Ἡ Πατριαρχική Ἐγκύκλιος τοῦ 1920 ἀποτελεῖ τό ἐπίσημον σχέδιον ἐπιβολῆς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Θεωρεῖ τάς αἱρετικάς ὁμολογίας «ὄχι ὡς ξένας καί ἀλλοτρίας, ἀλλ’ ὡς συγγενεῖς καί οἰκείας ἐν Χριστῷ, συγκληρονόμους καί μέλη τοῦ ἰδίου σώματος»! Θεωρεῖ ἐπίσης ὅτι ἡ κοινωνία τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μετά τῶν «σεβασμίων ἐκκλησιῶν τῆς Δύσεως καί ὅπου γῆς» ὄχι μόνον «δέν ἀποκλείεται ἀπό τάς ὑφισταμένας δογματικάς διαφοράς», ἀλλά καί ὅτι εἶναι ἀπαραίτητος διά τήν ἐπίτευξιν τῆς «Ἑνώσεως τῶν Ἐκκλησιῶν»! Κατανοεῖ, ὡστόσον, ὅτι τό ἔργον τοῦτο τῆς ἑνώσεως ἐνδέχεται νά ἐμποδισθῇ καί πάλιν ἀπό τάς «προλήψεις, πρακτικάς καί ὑποκρισίας τοῦ παρελθόντος». Ὡς μέσα διά τήν ἐπίτευξιν τοῦ εἰρημένου σκοποῦ, ἡ Ἐγκύκλιος προτείνει τήν παραδοχήν ἑνιαίου ἡμερολογίου, τούς μεικτούς γάμους κ.ἄ.
Ὥστε, λοιπόν, ἀπό τό 1920 τό Οἰκ. Πατρ/χεῖον ΔΕΝ θεωρεῖ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν ὡς τήν Μίαν Ἁγίαν Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν, ὡς ὁρίζει τό Σύμβολον τῆς Πίστεως, ἀλλ’ ὡς μίαν ἐκ τῶν πολλῶν πού ὑπάρχουν καί συναποτελοῦν τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ! Τοῦτο ἀποτελεῖ ἐπίσημον κήρυξιν ἐκκλησιολογικῆς αἱρέσεως, ἡ ὁποία ἀνατρέπει τήν δογματικήν διδασκαλίαν καί Παράδοσιν τῆς Ἐκκλησίας. Τά δέ περί «προλήψεων» καί «ὑποκρισιῶν» ἀποτελοῦν διαβολάς κατά τῶν Ἁγίων, οἱ ὁποῖοι ἀνέκαθεν ἠμπόδιζον τάς ἀδογματίστους ἑνώσεις, λέγοντες «ἀνάθεμα ὅλοις τοῖς αἱρετικοῖς» (Ζ´ Οἰκ. Σύνοδος, βλ. Πρακτικά τῶν Ἁγίων καί Οἰκ. Συνόδων, Τόμος Γ´, σ. 378). Ἡ ἐν λόγῳ ἀνατροπή τῆς δογματικῆς διδασκαλίας καί παραδόσεως ἀποτελεῖ τήν βάσιν ὅλων τῶν αἱρετικῶν δηλώσεων καί πράξεων πού ἠκολούθησαν. Διότι ἡ Ἐγκύκλιος τοῦ 1920 δέν ἔμεινε «στά συρτάρια», ἀλλά ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.
-----------------------------
Ὥστε, λοιπόν, ἀπό τό 1920 τό Οἰκ. Πατρ/χεῖον ΔΕΝ θεωρεῖ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν ὡς τήν Μίαν Ἁγίαν Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν, ὡς ὁρίζει τό Σύμβολον τῆς Πίστεως, ἀλλ’ ὡς μίαν ἐκ τῶν πολλῶν πού ὑπάρχουν καί συναποτελοῦν τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ! Τοῦτο ἀποτελεῖ ἐπίσημον κήρυξιν ἐκκλησιολογικῆς αἱρέσεως, ἡ ὁποία ἀνατρέπει τήν δογματικήν διδασκαλίαν καί Παράδοσιν τῆς Ἐκκλησίας. Τά δέ περί «προλήψεων» καί «ὑποκρισιῶν» ἀποτελοῦν διαβολάς κατά τῶν Ἁγίων, οἱ ὁποῖοι ἀνέκαθεν ἠμπόδιζον τάς ἀδογματίστους ἑνώσεις, λέγοντες «ἀνάθεμα ὅλοις τοῖς αἱρετικοῖς» (Ζ´ Οἰκ. Σύνοδος, βλ. Πρακτικά τῶν Ἁγίων καί Οἰκ. Συνόδων, Τόμος Γ´, σ. 378). Ἡ ἐν λόγῳ ἀνατροπή τῆς δογματικῆς διδασκαλίας καί παραδόσεως ἀποτελεῖ τήν βάσιν ὅλων τῶν αἱρετικῶν δηλώσεων καί πράξεων πού ἠκολούθησαν. Διότι ἡ Ἐγκύκλιος τοῦ 1920 δέν ἔμεινε «στά συρτάρια», ἀλλά ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.
-----------------------------
Ο/Η xristianorthodoxipisti.blogspot.gr είπε...
Ο ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΑΘΕΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, Η ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ 1920 ΥΠΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΤΟΥ 2016. ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ!
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2017/08/1920-2016.html
Ο ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΑΘΕΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, Η ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ 1920 ΥΠΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΤΟΥ 2016. ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ!
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2017/08/1920-2016.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΑΘΕΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ,Η ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ 1920 ΥΠΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ , ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΤΟΥ 2016 . ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ !
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2017/08/1920-2016.html
To ανωτέρο άρθρο από xristianorthodoxipisti.blogspot ήτανε πολύ καλό και χρήσιμο για τις λεπτομέρειες που έχει, μέχρι δυστυχώς του σημείου που άρχισε να βγάζει συμπερασματα και να αποκαλεί με απότομο κι άκομψο τρόπο (σαν να μίλαγε από κει και ύστερα κάποιο άλλο πρόσωπο), γελοίες τις αποψεις που διαφωνούνε με τα κατωθι
ΑπάντησηΔιαγραφή1) ο 15ος κανονας είναι μονο για κατεγνωσμενες αιρεσεις, μας λεει
ΛΑΘΟΣ
παρὰ τῶν ἁγίων Συνόδων ἢ Πατέρων κατεγνωσμένην
για αυτό διέκοπταν κοινωνία ή ακόμα και καθαιρούσανε π.χ. πριν από την καταδικη του Αρειανισμού στην 1η Οικουμενικη ή αποτειχιζονταν προ 7ης Οικουμενικης
Εκριναν οι Πατέρες βαση Αγιας Γραφης κι Ιεράς Παραδόσεως
2) Όταν επικαλείσαι τον 15ο κανονα σημαινει κι ακυρα Μυστηρια
ΛΑΘΟΣ
Ο "μεμονωμένος" πρεπει πρωτα να καθαιρεθεί από την Συνοδο του, αλλά μέχρι τότε είναι υποχρεωτικη η διακοπη κοινωνιας μαζι του και τα Μυστηρια εις κριμα και κατακριμα για τους εν γνωσει, αλλά όχι άκυρα
Ενώ ομαδα ακολουθούντων νεα αιρεση δεν εχει ακυρα Μυστηρια μεχρι να κριθει η νεα αιρεση από Μεγαλη Σύνοδο
Ας διαβάσουνε Αγιο Θεόδωρο Στουδίτη "πολλάκις επικράτησαν οι αιρετικοί ……"
Ο Οικουμενισμος βεβαια δεν είναι νεα αιρεση κι από την στιγμη που τελικως ακολουθείται ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ Συνοδικώς, ως ομάδα, μιλάμε πια για άκυρα Μυστήρια
Και τα ερωτήματα προς το φιλοΜατθαϊκό blog είναι :
a) Αφου εξεπεσε η Συνοδος Κων/λεως το 1920, γιατί ομοίως δεν εξεπεσε και του Ιωακειμ το 1904 ;
Γνωρίζουνε ότι ο πρώην Φλωρίνης (από τον οποίον χειροτονήθηκε ο Ματθαίος) πήρε χειροτονία από Σύνοδο του Ιωακειμ κι ότι επίσης το Άγιο Μύρο που ευλόγησε το 1912 ο Ιωακειμ χρησιμοποιείτο για πολλα χρόνια, ακόμα κι από Ματθαϊκούς λένε οι πληροφορίες μου (αν το αρνούνται, ας δημοσιεύσουνε στοιχεία ευλογίας δικού τους Μύρου)
Κι ενώ μονοι τους αναφέρουνε τα εκρυθμα γεγονότα (χηρεύοντος του θρόνου κ.τ.λ) εκεινης της περιόδου
Για το ότι Πανορθοδοξως στην Ροδο, το ΄61, 63, 64, εγιναν αποδεκτες οι αποφασεις 1920 θα θελαμε στοιχεια κι εγγραφα κι όχι μια τέτοια διαπίστωση , χωρις στοιχεία
Απεναντι στον Αθηναγορα εγιναν διακοπες κοινωνιας από 3 Επισκόπους Βόρειας Ελλαδας, οπότε σε καμία περιπτωση δεν υπηρχε τοτε ΟΜΑΔΙΚΗ αποδοχή
β) Προφανως οι Ματθαιικοι θεωρείτε ενεργεια Σχισματικους τους νέο/τες από το 1924, βασιζόμενοι στις Πανορθοδοξες του 16ου αιωνος
Και το ερωτημα είναι :
αν καποιος φαει ισοβια επειδή χτυπησε μια γυναικα (ημερολογιο) και σκοτωσε τον αντρα της (Πασχάλιος Κανονας) αυτό σημαινει ότι θα φαει ισοβια αν απλα χτυπησει μια γυναικα ;
Πού το βρήκατε το ακριβές για την περίπτωση δεδικασμένο ;
3) Κι αν εξέπεσαν από το 1924 ή από το 1920, πώς αποκαταστάθηκαν ;
με την Ομολογία τους μόνο, ενώ υπήρχανε Ορθόδοξοι (ΡΟΕΔ και κατακομβικη Ρωσίας) που θα μπορούσανε να τους αποκαταστήσουνε ;
ή μήπως είχανε την Θεια Χάρη σύμφωνα με α΄κανονα Μεγάλου Βασιλειου, καθώς ήτανε οι πρώτοι που εξέπεσαν ;
έλα όμως που ούτε κι αυτό δεν μπορει να ισχυει, καθώς ο ένας εκ των τριών (Ζακύνθου Χρυσόστομος) χειροτονηθηκε το 1934 από τους νέο/τες
Το λυπηρο (δεν θα χρησιμοποιήσω εγω την λέξη γελοίο, έναντι τόσων σοβαρων θεματων) είναι ότι μιλάτε τόσο επιπόλαια κι ειρωνικα, όταν αυτά τα σοβαρότατα θεματα εχουνε να κανουνε με εκατομμύρια ΨΥΧΕΣ. Και για να φτασουμε να ακυρωθούνε τα Μυστήρια θα πρεπει να εχει υπάρξει τόσο ευρεία ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ στον κάθε Πιστό, να είναι τόσο ολοφάνερη η κήρυξη της αιρέσεως κι η ομαδικη, Συνοδικη αποδοχή της, ώστε να είναι άξιος της μοίρας του όποιος συνεχίζει να τους ακολουθεί
Πολύ σωστή η παρατήρηση του κ. Χατζηνικολάου και καλό θα ήταν να προστεθεί και το κεφαλαιώδους σημασίας γεγονός που συνετελέσθη μόλις τρία χρόνια πριν στην Δύση, δηλαδή το 1917 όταν και η ψευδοπαρθένος της Φάτιμα εμφανίσθηκε στην ανθρωπότητα για πρώτη φορά με τρόπο ξεκάθαρο και επιβλητικό και φανέρωσε τα τρία Μυστικά (ουσιαστικά τις απαιτήσεις της).......
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό εκεί και έπειτα η Πατριαρχική εγκύκλιος δεν είναι τίποτα περισσότερο από το πρώτο βήμα για την υλοποίηση των επιθυμιών της Φάτιμα που σήμερα αποκαλούνται ως Οικουμενισμός(ώστε να κρύβουν δολίως την πραγματική πηγή του κακού).....