαν σε μουλάρια, που τα άφησαν νε τρέξουν στην κοίτη του ποταμού Πεδιαίου. Τα σώματά τους ξεσχίστηκαν και κατόπιν τα έκαψαν σε πλατεία της Λευκωσίας. Τέλος, τα ανακάτεψαν με οστά ζώων για να μη τα λάβουν οι Ορθόδοξοι. 
---------------------------------
 Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
«Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου διακηρύσσει ότι η Παπική παρασυναγωγή είναι αδελφή Εκκλησία ...».

Σχόλιον: Ὅμοιος ὁμοίῳ ἀεί πελάζει!

Ο "πιστός" χειριστής τής άθλιας κοινωνικής μηχανής --- Του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

https://youtu.be/dnge7DzQs2w


Στό 1:28΄ - 1:45, λέει ο άθλιος χειριστής τής κοινωνικής μηχανής : «... εγώ, άς πούμε γιά μένα, πάω νά εξομολογηθώ τήν Παρασκευή στόν πνευματικό μου, κάνω τήν νηστεία μου, καί τήν Κυριακή πάω νά κοινωνήσω τήν θεία Κοινωνία, είμαι όμως ασυμπτωματικός φορέας τού ιού, παίρνω τό κουταλάκι στό στόμα καί μετά τό παίρνετε εσείς. Εσείς δέν κολλάτε ;».

Ορθώς απάντησε η κα. Γιαμαρέλλου. Έπρεπε όμως νά τόν ρωτήσει, αφού αυτοχαρακτηρίστηκε πιστός, άν γνωρίζει νά απαγγείλει από στήθους τό Σύμβολο Πίστεως ή ακόμη κι αυτό τό "Πάτερ ημών". Τότε θά βλέπαμε τί είδους πιστός είναι. Περιττό, βέβαια, νά τού ζητούσε νά μάθει, τί εννοεί ο Απ. Παύλος μέ τό «δοκιμαζέτω δέ άνθρωπος εαυτόν» καί τά συνοδευτικά ακόλουθα, τά οποία, μάλλον, ποτέ δέν θά έχει ακούσει, διαβάσει ή μελετήσει : «28 δοκιμαζέτω δὲ ἄνθρωπος ἑαυτόν, καὶ οὕτως ἐκ τοῦ ἄρτου ἐσθιέτω καὶ ἐκ τοῦ ποτηρίου πινέτω· 29 ὁ γὰρ ἐσθίων καὶ πίνων ἀναξίως κρῖμα ἑαυτῷ ἐσθίει καὶ πίνει, μὴ διακρίνων τὸ σῶμα τοῦ Κυρίου. 30 διὰ τοῦτο ἐν ὑμῖν πολλοὶ ἀσθενεῖς καὶ ἄρρωστοι καὶ κοιμῶνται ἱκανοί.».( από τήν Α΄ Κορ. ια΄ Επιστολή τού Απ.
Παύλου).
---------------------------------
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
Πρός τόν αδελφό καί φίλο Διαχειριστή τού blog Ορθόδοξη Φωνή

Είχα κι εγώ έναν επισκέπτη - ήταν καί άλλοι - ονόματι Ευστάθιο Μοσχοβίτη, ο οποίος σέ κάθε επίσκεψη μέ "έλουζε" κυριολεκτικά μέ πλήθος απαξιωτικών σχολίων. Στό τέλος, μού είπε ότι θά με καταγγείλει (δέν ξέρω πού ;) ως υβριστή καί σπορέα διχαστικών/προσβλητικών άρθρων. Ήταν ειδικός στό κηνύγι τών παλαιοημερολογητών.

Δέν έδωσα σημασία, μέχρις ότου διαπίστωσα ότι, η Google (πιθανόν) σέ συνεργασία μέ facebook, κατηγορούν τό kyprianoscy.blogspot.com ότι « Το μήνυμά σας δεν στάλθηκε, επειδή περιλαμβάνει περιεχόμενο που έχει αναφερθεί ως προσβλητικό από άλλους χρήστες του Facebook» !

Αυτή τήν απάντηση παίρνω, όταν επιχειρώ αναδημοσίευση από τό blog που διαχειρίζομαι, στό facebook. Η πολιτικοθρησκευτική ορθότητα μέ έπιασε στά δίχτυα της καί τό ίδιο μπορεί νά συμβεί στήν Ορθόδοξη Φωνή από συντονισμένους κατήγορους - τών 0.60 ευρώ ανά σχόλιο - τού δικτύου τών μπλόγκερ. Οι κυνηγοί κεφαλών τής πολιτικοθρησκευτικής ορθότητας δέν αστειεύονται καί πολλές αναδημοσιεύσεις από τό kyprianoscy.blogspot.com στό facebook έχουν χαρακτηρισθεί spam καί αποσύρθηκαν.

Άς προσέχουμε λοιπόν, ποιούς φιλοξενούμε, άν καί αυτό δέν λαμβάνεται υπόψη από εκείνους που διαχειρίζονται πλατφόρμες τύπου Google, facebook, Twitter κ.ά. Αρκετή είναι μόνο η συντονισμένη καταγγελία τής ειδικά φτιαγμένης ομάδας τών κυνηγοκεφαλών μπλόκερ, που δέν συμβιβάζονται μέ τήν πολιτικοθρησκευτική ορθότητα.

π. Θεόδωρος Ζήσης, Υποτίμηση της Υπεραγίας Θεοτόκου σε περιοδικό της εκκλησίας από οικουμενιστή καθηγητή

(Ευχαριστώ τον αδελφό μας κ. Δημήτριο Χατζηνικολάου για την αποστολή του άρθρου)

1. Ἁγιομαχικά πυρά. Μετά τόν προφήτη Ἠλία ἡ σειρά τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου.
Δέν ἔχει περάσει πολύς καιρός πού ἐκυκλοφορήθη στό Διαδίκτυο ἄρθρο μας μέ τίτλο «Ἁγιομάχος οἰκουμενιστής προσβάλλει τήν μνήμη τοῦ προφήτη Ἠλία». Εἰς αὐτό ἐπικρίναμε ἄρθρο πού συνέγραψε ὁ καθηγητής Μιλτ. Κωνσταντίνου στό περιοδικό τῆς Ἐκκλησίας «Ἐφημέριος» μέ τίτλο: «20 Ἰουλίου: Μνήμη προφήτη Ἠλία. Σχόλιο στό Β´ Ἀνάγνωσμα τοῦ Ἑσπερινοῦ: Γ´ Βα ιη´ 1- ιθ´ 16. Ἡ εἰδωλολατρία στόν βιβλικό Ἰσραήλ.» Διαπιστώναμε ὅτι στό ἀρχιεπισκοπικό καί συνοδικό περιβάλλον ἔχει δημιουργηθῆ οἰκουμενιστικό – συγκρητιστικό κλῖμα, τό ὁποῖο εὐνοεῖ τίς ἁγιομαχικές καί μεταπατερικές θέσεις, οἱ ὁποῖες περνοῦν πλέον καί στά ἐπίσημα μέσα ἐπικοινωνίας τῆς Ἐκκλησίας, στά περιοδικά της καί στόν Ραδιοφωνικό της Σταθμό. Στό ἄρθρο αὐτό τοῦ καθηγητῆ Κωνσταντίνου γιά πρώτη φορά στήν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας, ὁ ζηλωτής προφήτης Ἠλίας, ἀγωνιζόμενος κατ᾽ ἐντολήν τοῦ Θεοῦ ἐναντίον τῆς εἰδωλολατρίας καί ἐγκωμιαζόμενος ἀπό τήν Ἁγία Γραφή, τήν Πατερική Παράδοση καί τήν Ὑμνογραφία τῆς Ἐκκλησίας, ἐπικρίνεται ἀπό τόν ἀρθρογράφο, διότι μέ τήν σφαγή τῶν ἱερέων τῆς αἰσχύνης διέπραξε ἀποτροπιαστική πράξη, ἡ ὁποία δῆθεν ἀποδοκιμάσθηκε ἀπό τόν ἴδιο τόν Θεό. Δέν θά ἐπαναλάβουμε ἐδῶ ὅσα ἀναιρετικά αὐτῶν τῶν ἀθεμελίωτων ἰσχυρισμῶν γράψαμε στό δικό μας ἄρθρο.
Ἡ εἰσαγωγική αὐτή ἀναφορά μας ἁπλῶς ἐπιδιώκει νά συνδέσει τήν ἁγιομαχική αὐτή στάση τοῦ ἐν λόγῳ καθηγητῆ μέ νέα συνέχισή της πολύ χειρότερη, ἡ ὁποία πλήττει τήν πρώτη μεταξύ τῶν Ἁγίων, τήν ὑπερτέρα καί μείζονα σέ Ἁγιότητα καί τῶν Ἁγίων Ἀγγέλων, τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο. Συγκεκριμένα φυλλομετρώντας τό τεῦχος τοῦ «Ἐφημερίου», τῶν μηνῶν Σεπτεμβρίου-Ὀκτωβρίου τοῦ 2019 καί ἔχοντας κατά νοῦν τό κακό προηγούμενο τοῦ προηγουμένου τεύχους, ὅπου ὑπῆρχε ἡ ἀπαξιωτική γιά τόν προφήτη Ἠλία ἐκτίμηση, ἐπρόσεξα ὅτι ὁ ἴδιος συγγραφεύς ἐδημοσίευε καί πάλι σχόλιο σέ ἀνάγνωσμα τοῦ Ἑσπερινοῦ τῆς ἑορτῆς τοῦ Γενεθλίου τῆς Θεοτόκου, μέ τίτλο: «8 Σεπτεμβρίου: Τό γενέθλιον τῆς Ὑπεραγίας ἡμῶν Θεοτόκου καί ἀειπαρθένου Μαρίας. Σχόλιο στό Α´ Ἀνάγνωσμα τοῦ Ἑσπερινοῦ: Γεν. 28:10-17. Ἡ κλῖμαξ δι᾽ ἧς κατέβη ὁ Θεός».
--------------------------


Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...



Ἀποστομωτικόν ἄρθρον τοῦ ἐκλεκτοῦ Καθηγητοῦ π. Θεοδώρου Ζήση κατά τοῦ προτεσταντίζοντος ἁγιομάχου καί Θεοτοκομάχου «καθηγητοῦ» Μιλτιάδου Κωνσταντίνου.
----------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 30 Ιουνίου 2020 - 2:21 μ.μ. Γράφεις: «Ολα αυτά λένε πολλά για το ποιός έχει την ελέγχουσα συνείδησή και ποιός προσπαθεί να την ηρεμήσει με το σβήσιμο των σχολίων...».

Ἀπάντησις: Σᾶς παρακολουθῶ ἀπό τόν παρελθόντα Αὔγουστον καί ἔχω παρατηρήσει ὅτι δέν ἔχετε γράψει οὔτε ἕν οὐσιῶδες σχόλιον, οὔτε ἕν στοιχεῖον πού νά στηρίζῃ τόν οὐνιτισμόν σας. Μᾶς ἔχετε κουράσει μέ τίς ἀερολογίες σας τοῦ τύπου «πλανεμένο εἶναι τό σχόλιον τοῦ παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου». Τό γεγονός αὐτό, συνδυαζόμενον μέ τό γεγονός ὅτι γράφετε ἀνωνύμως, καθώς καί μέ τό γεγονός ὅτι ὁ διαχειριστής σᾶς ἔχει διώξει πολλές φορές, μέ εὐγενικόν πάντοτε τρόπον καί μέ τήν προτροπήν νά πᾶτε καί νά «σχολιάζετε» εἰς οὐνιτικά ἱστολόγια, ἀλλά ἐσεῖς ἐπιμένετε ἀγενῶς νά ἀραδιάζετε τίς ἀερολογίες σας ἐδῶ, μέ στόχον βεβαίως τήν δημιουργίαν συγχύσεως εἰς τούς ἐπισκέπτας πού δέν σᾶς ξέρουν, τά γεγονότα λοιπόν αὐτά ἀποτελοῦν ἰσχυράς ἐνδείξεις ὅτι εἶσθε πράκτορες τῶν Οὐνιτῶν, πιθανώτατα ἐπ' ἀμοιβῇ. Ἐκτιμῶ ὅτι ἐάν γράφατε κάποια ἐπιχειρήματα, καί ὄχι μόνον ἀέρα κοπανιστόν, ὁ διαχειριστής δέν θά τά ἔσβηνε. Ἀλλά, βεβαίως, δέν ἔχετε κάτι σοβαρόν νά πῇτε, παρά μόνον προφανεῖς διαστροφές τῆς Ἀληθείας, πού εἶναι χαρακτηριστικόν ὅλων τῶν αἱρετικῶν, τῶν ἀνοήτων, τῶν ἀγενῶν καί τῶν πληρωμένων πρακτόρων τῶν Οἰκουμενιστῶν-Οὐνιτῶν.

------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 30 Ιουνίου 2020 - 6:15 μ.μ. «Και τί κακό είχε το αρχικό σχόλιο που σβήσατε που έλεγε την αλήθεια ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν έχει κοινωνία με τον παλαιοημερολογιτισμό;»

-Καλημέρα, Γιάννη!
-Γιάννης: Κουκκιά σπέρνω!

Ποίαν σχέσιν ἔχει τό ἄρθρον μέ τό ἡμερολογιακόν ζήτημα; Βλέπεις πού ἀποδεικνύεις μόνος σου ὅτι εἶσαι σέ συντεταγμένην ὑπηρεσίαν (κοινῶς, πράκτωρ) νά ἀερολογῇς ἐναντίον τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ.; Οἱονδήποτε καί ἄν εἶναι τό θέμα τῆς ἀναρτήσεως, ὅταν ὑπάρχῃ σχόλιόν μου κάτω ἀπό αὐτήν, ἔρχεσθε, ἄν καί γνωρίζετε ὅτι εἶσθε ἀνεπιθύμητοι στόν διαχειριστήν τοῦ ἱστολογίου, ὁ ὁποῖος σᾶς ἔχει ζητήσει νά μήν ἐπισκέπτεσθε αὐτό τό ἱστολόγιον, ἐν τούτοις, ἔρχεσθε μέ τό ζόρι καί ἀραδιάζετε τίς ἀνούσιες κοτσάνες σας, πού εἶναι ἀπαραίτητον νά περιέχουν τήν πληροφορίαν ὅτι ἐγώ ἀκολουθῶ τό π.ἑ. Αὐτό καί μόνον ἀποδεικνύει τήν κακότητά σας. Αὐτή καθ' ἑαυτή ἡ πρᾶξις σας οὐδόλως μ' ἐνοχλῇ, διότι αὐτο-εξευτελίζεσθε. Στήν πραγματικότητα, γιά ἐμένα προσωπικῶς, τό μόνον κόστος αὐτῆς τῆς κακότητός σας εἶναι ὅτι μπαίνω νά δῶ τά σχόλια καί, ἀντί αὐτοῦ, βλέπω ἄλλ' ἀντ' ἄλλων! Μοῦ σπταλᾶτε τόν χρόνον, δηλαδή! Τό ἴδιο ἀκριβῶς παράπονον σᾶς ἔχει ἐκφράσει καί ὁ διαχειριστής. Διότι ἡ ἀκατάσχετος αὐτή ἀερολογία σας βλάπτει τήν φήμην τοῦ εὐλογημένου αὐτοῦ ἱστολογίου. Ἐν ἄλλαις λέξεσι, εἶσθε ὄργανα τοῦ Πονηροῦ. Γιά μερικά βρώμικα εὐρώ πού ἴσως σᾶς δώσουν οἱ Οἰκουμενισταί (=Σατανισταί) δείχνετε τήν κακότητα καί τήν ἀγένειάν σας. Ντροπή!