Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι απλά και μόνο η
αληθινή Εκκλησία. Είναι η μόνη αληθινή Εκκλησία! Αυτό σημαίνει ότι κάθε άλλη
χριστιανική κοινότητα, που αυτοαποκαλείται «εκκλησία», δεν είναι Εκκλησία του
Χριστού. Εκκλησία του Χριστού είναι μόνο η Ορθόδοξη Εκκλησία. Αυτή μόνο δεν
έχει «σπίλον ή ρυτίδα» αιρέσεως και κακοδοξίας! Όταν οι ποιμένες της Ορθόδοξης
Εκκλησίας γίνονται μέλη του λεγομένου «Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών», της
πανσπερμίας αυτής των αιρετικών «εκκλησιών», τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει, ότι οι
ανάξιοι ποιμένες της που την κατέστησαν μέλος του, είτε Πατριάρχες είναι, είτε
Αρχιεπίσκοποι, είτε επίσκοποι, είτε άλλοι κληρικοί και θεολόγοι, εξέπεσαν από
την Ορθόδοξη πίστη κι έγιναν αιρετικοί! Και όσοι, τους ακολουθούν και
«κοινωνούν» μαζί τους, απέναντι Θεού, είναι το ίδιο πράγμα. Είναι και αυτοί
εξίσου αιρετικοί και κακόδοξοι!
---------------------------
---------------------------
Ανώνυμος είπε...
Τα μυστήρια που τελούν
εφ΄όσον μετέχουν σε αιρετικές συνάξεις είναι εν χάριτι; Αν είναι υποδηλώνει ότι
ο Θεός δέχεται ή μάλλον παραχωρεί. Αν δεν είναι εν χάριτι τότε τί είναι; Δεν
είναι ορθόδοξοι; Όμως ξέρουμε ότι στις ορθόδοξες εκκλησίες υπάρχει Χάρις,
εμπειρικά το γνωρίζουμε. Άρα ο Θεός οικονομεί, παραχωρεί, ανέχεται. Για να μη
υπάρχει ΄Χαρις θα πρέπει να συνέλθει σύνοδος η οποία θα αποφανθεί και τότε μόνο
ξεκαθαρίζουν τα πράγματα. Πείτε μου τη γνώμη σας.
Ανώνυμος είπε...
Κοίταξε να δεις, οι
περισσότεροι ακολουθούν το νέο όπως λέγεται ημερολόγιο, βαπτίστηκαν και
μυρώθηκαν από ιερέα του νέου με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Κατόπιν μελετώντας την
όλη σηψαλαία κατάσταση και εφ΄όσον εντρύφησαν στα πονήματα αγίων πατέρων της
Εκκλησίας διαπίστωσαν πολλές παρεκτροπές που σημειώνονται σήμερα. Επέλεξαν τη
πατροπαράδοτη οδό, και εμπειρικά και βιωματικά έζησαν το μεγαλείο της ορθοδόξου
πίστεως που είναι ο σταυρός. Η Χάρις υπήρχε και υπάρχει,και βιώνεται άριστα
εφ΄όσον ακολουθεί κανείς πιστά την ορθή πίστη των πατέρων που μεταλαμπαδεύτηκε
μέχρι εμάς.
Τα μυστήρια που τελούν εφ΄όσον μετέχουν σε αιρετικές συνάξεις είναι εν χάριτι; Αν είναι υποδηλώνει ότι ο Θεός δέχεται ή μάλλον παραχωρεί. Αν δεν είναι εν χάριτι τότε τί είναι; Δεν είναι ορθόδοξοι; Όμως ξέρουμε ότι στις ορθόδοξες εκκλησίες υπάρχει Χάρις, εμπειρικά το γνωρίζουμε. Άρα ο Θεός οικονομεί, παραχωρεί, ανέχεται. Για να μη υπάρχει ΄Χαρις θα πρέπει να συνέλθει σύνοδος η οποία θα αποφανθεί και τότε μόνο ξεκαθαρίζουν τα πράγματα. Πείτε μου τη γνώμη σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα μυστήρια που τελούν εφ΄όσον μετέχουν σε αιρετικές συνάξεις είναι εν χάριτι; Αν είναι υποδηλώνει ότι ο Θεός δέχεται ή μάλλον παραχωρεί. Αν δεν είναι εν χάριτι τότε τί είναι; Δεν είναι ορθόδοξοι; Όμως ξέρουμε ότι στις ορθόδοξες εκκλησίες υπάρχει Χάρις, εμπειρικά το γνωρίζουμε. Άρα ο Θεός οικονομεί, παραχωρεί, ανέχεται. Για να μη υπάρχει ΄Χαρις θα πρέπει να συνέλθει σύνοδος η οποία θα αποφανθεί και τότε μόνο ξεκαθαρίζουν τα πράγματα. Πείτε μου τη γνώμη σας.
Από τα σαράντα μου (τώρα είμαι 76), που με έφερε ο Κύριος στην Εκκλησία Του, μελετώ συνεχώς και δεν είμαι σε θέση με βεβαιότητα να αποφανθώ για τίποτε...
Χαρακτηριστικό γνώρισμα πλανεμένου και μπερδεμένου η ομολογία του διαχειριστή....
ΔιαγραφήΑντισχισματικός
Κοίταξε να δεις, οι περισσότεροι ακολουθούν το νέο όπως λέγεται ημερολόγιο, βαπτίστηκαν και μυρώθηκαν από ιερέα του νέου με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Κατόπιν μελετώντας την όλη σηψαλαία κατάσταση και εφ΄όσον εντρύφησαν στα πονήματα αγίων πατέρων της Εκκλησίας διαπίστωσαν πολλές παρεκτροπές που σημειώνονται σήμερα. Επέλεξαν τη πατροπαράδοτη οδό, και εμπειρικά και βιωματικά έζησαν το μεγαλείο της ορθοδόξου πίστεως που είναι ο σταυρός. Η Χάρις υπήρχε και υπάρχει,και βιώνεται άριστα εφ΄όσον ακολουθεί κανείς πιστά την ορθή πίστη των πατέρων που μεταλαμπαδεύτηκε μέχρι εμάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαρακτηριστικό γνώρισμα πλανεμένου και μπερδεμένου η ομολογία του διαχειριστή....
Αντισχισματικός
Ο Κύριος δεν έδωσε στους δούλους Του πνεύμα δειλίας. Πως γίνεται εσύ ο μη πλανεμένος να έχεις πνεύμα δειλίας σε χείριστο βαθμό ώστε να φοβάσαι να γράψεις ακόμη και το Βαπτιστικό σου όνομα;
οὐ γὰρ ἔδωκεν ἡμῖν ὁ Θεὸς Πνεῦμα δειλίας... (Β΄ Τιμ. α: 3 - 9)
Γιατί έσβησες την απάντηση;;
ΔιαγραφήΓράφεις κάτι και δεν θέλεις να σου απαντήσουν;;
Σου απάντησαν ότι ποιός σου είπε ότι ο Αντισχισματικός έχει δειλία;;;
Απλά δεν έχει κενοδοξία και δεν χρειάζεται.
Τί κακό βλέπεις στην απάντηση και την έσβησες;
Οταν γράφεις κάτι ν' ανέχεσαι και τις απαντήσεις σ' αυτό που γράφεις!!
@ 19 Ιουνίου 2020 - 3:53 μ.μ. «Πως γίνεται εσύ ο μη πλανεμένος να έχεις πνεύμα δειλίας σε χείριστο βαθμό ώστε να φοβάσαι να γράψεις ακόμη και το Βαπτιστικό σου όνομα;»
ΑπάντησηΔιαγραφήἈγαπητέ μου Κωνσταντῖνε, νομίζω ὅτι ἡ ἀπάντησις στό ἐρώτημά σου εἶναι ἁπλῆ: Ἐπί ἕν σχεδόν ἔτος, ἔχουμε διαπιστώσει ὅτι ὁ «Ἀντισχισματιός», ὁ «Ὀρθόδοξος» κ.ἄ., πού εἶναι πιθανόν νά εἶναι ἕν καί τό αὐτό ἄτομον πού ἀλλάζει προσωπεῖα, γράφουν συνεχῶς ἀέρα κοπανιστόν, ψεύδη, διαστροφές κ.λπ., συμπεριφερόμενοι ὡς Οὐνῖται, καί εἶναι μᾶλλον πληρωμένοι κράχται τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Σ' ἐρωτῶ: Ἐσύ θά ἔγραφες τέτοιες κουταμάρες ἐπωνύμως;
Γιατί ο διαχειριστής σβήνει τις απαντήσεις στις άδικες κατηγορίες και μπουρδολογίες;;;
ΔιαγραφήΔεν έχουν δικαίωμα οι Ορθόδοξοι σχολιαστές ν' απολογηθούν;;
Θέλει μονομερώς να υπάρχουν μόνο οι άδικες κατηγορίες και μπουρδολογίες χωρίς τις σωστές απαντήσεις;;
Κρίμα στον διαχειριστή για την απαράδεκτη συμπεριφορά του!!!
Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ο διαχειριστής σβήνει τις απαντήσεις στις άδικες κατηγορίες και μπουρδολογίες;;;
Εκτός της δειλίας σου να γράφεις το όνομά σου, δεν είσαι έξυπνος διότι είσαι ο μόνος που χρησιμοποιεί τις λέξεις:μπούρδες, μπουρδολογίες
Καλή σου ημέρα (εδώ, τώρα αρχίζει η ημέρα του Θεού), και καλό φωτισμό!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Κώστα,
ΔιαγραφήΚαι ποιός σου είπε ότι ένας δεν μπορεί να δει τι λέξεις χρησιμοποιεί ο άλλος και να τις χρησιμοποιεί και αυτός;
Και άκομα πού ξέρεις αν πρόκειται για ομάδα Αμισθων Ορθόδοξων που χρησιμοποιούν τις ίδιες λέξεις;
Αλλά το ζήτημα δεν είναι αυτό. Είναι η ξεκάρφωτη κατηγορία για δειλία σε όποιον δεν βάζει το όνομά του.
Καλημέρα σου.
Bιβλιο με τίτλο O Oικουμενισμος δίχως μάσκες , των εκδόσεων Ορθόδοξου Tυπου . To περιεχόμενο του είναι ε ν τ υ π ω σ ι α κ ο με διαχρονική α ξ ί α .
ΑπάντησηΔιαγραφή