@ 1 Οκτωβρίου 2019 - 11:39 π.μ.
Ὁ γνωστός ἑρμηνευτής τῶν ἱερῶν Κανόνων Βαλσαμών (βλ. Πηδάλιον), ἑρμηνεύων ἐξ ἀντιθέτου τόν 15ον Κανόνα τῆς ΑΒ΄ Συνόδου, γράφει ὅτι οἱ πιστοί ἔχουν ὑποχρέωσιν ν’ ἀποτειχίζωνται ἀπό αἱρετικούς ἐπισκόπους, χωρίς ν’ ἀναμένουν συνοδικήν ἀπόφασιν. Διότι ὁ ἐν λόγῳ Κανών χαρακτηρίζει εὐθέως τούς αἱρετικά κηρύττοντας «ἐπισκόπους» ὡς «ψευδεπισκόπους» καί «ψευδοδιδασκάλους» καί ἐπαινεῖ τούς ἀποτειχιζομένους ἀπό αὐτούς, δείχνοντας ἔτσι ὅτι αὐτή εἶναι ἡ ὀρθή στάσις πού πρέπει νά ἔχουν οἱ Ὀρθόδοξοι ἔναντι τῶν αἱρετικῶν «ἐπισκόπων» (βλ. Γ.Α. Ράλλη καί Μ. Ποτλῆ, Σύνταγμα τῶν Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων, Τόμος Β΄, σ. 695). Βεβαίως, ἡ ἑρμηνεία αὐτή τοῦ Βαλσαμῶνος λέγει ἁπλῶς τό ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΝ, δεδομένου ὅτι ὑπάρχουν πάμπολλα χωρία τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῶν Ἁγίων, καθώς καί πράξεις Ἁγίων, πού εἶναι γνωστές στούς Ὀρθοδόξους, τίς ὁποῖες βεβαίως ἀποστρέφονται οἱ Οἰκουμενισταί, ὡς νά μήν εἶναι καταγεγραμμένες μέ λεπτομέρειαν εἰς τήν Ἐκκλησιαστικήν Ἱστορίαν. Σταχυολογῶ μερικά ἀπό τά σχετικά χωρία:
«Ἐκκλίνατε ἀπ’ αὐτῶν» (Ρωμ. 16:17-18)•
«ἀφίστασο ἀπό τῶν τοιούτων ... τήν παρακαταθήκην φύλαξον, ἐκτρεπόμενος τάς βεβήλους κενοφωνίας καί ἀντιθέσεις τῆς ψευδωνύμου γνώσεως, ἥν τινες ἐπαγγελλόμενοι περί τήν πίστιν ἠστόχησαν» (Α´ Τιμ. 6:5, 6:20-21)•
«μή οὖν γίνεσθε συμμέτοχοι αὐτῶν ... καί μή συγκοινωνεῖτε τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους» (Ἐφ. 5:6-11)•
Ὁ γνωστός ἑρμηνευτής τῶν ἱερῶν Κανόνων Βαλσαμών (βλ. Πηδάλιον), ἑρμηνεύων ἐξ ἀντιθέτου τόν 15ον Κανόνα τῆς ΑΒ΄ Συνόδου, γράφει ὅτι οἱ πιστοί ἔχουν ὑποχρέωσιν ν’ ἀποτειχίζωνται ἀπό αἱρετικούς ἐπισκόπους, χωρίς ν’ ἀναμένουν συνοδικήν ἀπόφασιν. Διότι ὁ ἐν λόγῳ Κανών χαρακτηρίζει εὐθέως τούς αἱρετικά κηρύττοντας «ἐπισκόπους» ὡς «ψευδεπισκόπους» καί «ψευδοδιδασκάλους» καί ἐπαινεῖ τούς ἀποτειχιζομένους ἀπό αὐτούς, δείχνοντας ἔτσι ὅτι αὐτή εἶναι ἡ ὀρθή στάσις πού πρέπει νά ἔχουν οἱ Ὀρθόδοξοι ἔναντι τῶν αἱρετικῶν «ἐπισκόπων» (βλ. Γ.Α. Ράλλη καί Μ. Ποτλῆ, Σύνταγμα τῶν Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων, Τόμος Β΄, σ. 695). Βεβαίως, ἡ ἑρμηνεία αὐτή τοῦ Βαλσαμῶνος λέγει ἁπλῶς τό ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΝ, δεδομένου ὅτι ὑπάρχουν πάμπολλα χωρία τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῶν Ἁγίων, καθώς καί πράξεις Ἁγίων, πού εἶναι γνωστές στούς Ὀρθοδόξους, τίς ὁποῖες βεβαίως ἀποστρέφονται οἱ Οἰκουμενισταί, ὡς νά μήν εἶναι καταγεγραμμένες μέ λεπτομέρειαν εἰς τήν Ἐκκλησιαστικήν Ἱστορίαν. Σταχυολογῶ μερικά ἀπό τά σχετικά χωρία:
«Ἐκκλίνατε ἀπ’ αὐτῶν» (Ρωμ. 16:17-18)•
«ἀφίστασο ἀπό τῶν τοιούτων ... τήν παρακαταθήκην φύλαξον, ἐκτρεπόμενος τάς βεβήλους κενοφωνίας καί ἀντιθέσεις τῆς ψευδωνύμου γνώσεως, ἥν τινες ἐπαγγελλόμενοι περί τήν πίστιν ἠστόχησαν» (Α´ Τιμ. 6:5, 6:20-21)•
«μή οὖν γίνεσθε συμμέτοχοι αὐτῶν ... καί μή συγκοινωνεῖτε τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους» (Ἐφ. 5:6-11)•
«ἀπό παντός εἴδους πονηροῦ ἀπέχεσθε» (Α´ Θεσσ. 5:22)•
«στέλλεσθαι ὑμᾶς ἀπό παντός ἀδελφοῦ ἀτάκτως περιπατοῦντος καί μή κατά τήν παράδοσιν» (Β´ Θεσσ. 2:15 καί 3:6)•
«Εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ’ ὅ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω» (Γαλ. 1:8-9)•
«τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; τίς δέ συμφώνησις Χριστῷ
πρός Βελίαλ; ἤ τίς μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου; ... διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν
καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε» (Β´ Κορ. 6:14-18)•
«πᾶς ἄνθρωπος, τό διακρίνειν παρά Θεοῦ εἰληφώς, κολασθήσεται,
ἐξακολουθήσας ἀπείρῳ ποιμένι, καί ψευδῆ δόξαν ὡς ἀληθῆ δεξάμενος• τίς γάρ
κοινωνία φωτί πρός σκότος;» [Μεγάλου
Ἀθανασίου, Patrologia Graeca (P.G.), Τόμος 26, σ. 1321]•
«οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι
δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους
ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (Μεγάλου Βασιλείου, P.G. 160, σ. 101)•
«Πᾶς ὁ λέγων, φησί, παρά τά διατεταγμένα, κἄν ἀξιόπιστος ᾖ, κἄν
νηστεύῃ, κἄν παρθενεύῃ, κἄν σημεῖα ποιῇ, κἄν προφητεύῃ, λύκος σοί φαινέσθω ἐν
προβάτου δορᾷ προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος» (Ἁγίου Ἰγνατίου τοῦ Θεοφόρου,
P.G. 160, σ. 101)•
«παραγγελίαν γάρ ἔχομεν ἐξ αὐτοῦ τοῦ ἀποστόλου [Γαλ. 1:8],
παρ’ ὅ παρελάβομεν, παρ’ ὅ οἱ κανόνες τῶν κατά καιρούς συνόδων καθολικῶν τε καί
τοπικῶν, ἐάν τις δογματίζῃ ἤ προστάσσῃ ποιεῖν ἡμᾶς, ἀπαράδεκτον αὐτόν ἔχειν,
μηδέ λογίζεσθαι αὐτόν ἐν κλήρῳ ἁγίων» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, Ἔργα, τ. 3,
Ἐπιστολαί, Ἐκδ. Ὀρθοδόξου Κυψέλης, Θεσ/νίκη 1987, σ. 109)•
«Οὐδ’ ἄν ὅλα τά χρήματα τοῦ κόσμου παρέξει τις καί κοινωνῶν εἴη
τῇ αἱρέσει φίλος Θεοῦ καθίσταται, ἀλλ’ ἐχθρός. Καί τί λέγω κοινωνίας; Κἄν ἐν
βρώματι, καί πόματι, καί φιλίᾳ συγκάτεισι τοῖς αἱρετικοῖς ὑπεύθυνος» (Ἐπιστολαί,
ἔ.ἀ., σελ. 298)•
«φυλάξοιτε ἔτι ἑαυτάς, παρακαλῶ, τῆς ψυχοφθόρου αἱρέσεως∙ ἧς ἡ
κοινωνία ἀλλοτρίωσις Χριστοῦ» (Ἐπιστολαί, ἔ.ἀ., σελ. 354)•
«τοῦ τε ἁγίου Ἀθανασίου προστάσσοντος, μηδεμίαν κοινωνίαν ἔχειν
ἡμᾶς πρός τούς αἱρετικούς, ἀλλά μήν μηδέ πρός τούς κοινωνοῦντας μετά τῶν ἀσεβῶν»
(Ἐπιστολαί, ἔ.ἀ., σ. 448)•
«ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά
καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἁγίου
Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, P.G. 99, σ. 1049)•
«οἱ μέν τέλεον περί τήν πίστιν ἐναυάγησαν• οἱ δέ, εἰ καί τοῖς
λογισμοῖς οὐ κατεποντίσθησαν, ὅμως τῇ κοινωνίᾳ τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται» (Ἁγίου
Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, P.G. 99, σ. 1164 Α)•
Ὁ Ἅγιος Μάρκος Εὐγενικός, συνοψίζων ἄριστα τήν ’Ορθόδοξον
διδασκαλίαν τῆς ἀποτειχίσεως, λέγει: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι
αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς
αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (P.G. 160, σ. 101).
Ο Βαλσαμών δεν είναι άγιος της Εκκλησίας και ούτε μπορεί να θεσπίσει δικό του Κανόνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΙΕ΄Κανόνας είναι πολύ απλά και καθαρά διατυπωμένος και δεν χρειάζεται εξήγηση. Είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.
Ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, άγιος της Ορθόδοξης Εκκλησίας και ερμηνευτής των ιερών Κανόνων πουθενά δεν λέει ότι η αποτείχιση είναι υποχρεωτική.
Γιατί να αφήσουμε τον άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη που πουθενά δεν λέει ότι η αποτείχιση είναι υποχρεωτική και να τρέξουμε στον μη άγιο Βαλσαμώνα;
Τα χωρία της Αγίας Γραφής δεν μιλούν για την διακοπή του μνημοσύνου του επισκόπου. Εννοούν την απομάκρυνση από τους αιρετικούς για να μην δεχθούν οι πιστοί τις αιρέσεις. Οι Αντιοικουμενιστές που μιλούν αντιοικουμενιστικά δεν έχουν κοινωνία ουσιαστική με τους αιρετικούς έστω και να τους μνημονεύουν τυπικά μέχρι να καταδικαστούν από Σύνοδο.
Τα χωρία της Αγίας Γραφής που ανέφερες είναι άσχετα με την διακοπή του μνημοσύνου του επισκόπου που δεν υπήρχε τότε τέτοιο ζήτημα.
Μήτε συμμέτοχος, μήτε συγκοινωνός γίνεται ο πιστός που καταδικάζει τον οικουμενισμό, αν δεν αποτειχίζεται από τον οικουμενιστή μέχρι να καταδικαστεί από Σύνοδο.
Μήτε οι σύγχρονοι Άγιοι που έδωσε ο Θεός στην Εκκλησία είπαν κάτι τέτοιο, περι υποχρεωτικής αποτείχισης.
Ορθόδοξος
Για τα Πατερικά χωρία του σχολίου 1 Οκτωβρίου 2019 - 1:11 μ.μ. για να μην κουράσω με την σωστή έννοια τους, θα πω πιο γενικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα γνωρίζει καλύτερα απ΄ όλους ο Πατρολόγος και Αντιοικουμενιστής π. Θεόδωρος Ζήσης, την σωστή ερμηνεία τους.
Είναι γνωστό σ΄ όλους ότι ο Πατρολόγος και Αντιοικουμενιστής π. Θεόδωρος Ζήσης δεν δέχεται την υποχρεωτική αποτείχιση!
Ορθόδοξος
Το Πανάγιο Πνεύμα θέσπισε το Σύνταγμα των Ιερών Κανόνων της Αγίας Εκκλησίας, συμπεριλαμβανομένου και του 15ου της Α Β Συνόδου το 830.μ.χ. για να κρατάει τα στεγανά της ανόθευτης Αγίας Στρατευομενγς Εκκλησίας, από τις αιρέσεις, δηλαδή τις μολύνσεις και τις ακαθαρσίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος διαστρεβλώνει την Αλήθεια, γίνεται βλάσφημος κατά Τού Παναγίου Πνεύματος, και ονομάζεται αιρετικός.
Ετσι και εσύ ανόητε παραπάνω που ψευδώς υπογράφεις ορθόδοξος.
Αντίχριστος είναι η υπογραφή σου, αντίχριστος και αιρετικός.
Έτσι για να ξέρουμε τι λέμε.
"Οι Αντιοικουμενιστές που μιλούν αντιοικουμενιστικά δεν έχουν κοινωνία ουσιαστική με τους αιρετικούς" !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού βρε παλλικάρια στην ανάγνωση ή την κατανόηση της Ελληνικής γλώσσας δεν τα πάτε καθόλου καλά γιατι δεν χρησιμοποιείτε την παλια, δοκιμασμένη συνταγή ;
δηλ το ειπε ο Επιφανιος, μαζι κι οι φωτισμένοι Πειραιώτες και Μελισοχωριτες, οποτε κλείσαμε (δηλαδή το σύνολο των Πατερων όπως μας είπατε αλλου΄!!!)
μετα να γραφετε αξιοπροσεκτο το σχολιο του ΛΑΤΙΝΟΦΡΩΝ, που εκανε αντιγραφη το σχολιο του ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ από την προηγουμενη αναρτηση κ.τ.λ κ.τ.λ.
Αν δεν ήτανε τόσο σοβαρό το θέμα, θα είσασταν οι καταλληλότεροι για να γελάσει με την ψυχή του ο κάθε πικραμμένος. Και δεν το κρύβω, ότι προσωπικά λύνομαι σε κάποιες περιπτώσεις, πριν σταματήσω, αναλογιζόμενος τη σοβαρότητα της καταστάσεως
Αφιερωμένο στον "Ορθόδοξο"
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=KL2kmLh_3p8
εκτός από τίτλο τραγουδιού, δώσε βάση και στο όνομα της τραγουδίστριας
εμένα μου θυμίζει το τσάμπα μάγκας
Το σχόλιο του Μαρίνου Ριτσούδη 3:08 μ.μ. αποκαλύπτει πώς συμπεριφέρονται όσοι δεν έχουν τί να πουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μαρίνος Ριτσούδης αν και ρωτήθηκε πολλές φορές αν είναι παλαιοημερολογίτης δεν απάντησε. Γράφει όμως παλαιοημερολογίτικα σχόλια με παλαιοημερολογίτικες πλάνες!
Αν είναι Σχισματικός Παλαιοημερολογίτης τον προσκαλούμε να επιστρέψει στην Εκκλησία και να μην βρίζει τους Ορθόδοξους που βρίσκονται ήδη μέσα στην Εκκλησία!
Πόσο κόσμια μίλησε ο Ορθόδοξος και πόσο άπρεπα ο Μαρίνος Ριτσούδης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πνεύμα της πλάνης πηγαίνει στα Σχίσματα!
Οι Πατέρες έλεγαν να αποφεύγουμε τα Σχίσματα! Στα Σχίσματα χορεύει το πνεύμα της Πλάνης!
Σταύρο Τ. 3:12 μ.μ. με τα δικά σου σχόλια γελάει ο κάθε πικραμένος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μας είπες και εσύ αν είσαι Σχισματικός παλαιοημερολογίτης, ενώ ρωτήθηκες τόσες φορές. Τί θα γίνει παλληκάρι; Θα μας πεις ή ντρέπεσαι;
Το σαχλό σχόλιο 3:34 μ.μ. χαρακτηρίζει τον ίδιο τον ανώνυμο που το έγραψε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ορθόδοξος με τα δύο πρώτα σχόλια έδωσε τις Ορθόδοξες απαντήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ορθόδοξοι δεν γελούν με την Ορθόδοξη Ανακοίνωση της Ι. Μ. Μελισσοχωρίου, ούτε με τα σοβαρά του αγίου Επιφανίου Θεοδωρόπουλου και της Ι. Μ. Πειραιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓελούν με τις σχισματικές μπορδολογίες.
Το Πανάγιο Πνεύμα θέσπισε το Σύνταγμα των Ιερών Κανόνων της Αγίας Εκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Πανάγιο Πνεύμα δεν θέσπισε τα Σχίσματα!
Το Πανάγιο Πνεύμα φώτισε τον άγιο Χρυσόστομο να πει οξείς λόγους για τα Σχίσματα. Ούτε αίμα μαρτυρίου δεν ξεπλένει το ασήκωτο αμάρτημα του Σχίσματος λέει ο άγιος Χρυσόστομος.
Οι σχισματικο-αιρετικοί και οι αντίχριστοι λένε ότι το Σχίσμα δεν πειράζει, ότι είναι καλό!
"Όποιος διαστρεβλώνει την Αλήθεια, γίνεται βλάσφημος κατά Τού Παναγίου Πνεύματος, και ονομάζεται αιρετικός".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ΄ αυτό θα συμφωνήσουμε ολικά. Αυτό το δέχεται η Εκκλησία όταν το κάνει σκόπιμα.
Ας δώσει προσοχή σ' αυτό ο Μαρίνος Ριτσούδης που το έγραψε.
Αίρεση είναι και η ημερολογιολατρεία.
Ανοησία είναι το σχόλιο σου 3:08 μ.μ. Μαρίνο Ριτσούδη. Ο Ορθόδοξος καλά τα λέγει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ορθόδοξος όταν λέει:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Για τα Πατερικά χωρία του σχολίου 1 Οκτωβρίου 2019 - 1:11 μ.μ. για να μην κουράσω με την σωστή έννοια τους, θα πω πιο γενικό."
εννοεί τα Πατερικά χωρία που έχει η ανάρτηση.
Πριν τα κάνει ο κ. Κώστας ανάρτηση ήταν στο σχόλιο 1 Οκτωβρίου 2019 - 1:11 μ.μ.
Αξιοπρόσεκτο το σχόλιο 3.34
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε τρελάνει κόσμο
Mπας και ψωνίζετε από εκεί ;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.eparxies.gr/ton-proto-agiasmo-se-magazi-me-kannavi-stin-ellada-ekane-o-archiepiskopos-kritis-pics/
Τα σχόλια 3:34, 5:23, 5:25 μ.μ. δείχνουν την ..."σοβαρότητα" του σχολιαστή....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξιοπρόσεκτο το σχόλιο 6.33, όμως τα άνω σχόλια δείχνουνε απλώς την σοβαρότητα με την οποία μπορεί να σας αντιμετωπίσει κάποιος
ΑπάντησηΔιαγραφήτην σοβαρότητα που αξίζετε να σας συμπεριφερθεί κάποιος
ΑπάντησηΔιαγραφήκι από ένα σημείο και μετά, αναζητούμε και τις αιτίες της καταστάσεως σας...
Τα σχόλια 3:23 π.μ. και 3:27 π.μ. ισχύουν για τον άνθρωπο που τα έγραψε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε μεγάλο κόπο και αγώνες συγκεντρώνονταν οι Άγιοι Πατέρες, δίνοντας μακροχρόνιες μάχες και την ζωή τους πολλές φορές, για να αποφασίσουν κανόνες που αφορούσαν την σωτηρία της Εκκλησίας εν καιρώ αιρέσεως. Για κανόνες που δεν θα έπρεπε να ισχύσουν υποχρεωτικά για πιο λόγο να έκαναν τόσο κόπο και θυσίες???
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ 15ος κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου χωρίζει τους πιστούς σε δύο παρατάξεις. Στην παράταξη που κοινωνεί με τους Αληθινούς Επισκόπους και στην παράταξη που κοινωνεί με τους Ψευδεπισκόπους. Όσοι ακολουθούν τους Αληθινούς Επισκόπους είναι Ορθόδοξοι και αποτελούν την Αληθινή Εκκλησία του Χριστού και όσοι ακολουθούν τους Ψευδεπισκόπους είναι Ψευδορθόδοξοι και αποτελούν την Ψευδεκκλησία. Πιο απλά δεν γίνεται!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με τον 15ο κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, όταν Ο ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΣ κηρύττει αίρεση, ΑΠΟΣΧΙΖΕΤΑΙ αμέσως και ΑΠΟΚΟΠΤΕΤΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Γι αυτό και ο κανόνας, μας λέει ότι για να παραμείνουμε Ορθόδοξοι πρέπει άμεσα να αποτειχιζόμαστε απ αυτόν και ΠΡΟΤΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΕΙ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΟ. Γιατί μένοντας με τον Ψευδεπίσκοπο γινόμαστε κι εμείς σχισματικοί και βρισκόμαστε εκτός Εκκλησίας. Με την αποτείχιση φεύγουμε από το σχίσμα που δημιούργησε ο Ψευδεπίσκοπος και ενωνόμαστε με την Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχισματικοί είναι αυτοί που αποσχίζονται από Ορθοδόξους και αυτοί που αποσχίζονται από την Αλήθεια της Εκκλησίας (οι αιρετικοί). Σχισματικοί δεν είναι αυτοί που αποσχίζονται από αιρετικούς. Αυτοί είναι Ορθόδοξοι και αυτό το σχίσμα είναι επαινετό. Αυτούς επαινεί ο 15ος κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου. Γιατί αυτοί δεν σχίζουν την Εκκλησία, σχίζουν την αίρεση. Αυτοί οι σχίστες ενώνουν την Εκκλησία. Αυτοί οι σχισματικοί σώζουν άμεσα την Εκκλησία. Αυτοί οι σχίστες ελευθερώνουν την Εκκλησία από τους αιρετικούς. Αυτοί οι σχισματικοί απαλλάσουν την Εκκλησία από την αίρεση. Έτσι σώζεται η Εκκλησία ανά τους αιώνες.
Τα σχόλια 5:05 π.μ. 5:06 π.μ. 5:06 π.μ. 5:07 π.μ. είναι πλανεμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως από Σχισματικό Παλαιοημερολογίτη είναι γραμμένα.
Δεν είναι όλοι οι Κανόνες προαιρετικοί ανώνυμε 5:05 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο Κανόνας είναι προαιρετικός διότι επαινεί μόνο και δεν καταδικάζει.
Συγχαρητήρια σε αυτόν που έγραψε τα σχόλια 5:05 π.μ. 5:06 π.μ. 5:06 π.μ. 5:07 π.μ. συμφωνώ απολύτως, μπράβο έτσι είναι, αυτά πιστεύουν πια και πολλοί νεοημερολογίτες. Τέρμα το δούλεμα και η κοροιδία και η ψευτιά του επιφάνιου θεοδωρόπουλου, αρκετή πλύση εγκεφάλου φάγαμε, ξυπνήσαμε απατεώνες του κερατά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σχόλια 5:05 π.μ. 5:06 π.μ. 5:06 π.μ. 5:07 π.μ και το 3:57 πμ. το τελευταίο μέχρι τώρα τα έγραψε παλαιοημερολογίτης μάλλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ 3:57 μ.μ. πρέπει να χτυπούσε το κεφάλι του στον τοίχο από την μανία που τον κατέλαβε απ΄ότι φαίνεται από το σχόλιο. Αγιομάχος και βλάσφημος!
””Ω πλήρης παντός δόλου και πάσης ραδιουργίας, υιέ διαβόλου, εχθρέ πάσης δικαιοσύνης, ου παύση διαστρέφων τας οδούς Κυρίου τας ευθείας; ...””
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος παραβαίνει τους κανόνες όπως και τον 15ο της ΑΒ Συνόδου, αθετεί τον ίδιο τον Θεό και όσοι δικαιολογούν τις συμπροσευχές και τα συλλείτουργα, αυτά θα ακούσουν π.χ. Παίσιοι, Πορφύριοι, Τσαλίκηδες, Επιφάνιοι θεοδωρόπουλοι και λοιποί.
Απο τον πατήρ του ψεύδους και πλανεμενο και βλάσφημο το τελευταίο παλαιοημερολογίτικο σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πατηρ του ψευδους καθοδηγησε τον βλάσφημο ανώνυμο να γράψει το σχόλιο 4:54 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟΙ ΔΙΩΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοι κατηγορούν και διώκουν τους Ορθοδόξους (παλαιοημερολογίτες);;; Αυτοί που: 1ον) έσχισαν την Εκκλησία και κατέστρεψαν την λατρευτική ενότητα, στρεβλώνοντας το Εκκλησιαστικό Ημερολόγιο-Εορτολόγιο αθετώντας την παράδοση, περικόπτοντας και τις καθιερωμένες νηστείες και 2ον) εγκατέλειψαν την Ορθοδοξία για να υπηρετήσουν την Παναίρεση του Οικουμενισμού εξαπολύοντας διωγμούς εναντίον των Ορθοδόξων (παλαιοημερολογιτών) μέχρι θανάτου. Αυτοί δεν είναι Ορθόδοξοι αλλά Κακόδοξοι, Παναιρετικοί και Εχθροί του Τριαδικού μας Θεού. Αυτοί, είναι πια ολοφάνερο ότι δεν αποτελούν την Εκκλησία του Χριστού αλλά μία Ψευδεκκλησία και παίρνουν στεφάνι από τον Θεό όσοι πιστοί αντιστέκονται και διακόπτουν την κοινωνία μαζί τους με οποιοδήποτε κόστος.
Πλανεμένο παλαιοημερολογίτικο το σχόλιο 4 -10- 2019 - 6:31 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδη εσφαλε και ο Θεος που εδιωξε τους Πρωτοπλαστους απο τον Παραδεισο ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσφαλε ο Αβρααμ που φυγε απο την ειδωλατρεια επισης και ο Λωτ ενω η γυναικα του που λιγο γυρισε και κοιταξε εγινε στυλος αλας . Ακατηχητοι οσοι μιλατε οτι δεν πρεπει να αποτειχισθομεθα απο την αιρεση απο την ειδωλοτρεια.
https://orthodoxdida.blogspot.com/2023/12/blog-post_37.html#more
https://orthodoxdida.blogspot.com/2023/12/blog-post_5.html
https://orthodoxdida.blogspot.com/2023/12/blog-post_26.html
Λοιπον δυο ειναι οι δρομοι ή θα τσακιστητε να τους γυρισετε στην Ορθοδοξια με πραξεις οπως εκανε ο Ιωαννης Χρυσοτομος ή αν δεν μπορειτε πρεπει να φυγετε να παυσετε τα μνημονια τις Μεταληψεις κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαλεξτε και περνετε.
Μεση οδος δεν υπαρχει βολεφτακηδες που δεν εχετε ιδεα τι θα πει αποτειχηση .