ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ π. ΘΕΟΔΩΡΟ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ : ΝΑΙ ΜΕΝ Η ΧΑΡΙΣ ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΜΗ ΑΚΟΜΗ
ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΟ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ
ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΛΥΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΥΣ; ΤΙ
ΛΕΕΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ π.ΘΕΟΔΩΡΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΡΩΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ
ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ; ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΙ ΔΕΝ ΜΟΛΥΝΟΝΤΑΙ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΟΙ
ΑΣΘΕΝΕΣΤΕΡΟΙ Μ-Ο-Λ-Υ-Ν-ΟΝ-Τ-Α-Ι ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΝΑ
ΣΥΝΤΡΩΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΟΛΑΤΡΕΣ.
ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ "ΜΗ ΦΑΓΩ ΚΡΕΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ
ΑΙΩΝΑ ΙΝΑ ΜΗ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ ΜΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΩ"....ΑΝ Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΕΙ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΔΕ ΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΞΕΦΩΝΙΖΕΙ ΟΤΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΤΟΥ ΟΡΘΟΤΟΜΕΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΛΥΝΘΕΙ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΟΤΑΝ ΔΕΙ ΤΟΝ π.Θεοδωρο να κοινωνει απο τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ
ΙΕΡΕΑ; ΣΕ ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ; ΜΗΠΩΣ ΑΕΡΑ ΔΕΡΟΜΕΝ ;
Ένα ερώτημα για τον π. Θεόδωρο Ζήση είναι το εξής:
Ναι μεν η Χάρις στα Μυστήρια των μη ακόμη καταδικασμένων
από Σύνοδο αιρετικών υπάρχει για τους πιστούς, αλλά τι γίνεται με τον μολυσμό της
συνειδήσεως εκείνων που κοινωνούν με τους ακοινωνήτους; Τι λέει ο Απόστολος π.
Θεόδωρε για αυτούς που συντρώγουν με τους ειδωλολάτρες; Ναι μεν αυτοί οι
δυνατοί δεν μολύνονται, οι άλλοι όμως οι ασθενέστεροι Μ-Ο-Λ-Υ-Ν-Ο-Ν-Τ-Α-Ι στην
συνείδησίν τους βλέποντας του δυνατούς να συντρώγουν με τους Δαιμονολάτρες.
Ως εκ τούτου «Μη φάγω κρέας εις τον αιώνα ίνα μη τον
αδελφόν μου σκανδαλίσω»… Αν ο π. Θεόδωρος κοινωνεί από τον τάδε Ιερέα που στην
θεία Λειτουργία ξεφωνίζει ότι ο Επίσκοπός του ορθοτομεί, δεν θα μολυνθεί ο
πιστός να πιστεύει ότι ο Οικουμενισμός είναι Ορθοδοξία, όταν δει τον π. Θεόδωρο
να κοινωνεί από τον Οικουμενιστή Ιερέα; Σε τι λοιπόν η Διακοπή Μνημοσύνου;
Μήπως Αέρα Δέρομεν;
Το πρόβλημα είναι εφ όσον ο Οικουμενισμός είναι Παναιρεσις η Μεγαλυτερα Αντίχριστος Αιρέσις στην ιστορία την οποίαν αποδέχονται πατριαρχαι αρχιεπίσκοποι και επίσκοποι τοτε τι περιμένουν οι αντιοικουμενισται? Ποιον κόρο ιδρύουν τον εαυτόν τους ή τον απλό λαο ? Μήπως Οίκουμενισται και Αντιοικουμενισται είναι οι δυο όψεις του ιδιου Νομίσματος ? Εαν έχουν και οι δυο Μυστηρια τοτε ποια. η διάφορα τους ? Εφ όσον κατα τους αντιοικουμε νιστας έχουν Αγιαστικην Χάριν τα Μυστηρια των Αιρετικών Οικουμενιστων τοτε έρχονται σε αντίθεση με το Άγιον Πνεύμα που Αγιάζει τα Μυστηρια των Αιρετικών Οκουμενιστων οποτε οι αντιοικουμενισται είναι Αιρετικοί . Εκεί οδηγεί το σκεπτικό των αντιοικουμμενιστων . Ου δυνασθε δυσιν κύριος δουλευειν ή Ορθοδοξία ή την Παναιρεσιν του Αντιχρίστου και Αθεου Οικουμενισμού .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με το ανωτέρω σχόλιο διότι ή Αντίχριστος Και Άθεος Παναιρεσις του Οικουμενισμού έχει όλα τα ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ των Αγίων και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ τι περιμένουν οι δήθεν αντιοικουμενισται ? Μήπως η αλλη μορφή της Οικουμενιστικης Παναιρεσεως δηλαδή η αλλη όψις του ιδιου Οικουμενισμού για να μην φύγουν απο την Παναιρεσιν του Αντιχρίστου και Αθεου Οικουμενισμού.Μάλλον έτσι πρεπει να είναι όπως οι Ουνιται .
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή