Μητρ. Καλαβρύτων Αμβρόσιος : «ΕΙΣ ΜΙΑΝ, αγίαν, ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ και Αποστολικήν ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ»

Μετά τις αποφάσεις της Συνόδου στο Κολυμπάρι της Κρήτης το Σύμβολο της Πίστεως, δυστυχώς, έχει αλλοιωθεί. Ας προσεγγίσουμε πρώτα την έννοια και τον όρο «Μία» Εκκλησία.
Κατά την αντίληψη των Συνοδικών Αρχιερέων, όπως αυτή διατυπώθηκε στο Κολυμπάρι, τώρα πλέον δεν επικαλούμεθα την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, αφού εκεί κάτω οι Σοφοί Προκαθήμενοι και οι λοιποί Συνοδικοί Σύνεδροι ανακάλυψαν και αναγνώρισαν, δυστυχώς, και άλλες «Εκκλησίες». Τώρα πλέον «Εκκλησία» δεν είναι μόνον η Ορθόδοξος, αλλά και η Ρωμαιοκαθολική και η Προτεσταντική και η Αγγλικανική και όποια άλλη!
Μέχρι χθες γνωρίζαμε, ότι η Εκκλησία είναι Μία, η Ορθόδοξος, εκ της οποίας αποσχίσθηκε η Ρώμη, εξ αυτής δε προήλθαν οι Παλαιο-καθολικοί, οι Αγγλικανοί και οι Προτεστάντες.    Μέχρι χθες όλες αυτές οι αποτμήσεις, τα κομμάτια και τα «αποκόμματα»,  ονομάζονταν «Χριστιανικές Ομολογίες». Από σήμερα, δυστυχώς, στην Κρήτη,  έλαβαν τον τίτλο «ΕΚΚΛΗΣΙΑ»! Αναγνωρίσθηκαν ως «Εκκλησίες»!

7 σχόλια:

  1. Ναι ωραία όλα αυτά. Υπάρχει κι ένα αλλά, καλλές οι διαπιστώσεις, ας περάσουμε από τη διάγνωση και στη θεραπεία. Τι γίνεται με αυτό το θέμα, με ασπιρίνες θα περάσει το καρκίνο ο ασθενής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ‘’Στενή η πύλη και τεθλιμμένη η οδός η απάγουσα εις την ζωήν’’.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την εποχή επί Χριστόδουλου ο Αμβρόσιος έλεγε δημοσίως σε τηλεοπτικό σταθμό ότι οι παπικοί δεν είναι αιρετικοί και έχουν ιερωσύνη και κανονικά μυστήρια. Τι απατεώνας κι αυτός!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί αποκλείεται να μετανόησε ιεροκατήγορε 4:02 μ.μ.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δημοσίως αποκλείεται, είμαι στην περιοχή του και τον συναντώ. Εφ όσον δημοσίως είπε τις αιρέσεις του πρέπει κα δημοσίως να τις αναιρέσει,αλλοιώς ιδιωτικώς και αν το έκανε δεν έχει αξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συνεχώς βγάζει αντιοικουμενιστικές δηλώσεις.
    Αυτές είναι αναίρεση των προηγούμενων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλλού λέει ότι λειτουργεί με δύο πρόσωπα. Ως Αμβρόσιος θεωρεί τους Παπικούς αιρετικούς αλλά ως επίσκοπος Αμβρόσιος τους θεωρεί σχισματικούς. Δηλαδή πίστη σαν τον φούρνο του χότζα η όπως κάνουν οι πολιτικοί, άλλα λένε στους ψηφοφόρους και άλλα υπογράφουν. Διπλωματικές δηλώσεις για εσωτερική κατανάλωση που λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή