Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Μήπως η αναγνώριση και αποδοχή και κοινωνία και συλλειτουργία με τα άλλα Πατριαρχεία και Εκκλησίες κρατούντα το παλαιό εορτολόγιο καθιστά «έγκυρο» και το νέο υπό της Εκκλησίας της Ελλάδος εορτολόγιο και ούτω δεν υφίσταται θέμα ακυρότητος ιεροπραξιών και μυστηρίων; Μήπως ισχύει κάτι τέτοιο παραδοσιακά που θεραπεύει και δεν καταδικάζει; Ας το ψάξουν οι επαΐοντες και θεολογούντες και ας ενημερώσουν τον λαό. Άλλωστε και ο Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής «ζηλωτής» ων μετά από «πληροφορία» και όχι μόνον αυτός, γύρισε με τα Μοναστήρια και το Πατριαρχείο. Έτσι δεν είναι; Παράκληση, εξετάστε το και ενημερώστε μας κ. Δ.Χ. και λοιποί Θεολόγοι και Ιερωμένοι και λαϊκοί, θα σας είμεθα ευγνώμονες αν δείτε και τ’ ανωτέρω, εφ’ όσον αληθεύουν. Μη βαδίζουμε με συνεχή κόντρα – αντιδικίες, αλλά προς άμβλυνση των θέσεων και συμπόρευση προς την σωτηρίαν μας. Ευάρεστον να μη εγένετο ο γέγονε το 1924 αλλά ας δούμε τώρα τι δυνάμεθα να «περισώσουμε» όχι ως αντικείμενοι αλλά κατανοούντες αλλήλους. Πνεύματι ο Θεός και εν πνεύματι δει προσκυνείν……

10 Σεπτεμβρίου 2019 - 6:33 π.μ.

--------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Κατ' ἀρχάς, ἐγώ δέν εἶμαι θεολόγος, οὔτε ἐπαΐων. Τά ὅσα ἔχω διδαχθῆ ἀπό σεβαστούς γέροντες καί τά ὅσα ἔχω διαβάσει μέ ὁδηγοῦν σέ κάποια συμπεράσματα, τά ὁποῖα καί διατυπώνω ὡς γνῶμες καί τίποτε περισσότερον. Κατά τήν γνώμην μου, λοιπόν, τό ν.ἑ. δέν ἐξαγιάζεται μέ κανένα τρόπον, ἐφόσον εἶναι τό μέ τρεῖς Πανορθοδόξους Συνόδους ἀπηγορευμένον φονικόν ὄργανον μέ τό ὁποῖον ἐκτυπήθη ἡ Μήτηρ Ἐκκλησία τό 1924. Ὅλα τά Πατριαρχεῖα, ἐφόσον κοινωνοῦν μεταξύ τους, ἔχουν πέσει εἰς τό ἑορτολογικόν σχίσμα καί εἰς τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὡστόσον, ἀπό τά πρῶτα πράγματα πού διδάχθηκα τό 1999, ὅταν προσεχώρησα εἰς τό π.ἑ., εἶναι νά μήν βάζω ἐγώ τά ὅρια τῆς Ἐκκλησίας, ἰσχυριζόμενος ὅτι ὁ τάδε εἶναι "ἐκτός ἐκκλησίας," ἐνῷ ὁ δεῖνα εἶναι "ἐντός" (μέ τίς προεκτάσες στήν ἐγκυρότητα τῶν μυστηρίων), καθότι αὐτό εἶναι τῆς ἁρμοδιότητος μιᾶς Πανορθοδόξου Συνόδου.
10 Σεπτεμβρίου 2019 - 8:10 π.μ.

17 σχόλια:


  1. Η διαφορά είναι όσο ένας σκαραβαίος του 1950 με την σημερινή Φόρμουλα 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε στον Οικουμενισμό!

    Ούτε στον παλαιοημερολογίτικο σχίσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατ' ἀρχάς, ἐγώ δέν εἶμαι θεολόγος, οὔτε ἐπαΐων. Τά ὅσα ἔχω διδαχθῆ ἀπό σεβαστούς γέροντες καί τά ὅσα ἔχω διαβάσει μέ ὁδηγοῦν σέ κάποια συμπεράσματα, τά ὁποῖα καί διατυπώνω ὡς γνῶμες καί τίποτε περισσότερον. Κατά τήν γνώμην μου, λοιπόν, τό ν.ἑ. δέν ἐξαγιάζεται μέ κανένα τρόπον, ἐφόσον εἶναι τό μέ τρεῖς Πανορθοδόξους Συνόδους ἀπηγορευμένον φονικόν ὄργανον μέ τό ὁποῖον ἐκτυπήθη ἡ Μήτηρ Ἐκκλησία τό 1924. Ὅλα τά Πατριαρχεῖα, ἐφόσον κοινωνοῦν μεταξύ τους, ἔχουν πέσει εἰς τό ἑορτολογικόν σχίσμα καί εἰς τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὡστόσον, ἀπό τά πρῶτα πράγματα πού διδάχθηκα τό 1999, ὅταν προσεχώρησα εἰς τό π.ἑ., εἶναι νά μήν βάζω ἐγώ τά ὅρια τῆς Ἐκκλησίας, ἰσχυριζόμενος ὅτι ὁ τάδε εἶναι "ἐκτός ἐκκλησίας," ἐνῷ ὁ δεῖνα εἶναι "ἐντός" (μέ τίς προεκτάσες στήν ἐγκυρότητα τῶν μυστηρίων), καθότι αὐτό εἶναι τῆς ἁρμοδιότητος μιᾶς Πανορθοδόξου Συνόδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το Νεοημερολογίτικο σχίσμα είναι ψυχικός θάνατος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο φανατισμός στο παλαιό ημερολόγιο είναι ψυχικός θάνατος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μπορούμε να λατρεύουμε το παλαιό ημερολόγιο. Αυτό είναι ειδωλολατρία και ημερολολατρία.
    Το παλαιό ημερολόγιο είναι ασήμαντο πράγμα.
    Αλλοίμονο σε όσους προκάλεσαν σχίσμα για το ημερολόγιο και το έκαναν δόγμα!
    Θα δώσουν λόγο στον Κριτή των όλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ
    Άλλοι για να εισέλθουν στην αίρεση του ΟΙκουμενισμού αρνήθηκαν την Εκκλησιαστική Παράδοση, αλλάζοντας το Εορτολόγιο της Εκκλησίας περικόπτοντας και τις καθιερωμένες νηστείες (οι Νεοημερολογίτες), και άλλοι εισήλθαν στην αίρεση του ΟΙκουμενισμού χωρίς αυτή την αλλαγή (οι παλαιοημερολογίτες των άλλων Πατριαρχείων).
    Οι Ορθόδοξοι παλαιοημερολογίτες της Ελλάδος και των άλλων χωρών και Πατριαρχείων, σταθεροί και αμετακίνητοι στην Πίστη και την Ιερά Παράδοση της Εκκλησίας του Χριστού, δεν προσχώρησαν στην Αίρεση του Οικουμενισμού. Προτίμησαν να μείνουν στην Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμε 5:12 π.μ. είπαμε ότι :
    Δεν μπορούμε να λατρεύουμε το παλαιό ημερολόγιο. Αυτό είναι ειδωλολατρία και ημερολολατρία.
    Το παλαιό ημερολόγιο είναι ασήμαντο πράγμα.
    Αλλοίμονο σε όσους προκάλεσαν σχίσμα για το ημερολόγιο και το έκαναν δόγμα!
    Θα δώσουν λόγο στον Κριτή των όλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ
    Οι Παλαιοημερολογίτες είναι οι Εορτολογιόφιλοι - οι αντίστοιχοι Εικονόφιλοι.
    Οι Νεοημερολογίτες είναι οι Εορτολογιομάχοι - οι αντίστοιχοι Εικονομάχοι.
    Η 7η Οικουμενική Σύνοδος ως γνωστόν καταδίκασε, αφόρισε και αναθεμάτισε τους Εικονομάχους. Έτσι αντιστοίχως, τα ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ της Εκκλησίας επικρέμονται ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ των Εορτολογιομάχων ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμε ημερολογιολάτρη δεν ξέρεις τι λές :

    ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει η τιμή στις ιερές εικόνες, με την λατρεία του παλαιού ημερολογίου που είναι ΑΙΡΕΣΗ και ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ!

    Δεν μπορούμε να λατρεύουμε το παλαιό ημερολόγιο. Αυτό είναι ειδωλολατρία και ημερολολατρία.
    Το παλαιό ημερολόγιο είναι ασήμαντο πράγμα.
    Αλλοίμονο σε όσους προκάλεσαν σχίσμα για το ημερολόγιο και το έκαναν δόγμα!
    Θα δώσουν λόγο στον Κριτή των όλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επαναλαμβάνετε συνεχώς τα ίδια και τα ίδια.

    Οι διαχειριστές των άλλων ιστολογίων διαγράφουν τέτοια σχόλια, και κάνετε παράπονα για λογοκρισία.

    Αυτό το ιστολόγιο σας αφήνει να γράφετε ελεύθερα, αλλά για όνομα του Θεού, δεν αντιλαμβάνεσθε ότι υποτιμάτε τους εαυτούς σας, επαναλαμβάνοντας τα ίδια και τα ίδια;

    Εκείνο που τελικά θα επιτύχετε, είναι να με αναγκάσετε να ακολουθήσω τους άλλους διαχειριστές, να διαγράφω τα σχόλιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ποιούς μιλάς Κώστα;
    Μάλλον θα απευθύνεσαι στους παλαιοημερολογίτες που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια και τα ίδια. Τις ίδιες μπουρδολογίες.

    Εμείς οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές είμαστε υποχρεωμένοι να απαντάμε στα ίδια , με τις ίδιες ορθόδοξες απαντήσεις προς τα ίδια πλανεμένα παλαιοημερολογίτικα επιχειρήματα.

    Κατάλαβες Κώστα;
    Δεν θέλω να πιστέψω ότι φοβάσαι την αλήθεια και θέλεις τώρα να λογοκρίνεις τα σχόλια που αποκαλύπτουν την πλάνη του παλαιοημερολογιτισμού που σιγοντάρεις.

    Θα δώσεις λόγο στον Θεό Κώστα, αν κόψεις ακόμα και τα σχόλια των Ορθοδόξων που απαντούν στα ίδια πλανεμένα παλαιοημερολογίτικα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν φθάνει Κώστα που στις αναρτήσεις βάζεις μόνο τα πλανεμένα παλαιοημερολογίτικα σχόλια, τώρα θέλεις και να κόψεις ακόμα και τα σχόλια;
    Δεν θέλω να πιστέψω ότι αναφέρεσαι στους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές.
    Θέλω να πιστεύω ότι σ΄εκείνους τους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια και τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗ ΑΤΙΜΑΖΕΙ
    Περί του Εορτολογίου της Εκκλησίας δεν νομοθέτησαν κάποιοι παλαιοημερολογίτες. Νομοθέτησαν οι Άγιοι Πατέρες, νομοθέτησε το Άγιο Πνεύμα. Για το Εορτολόγιο της Εκκλησίας Νομοθέτης είναι ο Ιδιος ο Κυριός μας Ιησούς Χριστός, ο Θεός Πατήρ, ολόκληρη η Αγία Τριάδα. Δεν είναι μικρό το ζήτημα εφ όσον σύμπασα η Εκκλησία του Χριστού ασχολήθηκε με αυτό και το καθιέρωσε πριν απο 1700 χρόνια μία φορά και για πάντα. Έπειτα γνωρίζουμε ότι αυτός που θα κάνει παρακοή αθετώντας έστω και την ελάχιστη εντολή, προσβάλει τον ίδιο τον Νομοθέτη. Στρέφεται δηλαδή εναντίον του, σαν να μην τον αναγνωρίζει, γι αυτό και ελάχιστος θα είναι στην Βασιλεία του.
    «Ἐὰν λοιπὸν ἀπὸ τὸν Νόμο «ἰῶτα ἓν καὶ μία κεραία δὲν θὰ παρέλθει» (Ματθ. 5, 18), πῶς θὰ ἦταν δυνατὸν σὲ μᾶς νὰ παραβαίνουμε καὶ τὰ πιὸ μικρά;» (Μέγας Βασίλειος περὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος 1, 2 PG 32, 69C

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα έχεις κάνει σαλάτα στο μυαλό σου παλαιοημερολογίτα-ημερολογιολάτρα!

    Η αλλαγή του Ημερολογίου ΔΕΝ έχει σχέση με την Παράβαση του Νόμου του Θεού./

    Τα εδάφια που αναφέρεις από τον Μ. Βασίλειο και τον Ευαγγελιστή Ματθαίου, ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ, όπως τα στρεβλώνουν οι Ημερολογιολάτρες.

    Τα ημερολόγια δεν είναι Νόμος Θεού. Είναι ζήτημα λεπτομεριακό και μη ουσιώδες!

    Εχεις πλανηθεί πολύ ανώνυμε παλαιοημερολογίτα-ημερολογιολάτρα!
    Μετανόησε και ξανα-έλα στην Εκκλησία για να σωθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι δυνατόν, οι δημοσίως και εν ενεργεία ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ μας (Νεοημερολογίτες Οικουμενιστές της Ελλάδος και Παλαιοημερολογίτες Οικουμενιστές των άλλων Πατριαρχείων, όλοι ενεργά μέλη του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Αιρέσεων) να ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΟΛΥΝΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σου ξαναλέμε παλαιοημερολογίτα-ημερολογιολάτρα:

    Τα ημερολόγια δεν είναι Νόμος Θεού. Είναι ζήτημα λεπτομεριακό και μη ουσιώδες!

    Εχεις πλανηθεί πολύ ανώνυμε παλαιοημερολογίτα-ημερολογιολάτρα!
    Μετανόησε και ξανα-έλα στην Εκκλησία για να σωθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή