Ο ΥΠΕΡΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΝΤΕΛΗ -- τοῦ Ἰωάννου Μηλιώνη, ἐκπαιδευτικοῦ, μέλους τῆς Π.Ε.Γ.
Στὸ σημερινό μας ἄρθρο παρουσιάζουμε τὸ κλασικὸ προφὶλ τῆς ὀργανωμένης ἀποκρυφιστικῆς ὁμάδας ἢ σέκτας, μὲ τὸν ἀρχηγὸ της -θεό, γκουροὺ ἢ «διδάσκαλο»- τὸ σύνολο τῶν «πιστῶν» καὶ τὴν «διδασκαλία» της, ποὺ ὅσο κι ἂν φαντάζει ἀκραία στὸν ἁπλό, ἀνένταχτο ἄνθρωπο, δὲν παύει νὰ παρασύρει ἀνύποπτα θύματα. Τὸ ὑλικὸ ἔχει ληφθεῖ, μὲ κάποιες προσαρμογές καὶ προσθῆκες, ἀπὸ ἀντίστοιχο σχόλιό μας, ποὺ εἶδε τὸ φῶς τὸν Χειμώνα 2015 στὸ περιοδικὸ τῆς Π.Ε.Γ., «Διάλογος».
Δυστυχῶς, παρὰ τὴν παρέλευση τεσσάρων καὶ πλέον ἐτῶν καὶ παρὰ τὴν ἀναφορὰ τοῦ προβλήματος κι ἀπὸ ἄλλους φορεῖς, ἡ σέκτα «ζεῖ καὶ βασιλεύει», ἀναδιπλούμενη καὶ συνεχίζοντας νὰ ἐξαπατᾶ ἀνύποπτους συνανθρώπους μας.
Ἀλλ' ἐπὶ τοῦ θέματος. Ὁ φορέας ὀνομάζεται Overmind (Ὑπέρ-Νοῦς) καί προσφέρει, κατά τά λεγόμενα τοῦ ἱδρυτῆ του: «Ψυχική, Νοητική & Σωματική Αὐτοπραγμάτωση». Στήν σχετική ἱστοσελίδα3 δηλώνεται ὅτι: «Η Overmind εἶναι ἡ ἑταιρεία μέσω τῆς ὁποίας διοχετεύεται ἡ ἐνέργεια τοῦ Δασκάλου Δαυΐδ. Μέσω αὐτῆς θὰ διοργανώνονται σεμινάρια, μὲ σκοπὸ οἱ ἄνθρωποι νὰ ἔρχονται πιὸ κοντὰ στὴν ψυχή τους. Μέσω τῆς ἐνέργειας τοῦ Δασκάλου Δαυΐδ θὰ δονεῖται μέσα τους τὸ Φῶς, ἡ Ἀλήθεια καὶ θὰ ἐμφανίζεται ὁ δρόμος ποὺ πρέπει νὰ περπατήσουν γιὰ νὰ τιμήσουν τὴν ψυχή τους».
Ἡ πτώση τῆς Ῥωμανίας -- π. Γεώργιος Μεταλληνός
Τὰ αἴτια τῆς πτώσης
Ἀπὸ τὰ παραπάνω γίνεται φανερό, ὅτι ἡ πτώση τῆς Πόλης τὸ 1453 δὲν ἔγινε ἀπροσδόκητα, οὔτε μὲ αὐτὴν ἄρχισε ἡ τουρκοκρατία. Στὶς 29 Μαΐου 1453, ὅπως εἴδαμε, ἕνα μεγάλο μέρος τῆς Ρωμανίας ἦταν ἤδη κάτω ἀπὸ τοὺς Ὀθωμανούς, τοὺς Ἄραβες καὶ τοὺς Βενετούς. Ἀπὸ τὸ 1204 ἡ Πόλη δὲν μπόρεσε νὰ ἀναλάβει τὴν πρώτη της δύναμη καὶ ὅλα ἔδειχναν πὼς βαδίζει στὴν τελικὴ πτώση. Τὸ φραγκικὸ πλῆγμα ἐναντίον της ἦταν τόσο δυνατό, ποὺ ἀπὸ τὸ 13ο αἰ. ἡ Κωνσταντινούπολη ἦταν «μιὰ πόλη καταδικασμένη νὰ χαθεῖ».11 Ἡ ἅλωση ἦταν ἐξάλλου ἡ κατάληξη μιᾶς μακροχρόνιας ἀποσύνθεσης τῆς πολιτικῆς καὶ οἰκονομικῆς ὑπόστασης τοῦ Γένους. Ἀπὸ τὸ 13ο αἰ. ὁ Ἑλληνισμὸς εἶχε διασπαστεῖ καὶ διαμοιραστεῖ, στὸ μεγαλύτερο μέρος του, σὲ ξένους δυνάστες.
ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΑΡΘΕΝΕ... -- Orthodox Hymns
Τη Λ΄ (30η) Μαϊου, μνήμη του Οσίου Πατρός ημών ΙΣΑΚΙΟΥ ή ΙΣΑΑΚΙΟΥ, Ηγουμένου της Μονής των Δαλμάτων, του Ομολογητού.
Ισαάκιος ο Όσιος
Πατήρ ημών ήτο Σύρος το γένος, ήκμασε δε κατά τας ημέρας του βασιλέως Ουάλεντος
του Αρειανού, του βασιλεύσαντος κατά τα έτη τξδ΄ - τοη΄ (364 – 378). Τότε επεκράτει η αίρεσις
των Αρειανών, αι Εκκλησίαι των Ορθοδόξων είχον κλεισθή και όλοι εθρήνουν και
ωδύροντο. Κατά δε το τελευταίον έτος της βασιλείας του Ουάλεντος (378) συνήχθη
εις τον Δούναβιν πλήθος πολύ βαρβάρων Γότθων, οίτινες εμελέτων να ορμήσωσι κατά
της Κωνσταντινουπόλεως, συνάξας δε ο Ουάλης στρατεύματα εκίνησε κατ’ αυτών.
Η νέα παγκόσμια θρησκεία τού Σιωνισμού -- Του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη
"ὑμεῖς ἐκ τοῦ πατρός τοῦ διαβόλου ἐστέ"
Διαβάστε τι γράφει για τον ορισμό του Σατανά το καλύτερο λεξικο της αγγλικης γλώσας της Αμερικης, εφάμιλλο ίσως της Οξφόρδης : "(Σατανάς είναι) o άγγελος που κατα την Ιουδαϊστικη δoξασία διατάσσεται απο τον Θεον να βάζει σε πειρασμο τους ανθρώπους να αμαρτάνουν, να κατηγορει τους αμαρτωλους, να φέρνει σε πέρας την τιμωρία του Θεου". Τα ανωτέρω από :
http://ksipnistere.blogspot.gr/2012/11/blog-post_7081.html και σχολιάζουμε (*).
Μεγαλύτερη βλασφημία από αυτή δεν θα μπορούσε να υπάρξει. Δεν ξέρω αν ευσταθεί, διότι δεν με ενδιαφέρει η ιουδαϊστική δοξασία. Σημείωση, ποια απ΄ όλες έχει υπόψη του το καλύτερο λεξικό αγγλικής γλώσσας της Αμερικής;
Ο Αλεξανδρείας και οι Μονοφυσίται
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας,
θερμή υποδοχή επιφύλαξε την 18η Φεβρουαρίου ε. έ. Στον Πατριάρχη
Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρο τον Β΄ ο Μακ. Πατριάρχης της Αιθιοπικής Εκκλησίας κ.κ.
Παύλος, στην Αντίς Αμπέμπα. Ο Μακαριώτατος τίμησε τον Πατριάρχη της Αιθιοπίας,
απονέμοντάς του τον Μεγαλόσταυρο του Αποστόλου Μάρκου. Επιπλέον, το Αθηναϊκόν
Πρακτορείο Ειδήσεων μάς πληροφορεί ότι:
κατά τον εορτασμό της Κυριακής της Ορθοδοξίας στην Αντίς Αμπέμπα,
παρουσία του Πατριάρχου Αλεξανδρείας κ. Θεοδώρου «παρέστησαν, μεταξύ άλλων,
εκπρόσωποι του Πατριάρχη της Αιθιοπικής Ορθόδοξης Εκκλησίας Παύλου…
Ευχαριστώντας την Αιθιοπική Ορθόδοξη Εκκλησία και τον Πατριάρχη της Παύλο, για
την καλή συνεργασία, που έχουν με τον Μητροπολίτη Αξώμης Πέτρο, ο κ. Θεόδωρος
προσέφερε από ένα εγκόλπιο στους δύο Αιθίοπες Ιεράρχες, που παρέστησαν στην
πανηγυρική Θεία Λειτουργία». (Ο.Τ.
1823).
Ο Άγιος Νείλος ο Αγιορείτης
«Όταν πλησιάση ο καιρός
της ελεύσεως του Αντιχρίστου θα σκοτισθή η διάνοια των ανθρώπων από τα πάθη της
σαρκός και θα πληθυνθή σφόδρα η ασέβεια και η ανομία... Οι ποιμένες των
Χριστιανών Αρχιερείς και ιερείς θα είναι άνδρες κενόδοξοι, μη γνωρίζοντες
παντελώς την δεξιάν οδόν από την αριστεράν... Αι εκκλησίαι δε του Θεού θα
στερηθούν ευλαβών και ευσεβών Ποιμένων και αλλοίμονον τότε εις τους εν τω κόσμω
ευρισκομένους Χριστιανούς οι οποίοι θα στερηθούν τελείως την πίστιν, διότι δεν
θα βλέπουν από κανένα φως επιγνώσεως...»
Πλήν ο υιός του ανθρώπου ελθών άρα ευρήσει την πίστιν επί της γης;
|
Παπικὸς καρδινάλιος εἰς ἀναστάσιµον ὀρθόδοξον θείαν Λειτουργίαν!
ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
σχόλιό µας εἴχαµε ἀναφερθεῖ σὲ ἀπαράδεκτες οἰκουµενιστικὲς ἀπρέπειες. Μία ἀπὸ τὶς
πλέον ἀπαράδεκτες ἦταν αὐτὴ τοῦ «ἁγίου» Βοστώνης κ. Μεθοδίου, ὁ ὁποῖος εἶχε
πάει «µετὰ τῆς κουστωδίας» του στὸν παπικὸ ναὸ τῆς πόλεως, κατὰ τὴν Μ. Τρίτη τῶν
παπικῶν, γιὰ νὰ παραστεῖ στὸν «καθαγιασµὸ» τοῦ «ἁγίου ἐλαίου», νὰ µιλήσει καὶ νὰ
ἀποκαλέσει τὸν πρώην πάπα Παῦλο ΣΤ΄ «εὐλογηµένο»! Τὸ ἀλισβερίσι ὅµως δὲν
σταµάτησε ἐκεῖ ἀφοῦ «Ἀνταπόδοση τῆς ἐπισκέψεως ὑπῆρξε ἡ παρουσία τοῦ
Ρωµαιοκαθολικοῦ Ἀρχιεπισκόπου Βοστώνης, καρδιναλίου Sean O΄ Malley, στὸν Ὀρθόδοξο καθεδρικὸ Ναὸ τοῦ Εὐαγγελισµοῦ
τῆς Βοστώνης στὴν Ἀκολουθία τῆς Ἀναστάσεως. Ὁ καρδινάλιος Ὁ’ Malley µάλιστα
συµµετεῖχε κατὰ τρόπο λειτουργικὸ στὴν Ἀκολουθία τῆς Ἀναστάσεως, καθότι ἀνέγνωσε
τὸ ἑωθινὸ εὐαγγέλιο τῆς Ἀναστάσεως στὴν ἀγγλικὴ γλώσσα ἀµέσως µετὰ ἀπὸ τὸν
Μητροπολίτη Βοστώνης Μεθόδιο, ὁ ὁποῖος προέστη τῆς Ἱερῆς Ἀκολουθίας»! Εἶναι ὁλοφάνερο
πὼς ὁ «ἅγιος» Βοστώνης θεωρεῖ τὸν µεγαλοφραγκόπαπα ὡς κανονικὸ ἐπίσκοπο τῆς Ἐκκλησίας
καὶ γι’ αὐτὸ συλλειτουργεῖ µαζί του. Δὲν ὑπάρχει γιὰ ἐκεῖνον «σχίσµα», ἀλλὰ ἔκαµε
τὴν «ἕνωση τῶν ἐκκλησιῶν» ἐρήµην τῆς Ἐκκλησίας! Μὴ ἔχετε ἀµφιβολίες, ἡ «ἕνωση τῶν
ἐκκλησιῶν» ἔγινε στὰ «ὑψηλὰ κλιµάκια»! Τὸ µόνο ποὺ ἀποµένει εἶναι νὰ τὴ
«σερβίρουν» καὶ στὴ βάση! Ἀδέλφια µας ἀγρυπνεῖτε!
“Oρθόδοξος Tύπος” αριθ. φ. 2071
-----------------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἀγαπητοί τοῦ «Ὀ.Τ.», σταματήσατε ἐπιτέλους τά ἀχρικαιρίστικα κλαψουρίσματα τοῦ τύπου
"Μὴ ἔχετε ἀµφιβολίες, ἡ «ἕνωση τῶν ἐκκλησιῶν» ἔγινε στὰ «ὑψηλὰ κλιµάκια»! Τὸ µόνο ποὺ ἀποµένει εἶναι νὰ τὴ «σερβίρουν» καὶ στὴ βάση! Ἀδέλφια µας ἀγρυπνεῖτε!"
καί γράψατε «ἀδέλφια µας, ἀποτειχισθεῖτε!» Ἀλλά, πρίν τό γράψετε, πρέπει πρῶτα ἐσεῖς νά τό ἐφαρμόσετε! Καί πρίν ἀπό αὐτό, πρέπει νά κάψετε ὅσα ἀντίτυπα σᾶς ἔχουν ἀκόμη ἀπομείνει ἀπό τό αἱρετικόν βιβλίον «ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ»!
-----------------------------------------
"Μὴ ἔχετε ἀµφιβολίες, ἡ «ἕνωση τῶν ἐκκλησιῶν» ἔγινε στὰ «ὑψηλὰ κλιµάκια»! Τὸ µόνο ποὺ ἀποµένει εἶναι νὰ τὴ «σερβίρουν» καὶ στὴ βάση! Ἀδέλφια µας ἀγρυπνεῖτε!"
καί γράψατε «ἀδέλφια µας, ἀποτειχισθεῖτε!» Ἀλλά, πρίν τό γράψετε, πρέπει πρῶτα ἐσεῖς νά τό ἐφαρμόσετε! Καί πρίν ἀπό αὐτό, πρέπει νά κάψετε ὅσα ἀντίτυπα σᾶς ἔχουν ἀκόμη ἀπομείνει ἀπό τό αἱρετικόν βιβλίον «ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ»!
Στη Βουλή το νομοσχέδιο για την Παιδεία: Παραμένουν οι μειωμένες ώρες στα θρησκευτικά έρχεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
Κατατέθηκε στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», το οποίο επιφέρει αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης. Το σχέδιο νόμου αναμένεται να συζητηθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα και στη συνέχεια, μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας του στην Επιτροπή, θα τεθεί προς ψήφιση στην Ολομέλεια.
Στο πλαίσιο αυτό εισάγονται πιλοτικά νέες θεματικές στο υποχρεωτικό πρόγραμμα νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων από το επόμενο σχολικό έτος (2020-21). Τα εργαστήρια δεξιοτήτων οργανώνονται σε 4 θεματικούς κύκλους (Ευ ζην, Περιβάλλον, Κοινωνική Ενσυναίσθηση και Ευθύνη, Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία) και περιλαμβάνουν διάφορες επιμέρους θεματικές (ανά ηλικία), όπως π.χ. εθελοντισμός, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, οικολογική συνείδηση, πρόληψη από εξαρτήσεις, αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα, ρομποτική, νέες τεχνολογίες κ.α.
Η εισαγωγή των δεξιοτήτων αυτών προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και ποικίλα σχολεία κατά η διάρκεια της δημόσιας διαβούλευσης.
--------------------------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Εἰς κάθε λεπτόν τῆς ὥρας, οἱ γαλάζιοι, οἱ κόκκινοι, οἱ πράσινοι κ.λπ. Τσίπρες γκρεμίζουν ἕν παραδοσιακόν «κάστρον» καί εἰς τήν θέσιν του ἀνεγείρουν ἕν Διαβολικόν τοιοῦτον! Πάντα μέ τίς «εὐλογίες», ἤ τοὐλάχιστον μέ τήν σιωπηράν ἔγκρισιν, τῶν ψευδεπισκόπων! Μά τί οἶστρος καταστροφῆς καί ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ εἶναι αὐτός; Τόσον εἶναι τό μῖσος των ἐναντίον τῆς Ἑλλάδος καί τῆς Ὀρθοδοξίας! Ἐν τούτοις, οἱ ψευδο-έλληνες καί ψευδο-χριστιανοί, πού δέν ἀντέχουν χωρίς ἐκκλησιασμόν(!!!), τούς ψηφίζουν καί τούς ἀνέχονται! Ἀμβρόσιε, κόψε ἀπό τήν ψευδο-σύνοδον τοῦ κ. Λιάππη καί ἀπό ὅλες τίς ἄλλες καί πᾶρε τό φραγγέλιον! Ἀλλιῶς, οἱ Σατανισταί θά ψηφίσουν ὁσονούπω νόμον μέ τόν ὁποῖον θ' ἀπαγορεύσουν τήν Θείαν κοινωνίαν, ὅπως ἔχει ἤδη κάνει ἡ Γερμανία, καί οἱ ἀστυνομικοί, ἀντί νά κυνηγοῦν τούς ἐγκληματίας, ἐγχωρίους καί λαθρομετανάστας, θά κυνηγοῦν μέ ὑπερβάλλοντα ζῆλον τούς ἱερεῖς πού τυχόν δέν θά ὑπακούσουν! Ποῖος θά ἐφαντάζετο πρό μερικῶν δεκαετιῶν τήν ἀπερίγραπτον αὐτήν πτῶσιν τῆς Ἑλλάδος!
Στο πλαίσιο αυτό εισάγονται πιλοτικά νέες θεματικές στο υποχρεωτικό πρόγραμμα νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων από το επόμενο σχολικό έτος (2020-21). Τα εργαστήρια δεξιοτήτων οργανώνονται σε 4 θεματικούς κύκλους (Ευ ζην, Περιβάλλον, Κοινωνική Ενσυναίσθηση και Ευθύνη, Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία) και περιλαμβάνουν διάφορες επιμέρους θεματικές (ανά ηλικία), όπως π.χ. εθελοντισμός, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, οικολογική συνείδηση, πρόληψη από εξαρτήσεις, αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα, ρομποτική, νέες τεχνολογίες κ.α.
Η εισαγωγή των δεξιοτήτων αυτών προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και ποικίλα σχολεία κατά η διάρκεια της δημόσιας διαβούλευσης.
--------------------------------------------------