Ελάβαμε αυτό το άρθρο από τον κ. Παναγιώτη Σημάτη :

"Αυτά που έρχονται θα είναι πολύ χειρότερα... Είναι καιρός ομολογίας"! --Κι όμως οι Άγιοι Πατέρες, μας έχουν δώσει λύση! (Σχόλιο)

Σκέψεις μετά καί ἀπό τήν προσπάθεια τοῦ Ἐπισκόπου Προικοννήσου γιά τήν ἄρση τῆς ἁγιότητος τοῦ Ἰωάννου Μαξίμοβιτς καί ὄχι μόνο...



Γράφει ὁ Πᾶνος

 γιος Κοσμς Ατωλός: «Ο κληρικοί θά γίνουν ο χειρότεροι καί σεβέστεροι τν λων» 



Πατροκοσμς», Προφητεία 57η , σελ. 39)

Σχόλιο:  Ἀγαπητὲ Πᾶνο, κι ὅλοι ἐσεῖς ποὺ βλέπετε μὲ ὀρθοκρισία καὶ ὀρθόδοξο βλέμμα ὅτι «αὐτὰ ποὺ ἔρχονται θὰ εἶναι πολὺ χειρότερα» καὶ γι’ αὐτὸ «εἶναι καιρὸς ὁμολογίας» ἀφοῦ οἱ Ποιμένες «προδίδουν τὴν πίστιν μας μὲ τόσο ἀσύστολο καὶ θρασύτατο τρόπο»!
Παρατηροῦμε ὅτι ἐσύ, ἀλλὰ  καὶ καθένας (ἱστολόγος ἢ μή) ποὺ ἀντιλαμβάνεται … (Συνέχεια τοῦ σχολίου  στὸ τέλος)


   Δν μς φταναν ο μέχρι τώρα θεοι κα χριστιανομάχοι, ετε πολιτικοί, ετε πλο λαϊκοί πο χουν προσβάλλει, χουν γελοιοποιήσει, χουν βλασφημήσει μ διαφόρους τρόπους, ετε πρόσωπα γίων μας, ετε τν διο τν Χριστ μας κα τν Παναγία μας, ετε ερες μας κα τ τιμημένο ράσο πο φέρουν, τώρα χουν εσέλθει δυναμικ κα μ περισσ θρασύτητα στν λλοίωση τν δογμάτων  κα τν προδοσία τς ρθοδόξου πίστεώς μας, κα εράρχες.

   σοι δέ, τολμον ν ντισταθον στ κατάρτιστα, νερμάτιστα, ντιπατερικά, νιστόρητα κα νορθόδοξα λεχθέντα τους, διώκονται τ λιγότερο πειλονται μ διαφόρους τρόπους, στε ν κλείσουν τ στόμα τους ν πάψουν ν γράφουν κα ν συνταυτιστον μ τς νεοπατερικς τους κατ τ δοκον ρμηνεες (αθαιρεσίες) τν Πατερικν κειμένων κα τς Καινς Διαθήκης.

     Πρν λίγο καιρ ναγνώσθηκε σ μητροπολιτικό ναό τ Filioque (φιλιόκβε) π πολιτικ τς Ν.Δ.



   Τώρα πίσκοπος Προικοννήσου, ζητ ρση τς γιότητος τος ωάννου Μαξίμοβιτς.
   Σ λίγο θ ζητήσουν ν ρθ κα γιότητα τς Παναγίας... κα πο ξέρετε, σως μς πονε κα τι Χριστς ταν νας πλς προφήτης.
    Πρόσφατα κάπου διαβάσαμε τι πιχειρον τν γιοποίηση το Μασόνου Πατριάρχου θηναγόρα.
     Κάθε λίγο, κομε κάτι καινούργιο. 
   Τ μόνο πο μεινε να μς πον, τι λοι «ατο ο νεωτερίζοντες κσυγχρονιστς» πο κατ καιρος μς βομβαρδίζουν μ τς πνευματικς σοφίες τους, φωτίσθηκαν κα γίασαν κα θ πρέπει ν προσπεράσουμε τ σα μέχρι τώρα, «λανθασμένα» μς δίδαξαν μες «λανθασμένα ρμηνεύσαμε», τος Πατέρες τς κκλησίας μας κα ν κομε κα ν συμπορευτομε μ τν νεοπατερικ τους διδασκαλία.
   χουμε συνειδητοποιήσει πο χουμε φτάσει κα τί ρχεται;
     Μήπως τελικ πρέπει ν μαζευτον σο τ δυνατν περισσότεροι πιστο ερες ν τος διαβάσουν μαδικ κάποια διαίτερη προσευχή, ν γίνουν κάποιες γρυπνίες κανένας ξορκισμς γι λους ατούς, διότι τ μόνο σίγουρο εναι τι χουν ξεφύγει τελείως κα πνε ν μς τρελλάνουν λους. 
     Δν τ βλέπουμε τι λο ατ εναι καθαρ δαιμονικό;
    λλ, δυστυχς μες λας φταμε... πιστος κα διάφορος... πο τος νεχόμαστε κόμα, ν προδίδουν τν πίστιν μας μ τόσο σύστολο κα θρασύτατο τρόπο, ν διώκουν τος παραδοσιακος μας ερες, ν βλασφημον κατ καιρος τ τς πίστεώς μας, ν συλλειτουργον μ αρετικος κα σχισματικος κα τόσα λλα πο χουν πιτρέψει κα χουν ποκύψει στς ντολς τν θεων κα χριστιανομάχων πολιτικν κα χι μόνο, γι ν μν πεκταθ περισσότερο κα στ τέλος ν κυρώνουν Εαγγέλιο κα γίους.
    Μήπως θ πρέπει ν σταματήσουμε ν εμαστε τόσο εγενικο κα νεκτικοί μ λους ατος πο δν σέβονται τίποτα κα πο κόμα τος ποκαλομε «Σεβασμιώτατους»;
    Δν σέβονται τν Διδασκαλία το Χριστο μας, δν σέβονται τν Παναγία μας, δν σέβονται τος γνες κα τ μαρτύρια τν γίων μας κα τόσων μαρτύρων, δν σέβονται τν ρθόδοξο λα πο πιστεύει κα χει ναποθέσει τς λπίδες του γι τν σωτηρία τς ψυχς του στς μεσιτεες τς γλυκυτάτης Παναγίας μας κα τος γίους μας.
    Δυστυχς π τν δικ μας δράνεια κα χλιαρ πίστη, νδυναμώνουν κα ποθρασύνονται λοι ατο ο πωνομαζόμενοι «νεοπατερικοί». 
    σως δικ μας εθύνη μως, γι τ σα συμβαίνουν, εναι πολ μεγαλύτερη π τν δικ τους, πο κατ τος γίους μας εναι «σθενες» κα χρειάζονται «θεραπεία».

κούσαμε πόσες φορς γι συλλείτουργα μ διάφορους αρετικος σχισματικος κα γενικ λλων δογμάτων.
    Ποιός ποιοί ποτέ, π τος ποτιθέμενους ρθόδοξους χριστιανος, ντέδρασαν δυναμικά τουλάχιστον, τ λιγότερο πο θ πρεπε ν κάνουν, ν βγον ξω π τος ναος κα ν τος φήσουν μόνους;
   Πόσες φορς εδαμε διαβάσαμε νακοινώσεις γι μουσικς συναυλίες ντς τν ερν ναν μας μ κλασσικς δημιουργεες, requiems κ.λπ. μ τς ελογίες τς κάστοτε μητροπόλεως κα ντ ν μπομε μέσα στος ναος κα ν τος πετάξουμε ξω, πως κανε διος Κύριός μας ταν στν να εχαν στήσει πάγκους και γινόταν μπόριο, μες τος κομε, τος θαυμάζουμε τος χειροκροτομε κα προτείνουμε κα σ λλους σ δοθείσα εκαιρία ν παρευρεθον.
    Δεδομένου, πς στος ναος μας δν πιτρέπεται οτε κν συναυλία μ ψαλτικά. 
    Εναι τόπος λατρείας, προσευχς, κατανύξεως κα τίποτα λλο.

    δελφοί, πρέπει ν ντιδράσουμε πολ δυναμικά, διότι πολ σύντομα θ εναι πολ ργ κα θ δοκιμαστομε πολ σκληρότερα π' σο χουμε δοκιμαστε μέχρι τώρα, διότι ατία λων τν δεινν πο περνμε σν θνος σ λους τος τομες, εναι ποστασία μας π τν Θε κα τς παραδόσεις μας.
    ταν λέω ν ντιδράσουμε δυναμικ, δν ννο βέβαια ν πάρουμε κουμπούρια.
    Τ πρτο π' λα πο πρέπει ν κάνουμε εναι ν συνειδητοποιήσουμε σ τ κατρακύλα φτάσαμε, κα ν πέσουμε στ γόνατα ν παρακαλέσουμε τν Θε ν μς λεήση κα ν μς δώσει μετάνοια. 
    Τ λλο πο πρέπει ν κάνουμε, εναι ν ντιδρομε σθεναρά, κάθε φορ πο γίνεται προσπάθεια π λους ατος τος «νεοπατερικος φωστρες» νά διαστρεβλώνουν τν λήθεια το Εαγγελίου κα τος Πατέρες τς κκλησίας μας, διαδηλώνοντας, γράφοντας, πληροφορώντας μ ποιονδήποτε τρόπο τν κάθε συνάνθρωπό μας, πο στ κα λίγο εναι τοιμος ν κούσει κάτι διαφορετικό, ετε συγγενς μας εναι ετε χι, διαφορώντας ν θ μς χλευάσουν ν θ τ χαλάσουμε μ κάποιον γενικ χάσουμε κάτι, μ τελικ σκοπ ν καταρρίψουμε τς πλνες τους.
     Εναι καιρς μολογίας κα ς μν πολογίσουμε τν ποιαδήποτε συνέπεια, χουμε τν Χριστ βοηθό μας, τν Παναγία μας κα τος γίους μας!
     Ατ πο ρχονται θ εναι πολ χειρότερα π σα περνμε σήμερα κα θ τ πιτρέψει Κύριος πρς παίδευσιν κα πιστροφή μας πρς κενον. 


«Πνος»

Σχόλιο:  Ἀγαπητὲ Πᾶνο, κι ὅλοι ἐσεῖς ποὺ βλέπετε μὲ ὀρθοκρισία καὶ ὀρθόδοξο βλέμμα ὅτι «αὐτὰ ποὺ ἔρχονται θὰ εἶναι πολὺ χειρότερα» καὶ γι’ αὐτὸ «εἶναι καιρὸς ὁμολογίας» ἀφοῦ οἱ Ποιμένες «προδίδουν τὴν πίστιν μας μὲ τόσο ἀσύστολο καὶ θρασύτατο τρόπο»!
Παρατηροῦμε ὅτι ἐσύ, ἀλλὰ  καὶ καθένας (ἱστολόγος ἢ μή) ποὺ ἀντιλαμβάνεται τὴν τραγικὴ κατάσταση, στὴν ὁποία ἔφεραν τὴν Ἐκκλησία οἱ Ποιμένες, προτείνει κάποια μέτρα ἀντίδρασης, ὀρθὰ κατὰ βάσιν, ποὺ ἀσφαλῶς ἀποτελοῦν τὴν ἀρχὴ τῆς ἀντίδρασης κατὰ τῶν μεταπατερικῶν καὶ Οἰκουμενιστῶν «μισθωτῶν» Ποιμένων.
Ὅμως αὐτὰ τὰ μέτρα ἔχουν ἐν μέρει ἐφαρμοστεῖ ἀπὸ σεβαστοὺς Πατέρες καὶ πιστοὺς Χριστιανοὺς στὴν ἀρχὴ τῆς αἱρέσεως, ὅταν ὁ Οἰκουμενισμὸς ἔπαιρνε ὑπόσταση μὲ τὴν εἰσδοχή μας στὸ Π.Σ.Ε., τὴν ἄρση τῶν ἀναθεμάτων, τοὺς ἀντιπατερικοὺς Διαλόγους καὶ τὶς διάφορες συμφωνίες στὸ Μπάλαμαντ καὶ ἀλλοῦ. Γιατὶ ἡ κάθε αἵρεση δὲν ἔχει τὴν ἀρχή της, ὅταν κάποιος τὴν ἀνακαλύπτει προσωπικά, ἀλλὰ ἀρχίζει νὰ ὑπάρχει ἀπὸ τότε ποὺ ἐμφανίζεται φανερὰ ἢ ὕπουλα, ποὺ μὲ πράξεις ἢ διδασκαλίες ἀρχίζει νὰ κηρύττεται. Καὶ ὅπως γνωρίζετε, ὁ Οἰκουμενισμὸς ἐμφανίστηκε τὶς προηγούμενες 7-8 δεκαετίες, τὰ τελευταῖα δὲ 20 χρόνια στοιχειοθετεῖται ὡς αἵρεση μὲ ΕΠΙΣΗΜΕΣ συμφωνίες καὶ ΣΥΝΟΔΙΚΕΣ πράξεις!
Οἱ Ἅγιοι Πατέρες, λοιπόν, ὅπως ἀρκούντως ἔχει παρουσιαστεῖ, διδάσκουν ἕνα δρόμο, μία ἐκκλησιαστικὴ στάση ἀντίδρασης ποὺ ἐφαρμόστηκε σὲ ὅλες τὶς αἱρέσεις: Διαμαρτυρία, ναί· ἀνασκευὴ τῆς αἱρέσεως, ναί· μικρὴ ἀναμονή-οἰκονομία μήπως καὶ ἀνανύψουν οἱ αἱρετίζοντες, ναί· καὶ κατόπιν διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου τῶν ἡγετῶν-ἱερωμένων, ἀφοῦ οἱ Ἅγιοι εἶχαν διαπιστώσει (πολλὲς φορὲς μάλιστα ἡ διακοπὴ μνημοσύνου κάποιων πιστῶν ...προηγεῖται ὅλων αὐτῶν). Καὶ διδάσκουν-πράττουν αὐτά, α) διότι ὅσο μένουμε σὲ κοινωνία μαζί τους οἱ περισσότεροι πιστοί (ἂν ὄχι ὅλοι, καὶ οἱ δυνατοί), μολύνονται ἀπὸ τὶς κακόδοξες θέσεις τους καὶ β) διότι κάθε ἄλλος τρόπος-ἐνέργεια πρὸς καταπολέμηση τῆς αἱρέσεως ἀποβαίνει ἀναποτελεσματικὴ καὶ ὑποβοηθητικὴ τῆς ἐπικρατήσεώς της.
Ὡς ἐκ τούτου, γιατί ὁ δισταγμὸς νὰ ἀκολουθήσουμε ΟΛΟΙ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων μὲ κίνδυνο -σὲ ἐνάντια περίπτωση- νὰ ἐφαρμόζουμε κι ἐμεῖς «μετα-πατερικὲς» θέσεις; Ξέρουμε ὅτι ἕνας λόγος δισταγμοῦ προέρχεται ἀπὸ τὸ ὅτι ἡ διακοπὴ μνημοσύνου κακοποιήθηκε ἀπὸ τοὺς Παλαιοημερολογίτες (Γ.Ο.Χ.), ἀλλὰ τώρα αὐτοί, ἐφ’ ὅσον παραμένουν στὸ σχίσμα τους, εἶναι μακρὰν τῆς Ἐκκλησίας. Ὅσοι ὅμως εἴμαστε στὴν Ἐκκλησία καὶ πονᾶμε γιὰ τὸ Σπίτι μας -τὴν Ἐκκλησία, καὶ διαμαρτυρόμαστε γιὰ τὴν κατεδάφισή της ἀπὸ τοὺς ἴδιους τοὺς Ποιμένες, εἴτε λόγῳ φόβου, εἴτε ἀπὸ ἀδιαφορία, εἴτε ἐπειδὴ ἔχουν προσχωρήσει στὴν αἵρεση, γιατὶ -ὅλοι ἐμεῖς- νὰ μὴν ἑνώσουμε τὶς δυνάμεις μας κατὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν-μεταπατερικῶν Ποιμένων; Γιατὶ νὰ μὴν ζητήσουμε-πείσουμε τοὺς Ποιμένες μας, ποὺ ἔχουν τρομοκρατηθεῖ ἀπὸ ἰδέες ὅτι, «ἂν διακόψουν τὴν μνημόνευση τῶν αἱρετικῶν θὰ κάνουν σχίσμα καὶ θὰ βγοῦν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία», ὅτι αὐτὰ δὲν εἶναι παρὰ οἰκουμενιστικὴ προπαγάνδα-ἀπειλή; Ὅτι ὄχι μόνο ὁ 15ος  Κανόνας τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, ἀλλὰ ἀποδεδειγμένα καὶ ἀναντίρρητα, ΟΛΗ ἡ ἐκκλησιαστική-ἁγιογραφικὴ πρακτικὴ αὐτὸ διδάσκει ὡς τὸ προσφορότερο-μοναδικὸ μέσο ἀντιμετωπίσεως μιᾶς αἱρέσεως; Θὰ ἀθετήσουμε, λοιπόν, τὴν ἁγιοπατερική μας Παράδοση, ἐπειδὴ οἱ Γ.Ο.Χ. τὴν κακοποίησαν, ἐπειδὴ οἱ Οἰκουμενιστὲς κατηγόρησαν ὅσους τὴν ἀκολούθησαν διαδίδοντας ὅτι –τάχα– ὅσοι τὴν ἐφαρμόσουν θὰ γίνουν Γ.Ο.Χ. καὶ θὰ βγοῦν ἐκτὸς Ἐκκλησίας;
Μήπως εἶναι καιρὸς νὰ ἀκολουθήσουμε σ’ αὐτὸ τοὺς ἐν καιρῷ κάθε αἱρέσεως ἀγωνιζομένους Ἁγίους Πατέρες; Ὅλοι οἱ πιστοὶ ἑνωμένοι; Καὶ ὅλοι οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές;

9 σχόλια:

  1. "Ξέρουμε ὅτι ἕνας λόγος δισταγμοῦ προέρχεται ἀπὸ τὸ ὅτι ἡ διακοπὴ μνημοσύνου κακοποιήθηκε ἀπὸ τοὺς Παλαιοημερολογίτες (Γ.Ο.Χ.), ἀλλὰ τώρα αὐτοί, ἐφ’ ὅσον παραμένουν στὸ σχίσμα τους, εἶναι μακρὰν τῆς Ἐκκλησίας."

    Σωστό αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι παλαιοημερολογίτες να μετανοήσουν και να αφήσουν τις δικαιολογίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εἰς τήν πρόσφατον ἀντιπαράθεσίν μου μέ τήν ὁμάδα τοῦ π. Ε.Τ. ἀπεδείχθη ὅτι ἡ ἐν λόγῳ ὁμάς κηρύττει "γυμνῇ τῇ κεφαλῇ" τήν αἵρεσιν ὅτι δῆθεν δέν ὑπάρχει δόγμα ἑορτολογικῆς ἑνότητος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα αυτά που γράφεις παλαιοημερολογίτη κ. Δημήτρη Χατζηνικολάου ότι "απεδείχθη" βρίσκονται στο μυαλό σου και στα μυαλά μερικών ίσως παλαιοημερολογιτών του ίδιου φυράματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ἀνώνυμον 6 Σεπτεμβρίου 2019 - 9:32 π.μ.

    Οἱ ἴδιοι τό ἔγραψαν, πρῶτα ὁ κ. Σημάτης, ὁ ὁποῖος ὡμίλησε γιά "τό ἀνύπαρκτον δόγμα τῆς ἑνότητος," καί κατόπιν ὁ π. Ε.Τ. ἔγραψεν ὅτι ἐννοοῦν ὅτι δέν ὑπάρχει δόγμα ἑορτολογικῆς ἑνότητος. Παντοῦ καί πάντοτε, ὅταν γράφῃ κάποιος δημοσίως μίαν ἄποψιν, τότε αὑτή ἡ δημοσία ἔκφρασις θεωρεῖται Ἁπόδειξις ὄτι ὄντως τόν πρόσωπον αὐτό ἔχει αὐτήν τήν ἄποψιν. Γιά σένα, ὅμως, ΔΕΝ εἶναι ἀπόδειξις!!!!! Πώ πώ, δεῖτε κόσμε μέ ποιούς κάμνω "διάλογον," καί δή γιά τόσον σοβαρά ζητήματα, σπαταλῶντας τόν πολύτιμον χρόνον μου. Μᾶς ἔχεις φλομώσει στίς πνευματικές ἀκαθαρσίες, ἀλλά μέ τό τελευταῖον αὐτό σχόλιόν σου ΑΠΕΔΕΙΞΕΣ ὅτι εἶσαι παντελῶς ἀνάξιος νά ἔχῃς συνομιλητάς. Κρύψου! Καί τόσον καιρός κρυμμένος ἤσουν, ὡς κουκουλοφόρος, ἀλλά τώρα, ἄν ἔχῃς ὀλίγον φιλότιμον, θά ἐξαφανισθῇς τελείως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τί είναι αυτά που λες παλαιοημερολογίτη κ. Δημήτρη Χατζηνικολάου ;
    Τί δεν καταλαβαίνεις;
    ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ υπάρχει δόγμα ἑορτολογικῆς ἑνότητος!
    Αλλά αυτό δεν είναι καθόλου αίρεση!

    Καλά ελέχθη ότι :
    Το ότι "απεδείχθη" ότι αυτό είναι αίρεση βρίσκονται στο μυαλό σου και στα μυαλά μερικών ίσως παλαιοημερολογιτών του ίδιου φυράματος...
    Τί δεν καταλαβαίνεις;

    Μετά δεν είναι να αναρωτιέται κανείς ότι χάνει τις ώρες του συζητώντας μαζί σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ἀνώνυμον τῆς 6 Σεπτεμβρίου 2019 - 4:40 μ.μ.

    Αὐτά πού ἔγραψα ἐγώ, ὅτι δηλαδή ἡ ἑνότης ἐν τῇ λατρείᾳ ἀποτελεῖ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΝ στοιχεῖον τοῦ δόγματος τῆς ἑνότητος τῶν Ὀρθοδόξων, δέν εἶναι μόνον στό δικό μου μυαλό, ἀλλά καί στά μυαλά ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων, ὅπως ἀποδεικνύουν οἱ ἀναφορές πού ἔκανα στήν Δογματική τοῦ Καθηγητοῦ Χ. Ἀνδρούτσου. Ἡ ὁμάς τοῦ π. Ε.Τ. καί οἱ ὁμόφρονές των, συνεπῶς κι ἐσύ, εἶσθε σχισματικοί καί αἱρετικοί. Ὁ δικός σου σκοπός ἐδῶ δέν εἶναι, βεβαίως, νά κάνῃς διάλογον, ἐφόσον οὐδέποτε προέβαλες ἕν τεκμηριωμένον ἐπιχείρημα, ἀλλ' ἁπλῶς σέ ὅ,τιδήποτε λέγω, ἐσύ ἀντιλέγεις, μέ τίς ἠλιθιότητες τοῦ τύπου "δέν εἶναι ἔτσι," "τί δέν καταλαβαίνεις," "δέν πείθεις" κ.λπ. Ἐσύ μεροκαματιάρης φουκαρᾶς φαίνεσαι νά εἶσαι ἤ, ἀλλιῶς, ἀπατεών ὀλκῆς. Διάλεξε. Στόχος σου (ἤ στόχος τῶν ἀφεντικῶν σου) εἶναι κάνῃς τούς Ὀρθοδόξους ν' ἀγανακτήσουν καί νά παύσουν νά σχολιάζουν, ὁπότε νά μείνῃ τό διαδίκτυον ἐξ ὁλοκλήρου στά χέρια τοῦ μεγάλου ἀφεντικοῦ σας, τοὐτέστιν τοῦ Διαβόλου. Δέν θά σου κάνω τήν χάριν. Παραμένω σχολιαστής, ἀλλά δέν πρόκειται ν' ἀπαντήσω σέ ὁποιαδήποτε ἄλλη διαστροφή γράψεις. Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα αυτά που έγραψε κ. Χατζηνικολάου είναι μπουρδολογικές φαντασίες του μυαλού σου.
    Τίποτα από όσα έγραψες δεν ισχύει!

    Όλα αυτά είναι μπουρδολογικές φαντασίες του μυαλού.

    ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ υπάρχει δόγμα ἑορτολογικῆς ἑνότητος!
    Μην θέλεις να πιστεύσουμε τις παλαιοημερολογίτικες κακοδοξίες και αιρέσεις!

    Στόχος σου είναι να χάψουμε τις παλαιοημερολογίτικες κακοδοξίες και αιρέσεις και για να το πετύχεις πετάς τόσες και τόσες μπουρδολογικές φαντασίες του μυαλού σου!

    Ντροπή σου!

    Δεν θα σου κάνουμε την χάρη εμείς οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές να ασχολούμαστε συνέχεια με τις παλαιοημερολογίτικες μπουρδολογίες και αιρέσεις! Δεν έχουμε το χρόνο, αλλά αναγκαζόμαστε για να μην παραπλανάς με παλαιοημερολογίτικες μπουρδολογίες και αιρέσεις τους Ορθόδοξους αναγνώστες.

    Ο ιερός Χρυσόστομος λέει ότι ούτε αίμα μαρτυρίου δεν ξεπλένει το σχίσμα!

    Τις πνευματικές ακαθαρσίες και τις παλαιοημερολογίτικες διαστροφές που γράφεις συνεχώς δεν μπορούμε να τις χάψουμε! Χώνεψε το μια για πάντα!

    Στόχος σου είναι να χάψουμε τις παλαιοημερολογίτικες διαστροφές! Είσαι γελασμένος αν νομίζεις ότι χάψουμε τις παλαιοημερολογίτικες διαστροφές!

    Ο ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ παλαιοημερολογιτισμός δεν ταυτίζεται με τον Αντιοικουμενισμό. Απέχουν όσο η Ανατολή από τη Δύση!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ουδέποτε ο Χρήστος Ανδρούτσος ο οποίος δεν ήταν σχισματικός παλαιοημερολογίτης και δεν είναι αλάθητος, δεν προσχώρησε σε παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!

    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή