Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

2. Βασικό στοιχείο που πρέπει επίσης ιδιαίτερα να προσέχουμε εμείς οι πιστοί, είναι οι άγιοι που τιμάμε να είναι Ορθόδοξοι. Τονίζουμε αυτό, γιατί στις έσχατες μέρες μας θα προβάλλονται ως άγιοι, άτομα, που δεν θα είναι Ορθόδοξοι. 
Η φοβερή αίρεση του Οικουμενισμού, που μαστίζει σήμερα τους πιστούς, δεν προσπαθεί να νοθεύσει μόνο τις αλήθειες της πίστης μας, αλλά και το Ορθόδοξο αγιολόγιο της Εκκλησίας. Κι’ αυτό, αν το πετύχει είναι μέγιστο κατόρθωμα του διαβόλου, γιατί οι άγιοι είναι οι απλανείς οδηγοί στη σωτηρία μας. Αν πιστεύουμε, ό,τι πίστευαν και εκείνοι, και αν πράττουμε ό,τι έπρατταν και εκείνοι, τότε θα αποκτήσουμε και εμείς τον Παράδεισο.
 
Για να μη μακρύνω τον λόγο, θα επισημάνω μόνο τούτο. Πολύ φοβάμαι, ότι σήμερα «αγιοποιούνται» πρόσωπα, τα οποία σπάνια, ή καθόλου δεν είναι Ορθόδοξα, ή στην καλύτερη περίπτωση δεν μιλάνε για την ορθή πίστη, ως απαραίτητο όρο της σωτηρίας των ανθρώπων. Και το ακόμη χειρότερο, για να εξουδετερώσουν την διδασκαλία των αγίων Πατέρων, οι οποίοι εντέλλονται την παύση της «κοινωνίας» των πιστών με τους αιρετικούς επισκόπους, ή με όσους «κοινωνούν» με αιρετικούς επισκόπους, διδάσκουν τ’ αντίθετα!
 

Αυτό γίνεται όχι μόνο με τα όσα είπαν εν ζωή, ή τα όσα οι βιογράφοι τους βάζουν στο στόμα τους, ότι δήθεν είπαν, αλλά και απ’ το γεγονός, ότι οι ίδιοι είχαν «κοινωνία» με αιρετικούς επισκόπους, ή «κοινωνούσαν» με όσους είχαν «κοινωνία» με αιρετικούς επισκόπους! Στώμεν καλώς!

O Συναξαριστής της ημέρας.

Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2017

Προεόρτια της Υπαπαντής, Τρύφωνος μάρτυρος, Περπετούας μάρτυρος και των συν αυτή, Βασιλείου Αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης ομολογητού, του εξ Αθηνών, Αναστασίου νεομάρτυρος του εκ Ναυπλίου (1655).

Ὁ Ἅγιος Τρύφων καταγόταν ἀπὸ τὴ Λάμψακο τῆς ἐπαρχίας Φρυγίας καὶ ἔζησε στὰ χρόνια τῶν αὐτοκρατόρων Γορδιανοῦ Γ’ (238 – 244 μ.Χ.), Φιλίππου (244 – 249 μ.Χ.) καὶ Δεκίου (249 – 251 μ.Χ.). Προερχόταν ἀπὸ πτωχὴ οἰκογένεια καὶ στὴν παιδική του ἡλικία, ἔβοσκε χῆνες γιὰ νὰ ζήσει. Συγχρόνως ὅμως μελετοῦσε μὲ ζῆλο τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ ἦταν πολὺ φιλακόλουθος.

Ἀνακοίνωσις διὰ τὸ ζήτημα τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἐσφιγμένου Γ.Ο.Χ

πληροφορήθημεν τὴν ἀπόφασιν τοῦ Μικτοῦ Ὁρκωτοῦ Δικαστηρίου Θεσσαλονίκης περὶ τῆς ἐπιβολῆς ἐξοντωτικῶν ποινῶν εἰς τὸν Ἡγούμενον καὶ Μοναχοὺς τῆς γνησίας Ἱερᾶς Μονῆς Ἐσφιγμένου ἐξ ἀφορμῆς ἐπεισοδίων τὰ ὁποία εἶχον γίνει πρὸ ἐτῶν εἰς Καρυὰς Ἁγίου Ὄρους, ἐξ αἰτίας τῆς ἀποπείρας βιαίας ἐξώσεως τῶν Μοναχῶν ἐκ τοῦ ἀντιπροσωπείου τῆς Μονῆς. Ἡ ὑπερβολικῶς αὐστηρὰ αὕτη ἀπόφασις, φρονοῦμεν, ὅτι ἀντὶ νὰ ἱκανοποιῇ, μᾶλλον προσβάλλει τὸ κοινὸν περὶ δικαίου αἴσθημα τῆς πλειονότητος τῶν Ἑλλήνων Πολιτῶν. 

Ὡς ἐκ τούτου προτρέπομεν κάθε καλοπροαίρετον συμπολίτην ἡμῶν ὅπως συμμετάσχῃ εἰς πᾶν νόμιμον τρόπον διαμαρτυρίας διὰ τὴν ἐν λόγῳ ἀπόφασιν.
Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς

http://www.ecclesiagoc.gr/index.php/anakoinwseis/1092-anakoinosis-peri-esfigmenou-2017


***
Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ἀνακοίνωσις διὰ τὸ ζήτημα τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἐσφιγμέν...": 


Δεν περιμέναμε και κάτι άλλο...

Που είναι η εντολή στους Ιερείς να παρεβρεθούν με τις ενορίες τους;
Που είναι η δήλωση συμπαράστασης των επισκόπων: θα είμαστε και εμεις εκεί

Η ομολογία είναι μόνον για τους λαικούς και μάλιστα χωρίς μπροστάρηδες

Ο νέος υπουργός Παιδείας κ. Κώστας Γαβρόγλου

Πέρυσι τον Νοέμβριο, όταν ανακοινώθηκε η καθαίρεση του κ. Νίκου Φίλη από το υπουργείο Παιδείας και η αντικατάστασή του από τον κ. Κώστα Γαβρόγλου, ο νέος υπουργός παρουσιάσθηκε ως άνθρωπος συναινέσεως, με τον οποίο θα επετυγχάνετο η επίλυση του προβλήματος του μαθήματος των Θρησκευτικών. Όμως, όντως ο κ. Κώστας Γαβρόγλου διακατέχεται από πνεύμα συναινέσεως; Αλήθεια, γνωρίζουμε ποιός είναι ο κ. Γαβρόγλου; Άραγε, οι λύσεις που θα προτείνη για την επίλυση των χρονιζόντων προβλημάτων της Παιδείας θα είναι προς όφελος της Παιδείας; Η μήπως θα προχωρήση και αυτός, όπως οι τόσοι άλλοι υπουργοί, στην υλοποίηση των σχεδίων του, για την ανόρθωση της παραπαίουσας Ελληνικής Παιδείας και όταν θα αποχωρήση και αυτός οι προσπάθειές του θα αποδειχθούν οι ακατάλληλες, και θα έλθη ο επόμενος υπουργός, που θα βάλη σε εφαρμογή τις δικές του;

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ερωτά τον Οικ. Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο :

Ἀναγνωρίζετε, Παναγιώτατε Δέσποτα, τόν Παπισμό ὡς «Ἐκκλησία»; Εἶναι, ὅμως, «ἐκκλησία» ἤ αἵρεσις; Πλῆθος Ὀρθοδόξων Συνόδων ἔχουν καταδικάσει τόν Παπισμό ὡς αἵρεση. Ἀναφέρουμε ἐνδεικτικά ὁρισμένες: Τήν Σύνοδο τοῦ 879-880 στήν Κωνσταντινούπολη, ἐπί τοῦ Πανσέπτου Προκατόχου Ὑμῶν Οἰκουμενικοῦ Πατρός καί Ἰσαποστόλου Μεγάλου Φωτίου. Ἡ Σύνοδος αὐτή, πού στή συνείδηση τῆς Ἐκκλησίας θεωρεῖται ὡς ἡ Η΄ Οἰκουμενική, ἐπειδή σέ αὐτή συμμετεῖχαν ἐκπρόσωποι ὅλων τῶν Πατριαρχείων καί τοῦ τότε Ὀρθοδόξου Πάπα τῆς Ρώμης Ἰωάννου τοῦ Η΄ καί οἱ ἀποφάσεις της ἔγιναν ὁμόφωνα ἀποδεκτές, καταδίκασε ὡς αἱρετική τή διδασκαλία τοῦ Filioque. Ἡ διδασκαλία αὐτή ἐπεκράτησε δυστυχῶς ὡς ἐπίσημη διδασκαλία τοῦ Παπισμοῦ, ἀπό τίς ἀρχές τοῦ 11ου αἰῶνος (1014) μέχρι σήμερα.

Η Παράδοση είναι οδηγός

Πράξη και θεωρία συνδέονται άρρηκτα μέσα στην Ορθόδοξη Παράδοση. Για τον λόγο αυτό οι Πατέρες της Εκκλησίας κάθε προσπάθεια αλλοιώσεως του περιεχομένου της Ορθόδοξης θεολογίας, από τους διαφόρους αιρετικούς την είδαν προσπάθεια αλλοιώσεως και παραχαράξεως της πνευματικής εμπειρίας και ζωής της Εκκλησίας. Η ζωή της Εκκλησίας δεν είναι μία στοχαστική ή διανοητική λειτουργία, αλλά είναι εμπειρία πνευματική. Αυτή την κοινή εμπειρία οι Πατέρες προσπάθησαν να διασφαλίσουν με την Παράδοση. Η Παράδοση λοιπόν είναι οδηγός.

Ο ΑΒΒΑΣ ΔΟΥΛΑΣ, ο μαθητής του Οσίου Βησσαρίωνος, διηγείτο στούς Αδελφούς.

Κάποτε, ενώ περπατούσαμε στις όχθες της Νεκράς Θάλασσας, ο Γέροντας μου κι’ εγώ, κυριεύθηκα από υπερβολική δίψα.

- Διψώ, Αββά, είπα στον Γέροντά μου.

- Πιές από τη θάλασσα, μου είπε. Τον κύτταξα με απορία. Πινόταν εκείνο το νερό, που ήταν όλο αλμύρα και θειάφι; Ο Γέροντας όμως είχε σταθή σε προσευχή και με το ευλογημένο χέρι του σταύρωνε τα νερά.

- Πιές, μου ξανάπε. Υπήκουσα. Πήρα με τη χούφτα μου και ήπια. Το πικρό νερό της Νεκράς Θαλασσας είχε γίνει πιο γλυκό από μέλι. Σαν είδα το θαύμα αυτό, ετοιμάστηκα να γεμίσω το μικρό λαγήνι που είχα μαζί μου.

- Γιατί το γεμίζεις; με ρώτησε ο Γεροντας.

- Για να το έχω, όταν διψάσω πάλι, Αββά. Με κύτταξε με αυστηρό βλέμμα:

- Ο Θεός που είναι εδώ, ολιγόπιστε, θα είναι και πιο κάτω. 

Άλλη φορά θέλαμε να περάσωμε το ποτάμι και δεν βρίσκαμε βάρκα. Ο Γέροντας τότε, που βιαζόταν, έκανε την προσευχή του και πέρασε στην αντίθετη όχθη, περπατώντας πάνω στα νερά.

- Πως αισθανόσουν; τον ρώτησα αργότερα.

- Ένοιωθα το νερό ως τούς αστραγάλους μόνο, μου αποκρίθηκε.
Από κει και πέρα, περπατούσα όπως στην ξηρά.

ΟΛΟΙ αύριο, Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017, 6.30 μμ στην ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ. ΟΧΙ στην φυλάκιση του γέροντος και των μοναχών της Εσφιγμένου του Αγίου Όρους!


ΟΛΟΙ αύριο, Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017, 6.30 μμ, 
έξω από το υπουργείο εξωτερικών (Λεωφ. Βασ.Σοφίας 1, ΣΥΝΤΑΓΜΑ) 
όπου και "υπάγεται" διοικητικά το Άγιο Όρος,


 στην καθιστική ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ 
για την  καταδίκη  από την "ελληνική δικαιοσύνη" 
του Γέροντος Μεθοδίου 
και μοναχών της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου του Αγίου Όρους 
με ΕΙΚΟΣΙ ΕΤΗ ποινή φυλάκισης!

http://ierosloxos2012.blogspot.gr/2017/01/1-2017-6.html

Πρὸς τὸν Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην -- Τοῦ ἱερέως π. Κωνσταντίνου Σκόδρα

Παναγιώτατε,
Καθ’ ὅλη τὴν διάρκεια τῆς πορείας σας ὡς Οἰκουμενικός Πατριάρχης, μεθοδευμένα μᾶς ὁδηγεῖτε ταχύτατα στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Μετὰ λύπης μου παρατηρῶ ὅτι, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν καθολικὴ ἀντίδραση τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἐσφιγμένου καὶ μεμονωμένων διαμαρτυριῶν ἀπὸ Ἁγιορεῖτες Μοναχοὺς, τὸ Ἅγιο Ὄρος ἐν γένει, κρατᾶ στάση σιωπῆς. Ἐνῶ θὰ ἔπρεπε νὰ ἐλέγξουν τὴν αἱρετικὴ πορεία σας, ὄχι μόνο σιωποῦν, ἀλλὰ ἀντίθετα προσπαθοῦν νὰ φιμώσουν τὸν ὁποιονδήποτε τὸ πράττει. Χαρακτηριστικὸ παράδειγμα εἶναι, ἡ πρόσφατη γενναία πράξη ὁμολογίας πίστεως τοῦ Μοναχοῦ Γέροντα Σάββα Λαυριώτη, ποὺ σὲ ἀνοιχτὲς ἐπιστολὲς του

Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

Αγιοποίηση νέων αγίων

Είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό το φαινόμενο ν’ ανακηρύσσουν μερικοί, κατά τις προτιμήσεις τους, ή τις σκοπιμότητές τους, ή για οποιαδήποτε άλλο λόγο, νέους «αγίους». 
Κατ’ αρχήν, οφείλω να διευκρινίσω ότι με τις παρακάτω απόψεις μου, δεν θέλω ούτε κατ’ ελάχιστον να αμφισβητήσω το κύρος, τη αρετή και τους ασκητικούς ή άλλους προσωπικούς αγώνες τέτοιων προσώπων, τουλάχιστον όσους ευτύχησα να γνωρίσω. Πιστεύω, ότι τα πρόσωπα αυτά, μάλλον λυπούνται όταν βλέπουν απ’ τον ουρανό την «αγιοποίησή» τους. Θα εξηγήσω τους λόγους για τους οποίους πιστεύω αυτό το πράγμα. Είναι δε αυτοί οι εξής:
 

1. Τους αγίους τους φανερώνει στην Εκκλησία ο Θεός.
Δεν τους κάνουν οι άνθρωποι.
Βέβαια, στον Παράδεισο θα πάνε μόνο οι άγιοι. Εύχομαι όλοι οι κεκοιμημένοι να προγεύονται τα αγαθά της βασιλείας των Ουρανών. Όμως, όσους θα βάλει ο Θεός στον Παράδεισο, δεν σημαίνει ότι η εν τω κόσμω ευρισκομένη ακόμη Εκκλησία πρέπει να τους τιμά ως αγίους. Η Εκκλησία τιμά ως αγίους, όσους φανέρωσε ο Θεός ότι θέλει να δοξάζονται απ’ την παρούσα ζωή, για να είναι πρότυπα για τη δική μας σωτηρία. Να είναι «κανόνες πίστεως» και «εικόνες» αρετής! 
Τόσο, η Αγία Γραφή, όσο και οι Πατέρες της Εκκλησίας λένε, πως απαραίτητος όρος της σωτηρίας μας είναι η Ορθόδοξη Πίστη, και τα ενάρετα έργα μας. Χωρίς αυτά τα δύο πράγματα, δεν πρέπει να ελπίζουμε ότι θα σωθούμε. ΄Ομως, ο Θεός δεν δεσμεύεται ο ίδιος από τις εντολές Του αυτές. Μπορεί δηλ. ο Κύριος να σώσει και κάποιον, πέρα απ’ τις προϋποθέσεις Του αυτές. Οι νόμοι του Κυρίου είναι υποχρεωτικοί για μας. Δεν δεσμεύεται όμως ο Θεός από κανένα νόμο Του.
 
Πως, φανερώνει ο Θεός στην Εκκλησία Του, ποιους σεσωσμένους θέλει να τιμά και δοξάζει ως αγίους; Με «θεία σημεία», τα οποία εκδηλώνονται και εν ζωή, προπαντός όμως κατά το θάνατό τους ( π.χ. το μαρτύριό τους), αλλά και μετά θάνατον.
 
΄Ετσι, το σκήνωμά τους πολλές φορές τηρείται αδιάφθορο, μυροβλύζει, θαυματουργεί. Το σημείο αυτό πρέπει να προσεχτεί ιδιαίτερα, γιατί πολλές φορές ο διάβολος παρουσιάζει ψεύτικα θαύματα («θαυματουργίες») για να πλανήσει τους πιστούς, όπως θα κάνει ο Αντίχριστος με τον ψευδοπροφήτη στις έσχατες μέρες. Θ’ αναφέρω ένα απλό παράδειγμα. Ο διάβολος γνωρίζει π.χ. ότι στη γη είναι θαμμένα οστά νεκρών. Μπορεί, λοιπόν, να εμφανισθεί δήθεν ως «άγιος» στον ύπνο ή όραμα σ’ ορισμένους και να του είπει που είναι θαμμένος. Οι Πατέρες της Εκκλησίας ορίζουν να γκρεμίζονται ναοί, που έχουν ανεγερθεί σε τέτοιους «αγίους», που τα δήθεν «λείψανά» τους ανακαλύφθηκαν με όνειρα, ή οράματα! Κάτι πρέπει να ήξεραν οι Πατέρες από τις μεθοδείες αυτές του διαβόλου.
 

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ.

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΔΕΡΦΟΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΙΣΘΩΘΟΥΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ :

Με την Καθιστική Διαμαρτυρία που θα γίνει την Τεταρτη 1η Φεβρουαρίου (Ν.Ημ.) έξω από το Υπουργείο Εξωτερικών στις 06:30 μ.μ.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ 8:00   ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ  [κοστος ανα ατομο 20 ευρω]

υπευθυνος : ο κ.Μορφιδης Νικολαος    τηλ. 69 76 07 41 11

ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ ΣΤΙΣ 5:45 ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ  [κοστος ανα ατομο 30 ευρω]

υπευθυνος : ο κ. Κολοκυθας Ιωαννης    τηλ. 69 72 29 16 76

Αποτέλεσμα εικόνας για λεωφορειο


 ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ
ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ Ι.Μ.ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΛΛΑ  Η ΙΔΙΑ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ Η ΙΔΙΑ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ !!!

Κάτω τα χέρια από τον ομολογητή Γέροντα και Καθηγούμενο της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου
+ Αρχιμανδρίτη Μεθόδιο.

Ζητούμε δικαιοσύνη και ελευθερία για όλους τους πατέρες.
Όλοι ΣΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ για το τελευταίο ΠΡΟΠΥΡΓΙΟ της Ορθοδοξίας του Αγίου Όρους, το οποίο οι Νεοταξίτες θέλουν να υποδουλώσουν.
Η Διαμαρτυρία διοργανώνεται από 35 Ελληνορθόδοξους Συλλόγους.


ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ : Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΣΘΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ  ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΛΟΚΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ 

http://agiosioannisotheologoskavalas.blogspot.ca/

O Συναξαριστής της ημέρας.

Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2017

Κύρου, Ιωάννου Αναργύρων.

Οἱ Ἅγιοι Μάρτυρες Κύρος καὶ Ἰωάννης ἄθλησαν κατὰ τὴν ἐποχὴ τοῦ αὐτοκράτορα Διοκλητιανοῦ (284 – 305 μ.Χ.). Ὁ Ἅγιος Κύρος καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἀλεξάνδρεια, ἐνῶ ὁ Ἅγιος Ἰωάννης καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἔδεσσα τῆς Μεσοποταμίας.
Ὅταν ξέσπασε ὁ διωγμὸς τοῦ Διοκλητιανοῦ, ὁ Ἅγιος Κύρος πῆγε σὲ ἕνα παραθαλάσσιο τόπο τῆς Ἀραβίας καί, ἀφοῦ περιεβλήθηκε τὸ μοναχικὸ σχῆμα, κατοίκησε στὸν τόπο αὐτό.
Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης πῆγε στὰ Ἱεροσόλυμα καὶ ἐκεῖ ἄκουσε γιὰ τὰ θαύματα ποὺ ἐπιτελοῦσε ὁ Ἅγιος Κύρος. Στὴν συνέχεια μετέβη στὴν Ἀλεξάνδρεια. Ἀπὸ ἐκεῖ, ἀφοῦ ἀπὸ διάφορες φῆμες ἔμαθε ποῦ διέμενε ὁ Ἅγιος Κύρος, πῆγε καὶ τὸν βρῆκε καὶ ἔμεινε μαζί του.

Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς: ἕνας τρόπος ἄγνωστος σέ ὅλους ἀνεξαιρέτως τούς ἁγίους ὅλων τῶν αἰώνων.

 Ἡ μεγαλύτερη προδοσία καί ὁ χειρότερος συμβιβασμός ὅλων τῶν αἰώνων στήν ἱστορική πορεία τῆς Ἐκκλησίας εἶναι αὐτός πού ἔγινε στήν διετία 1991-1993, κατά τήν ὁποία ἀνεγνωρίσθησαν ὡς ἔγκυρα στό Σαμπεζύ καί στό Μπελαμέντ τοῦ Λιβάνου τά μυστήρια τῶν Μονοφυσιτῶν καί τῶν Παπικῶν ἀντιστοίχως. Αὐτό σημαίνει ἀφ’ ἑνός μέν ὅτι οἱ Παπικοί καί οἱ Μονοφυσίτες, χωρίς να ἀποκηρύξουν οὐδεμία αἵρεσι καί παραμένοντας ἐκεῖ ὅπου εὑρίσκονται, ἔχουν τό ἅγιον Πνεῦμα, τό ὁποῖο τους ἁγιάζει τά μυστήρια πού τελοῦν, ἀφ’ ἑτέρου οἱ Πατέρες καί οἱ Σύνοδοι πού τούς ἀπέκοψαν ἀπό τήν Ἐκκλησία και τούς ἀνεθεμάτισαν ἦσαν, οὔτε λίγο οὔτε πολύ, παρανοϊκοί καί διέπραξαν τό μεγαλύτερο ἔγκλημα τῶν αἰώνων, ἐφ’ ὅσον ἀπέκλεισαν ἀπό τήν σωτηρία καί τήν Ἐκκλησία διά μέσου τῶν αἰώνων ἄπειρα πλήθη ἀνθρώπων. Ἐπί πλέον δε μέ αὐτές τίς ἀποφάσεις ἐδείξαμε ὅτι, τό νά εἶναι κάποιοι ἐντός ἤ ἐκτός Ἐκκλησίας καί νά ἔχουν ἔγκυρα ἤ ἄκυρα μυστήρια, δέν εἶναι θέμα κατ’ ἐξοχήν Ὀρθοδόξου πίστεως καί αἱρέσεως ἀντιστοίχως, ἀλλά θέμα τό ὁποῖο ρυθμίζεται ἀπό κάποια Σύνοδο ἤ διμερῆ ἐπιτροπή καί βεβαίως ἕνας τρόπος ἄγνωστος σέ ὅλους ἀνεξαιρέτως τούς ἁγίους ὅλων τῶν αἰώνων.

«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΥΡΙΟ...» -- (ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ)

 Διηγείται ο Πατήρ Ιάκωβος Τσαλίκης: Κάποτε μια χριστιανή εξομολογήθηκε σε αυτόν στο παρεκκλησάκι του Αγίου Χαραλάμπους. 

Μετά την εξομολόγηση, ενώ παρέμειναν οι δικοί της, για να πάρουν σειρά, εκείνη κατέβηκε στον κεντρικό Ναό και μπήκε μέσα να προσκυνήσει. Ο Ναός ήταν άδειος. Άναψε ένα κεράκι και άρχισε να προσκυνάει τις εικόνες. Και τότε είδε, για μια στιγμή την Ωραία Πύλη ανοικτή και πάνω στην Αγία Τράπεζα να κάθεται ένας ωραίος ξανθός νέος. 
Μόλις τον είδε, του έβαλε τις φωνές: 

Πῶς θὰ σώσει ὁ πρωθυπουργὸς τὴν χώρα;

Tὶ θὰ ἀπαντοῦσε ὁ Χριστὸς στὸν πρωθυπουργό, ἂν τὸν ρωτοῦσε τί πρέπει νὰ κάνει γιὰ νὰ σώσει τὴν χώρα του. Θὰ τοῦ ἔλεγε σίγουρα ὅτι πρέπει νὰ ἀκολουθήσει ὡς κυβέρνηση τὶς ἐντολές τοῦ Εὐαγγελίου, ὅπως ἔπραξε τὸ Βυζάντιο καὶ ἐμεγαλούργησε ἐπὶ χίλια χρόνια, καταστράφηκε δὲ ὅταν ἀποστάτησε καὶ πρόδωσε τὴν πίστη προσκυνώντας τὸν πάπα· νὰ ἀφήσει τὶς φιλίες μὲ τοὺς Ἑβραίους ποὺ Τὸν ἐσταύρωσαν, μὲ τὸ Ἰσλάμ ποὺ μέχρι σήμερα σφάζει τοὺς Χριστιανοὺς καὶ μὲ τοὺς Φράγκους τοῦ πάπα καὶ τοῦ Λουθήρου ποὺ κατέστρεψαν καὶ διέστρεψαν τὴν διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου. Νὰ ὑπολογίζει στὴν συμμαχία τοῦ Θεοῦ καὶ ὄχι στὶς συμμαχίες τῶν ἀνθρώπων. Ἂν χρειασθῆ, νὰ ἀποχωρήσει ἀπὸ τὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση, ἡ ὁποία οὔτε οἰκονομικὰ οὔτε στρατιωτικὰ μᾶς βοήθησε, ἠθικὰ δὲ μᾶς παρασύρει στὸν δικό της βόρβορο, στὴν λάσπη τῆς διαφθορᾶς καὶ τῆς ἀνηθικότητας. Νὰ μὴ ἐμπιστεύεται ὅλους τοὺς ἀρχιερεῖς καὶ τὶς συνόδους, γιατὶ καὶ Ἐκεῖνον ἀρχιερεῖς καὶ σύνοδος, παράνομα ἰουδαϊκὰ συνέδρια τὸν κατεδίκασαν. Νὰ πάρει ἀποστάσεις ἀπὸ τοὺς Ἑβραιομασόνους καὶ τὶς λέσχες τους, ποὺ νομίζουν ὅτι εἶναι δυνατοὶ καὶ θὰ νικήσουν τὴν Ἐκκλησία, ὅπως ἐνόμισαν πὼς μὲ τὴν Σταύρωση θὰ Τὸν νικοῦσαν, καὶ ἔγιναν καταγέλαστοι μὲ τὴν Ἀνάσταση.

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: Να έχετε τον θάνατο πάντοτε εμπρός εις τα μάτια σας.

Και έτερος καλύτερος διδάσκαλος δεν είναι άλλος από τον θάνατο. Δεν είμαι άξιος, αδελφοί μου, να σας διδάσκω και να σας συμβουλεύω, πλην αποτολμώ και παρακαλώ τον γλυκύτατό μου Ιησού Χριστό και Θεό να στείλει ουρανόθεν τη χάρη του και την ευλογία του, να ευλογήσει και αυτή τη χώρα και όλα τα χωριά των χριστιανών, να ευλογήσει τα σπίτια σας και τα πράγματά σας και τα έργα των χεριών σας. Και πρώτον, αδελφοί μου, άμποτε να ευσπλαχνισθεί ο Κύριος να συγχωρήσει τα αμαρτήματά σας και να σας αξιώσει ν΄ απεράσετε κι εδώ καλά, ειρηνικά, αγαπημένα, εις αυτή τη μάταιη ζωή και μετά ταύτα να πηγαίνετε εις τον παράδεισο, εις την πατρίδα μας την αληθινή, να χαίρεσθε και να ευφραίνεσθε και να δοξάζετε και να προσκυνείτε Πατέρα, Υιόν και Άγιον Πνεύμα, Τριάδα ομοούσιον και αχώριστον. Ανίσως και είναι κανένας από λόγου σας να αφήσει τα γένεια του, ας σηκωθεί απάνω να μου το ειπεί, να τον φιλέψω ένα χτένι και να βάλω κι όλους τους χριστιανούς να τον συγχωρήσουνε.

Η ΔΙΕΤΙΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Τι συνέβη από την ημέρα που εξελέγη ο Αλ. Τσίπρας 
Στις 25 Ιανουαρίου συμπληρώθηκαν δύο χρόνια από την εκλογή του κ. Τσίπρα στην πρωθυπουργία. Κατά τη διετία αυτήν, η Παιδεία μας ταλαιπωρήθηκε πολλαπλώς.
Η επιταγή του Συντάγματος για την ανάπτυξη εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως μέσω της εκπαιδεύσεως αγνοήθηκε και καταπατήθηκε. Η ελληνορθόδοξη ταυτότητά μας και η διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού αμφισβητήθηκαν. Οι κυβερνώντες κατέβαλαν προσπάθειες για να αποκόψουν τη νεολαία μας από τους χυμούς που τροφοδοτούν το δέντρο του Ελληνισμού.
Η αριστεία καταγγέλθηκε ως δήθεν ρετσινιά και υποβαθμίσθηκαν τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία. Η Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού αφαιρέθηκε από την ύλη της Γ’ Λυκείου. Ο τέως υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης δήλωσε ότι δεν υπήρξε ποτέ Γενοκτονία του Ελληνισμού της Ανατολής.

π. Θεόδωρος Ζήσης: Aνυπακοή στους πλανεμένους Επισκόπους

Υπάρχουν χριστιανοί, καλοπροαίρετοι κατά τα άλλα, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι έχουν εμπιστοσύνη στους επισκόπους και θεωρούν αμαρτία κάθε διαφωνία και αντίδραση σ΄ αυτούς. Μια εσφαλμένη αντίληψη, η οποία έχει αιχμαλωτίσει πολλούς στις μέρες μας, όπου επικρατεί ποικίλη σύγχυση. Χρειάζεται, ωστόσο, στο θέμα αυτό να έχουμε όλοι ξεκαθαρισμένη άποψη. «Η υπακοή στους επισκόπους δεν είναι αδιάκριτη και απροϋπόθετη. Δεν πρέπει να υπακούουμε αδιάκριτα σε ό,τι λέγουν και ό,τι αποφασίζουν οι επίσκοποι. Αν αυτό ίσχυε, θα είχε καταλυθή η Ορθόδοξος  πίστις, δεν θα είχαμε αγωνιστάς και ομολογητάς Αγίους. Πόσοι επίσκοποι και πατριάρχες υιοθέτησαν και δίδαξαν αιρέσεις και πόσες σύνοδοι στην ιστορία της Εκκλησίας δεν συνήλθαν, για να υποστηρίξουν πλάνες και παρεκκλίσεις από την υγιαίνουσα διδασκαλία; Έπρεπε το πλήρωμα της Εκκλησίας να κάνει υπακοή και να ακολουθήσει την πλάνη; Δεν θα υπήρχαν τότε τα υγιή δόγματα, όλα θα τα κατέλυον οι αιρετικοί».
«Εν συνειδήσει»  π. Θεόδωρος Ζήσης σελ. 75. 

Διαμαρτυρία καθιστική...

ΕΚΤΑΚΤΟ :ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΔΕΡΦΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ !!!


ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΗΔΗ ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ !!!


ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΑΔΕΡΦΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΑΛΛΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΠΑΥΣΕΙ !!!

 MEΘAYPIO TETAPTH 1/2/17 ΣTIΣ 6.30 MM. 
OΛOI ΣTHN KAΘIΣTΙΚΗ ΔIAMAPTYPIA EΞΩ AΠO TO YΠ.EΞΩTEPIKΩN ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ ΓIA TON ΓEPONTA MEΘOΔIO ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΟΥ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ !!!

 ΔIAΔΩΣTE ΠANTOY AYTO TO MHNYMA

http://agiosioannisotheologoskavalas.blogspot.ca/


«Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης»

Εάν η παραχώρησις Κυρίου με όποια δήθεν καταδίκη, τιμά τους Ομολογητάς της Ορθοόξου Πίστεως κατά τις Πατερικές Διδαχές όπως: «Οι θέλοντες ευσεβώς ζειν διωχθήσονται», εκτιμούμε σαφώς μετά την πρόσφατη καταδικαστική απόφαση του Τριμελούς Ορκωτού Δικαστηρίου Θεσσαλονίκης κατά του Ηγουμένου κ. Μεθοδίου, την 27/01/2017, ότι ο διωγμός κορυφώνεται για την Ιερά Μονή Εσφιγμένου. Ένα προπύργιο έμεινε μαρτυρικό μεταξύ ελαχίστων άλλων, το οποίο η Υπεραγία Θεοτόκος ηγάπησε και ωσαύτως ευδόκησε ώστε οι τελευταίοι Ομολογηται της Πίστεως της Γνήσιας και Ιστορικής Μονής Εσφιγμένου, όντες στον Σωτηριώδη δρόμο του Παραδείσου, να αξιωθούν και του μαρτυρίου χάριν της Πίστεως!

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΑΙ -- Αθωνικά άνθη

Ελέχθη ότι, εάν οι «Τρεις μέγιστοι φωστήρες της τρισηλίου θεότητος» δεν εγεννώντο, θα εχρειάζετο να κατέλθη δια δευτέραν φοράν επί της γης ο Χριστός. Δεν γνωρίζομεν από ποίου σημείου αρχίζει να γίνεται υπερβολή το λεχθέν. Βέβαιον όμως είναι ότι και οι τρεις ήσκησαν και ασκούν εισέτι αποφασιστικήν επίδρασιν επί της ορθοδόξου θεολογίας και εν γένει της εκκλησιαστικής ζωής. Ο μεν, ως Τριαδικός θεολόγος και θεωρητικός, ο δε, ως δογματικός και ασκητικός διδάσκαλος, και ο τρίτος ως ιεροκήρυξ του άμβωνος έξοχος και ερμηνευτής της χριστιανικής διδαχής μοναδικός. 

Εκκλησιαστικές Ανακοινώσεις

Επ΄ευκαιρία της μνήμης  των Τριών Ιεραρχών, πανηγυρίζουν σήμερα Δευτέρα 30/01 οι Ιεροί Ναοί:
-         Τριών Ιεραρχών Καισαριανής όπου στις Ιερές Ακολουθίες θα προστεί ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καισαριανής κ. Δανιήλ.
-         Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Πεύκης.
Θα τελεσθούν οι Ιερές Ακολουθίες την Κυριακή 29/01 το απόγευμα και τη Δευτέρα 30/01 το πρωί.
……………………………………………………………………………..
Εορταστική εκδήλωση για την εκπαιδευτική κοινότητα με την ευκαιρία της μνήμης των Τριών Ιεραρχών, θα πραγματοποιηθεί στην ιερά Μονή Αγίων Πατέρων Σχιστού Περάματος σήμερα Δευτέρα 30/01 στις 17:00. Θα τελεσθεί Αρχιερατικός Εσπερινός και θα ακολουθήσει ομιλία από τον πολιτικό επιστήμονα Κωνσταντίνο Χολέβα.
……………………………………………………………………………..
Ιερές αγρυπνίες επί τη μνήμη του  Αγίου Αρσενίου του εν Πάρω θα τελεσθούν σήμερα Δευτέρα 30/01 το βράδυ στους ιερούς Ναούς:
-         Αγίου Νικολάου Γλυφάδας 20:00.
-         Αγίου Αποστόλου Θωμά Άνω Κυψέλης 20:30.
-         Αγίας Βαρβάρας Λυκοβρύσεως 21:00.
-         Αγίου Δημητρίου των Όπλων Κάτω Πατησίων 20:30.
…………………………………………………………………………..

▪ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ...

Άγιοι Αρχιερείς και ποιμένες, του Νέου και Παλαιού ημερολογίου, Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους, καθώς επίσης και όλους τους αδελφούς πατέρας που αγωνίζονται κατά της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού σας θερμοπαρακαλώ γονυκλιτώς και με τον προσήκοντα σεβασμόν προς τα θεοτίμητα πρόσωπά σας.
Ναι παρακαλώ εσάς και όλους τους πνευματικούς φορείς της πατρίδος μας, έστω και τώρα, πριν είναι αργά, να ενεργήσετε δυναμικά, ομολογιακά, μαρτυρικά, ώστε να καταργηθή η άδικη απόφαση περί των 20 ετών κάθειρξης στον Πνευματικό μας Πατερα
+ Αρχιμανδρίτη Μεθόδιου του γνήσιου Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου Αγίου Όρους Άθω, ή να διαχωρίση δημόσια ο καθένας την θέση του ώστε η Ιστορία να γράψει του καθενός από εμάς την αληθινή του προαίρεση.
Η απόφασις φυσικά επαφίεται στην συνείδησιν ενός εκάστου και είναι προσωπική. Δηλώνουμε ακόμη ότι θα αντισταθούμε με κάθε νόμιμον τρόπο, ακόμη και αν η Διοικούσα Εκκλησία Νέου καί Παλαιού ημερολογίου και η Ιερά Κοινότης ΑΟ παρασυρθή άλλη μια φορά και μας συστήσει αντίθετα από όσα μέχρι τώρα έχει συστήσει διά εγκυκλίων. 
Δεν θα δεχθούμε ποτε την άδικη αυτή απόφαση ως ορθήν και δίκαιαν...
Νικητής θα είναι ο Χριστός, το εσφαγμένον αρνίον και όχι ο Αντίχριστος το θηρίον, το οποίον σήμερα φαίνεται να επικρατή παντού. Ο Χριστός και Κύριός μας θα θριαμβεύση τελικά και μαζί Του όσοι τον ακολούθησαν και δεν εφοβήθησαν το θηρίον.
«Ιδού έρχομαι ταχύ, μακάριος ο τηρών τους λόγους της προφητείας… ο καιρός γαρ εγγύς… Εξήλθεν νικών και ίνα νικήση… Ναί έρχομαι ταχύ. Αμήν, ναί έρχου, Κύριε Ιησού». ( Ι. Αποκ. ΣΤʹ και ΚΒʹ κεφ.).
ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΔΕΣΠΌΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΗ ΣΗΜΕΙΟΝ ΜΕΓΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΑΡΑΧΘΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΘΕΜΕΛΑ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ...
+ Μοναχός Μαρδάριος Αγιορείτης Εσφιγμενίτης...

http://agiosioannisotheologoskavalas.blogspot.ca/

***

Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "▪ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ...":

Πρέπει κάποιο ιστολόγιο να αναλάβει να ξεκινήσει συλλογή υπογραφών και από τον Λαό....

O Συναξαριστής της ημέρας.

Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2017

Τριών Ιεραρχών, Εύρεσις εικόνος Θεοτόκου.

Ἡ αἰτία γιὰ τὴν εἰσαγωγὴ τῆς ἑορτῆς τῶν Τριῶν Ἱεραρχῶν στὴν Ἐκκλησία εἶναι τὸ ἑξῆς γεγονός:
Κατὰ τοὺς χρόνους τῆς βασιλείας τοῦ Ἀλεξίου τοῦ Κομνηνοῦ (1081 – 1118), ὁ ὁποῖος διαδέχθηκε στὴ βασιλικὴ ἐξουσία τὸν Νικηφόρο Γ’ τὸν Βοτενειάτη (1078 – 1081), ἔγινε στὴν Κωνσταντινούπολη φιλονικία ἀνάμεσα σὲ λόγιους καὶ ἐνάρετους ἄνδρες. Ἄλλοι θεωροῦσαν ἀνώτερο τὸν Μέγα Βασίλειο, χαρακτηρίζοντάς τον μεγαλοφυΐα καὶ ὑπέροχη φυσιογνωμία.

Το φλεγόμενο κελί.


Ρώτησαν κάποτε τον αββά Παλλάδιο, πού καταγόταν από τη Θεσσαλονίκη: 

-Κάνε αγάπη, πάτερ, και πες μας από ποια αιτία έγινες μοναχός;
 

-Στην πατρίδα μου, απάντησε εκείνος, μισό χιλιόμετρο μακριά από το τείχος, ζούσε ένας έγκλειστος μοναχός πού λεγόταν Δαβίδ. Είχε έρθει από τη Μεσοποταμία. Ήταν πολύ ενάρετος, ελεήμων και εγκρατής. Έμεινε κλεισμένος και προσευχόμενος στο κελί του, περίπου εβδομήντα χρόνια!
 

Εκείνο τον καιρό, εξ αιτίας βαρβαρικών επιδρομών, τα τείχη της Θεσσαλονίκης φυλάγονταν μέρα και νύχτα από τούς στρατιώτες.
 

Ένα βράδυ οι φρουροί του τείχους πού ήταν προς το μέρος του κελιού του εγκλείστου, είδαν να βγαίνουν φλόγες από τα παράθυρά του. Σκέφτηκαν ότι κάποιοι βάρβαροι πλησίασαν και έβαλαν φωτιά στο κελί. Όταν όμως ξημέρωσε, βγήκαν έξω και βρήκαν τον γέροντα ζωντανό και το κελί απείραχτο! Έμειναν γι’ αυτό έκπληκτοι... Την άλλη νύχτα ξαναβλέπουν φλόγες στο κελί. Το ίδιο γινόταν και τις επόμενες νύχτες. Το παράδοξο φαινόμενο έγινε γνωστό σ’ όλη την πόλη και πολλοί πήγαιναν και αγρυπνούσαν στο τείχος για να δουν το φλεγόμενο κελί. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι τον θάνατο του γέροντα. Αφού λοιπόν αντίκρισα το θαύμα, όχι μια και δύο, αλλά πολλές φορές είπα μέσα μου:
 

«Αν ο Θεός χαρίζει τόση δόξα στους δούλους Του στον κόσμο αυτό, πόση θα τούς χαρίσει στην αιωνιότητα, όταν σαν ήλιος θα λάμψη το πρόσωπό τους!». Αυτή ήταν η αιτία να φορέσω το μοναχικό τούτο σχήμα.
 

Ὁ Ἃγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός διά τήν Εὐρώπην -- Τοῦ πρωτοπρ. π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνοῦ, Ὁμοτ. Καθηγητοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν

Υπό τον ὃρο Εὐρώπη ἐννοεῖται στό κείμενο αὐτό ἡ γνωστή στήν ἱστορία μας Δύση1 , μέ ὃλο τό ἀρνητικό ἐννοιολογικό φορτίο της, πού μορφώθηκε μετά τό σχίσμα (1054), καί κυρίως μετά τήν πλήρη ἀποκάλυψη τῶν διαθέσεών της ἀπέναντι στήν Ρωμαίικη/Ἑλληνορθόδοξη Ἀνατολή, τό 1204.Ἡ στάση τῆς Εὐρώπης ἀπέναντι στην Ὀρθοδοξία και τον Ἑλληνισμό ὂχι μόνο δέν ἂλλαξε ἒκτοτε, ἀλλά ἀντίθετα, συνεχῶς ἀνανεούμενη καί ἀναπροσαρμοζόμενη, συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Γιά τήν μετασχισματική Εὐρώπη ἡ Ὀρθοδοξία καί ὁ συνυφασμένος μαζί της Ἑλληνισμός εἶναι μόνιμη πρόκληση καί ἐπιθετικός στόχος. Ὁ Πατροκοσμᾶς γνώρισε καλά την Εὐρώπη μέσα ἀπό διάφορους διαύλους. Τήν γνώρισε ἀναμφισβήτητα μέσα ἀπό τίς σπουδές του καί τά πατερικά διαβάσματά του.

Είπε ο αββάς Αντώνιος:

«Έρχεται καιρός που οι άνθρωποι θα παραλογίζονται. Και αν δουν κάποιον να μη παραλογίζεται, θα ξεσηκωθούν εναντίον του, λέγοντας: "Εσύ είσαι παράλογος". Και αυτό θα συμβεί, γιατί δεν θα είναι όμοιός τους».

Ὦ ρόδον ἐξ ἀκανθῶν τῶν Ἰουδαίων φυὲν καὶ εὐωδίας θείας πληρῶσαν τὰ σύμπαντα.

Του Αγ. Ιωάννου του Δαμασκηνού εις το Γενέσιον της Θεοτόκου:

«Ὦ ζεῦγος λογικῶν τρυγόνων Ἰωακεὶμ καὶ Ἄννα τὸ σωφρονέστατον. Ὑμεῖς τὸν τῆς φύσεως νόμον, τὴν σωφροσύνην, τηρήσαντες τῶν ὑπὲρ φύσιν κατηξιώθητε· τετόκατε γὰρ τῷ κόσμῳ Θεοῦ μητέρα ἀπείρανδρον. Ὑμεῖς εὐσεβῶς καὶ ὁσίως ἐν ἀνθρωπίνῃ φύσει πολιτευσάμενοι, ὑπὲρ ἀγγέλους καὶ τῶν ἀγγέλων δεσπόζουσαν νῦν θυγατέρα τετόκατε. Ὦ θυγάτριον ὡραιότατον καὶ γλυκύτατον· ὦ κρίνον ἀναμέσον τῶν ἀκανθῶν ἐκφυὲν ἐξ εὐγενεστάτης καὶ βασιλικωτάτης ρίζης δαβιτικῆς… Ὦ ρόδον ἐξ ἀκανθῶν τῶν Ἰουδαίων φυὲν καὶ εὐωδίας θείας πληρῶσαν τὰ σύμπαντα. Ὦ θύγατερ Ἀδὰμ καὶ μήτηρ Θεοῦ. Μακαρία ἡ ὀσφὺς καὶ ἡ γαστὴρ ἐξ ὧν ἀνεβλάστησας· μακάριαι αἱ ἀγκάλαι αἵ σε ἐβάστασαν καὶ χείλη τὰ τῶν ἁγνῶν φιλημάτων σου ἀπολαύσαντα, μόνα τὰ γονικά, ἵνα ᾖς ἐν πᾶσιν ἀειπαρθενεύουσα».

Τα χρόνια φεύγουν, και εμείς μένουμε έκθαμβοι στο σχέδιο του Θεού.

Κατανοούμε περίτρανα, μέσα απ' τη ζωή του παπά-Κοσμά, τη σημαίνει θυσία, αγάπη, και προσφορά αλλά και το όφελος που ανέκυψε από το μαρτυρικό τέλος του.
Ο βίαιος θάνατος του, αφύπνισε συνειδήσεις, ενεργοποίησε την Εκκλησία στον τομέα της εξωτερικής Ιεραποστολής, καθώς και πολλές  Ιερές Μονές και Αδελφότητες.
Ανεδείχθησαν νέοι Ιεραπόστολοι, ιδρύθηκαν Ιερές Επισκοπές και Ιεραποστολικά Σωματεία κ.λπ. 
Σήμερα  το έργο της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας συνεχίζετε σε περισσότερα από πενήντα Κράτη στην Αφρική, την Ασία και την Κετρώα Αμερική. 
Αν και δεν έχουμε επίσημες μετρήσεις, υπολογίζονται πάνω από δύο εκατομμύρια οι νεοφώτιστη Ορθόδοξη αδελφοί μας.
Ο Ιεραποστολικός Σύνδεσμος "Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός" καθιέρωσε την τέλεση μνημοσύνου πάντοτε το τελευταίο Σάββατο του μηνός Ιανουαρίου για τον παπα-Κοσμά, διότι υπήρξε ο Πνευματικός ιδρυτής του.
Η μνήμη του ας είναι αιωνία. Την ευχή του να έχουμε.

Για την ζωή και το έργο του παπα-Κοσμά μπορείτε να δείτε περισσότερα στο παρακάτω link.


Εις την γραμμήν των Πατέρων -- του αείμνηστου Στεργίου Σάκκου, Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Θεμέλιο της Εκκλησίας ο Χριστός                                                                                                           
Καταρχήν πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν ξεκινά η Εκκλησία από τους πατέρες ούτε θεμελιώνεται πάνω σ΄ αυτούς. Θεμέλιο και κεφαλή της είναι ο θεάνθρωπος Κύριός μας Ιησούς Χριστός, μοναδικός και αναλλοίωτος, «χθες και σήμερον ο αυτός και εις τους αιώνας»(Εβρ. 13: 8). Μοναδική και αναλλοίωτη είναι και η Εκκλησία του, εποικοδουμένη «επί τω θεμελίω των αποστόλων και προφητών, όντος ακρογωνιαίου αυτού Ιησού Χριστού» (Εφ. 2, 20). Ο Χριστός είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της Εκκλησίας «ο το παν συνέχων», τονίζει ο άγιος Χρυσόστομος. Οι άγιοι απόστολοι, τους οποίους με την Πεντηκοστή ενέπνευσε, φώτισε και απέστειλε στον κόσμο ο Κύριος, και οι διάδοχοι εκείνων, οι άγιοι πατέρες και διδάσκαλοι της Εκκλησίας, δεν είναι διάδοχοι του Χριστού. Είναι οι αντιπρόσωποί του, που συνεχίζουν το έργο του και σηματοδοτούν την αόρατη αλλά ζωντανή και σωστική παρουσία του στον κόσμο. Οι απόστολοι εν Πνεύματι αγίω γράφουν το Ευαγγέλιο και ως Εκκλησία, σώμα Χριστού, παραδίδουν στους διαδόχους τους αυτά που παρέλαβαν από τον Κύριο. Ό,τι παρέδωσαν οι απόστολοι φανερά σ΄ όλους, αυτό και μόνο αυτό είναι όλη η πίστη, όλη η χριστιανική διδαχή, η ιερά παράδοση.

Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

Kosmas:

Αγαπητέ Misha. χαίρε εν Κυρίω πάντοτε.
Τώρα κατάλαβα το λόγο της αντίδρασής σου για το ζήτημα του π. Πορφυρίου. Είναι αυτό που γράφεις : "όταν γ ρ α φ ε τ α ι πως τα χαρίσματα του γεροντα προέρχονται από τον πονηρό περιμένω να αντιδράσεις... ". Και προφανώς εννοείς, ότι όταν άλλοι γράφουν τα πιό πάνω και όχι εγώ, γιατί τη λέξη "γ ρ ά φ ε τ α ι" τη γράφεις με "αι" και όχι με "ε"! Φαίνεται, πως παρασύρθηκες από την τελευταία δημοσίευση που υπήρχε στη θεματική αυτή ενότητα, προτού καταχωρήσεις τη δική σου απάντηση. Η προηγούμενη αυτή δημοσίευση του αδελφού
Ultimate
είναι πολύ παληά. Είναι από τις 25 Ιουλίου 2007. Φαίνεται, πώς βρέθηκε εκεί από τις διάφορες αλλαγές, που επέφερε στις καταχωρήσεις η διαχείρηση του Φόρουμ αυτού.
Εν πάση περιπτώσει, με την ευκαιρία που μου δίνεις, οφείλω κατά συνείδηση να πω τη γνώμη μου για τον π. Πορφύριο, μολονότι έχω ήδη και άλλες φορές εκφρασθεί για το πρόσωπό του. Δεν συμφωνώ με τα όσα γράφει ο π. Ν. Δημαράς, έστω και αν παραπέμπει σε βιβλία, που έγραψαν άνθρωποι, που σέβονται τη μνήμη του, και τα οποία εγώ δεν μου δόθηκε η ευκαιρία ακόμα να διαβάσω. Εγώ τουλάχιστον ποτέ δεν διαπίστωσα τίποτα από τα όσα αναφέρει ο κατά τα άλλα εκλεκτός κληρικός π. Ν. Δημαράς, που ανήκει στον παλαιοημερολογίτικο χώρο. Απεναντίας, πιστεύω ότι ο γέροντας είχε φόβο Θεού και αγάπη σε όποιον τον πλησίαζε, τον οποίον ωφελούσε τα μέγιστα. Εμένα τουλάχιστον με ωφέλησε. Και δεν νομίζω, ότι ένας άνθρωπος, που ελαύνεται από τον διάβολο, θα βοηθούσε όσους τον πλησίαζαν να μετανοήσουν. Εξάλλου, δείγμα της προσωπικότητάς του είναι η πνευματική διαθήκη του, την οποία είχες την καλωσύνη να παραθέσεις στη δημοσίευσή σου.
Τα υπόλοιπα θα τα πούμε πολύ σύντομα, όταν θα αναφερθούμε στις αγιοποιήσεις των συγχρόνων γεροντάδων, που επιχειρούν ορισμένοι αδελφοί.

O Συναξαριστής της ημέρας.

Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2017

Ανακομιδή λειψάνων Ιγνατίου του Θεοφόρου.


Ὁ Ἅγιος Ἱερομάρτυς Ἰγνάτιος († 20 Δεκεμβρίου) ἦταν διάδοχος τῶν Ἀποστόλων καὶ χρημάτισε δεύτερος Ἐπίσκοπος Ἀντιοχείας. Ὑπῆρξε, μαζὶ μὲ τὸν Ἐπίσκοπο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Σμύρνης Πολύκαρπο, μαθητὴς τοῦ Εὐαγγελιστοῦ Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου. Μαρτύρησε ἐπὶ αὐτοκράτορα Τραϊανοῦ (98 – 117 μ.Χ.) στὴ Ρώμη, κατασπαραχθεὶς ἀπὸ τὰ θηρία. 
Μετὰ τὸ φρικτὸ μαρτύριο τοῦ Ἁγίου, κάποιοι Χριστιανοὶ μάζεψαν ἀπὸ τὸν ἱππόδρομο τὰ ἐναπομείναντα ἅγια λείψανά του καὶ τὰ μετέφεραν στὴν Ἀντιόχεια.
Ἡ Σύναξη αὐτοῦ ἐτελεῖτο στὴν Μεγάλη Ἐκκλησία.

Η αγάπη της Εκκλησίας και η αγάπη των Οικουμενιστών.

Η υμνηθείσα υπό της Εκκλησίας αγάπη και ταμιευομένη εν αυτή, είναι πολύ διάφορος εκείνης την οποίαν αντιλαμβάνονται οι Οικουμενιστές. Εκείνη είναι καρπός του Αγίου Πνεύματος, αγία, καθαρά, υγιής, θεοφιλής, ειρηνική, αναμάρτητος, θεόπτις, θύρα μυστηρίων, μεστή ελέους, αληθώς φιλάνθρωπος, προσευχομένη, θείως αγαπώσα, αθάνατος, αιωνία, φωτεινή, άφοβος, τολμώσα, θυσιαζομένη…                                                                                                                                                                                          Η αγάπη των Οικουμενιστών είναι ανθρωπίνη, συναισθηματική, νοσηρά, ψευδής, καρπός της πεπτωκυίας φύσεως, άπελπις, αφιλόθεος, κατά βάθος αφιλάνθρωπος, πεπλανημένη και πλανώσα, «έχουσα την μόρφωσιν της ευσεβείας, την δε δύναμιν αυτής ηρνημένη», μη πιστεύουσα αληθώς εις Θεόν, εχθρά τω Θεώ, γέννημα αμαρτωλού βίου, έμφοβος, δειλή, μη εμπρέπουσα χριστιανοίς, αφιλόκαλος, αντιευαγγελική, εμπαθής, του διαβόλου έγγονος. Αυτήν την «αγάπην» κατεδίκασεν ο Χριστός, οι Προφήται, οι Απόστολοι, οι Πατέρες της Εκκλησίας. Ο Ιησούς έφερε στους ανθρώπους ουρανίαν αγάπην, η οποία λυτρώνει, σώζει την ψυχήν, θεώνει τον άνθρωπον. Οι Οικουμενιστές  προσφέρουν άλλην αγάπην, γηίνην, σαρκικήν, αγάπην των ανθρωπίνων μέτρων. Και επ’  αυτής της αγάπης θέλουν να οικοδομήσουν την ενότητα των «Εκκλησιών». Και καθ’  ον χρόνον γίνεται αυτή η νόθος ενοποίησις, έχει ήδη καταστραφή το υγιές θεμέλιον της ενότητος!...                                                                                                                                                                                                               

Ολίγοι μόνον, φανεροί και αφανείς, συντηρούν  εις τα βάθη των τον θησαυρόν της Ορθοδοξίας. Και των ολίγων αυτών οι φωνές, αν και θα νομισθή ότι θα σβήσουν προ της θαλάσσης των Οικουμενιστών, εν τούτοις θα ακούωνται ομολογούντες την «μη έχουσα σπίλον ή ρυτίδα» Ορθοδοξίαν μας. Το δε εν είδει πυρίνων γλωσσών κατελθόν Άγιον Πνεύμα θα καλή τους λαούς εις ενότητα δια της Εκκλησίας, και εν τη Εκκλησία. Ιδού τι επακριβώς σημαίνει η φωνή του αγίου Πνεύματος: «Εις ενότητα πάντας εκάλεσε»…

O έχων κατά την γνώμη του το αλάθητο και την πρωτοκαθεδρία.... – Toυ Αλέξανδρου

Μία λεπτομέρεια από τα πρόσφατα παπικά Χριστούγεννα που παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον δεδομένης της εσχατολογίας των παπικών, οι οποίοι αναμένουν μία Βασιλεία και έναν Βασιλέα του Ελέους πριν την Τελική Κρίση του Κυρίου. 
Παρατηρήστε στις παρακάτω φωτογραφίες το Είδωλο που υποτίθεται ότι αναπαριστά το μωρό Ιησού των παπικών. Παρατηρήστε ότι είναι τοποθετημένο ακριβώς μπροστά από τον Θρόνο του Ελέους και όχι σε κάποια φάτνη. Ο Θρόνος δε που έφτιαξαν αποτελεί κατ εμέ την Θέση του Ελέους (Ιλαστήριον) γιατί όπως θα παρατηρήσετε ομοιάζει αρκετά με την περιγραφή της Θέσης Ελέους (Ιλαστήριον)δηλαδή με το κάλυμμα που βρίσκεται πάνω ακριβώς από την Κιβωτό της Διαθήκης!

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/12/24/21/2F99DB7B00000578-0-image-a-45_1450992324002.jpg
http://media.themalaymailonline.com/uploads/articles/2016-12/reuters_20161225_christmas_15.JPG

Τέλος παρατηρήστε ότι προς το παρών και μέχρι να έρθει ο Βασιλέας του Ελέους, στο Θρόνο του κάθεται(...μα ποιος άλλος?) ο πάπας Φραγκίσκος (ο έχων κατά την γνώμη του το αλάθητο και την πρωτοκαθεδρία....). Η εικόνα είναι βλάσφημη με βάση πάντα και την Έξοδο(25, 16-21):

http://biblelight.net/Francis-Jan25-2014sm.jpg