… Ας έλθουμε όμως και σ΄εκείνους τους γέροντες, που έχουν
το χάρισμα του πνευματικού. Υπάρχουν παλαιοημερολογίτες πνευματικοί, που
εξομολογούν πιστούς νεοημερολογίτας χωρίς να τους θεωρούν αιρετικούς και να τους
υποχρεώνουν να αποτειχισθούν. Και για να μη δημιουργήσουμε προστριβές στις συμπαθέστατες
τάξεις των παλαιοημερολογιτών, αναφερόμεθα σε δύο κεκοιμημένους πνευματικούς,
τον π. Νεόφυτο Καλοφούντη και τον π. Νήφωνα Αστυφίδη, οι οποίοι κάτω από το
πετραχήλι τους ανέπαυσαν πολλές ψυχές νεοημερολογιτών. Ο π. Νεόφυτος μάλιστα
κατά τα πρώτα έτη του σχίσματος ακολουθούσε αυστηρή τακτική έναντι των
νεοημερολογιτών και δεν τους εδέχετο στην εξομολόγησι, μέχρις ότου τον
επετίμησε ο ίδιος ο Κύριος λέγων· «Γιατί διώχνεις τα παιδιά μου;».
(Περιοδικό «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ» αριθμός τεύχους 391).
(Περιοδικό «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ» αριθμός τεύχους 391).
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί τα σβήσατε τα σχόλια; Τί πείραζαν τα σχόλια που έλεγαν τις αλήθειες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έλεγαν τα σχόλια φίλε, μπορείς να μας πεις; Γιατί τα έσβησε ο κ. Κωνσταντίνος;
ΔιαγραφήΈλεγαν ότι ο Κώστας και ο Δ.Χ. είναι Οικουμενιστές γιατί θέλουν να υπάρχει ένωση Ορθοδόξων,σχισματικων και αιρετικών. Τα 4 τελευταία σχόλια δεν ξέρω τι έγραφαν.Μπορει να έγραψε ο Στάθης βλακειες και να ανάγκασε τον Κώστα να τα εξαφανήσει.
ΔιαγραφήΤα πρώτα σχόλια ήταν ήπια και απλά έλεγαν να μην παρουσιάζετε μόνο ορισμένα που σας βολεύουν στις ιδεολογίες σας, αλλά όλα όσα έγραψε το περιοδικό "Ο ΣΤΑΥΡΟΣ" για τους παλαιοημερολογίτες και τον παλαιοημερολογιτισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί κακό έλεγαν τα 3-4 πρώτα σχόλια;
Δεν αντέχει την αλήθεια ο Κώστας ο βοσκός.
ΔιαγραφήΔεν θυμάσαι καλά 2:57. Το πρώτο σχόλιο έλεγε ότι βάζει τα μισά που τον βολεύουν, εννοούσε από το περιοδικό "Ο ΣΤΑΥΡΟΣ" .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Διαχειριστής τον προκάλεσε να εξηγήσει τί εννοεί διότι δεν χρεώνεται και δεν είναι όλοι της ίδιας διανοητικής δύναμης.
Ο πρώτος σχολιαστής τότε εξήγησε ότι το περιοδικό "Ο ΣΤΑΥΡΟΣ" και ο διευθυντής του, ήταν εναντίον της ιδεολοψίας των παλαιοημερολογιτών για τις 13 ημέρες και ήταν αντίθετοι στις απόψεις του π. Θ. Μαύρου που τον προβάλλει συχνά ο Διαχειριστής μέσα από το μπλογκ του.
Τί το κακό είχαν αυτά και τα έσβησε;
"Εγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι πᾶς ὁ ὀργιζόμενος τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ εἰκῇ ἔνοχος ἔσται τῇ κρίσει· ὃς δ' ἂν εἴπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, Ρακά, ἔνοχος ἔσται τῷ συνεδρίῳ· ὃς δ' ἂν εἴπῃ, Μωρέ, ἔνοχος ἔσται εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός" (ΜΑΤΘ. 5,22).
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασιλια του λόγου,πως διαστεφουν αυτήν την παραβολή ο τσοπάνος Κώστας και ο Χατζηνικολάου. Για πες μας, μπορεί να έχει ενδιαφέρον το σχόλιό σου. Τι γράφει ο κ. Τσακιρογλου για αυτήν την παραβολή;
ΔιαγραφήΟ Τσακίρογλου και ο Χατζηνικολάου λένε ότι το χωράφι που λέει ο Χριστός είναι η Εκκλησία, ενώ το χωράφι είναι ο ΚΟΣΜΟΣ!Νομίζουν οι ταλαίπωροι ότι η ΠΑΡΑΒΟΛΉ ΤΩΝ ΖΙΖΑΝΙΩΝ μας λέει ότι και οι αιρετικοί ανήκουν στο Σώμα του Χριστού(καθαρός Οικουμενισμος, όπως λέει και ο π. Τρικαμηνάς). Τα ίδια πιστεύει και ο ιστολόγος Κωνστ. Α.!
ΔιαγραφήΔιάβασε το αιρετικό άρθρο του Τσακίρογλου στο ιστολόγιο "Ορθοδοξία και Οικουμενισμός".
Αυτό το αντίχριστο άρθρο θα απαντηθεί με βιβλίο μας.
Δεν είχαν ύβρεις τα πρώτα σχόλια.
ΔιαγραφήΑνώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αντέχει την αλήθεια ο Κώστας ο βοσκός.
Ταλαίπωρε αδελφέ μου, διαθέτω περίπου δέκα ώρες την ημέρα επτά ημέρες την εβδομάδα για να υπηρετώ την αλήθεια με τη Χάρη του Κυρίου. Δεν ήθελα αυτή την εργασία του ιστολογίου και με πίεσαν οι αδελφοί της Ελληνοκαναδικής Αδελφότητας για πολλούς μήνες. Δεν έχω θεολογικές γνώσεις ούτε γνωρίζω ορθογραφία και συντακτικό της ελληνικής γλώσσας. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν γράφω σχεδόν ποτέ κείμενά μου στην πρώτη σελίδα. Στην πρώτη σελίδα όπως βλέπεις έχω οδηγό την Κυρία Θεοτόκο. Την παρακαλώ να ελαττώνει συνεχώς την επισκεψιμότητα του ιστολογίου μου ως ένδειξη να σταματήσω από αυτή την εργασία. Και όσο εγώ παρακαλώ να ελαττώσει την επισκεψιμότητα τόσο την ανεβάζει!
Τώρα, σχόλια εναντίον των αδελφών μας του Πάτριου με την ψευδή κατηγορία της ημερολατρίας θα εξαφανίζονται τάχιστα. Είμαι μαζί με τον υπέροχο λαό του 1924 που παρέμειναν στο Πάτριο. Μετά το 1935 δεν τοποθετούμαι, και δεν συμφωνώ με την διάσπαση, γι' αυτό και παραμένω στο νέο και είμαι μαζί με τον π. Ζήση, π.Τρικαμηνά, π. Αγελακάκη κ.λ.π.. Δυστυχώς βλέπω και σε εμάς τους αποτειχισμένους να γίνονται διαμάχες και παρατάξεις, ό,τι ακριβώς και στο λαό του Πάτριου...
Του Ευστάθιου Μοσχοβίτση του έβαλα την ιστοσελίδα του στα φιλικά μου, και ύστερα από λίγο μου ζήτησε να την βγάλω για να μην μολύνεται με τις άλλες ιστοσελίδες. Από σεβασμό το έκανα. Τώρα κάθε ημέρα χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα της "ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΦΩΝΗΣ" για να προωθεί τις δικές του ιδέες. Αυτό δεν θα συνεχιστεί άλλο. Μια τεχνική λεπτομέρεια: όταν σβήνεται το σχόλιό του σβήνονται δυστυχώς και τα σχόλια που απαντούν σε αυτόν. Γι' αυτή την περίπτωση λυπάμαι αλλά δεν μπορώ εγώ να κάνω τίποτε. Είναι της Google πρόβλημα.
Αυτά προς το παρόν.
To πρόβλημα δεν είναι εκείνοι που έχουνε μια λάθος άποψη (κι εγώ θεωρώ άκυρα τα Μυστηρια Οικουμενιστών), αλλά ο π. Ευθύμιος που κάνει τα ίδια τα οποία με στόμφο καταγγέλει
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού λοιπον οικονομησε μόνος του, ως Συνοδος, τα Μυστηρια των Οικουμενιστων, προχωρησε κι ακομα παραπέρα και δεν τα θεωρει (λανθασμενως) κατ΄οικονομία έγκυρα αλλά απλώς έγκυρα. Καθότι τους στελνει να παρουνε Μυστηριο Γαμου-Βαπτισεως στους Οικουμενιστες, λεγοντας το παρακάτω απιστευτο, ο υποτιθέμενος ακολουθος του Αγιου Θεοδώρου :
...Αν πάλι τα ετελούσα και δεν επέτρεπα κατ'ακρίβεια στους Ορθοδόξους να τα παίρνουν από τους Οικουμενιστές θα με κατηγορούσαν,ασφαλώς έτι περισσότερο,για τη δημιουργία σχίσματος,δικής μου Εκκλησίας κλπ.
Νοιάζεται δηλαδή τι θα πούνε οι αιρετικοί και το θεωρεί Οικονομία να στείλει συνειδητους Πιστους να πάρουνε Μυστηριο από αιρετικούς, που μεχρι πριν λιγα χρονια ελεγε ότι εχουνε ακυρα Μυστηρια και τωρα τα Βαπτισε αλλιως (κι ο Κυριος φαίνεται υπάκουσε). Όταν ο Άγιος Θεόδωρος έλεγε ούτε να συντρώγουμε
Το τελείως παρανοϊκό όμως, που δείχνει ότι τα θεωρει απλως έγκυρα, είναι όταν είπε ότι δεν μπορει να τελέσει Βάπτιση, γιατί :
''το μυστήριο του βαπτίσματος τελείται συγχρόνως με το μυστήριο του χρίσματος το οποίο χρίσμα δεν το τελεί ο ιερεύς,αλλά απλώς το μεταδίδει''!!!
Το τελευταίο το διάβασα σε σχόλιο του κ. Σιδέρη Μπουκτάρη, εδω
http://opaidagogos.blogspot.com/2017/12/blog-post_53.html
κι ουδεμία διάψευση έχω διαβάσει περί αυτών
ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, κατ΄οικονομία (και σε μερικές περιπτώσεις) δεχονταν οι Πατερες (εν Συνόδο) τον τυπο Μυστηριων αιρετικών (όπως τους ονομάτιζε ο π. Ευθυμιος, με ακυρα Μυστηρια, και προ Κολυμπαριου) και μύρωναν τον Πιστό, για την ελλειπούσα Αγιαστική Χάρη του Μυστηρίου.
Τόσο σανό τρώτε βρε παιδιά ;
και με στόμφο κατηγορείτε κι εσείς άλλους...
Όταν ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς έγραφε περί ακύρων μυστηρίων και με ποιο τρόπο (πότε κι από ποιους) γίνεται η Οικονομία
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://apotixisi.blogspot.com/2014/10/blog-post_17.html
...Ἐδῶ φαίνεται ξεκάθαρα ὅτι τά περιστατικά αὐτά τῶν Ἁγίων, οἱ ὁποῖοι κατόπιν ἔλαμψαν διά τῆς ὁμολογίας, καμμία σχέσι δέν ἔχουν μέ τό νά κολλήσωμε τήν ἐτικέτα τῶν ἐγκύρων μυστηρίων στούς Οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι βαδίζουν ἐντελῶς ἀντίθετο δρόμο ἀπό αὐτούς τούς Ἁγίους καί ἐν πάσῃ περιπτώσει δέν τούς ἐδέχθη ἤ τούς ἀπεκατέστησε, ἔστω κατ’ οἰκονομίαν, κάποια ὀρθόδοξος ὄντως Σύνοδος, οὔτε φυσικά αὐτοί μετενόησαν. Ἄλλωστε ποτέ δέν ἀνεγνωρίσθη κάτι ὡς ἔγκυρο στούς αἱρετικούς, ἐφ’ ὄσον αὐτοί εὑρίσκοντο στήν πλάνη καί στήν αἵρεσι.
....Ἐδῶ πρέπει νά διευκρινισθῆ ὅτι τό νά δεχθῆ ἡ Ἐκκλησία κάτι ὡς ἔγκυρο, ἐνῶ ἐτελεῖτο ἀπό αἱρετικούς, δέν σημαίνει ὅτι ὅταν ἐτελεῖτο ἦτο ἔγκυρο, ἀλλά ὅτι καθίσταται κατ’ οἰκονομίαν ἔγκυρο λόγῳ κάποιας ἀνάγκης ἤ ποιμαντικῆς διακρίσεως τῆς Ἐκκλησίας. Αὐτό τό ἔπρατταν οἱ Πατέρες, ὅπως βλέπομε, γιά τά μυστήρια τοῦ βαπτίσματος καί τῆς ἱερωσύνης. Γιά τή Θ. Λειτουργία καί τά ἄλλα μυστήρια δέν βλέπομε νά τά ἀναγνωρίζουν οἱ Πατέρες, γιατί προφανῶς δέν ὑπῆρχε κάποια ἀνάγκη ἀπό αὐτές πού προαναφέραμε.
….Ἐφ’ ὅσον λοιπόν τά ἀνεγνώρισε ἡ Ἐκκλησία, ἀπέκτησαν ἐγκυρότητα καί δέν τά ἀνεγνώρισε διότι ἦταν ἔγκυρα ὅταν ἐτελοῦντο, ἤ γιατί ἡ αἵρεσις ἦταν μικρή κ.λπ.
Φίλε Σταύρο Τ.,δεν διαβάζεις αυτά που γράφεις στο σχόλιό σου!
ΔιαγραφήΑφού ο άνθρωπος λέει "... και δεν τα αναγνώρισε διότι ήταν έγκυρα όταν ετελούντο", εσύ γιατί γράφεις ότι "δέχονταν οι Πατέρες τον τύπο (των) Μυστηρίων (των) αιρετικών";
Μπορείς να απαντήσεις εσύ στις δύο ερωτήσεις μας(γιατί ο ιστολόγος λέει ότι δεν γνωρίζει Θεολογία και τον κ.Χατζηνικολάου τον ψάχνει η Αγγελική);
Ποιά είναι η Αγγελική; Και γιατί τον ψάχνει;
ΔιαγραφήΕίναι η κυρία Νικολούλη που τον ψάχνει για να απαντήσει στις ερωτήσεις μας.
ΔιαγραφήΕρώτηση στον 5:37:
Ποιο είναι το χωράφι της ΠΑΡΑΒΟΛΉΣ ΤΩΝ ΖΙΖΑΝΙΩΝ(ο ιστολόγος θα πιστεύει ότι είναι η Εκκλησία,ο κ. Χατζηνικολάου πιστεύει ότι είναι η Εκκλησία,ο δέ Σταύρος Τ. μας λέει ότι δεν έχει χρόνο να απαντήσει)
Mην μου πεις ότι δεν αντιλαμβάνεσαι 5.23 ότι όταν γραφω "δεχονταν οι Πατέρες κ.τ.λ" εννοείται εκ των υστερων. Και δεν τα δεχονταν παντα. Δεν θα παει λοιπον καποιος σημερα να πει ότι θα παρω Μυστηριο από κει γιατι θα γινει σιγουρα Συνοδος Ορθοδόξων κι οι Πατερες σιγουρα θα τα αναγνωρισουνε. Και πολύ μεγαλο ρόλο παίζει η προαιρεση, απέναντι στον Κυριο. Όταν δηλαδή εν γνωσει πας εκει. Η μονη Οικονομια που σε μενα θα φαινοτανε λογικη, καθως Συνοδος Ορθοδοξων δεν φαινεται στον οριζοντα, θα ήτανε να δεχτει απλά τον τύπο του Μυστηρίου Βαπτίσεως - Γάμου (ΑΝ έγινε σωστά κι όχι π.χ. αβουτηχτα=αβάπτιστα παιδια) και να ΜΥΡΩΣΕΙ αυτούς τους προσερχομενους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τα περι Αγιαστικης Χαριτος που δεχεται ο π. Ευθυμιος στο Χρισμα Οικουμενιστων (δηλαδή απλώς έγκυρα), δεν απαντησες τιποτα…..
Ουτε βλεπω ποιες είναι οι ερωτήσεις σου, ουτε εχω και χρονο για ασκοπες κουβέντες. Παρε σοβαρη θεση απέναντι στα τραγελαφικα του π. Ευθυμιου και τοτε θα σε παρω κι εγω στα σοβαρά
Αφησέ το φίλε,δεν στροφάρει καθόλου ο νους σου.Ούτε ξέρεις να διαβάζεις,ούτε ξέρεις να γράφεις, ούτε χρόνο έχεις.Τι απαντήσεις να δώσεις αν ξαναγράψω τις ερωτήσεις;
ΔιαγραφήΜία χαρά τα γράφει ο άνθρωπος.Δεν αναγνωρίζει μυστήρια στους αιρετικούς και στους σχισματικούς.Δεν αναγνωρίζει μυστήρια στους αιρετικούς η Εκκλησία.
Να δεχτεί με Μύρωμα όσους προσέρχονται εκ των υστέρων κι όχι να τους στελνει ο ίδιος (εγκληματικώς) να παρουνε Μυστήριο από αιρετικους
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή να κάνει αυτά που έκαναν οι Παλαιοημερολογίτες και να αγριέψει τους ανθρώπους;Τι είναι αυτά που γράφεις;Αυτά μόνο οι Γ. Ο. Χ. τα κάνουν.Θα είσαι και εσύ Παλαιοημερολογίτης.Κρίμα!
ΔιαγραφήΧαίρομαι παρά πολύ που δεν στροφάρω, όπως εσείς
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε άξιοι του σανό που τρώτε
Πάγαινε κι εσυ το παιδί σου στους αιρετικούς, να το "αγιάσουνε", με ευλογία Τρικαμηνά
Είστε άξιοι του σανό(ύ) που τρώτε; Ποιο είναι το σανό φίλε; Αλβανός Παλαιοημερολογίτης είσαι; Αφού οι αιρετικοί δεν μπορούν να αγιάσουν τα παιδιά μας, γιατί να πάω;Εσύ που τα αγιάζεις φίλε,στον Καρπαθάκη Ματθαίο ή στον Καβουρίδη Χρυσόστομο;
ΔιαγραφήΠοιό είναι το χωράφι της ΠΑΡΑΒΟΛΉΣ ΤΩΝ ΖΙΖΑΝΙΩΝ, η Εκκλησία ή ο κόσμος; Για πες μας αδελφέ! Οι αιρετικοί είναι εντός Εκκλησίας ή εκτός; Τι λέει ο π. Τρικαμηνάς;
και μετά να λέτε Οικουμενιστες τους άλλους !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτα αποτελέσματα της οίησης θα τρέλαιναν ολόκληρο τον επιστημονικό κόσμο
Γιατί δεν είναι Οικουμενιστής ο κ. Χατζηνικολάου που λέει ότι το χωράφι της ΠΑΡΑΒΟΛΉΣ ΤΩΝ ΖΙΖΑΝΙΩΝ είναι η Εκκλησία και όχι ο ΚΟΣΜΟΣ;
ΔιαγραφήΑφού σου απαντάει ο Τρικαμηνάς, ότι είναι εντός, τί σε νοιάζει τι θα πω εγω το Αλμπάνι ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασα λίγο τα κείμενά του για τα μυστήρια και βλέπω ότι λες ψέματα.Αφου γράφει ότι είναι εκτός Εκκλησίας οι αιρετικοί!
ΔιαγραφήΞέρεις την εξήγηση της ΠΑΡΑΒΟΛΉΣ ΤΩΝ ΖΙΖΑΝΙΩΝ που την διαστρέφει ο κ. Χατζηνικολάου και ο αιρετικός διαστροφέας της Αγίας Γραφής Αδαμάντιος Τσακίρογλου;
Ποιό είναι το χωράφι, είναι ο κόσμός ή είναι η Εκκλησία; Μα δεν διαβάζει κανένας τον Χρυσόστομο;
@ 19 Φεβρουαρίου 2020 - 1:16 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοῦ ἔχω ἤδη γράψει ὅτι δέν ἐπιθυμῶ ν' ἀσχολοῦμαι μαζί σου, ὦ «Βασιλεῦ τοῦ λόγου»(!!!), διότι σέ θεωρῶ μέλος κάποιας σέκτας καί ὄχι ὡς «ἀδελφόν». Τώρα βλέπω ὅτι γράφεις καί γελοῖα ψεύδη ἐναντίον μου, ὅπως ὅτι δῆθεν ἐγώ διέστρεψα τήν ΠΑΡΑΒΟΛΗΝ ΤΩΝ ΖΙΖΑΝΙΩΝ!!! Δεῖξε μου, ὦ «Βασιλεῦ τοῦ λόγου»(!!!), πότε ἐγώ προσπάθησα νά ἑρμηνεύσω τήν ἐν λόγῳ παραβολήν καί τήν διέστρεψα;
Tα κείμενα του 2014 διαβασες του Τρικαμηνά ;
ΑπάντησηΔιαγραφήτα φρέσκα (λόγια και κυρίως πράξεις) δεν τα λαμβάνεις υπόψιν ;
αρέσκεσαι να παιζεις την κολοκυθιά με τον ….εαυτό σου
Eρωτώ διά τελευταίαν φοράν τους δύο σχολιαστάς(Σταύρον Τ. και Δημήτριον Χατζηνικολάου) :
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοίο είναι το χωράφι της ΠΑΡΑΒΟΛΉΣ ΤΩΝ ΖΙΖΑΝΙΩΝ,είναι η Εκκλησία ή είναι ο κόσμος; Ας δώσουν μια απάντηση για να καταλάβουν την πλάνη τους, στην οποία πλάνη τους οδήγησε η άγνοια της εξηγήσεως της Αγίας Γραφής από τον μεγαλύτερο Πατέρα της Εκκλησίας Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
Όπως λέει και ο Μέγας Βασίλειος,από την άγνοια και την διαστροφή της Αγίας Γραφής υπάρχουν οι διαιρέσεις.
Διαβάστε την εξήγηση της ΠΑΡΑΒΟΛΉΣ ΤΩΝ ΖΙΖΑΝΙΩΝ από τον Χρυσόστομο Αντιοχείας(υπάρχει και στο διαδίκτυο).
Συνάνθρωπε Δημήτριε Χατζηνικολάου,απάντησε στην ερώτηση μας και θα καταλάβεις την διαστροφή που κάνεις στην Αγία Γραφή(και αν απαντήσεις θα γράψω και πως διαστρέφεις με τα σχόλιά σου την ΠΑΡΑΒΌΛΗ ΤΩΝ ΖΙΖΑΝΙΩΝ).
@19 Φεβρουαρίου 2020 - 10:44 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήὍπως σοῦ ἔγραψα καί εἰς τό προηγούμενον σχόλιόν μου, ὦ «Βασιλεῦ τοῦ λόγου»(!!!), δεῖξε μου πότε ἐγώ προσπάθησα νά ἑρμηνεύσω τήν ἐν λόγῳ παραβολήν καί τήν διέστρεψα! Ποτέ! Λοιπόν, ψεύδεσαι καί μέ συκοφαντεῖς! Σοῦ ἔγραψα ἐπίσης εἰς τό προηγούμενον σχόλιόν μου ὅτι σέ θεωρῶ μέλος κάποιας σέκτας καί ὄχι ὡς «ἀδελφόν». Συνεπῶς, διά ποῖον λόγον νά ἐμπλακῶ εἰς «διάλογον» μαζί σου; Τέλος!