Καιρός να ανανήψουν Γέροντες και Γερόντισσες, και, ή να ομολογήσουν, ή να παραιτηθούν

Τώρα που οι οικουμενιστές  καταστρέφουν κάθε τι το Ορθόδοξο, οι Μοναχοί και Μοναχές, οι Κανονικοί λεγόμενοι, αφού ο βίος των πρέπει να ρυθμίζεται υπό των ιερών Κανόνων, ποίαν απολογίαν θα δώσουν στον Θεόν διά την αδικαιολόγητον σιγήν των; Πώς θα αντικρύσουν τους συναδέλφους των ομολογητάς την ημέραν της Κρίσεως, όταν εκείνοι διά πολύ μικρότερα εξωρίσθησαν και ποικίλως εβασανίσθησαν, αυτοί δε ακολουθούν τους συμμαχήσαντας με την αίρεσιν επισκόπους των;

Βεβαίως δικαιολογούνται, ότι διατηρούν τα ιερά καθιδρύματα και ποικίλως ανακαινίζουν, αλλ' η καύχησις αυτή είναι ματαία και ανυπόστατος, αφού γίνονται αιτία να διατηρήται και μεγαλύνεται η αίρεσις. Παρομοίως εκαυχώντο διάφοροι ηγούμενοι έπί εικονομαχίας, κοινωνούντες με τους αιρετικούς εικονομάχους, προφάσει διατηρήσεως των Μονών και διασώσεως των Μοναχών, προς τους οποίους γράφει τα εξής φοβερά ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης:

«Ώ της πωρώσεως!, ώ της θεομαχίας! Χριστός ήρνητο... επίσκοποι περιορίζοντο... μοναχοί και μονάζουσαι, λαϊκοί, λαΐζουσαι· οι μεν τυπτόμενοι, οι δε φρουρούμενοι· άλλοι λιμοκτονούμενοι, έτεροι ξεόμενοι· ... έτεροι θανατούμενοι... και συ, ώ τρισάθλιε, αιχμαλωτισθείς στην ψυχοφθόρον κοινωνίαν της αιρέσεως και διαμένων εις το ολετήριον, ως πρέπει να λεχθή και όχι Μοναστήριον, κομπάζεις ότι είσαι καλά! ... Ποίον ναόν διετήρησας, αφού εμίανας τον ναόν του Θεού που είσαι συ ο ίδιος; Ποίους δε αδελφούς διέσωσας, αφού κατεστράφησαν διά της ολεθρίας σου κοινωνίας μετά της αιρέσεως;» (Ρ.
G. 99, 1337C).

----------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Προκαλῶ τά πρακτόρια πού «σχολιάζουν» εἰς τό παρόν ἱστολόγιον νά ποῦν πῶς συμβιβάζεται ἡ στάσις των ἔναντι τῶν Οἰκουμενιστῶν (μέ τό νά κοινωνοῦν μαζί τους) μέ τήν διδασκαλίαν τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, ἡ ὁποία συνοψίζεται εἰς τήν τελευταίαν παράγραφον τῆς παρούσης ἀναρτήσεως. Ἐννοεῖται ὅτι ἀερολογίες τοῦ τύπου «Ὁ Ἅγιος δέν μιλοῦσε γιά ἀσήμαντα ἡμερολόγια», «οἱ Ὀρθόδοξοι ἀντι-οικουμενισταί εἶναι ἐναντίον τῶν αἱρέσεων καί τῶν σχισμάτων» κ.λπ. ΔΕΝ εἶναι ἀπαντήσεις, ἀλλά πονηρές ὑπεκφυγές, πού χειροτερεύουν τήν ἐνοχήν σας.

11 σχόλια:

  1. Δείτε αυτή την εικόνα:

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c0/Theotokos_of_Port_Arthur.jpg

    Η Θεοτόκος του Port Arthur από την Ρωσία (1904). Σήμερα είναι στο Βλαδιβοστόκ.

    Αλήθεια είναι αυτή η εικόνα πραγματικά ορθόδοξη με το να απεικονίζει τον Θεό Πατέρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προκαλῶ τά πρακτόρια πού «σχολιάζουν» εἰς τό παρόν ἱστολόγιον νά ποῦν πῶς συμβιβάζεται ἡ στάσις των ἔναντι τῶν Οἰκουμενιστῶν (μέ τό νά κοινωνοῦν μαζί τους) μέ τήν διδασκαλίαν τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, ἡ ὁποία συνοψίζεται εἰς τήν τελευταίαν παράγραφον τῆς παρούσης ἀναρτήσεως. Ἐννοεῖται ὅτι ἀερολογίες τοῦ τύπου «Ὁ Ἅγιος δέν μιλοῦσε γιά ἀσήμαντα ἡμερολόγια», «οἱ Ὀρθόδοξοι ἀντι-οικουμενισταί εἶναι ἐναντίον τῶν αἱρέσεων καί τῶν σχισμάτων» κ.λπ. ΔΕΝ εἶναι ἀπαντήσεις, ἀλλά πονηρές ὑπεκφυγές, πού χειροτερεύουν τήν ἐνοχήν σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου μπουρδολογείς;;;

      Πάλι σου ήλθαν οι αρρωστημένες φαντασίες για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν παλαιοημερολογίτικη πλάνη;;;;

      Πάλι θα τραυματίσεις την αξιοπιστία σου με τις αρρωστημένες φαντασίες για "πράκτορες";;;;

      Διαγραφή
  3. @ 10 Νοεμβρίου 2019 - 1:57 μ.μ.

    Ἡ εἰκών αὐτή εἶναι αἱρετική, ἐμπίπτουσα εἰς τήν αἵρεσιν τοῦ ἀνθρωπομορφισμοῦ, ἡ ὁποία ἀνεφάνη κατά τὸ ἔτος 338 μ.Χ. καὶ κατεδικάσθη ὑπὸ τῆς Ἐκκλησίας (βλ. Ἁγίου Νεκταρίου, «Ὀρθόδοξος Ἱερὰ Κατήχησις», σελ. 57).

    Εἰς τά Πρακτικὰ τῆς Ἁγίας 7ης Οἰκουμενικῆς Συνόδου, Τόμος Γ’, σελ. 210-211, παρατίθεται ἡ 1η ἐπιστολή τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Γρηγορίου, Πάπα Ρώμης, πρός τόν Βασιλέα Λέοντα τόν Ἴσαυρον, ἡ ὁποία λέγει:

    «Διὰ τί τὸν πατέρα τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ οὐχ ἱστοροῦμεν καὶ ζωγραφοῦμεν; Ἐπειδὴ οὐκ οἴδαμεν, τίς ἐστιν, καὶ Θεοῦ φύσιν ἀδύνατον ἱστορῆσαι καὶ ζωγραφῆσαι. Καὶ εἰ ἐθεασάμεθα καὶ ἐγνωρίσαμεν, καθὼς τὸν υἱὸν αὐτοῦ, κᾀκεῖνον ἂν εἴχομεν ἱστορῆσαι καὶ ζωγραφῆσαι».

    Σχόλιον: Ἐδῶ, ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ἀπαντᾶ μέ σαφήνειαν εἰς τό ἑξῆς ἐρώτημα: διά ποῖον λόγον δέν ἐπιτρέπεται ἡ ἀπεικόνισις τοῦ Θεοῦ Πατρός; Ἐπειδή δέν γνωρίζομεν ποῖος εἶναι καί ἄρα εἶναι ἀδύνατον νά ζωγραφίσωμεν τήν εἰκόνα Του• ἐάν εἴχομεν ἴδῃ τήν θείαν φύσιν Του, ὅπως εἴδομεν τήν ἀνθρωπίνην φύσιν τοῦ Υἱοῦ, τότε θά ἦτο δυνατόν νά κατασκευάσωμεν τήν εἰκόνα Του.

    Εἰς τήν Πρᾶξιν Ε’ (Τόμος Γ’, σελ. 314-315) διαβάζουμε:

    «Τοῦ δὲ Θεοῦ εἰκόνας ποιοῦμεν, λέγω δὴ τοῦ κυρίου καὶ σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, καθὼς ὤφθη ἐπὶ τῆς γῆς, καὶ τοῖς ἀνθρώποις συνανεστράφη, τοῦτον γράφοντες, καὶ οὐχ ὡς νοεῖται φύσει Θεός. Ποία γὰρ ὁμοίωσις, ἢ ποῖον σχῆμα τοῦ ἀσωμάτου καὶ ἀσχηματίστου λόγου τοῦ πατρός;»

    Ἡ Ζ' Οἰκ. ἐστηρίχθη κυρίως εἰς τήν διδασκαλίαν τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου Δαμασκηνοῦ, ὁ ὁποῖος εἶναι καταπέλτης: «Τοῦ ἀοράτου, καί ἀσωμάτου, καί ἀπεριγράπτου, καί ἀσχηματίστου Θεοῦ, τίς δύναται ποιήσασθαι μίμημα; Παραφροσύνης τοίνυν ἄκρας καί ἀσεβείας τό σχηματίζειν τό Θεῖον» (Patrologia Graeca, J.P. Migne, 94, 1169 C).

    Ἐπίσης, λέγει: «Εἰ μέν γάρ τοῦ ἀοράτου Θεοῦ εἰκόνα ἐποιοῦμεν, ὄντως ἡμάρτομεν. Ἀδύνατον γάρ τό ἀσώματον, καί ἀόρατον, καί ἀπερίγραπτον, καί ἀσχημάτιστον εἰκονισθῆναι … Θεοῦ γάρ σαρκωθέντος, καί ὀφθέντος ἐπί γῆς σαρκί … τούτου τήν εἰκόνα ποιοῦντες, οὐ σφαλλόμεθα» (P.G., 94, 1288 Α, Β).

    Εἰς δέ τόν δογματικόν ὅρον τῆς Ζ' Οἰκ. ἀναφέρονται οἱ εἰκόνες πού πρέπει νά προσκυνοῦν οἱ Χριστιανοί. Εἰς τόν «κατάλογον» αὐτόν τῶν ἱερῶν εἰκόνων ΔΕΝ περιλαμβάνεται ἡ εἰκών τοῦ Πατρός: «... τῆς τε τοῦ κυρίου καὶ Θεοῦ καὶ σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ εἰκόνος, καὶ τῆς ἀχράντου δεσποίνης ἡμῶν τῆς ἁγίας Θεοτόκου, τιμίων τε ἀγγέλων, καὶ πάντων ἁγίων καὶ ὁσίων ἀνδρῶν» (Πρᾶξις Ζ’, Τόμος Γ’, σελ. 374). Ἀσφαλῶς, οἱ Πατέρες ΔΕΝ ξέχασαν τόν Πατέρα!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση κ.Χατζηνικολάου. Είμαι της ιδίας άποψης και ήθελα και μία δεύτερη γνώμη. Να επισημανθεί ότι είναι εικόνα του αιώνα μας που εστάλη για ευλογία και στην Φάτιμα της Πορτογαλίας(2003 και 2014)....και οι Ρώσοι σήμερα ευλογούν τον πολεμικό στόλο του Ειρηνικού με την συγκεκριμένη εικόνα....
    Καλό είναι να τα δουν και κάποιοι εκ των Ματθαιϊκών....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης και οι Πατέρες δεν μας είπαν να αγωνιζόμαστε για ημερολόγια και εορτολόγια!

    Για να κάνουμε σχίσμα για ημερολόγια και εορτολόγια; Ούτε για σκέψη δεν πρέπει να μας περάσει ότι είπαν κάτι τέτοιο οι Πατέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πελώριο ψεύδος να βρίζουμε τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και λένε όχι στην Αίρεση και όχι στο Σχίσμα καθότι αὐτό διδάσκουν ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Ἅγιοι!

    Το ψεύδος είναι εκ του Διαβόλου που αγαπά τα Σχίσματα και τις Αιρέσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάλι ο τσοπάνος Κώστας τραυματίζει σοβαρά τη σοβαρότητα του μπλογκ του με το να ανεβάζει διάφορες μπουρδολογίες και τις αρρωστημένες φαντασίες του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου περι "πρακτόρων" στην ανάρτηση;;;

    Πάλι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν βλέπω σήμερα τον αδελφό μας κ. Ανώνυμο με το γνωστό λεξιλόγιό του "Μπουρδολογίες"

    Νάναι καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο σχολιαστής που μιλάει για τις μπουρδολογίες του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου και άλλων, έχει δίκαιο. Δεν έχει άδικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή