ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ : Όλοι ομολογούν ότι ο οικουμενισμός είναι αίρεση , η οποία περιλαμβάνει όλες τις αιρέσεις ανά τους αιώνας , και σαν τέτοια είναι καταδικασμένη από το σύνολο των Αγίων Συνόδων , και τους Αγίους Πατέρες !! Αφού λοιπόν ο οικουμενισμός είναι η μεγαλύτερη αίρεση όλων των αιώνων ,οι συμμετέχοντες σε αυτόν , πατριαρχεία τοπικές εκκλησίες κληρικοί ,μοναχοί , λαϊκοί , είναι και αυτοί αιρετικοί είτε δέχονται τις διδασκαλίες του οικουμενισμού είτε όχι ! και σαν καταδικασμένοι αφορισμένοι αιρετικοί είναι εκτός του Σώματος της Εκκλησίας του ΧΡΙΣΤΟΥ ! αυτό σημαίνει ότι οι κληρικοί στερούνται της Αποστολικής Διαδοχής και Ιεροσύνης , και η <> τους είναι τύποις εκκλησία χωρίς μυστήρια και σωστική χάρι ! Και τώρα το μεγάλο ερώτημα : πότε ιδρύθηκε ο οικουμενισμός και από πότε οι διάφορες ορθόδοξες εκκλησίες και πατριαρχεία έγιναν μέλλει του . Η ερώτηση τέθηκε πολλές φορές στο διαδίκτυο , αλλά απάντησή δεν πήρε ! Ξανατίθεται λοιπόν προσωπικά σε όλους τους λεγομένους αντι-οικουμενιστές , π. Θεόδωρο Ζήση , π. Νικόλαο Μανώλη , αλλά και τους υπολοίπους αποτοιχισμένους και μη αντι- οικουμενιστές !! Ευελπιστούμε σε μία σαφή και τεκμηριωμένη . xristianorthodoxipisti.blogspot.gr: Ο οικουμενισμός είναι θρησκεία της αγάπης?? Ή ………… Ιστορία και ερωτήματα προς αντι-οικουμενιστάς !! Ιωαν. 8 ,32 καὶ γνώσεσθε... https://xristianorthodoxipisti.blogspot.gr/2017/04/8-32.html
1. Λέει ο π. Ζήσης πώς προτρέπει τους πιστούς να πηγαίνουν στους Ιερείς που δεν είναι (φανερά τουλάχιστον) οικουμενιστές. Όταν ο ίδιος και άλλοι Ιερείς που στηλιτεύουν τον Οικουμενισμό αποτειχίζονται και δεν έχουν Ναό να λειτουργούν (όπως λέει επίσης), τότε τίθεται το μέγα ερώτημα: Πού θα πηγαίνουν οι πιστοί να «οικονομούνται»; Αν αποτειχισθούν όλοι οι αντιοικουμενιστές Ιερείς και μείνουν χωρίς Ναούς λόγῳ των επιτιμίων που θα τους επιβληθούν, τότε: οι πιστοί μένουν έρμαια! Οι ἴδιοι «δεν μολύνονται» (όρος που χρησιμοποίησαν κάποιοι από αυτούς) από το μνημόσυνο του Επισκόπου τους, ενώ αφήνουν τους πιστούς χωρίς τους ιδίους, και ενώ θα μπορούσαμε να εκκλησιαζόμαστε σε αυτούς και να αδειάζουμε τους άλλους Ναούς(όπως λέει ο π. Ζήσης) από τους αντιοικουμενιστές. Να αποτείχιση χωρίς εκκοπή μνημοσύνου, σκανδαλισμούς και σχίσματα! Με λίγα λόγια, αποδυναμώνουν το πιο αγωνιστικό κομμάτι του πληρώματος της Εκκλησίας. Σκέπτονται και ενεργούν ατομικά και όχι εκκλησιολογικώς συλλογικά! Έτσι ξεκίνησαν και οι παλαιοημερολογίτες, και έκαναν την χάρη στους οικουμενιστές να διαλυθούμε από μόνοι μας και να απομονωθούν οι πιο αγωνιστές πιστοί, οι οποίοι εξελίχθηκαν σε υπέρ το δέον ζηλωτές και κατέληξαν σχισματικοί γιατί δεν αναγνωρίζουν την Αποστολική διαδοχή μας και τα Μυστήριά μας.
2. Έγινε φανερή και οριστική ρήξη (δεύτερο ορατό σχίσμα μέσα στο σχίσμα δηλαδή), ανάμεσα στους Κληρικούς και το Άγιον Όρος, και μάλιστα με βαρείς χαρακτηρισμούς προς τους Αγιορείτες!
3. Οι αποτειχισμένοι Κληρικοί δεν θα ιερουργούν πλέον σε Ναούς (είναι εξάλλου και υπό απαγόρευση ιερουργίας) κι επιπλέον θα κάνουν ελάχιστα κηρύγματα (πιθανόν σε ιδιωτικούς χώρους, αν και τους απαγορεύοναι και τα κηρύγματα) , καθώς επίσης θα χάσουν πολλούς από τους διαδικτυακούς άμβωνες των (απαγορευμένων) κηρυγμάτων τους και τα πνευματικά τους παιδιά που θα εξομολογούνται αναγκαστικά αλλού. Πώς θα οφελούνται οι πιστοί;…
4. Και βέβαια, για να δικαιολογήσω και τον όρο «σχίσμα» στην δεύτερη παρατήρησή μου, δεν αλλάζει το γεγονός πως οι Πατέρες ΑΔΙΚΩΣ έκοψαν το μνημόσυνο του Επισκόπου τους!!! Επίσης και αυτοί πού εκκρεμεί να το κόψουν. Διότι δεν πληροίται η προϋπόθεση της επαινετήςεκκοπής μνημοσύνου του 15ου Ιερού Κανόνος, ο οποίος προϋποθέτει τον Επίσκοπο κηρύττοντα δημόσια και διδάσκοντα επ’ Εκκλησίας γυμνῂ τῂ κεφαλῂ κατεγνωσμένη δια Συνόδου αίρεση. Επιπλέον, η 2η υποσημείωση του Ιερού Κανόνος, απαγορεύει την εκκοπή μνημοσύνου του Επισκόπου, ακόμη κι αν αυτός είναι κρυφά αιρετικός, διότι αφήνει περιθώριο στην διόρθωσή του. Οι συγκεκριμένοι Πατέρες αυθαίρετα ερμηνεύυν την προϋπόθεση του Ιερού Κανόνος, επικαλούμενοι ως κήρυγμα και διδασκαλία δημόσια στο ποίμνιο επ’ Εκκλησίας , την μη δημόσια καταδίκη της ψευδοσυνόδου από τους Επισκόπους τους (αυτό μάλιστα δεν ισχύει για τον Επίσκοπο Πειραιώς, ο οποίος γραπτώς την κατεδίκασε, όσον αφορά τους εν δυνάμει να διακόψουν μνημόσυνο), και την Εγκύκλιο προς τον Λαό (στην οποία σημειωτέον όλοι οι Ιεράρχες δηλώνουν ως αποφάσεις της Συνόδου Κρήτης τα ορθά περί την Πίστιν). Αυτά σε πρώτη φάση, είναι τα πρώτα αποτελέσμα της αποτειχίσεως, και βέβαια δεν καταλαβαίνω πώς ο Οικουμενισμός θα σταματήσει από αυτές τις αποτειχίσεις. Γιατί δεν σταμάτησε κατά την διάρκεια τόσων ετών που χιλιάδες παλαιοημερολογίτες αποτειχίσθηκαν;
ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ : Όλοι ομολογούν ότι ο οικουμενισμός είναι αίρεση , η οποία περιλαμβάνει όλες τις αιρέσεις ανά τους αιώνας , και σαν τέτοια είναι καταδικασμένη από το σύνολο των Αγίων Συνόδων , και τους Αγίους Πατέρες !! Αφού λοιπόν ο οικουμενισμός είναι η μεγαλύτερη αίρεση όλων των αιώνων ,οι συμμετέχοντες σε αυτόν , πατριαρχεία τοπικές εκκλησίες κληρικοί ,μοναχοί , λαϊκοί , είναι και αυτοί αιρετικοί είτε δέχονται τις διδασκαλίες του οικουμενισμού είτε όχι ! και σαν καταδικασμένοι αφορισμένοι αιρετικοί είναι εκτός του Σώματος της Εκκλησίας του ΧΡΙΣΤΟΥ ! αυτό σημαίνει ότι οι κληρικοί στερούνται της Αποστολικής Διαδοχής και Ιεροσύνης , και η <> τους είναι τύποις εκκλησία χωρίς μυστήρια και σωστική χάρι !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τώρα το μεγάλο ερώτημα : πότε ιδρύθηκε ο οικουμενισμός και από πότε οι διάφορες ορθόδοξες εκκλησίες και πατριαρχεία έγιναν μέλλει του . Η ερώτηση τέθηκε πολλές φορές στο διαδίκτυο , αλλά απάντησή δεν πήρε ! Ξανατίθεται λοιπόν προσωπικά σε όλους τους λεγομένους αντι-οικουμενιστές , π. Θεόδωρο Ζήση , π. Νικόλαο Μανώλη , αλλά και τους υπολοίπους αποτοιχισμένους και μη αντι- οικουμενιστές !!
Ευελπιστούμε σε μία σαφή και τεκμηριωμένη . xristianorthodoxipisti.blogspot.gr: Ο οικουμενισμός είναι θρησκεία της αγάπης?? Ή ………… Ιστορία και ερωτήματα προς αντι-οικουμενιστάς !! Ιωαν. 8 ,32 καὶ γνώσεσθε...
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.gr/2017/04/8-32.html
1.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέει ο π. Ζήσης πώς προτρέπει τους πιστούς να πηγαίνουν στους Ιερείς που δεν είναι (φανερά τουλάχιστον) οικουμενιστές. Όταν ο ίδιος και άλλοι Ιερείς που στηλιτεύουν τον Οικουμενισμό αποτειχίζονται και δεν έχουν Ναό να λειτουργούν (όπως λέει επίσης), τότε τίθεται το μέγα ερώτημα: Πού θα πηγαίνουν οι πιστοί να «οικονομούνται»; Αν αποτειχισθούν όλοι οι αντιοικουμενιστές Ιερείς και μείνουν χωρίς Ναούς λόγῳ των επιτιμίων που θα τους επιβληθούν, τότε: οι πιστοί μένουν έρμαια! Οι ἴδιοι «δεν μολύνονται» (όρος που χρησιμοποίησαν κάποιοι από αυτούς) από το μνημόσυνο του Επισκόπου τους, ενώ αφήνουν τους πιστούς χωρίς τους ιδίους, και ενώ θα μπορούσαμε να εκκλησιαζόμαστε σε αυτούς και να αδειάζουμε τους άλλους Ναούς(όπως λέει ο π. Ζήσης) από τους αντιοικουμενιστές. Να αποτείχιση χωρίς εκκοπή μνημοσύνου, σκανδαλισμούς και σχίσματα! Με λίγα λόγια, αποδυναμώνουν το πιο αγωνιστικό κομμάτι του πληρώματος της Εκκλησίας. Σκέπτονται και ενεργούν ατομικά και όχι εκκλησιολογικώς συλλογικά! Έτσι ξεκίνησαν και οι παλαιοημερολογίτες, και έκαναν την χάρη στους οικουμενιστές να διαλυθούμε από μόνοι μας και να απομονωθούν οι πιο αγωνιστές πιστοί, οι οποίοι εξελίχθηκαν σε υπέρ το δέον ζηλωτές και κατέληξαν σχισματικοί γιατί δεν αναγνωρίζουν την Αποστολική διαδοχή μας και τα Μυστήριά μας.
2.
Έγινε φανερή και οριστική ρήξη (δεύτερο ορατό σχίσμα μέσα στο σχίσμα δηλαδή), ανάμεσα στους Κληρικούς και το Άγιον Όρος, και μάλιστα με βαρείς χαρακτηρισμούς προς τους Αγιορείτες!
3.
Οι αποτειχισμένοι Κληρικοί δεν θα ιερουργούν πλέον σε Ναούς (είναι εξάλλου και υπό απαγόρευση ιερουργίας) κι επιπλέον θα κάνουν ελάχιστα κηρύγματα (πιθανόν σε ιδιωτικούς χώρους, αν και τους απαγορεύοναι και τα κηρύγματα) , καθώς επίσης θα χάσουν πολλούς από τους διαδικτυακούς άμβωνες των (απαγορευμένων) κηρυγμάτων τους και τα πνευματικά τους παιδιά που θα εξομολογούνται αναγκαστικά αλλού. Πώς θα οφελούνται οι πιστοί;…
4.
Και βέβαια, για να δικαιολογήσω και τον όρο «σχίσμα» στην δεύτερη παρατήρησή μου, δεν αλλάζει το γεγονός πως οι Πατέρες ΑΔΙΚΩΣ έκοψαν το μνημόσυνο του Επισκόπου τους!!! Επίσης και αυτοί πού εκκρεμεί να το κόψουν. Διότι δεν πληροίται η προϋπόθεση της επαινετήςεκκοπής μνημοσύνου του 15ου Ιερού Κανόνος, ο οποίος προϋποθέτει τον Επίσκοπο κηρύττοντα δημόσια και διδάσκοντα επ’ Εκκλησίας γυμνῂ τῂ κεφαλῂ κατεγνωσμένη δια Συνόδου αίρεση. Επιπλέον, η 2η υποσημείωση του Ιερού Κανόνος, απαγορεύει την εκκοπή μνημοσύνου του Επισκόπου, ακόμη κι αν αυτός είναι κρυφά αιρετικός, διότι αφήνει περιθώριο στην διόρθωσή του. Οι συγκεκριμένοι Πατέρες αυθαίρετα ερμηνεύυν την προϋπόθεση του Ιερού Κανόνος, επικαλούμενοι ως κήρυγμα και διδασκαλία δημόσια στο ποίμνιο επ’ Εκκλησίας , την μη δημόσια καταδίκη της ψευδοσυνόδου από τους Επισκόπους τους (αυτό μάλιστα δεν ισχύει για τον Επίσκοπο Πειραιώς, ο οποίος γραπτώς την κατεδίκασε, όσον αφορά τους εν δυνάμει να διακόψουν μνημόσυνο), και την Εγκύκλιο προς τον Λαό (στην οποία σημειωτέον όλοι οι Ιεράρχες δηλώνουν ως αποφάσεις της Συνόδου Κρήτης τα ορθά περί την Πίστιν). Αυτά σε πρώτη φάση, είναι τα πρώτα αποτελέσμα της αποτειχίσεως, και βέβαια δεν καταλαβαίνω πώς ο Οικουμενισμός θα σταματήσει από αυτές τις αποτειχίσεις. Γιατί δεν σταμάτησε κατά την διάρκεια τόσων ετών που χιλιάδες παλαιοημερολογίτες αποτειχίσθηκαν;