Προφητική φωνή του Αλεξάνδρου Παπαδιαμάντη. (Αφιερωμένη σε όσους συγχέουν την Εκκλησία με την Ιεραρχία)

Ούτε εκ του υπουργείου ούτε εκ της Συνόδου αναμένομεν γενναίον τι  δια την Εκκλησίαν. Η τελευταία μάλιστα απεδείχθη ανίκανος όλως, αφ΄ ης ημέρας ιδρύθη εν Ελλάδι, να διαπράξη αγαθόν τι υπέρ της Εκκλησίας. Τουναντίον μάλιστα και έβλαψε ταύτην καιρίως παραγνωρίσασα όλως τον αληθή αυτής προορισμόν και θεωρήσασα εαυτήν μέχρι τούδε απλούν εργαστήριον δεσποτάδων και  παπάδων, ους στρατολογούσα συνήθως εκ της κοινωνικής υποστάθμης, άνευ ελέγχου παιδείας και ηθικής, εξαποστέλλει αυτούς ουχί ως ποιμένας, αλλ΄ ως λύκους βαρείς, μη φειδομένους του ποιμνίου του Κυρίου. Παρά τοιούτου σωματείου επαναλαμβάνομεν και πάλιν, ότι ουδέν απολύτως αγαθόν  έχομεν να προσδοκώμεν. Πάσας τας ελπίδας ημών αναθέτομεν εις την ιδιωτικήν πρωτοβουλίαν εκείνων, οίτινες ακμαίον έτι διασώζοντες αυτοί το θρησκευτικόν αίσθημα και κηδόμενοι της τιμής και αξιοπρεπείας της Εκκλησίας και της  θρησκευτικής διαπαιδαγωγήσεως του Έθνους ημών θέλουσι και δύνανται να συντελέσωσιν εις ανύψωσιν του εκκλησιαστικού γοήτρου και εις αναρρίπισιν του θρησκευτικού παρ΄ ημίν αισθήματος.
ΕΦΗΜΕΡΙΣ  7-4-1888.
------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Φοβερά ἡ διαπίστωσις τοῦ κυρ Ἀλέξανδρου ἀπό τό 1888, ὅτι ἡ ἐν Ἑλλάδι Σύνοδος ἀποτελεῖ "ἁπλοῦν ἐργαστήριον δεσποτάδων καί παπάδων"! Ἦτο φυσικόν, λοιπόν, νά φέρουν τό Σχίσμα 36 χρόνια ἀργότερον καί νά ἐπιβάλουν καί τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Οἱ βαρεῖς αὐτοί λύκοι καί πολλά ἑκατομμύρια γλεῖφτες πού τούς ἀκολουθοῦν, συντασσόμενοι ἔτσι μέ τήν Μασσωνίαν, ἔχουν ἐξαπολύσει λυσσαλέον πόλεμον ἐναντίον ὅσων ἀνθίστανται ἐμπράκτως εἰς αὐτό τό κακόν, ἤτοι ἀποτειχιζόμενοι ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς καί ἱστάμενοι ἐπί τῶν ἐπάλξεων τῆς Ὀρθοδοξίας, πού περιλαμβάνει ὄχι μόνον τήν διακράτησιν τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑορτολογίου, ἀλλά καί τήν ἀποφυγήν εἰσαγωγῆς κάθε καινοτομίας, ὡς "ὑπαγορεύματος τοῦ Διαβόλου" (Πανορθόδοξος Ἀπόφασις τοῦ 1848), ὅπως εἶναι, χάριν παραδείγματος, ἡ παναίρεσις τῶν "Θρησκευτικῶν Νομικῶν Προσώπων" (ΘΝΠ) τοῦ νόμου 4301/2014.
21 Σεπτεμβρίου 2019 - 5:18 π.μ.
-------------
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

΄Αλλο πράγμα το εκκλησιαστικό νομικό πρόσωπο και άλλο η Εκκλησία πού είναι Θεοϋπόστατος Οργανισμός και δεν υπόκειται σε νομικές διατάξεις. Το νομικό ένδυμα του νομικού προσώπου αφορά τις σχέσεις της εκκλησίας με την Πολιτεία και την άσκηση δραστηριότητας με αστικές συνέπειες, όπως η ιερολογία του γάμου για παράδειγμα, ενώ η Εκκλησία ως Θεοϋπόστατος Οργανισμός λειτουργεί με βάση το Ευαγγέλιο και τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας. Εφόσον πάλι τα μέλη ενός νομικού προσώπου προσυπογράφουν και την Ομολογία Πίστεως, που αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό της εισδοχής ενός μέλους στο νομικό εκκλησιαστικό πρόσωπο, οιαδήποτε διάταξη που τυχόν αντίκειται στις κανονικές διατάξεις και στο Ευαγγέλιο είναι αυτοδικαίως άκυρη κατά το καταπληκτικό αυτό κείμενο της Ομολογίας Πίστεως, καθότι υπάρχει ιεραρχική δομή a priori στα πνευματικά θέματα και το Ευαγγέλιο και οι Ιεροί και Συνοδικοί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα για οποιονδήποτε σκέπτεται απροκατάληπτα και με βάση την κοινή λογική. Ουδεμία διαφορά υπάρχει ανάμεσα στις μέχρι τώρα υπάρχουσες δομές όλων των παλαιοημερολογιτικών οργανώσεων και στην δομή του Εκκλησιαστικού Νομικού Προσώπου, που είναι ένα διευρυμένο νομικό πρόσωπο, στηριζόμενο στις διατάξεις του Αστικού Κώδικα που αναφέρονται στις οργανώσεις των αδελφοτήτων με την μορφή του συλλόγου- σωματείου, που διάλεγαν οι Ορθόδοξοι μέχρι πρότινος, για να οργανωνθούν νομικά και να υφίστανται ως νομικές προσωπικότητες απέναντι στην Πολιτεία.

21 Σεπτεμβρίου 2019 - 9:05 π.μ
-------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...


@ Ἀνώνυμον τῆς 21 Σεπτεμβρίου 2019 - 9:05 π.μ.


Αὐτά πού λέτε ἰσχύουν γιά τά σωματεῖα, τά ὁποῖα καί γιά μένα δέν ἀποτελοῦσαν σοβαρόν πρόβλημα. Ὅμως, ὁ ν. 4301/2014 δέν ρυθμίζει ἁπλῶς τίς σχέσεις Ἐκκλησίας-Πολιτείας, ἀλλά εἶναι δογματικός! Τά ἔχω γράψει ἐπανειλημμένως. Χάριν παραδείγματος, στό Ἄρθρον 16 ἀναφέρεται ρητῶς ὅτι ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ σέ ὅσους εἶναι δογματικῶς ἡνωμένοι μέ τά Ὀρθόδοξα Πατριαρχεῖα, πού σημαίνει ὅτι ὅποιος ὑπάγεται σ' αὐτόν δέχεται ὅτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΣ ΗΝΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ, ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ! Ὅποιος δέν συγχέει θεσμούς μέ πρόσωπα ἀντιλαμβάνεται ὅτι ὁ ὑπαγόμενος εἰς τόν νόμον αὐτόν δέχεται αὐτομάτως ὅτι εἶναι αἱρετικός. Ἡ Ὁμολογία Πίστεως, ἡ ὁποία εἶναι καί αὐτή αἱρετική, ἐφόσον θέλει τούς πιστούς νά πείθωνται προθύμως a priori στήν Ἱεραρχίαν, πού εἶναι ἐκδοχή τοῦ παπικοῦ ἀλαθήτου, θά εἶναι ἄγνωστος εἰς τήν κοινωνίαν, ἡ ὁποία γνωρίζει τήν ἱστορικήν δομήν τῆς Ἐκκλησίας καί συμπεραίνει εὐκόλως καί ὀρθῶς ὅτι ὑπογράφει ὅτι δέν εἶναι δογματικῶς ἡνωμένος μέ αὐτήν τήν δομήν εἶναι ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας. Ἐνῷ, μέχρι τό 2014 οἱ ΓΟΧ ἰσχυρίζοντο πρός πᾶσαν κατεύθυνσιν ὅτι αὐτοί ἀποτελοῦν τήν ἱστορικήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν. Μετά τό 2014, οἱ "ΓΟΧ" τοῦ κ. Καλλινίκου ἀπώλεσαν τήν Ὀρθόδοξον αὐτήν ὁμολογίαν. Ἔχει, ὅμως, καί ἄλλα αἱρετικά διατάγματα αὐτός ὁ νόμος, ὅπως προανέφερα. Ἑπομένως, σταματεῖστε νά παραπλανᾶτε τόν λαόν, ὅτι πρόκειται δῆθεν γιά νομικόν περίβλημα καί τά τοιαῦτα. Ἔχετε "μαντρώσει" ἁγνόν κόσμον στήν παναίρεσιν τῶν ΘΝΠ, πού εἶναι χειροτέρα καί ἀπό αὐτόν τόν Οἰκουμενισμόν, καθότι ἀναγνωρίζει νά ὀνομάζωνται "Ἐκκλησίες" ὅλες οἱ θρησκεῖες πού ἱδρύουν τοὐλάχιστον 3 ΘΝΠ (ἄρθρον 12 τοῦ ν. 4301/14). Προσφάτως δέ, μέ ἐγκύκλιον τοῦ Γαβρόγλου, ἀπηγορεύθη οὐσιαστικῶς ἡ εὐλογημένη ἀποτείχισις, διά τήν ὁποίαν οἱ "ΓΟΧ" ἔχουν δώσει ἀγῶνας ἐπί ἀγώνων, καί δέν ἔχω ἀκούσει διαμαρτυρίαν τινά ἐκ μέρους τῶν "ΓΟΧ," διότι προφανῶς συμφωνοῦν μέ αὐτήν, διό καί προέβησαν είς "καθαίρεσιν" τοῦ π. Δημητρίου, ἐπειδή ὀρθοδοξώτατα ἀπετειχίσθη ἀπό τήν Σύνοδόν του. Εἶναι τοὐλάχιστον ἐντροπή νά γράφετε τέτοια ἀτοπήματα.
21 Σεπτεμβρίου 2019 - 9:50 π.μ.
------------------
Ο/Η Marinos Ritsoudis είπε...

... Και επίσης τραγικέ ανώνυμε, θα σου απαντήσω και στο παρακάτω που γράφεις.

"καθότι υπάρχει ιεραρχική δομή a priori στα πνευματικά θέματα και το Ευαγγέλιο και οι Ιεροί και Συνοδικοί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου."

Οπωσδήποτε το Σύνταγμα των Ιερών Κανόνων έχει την αυτοδύναμη υπέρβαση ως προς το πολιτειακό νομικό καθεστώς, όπως και σε κάθε άλλο δημιούργημα του διαβόλου ήτοι, αιρετικό νομικό πρόσωπο που υιοθετεί αιρετικές διατάξεις, όμως τούτη η προϋπόθεση για να ισχύει, θα πρέπει η Πίστης όπως περιγράφεται και όπως υιοθετείται να είναι καθαρή και αμόλυντη από αιρετικές υιοθετούμενες διατάξεις, και όχι με την συμβολή σας την θέλησή σας και την ενέργειά σας, να υιοθετούνται διατάξεις που υποσκελίζουν τους Αγίους και Ιερούς κανόνες έτσι ώστε να σας κατονομάζουν αιρετικούς για να έχετε τα ευεργετήματα τού νόμου. Εφόσον αποδέχεστε της Πολιτείας την άποψη για τα νομικά πρόσωπα, τότε έρχεται η απώλεια της γνήσιας ομολογίας Πίστεως γιατί είναι αντίθετη η Πολιτειακή νομοθεσία ως προς την Ορθόδοξη ομολογία.
Δεν υπάρχει ευστοχότερο επιχείρημα, αιρετικέ ανώνυμε, πως το σφράγισμα του θηρίου μέσω νομικής διάταξης από το Κράτος, συμφωνούντος και συνεργούντος της Κρατικής Εκκλησίας θα επέλθει.
Με το δικό σας επιχείρημα, θα πείτε στο λαό πάρτε το χάραγμα του Κράτους του Θηρίου για να έχετε περίθαλψη, σύνταξη και Κρατική υποστήριξη και δεν θα έχετε βλάβη διότι, "υπάρχει ιεραρχική δομή a priori στα πνευματικά θέματα και το Ευαγγέλιο και οι Ιεροί και Συνοδικοί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου".
Είναι όμως τούτο συμβατό με την Αγία Εκκλησία και τις παραδόσεις της;
Όχι βέβαια, δεν μπορείτε να γράφετε ανοησίες του τύπου πάρτε το χάραγμα εφόσον οι Άγιοι και Ιεροί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου.
Έτσι και εδώ, δεν νοείται να έχετε ορθόδοξη μαρτυρία, και με τις διατάξεις που υιοθετείτε να γίνεστε αιρετικοί.
Τέλος θα πρέπει να σημειωθεί πως φάσκετε και αντιφάσκετε.
Από την μία πλευρά, η άποψή σας, πως υπάρχει ιεραρχική δομή a priori στα πνευματικά θέματα και το Ευαγγέλιο και οι Ιεροί και Συνοδικοί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου που οπωσδήποτε είναι ορθό, από την άλλη όμως πλευρά στην επεξήγηση της Συνόδου ΓΟΧ ΘΝΠ για τον νόμο 4301, γράφετε πως η Εκκλησία ΓΟΧ ΘΝΠ Ελλάδος χρειάζεται νομικό ένδυμα προστασίας δηλαδή τις διατάξεις του αντίχριστου κοινοβουλίου του Κράτους.
Δηλαδή με άλλα λόγια έχετε χάσει τας φρένας σας, ούτε ξέρετε τι γράφετε ούτε ξέρετε τι λέτε, διότι τούτη είναι μέγιστη βλασφημία, αιρετική κατάντια, Σεργιανισμός σε όλο του το μεγαλείο, το να εργάζεστε να ντύσετε την Αγία Εκκλησία με αντίχριστο νομικό πρόσωπο/ένδυμα προστασίας.
Είναι σαν να λέτε πως οι Άγιοι και Ιεροί κανόνες, το Σύνταγμα της Αγίας Εκκλησίας, το ίδιο το Πανάγιο Πνεύμα, είναι λειψό, έχει κενά, είναι ατελής, και σήμερα εν έτει 2019, Συνοδικά αποφανθήκατε πως χρειάζεται νομική προστασία από το αντίχριστο Κοινοβούλιο τού Κράτους.
Ντροπή και αίσχος, προδότες της Αγίας Εκκλησίας και της Ελλάδας.
Ουαί, ουαί, ουαί,

-----------------------------
Ο/Η Σταύρος Τ. είπε...

Mας λέει ο ανώνυμος 9.05 τα παρακάτω :
"...Εφόσον πάλι τα μέλη ενός νομικού προσώπου προσυπογράφουν και την Ομολογία Πίστεως, που αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό της εισδοχής ενός μέλους στο νομικό εκκλησιαστικό πρόσωπο, οιαδήποτε διάταξη που τυχόν αντίκειται στις κανονικές διατάξεις και στο Ευαγγέλιο είναι αυτοδικαίως άκυρη κατά το καταπληκτικό αυτό κείμενο της Ομολογίας Πίστεως, καθότι υπάρχει ιεραρχική δομή
a priori στα πνευματικά θέματα και το Ευαγγέλιο και οι Ιεροί και Συνοδικοί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου"

αντιγράφοντας την γνωστή γνωμοδότηση του π. Νικολάου Δημαρά και θα επαναλάβω καποια πραγματα που είπα απευθυνόμενος και στον π. Νικόλαο, εδώ :
http://scripta---manent.blogspot.com/2019/08/blog-post_829.html

1)
O π. Νικόλαος κι ο παρών ανώνυμος ομιλούν για "Νομική" Ομολογία, μέσω της Υπεύθυνης δηλώσεως, κι ενώ γνωρίζει πλήρως ο υπογράφων σε ποιο Νόμο θα χρησιμοποιηθεί και τον αποδέχεται αδιαμαρτυρήτως. Υπαχθήκανε μάλιστα με ζήλο και χλευάζοντας με διάφορα κοσμητικά επίθετα τους αντιδρώντες.
Απίστευτη θέση και δεν μπορώ να μην κάνω και παραλληλισμό με παρεμφερή γεγονότα της Εκκλησιαστικής Ιστορίας. Κατά τους πρώτους μ.Χ. αιώνες κάποιοι Χριστιανοί παίρνανε δημόσιο έγγραφο ότι τάχα είχανε επιστρέψει στον παγανισμό ή είχανε κάνει θυσία στα ειδωλόθυτα, ενώ δεν είχε συμβεί, όμως αυτό τους συναριθμούσε ανάμεσα στους Πεπτωκότες.
Σε άλλους λέγανε οι ειδωλολάτρες να κάνουνε θυσία κι ας παρέμεναν Χριστιανοί. Με την παραπάνω "λογική" λοιπόν ας "Ομολογούσανε" Χριστό οι συγκεκριμένοι, κάνοντας παράλληλα την θυσία, κι αυτό θα ήτανε υπέρτερο αυτής της πολιτειακής απαιτήσεως. Κι η πίτα ολόκληρη κι ο σκύλος χορτάτος

2) Καθότι οι ΓΟΧ υπαχθήκανε στο αρθρο 13 των ετεροδόξων
Για να το ξεπεράσει αυτό ο π. Νικόλαος, διαβεβαιώνει υπεύθυνα το Ποίμνιο με βάση την επίσημη απάντηση του Υπουργείου Παιδείας, εκείνων δηλαδή που συνέγραψαν τον Νόμο, ότι δεν θεωρούμαστε ετερόδοξοι ή ετερόθρησκοι παρά τη υπαγωγή μας στο άρθρο 13 του Συντάγματος !!!
Συγνώμη π. Νικόλαε αλλά το Σύνταγμα της Ελλάδος είναι ανώτερο από την θέση οποιαδήποτε περιστασιακής ηγεσίας και το Σύνταγμα είναι σαφέστατο και στο άρθρο 13 περιλαμβάνονται οι ετερόδοξοι κι οι ετερόθρησκοι.
Είναι λοιπόν ξεκάθαρα αντισυνταγματική αυτή η άποψη της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας.
Όμως ο π. Νικόλαος, όχι μόνο την επικαλείται (ενώ αλλού είναι φειδωλός στο να καταγράφει τυχόν αντισυγματικότητες και να μας τονίζει ότι υπάρχει δικαίωμα καταφυγής ακόμα και στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια !!!), αλλά επιπλέον σημειώνει ότι : Αὐτά πού γράφουν διάφοροι "ἑρμηνευτές" εἶναι αὐθαίρετες ἤ καί κατευθυνόμενες ἑρμηνεῖες δικές τους μέ προσθαφαιρέσεις στά κείμενα τοῦ Νόμου. Ότι δηλαδή εμείς είμαστε οι αυθαίρετοι ερμηνευτές, που κάναμε και προσθαφαιρέσεις !!! Λυπάμαι πραγματικά για αυτά που υποστηρίζει ο Διδάκτωρ Νομικής π. Νικόλαος Δημαράς.....
                                                              3) Ας αφήσω λοιπόν τις άνω σοφιστείες κι ας παραθέσω την ουσία
Η απόφαση ΣτΕ 1444/1991 αναφέρει ότι είμαστε ιδιαιτέρα θρησκευτική κοινότητα, αλλά όχι ετερόδοξοι, ούτε υπαγόμαστε στο άρθρο 13. Ότι δεν εφαρμόζεται σε εμάς η νομοθεσία που εφαρμόζεται στην Κρατούσα, ΑΛΛΑ ούτε κι η νομοθεσία περι ανεγέρσεως Ι. Ναών κι ευκτηρίων οίκων η οποία εφαρμόζεται στους ετεροδόξους (άρθρο 1, Ν. 1672/1939 κι εκτελεστικό διάταγμα της 02.06.1939).
Ως προς το Σύνταγμα και τους Νόμους λοιπόν, είμασταν τόσες δεκαετίες σε μια ενδιάμεση κατάσταση κι αυτό γιατί αφενός εμείς δεν απεμπολίσαμε ποτέ της διεκδικήσεις που απορρέουνε από το γεγονός ότι είμαστε η κανονική Εκκλησία (όπως κάνουνε τώρα κάποιοι Συνοδικοί) κι αφετέρου η κυριαρχία της Κρατούσας στους φορείς εξουσίας, δεν επέτρεπε αυτές να ευδοκιμήσουνε. Υπήρχε Νομικό κενό στο θέμα μας, όπως αναφέρουνε έγκριτοι Νομικοί, το οποίο κάποιοι σήμερα "λύσανε" με αποδοχή της ήττας
Για να ομιλήσουμε λοιπόν απλά Ελληνικά, στο άρθρο 3 του Συντάγματος γίνεται ορισμός της Κανονικής Ορθόδοξης Ελλαδικής Εκκλησίας, όπου αναφέρεται αφενός η κοινωνία με το Πατριαρχείο Κων/λεως (κι ενώ αρκετούς αιώνες δεν είχε προκύψει κάποιος αιρετικός Πατριάρχης ώστε αυτή να διαταραχθεί) και ταυτόχρονα, ως ασφαλιστική δικλείδα, ότι :
"τηρούν, όπως και εκείνη, απαρασαλεύτως τους Ιερούς Αποστολικούς και Συνοδικούς Κανόνες και τις Ιερές Παραδόσεις".
Προφανέστατα σε περιπτώσεις αιρετικού Πατριάρχη, το δεύτερο μέρος του άρθρου 3 απαγορεύει την κοινωνία μαζί του.
Η Ι. Σύνοδος όμως αλλού παίρνει κατά γράμμα το Σύνταγμα :
"υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Μεγάλη Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης"
αλλού "ξεχνάει" κάποια εδάφια :
" που τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις"
κι αλλού εφευρίσκει ιδιαίτερες καταστάσεις τάχα του άρθρου 13.
21 Σεπτεμβρίου 2019 - 4:03 μ.μ.


17 σχόλια:

  1. Φοβερά ἡ διαπίστωσις τοῦ κυρ Ἀλέξανδρου ἀπό τό 1888, ὅτι ἡ ἐν Ἑλλάδι Σύνοδος ἀποτελεῖ "ἁπλοῦν ἐργαστήριον δεσποτάδων καί παπάδων"! Ἦτο φυσικόν, λοιπόν, νά φέρουν τό Σχίσμα 36 χρόνια ἀργότερον καί νά ἐπιβάλουν καί τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Οἱ βαρεῖς αὐτοί λύκοι καί πολλά ἑκατομμύρια γλεῖφτες πού τούς ἀκολουθοῦν, συντασσόμενοι ἔτσι μέ τήν Μασσωνίαν, ἔχουν ἐξαπολύσει λυσσαλέον πόλεμον ἐναντίον ὅσων ἀνθίστανται ἐμπράκτως εἰς αὐτό τό κακόν, ἤτοι ἀποτειχιζόμενοι ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς καί ἱστάμενοι ἐπί τῶν ἐπάλξεων τῆς Ὀρθοδοξίας, πού περιλαμβάνει ὄχι μόνον τήν διακράτησιν τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑορτολογίου, ἀλλά καί τήν ἀποφυγήν εἰσαγωγῆς κάθε καινοτομίας, ὡς "ὑπαγορεύματος τοῦ Διαβόλου" (Πανορθόδοξος Ἀπόφασις τοῦ 1848), ὅπως εἶναι, χάριν παραδείγματος, ἡ παναίρεσις τῶν "Θρησκευτικῶν Νομικῶν Προσώπων" (ΘΝΠ) τοῦ νόμου 4301/2014.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πλανεμένο το σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.
    Το εορτολόγιο δεν είναι σταθερότητα στην έπαλξη της Ορθοδοξίας και δεν είναι καινοτομία. Είναι ασήμαντο πράγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κε Δημήτριε Χατζηνικολάου συμφωνώ στις διατυπώσεις σας, και αναλογίζομαι πως εάν τότε που δεν είχε ιδρυθεί ο οικονομισμός, δηλαδή τα αλαλα και τα μπαλαλα που κυβερνάει σήμερα ως προς τις επιταγές της Ορθόδοξης Εκκλησίας, Κρατούσα Εκκλησία νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, οικουμενισμός τα αλισβερίσια με τους αιρετικούς, εκφράστηκε έτσι ωμά ο Κυρ Αλέξανδρος, τι θα έλεγε σήμερα με το εργαστήριο της παναιρεσης που έχει απλωθεί παντού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν υπάρχει κανένας οικονομισμός. Απλά δεν δεχόμαστε την ίδρυση του πλανεμένου καταναγκασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΄Αλλο πράγμα το εκκλησιαστικό νομικό πρόσωπο και άλλο η Εκκλησία πού είναι Θεοϋπόστατος Οργανισμός και δεν υπόκειται σε νομικές διατάξεις. Το νομικό ένδυμα του νομικού προσώπου αφορά τις σχέσεις της εκκλησίας με την Πολιτεία και την άσκηση δραστηριότητας με αστικές συνέπειες, όπως η ιερολογία του γάμου για παράδειγμα, ενώ η Εκκλησία ως Θεοϋπόστατος Οργανισμός λειτουργεί με βάση το Ευαγγέλιο και τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας. Εφόσον πάλι τα μέλη ενός νομικού προσώπου προσυπογράφουν και την Ομολογία Πίστεως, που αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό της εισδοχής ενός μέλους στο νομικό εκκλησιαστικό πρόσωπο, οιαδήποτε διάταξη που τυχόν αντίκειται στις κανονικές διατάξεις και στο Ευαγγέλιο είναι αυτοδικαίως άκυρη κατά το καταπληκτικό αυτό κείμενο της Ομολογίας Πίστεως, καθότι υπάρχει ιεραρχική δομή apri ori στα πνευματικά θέματα και το Ευαγγέλιο και οι Ιεροί και Συνοδικοί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα για οποιονδήποτε σκέπτεται απροκατάληπτα και με βάση την κοινή λογική. Ουδεμία διαφορά υπάρχει ανάμεσα στις μέχρι τώρα υπάρχουσες δομές όλων των παλαιοημερολογιτικών οργανώσεων και στην δομή του Εκκλησιαστικού Νομικού Προσώπου, που είναι ένα διευρυμένο νομικό πρόσωπο, στηριζόμενο στις διατάξεις του Αστικού Κώδικα που αναφέρονται στις οργανώσεις των αδελφοτήτων με την μορφή του συλλόγου- σωματείου, που διάλεγαν οι Ορθόδοξοι μέχρι πρότινος, για να οργανωνθούν νομικά και να υφίστανται ως νομικές προσωπικότητες απέναντι στην Πολιτεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το Σχίσμα για το εορτολόγιο δεν δικαιολογείται για την Ορθοδοξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ἀνώνυμον τῆς 21 Σεπτεμβρίου 2019 - 9:05 π.μ.

    Αὐτά πού λέτε ἰσχύουν γιά τά σωματεῖα, τά ὁποῖα καί γιά μένα δέν ἀποτελοῦσαν σοβαρόν πρόβλημα. Ὅμως, ὁ ν. 4301/2014 δέν ρυθμίζει ἁπλῶς τίς σχέσεις Ἐκκλησίας-Πολιτείας, ἀλλά εἶναι δογματικός! Τά ἔχω γράψει ἐπανειλημμένως. Χάριν παραδείγματος, στό Ἄρθρον 16 ἀναφέρεται ρητῶς ὅτι ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ σέ ὅσους εἶναι δογματικῶς ἡνωμένοι μέ τά Ὀρθόδοξα Πατριαρχεῖα, πού σημαίνει ὅτι ὅποιος ὑπάγεται σ' αὐτόν δέχεται ὅτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΣ ΗΝΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ, ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ! Ὅποιος δέν συγχέει θεσμούς μέ πρόσωπα ἀντιλαμβάνεται ὅτι ὁ ὑπαγόμενος εἰς τόν νόμον αὐτόν δέχεται αὐτομάτως ὅτι εἶναι αἱρετικός. Ἡ Ὁμολογία Πίστεως, ἡ ὁποία εἶναι καί αὐτή αἱρετική, ἐφόσον θέλει τούς πιστούς νά πείθωνται προθύμως a priori στήν Ἱεραρχίαν, πού εἶναι ἐκδοχή τοῦ παπικοῦ ἀλαθήτου, θά εἶναι ἄγνωστος εἰς τήν κοινωνίαν, ἡ ὁποία γνωρίζει τήν ἱστορικήν δομήν τῆς Ἐκκλησίας καί συμπεραίνει εὐκόλως καί ὀρθῶς ὅτι ὑπογράφει ὅτι δέν εἶναι δογματικῶς ἡνωμένος μέ αὐτήν τήν δομήν εἶναι ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας. Ἐνῷ, μέχρι τό 2014 οἱ ΓΟΧ ἰσχυρίζοντο πρός πᾶσαν κατεύθυνσιν ὅτι αὐτοί ἀποτελοῦν τήν ἱστορικήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν. Μετά τό 2014, οἱ "ΓΟΧ" τοῦ κ. Καλλινίκου ἀπώλεσαν τήν Ὀρθόδοξον αὐτήν ὁμολογίαν. Ἔχει, ὅμως, καί ἄλλα αἱρετικά διατάγματα αὐτός ὁ νόμος, ὅπως προανέφερα. Ἑπομένως, σταματεῖστε νά παραπλανᾶτε τόν λαόν, ὅτι πρόκειται δῆθεν γιά νομικόν περίβλημα καί τά τοιαῦτα. Ἔχετε "μαντρώσει" ἁγνόν κόσμον στήν παναίρεσιν τῶν ΘΝΠ, πού εἶναι χειροτέρα καί ἀπό αὐτόν τόν Οἰκουμενισμόν, καθότι ἀναγνωρίζει νά ὀνομάζωνται "Ἐκκλησίες" ὅλες οἱ θρησκεῖες πού ἱδρύουν τοὐλάχιστον 3 ΘΝΠ (ἄρθρον 12 τοῦ ν. 4301/14). Προσφάτως δέ, μέ ἐγκύκλιον τοῦ Γαβρόγλου, ἀπηγορεύθη οὐσιαστικῶς ἡ εὐλογημένη ἀποτείχισις, διά τήν ὁποίαν οἱ "ΓΟΧ" ἔχουν δώσει ἀγῶνας ἐπί ἀγώνων, καί δέν ἔχω ἀκούσει διαμαρτυρίαν τινά ἐκ μέρους τῶν "ΓΟΧ," διότι προφανῶς συμφωνοῦν μέ αὐτήν, διό καί προέβησαν είς "καθαίρεσιν" τοῦ π. Δημητρίου, ἐπειδή ὀρθοδοξώτατα ἀπετειχίσθη ἀπό τήν Σύνοδόν του. Εἶναι τοὐλάχιστον ἐντροπή νά γράφετε τέτοια ἀτοπήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. " Προσφάτως δέ, μέ ἐγκύκλιον τοῦ Γαβρόγλου, ἀπηγορεύθη οὐσιαστικῶς ἡ εὐλογημένη ἀποτείχισις"

    Τί είναι αυτό; Πρώτη φορά το ακούω. Πώς γίνεται να απαγορεύται με πολιτική εγκύκλιο η αποτείχιση; Μπορεί να μας το εξηγήσει περισσότερο ο κ. Δ. Χατζηνικολάου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ἀνώνυμον τῆς 21 Σεπτεμβρίου 2019 - 10:07 π.μ.
    Εἶπα ὅτι "ἀπηγορεύθη οὐσιαστικῶς," διότι ἡ ἐγκύκλιος χαρακτηρίζει "ψευδολειτουργούς" τούς ἱερεῖς πού δέν ἀνήκουν εἰς τινά ἀνεγνωρισμένην θρησκευτικήν ὀντότητα (διάβαζε ΘΝΠ) καί ἄρα τό κράτος δέν ἀναγνωρίζει τά ὑπ' αὐτῶν τελούμενα μυστήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Ανώνυμε 21 Σεπτεμβρίου 2019 - 9:05 π.μ

    Όπως το είπες άλλο πράγμα το νομικό θρησκευτικό πρόσωπο του Κράτους και άλλο πράγμα η Αγία Εκκλησία του Χριστού Εσείς, προκειμένου να αναγνωρίζεστε ως νομικό θρησκευτικό πρόσωπο του Κράτους υπογράψατε μαζί με τα πνευματικοπαίδια σας, υπεύθυνες δηλώσεις για να γίνετε μέλη του τμήματος του Κράτους που αναγνωρίζει μόνο ετεροδόξους και αλλοθρήσκους, καθώς η αναγνώριση των Ορθοδόξων γίνεται σε άλλο τμήμα του Κράτους.
    Κατόπιν αυτού με τις δικές σας ενέργειες γίνεστε αιρετικοί κατά τις διατάξεις του Κράτους, της Ακαδημαϊκής κοινότητας στην Ελλάδα όπου με δημοσίευμα σάς κατατάσσει, όπως άλλωστε προβλέπει η νομοθεσία, δηλαδή ετεροδόξους Παλαιοημερολογίτες δηλαδή αιρετικούς, σύμφωνα με την κατανομή των διατάξεων κατά αντιστοιχία άρθρου 3 καί 13 του Συντάγματος.
    Τελος είστε αιρετικοί και σύμφωνα και με την παγκόσμια νομική υπόσταση, καθώς οι νομικές διατάξεις του Κράτους και των αιρετικών θρησκευτικων κοινοτητων αναγνωρίζονται από όλη την Υφήλιο. Δείτε την ετήσια έκθεση της Αμερικής για την Ελλάδα και τις θρησκευτικες μειονότητες που σας μνημονεύουν, και βέβαια δεν είναι παράδοξο καθώς ο νόμος 4301 /2014 φτιάχτηκε καρμπόν από τις διατάξεις του Π. Σ. Ε. Όποιος έχει την διακριτική ευχέρεια να μελετήσει το καταστατικό του ΠΣΕ, και να το συγκρίνει με το αιτιολογικό του νόμου 4301 /14 θα αντιληφθεί πως ο νομοθέτης από εκεί άντλησε την επιχειρηματολογία του, και την νομοθεσία του και θέλησε στην ουσία να εδραιώσει το ΠΣΕ στην Ελλάδα με αυτό τον νόμο, που όπως είπε και ο Π. Νικόλαος Δημαράς, κατά την δική του άποψη και άλλων στο "ΠΡΟΣΟΧΉ ΠΡΟΣΟΧΗ" φτιάχτηκε για να οργανώσει αιρετικούς και λαθρομετανάστες Μουσουλμάνους, στην Ελλάδα, όχι Ορθοδόξους.

    Αυτοί είσαστε αγαπητέ ανώνυμε που το θάρρος της γνώμης σου της Αλήθειας ταυτίζεται με το θάρρος της επωνυμίας σου.
    Θα πρέπει να ντρέπεστε όλοι εσείς που βάλατε τα πνευματικοπαίδια σας, με ασύστολα ψεύδη να γίνουν μέλη των αιρετικών του Κράτους.

    Θα πρέπει να ντρέπεστε που είσαστε Εκκλησιαστικοί και κοροϊδεύετε το λαό σας, το μικρό το ποίμνιο, που είναι στο Πάτριο για να αποφύγει τον Θρησκευτικο οικουμενισμό, και εσείς τον βάλατε στην αίρεση του Σεργιανισμού του νομικού οικουμενιστικού προσώπου του Κράτους.
    Ντροπή και αίσχος αγαπητέ που καπηλευτήκατε τους αγώνες των παππούδων μας του 1924, για να κοροϊδεύετε τους πιστούς και να πάρετε τις υπογραφές τους και να γίνουν μέλη αιρετικών.

    Ντροπή και αίσχος γιατί είσαστε απατεώνες και θα πρέπει να επιληφθεί Εισαγγελέας για να διαπιστώσει τα ποινικά αδικήματα που διαπραχθηκαν.

    Και όλα αυτά τα κάνατε για να έχετε τα ευεργετήματα του νόμου 4301 που είναι ευεργετήματα για αιρετικούς και λάθρο, και τούτα τα αργύρια δεν είναι διαφορετικά από τα 30 αργύρια που πήρε ο Ιούδας για να προδώσει τον Χριστό. Μόνο πού εσείς τα ευεργετήματα του νόμου τα πήρατε για να σταυρώσετε ψυχές στο θάλαμο των αιρετικών, όχι σώματα όπως οι Διοκλητιανοι διώκτες των Χριστιανών, γι αυτό και είσαστε χειρότεροι από τους αιμοσταγείς διώκτες των Αγίων, καθόσον εκείνοι δεν πείραξαν τις ψυχές, σταύρωσαν τα σώματα και πέταξαν οι ψυχές στον ουρανό.
    Εσείς, με τις δαγκάνες του νόμου 4301 κλειδώσατε τις ψυχές στην κόλαση των αιρετικών.
    Και τούτο το ανοσιούργημα είναι το φρικτότερο και τρομακτικοτερο από Κτισεως Κόσμου, διότι με την εξαπάτηση με τα λάβαρα των αγώνων των παππούδων μας του 1924 πεθανατε τις ψυχές στο τμήμα των ετεροδόξων ήτοι των αιρετικών.

    Ντροπή και αίσχος απατεώνες, ένας εισαγγελέας σας χρειάζεται να επέμβει.


    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ... Και επίσης τραγικέ ανώνυμε, θα σου απαντήσω και στο παρακάτω που γράφεις.

    "καθότι υπάρχει ιεραρχική δομή apri ori στα πνευματικά θέματα και το Ευαγγέλιο και οι Ιεροί και Συνοδικοί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου."

    Οπωσδήποτε το Σύνταγμα των Ιερών Κανόνων έχει την αυτοδύναμη υπέρβαση ως προς το πολιτειακό νομικό καθεστώς, όπως και σε κάθε άλλο δημιούργημα του διαβόλου ήτοι, αιρετικό νομικό πρόσωπο που υιοθετεί αιρετικές διατάξεις, όμως τούτη η προϋπόθεση για να ισχύει, θα πρέπει η Πίστης όπως περιγράφεται και όπως υιοθετείται να είναι καθαρή και αμόλυντη από αιρετικές υιοθετούμενες διατάξεις, και όχι με την συμβολή σας την θέλησή σας και την ενέργειά σας, να υιοθετούνται διατάξεις που υποσκελίζουν τους Αγίους και Ιερούς κανόνες έτσι ώστε να σας κατονομάζουν αιρετικούς για να έχετε τα ευεργετήματα τού νόμου. Εφόσον αποδέχεστε της Πολιτείας την άποψη για τα νομικά πρόσωπα, τότε έρχεται η απώλεια της γνήσιας ομολογίας Πίστεως γιατί είναι αντίθετη η Πολιτειακή νομοθεσία ως προς την Ορθόδοξη ομολογία .
    Δεν υπάρχει ευστοχότερο επιχείρημα, αιρετικέ ανώνυμε, πως το σφράγισμα του θηρίου μέσω νομικης διάταξης από το Κράτος, συμφωνούντος και συνεργούντος της Κρατικής Εκκλησίας θα επέλθει.
    Με το δικό σας επιχείρημα, θα πείτε στο λαό πάρτε το χάραγμα του Κράτους του Θηρίου για να έχετε περίθαλψη, σύνταξη και Κρατική υποστήριξη και δεν θα έχετε βλάβη διότι, "υπάρχει ιεραρχική δομή apri ori στα πνευματικά θέματα και το Ευαγγέλιο και οι Ιεροί και Συνοδικοί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου".
    Είναι όμως τούτο συμβατό με την Αγία Εκκλησία και τις παραδόσεις της.
    Όχι βέβαια, δεν μπορείτε να γράφετε ανοησίες του τύπου πάρτε το χάραγμα εφόσον οι Άγιοι και Ιεροί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου;
    Έτσι και εδώ, δεν νοείται να έχετε ορθόδοξη μαρτυρία, και με τις διατάξεις που υιοθετείται να γίνεστε αιρετικοί.
    Τελος θα πρέπει να σημειωθεί πως φάσκετε και αντιφάσκετε.
    Από την μία πλευρά, η άποψή σας, πως υπάρχει ιεραρχική δομή apri ori στα πνευματικά θέματα και το Ευαγγέλιο και οι Ιεροί και Συνοδικοί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου που οπωσδήποτε είναι ορθό, από την άλλη όμως πλευρά στην επεξήγηση της Συνόδου ΓΟΧ ΘΝΠ για τον νόμο 4301, γράφετε πως η Εκκλησία ΓΟΧ ΘΝΠ Ελλάδος χρειάζεται νομικό ένδυμα προστασίας δηλαδή τις διατάξεις του αντίχριστου κοινοβουλίου του Κράτους.
    Δηλαδή με άλλα λόγια έχετε χάσει τας φρένας σας, ούτε ξέρετε τι γράφετε ούτε ξέρετε τι λέτε, διότι τούτη είναι μέγιστη βλασφημία, αιρετική κατάντια, Σεργιανισμός σε όλο του το μεγαλείο, το να εργάζεστε να ντύσετε την Αγία Εκκλησία με αντίχριστο νομικό πρόσωπο/ένδυμα προστασίας.
    Είναι σαν να λέτε πως οι Άγιοι και Ιεροί κανόνες, το Σύνταγμα της Αγίας Εκκλησίας, το ίδιο το Πανάγιο Πνεύμα, είναι λειψό, έχει κενά, είναι ατελής, και σήμερα εν έτη 2019, Συνοδικά αποφανθήκατε πως χρειάζεται νομική προστασία από το αντίχριστο Κοινοβούλιο τού Κράτους.
    Ντροπή και αίσχος, προδότες της Αγίας Εκκλησίας και της Ελλάδας.
    Ουαί, ουαί, ουαί,





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mας λέει ο ανώνυμος 9.05 τα παρακάτω :
    "...Εφόσον πάλι τα μέλη ενός νομικού προσώπου προσυπογράφουν και την Ομολογία Πίστεως, που αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό της εισδοχής ενός μέλους στο νομικό εκκλησιαστικό πρόσωπο, οιαδήποτε διάταξη που τυχόν αντίκειται στις κανονικές διατάξεις και στο Ευαγγέλιο είναι αυτοδικαίως άκυρη κατά το καταπληκτικό αυτό κείμενο της Ομολογίας Πίστεως, καθότι υπάρχει ιεραρχική δομή apri ori στα πνευματικά θέματα και το Ευαγγέλιο και οι Ιεροί και Συνοδικοί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου"

    αντιγράφοντας την γνωστή γνωμοδότηση του π. Νικολάου Δημαρά και θα επαναλάβω καποια πραγματα που ειπα απευθυνομενος και στον π. Νικόλαο, εδώ :
    http://scripta---manent.blogspot.com/2019/08/blog-post_829.html

    1)O π. Νικόλαος κι ο παρών ανώνυμος ομιλούν για "Νομική" Ομολογία, μέσω της Υπεύθυνης δηλώσεως, κι ενώ γνωρίζει πλήρως ο υπογράφων σε ποιο Νόμο θα χρησιμοποιηθεί και τον αποδέχεται αδιαμαρτυρήτως. Υπαχθήκανε μάλιστα με ζήλο και χλευάζοντας με διάφορα κοσμητικά επίθετα τους αντιδρώντες.
    Απίστευτη θέση και δεν μπορώ να μην κάνω και παραλληλισμό με παρεμφερή γεγονότα της Εκκλησιαστικής Ιστορίας. Κατά τους πρώτους μ.Χ. αιώνες κάποιοι Χριστιανοί παίρνανε δημόσιο έγγραφο ότι τάχα είχανε επιστρέψει στον παγανισμό ή είχανε κάνει θυσία στα ειδωλόθυτα, ενώ δεν είχε συμβεί, όμως αυτό τους συναριθμούσε ανάμεσα στους Πεπτωκότες.
    Σε άλλους λεγανε οι ειδωλολάτρες να κανουνε θυσια κι ας παρεμεναν Χριστιανοί. Με την παραπάνω "λογική" λοιπόν ας "Ομολογούσανε" Χριστό οι συγκεκριμένοι, κάνοντας παράλληλα την θυσία, κι αυτο θα ήτανε υπέρτερο αυτής της πολιτειακής απαιτήσεως. Κι η πίτα ολόκληρη κι ο σκύλος χορτάτος

    2) Καθότι οι ΓΟΧ υπαχθηκανε στο αρθρο 13 των ετεροδόξων
    Για να το ξεπεράσει αυτό ο π. Νικόλαος, διαβεβαιώνει υπεύθυνα το Ποίμνιο με βάση την επίσημη απάντηση του Υπουργείου Παιδείας, εκείνων δηλαδή που συνέγραψαν τον Νόμο,ότι δεν θεωρούμαστε ετερόδοξοι ή ετερόθρησκοι παρά τη υπαγωγή μας στο άρθρο 13 του Συντάγματος !!!
    Συγνώμη π. Νικόλαε αλλά το Σύνταγμα της Ελλάδος είναι ανώτερο από την θέση οποιαδήποτε περιστασιακής ηγεσίας και το Σύνταγμα είναι σαφέστατο και στο άρθρο 13 περιλαμβάνονται οι ετερόδοξοι κι οι ετερόθρησκοι.
    Είναι λοιπόν ξεκάθαρα αντισυνταγματική αυτή η άποψη της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας.
    Όμως ο π. Νικόλαος, όχι μόνο την επικαλείται (ενώ αλλού είναι φειδωλός στο να καταγράφει τυχόν αντισυγματικότητες και να μας τονίζει ότι υπάρχει δικαίωμα καταφυγής ακόμα και στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια !!!), αλλά επιπλέον σημειώνει ότι :
    Αὐτά πού γράφουν διάφοροι "ἑρμηνευτές" εἶναι αὐθαίρετες ἤ καί κατευθυνόμενες ἑρμηνεῖες δικές τους μέ προσθαφαιρέσεις στά κείμενα τοῦ Νομου.
    Ότι δηλαδή εμείς είμαστε οι αυθαίρετοι ερμηνευτές, που κάναμε και προσθαφαιρέσεις !!!
    Λυπάμαι πραγματικά για αυτά που υποστηρίζει ο Διδάκτωρ Νομικής π. Νικόλαος Δημαράς….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 3) Ας αφήσω λοιπόν τις άνω σοφιστείες κι ας παραθέσω την ουσία
    Η απόφαση ΣτΕ 1444/1991 αναφέρει ότι είμαστε ιδιαιτέρα θρησκευτικη κοινότητα, αλλά όχι ετερόδοξοι, ούτε υπαγόμαστε στο άρθρο 13. Ότι δεν εφαρμόζεται σε εμάς η νομοθεσία που εφαρμόζεται στην Κρατούσα, ΑΛΛΑ ούτε κι η νομοθεσία περι ανεγέρσεως Ι. Ναών κι ευκτηρίων οίκων η οποία εφαρμόζεται στους ετεροδόξους (άρθρο 1, Ν. 1672/1939 κι εκτελεστικό διάταγμα της 02.06.1939).
    Ως προς το Σύνταγμα και τους Νόμους λοιπόν, είμασταν τόσες δεκαετίες σε μια ενδιάμεση κατάσταση κι αυτό γιατί αφενός εμείς δεν απεμπολίσαμε ποτέ της διεκδικήσεις που απορρέουνε από το γεγονός ότι είμαστε η κανονική Εκκλησία (όπως κάνουνε τώρα κάποιοι Συνοδικοί) κι αφετέρου η κυριαρχία της Κρατούσας στους φορείς εξουσίας, δεν επέτρεπε αυτές να ευδοκιμήσουνε. Υπηρχε Νομικό κενό στο θέμα μας, όπως αναφέρουνε έγκριτοι Νομικοί, το οποίο κάποιοι σήμερα "λύσανε" με αποδοχή της ήττας
    Για να ομιλήσουμε λοιπόν απλά Ελληνικά, στο άρθρο 3 του Συντάγματος γίνεται ορισμός της Κανονικής Ορθόδοξης Ελλαδικής Εκκλησίας, όπου αναφέρεται αφενός η κοινωνία με το Πατριαρχείο Κων/λεως (κι ενώ αρκετούς αιώνες δεν είχε προκύψει κάποιος αιρετικός Πατριάρχης ώστε αυτή να διαταραχθεί)και ταυτόχρονα, ως ασφαλιστική δικλείδα, ότι :
    "τηρούν, όπως και εκείνη, απαρασαλεύτως τους Ιερούς Αποστολικούς και Συνοδικούς Κανόνες και τις Ιερές Παραδόσεις".
    Προφανέστατα σε περιπτώσεις αιρετικού Πατριάρχη, το δεύτερο μέρος του άρθρου 3 απαγορεύει την κοινωνία μαζί του.
    Η Ι. Σύνοδος όμως αλλού παίρνει κατά γράμμα το Σύνταγμα :
    "υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Μεγάλη Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης"
    αλλού "ξεχνάει" κάποια εδάφια :
    " που τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις"
    κι αλλού εφευρίσκει ιδιαίτερες καταστάσεις τάχα του άρθρου 13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. O Mαρίνος εξήγησε καλύτερα αυτο που επικαλούνται (αλλά ουσιαστικά δεν πράττουνε) οι σοφιστές :
    "καθότι υπάρχει ιεραρχική δομή a priori στα πνευματικά θέματα και το Ευαγγέλιο και οι Ιεροί και Συνοδικοί Κανόνες αυτοδικαίως υπέρκεινται οιουδήποτε κανόνος πολιτειακού δικαίου."

    Aκόμα κι οι Οικουμενιστές θα ζήλευαν την σοφιστική ρητορική τους και το πως κάνουνε το κοτόπουλο ψάρι
    Επαναλαμβάνω ότι λυπάμαι ιδιαιτέρως για τους πολύ μορφωμένους...
    Στην κατάσταση της τελευταίας μας αναπνοής κυρίως θα κριθούμε κι όχι κάποιοι να επαναπαύονται στις δάφνες μιας παλιότερης, πολύ αξιέπαινης στάσης τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για την ακρίβεια, υπάρχει Συνταγματικη εκτροπη με το Θ.Ν.Π.
    Του Συντάγματος που γράφτηκε
    "Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος"
    με επικρατούσα θρησκεία προφανέστατα την Ορθοδοξία κι όχι τους οποιουσδήποτε καταληψίες
    Ακούσαμε κι ένα άλλο σοφιστικό "επιχείρημα", αυτή την φορά από τον Σεβασμιώτατο ΓΟΧ Φώτιο. Μας έλεγε λοιπόν οτι ποτέ ο πρώην Φλωρίνης δεν επικαλείτο ότι αποτελούνε οι ΓΟΧ την επικρατούσα θρησκεία. Στο ερώτημά μου, που επακολούθησε, δηλαδη να μας υποδείξει ΕΝΑ παράδειγμα της Εκκλησιαστικής Ιστορίας όπου οι Ορθόδοξοι επικαλούνταν έναντι Σχισματικών ή αιρετικών, ότι εκείνοι αποτελούνε την επικρατούσα θρησκεία, ουδέποτε απάντησε...
    Κανένα δεν θα μπορούσε να βρεί, καθώς το "επικρατούσα θρησκεία" είναι καθαρά όρος του Συντάγματος
    Το Συνταγματικό κενό των προηγούμενων δεκαετιών (ως προς τους ΓΟΧ)κατέληξε λοιπόν τελικώς σε εκτροπή, με την αποδοχή/συναίνεση των Συνοδικών ΓΟΧ κι αρκετών ακολουθούντων αυτούς.
    Κενό τόσο λόγο αδυναμίας αποκαταστάσεως της τάξεως, δηλαδή να πάει η αιρετική Κρατούσα στο άρθρο 13 κι όσοι είναι πραγματικά Ορθόδοξοι να υπάγονται στο άρθρο 3 του Συνταγματος, όσο και λόγο ότι το άρθρο 3 αναφέρει και περι Καταστατικού Χάρτη κι εκεί θα έπρεπε να γίνει επικαιροποίηση στα νέα δεδομένα
    Σε καμία περίπτωση όμως οι πραγματικοί Ορθόδοξοι δεν μπορούνε να πάνε στο άρθρο 13, όπως είναι αυτή την στιγμή γραμμένο το Σύνταγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προβλήματα αναγνώρισης των Μυστηρίων τους θα έχουνε κι οι αποτειχισμένοι από την Κρατούσα, εάν δεν υποκύψουνε να υπαχθούνε στους ετερόδοξους κι αν δεν καταφέρουνε να μαζέψουνε και τις απαραίτητες υπογραφές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι σχισματικοί Παλαιοημερολογίτες μην νομίζουν ότι είναι οι πραγματικοί Ορθόδοξοι και ότι είναι αιρετικοί όλοι οι άλλοι που δεν ακολουθούν το παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα.

    Οι πραγματικοί Ορθόδοξοι δεν ανήκουν ούτε σε Σχίσμα, ούτε σε αίρεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή