π. Νικόλαος Δημαράς: Έχουν όλα εξηγηθεί πολυμερῶς καί πολυτρόπως.

Ἐμείς δεν είμαστε κάποια Σύνοδος στήν ὁποία ἀνήκουμε. Εἴμαστε ἡ συνέχεια τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας στήν Ἑλλάδα μετά τό 1924. Ὡς ἡ συνέχεια τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μετά τό 1924, ἡ Ἐκκλησία μας ἀποφασίζει ποιούς, πότε καί πῶς θά τούς δεχθεῖ καί πάντως ὅχι ὅλους, ὅπως τονίζεται καί ἀπό τόν Ἅγιο Νικόδημο τόν Ἁγιορείτη στό Πηδάλιον τῆς Ἐκκλησίας μας. Το ἀνωτέρω κείμενο είναι του αδελφού Ιοάν, Ρουμάνου Ιερέως. Οι θέσεις του απηχούν καί τις θέσεις της Συνόδου μας καί συμφωνώ καί προσωπικά μέ κάποιες διορθώσεις καί συμπληρώσεις πού δημοσιεύω στού "Κολλυβάδες". Το δεν " διαβεβαιοί" έχει εξηγηθεί εξαντλητικά. Σημαίνει ξεκάθαρα ότι, ὄταν ἡ Σύνοδος δέχεται κάποιον εκ των Νεοημερολογιτών ή των Οικουμενιστών, τον δέχεται κατ' ακρίβειαν βαπτίζοντάς τον ή κατ΄ οικονομίαν με άγιον Μύρον, μυρώνοντάς τον. Με το να τον δεχθεί με έναν από τους δύο τρόπους δεν σημαίνει, ότι ἀναγνωρίζει μυστήρια έξω από το Σώμα της Εκκλησίας μας, δεν επικυρώνει δηλ. μή ὑπάρχοντα μυστήρια, ἀλλά προσερχομένων τῶν Νεοημερολογιτῶν ἤ τῶν Οἰκουμενιστῶν τούς ἀποκαθιστά. Τούς λαϊκούς διά βαπτίσματος ή ὅπωσδήποτε διά μύρου, καί τους κληρικούς διά χειροθεσίας ή ὅπως κρίνει η Εκκλησία κατά τό μνημειώδες κείμενο. Πράγμα το ὁποῖο έκαναν όλες οἱ Οἰκουμενικές Σύνοδοι στό παρελθόν. (βλ. π.χ. τούς δεχομένους στήν ΣΤ΄ Οἰκουμενική, τόν Ἅγιον Ἀνατόλιον στήν Δ΄ πού τόν ἔκανε μάλιστα καί πρόεδρόν της ἤ τούς Εἰκονομάχους -ὄχι όλους- στήν Ζ΄ Οἰκουμενική.
------------

Ο/Η Σταύρος Τ. είπε...
Ἐάν ἡ ἔκπτωση ἀπό τήν ἱερωσύνη ἐπήρχετο αὐτόματα, μόλις κηρύσσεται ἡ αἵρεση, τότε θά χανόταν ἡ ἱερωσύνη καί πουθενά δέν θά βρισκόταν, κατά τόν ἅγιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη,(βλ. σχ. επιστολή του "Στεφάνω αναγνώστη και τοις συν αυτώ")

To Mυστήριο λοιπόν στους "μεμονωμένους" συνεχίζει να είναι έγκυρο αλλά εις κρίμα και κατάκριμα για τους εν γνώσει κοινωνούντες. Καθώς αφενός κάποιοι πράγματι μπορεί να μην γνωρίζουνε (π.χ. κάποιος που ήρθε από μακρινό μέρος) κι αφετέρου υπάρχει αρμόδια Σύνοδος να τον καθαιρέσει, όπως αναφέρει ο Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης στην ερμηνεία των Ιερών Κανόνων
Θα υπενθυμίσω απλά ότι ο Πατριάρχης Κων/λεως Ιωακείμ, που ευλόγησε το Άγιο Μύρο το 1912, είχε προηγουμένως κάνει δημόσιες Οικουμενιστικές δηλώσεις. Και το Άγιο Μύρο χρησιμοποιείτο αργότερα για αρκετά χρόνια, ακόμα κι από Ματθαϊκούς.
Για τον Βαρθολομαίο όμως υπάρχουνε πολύ μεγάλες αμφιβολίες εάν είναι "μεμονωμένος", όταν όλη η διακριτη Πατριαρχική Σύνοδος ξεκάθαρα αποδέχεται όλα αυτά που κάνει, όπως και οι άλλοι Πατριάρχες. Οι άσχημες "εξελίξεις" λοιπόν πρέπει να τρέξανε πιο γρήγορα εκεί σε σχέση με την Αυτοκέφαλη Ελλαδική. Καθώς κι εγώ δεν μπορώ να δεχτώ ότι είχε Μυστήρια εδώ κι αρκετά χρόνια, όταν έφτασε ακόμα και να αναθεματίσει τους Αγίους μας :
Οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάσπασιν προπάτορες ἡμῶν ὑπῆρξαν ἀτυχῆ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ εὑρίσκονται ἤδη εἰς χείρας τοῦ δικαιοκρίτου Θεοῦ.

Στον ΟΑΣΕ τέθηκε η αλβανική επιθετικότητα κατά του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού

Την τέταρτη και τελευταία της παρέμβαση στην Σύνοδο του ΟΑΣΕ Human Dimension Implementation Meeting 2019 στην Βαρσοβία έκανε η Κίνηση για την Αναγέννηση της Βορείου Ηπείρου στην Εργασιακή Συνεδρία 12 με θέμα «Δικαιώματα ατόμων που ανήκουν σε εθνικές μειονότητες», που έλαβε χώρα την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου.
O πρόεδρος της Κίνησης Δημήτριος Περδίκης έθεσε συνοπτικά τα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο Βορειοηπειρωτικός Ελληνισμός από το αλβανικό κράτος, όπως την υφαρπαγή περιουσιών, την πληθυσμιακή αλλοίωση, την προπαγάνδα ρατσισμού και ξενοφοβίας εναντίον των Ελλήνων Βορειοηπειρωτών από τα αλβανικά ΜΜΕ, την ταλαιπωρία που υφίστανται από τις αλβανικές αρχές στα ελληνο-αλβανικά σύνορα, αλλά και εντός της αλβανικής επικράτειας, μέλη της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας που δραστηριοποιούνται στην διεκδίκηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην γενέθλια γη τους, τις καταστροφές ελληνικών συμβόλων και μνημείων και τις δολοφονίες Βορειοηπειρωτών που δεν συμβιβάζονται με την καταπάτηση των δικαιωμάτων τους.

Τη ΚΗ΄ (28η) Σεπτεμβρίου, μνήμη του Δικαίου και Προφήτου ΒΑΡΟΥΧ.

Βαρούχ ο Δίκαιος και Προφήτης κατήγετο εκ της φυλής του Ιούδα ακμάσας περί το χστ΄ (606) π. Χ. Ο πατήρ του εκαλείτο Νήριος είχε δε και αδελφόν ονόματι Σαραίον, όστις ήτο αυλικός του βασιλέως Σεδεκίου· διδάσκαλον δε είχε τον μέγαν Προφήτην Ιερεμίαν. Τόσον δε πολύ ηγαπάτο από εκείνον, ώστε ενομίζετο πνοή και ανάπαυσις του Ιερεμίου.

ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ -- ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»

Έλληνες όπως γνωρίζετε το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε και το Πρόγραμμα Σπουδών Γαβρόγλου αντισυνταγματικό και αυτό σημαίνει πως οι «Φάκελοι μαθητή», δηλαδή τα βιβλία των Θρησκευτικών που τα παιδιά σας ακόμη κρατούν στα χέρια τους και κουβαλούν από το σπίτι στο σχολείο θα πρέπει να απομακρυνθούν άμεσα. Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές που παρέλαβαν και μοίρασαν τα εν λόγω βιβλία περιμένουν την απόφαση του Υπουργείου και δεν ενεργούν, δεν αναλαμβάνουν την  ιστορική ευθύνη να τα απομακρύνουν!  αν και οι κεκοιμημένοι μακεδονομάχοι ήρωες του 1904 αλλά και του  ‘40 μια μέρα θα τους κρίνουν και γι’ αυτό. Αλλ΄ εσείς τι περιμένετε; Να γιατί σε άλλες χώρες τα βιβλία μένουν στα σχολεία! Να γιατί για όλους εμάς δεν υπάρχει δικαιολογία! Να γιατί τα βιβλία των θρησκευτικών που τα παιδιά σας ακόμη κρατούν στα χέρια τους και κουβαλούν από το σχολείο τους στο σπίτι θα πρέπει να απομακρυνθούν άμεσα.
----------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Συγχαρητήρια στόν Σύλλογον "Στρατηγός Μακρυγιάννης" διά τήν ὡραίαν αὐτήν πρωτοβουλίαν, καθώς καί εἰς τό παρόν ἱστολόγιον πού τήν προβάλλει! Θά φθάσῃ, ὅμως, στούς γονεῖς; Ἐπειδή εἶναι δεδομένον ὅτι τά ΜΜΕ (=Μέσα Μαζικοῦ Ἐξανδραποδισμοῦ ἤ Μέσα Μαζικῆς Ἐξαχρειώσεως) ΔΕΝ πρόκειται νά τήν προβάλλουν, εἶναι ἀνάγκη ὅλα τά Ἑλληνορθόδοξα ἱστολόγια καί ἐφημερίδες νά τήν προβάλλουν. Ὅσοι ἔχουν τήν οἰκονομικήν δυνατότητα θά πρέπῃ νά προβοῦν καί σέ ΜΗΝΥΣΕΙΣ, ἐφόσον οἱ "Φάκελοι" εἶναι πλέον παράνομοι.

Το Περιβόλι της Παναγίας αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας !!! --- Του αείμνηστου Ιωάννου Κορναράκη, Ομοτίμου Καθηγητού της Θεολογικής Σχολής Αθηνών.

«Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν σου, εμίαναν τον ναόν τον άγιόν σου, έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον» (Ψαλμ. 78, 1) 
Η επέλαση της παπικής αιρέσεως, τον Νοέμβριο του 2006, στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, μετέβαλε το Άγιο Όρος ή μάλλον την πνευματική του ηγεσία, τους ηγουμένους των είκοσι Ι. Μονών του, σε εγκαταλελειμμένο και έρημο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας!
Ο λαός του Θεού, το πλήρωμα της Εκκλησίας, ανέμενε την άμεση, δυναμική παρέμβαση του Αγίου Όρους στα διαδραματισθέντα στο Φανάρι, με την επίσκεψη-συλλειτουργία του Πάπα, ως αυτονόητη παρουσία ορθόδοξης αντιδράσεως και μαρτυρίας, όπως ακριβώς συνέβη στο παρελθόν επί Πατριάρχου Αθηναγόρα, με την άρση των αναθεμάτων, όταν σύσσωμο το Άγιο Όρος, η πνευματική του ηγεσία, διέκοψε τη μνημόνευση του ονόματός του!
Αλλά η πνευματική ηγεσία του Αγίου Όρους των ημερών μας, δεν έπραξε το ίδιο!
------------------                                                                                                                            
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἀπό τήν γενικήν ἀποστασίαν πού ἐπικρατεῖ εἰς ὅλα τά ἐπίπεδα τῆς συγχρόνου κοινωνίας, τό Ἅγιον Ὄρος δέν θά μποροῦσε ν' ἀποτελῇ ἐξαίρεσιν. Δυστυχῶς, οἱ σύγχρονοι Ἁγιορεῖται, πλήν τῶν "ζηλωτῶν," ἔχουν καταντήσει αἱρετικοί, καί μάλιστα διῶκται τῶν Ὀρθοδόξων! Κάποιοι ἔχουν φροντίσει γι' αὐτό μέ τήν ἐπάνδρωσιν τῶν ἱερῶν Μονῶν μέ ὀργανωσιακούς ψευδορθοδόξους, τόν διωγμόν τῶν παραδοσιακῶν Πατέρων καί τήν μή χορήγησιν κελλίων εἰς "ζηλωτάς" ἐκ μέρους τῆς "Ἱερᾶς Κοινότητος." Παρά τήν γενικήν σῆψιν τῆς κοινωνίας, οἱ Ἁγιορεῖται ὤφειλαν νά παραμείνουν στίς ἐπάλξεις, κατά τό "ὁ ἀδικῶν ἀδικησάτω ἔτι, καὶ ὁ ρυπαρὸς ρυπαρευθήτω ἔτι, καὶ ὁ δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω ἔτι, καὶ ὁ ἃγιος ἁγιασθήτω ἔτι" (Ἀπ. 22:11). Γιατί ἠρνήθησαν (;) τά ἐγκόσμια ἄν δέν κρατοῦν τήν ἔνδοξον Παράδοσιν τοῦ Ἁγίου Ὄρους;
-----------
Ο/Η kyriakos varveris είπε...
Αγαπητέ Δημήτριε γράφεις :
"Δυστυχῶς, οἱ σύγχρονοι Ἁγιορεῖται, πλήν τῶν "ζηλωτῶν," ἔχουν καταντήσει αἱρετικοί...."

Υποθέτω ότι εξαιρείς από τον συρφετό που περιγράφεις, την Γνήσια Ιερά Μονή Εσφιγμένου. Ποια είναι όμως η δημόσια θέση και στάση της Μονής για τα ΘΝΠ ? Μήπως πρέπει να συμπεριλάβεις στο "αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο" και τον +Μεθόδιο και όσους είναι μαζί του? Και αν όχι, τότε πρέπει να μας εξηγήσεις το γιατί ! Δηλαδή γιατί οι ΓΟΧ που έκαναν χρήσει του ν.4301/14 να είναι αιρετικοί και να θεωρούνται ζηλωτές και φρουροί της Ορθοδοξίας οι Εσφιγμενίτες, που έχουν κοινωνία με τους ΓΟΧ ?
----------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@kyriakos varveris

Ἀγαπητέ μου Κυριάκο, πρόσεξε ὅτι εἰς τό σχόλιόν μου βάζω σέ εἰσαγωγικά τήν λέξιν "ζηλωτής," ὅρος πού ἔχει ἐπικρατήσει γιά τούς μή μνημονευτάς, οἱ ὁποῖοι δέν ἔχουν παραδοθῆ στόν Οἰκουμενισμόν, ἀλλ' ἀνθίστανται. Δέν πρόκειται ἐγώ νά τούς πιάσω ἕνα-ἕνα καί νά τούς κρίνω γιά ὅλα τά ζητήματα, πού εἶναι ἀρκετά, καί νά βαθμολογήσω τόν καθένα ἄν περνᾷ τό τέστ "ζηλωτισμοῦ." Ἰδιαιτέρως ἀπό τούς Ἐσφιγμενίτας δέν νομίζω ὅτι πρέπει νά περιμένουμε πολλά ἐν ὅσῳ διαρκεῖ ὁ ἄδικος διωγμός των καί κρέμεται ἡ "σπάθη" τῶν 17,5 ἐτῶν καθείρξεως πάνω ἀπό τά κεφάλια τους (ὑπό ἀναίρεσιν στόν ΑΠ). Ὅσον γιά τήν κοινωνίαν των μέ τούς "ΓΟΧ," ἐξ ὅσων ἔχω ἀκούσει, ἐκτιμῶ ὅτι δέν θά διαρκέσῃ γιά πολύ ἀκόμη.

-------------
Ο/Η kyriakos varveris είπε...

Κι όμως Δημήτριε, έχεις βγάλει κι εσύ την μεζούρα (όπως κι εγώ άλλωστε) και έχεις βαθμολογήσει μια ολόκληρη Σύνοδο ΓΟΧ. Άλλωστε η αποτείχιση που έκανες είναι αποτέλεσμα μια πνευματικής βαθμολογίας. Επομένως οφείλεις να βαθμολογήσεις και τους "ζηλωτές" με την ίδια μεζούρα που μέτρησες και τους ΓΟΧ.
Όσον αφορά την "σπάθη" που λες, δεν μπορώ να καταλάβω που ακριβώς βρίσκεται το εμπόδιο που εμποδίζει τους Εσφιγμενίτες για να κόψουν κάθε κοινωνία με τους "αιρετικούς" ΓΟΧ.
Το τι ακούγεται και από ποιους ακούγεται να μου επιτρέψεις να σου πω ότι δεν έχει καμία σημασία σε πνευματικό και Εκκλησιαστικό επίπεδο. Πράγμα που σημαίνει ότι αν οι ΓΟΧ είναι αιρετικοί όπως λες λόγω ΘΝΠ, τότε και όσοι έχουν άμεση ή έμμεση κοινωνία μαζί τους είναι και αυτοί αιρετικοί.

---------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ kyriakos varveris

Ἄν καί μ' ἐκάλυψε πλήρως ὁ ἀδερφός Μαρῖνος, διό καί τόν εὐχαριστῶ, ἐν τούτοις θά ἤθελα νά προσθέσω καί τοῦτο. Δέν δικαιολογῶ τούς Ἐσφιγμενίτας ἄν εὑρίσκωνται ἀκόμη εἰς κοινωνίαν μέ τούς "ΓΟΧ" τούς κ. Καλλινίκου, οὔτε ἔχω ἐκκλησιαστικήν κοινωνίαν μαζί τους, ἐφόσον δέν ἔχουν ἀποτειχισθῆ ἀκόμη. Λοιπόν, τί μοῦ ζητεῖς, νά βγῶ καί νά τούς κατηγορήσω ὅτι εἶναι καί αὐτοί αἱρετικοί, ὅπως ἐσύ ἔγραψες στό ἱστολόγιόν σου σχόλιον ὅτι ἐγώ εἶμαι ἐκτός Ἐκκλησίας, λόγῳ τῆς ἀποτειχίσεώς μου ἀπό τούς "ΓΟΧ"; Τότε ἀπήντησα ὅτι δέν ἐπιθυμῶ πλέον νά σχολιάζω καί ὅτι ἀποχωρῶ ἀπό τό ἱστολόγιόν σου, ὅπως καί ἔπραξα, ὁπότε ἀπορῶ γιατί ἄνοιξες καί πάλι "μέτωπον" μαζί μου. Ν' ἁγιάσῃ τό χέρι τοῦ Μαρίνου, πού ἔγραψε τό ὡς ἄνω σχόλιον. Νἆσαι καλά, ἀλλά δέν ἐπιθυμῶ περαιτέρω διάλογον μαζί σου.

------------
Ο/Η Σταύρος Τ. είπε...

Μαρίνο κάποιοι ψάχνουνε προφάσεις εν αμαρτίαις αλλά κι εσύ δεν υπάρχει λόγος να υποστηρίζεις τους Εσφιγμενίτες.
Και δεν είναι μόνο το Θ.Ν.Π.
Και την ένωση του 2014 την βρήκε μια χαρά ο Γέροντας Μεθόδιος (τότε δεν υπήρχε καμιά δικαστική ποινή για μολότοφ) ο οποίος δίδασκε για αιρετικούς νεο/τες, αλλά ΕΝΩΘΗΚΕ τελικώς με Κυπριανίτες …
Ούτε τον Αύγουστο του 2017, που τους ζητήσατε με επίσημη επιστολή να βγούνε μπροστά, υπήρχε δικαστική ποινή
Κι ενώ αντιδράει σφόδρα εδώ και δεκαετίες για σφραγίσματα, κι έβαζε οικογενειάρχες με δεκάδες μέριμνες και τρεχάματα, να ψάχνουνε ασφράγιστα προϊόντα, τα κινητά στο Μοναστήρι τώρα δίνουν και παίρνουνε. Και το χειρότερο, στις λειτουργίες που έκανε στην Βόρεια Ελλάδα είχε άμεση κοινωνία με Επίσκοπο Γρηγόριο, για τον οποίο, όπως εσύ γνωρίζεις καλύτερα, υπάρχει επώνυμη καταγγελία (από Επίτροπο κι Ιεροψάλτη Εκκλησίας) ότι κήρυξε από άμβωνος για τσιπάκι=τεχνολογική πρόοδος. Την οποία ουδέποτε βγήκε δημοσίως να διαψεύσει, ως προς το περιεχόμενο και να κάνει Ορθή Ομολογία
Κι όταν τους έδωσα, το φθινόπωρο του 2017, επώνυμο, ΕΥΓΕΝΙΚΟ άρθρο για ΚτΠ και Σύνοδο ΓΟΧ, να βάλουνε στο ΒΟΑΝΕΡΓΕΣ, ώστε να ενημερωθεί το Πανελλήνιο κι όχι μόνο οι ημέτεροι, εκείνοι εξαφανίστηκαν…

Ούτε είναι δυνατόν ένας Ζηλωτής, το δεξί χέρι του Γέροντα Μεθόδιου, ο ΙεροΜόναχος Γρηγόριος, να μου απαντάει το φθινόπωρο του 2017 (και τότε δεν υπήρχε δικαστική ποινή) ότι κάνουνε Οικονομία, όπως τάχα έκαναν οι Ορθόδοξοι με τους Λατίνους από την Μεγάλη Σύνοδο επί Φωτίου μέχρι το 1009. Αυτά δηλαδή που επικαλούνται κι οι νεο/τες της δυνητικής αποτειχίσεως. Καθώς ο Πάπας, με τον οποίο είχανε άμεση κοινωνία οι της Ανατολής, δεν είχε αποδεχτεί το φιλιόκβε και μάλιστα δημοσίως κι εγγράφως το καταδίκαζε, ως το 1009. Μόλις το αποδέχτηκε, ΑΜΕΣΑ τον βγάλανε από τα δίπτυχα. Επίσης, οι της Ανατολής ενημέρωναν το Ποίμνιο, τους ΠΑΝΤΕΣ κι έκαναν μέχρι και την Μεγάλη Σύνοδο επί Φωτίου

Οι Εσφιγμενίτες κάνανε τεράστιο αγώνα στο παρελθόν, αλλά δεν υπάρχει λόγος να ωραιοποιούμε το σήμερα. Μακάρι να ξαναγίνουνε Στύλος Ορθοδοξίας, τους έχουμε ΑΜΕΣΑ ανάγκη, αλλά έτσι δεν βοηθιούνται
Άλλωστε κι εσΎ ο ίδιος έχεις βιώσει αυτές τις περίεργες συμπεριφορές τους...



Επιστολαί, Γ΄ Προκοπίω: Άγ. Γρηγόριος ο Θεολόγος

Αν πρέπει να πω την αλήθεια, έμαθα ν’ αποφεύγω τις συντροφιές των Επισκόπων, αφού καμιάς Συνόδου δεν βίωσα το αγαθόν τέλος μήτε ορθή λύση προβλημάτων. Και τούτο γιατί πάντα πρυτάνευαν οι έριδες και η φιλαρχία.   Γι’ αυτό κλείσθηκα στον εαυτό μου και βρήκα στη μοναξιά την ασφάλεια της ψυχής μου και την ηρεμία μου.