Μία ἄποψη ὡς ἀπάντηση στήν ἀρθρογραφία ἐπί του δημοσιευμένου στήν Ρομφαία Κου
Μάννη μέ τίτλο, περί Παλαιοημερολογιτῶν (ἡ ἄλλη άποψη)...και στήν τελευταία σημερινή
ἐπίσης ἀρθρογραφία, πού δημοσιεύεται στό ἐν τούτω Νίκα.
https://entoytwnika1.blogspot.com/2019/10/blog-post_49.html?m=1
Ἀπόσπασμα ἐκ του κειμένου του Κου Ν. Μάννη, ἀπό το πρῶτο δημοσίευμα στή ρομφαία.
https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/32203-peri-palaioimerologiton-i-alli-apopsi?fbclid=IwAR1qpVLNq5zQqj1FySETdRrjzpYhVI9Ev3CM68dLcuoURzV5LaeSs7IrWUY
"" Ἡ ἀγάπη ἐκ μέρους των Παλαιοημερολογιτῶν ὡς διάθεση καί ὡς πράξη", γράφει. Συμφωνῶ μαζί του, ἀλλά καί διαφωνῶ. Διότι ἡ ἀγάπη γιά νά θαυματουργήσει θέλει δύο· καί ὅσο ἀγάπη καί ἄν δείξουν οἱ Παλαιοημερολογίτες, ἄν δέν ὑπάρξει ἀγάπη καί ἀπό την ἀπέναντι πλευρά (ἡ ὁποία, δυστυχῶς, τους ἀντιμετώπισε ἐξ ἀρχῆς μέ φοβερή βιαιότητα, ὅπως ἔχει ἀποδειχθεῖ μέ ἀδιάψευστα τεκμήρια [3]) τότε δέν πρόκειται νά ὑπάρξει κανένα θετικό ἀποτέλεσμα. Ἑπομένως καλό εἶναι την ἀγάπη, ἀλλά καί τίς ἄλλες ἀρετές, νά τίς ζητοῦμε πρῶτα ἀπό τον ἑαυτό μας, καί ἔπειτα ἀπό τους ἄλλους.""
Ἐπί του δικοῦ μου σκεπτικοῦ:
Γιά νά ὑπάρξει ἐν Ἁγίω Πνεύματι ἀγάπη θά πρέπει πρωτίστως, το θεμέλιο της ὕπαρξης καί της λειτουργίας, νά εἶναι ἡ Ἁγία Πίστης καί ἀπό τίς δύο πλευρές. Ἐάν δέν ὑπάρχει αὐτή, τότε ὑπάρχουν συμφέροντα καί μόνο συμφέροντα, διότι ἡ πρώτη ἐντολή της Ἀγάπης, εἶναι ἀγαπήσεις Κύριον Τον Θεόν σου, καί ἐάν δέν τηρεῖται ἐν τοίς πράγμασι, μέ τα Ἅγια Δόγματα της Πίστεως, τότε εἶναι συμφωνία γιά κοινά κοσμικά συμφέροντα, ὅπως ἡ ἕνωση Κυπριανιτών - Καλλινίκου.
Ας μέ συγχωρέσουν, το ἀναφέρω γιά λόγους δικαιοσύνης καθώς καί οἱ δύο παρατάξεις συστρατεύθηκαν γιά νά γίνουν ἀποκόμματα του τμήματος των αἱρετικῶν των ἑτεροδόξων καί ετεροθρήσκων του Ὑπουργείου Παιδείας, γιά κοσμικές ἀναγνωρίσεις καί φοροαπαλλαγές. Οὐδείς ἀπό τους μεγαλόσχημους ἀντέδρασε, στήν κοινή πορεία της προδοσίας των πιστῶν, πού δέν εἶναι ἄλλη ἀπό την αποχριστιανοποίηση στήν Ἑλλάδα.
2ον) Το περί σεναρίου ἐκτυπωθέν, ἡ Ρωσική Ἐκκλησία νά ἀναγνώριζε μία ἀπό τίς παλαιοημερολογίτικες παρατάξεις, εἶναι καθαρά μία προπαγάνδα γιά δημιουργία ἐκδικήσεων καί ἐντυπώσεων.
Εἶναι ἀληθές πῶς ὅταν χάνεται ἡ γνήσια Πίστη των Ἐκκλησιαστικῶν, τότε ἀντί της ἀγάπης των Δογμάτων καί της ἀκριβείας στά της Πίστεως, αὐτή ἡ πορεία μεταμορφώνεται σέ κυνήγι των θησαυρῶν του πλούτου καί της λιανικῆς δόξας της ἀναγνώρισης.
Ἀναγνώριση καί ἕνωση των ΓΟΧ ΘΝΠ Ἑλλάδος μέ την Ρωσική Ἐκκλησία, γιά νά ἐπιτευχθεῖ, ἔχει μόνο δύο δρόμους.
Ὁ ἕνας δρόμος εἶναι νά γίνουν καθόλα Ὀρθόδοξοι ἑκατέρωθεν, οἱ ΓΟΧ ΘΝΠ νά ἀποκηρύξουν τα αἱρετικά νομικά πρόσωπα, καί οἱ Ρῶσοι νά ἀποκηρύξουν τον θρησκευτικό Οἰκουμενισμό.
Οἱ ΓΟΧ ΘΝΠ, δέν ἔφτιαξαν τα νομικά πρόσωπα γιά νά τα ἀποκηρύξουν. Το ὑπεραμύνεται καί ὁ ἀρθρογράφος στό σημερινό ἄρθρο του, πού ἀναφέρει, "Την Ἐκκλησία αὐτή των Ἑλλήνων Ὀρθοδόξων (ἡ ὁποία κατά εὐτυχή συγκυρία ἔχει καί ἀπόλυτη νομική κάλυψη μέ τον Νόμο 4301΄/14)".
Καί πῶς θά τα ἀποκηρύξουν ἄλλωστε, τί θά ποῦνε στό λαό, πῶς πέσαμε θύματα του ἀρχέκακου ὄφεως, καί μπήκαμε κατά λάθος στούς αἱρετικούς, ἤ μήπως μας διέβαλλε ὁ Κος Κτιστάκης καί δέν ἀντιληφθήκαμε πῶς γίναμε μέλη των αἱρετικῶν τῶν ἑτεροδόξων του Ὑπουργείου Παιδείας;
Στήν ἄλλη πλευρά, τα πολυετή νταλαβέρια του Πατριάρχου της Ρωσίας μέ τον Πάπα, δέν εἶναι καθόλου εὔκολο νά ἀποκηρυχθοῦν ἀναίμακτα καί ἀποφασιστικά, διότι ἐπί της οὐσίας ἀποκηρύσσουν τους ἑαυτούς τους, την συνήθεια της πρώτης καί δευτέρας φύσεως των, ἤτοι την αἵρεση καταρχήν ἐνσωματωμένη στίς χρόνιες πρακτικές μέσα στά παζάρια καί στά ἀλισβερίσια του Οἰκουμενισμοῦ.
Κατά την γνώμη μου ἐντελῶς ἀπίθανο νά συμβῆ.
Βέβαια ἐάν πράγματι ἐπιθυμοῦν ἑκατέρωθεν το νά ὑπάρξει ἀληθινή ἀγάπη καί ἑνότητα ἐν Ἁγίω Πνεύματι, τότε δέν τους ἐμποδίζει αὐτή ἡ αἱματηρή πορεία ὡς πρός την ἐπιστροφή στήν Ἁγία Ἐκκλησία, καί αὐτόματα πρός την ἐν Ἁγίω Πνεύματι, ἕνωση.
Την ὀνομάζω αἱματηρή διότι ἀμέσως ὁ Κος Κτιστάκης ὁ ἀντίχριστος νομικός σύμβουλος των ΓΟΧ ΘΝΠ καί του Πατριαρχείου, - (τον ὀνομάζω ἀντίχριστο γιά λόγους Ἀληθείας καί δικαιοσύνης, διότι ὁ ἴδιος ὑπεραμύνεται σέ συνέδρια καί δημόσιες τοποθετήσεις, την αποχριστιανοποίηση της Ἑλλάδας μέ την ὑποστήριξη της οὐδετεροποίησης της θρησκειας ὡς πρός το Κράτος, ἐφόσον ἐπιμένει γιά την τροποποίηση κατάργηση του ἄρθρου 3 του Συντάγματος), - θά ἐναντιωθεῖ ὑποκινούμενος ἀπό ἐκεῖνον πού ὑποκλίνεται.
Ὁ Κος Κτιστάκης ἀμέσως θά εἶναι ὁ πρῶτος πού θά ἀντιδράσει ὅπως καί οἱ ὑπόλοιποι του νομικοῦ συστήματος περί αὐτοῦ, ἤτοι της Κρατούσας Ἐκκλησίας καί ἄλλων φορέων.
Αὐτή ἡ ἀντίδραση θά φέρει καί την θηριώδη ἀντίδραση του Πατριάρχου Βαρθολομαίου, διότι δέν θά ἀνεχτεῖ μέσα ἀπό την Ἑλληνική ἐπικράτεια τέτοια ὑποστήριξη καί ἕνωση, καθώς τώρα ἡ χλιαρή ἄποψη τοῦ δεσμοῦ των ΓΟΧ ΘΝΠ μέ τον Πατριάρχη μέσω του Κτιστάκη, κρατάει καί τον γέροντα Μεθόδιο της Ἱεράς Μονῆς Εσφιγμένου σέ στάση μή σύλληψης, καί ἀνοχῆς, στό νά κινεῖται κάπως ἐλευθέρα.
Κατά την ἄποψή μου ἔτσι αἰτιολογεῖται καί ἡ χλιαρή στάση της Μονῆς Εσφιγμένου γιά τούς ΓΟΧ ΘΝΠ, πού ἐνῶ ἔχει μεγάλο ζῆλο ἐνάντια στήν κάρτα του πολίτη πού ἀκόμη δέν ἦρθε, γιά τίς θρησκευτικές αἱρετικές νομικές κρατικές κοινότητες πού ἦρθαν στήν ζωή των ΓΟΧ ΘΝΠ, καθεύδουν, καί σιωπηρά τίς ὑποστηρίζουν, οἱ Εσφιγμενίτες.
Ὁ ἄλλος δρόμος της ἕνωσης, εἶναι ἕνωση σέ εἰσαγωγικά, δηλαδή ἡ Ἐκκλησία ΓΟΧ ΘΝΠ Ἑλλάδος, νά ἀναγνωριστεῖ ὅπως εἶναι, ἀπό την πάλι ὅπως εἶναι Οικουμενιστική Πατριαρχική Ρωσία. Βέβαια καί ἀκόμη ἡ ὑπό τύπου αὐτή ἀναγνώριση καί ἄτυπη ἕνωση, θά ἐπιφέρει τον σφοδρό διωγμό ὑπό του Κου Κτιστάκη καί του Κου Βαρθολομαίου, σέ ὅλα τα ἐπίπεδα, γιά λόγους χαμένων γοήτρων, πρακτορίστικων ἐγωισμῶν, γιά λόγους κυριαρχίας, ἐξουσίας καί ἐκμετάλλευσης. Δέν θά ἐπιτρέψουν τέτοιου εἴδους κυοφορία καί τέτοιων σταγονιδίων ἀνάπτυξης, παρεκτός ἐάν ἔχει δοθεῖ ἐντολή ἀπό τα μεγάλα κέντρα ἐξουσίας καί ἀποφάσεων. Ἐάν ἔχει δοθεῖ, θά ὑποκλίνονται τα μεγάλα ἐξουσιαστικά κέντρα του Φαναρίου. Ἐάν δέν ὑπάρχει ἡ ἐν λόγω ἐντολή, θά ἔχουμε την χειρότερη μορφή βίας, διότι τα συμφέροντα του διαβόλου ἑκατέρωθεν ἀναπτύσσονται καί δημιουργοῦν πλευρικές καί κάθετες ἀναταράξεις. Στή Λάρισα στήν Ἁγία Παρασκευή στό γυναικεῖο Μοναστήρι γίνεται σάλος καί ἀναταραχή μέ την ἀρχή στήν γνώση τί ἐστί αἱρετικά θρησκευτικά κρατικά πρόσωπα.
Σημειωτέον εἶναι πώς καί ἡ Κρατοῦσα Ἐκκλησία του νέου ἑορτολογίου θά ἐναντιωθεῖ καί αὐτή, σέ αὐτό το δίπολο της συνεκμετάλλευσης των δύο λαῶν.
Κατά την ἄποψή μου λοιπόν, οὐδεμία περίπτωση ὑπάρχει νά συμβοῦν τα γεγονότα, κατά τον τρόπο ἀναγνώρισης καί ἕνωσης, εἴτε ἐν Χριστῶ, σέ κοινή πορεία ὁμολογιακῆς Ὀρθοδοξίας, στήν ὁποία ὅλος ὁ κόσμος τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου θά συστρατευθεῖ καί θά χαρεῖ ἰδιαίτερα, ἀλλά οὔτε καί ὁ δρόμος του διαβόλου, της κοινῆς συμφωνίας δηλαδή της ἕνωσης του νομικοῦ οἰκουμενισμοῦ καί του θρησκευτικοῦ οἰκουμενισμοῦ, διότι μεγάλες φιάλες της ἀποκάλυψης θά ἀνοίξουν καί θά μας ἐξοστρακίσουν, καί τούτη ἡ ἄποψη δέν εἶναι καθόλου προφητική, ἐάν ληφθεῖ ὑπόψη το γεγονός πῶς ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ κ. Ἱλαρίωνας, ρώτησε υποθετικώς: "Πώς θά ἀντιδροῦσε ἡ Ἐκκλησία της Ἑλλάδος ἐάν ἡ Ρωσική Ἐκκλησία ἀναγνώριζε μία ἀπό τίς παλαιοημερολογίτικες παρατάξεις;". Ὅπερ σημαίνει πῶς οἱ δηλώσεις τέτοιου εἴδους, γίνονται γιά λόγους Ἐκκλησιαστικῆς ἐξουσιαστικῆς ὑπεροχῆς, καί ἐκδίκησης, ὄχι γιά λόγους της ἐν Χριστῶ Πίστεως. Χρηστός καρπός μέ ἐργαλεῖα ἀντεκδίκησης, δέν εἶναι δυνατόν νά καρποφορήσει.
Άρα γιά νά καταλήξω, ὁ,τι γράφτηκε καί προωθεῖτε στά μεγάλα δημοσιογραφικά κέντρα, γίνονται γιά λόγους προπαγάνδας καί ἐντυπώσεων γιά νά περισώσουν ἕνα ἴματζ, γιά νά γινόμαστε περισσότερο περήφανοι κατά την κοσμική ἔννοια της ἀναγνώρισης καί πορείας των ΓΟΧ ΘΝΠ στήν Ἑλλάδα ὑπό καταστάσεις πού δέν μας ἔχουν συνηθίσει, ὑπό ἀλλότριες σκοτεινές κοσμικές γωνίες, ὅπως ἀλλότρια των γνησίων Ὀρθοδόξων παραδόσεων, εἶναι καί τα αἱρετικά νομικά θρησκευτικά πρόσωπα.
Τέλος θά ἀφήσω ἀσχολίαστο τήν κατάληξη της σημερινῆς ἀνακοίνωσης τοῦ Κου Σεραφείμ Πειραιῶς πού θέτει στό τραπέζι των ἀντιπαραθέσεων, καταρχήν τα ἑξῆς : "Ἡ δέ Συνοδική Ἐπιτροπή Διορθοδόξων καί Διαχριστιανικῶν Σχέσεων ἔχει μελετήσει τίς συνέπειες ἀναγνωρίσεως τῆς ἀκύρου αὐτῆς Αὐτοκεφαλίας, ὅπως εἰσηγήθηκε στήν Διαρκῆ Ἱερά Σύνοδο, προδήλου κανονικοῦ σφάλματος τοῦ Σεπτοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καί την βεβαία ἀντίδρασι τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας μέ τήν διακοπή τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μετά τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί τήν τυχόν ἀναγνώρισι στήν Ἑλλάδα ἑτέρας θρησκευτικῆς «Δομῆς» ποῦ ἤδη τελεῖ σέ κοινωνία μέ τήν ὑπερόρια στήν Ἀμερική Ρωσσική Ἐκκλησία τῆς πρώην Συνόδου τοῦ Κάρλοβιτς (ROCOR)".
Μαρίνος Ριτσούδης
https://entoytwnika1.blogspot.com/2019/10/blog-post_49.html?m=1
Ἀπόσπασμα ἐκ του κειμένου του Κου Ν. Μάννη, ἀπό το πρῶτο δημοσίευμα στή ρομφαία.
https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/32203-peri-palaioimerologiton-i-alli-apopsi?fbclid=IwAR1qpVLNq5zQqj1FySETdRrjzpYhVI9Ev3CM68dLcuoURzV5LaeSs7IrWUY
"" Ἡ ἀγάπη ἐκ μέρους των Παλαιοημερολογιτῶν ὡς διάθεση καί ὡς πράξη", γράφει. Συμφωνῶ μαζί του, ἀλλά καί διαφωνῶ. Διότι ἡ ἀγάπη γιά νά θαυματουργήσει θέλει δύο· καί ὅσο ἀγάπη καί ἄν δείξουν οἱ Παλαιοημερολογίτες, ἄν δέν ὑπάρξει ἀγάπη καί ἀπό την ἀπέναντι πλευρά (ἡ ὁποία, δυστυχῶς, τους ἀντιμετώπισε ἐξ ἀρχῆς μέ φοβερή βιαιότητα, ὅπως ἔχει ἀποδειχθεῖ μέ ἀδιάψευστα τεκμήρια [3]) τότε δέν πρόκειται νά ὑπάρξει κανένα θετικό ἀποτέλεσμα. Ἑπομένως καλό εἶναι την ἀγάπη, ἀλλά καί τίς ἄλλες ἀρετές, νά τίς ζητοῦμε πρῶτα ἀπό τον ἑαυτό μας, καί ἔπειτα ἀπό τους ἄλλους.""
Ἐπί του δικοῦ μου σκεπτικοῦ:
Γιά νά ὑπάρξει ἐν Ἁγίω Πνεύματι ἀγάπη θά πρέπει πρωτίστως, το θεμέλιο της ὕπαρξης καί της λειτουργίας, νά εἶναι ἡ Ἁγία Πίστης καί ἀπό τίς δύο πλευρές. Ἐάν δέν ὑπάρχει αὐτή, τότε ὑπάρχουν συμφέροντα καί μόνο συμφέροντα, διότι ἡ πρώτη ἐντολή της Ἀγάπης, εἶναι ἀγαπήσεις Κύριον Τον Θεόν σου, καί ἐάν δέν τηρεῖται ἐν τοίς πράγμασι, μέ τα Ἅγια Δόγματα της Πίστεως, τότε εἶναι συμφωνία γιά κοινά κοσμικά συμφέροντα, ὅπως ἡ ἕνωση Κυπριανιτών - Καλλινίκου.
Ας μέ συγχωρέσουν, το ἀναφέρω γιά λόγους δικαιοσύνης καθώς καί οἱ δύο παρατάξεις συστρατεύθηκαν γιά νά γίνουν ἀποκόμματα του τμήματος των αἱρετικῶν των ἑτεροδόξων καί ετεροθρήσκων του Ὑπουργείου Παιδείας, γιά κοσμικές ἀναγνωρίσεις καί φοροαπαλλαγές. Οὐδείς ἀπό τους μεγαλόσχημους ἀντέδρασε, στήν κοινή πορεία της προδοσίας των πιστῶν, πού δέν εἶναι ἄλλη ἀπό την αποχριστιανοποίηση στήν Ἑλλάδα.
2ον) Το περί σεναρίου ἐκτυπωθέν, ἡ Ρωσική Ἐκκλησία νά ἀναγνώριζε μία ἀπό τίς παλαιοημερολογίτικες παρατάξεις, εἶναι καθαρά μία προπαγάνδα γιά δημιουργία ἐκδικήσεων καί ἐντυπώσεων.
Εἶναι ἀληθές πῶς ὅταν χάνεται ἡ γνήσια Πίστη των Ἐκκλησιαστικῶν, τότε ἀντί της ἀγάπης των Δογμάτων καί της ἀκριβείας στά της Πίστεως, αὐτή ἡ πορεία μεταμορφώνεται σέ κυνήγι των θησαυρῶν του πλούτου καί της λιανικῆς δόξας της ἀναγνώρισης.
Ἀναγνώριση καί ἕνωση των ΓΟΧ ΘΝΠ Ἑλλάδος μέ την Ρωσική Ἐκκλησία, γιά νά ἐπιτευχθεῖ, ἔχει μόνο δύο δρόμους.
Ὁ ἕνας δρόμος εἶναι νά γίνουν καθόλα Ὀρθόδοξοι ἑκατέρωθεν, οἱ ΓΟΧ ΘΝΠ νά ἀποκηρύξουν τα αἱρετικά νομικά πρόσωπα, καί οἱ Ρῶσοι νά ἀποκηρύξουν τον θρησκευτικό Οἰκουμενισμό.
Οἱ ΓΟΧ ΘΝΠ, δέν ἔφτιαξαν τα νομικά πρόσωπα γιά νά τα ἀποκηρύξουν. Το ὑπεραμύνεται καί ὁ ἀρθρογράφος στό σημερινό ἄρθρο του, πού ἀναφέρει, "Την Ἐκκλησία αὐτή των Ἑλλήνων Ὀρθοδόξων (ἡ ὁποία κατά εὐτυχή συγκυρία ἔχει καί ἀπόλυτη νομική κάλυψη μέ τον Νόμο 4301΄/14)".
Καί πῶς θά τα ἀποκηρύξουν ἄλλωστε, τί θά ποῦνε στό λαό, πῶς πέσαμε θύματα του ἀρχέκακου ὄφεως, καί μπήκαμε κατά λάθος στούς αἱρετικούς, ἤ μήπως μας διέβαλλε ὁ Κος Κτιστάκης καί δέν ἀντιληφθήκαμε πῶς γίναμε μέλη των αἱρετικῶν τῶν ἑτεροδόξων του Ὑπουργείου Παιδείας;
Στήν ἄλλη πλευρά, τα πολυετή νταλαβέρια του Πατριάρχου της Ρωσίας μέ τον Πάπα, δέν εἶναι καθόλου εὔκολο νά ἀποκηρυχθοῦν ἀναίμακτα καί ἀποφασιστικά, διότι ἐπί της οὐσίας ἀποκηρύσσουν τους ἑαυτούς τους, την συνήθεια της πρώτης καί δευτέρας φύσεως των, ἤτοι την αἵρεση καταρχήν ἐνσωματωμένη στίς χρόνιες πρακτικές μέσα στά παζάρια καί στά ἀλισβερίσια του Οἰκουμενισμοῦ.
Κατά την γνώμη μου ἐντελῶς ἀπίθανο νά συμβῆ.
Βέβαια ἐάν πράγματι ἐπιθυμοῦν ἑκατέρωθεν το νά ὑπάρξει ἀληθινή ἀγάπη καί ἑνότητα ἐν Ἁγίω Πνεύματι, τότε δέν τους ἐμποδίζει αὐτή ἡ αἱματηρή πορεία ὡς πρός την ἐπιστροφή στήν Ἁγία Ἐκκλησία, καί αὐτόματα πρός την ἐν Ἁγίω Πνεύματι, ἕνωση.
Την ὀνομάζω αἱματηρή διότι ἀμέσως ὁ Κος Κτιστάκης ὁ ἀντίχριστος νομικός σύμβουλος των ΓΟΧ ΘΝΠ καί του Πατριαρχείου, - (τον ὀνομάζω ἀντίχριστο γιά λόγους Ἀληθείας καί δικαιοσύνης, διότι ὁ ἴδιος ὑπεραμύνεται σέ συνέδρια καί δημόσιες τοποθετήσεις, την αποχριστιανοποίηση της Ἑλλάδας μέ την ὑποστήριξη της οὐδετεροποίησης της θρησκειας ὡς πρός το Κράτος, ἐφόσον ἐπιμένει γιά την τροποποίηση κατάργηση του ἄρθρου 3 του Συντάγματος), - θά ἐναντιωθεῖ ὑποκινούμενος ἀπό ἐκεῖνον πού ὑποκλίνεται.
Ὁ Κος Κτιστάκης ἀμέσως θά εἶναι ὁ πρῶτος πού θά ἀντιδράσει ὅπως καί οἱ ὑπόλοιποι του νομικοῦ συστήματος περί αὐτοῦ, ἤτοι της Κρατούσας Ἐκκλησίας καί ἄλλων φορέων.
Αὐτή ἡ ἀντίδραση θά φέρει καί την θηριώδη ἀντίδραση του Πατριάρχου Βαρθολομαίου, διότι δέν θά ἀνεχτεῖ μέσα ἀπό την Ἑλληνική ἐπικράτεια τέτοια ὑποστήριξη καί ἕνωση, καθώς τώρα ἡ χλιαρή ἄποψη τοῦ δεσμοῦ των ΓΟΧ ΘΝΠ μέ τον Πατριάρχη μέσω του Κτιστάκη, κρατάει καί τον γέροντα Μεθόδιο της Ἱεράς Μονῆς Εσφιγμένου σέ στάση μή σύλληψης, καί ἀνοχῆς, στό νά κινεῖται κάπως ἐλευθέρα.
Κατά την ἄποψή μου ἔτσι αἰτιολογεῖται καί ἡ χλιαρή στάση της Μονῆς Εσφιγμένου γιά τούς ΓΟΧ ΘΝΠ, πού ἐνῶ ἔχει μεγάλο ζῆλο ἐνάντια στήν κάρτα του πολίτη πού ἀκόμη δέν ἦρθε, γιά τίς θρησκευτικές αἱρετικές νομικές κρατικές κοινότητες πού ἦρθαν στήν ζωή των ΓΟΧ ΘΝΠ, καθεύδουν, καί σιωπηρά τίς ὑποστηρίζουν, οἱ Εσφιγμενίτες.
Ὁ ἄλλος δρόμος της ἕνωσης, εἶναι ἕνωση σέ εἰσαγωγικά, δηλαδή ἡ Ἐκκλησία ΓΟΧ ΘΝΠ Ἑλλάδος, νά ἀναγνωριστεῖ ὅπως εἶναι, ἀπό την πάλι ὅπως εἶναι Οικουμενιστική Πατριαρχική Ρωσία. Βέβαια καί ἀκόμη ἡ ὑπό τύπου αὐτή ἀναγνώριση καί ἄτυπη ἕνωση, θά ἐπιφέρει τον σφοδρό διωγμό ὑπό του Κου Κτιστάκη καί του Κου Βαρθολομαίου, σέ ὅλα τα ἐπίπεδα, γιά λόγους χαμένων γοήτρων, πρακτορίστικων ἐγωισμῶν, γιά λόγους κυριαρχίας, ἐξουσίας καί ἐκμετάλλευσης. Δέν θά ἐπιτρέψουν τέτοιου εἴδους κυοφορία καί τέτοιων σταγονιδίων ἀνάπτυξης, παρεκτός ἐάν ἔχει δοθεῖ ἐντολή ἀπό τα μεγάλα κέντρα ἐξουσίας καί ἀποφάσεων. Ἐάν ἔχει δοθεῖ, θά ὑποκλίνονται τα μεγάλα ἐξουσιαστικά κέντρα του Φαναρίου. Ἐάν δέν ὑπάρχει ἡ ἐν λόγω ἐντολή, θά ἔχουμε την χειρότερη μορφή βίας, διότι τα συμφέροντα του διαβόλου ἑκατέρωθεν ἀναπτύσσονται καί δημιουργοῦν πλευρικές καί κάθετες ἀναταράξεις. Στή Λάρισα στήν Ἁγία Παρασκευή στό γυναικεῖο Μοναστήρι γίνεται σάλος καί ἀναταραχή μέ την ἀρχή στήν γνώση τί ἐστί αἱρετικά θρησκευτικά κρατικά πρόσωπα.
Σημειωτέον εἶναι πώς καί ἡ Κρατοῦσα Ἐκκλησία του νέου ἑορτολογίου θά ἐναντιωθεῖ καί αὐτή, σέ αὐτό το δίπολο της συνεκμετάλλευσης των δύο λαῶν.
Κατά την ἄποψή μου λοιπόν, οὐδεμία περίπτωση ὑπάρχει νά συμβοῦν τα γεγονότα, κατά τον τρόπο ἀναγνώρισης καί ἕνωσης, εἴτε ἐν Χριστῶ, σέ κοινή πορεία ὁμολογιακῆς Ὀρθοδοξίας, στήν ὁποία ὅλος ὁ κόσμος τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου θά συστρατευθεῖ καί θά χαρεῖ ἰδιαίτερα, ἀλλά οὔτε καί ὁ δρόμος του διαβόλου, της κοινῆς συμφωνίας δηλαδή της ἕνωσης του νομικοῦ οἰκουμενισμοῦ καί του θρησκευτικοῦ οἰκουμενισμοῦ, διότι μεγάλες φιάλες της ἀποκάλυψης θά ἀνοίξουν καί θά μας ἐξοστρακίσουν, καί τούτη ἡ ἄποψη δέν εἶναι καθόλου προφητική, ἐάν ληφθεῖ ὑπόψη το γεγονός πῶς ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ κ. Ἱλαρίωνας, ρώτησε υποθετικώς: "Πώς θά ἀντιδροῦσε ἡ Ἐκκλησία της Ἑλλάδος ἐάν ἡ Ρωσική Ἐκκλησία ἀναγνώριζε μία ἀπό τίς παλαιοημερολογίτικες παρατάξεις;". Ὅπερ σημαίνει πῶς οἱ δηλώσεις τέτοιου εἴδους, γίνονται γιά λόγους Ἐκκλησιαστικῆς ἐξουσιαστικῆς ὑπεροχῆς, καί ἐκδίκησης, ὄχι γιά λόγους της ἐν Χριστῶ Πίστεως. Χρηστός καρπός μέ ἐργαλεῖα ἀντεκδίκησης, δέν εἶναι δυνατόν νά καρποφορήσει.
Άρα γιά νά καταλήξω, ὁ,τι γράφτηκε καί προωθεῖτε στά μεγάλα δημοσιογραφικά κέντρα, γίνονται γιά λόγους προπαγάνδας καί ἐντυπώσεων γιά νά περισώσουν ἕνα ἴματζ, γιά νά γινόμαστε περισσότερο περήφανοι κατά την κοσμική ἔννοια της ἀναγνώρισης καί πορείας των ΓΟΧ ΘΝΠ στήν Ἑλλάδα ὑπό καταστάσεις πού δέν μας ἔχουν συνηθίσει, ὑπό ἀλλότριες σκοτεινές κοσμικές γωνίες, ὅπως ἀλλότρια των γνησίων Ὀρθοδόξων παραδόσεων, εἶναι καί τα αἱρετικά νομικά θρησκευτικά πρόσωπα.
Τέλος θά ἀφήσω ἀσχολίαστο τήν κατάληξη της σημερινῆς ἀνακοίνωσης τοῦ Κου Σεραφείμ Πειραιῶς πού θέτει στό τραπέζι των ἀντιπαραθέσεων, καταρχήν τα ἑξῆς : "Ἡ δέ Συνοδική Ἐπιτροπή Διορθοδόξων καί Διαχριστιανικῶν Σχέσεων ἔχει μελετήσει τίς συνέπειες ἀναγνωρίσεως τῆς ἀκύρου αὐτῆς Αὐτοκεφαλίας, ὅπως εἰσηγήθηκε στήν Διαρκῆ Ἱερά Σύνοδο, προδήλου κανονικοῦ σφάλματος τοῦ Σεπτοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καί την βεβαία ἀντίδρασι τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας μέ τήν διακοπή τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μετά τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί τήν τυχόν ἀναγνώρισι στήν Ἑλλάδα ἑτέρας θρησκευτικῆς «Δομῆς» ποῦ ἤδη τελεῖ σέ κοινωνία μέ τήν ὑπερόρια στήν Ἀμερική Ρωσσική Ἐκκλησία τῆς πρώην Συνόδου τοῦ Κάρλοβιτς (ROCOR)".
Μαρίνος Ριτσούδης
Καλημέρα Μαρίνο
ΑπάντησηΔιαγραφήθα προσθέσω συντόμως και την δική μου άποψη, εδώ όπου δεν υπάρχει φόβος και λογοκρισία...
Σε μια τέτοια Μεγάλη Σύνοδο, το Πατριαρχείο Ρωσίας θα μπορούσε να προσέλθει μόνο ως μετανοούντες, οι οποίοι θα χρίζανε αποκαταστάσεως κι όχι τάχα ως "το ισχυρότερο ορθόδοξο κράτος"
Εάν προσέλθουνε με τέτοιο πνευμα μετανοίας, τότε θα είναι καλοδεχούμενοι
Το θέμα όμως είναι ποιος να τους αποκαταστήσει ;
Ο Αγαθάγγελος ΡΟΕΔ που πιστεύει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ τα ίδια, άσχετα αν παρουσιάζεται ως Ζηλωτής ;
Οι Οικουμενιστικές απόψεις του (με ντοκουμέντα)ουδέποτε αναιρέθηκαν/διαψεύσθηκαν ουσιαστικώς, ούτε έκανε αποκήρυξη...
Εμενα απλά μου δείχνει ότι απλά θα ητανε μεγάλη χαρά για κάποιους να τους "αναγνωρίσει" (!!!) η κοσμικά πανίσχυρη Ρωσία, όπως μετά χαράς έλαβαν και την αναγνώριση από το σύγχρονο κράτος, που προωθεί αντίχριστους νόμους και πρακτικές (με τιμώμενα πρόσωπα στις εκδηλώσεις των ΓΟΧ αυτούς τους πολιτικούς...) κι ας μπήκανε και στο άρθρο των αιρετικών. Κι ενώ είχαμε ήδη αναγνώριση ως Ορθόδοξοι...
Όπως μετά χαρας πάνε κάποιοι "ΓΟΧ" και ψέλνουνε την Φήμη Αρχιεπισκόπου στον Ιερώνυμο
Σαν τον κακομοίρη που αισθάνεται χαρά από τα ψίχουλα που του δίνουνε
Και το Πατριαρχείο Ρωσίας δεν έπεσε μόνο στον Οικουμενισμό, αλλά και στον Σεργιανισμό.
Για τη πτώση αυτή, Ρώσοι Επίσκοποι κι άλλα μέλη του Ιερού Κλήρου, όπως κι ο Στάρετς
Νεκτάριος, ο οποίος έζησε στήν Ὄπτινα 50 χρόνια, 25 χρόνια στό ἴδιο κελλί, ἄλλοτε ἔγκλειστος καί ἄλλοτε διά Χριστόν Σαλός, τους θεωρούσανε ενεργεία Σχισματικούς.
Σε αντίθεση δηλαδή με τα λεγόμενα του π. Σεραφειμ Ρόουζ, ότι τάχα :
"....κι ἔτσι δὲν ὑπάρχουν Μυστήρια» στὶς Ἐκκλησίες τῆς Μόσχας. Ἐλπίζω νὰ γνωρίζετε ὅτι ἡ Ρωσικὴ Ἐκκλησία τῆς Διασπορᾶς (ΡΟΕΔ) δὲν ἔχει διδάξει ποτὲ οὔτε διδάσκει σήμερα αὐτὸ τὸ πρᾶγμα· αὐτὸ εἶναι μία ἄποψη τὴν ὁποία τὴν ἔχουν συστήσει σὲ ἐμᾶς ὁρισμένοι προσήλυτοι οἱ ὁποῖοι θεωροῦν τοὺς ἑαυτοὺς τοὺς πιὸ σοφοὺς ἀπὸ τοὺς ἐπισκόπους μας".
Σε κάθε περίπτωση, χρίζουνε αποκαταστάσεως
Βοήθεια μας και Σκέπη η Yπεραγία Θεοτόκος Γοργοϋπήκοος
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=9V_rR5N3PLg
https://www.youtube.com/watch?v=y4ItoZC0vII
Σταύρο, κάνεις το ίδιο λάθος που κάνουν και οι περί τον Ζιώγο. Συγχέεις την "Ζώσα Εκκλησία" με την "Σεργιανιστική" Εκκλησία (δηλαδή το Πατριαρχείο Μόσχας). Ο Στάρετς Νεκτάριος της Όπτινα την "Ζώσα Εκκλησία" θεωρούσε ενεργεία Σχισματικούς (και πολύ σωστά διότι ήταν αποσχισμένοι από την Εκκλησία) και όχι την "Σεργιανιστική" Εκκλησία, με την οποία κοινωνούσε και ιερείς της τον κοινώνησαν και τον κήδεψαν. Σου ξαναείπα μελέτησε περισσότερο. Αν θες να με ακούσεις, εγκατάλειψε τον διαδικτυακό σχολιασμό για ένα χρονικό διάστημα, αφοσιώσου στην μελέτη και μετά επανέρχεσαι. Θα δεις πόσα πράγματα αγνοούσες.
ΑπάντησηΔιαγραφήδάσκαλος είπε...14 Οκτωβρίου 2019 - 7:40 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Σταύρο, κάνεις το ίδιο λάθος που κάνουν και οι περί τον Ζιώγο"
Νικόλαε, ο Ζιώγος δεν είναι απλός λαϊκός. Ιερομόναχος είναι ο άνθρωπος και οφείλουμε τον στοιχειώδη Σεβασμό, ανεξάρτητα αν ορισμένες φορές υπάρχουν διαφωνίες.
Νικόλαε σου έχω ξαναπεί ότι ψάχνω πολύ και δεν πέφτω εύκολα σε λάθος
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ Στάρετς Νεκτάριος έζησε στήν Ὄπτινα 50 χρόνια (1873 - 1923), 25 χρόνια στό ἴδιο κελλί, ἄλλοτε ἔγκλειστος καί ἄλλοτε διά Χριστόν Σαλός. Ἐλεημένος μέ τά χαρίσματα τῆς προφητείας καί τῆς πνευματικῆς κοθοδηγήσεως, στήριξε τούς πιστούς στήν ἀμέσως πρίν καί κατά τήν Ἐπανάσταση τοῦ 1917 περίοδο. Τό 1914 τόν ἐπισκέφθηκε ἡ Μεγ. Δούκισσα Ἐλισάβετ (ἔπειτα Νεομάρτυς, + 1918), ἡ ὁποία ἀπό σεβασμό συνομίλησε μαζί του ὄρθια! Μίλησε μέ θαυμαστή εὐκρίνεια γιά τήν Ἐπανάσταση, τήν δολοφονία τοῦ Τσάρου Νικολάου Β' καί τῆς οἰκογενείας του, τήν καταστροφή τῆς Ἁγίας Ρωσίας, ἀλλά καί τήν τελική νίκη τῆς Πίστεως ἐπί τοῦ Ἀθεϊσμοῦ. Ἐκτός ἄλλων προφήτευσε στόν Καθηγητή Ἰβάν Andreyev τήν σύλληψη καί τήν ἐξορία του.
Ἔζησε τήν διάλυση τῆς Ὄπτινα (1923) καί τήν διασπορά τῶν 250 μοναχῶν της. Τήν Μεγ. Πέμπτη τοῦ 1923 συνελήφθη καί καταδικάστηκε σέ θάνατο, ἀλλά τελικά ἐξορίστηκε, ἀρχικά στό Πλόχινο τῆς Καλούγας καί τελικά στό Χόλμισι τοῦ Μπριάνσκ.
Πρίν τήν Διακήρυξη τοῦ 1927, τόν ἐπισκέφθηκαν οἱ Καθηγητές Komorovich καί Anichkov. Κατά τήν συζήτησή τους ὁ Γέροντας ἀποκάλεσε τόν Μητροπ. Σέργιο νεωτεριστή. Ὅταν οἱ συνομιλητές του τοῦ ὑπενθύμισαν, ὅτι μετανόησε (καί ἀποκαταστάθηκε ἀπό τόν Πατριάρχη Τύχωνα), ἐκεῖνος ἀπάντησε προφητικά: "Ναί, μετανόησε· ἀλλά τό δηλητήριο εἶναι ἀκόμη μέσα του"!
"Οἱ Σεργιανιστές - ἔλεγε - εἶναι χειρότεροι ἀπό τούς Ἀνακαινιστές τῆς "Ζωντανῆς Ἐκκλησίας", διότι ἐκεῖνοι μετανόησαν, ἐνῶ αὐτοί εἶναι ἀμετανόητοι, ἔχουν πορωθεῖ".
Ἐνδεικτικό τῶν ἐκκλησιολογικῶν θέσεων καί τῆς Ὁμολογίας τοῦ Στάρετς Νεκταρίου εἶναι ὅτι ἀπαγόρευε στούς πιστούς νά κάνουν ἀκόμη καί τόν σταυρό τους περνῶντας ἔξω ἀπό Ναούς τῶν Σεργιανιστῶν, διότι θεωροῦσε τό Πατριαρχεῖο Μόσχας ἄμοιρο Χάριτος καί τά Μυστήριά του ἄκυρα!
Καταρχήν θα πρέπει να πάρεις πίσω αυτά που ειπες για τον Στάρετς Νεκτάριο :
ΑπάντησηΔιαγραφή"με την οποία κοινωνούσε και ιερείς της τον κοινώνησαν και τον κήδεψαν"
Παρακάτω, άλλες απόψεις Επισκόπων της ΡΟΕΔ και της Κατακομβικής Εκκλησίας, όπου εκτός των άλλων, φαίνεται και το Σχίσμα με την Σεργιανιστική Εκκλησια
α)Το 1934 ο Πρόεδρος της ΡΟΕΔ, Μητροπολίτης Αντώνιος ονοματίζει ενεργεία Σχισματικούς τους Σεργιανιστές
(βλέπε εδώ, όπου παρατίθενται τα γεγονότα με χρονολογική σειρά
https://www.slideshare.net/SpyridonVoykalis/rocor-historic-confession)
β) Στην παρακάτω αξιόλογη μελέτη
http://churchsynaxarion.blogspot.com/2009/04/1.html
διαβάζουμε εκτός των άλλων τα εξής :
Ἐνδεικτικές τοῦ ρόλου τῆς ὑπό τόν Μητροπ. Σέργιο «Ἁγίας Πατριαρχικῆς Συνόδου» ἦταν οἱ πρῶτες ἐνέργειές της:
Ἀκόμη, τήν 29η Σεπτ. 1927 ἐκδόθηκε ἡ ὑπ' ἀρθμ. 549 Ἐγκύκλιος, μέ τήν ὁποία ἐπιβλήθηκε τό "ἐπ' ἐκκλησίαις" μνημόσυνο τῶν Σοβιετικῶν Ἡγετῶν καί ἀπαγορεύθηκε τό μνημόσυνο τῶν ἐξορίστων Ἐπισκόπων. (Ἐπιβάλλεται νά ἀναφερθεῖ στό σημεῖο αὐτό, ὅτι τό Φθινόπωρο τοῦ 1927 δολοφονήθηκε ὁ Ἐπίσκοπος Ἱερόθεος τοῦ Βελίκ - Οὐστίνσκ, ἐπειδή ἀρνήθηκε νά μνημονεύσει τούς ἀθέους Σοβιετικούς Ἡγέτες). Τήν 6. 8. 1927 ὁ Μητροπ. Σέργιος κήρυξε τά Μυστήρια τῶν ἀντιφρονούντων πρός αὐτόν Ἀρχιερέων ἄκυρα καί ὅρισε τήν ἀναμύρωση ὅσων βαπτίζονταν ἐκτός κοινωνίας μέ τό ἐκκλησιαστικό του σχῆμα. Μέχρι τό 1929 15 Ἐπίσκοποι εἶχαν φυλακιστεῖ ἤ ἐξοριστεῖ, ὁ Μητροπ. Κύριλλος εἶχε ἐξοριστεῖ στό Turukhansk καί 40 περίπου Ἐπίσκοποι εἶχαν τιμωρηθεῖ γιά τήν ἀνυπακοή τους μέ δυσμενῆ μετάθεση. (Vl. Rusak, “Svidetel’ stvo” σελ. 175 καί Gubonin, σελ. 409).
γ) Ὁ Ἱερομάρτυρας Ἐπίσκοπος Ἱερόθεος τοῦ Νικόλσκ (δολοφονήθηκε τό 1928), στήν ἀπό 12ης Ἰανουαρίου 1928 Ἐγκύκλιό του, γράφει·
"Ὁ ὀργανισμός τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ἕνας. Κεφαλή τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ὁ Χριστός. Τό στόμα Της, τά χέρια, τά πόδια καί οἱ ὀφθαλμοί, εἶναι οἱ Ἱερεῖς καί διδάσκαλοι, τά ὄργανα τῆς Ἐκκλησίας. Καί τό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ὅλοι ἐκεῖνοι πού πιστεύουν στό ὄνομα τοῦ Σωτῆρος μας Ἰησοῦ Χριστοῦ. Τό ὅλον Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας κινεῖται μέ ἕνα πνεῦμα καί τροφοδοτεῖται ἀπό μία καρδιά.
Ἕνα μέρος τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας, τό ὁποῖο δέν τρέφεται ἀπό τό αἷμα τῆς καρδιᾶς, πέφτει καί χάνεται. Αὐτό ἔγινε μπροστά στά μάτια μας μέ τούς "ἀνακαινιστές" (ἐνν. τήν λεγόμενη "Ζωντανή Ἐκκλησία") καί μέ τούς "ἀκέφαλους", δηλαδή τούς ὀπαδούς τοῦ Ἀρχιεπ. Γρηγορίου τοῦ Αἰκατερίενμπουργκ...
Τώρα ἡ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας ἔχει καταστραφεῖ ἀπό τόν Μητροπ. Σέργιο. Ὁ ητροπ. Σέργιος χρησιμοποιεῖ ἀπάτη, ἀποκαλῶντας τήν "Σύνοδό" του Ὀρθόδοξη καί Πατριαρχική, ἐνῶ στήν πραγματικότητα ἡ ὀργάνωσή του εἶναι μία πλήρης ἀνατροπή τῶν Κανόνων τῆς Ἐκκλησίας. Ὅ,τι οἱ Ἀνακαινιστές καί οἱ Γρηγοριάτες ἀπέτυχαν νά κάνουν, τό πέτυχε κυνικώτατα ὁ Μητροπ. Σέργιος
δ) Ὁ Ἐπίσκοπος Ἀλέξιος τοῦ Βορονέζ (ἀπεβίωσε τό 1930, καταδικασμένος ἀπό τόν Μητροπ. Σέργιο σέ ἀργία ὡς σχισματικός!), στήν ἀπό 9. 1. 1928 Ἐγκύκλιό του γράφει: "Ὁ Μητροπ. Σέργιος μέ τίς πράξεις του ἐναντίον τοῦ πνεύματος τῆς Ὀρθοδοξίας, ἔχει ἀποκοπεῖ ἀπό τήν κοινωνία μέ τήν Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκκλησία καί ἔχει στερηθεῖ τοῦ δικαιώματος νά ἡγεῖται τῆς Ρωσικῆς Ἐκκλησίας".
ε) Ὁσία Ἀγάθη τῆς Λευκορωσίας (+ 1939), δίδασκε τοὺς πιστοὺς γιὰ τὴν σοβιετοποιημένη «Ἐκκλησία» τοῦ Σεργίου:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Αὐτὴ δὲν εἶναι πραγματικὴ Ἐκκλησία. Ἔχει ὑπογράψει συμφωνία μὲ τὸν Ἀντίχριστο. Μὴ λαμβάνετε Μυστήρια ἀπὸ τοὺς Λειτουργούς της. Μὴ συμπροσεύχεσθε μαζί τους».
στ) Ὁ Σέργιος Ἀλεξάντροβιτς Νεῖλοςέκανε ἀνώτερες σπουδές καί ἀνῆκε στούς διανοουμένους. Γνώρισε τήν Ὀρθοδοξία σέ ὥριμη ἡλικία καί ἔκτοτε ἀφιερώθηκε στήν προάσπισή της. Πνευματικό ἀνάστημα τῶν Ὁσίων Στάρετς τῆς Ὄπτινα καί τοῦ ἁγ. Ἰωάννη τῆς Κροστάνδης ὁ Σέργιος Νεῖλος, εἶναι ὁ παγκόσμια γνωστός Ρῶσος συγγραφέας πού ἀπεκάλυψε τά σχέδια γιά παγκόσμια Σιωνιστική κυριαρχεία, μέ τήν κυκλοφορία τοῦ βιβλίου "Τά Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιών", τό 1905.
Ὁ Σέργιος Νεῖλος διεδραμάτισε σημαντικό ρόλο στή διαμόρφωση καί προβολή τῆς Ὁμολογίας - Ἐκκλησιολογίας τῆς Ἐκκλησίας τῶν Κατακομβῶν, σύμφωνα μέ τό πνεῦμα τῶν Στάρετς τῆς Ὄπτινα.
Είπε λοιπόν :
«Εἰς τούς ναούς ὅπου μνημονεύουν τόν Σέργιο νά μήν πηγαίνετε, διότι αὐτοί πλέον συμπαρετάχθησαν μέ τήν μερίδα τοῦ προδότου Ἰοῦδα, τά δέ μυστήριά των δέν ἁγιάζονται. Προτιμότερον οἱ πιστοί, ὅπου δέν ὑπάρχουν Ὀρθόδοξοι ναοί, νά προσεύχωνται εἰς τάς οἰκίας των, διά νά φυλαχθοῦν ἀπό τήν αἵρεσιν καί τήν ἀποστασίαν, παρά νά κολάζωνται μαζί μέ αὐτούς πού μνημονεύουν τόν Μητροπ. Σέργιο»!
ζ) Ὁ Ἱερομάρτυρας Ἐπίσκοπος Μακάριος τοῦ Δνεπροπετρόβσκ (ἐκτελέστηκε τό 1937), ἐπανελάμβανε τά Μυστήρια τοῦ Βαπτίσματος καί τοῦ Γάμου τῶν ἐπιστρεφόντων ἀπό τόν Σεργιανισμό στήν Ἐκκλησία τῶν Κατακομβῶν
Δεν γνωρίζω εάν ο π. Σεραφείμ κατήγγειλε τάχα αναβαπτισμούς και για περιπτώσεις που απουσίαζαν οι 3 καταδύσεις (κι έγινε ραντισμός ή επίχυση) αλλά περισσότερα επ΄αυτού ενδεικτικά εδώ
http://scripta---manent.blogspot.com/2019/08/scripta-manent_29.html
η) Ὁμοίως ὁ Ἱερομάρτυρας Ἐπίσκοπος Σεραφείμ τοῦ Δημητρώφ (ἐκτελέστηκε τό 1937), θεωροῦσε τόν Μητροπ. Σέργιο ἐκτός Ἐκκλησίας.
θ) Ὁ Ἱερομάρτυρας Μητροπ. Ἰωσήφ τῆς Πετρουπόλεως (ἐκτελέστηκε τό 1937), πρόσθεσε Ἀνάθεμα κατά τῶν Σεργιανιστῶν στό Συνοδικό τῆς Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας, τό ὁποῖο διαβάζονταν στίς ἐνορίες τῆς δικαιοδοσίας του!
ι) Ὁ Ἱερομάρτυρας Πρωθιερεύς Συμεών (Mogilyov· ἐκτελέστηκε τό 1929), ὅταν συνελήφθη, ἀποχαιρέτισε τά πνευματικά του τέκνα μέ τά ἀκόλουθα λόγια:
"Σταθεῖτε γενναῖοι στήν Ὀρθόδοξη Πίστη. Μήν ἔχετε κοινωνία μέ τήν Σεργιανιστική αἵρεση. Αὐτή ἡ αἵρεση ἀναγνωρίζει τήν ἀντιχριστιανική δύναμη σάν "ἀπό Θεοῦ"... Ὁποιοσδήποτε πέφτει σ' αὐτή τήν αἵρεση, οὔτε μαρτύριο δέν τόν σώζει ἀπό αὐτή τήν ἁμαρτία... Ἄν ἐπιστρέψω ἀπό τήν φυλακή, νά μήν μέ ἐμπιστευθεῖτε καί νά μήν ἔρθετε σ' μένα, διότι αὐτό θά σημαίνει ὅτι θά ἔχω προδώσει τόν Χριστό"!
Τα ανωτέρω τα ειχα γραψει πριν εναμισυ μηνα, εδω
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://scripta---manent.blogspot.com/2019/09/blog-post_3.html