ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ: Το «πείσμα» Bαρθολομαίου αφανίζει 118 Αγιορείτες!

Η πολιτική ηγεσία της χώρας κωφεύει

Αύριο, 22 Νοεμβρίου, εκδικάζεται στην Θεσσαλονίκη η αίτηση αναστολής της Ιστορικής Μονής Εσφιγμένου για τα 17 χρόνια καταδίκης στον γέροντα της. Με αφορμή το δελτίο τύπου που εξέδωσε η Ιστορική Ιερά Μονή Εσφιγμένου και δηλώνει ότι μετά από όλες αυτές τις διώξεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου εξακολουθεί να αναγνωρίζει ως μόνη εκκλησιαστική αρχή αυτή του Οικουμενικού Πατριαρχείου …δεν γνωρίζουμε μετά από αυτό εάν η Εσφιγμένου είναι εχθρός του Πατριάρχη (όπως το Φανάρι διαλαλεί) ή εχθρός του Πατριάρχη είναι το ίδιο το πείσμα του… και ο κακός εαυτός του. Αλλιώς, μετά το παραπάνω, δεν μπορούμε να καταλάβουμε την χρησιμότητα του διορισμού της νέας αδελφότητας και το πογκρόμ αυτής, μετά τον διορισμό της, στην Ιστορική Εσφιγμένου. Λες και το Άγιο Όρος είναι στην διοικητική δικαιοδοσία του Οικουμενικού. Στο Άγιο Όρος υπάρχει πνευματική δικαιοδοσία του Οικουμενικού και θεσμοθετημένο το αυτοδιοίκητο των μονών βάσει Καταστατικού Χάρτου Αγίου Όρους, που στην περίπτωση της Εσφιγμένου αγνοήθηκε επιδεικτικά, παράτυπα και παράνομα.
----------------------
Marinos Ritsoudis είπε...

Ο Παποκαισαρισμός Βαρθολομαίου, αφανίζει τον εαυτόν του, και όλους όσους τον ακολουθούν υπό την επίγνωση των αιρέσεων που πρεσβεύει.
Οι 118 μοναχοί της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου είναι υπό την προστασία της Κας Θεοτόκου, ζωντανοί στη σκηνή που ελέγχουν δριμύτατα τους Οικουμενιστές Αγιορείτες οσφυοκάμπτες.

----------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἀγαπητέ μου Μαρῖνε, συμφωνῶ ἀπολύτως μέ αὐτό πού γράφεις γιά τόν ΚΧΑΟ. Τό σοβαρώτατον αὐτό θέμα εἶναι θεσμικόν καί θά πρέπῃ ἡ «Ἱερά Κοινότης» νά τό λύσῃ συντόμως, καθότι τό ἀπαιτοῦν οἱ καιροί. Εἰς τήν συγκεκριμένην δίκην, δέν νομίζω ὅτι θά μποροῦσε νά παίξῃ κάποιον ρόλον, ὅμως, καθότι ἡ κατηγορία ἦτο τοῦ κοινοῦ ποινικοῦ δικαίου. Ἡ δίκη αὐτή, μέ τό νά καταδικάσῃ ἀθώους μοναχούς ὡς δῆθεν κακούργους, ἔδειξε τό ἄκρως ὑποκριτικόν πρόσωπον τῆς ἐν ἀποστασίᾳ κοινωνίας μας! Τό ἔδειξε μέ τόσον κραυγαλέον τρόπον πού ἡ συνείδησις τοῦ τότε Μητροπολίτου Αἰγιαλίας κ. Ἀμβροσίου δέν ἄντεξε καί ἔστειλεν ὑπερασπιστικήν ἐπιστολήν εἰς τό δικαστήριον. Ὁμολογῶ ὅτι μέ ἐξέπληξεν πολύ εὐχάριστα, καθότι ὁ γ. Μεθόδιος καταδικάζει ἀπεριφράστως τήν Ν/Ηκήν «ἐκκλησίαν». Εἴθε ὁ Κύριος νά σώσῃ τόν φιλαλήθη κ. Ἀμβρόσιον δι' αὐτήν τήν ὁμολογίαν του.

Απαγορεύσεις τροφίμων, φαρμάκων, καυσίμων και επικοινωνίας το 2019. Βαριές, λοστοί, bobcat, δικαστικοί επιμελητές, μπράβοι, ρίψη μολότοφ σε άμυνα και ποινές εναντίον μοναχών που εξαντλούν την αυστηρότητα της νομοθεσίας, αυτά πυροδότησε η επιρροή του Φαναριού και η απόφαση του Οικουμενικού Πατριάρχη για διορισμό νέας Εσφιγμένου και μόνο, κακό έκαναν στην Ορθοδοξία και στο Άγιο Όρος.
Και η πολιτική ηγεσία της χώρας κωφεύει σε διώξεις μοναχών για ένα επισκοπικό πείσμα… Εκτός από Χριστιανοί οι 118 μοναχοί της Εσφιγμένου, είναι και Ευρωπαίοι πολίτες. Πάμε να δούμε το ιστορικό της πιο πρόσφατης πράξης αυτού του διωγμού.
Ιστορικό της δίκης
Το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Θεσσαλονίκης καταδίκασε σε ποινή κάθειρξης 17 ετών τον ηγούμενο της "παλιάς" αδελφότητας της Μονής Εσφιγμένου Μεθόδιο, ενώ η ίδια ποινή επιβλήθηκε στον μοναχό Αντύπα της ίδιας αδελφότητας. Σύμφωνα με την ομόφωνη απόφαση του δικαστηρίου, ο πρώτος κρίθηκε ένοχος ως ηθικός αυτουργός του επεισοδίου (αν και δεν ήταν παρών), ενώ ο δεύτερος που φέρεται να πέταξε μολότοφ καταδικάστηκε για έκρηξη, εμπρησμό, χρήση εκρηκτικών κ.ά. Στην μαρτυρία του ο τεχνικός σύμβουλος και δικαστικός εμπειρογνώμονας από το Μάτι Ανδριανός Γκουρμπάτσης υποστήριξε ότι η Μολότοφ δεν είναι εκρηκτικός μηχανισμός, μαρτυρία που αγνοήθηκε επιδεικτικά. Με την ίδια απόφαση, άλλοι έξι μοναχοί της "παλιάς" αδελφότητας της Μονής Εσφιγμένου τιμωρήθηκαν με κάθειρξη 9 ετών και 5 μηνών, ο καθένας, για απλή συνέργεια στο επεισόδιο. Η μεριά της Μονής φυσικά με βδελυγμία καταδικάζει την χρήση βίας από την πρώτη στιγμή, καθώς επίσης τιμώρησε τον μοναχό σε βαρύ κανόνα. Με τον μοναχό που πέταξε το μπουκάλι με φωτιστικό πετρέλαιο, εκείνη την ώρα να υποστηρίζει ότι έβλεπε ένα bobcat να τρυπάει την κεντρική πόρτα στο κονάκι και ταυτόχρονα τον μοναχό που βρισκόταν πίσω από αυτήν και όλα αυτά από άντρες με πολιτική ενδυμασία, χωρίς να ξέρει γιατί και την ταυτότητα τους. Και εκείνη την ώρα χρησιμοποιώντας το μπουκάλι αναπλήρωσης φωτιστικού υγρού για την λάμπα στο κελί του, την πέταξε ως μορφή άμυνας στον άγνωστο «εχθρό». Δεν θα προβώ σε συμπεράσματα, τα αφήνω σε σας, αλλά σας μεταφέρω στα όσα έγινα μάρτυρας στην αναφερόμενη δίκη του παρόντος έτους. Η αλήθεια είναι ότι η Νέα Αδελφότητα είχε επιλέξει βάσει μαρτυριών, στην εκτέλεση της εκκένωσης του αντιπροσωπείου στις Καρυές δικαστικό επιμελητή, σκαπτικό μηχάνημα bobcat και πολίτες και όχι την συμβολή της αστυνομίας με αποτέλεσμα να υπάρξει σύγχυση και άσκηση βίας με σωματικό κίνδυνο στο περβόλι της Παναγιάς. Κάτι που δυστυχώς μας έχει συνηθίσει η διορισμένη νέα αδελφότητα, αν θυμηθούμε και την επίθεση με τον λοστό και την άλλη επίθεση με τις βαριές.
Όμως με την νέα αδελφότητα καθώς και τα οικονομικά οφέλη (επιχορηγήσεις και ακίνητα) που έχουν πιθανόν, οπλίσει, τα χέρια μοναχών της, με βίαιες επιθέσεις εναντίον της παλιάς αδελφότητας, θα ασχοληθούμε σε νέο άρθρο μας. Η πρόταση του εισαγγελέα για την ποινή, προετοιμασμένη, διαβάστηκε από γραμμένο έγγραφο. Γεγονός που ξένισε την υπεράσπιση διότι δεν ήταν ημέρα που η υπεράσπιση περίμενε απόφαση, αφού η ίδια δεν είχε ούτε πει την τελική της αγόρευση προς υπεράσπιση των κατηγορούμενων . Αποτέλεσμα, μια εξουθενωτική απόφαση των 17 χρόνων κατά τον εκπρόσωπο τύπου της Ιστορικής Μονής (κ. Ηρ. Μωραϊτη). Ο οποίος όμως δηλώνει ότι διατηρεί εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη και ελπίζει η αυριανή επιδίκαση του αιτήματος αναστολής καθώς και η μελλοντική επιδίκαση του αιτήματος αναίρεσης, να διορθώσουν τις όποιες αδικίες και στρεβλώσεις του παρελθόντος. Κύκλοι εκκλησιαστικοί όμως επιμένουν και φωνάζουν, ότι όσο δεν δίνεται πολιτική λύση στο ζήτημα, οι χειραγωγούμενες διώξεις λόγω οικονομικών συμφερόντων από την νέα αδελφότητα εναντίον της παλιάς θα κλιμακώνονται. Ενώ επίσκοποι, μητροπολίτες και της Ελλαδικής εκκλησίας (π.χ. τ. Μητροπολίτης πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος) θεωρούν πως ο Οικουμενικός Πατριάρχης με πατερική αγάπη θα έπρεπε να δώσει ένα τέλος σε ότι ταλανίζει την Αγιορείτικη ειρήνη και όχι το ανάποδο . Πιθανή λύση με αγάπη μόνο καλό έχει να κάνει στην εκκλησία, Ορθοδοξία και στο Άγιο Όρος. Οι 118 μοναχοί της Ιστορικής Εσφιγμένου θα εξακολουθήσουν να βάλλονται με ποινικοποιήσεις, καταδίκες και να είναι παράπλευρες απώλειες συμφερόντων; Όπως και να έχει όμως μας χαροποιεί ιδιαίτερα ότι ακόμη και με διώξεις η ταλαιπωρημένη Εσφιγμένου με κάθε αφορμή δηλώνει εντός εκκλησίας και αναγνωρίζει ως μόνη εκκλησιαστική αρχή αυτή του Οικουμενικού Πατριαρχείου (βλ. Δελτίο τύπου Εσφιγμένου 18/11/19). Θα μου πείτε αυτονόητο, δεν είναι; Όχι δεν είναι! Γιατί το Φανάρι και ο Οικουμενικός Πατριάρχης προσπαθεί, να μας πείσει για το ανάποδο…


22 σχόλια:

  1. Ο Παποκαισαρισμός Βαρθολομαίου, αφανίζει τον εαυτόν του, και όλους όσους τον ακολουθούν υπό την επίγνωση των αιρέσεων που πρεσβεύει.

    Οι 118 μοναχοί της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου είναι υπό την προστασία της Κας Θεοτόκου, ζωντανοί στη σκηνή που ελέγχουν δριμύτατα τους Οικουμενιστές Αγιορείτες οσφυοκάμπτες.
    .

    .

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρευρέθην εἰς δύο ἀπό τίς πολλές (4-6;) συνεδριάσεις τοῦ Ἐφετείου πού τόν παρελθόντα Ἀπρίλιον ἐπέβαλε τήν ἐξοντωτικήν ποινήν τῶν 17,5 ἐτῶν εἰς τόν γ. Μεθόδιον καί εἰς τόν μοναχόν Ἀντύπαν, τήν ποινήν τῶν 9,5 ἐτῶν εἰς τόν μοναχόν Γάϊον κ.λπ. Ἦτο μία δίκη παρωδία. Ἐπί μέρες ὁλόκληρες ἡ πολιτική ἀγωγή ἔπαιζε μαγνητοφωνημένες ὁμιλίες τοῦ γ. Μεθοδίου, ὁ ὁποῖος ἔλεγε τό «μολών λαβέ» πρός τούς διῶκτας του καί τό ὁποῖον ἡρμηνεύθη ὡς δῆθεν ἀπειλήν ὅτι θά ἐχρησιμοποίει βίαν εἰς περίπτωσιν ἐπιθέσεως ἐκ μέρους τῶν διωκτικῶν ἀρχῶν κατά τῆς Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου. Τό γεγονός ὅτι ὁ γ. Μεθόδιος ἔλεγεν εἰς ἄλλας ὁμιλίας του ὅτι «τό ὅπλον μας εἶναι τό κομβοσχοίνι» καί ὅτι προεκάλεσε πολλάκις τούς διῶκτας του εἰς δημόσιον διάλογον εἰς τό Σύνταγμα(!) ἠγνοήθη ἐπιδεικτικῶς! Ἠγνοήθη καί ἡ μαρτυρία πρώην διοικητοῦ τοῦ Ἁγίου Ὄρους ὅτι ὅταν ἦτο αὐτός διοικητής, ἔγιναν καταγγελίες κατά τῆς Ἱ.Μονῆς ὅτι δῆθεν κατέχουν ὅπλα, οἱ ὁποῖες ὅμως, κατόπιν ἐρεύνης, ἀπεδείχθησαν ψευδεῖς, ἀποδεικνύοντας ἔτσι ὅτι τό κέντρον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τό αἱρετικόν Φανάριον, ἔχει λυσσάξει καί ἐνεργεῖ παρανόμως καί ποδοπατῶντας τόν ΚΧΑΟ, προκειμένου νά ἐξοντώσῃ τούς Ὀρθοδόξους Ἐσφιγμενίτας! Τό ὅτι ποδοπατεῖ όν ΚΧΑΟ ἀπεδείχθη περιτράνως μέ τήν παράνομον ἵδρυσιν τῆς «νέας ἀδελφότητος»! Ποῖος, ὅμως, θά ἐπιβάλῃ τόν νόμον καί τήν τάξιν, ὅταν ἡ Δικαιοσύνη προφανῶς χειραγωγῆται ἀπό τόν αἱρεσιάρχην Βαρθολομαῖον, ἐνῷ οἱ ψευδο-εκκλησιαστικοί καί ἡ «Ἱερά Κοινότης» εἶναι ἀναφανδόν μέ τό μέρος τῶν αἱρετικῶν τοῦ Φαναρίου; Ὑπάρχει κάποιος, ἐπιτέλους, πού νά προβάλῃ τό Δίκαιον τῶν Ὀρθοδόξων μοναχῶν τῆς Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου; Ἦτο ἔγκλημα πού, ἐν ἀμύνῃ εὑρισκόμενος, ὁ μ. Ἀντύπας πέταξε ἕν ἀναμμένον στουπί «στοῦ καραγκιόζη τόν γάμον» πρός ἐκφοβισμόν τῶν ἐπιτιθεμένων διωκτῶν τῆς Ἱ. Μονῆς μέ μπουλντοζάκι γιά νά γκρεμίσουν τό κονάκι καί ἐνδεχομένως νά σκοτώσουν τούς μοναχούς πού εὑρίσκοντο ἐντός αὐτοῦ ἐκείνην τήν στιγμήν; Ἀφῆστε τήν ὑποκρισίαν, κυρίες καί κύριοι τῆς Δικαιοσύνης, καί καταδικᾶστε τούς ἀληθινούς ἐγκληματίας ἀναρχικούς πού καίγουν τήν Ἀθήνα, σκοτώνουν ἀνθρώπους, ἀκόμη καί ἐγκύους γυναῖκας (πρβλ. περίπτωσιν τῆς τραπέζης Marfin) καί ἀφῆστε ἡσύχους εἰς τήν μετάνοιάν των τούς Ὀρθοδόξους μοναχούς τῆς Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου, πού ἀγωνίζονται ἐναντίον τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Μήν ἐξοργίζετε ἄλλο τόν Θεόν συνεργῶντας μέ τόν αἱρεσιάρχην τοῦ Φαναρίου, ὁ ὁποῖος ἀγωνίζεται νά καταστρέψῃ τήν Ὀρθοδοξίαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ Κε Χατζηνικολάου πολύ σημαντική η τοποθέτησή σας, απλώς θα ήθελα να συμπληρώσω πως ο ΚΧΑΟ είναι ένα πρωτεσταντικού τύπου νομικό κατασκεύασμα που παρανόμως και συκοφαντικώς εξυπηρετεί το Φανάρι.
    Ο λόγος που το χαρακτηρίζω έτσι επειδή οι ιθύνοντες τεχνηέντως και υποκριτικώς δεν έθεσαν τις απαραίτητες δικλείδες ασφαλείας, για την περίπτωση που ο Πατριάρχης κηρύσσει γυμνή την κεφαλή την μεγαλοαίρεση. Ο ΚΧΑΟ εφόσον ξεριζώνει τον 15ο κανόνα της αποτείχισης, ξεριζώνει όλο το Σύνταγμα τών Ιερών Κανόνων που υποτίθεται εκπροσωπεί και καθίσταται ένα τυπολατρικό, πρωτεσταντικό όργανο του Παποκαισαρισμού ήτοι αντίχριστο νομοθετικό κατασκεύασμα, παρόμοιο με τον νόμο 4301 των αιρετικών θρησκευτικων νομικών προσώπων των ΓΟΧ ΘΝΠ, εφόσον εξυπηρετεί και προαγάγει τα έργα του διαβόλου και τους δούλους του διαβόλου επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
      ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΝ ΔΙΑΤΑΓΜΑ
      τῆς 10/16 Σεπτ. 1926

      Περὶ καταστατικοῦ χάρτου τοῦ Ἁγίου Ὄρους

      Ἄρθρον 1.

      Κυροῦται ὁ προσηρτημένος «Καταστατικὸς Χάρτης τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω» ὑπὸ χρονολογίαν 10 Μαΐου 1924, ψηφισθεὶς ὑπὸ τῆς Ἐκτάκτου Διπλῆς Συνάξεως τῶν ἀντιπροσώπων τῶν εἴκοσιν Ἱερῶν Μονῶν, καὶ ἐγκριθεὶς ὑπὸ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ἐφ᾿ ὅσον δὲν ἀντίκειται πρὸς τὰς ἀκολούθους διατάξεις.

      Φοβερό το συμπέρασμα του Μαρίνου!

      Από το 1924 και μετά οι Ιερές Μονές του Αγίου Όρους ΔΕΝ καταλάβανε ότι διαγράφτηκε ο 15ος Κανόνας της ΑΒ Συνόδου, αλλά ευτυχώς το κατάλαβε ο Μαρίνος το 2019!

      Φοβερό!

      Διαγραφή
  4. Ἀγαπητέ μου Μαρῖνε, συμφωνῶ ἀπολύτως μέ αὐτό πού γράφεις γιά τόν ΚΧΑΟ. Τό σοβαρώτατον αὐτό θέμα εἶναι θεσμικόν καί θά πρέπῃ ἡ «Ἱερά Κοινότης» νά τό λύσῃ συντόμως, καθότι τό ἀπαιτοῦν οἱ καιροί. Εἰς τήν συγκεκριμένην δίκην, δέν νομίζω ὅτι θά μποροῦσε νά παίξῃ κάποιον ρόλον, ὅμως, καθότι ἡ κατηγορία ἦτο τοῦ κοινοῦ ποινικοῦ δικαίου. Ἡ δίκη αὐτή, μέ τό νά καταδικάσῃ ἀθώους μοναχούς ὡς δῆθεν κακούργους, ἔδειξε τό ἄκρως ὑποκριτικόν πρόσωπον τῆς ἐν ἀποστασίᾳ κοινωνίας μας! Τό ἔδειξε μέ τόσον κραυγαλέον τρόπον πού ἡ συνείδησις τοῦ τότε Μητροπολίτου Αἰγιαλίας κ. Ἀμβροσίου δέν ἄντεξε καί ἔστειλεν ὑπερασπιστικήν ἐπιστολήν εἰς τό δικαστήριον. Ὁμολογῶ ὅτι μέ ἐξέπληξεν πολύ εὐχάριστα, καθότι ὁ γ. Μεθόδιος καταδικάζει ἀπεριφράστως τήν Ν/Ηκήν «ἐκκλησίαν». Εἴθε ὁ Κύριος νά σώσῃ τόν φιλαλήθη κ. Ἀμβρόσιον δι' αὐτήν τήν ὁμολογίαν του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "... του Μητροπολίτου Αἰγιαλίας κ. Ἀμβροσίου...."

      Ώστε Δημήτριε αποδέχεσαι Ιερωσυνη στο ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ, ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟ-ΠΑΠΙΚΟ, Αμβρόσιο!

      Αυτό κι αν είναι ομολογία Πίστεως!

      Διαγραφή
    2. Καλά κάνει ο Μαρίνος Ριτσούδης και δέχεται την ιερωσύνη των Ορθόδοξων κληρικών που έχουν χειροτονηθεί έγκυρα και ορθόδοξα.

      Πλανεμένος είσαι εσύ παλαιοημερολογίτη Κυριάκο Βαρβέρη!!!!

      Διαγραφή
    3. Διόρθωση.

      Καλά κάνει ο Δημήτρης Χατζηνικολάου και δέχεται την ιερωσύνη των Ορθόδοξων κληρικών που έχουν χειροτονηθεί έγκυρα και ορθόδοξα.

      Πλανεμένος είσαι εσύ παλαιοημερολογίτη Κυριάκο Βαρβέρη που δεν την δέχεσαι!!!! Πολύ πλανεμένος!!!!!

      Διαγραφή
    4. 2:29

      Έγκυρα και κανονικά εννοείς την "Αποστολική Διαδοχή" από Αριστεινδην χουντικη Σύνοδο???

      Διαγραφή
    5. Κυριάκο Βαρβέρη
      Εγκυρα είναι και αυτά, αφού τα αποδέχθηκαν όλοι.
      Δεν μπορώ να σου κάνω μάθημα. Είσαι αδιάβαστος πολύ και ψάχνεις αφορμή για να δικαιώσεις το σχισματικό παλαιοημερολογίτικο πνεύμα.
      Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να σου τα εξηγήσω.
      Διάβασε σχετικά βιβλία και θα δεις, αν θέλεις την πλάνη σου.

      Διαγραφή
    6. Ποιοι "όλοι" τα αποδέχθηκαν. Αυτό που λες είναι η άθλια επιχειρηματολογια του σχισματοαιρετικου Ιερεμία...

      Διαγραφή
    7. Ο Μητροπολίτης Ιερεμίας δεν είναι καθόλου σχισματοαιρετικός.
      Σχισματοαιρετικός είσαι εσύ Κυριάκο Βαρβέρη.

      Καθόλου άθλια δεν είναι η επιχειρηματολογία του Μητροπολίτη Ιερεμία.
      Φτάνει να μην είσαι άσχετος!!!...

      Διαγραφή
  5. 21 Νοεμβρίου 2019 - 3:06 μ.μ.

    Εσύ δεν έχεις χρόνο να τεκμηριώσεις την άποψή σου? Όλη μέρα εδώ είσαι και διαβάζεις τα σχόλια μην σου ξεφύγει κανένα και δεν απαντήσεις τελευταίος. Καλά μας δουλεύειες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 3:10 μ.μ.

      Εσύ μπορεί να φαντάζεσαι ό,τι θέλεις ανώνυμε, ακόμα και πράσσινα άλογα. Αυτό όμως δεν πάει να πει ό,τι υπάρχουν και στην πραγματικότητα!

      Διαγραφή
  6. 3.10
    Πρέπει να βγει Και το μεροκαματο μην εισαι σκληρόκαρδος
    Θες να του παρει την δουλειά κανας συριος μετανάστης απο την Νιγηρία;
    Θες να διαβάζεις σχόλια του τύπου

    Ντεν εισε ντιαβασμενος παλιομερολοκιτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μπούρδα το σχόλιο σου 3:22 μ.μ.

      Διαγραφή
    2. Λιγο χιούμορ καναμε βρε να ξεκολλήσουμε απο την μιζέρια
      Αντε γεια και τα λεμε αύριο πάλι

      Διαγραφή
  7. Κυριάκο Βαρβέρη ως προς τι η ειρωνεία. Που γράφει, (σύμφωνα με αυτό πού γράφεις), πως διαγράφηκε ο 15ος κανόνας στον καταστατικό χάρτη του Αγίου Όρους;

    Να σού θυμίσω μόνο πως η ειρωνεία πατέρα της έχει τον διάβολο.

    Σου έγραψα και την προηγούμενη φορά, πως οι αιρετικοί πιάνονται από το γράμμα του νόμου και ακυρώνουν το Πνεύμα του Νομου. Το ίδιο και εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σύμφωνα με τον 105 άρθρο τού Συντάγματος και τον ΚΧΑΟ, πνευματικός ηγέτης τού Αγίου Όρους είναι ο Οικουμενικός Πατριάρχης. Όμως η αδυναμία του νόμου του ΚΧΑΟ έγκειται στο γεγονός πως δεν προβλέπει ρητά τις συνέπειες και τον τρόπο χειρισμού της κρίσης στο Άγιο Ορος, για την περίπτωση που ο Πατριάρχης κηρύττει γυμνή την κεφαλή αίρεση.
    Έτσι ειπωθηκε σε κάποιο δικαστήριο από τους δικαστές που δίκαζαν την Μονή Εσφιγμενου, πως εφόσον δεν έχει ο Πατριάρχης καθαιρεθεί, και εφόσον το ΚΧΑΟ δεν προβλέπει άλλους τρόπους Κρίσεως ως προς την αίρεση τού Πατριάρχη, τα πολιτικά δικαστήρια δεν έχουν δικαίωμα κρίσης ως προς το κατά πόσο είναι αιρετικός ή όχι ο Πατριάρχης.
    Κατά συνέπεια από το 1974 και μετά κάθε δίκη της Μονής Εσφιγμένου θα είναι χαμένη, διότι τα δικαστήρια κρίνουν ως προς τον τύπο του νόμου του ΚΧΑΟ και όχι ως προς την ουσία της διαφωνίας που καταθέτουν οι Εσφιγμενίτες.
    Γι αυτό γράφτηκε πως ο 15ος κανόνας της αποτείχισης δεν έχει θέση, είναι ξεριζωμένος ως προς τον ΚΧΑΟ και τους νόμους της Πολιτείας, επειδή ακριβώς δεν δίδεται το δικαίωμα κρίσης του Πατριάρχου ως προς τα αιρετικά του φρονήματα.
    .
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απάντηση από τον Άγιο Νεκτάριο :
      https://omologia--pisteos.blogspot.com/2019/11/blog-post_84.html?m=1

      Με λίγα λόγια στα πνευματικά θέματα οι Ιεροί Κανόνες υπερισχύουν της κρατικής Νομοθεσίας.

      Διαγραφή
  9. 1 Να έχεις υπόψη σου πως το blog δεν στο ανοίγω. Τέλος οπότε ότι έχεις να πεις πεστο εδώ.

    2. Σύμφωνα με το επιχείρημά σου που είναι αληθές, ναι στα πνευματικά θέματα και σε όλα τα ζητήματα ακόμη και αιρέσεων οι Άγιοι και Ιεροί κανόνες υπερισχύουν όλων των άλλων, όμως για να υπερισχύουν θα πρέπει ο πιστός να πιάνεται μόνο από τους Αγίους κανόνες και να καταφρονεί τους αιρετικούς και σεργιανιστικούς κανόνες που καταπατάνε τους Ιερούς κανόνες. Από το ένα χέρι να κρατάς ορθόδοξη ομολογία κατά το σύμφωνο των Αγίων κανόνων και από το άλλο χέρι να εντάσσεσαι στο νόμος 4301 να σε ονομάζει αιρετικό, η να κάνεις αποδεκτό στο πιστεύω σου τον αιρετικό ΚΧΑΟ τούτο είναι εμπαιγμός από μέρους μας, των Θείων και Ιερών κανόνων και Τού προσώπου Του Χριστού.

    Το θέμα μας όμως εδώ δεν ήταν εάν είναι ή όχι ισχυρότεροι οι Θείοι και Ιεροί κανόνες, αυτό είναι αδιαμφισβήτητο, το θέμα μας είναι πως το αντιμετωπίζει η πολιτεία βάση ενός αντίχριστου ΚΧΑΟ και καταλήξαμε να δικάζονται για οι Πατέρες και να είναι υπό διωγμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή