Προς νέαν εκκλησίαν. ΝΕΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ = ΟΥΝΙΑ του αειμνήστου Στεργίου Σάκκου Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Στις μέρες μας, που τόσος λόγος γίνεται για την περίφημη «νέα τάξη πραγμάτων» και την  πολυθρύλητη «νέα εποχή», προγραμματίζεται και ποικιλοτρόπως επιδιώκεται η επικράτηση μιάς «νέας εκκλησίας». Ονομάζω έτσι το μοντέλο προς το οποίο προσανατολίζονται οι οικουμενιστικές προσπάθειες.                                                           
Με έμφαση τονίζουν οι οικουμενιστές τα καλά και συμφέροντα που επαγγέλλεται το εν λόγω μοντέλο. Και πολλά από τα επιχειρήματά τους παρουσιάζονται εύλογα, εντυπωσιακά και δελεαστικά. Κατ΄ αρχήν, το επιταχυνόμενο άνοιγμα της κοινωνίας, η αναπόφευκτη και εν πολλοίς ευεργετική προσέγγιση λαών, πολιτισμών και ιδεών, που προωθεί η αμφιλεγόμενη αλλά σταθερά κυριαρχούσα παγκοσμιοποίηση, το αίσθημα ανασφάλειας, που υποθάλπει η προηγμένη τεχνολογία και τεχνογνωσία μας, καλλιεργούν ένα φρόνημα ανεπάρκειας.

O Συναξαριστής της ημέρας.

Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2016

Γρηγορίου ιερομάρτυρος φωτιστού Αρμενίας.

Ἔζησε καὶ μαρτύρησε ἐπὶ αὐτοκρατορίας Διοκλητιανοῦ.
Ἦταν γιὸς τοῦ Ἀνάκ,  ὁποῖος ἦταν συγγενὴς τοῦ βασιλιὰ τῆςἈρμενίας Κουσαρῶ. Ὁ πατέρας τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου ἦταν ἕνας ἀπὸ τοὺς ὑπεύθυνους γιὰ τὴ δολοφονία τοῦ βασιλιὰ τῆς Ἀρμενίας. Οἱ Ἀρμένιοι γιὰ νὰ ἐκδικηθοῦν σκότωσαν τὸν Ἀνὰκ καὶ τὴν οἰκογένειά του, ἐκτὸς ἀπὸ τὸν Γρηγόριο καὶ ἕναν ἀδελφό του. Μετὰ ἀπὸ χρόνια ὁ γιὸς τοῦ Κουσαρῶ, ὁ Τηριδάτης, συνέλαβε τὸν Γρηγόριο ἐπειδὴ ἦταν χριστιανὸς καὶ τὸν βασάνισε σκληρά. Ὅταν δὲ ἔμαθε ὅτι πρόκειται γιὰ τὸ γιὸ τοῦ Ἀνάκ, ὁ ὁποῖος εὐθυνόταν γιὰ τὴ δολοφονία τοῦ πατέρα του, διέταξε νὰ τὸν ρίξουν σὲ λάκκο μὲ φίδια καὶ ἄλλα ἑρπετά. Ὁ Γρηγόριος ὄχι μόνο δὲν ἔπαθε τίποτα ἀλλὰ ἐπέζησε γιὰ 15 χρόνια τρεφόμενος μὲ τὸ ψωμὶ ποὺ τοῦ πήγαινε κρυφὰ μιὰ χήρα.

Κάποια στιγμὴ ὁ Τηριδάτης παραφρόνησε. Ἡ ἀδελφή τοῦ βασιλιὰ ἄκουσε μία μέρα φωνή, ἡ ὁποία τῆς ἔλεγε πὼς ἂν ἤθελε νὰ θεραπευτεῖ ὁ ἀδελφός της θὰ ἔπρεπε νὰ ἐλευθερώσουν τὸν Γρηγόριο. Πράγματι ὅταν βγῆκε ἀπὸ τὸν λάκκο ὁ Ἅγιος θεράπευσε τὸν βασιλιά.
Ἐξεδήμησε εἰς Κύριον ἐν εἰρήνῃ.

Ταλαίπωρη Ορθοδοξία! Σε σέρνουν και σε άγουν ως αρνίον επί σφαγήν. Στον πέλεκυ της αιρέσεως! Ζει, όμως, Κύριος….!

Ο "Πατριάρχης" Γεωργίας Ηλίας με τον  "ἁγιώτατο" καί πεφιληµένο ἀδελφό του Φραγκίσκο...

23

Το να μην αντιμετωπίζουμε την αίρεση είναι εσφαλμένο όχι μόνο θεολογικά αλλά και λογικά π. Αυγουστίνε!


Πηγή: την έλαβα από τον αδελφό μας Ιουστίνο, τον οποίο και ευχαριστώ!

Γράφει: Ο Ηγούμενος της Ι. Μ. Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα Παΐσιος Παπαδόπουλος Ο άγιος Ιωάννης Ο Δαμασκηνός στο δογματικό...

Δημοσίευση
26 Σεπτεμβρίου 2016, 9:53 μμ
Γράφει: Ο Ηγούμενος της Ι. Μ. Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα Παΐσιος Παπαδόπουλος
Ο άγιος Ιωάννης Ο Δαμασκηνός στο δογματικό του έργο: «κδοσις κριβς τς ρθοδόξου πίστεως» και συγκεκριμένα στο 5ο κεφάλαιο που επιγράφεται «πόδειξις, τι ες στι θες κα ο πολλοί» παρέχει την δυνατότητα στον εργάτη του Ευαγγελίου να χρησιμοποιεί εκτός των θεολογικών επιχειρημάτων -χωρίων κυρίως από την Αγία Γραφή- και λογικά επιχειρήματα, όταν ο συνομιλητής του δεν πείθεται από τον Βιβλικό-εκκλησιαστικό λόγο· «τος δ τ θεί Γραφ μ πειθομένοις οτω διαλεξόμεθα…». Εξήγησα πολλές φορές θεολογικά γιατί δεν κάνουμε σχίσμα όσοι διακόπτουμε κοινωνία, δια του επισκόπου μας, με τον οικουμενικό Πατριάρχη, σαφώς και με όσους συμφωνούν με τα οικουμενιστικά του δρώμενα μεταξύ αυτών και την εν Κολυμπαρί γενομένη ψευδό-σύνοδο. Όταν δεν υπάρχει σοβαρός θεολογικός αντίλογος προσπαθούν ορισμένοι να μας φορέσουν την πινακίδα του σχισματικού· θα τους απαντήσουμε όμως, ότι εφ’ όσον εν συνειδήσει αποδέχονται όσα αποφάσισε η Σύνοδος της Κρήτης -σημειωτέον ότι οι αποφάσεις είναι δεσμευτικές για τις Εκκλησίες που υπέγραψαν- δεν είναι αιρετικοί μόνο, διότι αποδέχονται τα τεκταινόμενα παρά αυτής άνευ διαμαρτυρίας και μένουν σε κοινωνία με αυτούς που εξόκειλαν από την παραδοθείσα Πίστη, αλλά επιβαρύνουν την θέση τους έτι μάλλον, διότι ενώ τους δίδονται εξηγήσεις εκ της Γραφής και των Αγίων Πατέρων διαστρέφουν την αλήθεια καθιστάμενοι ούτως ενσυνειδήτως κακόδοξοι!

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ -- του Οσίου Φιλόθεου του Σιναϊτη

«Πρώτον είναι η προσβολὴ του πονηρού λογισμού, έπειτα ο συνδυασμός, έπειτα η συγκατάθεση, έπειτα η αιχμαλωσία, κατόπιν το πάθος, που γίνεται μόνιμον με την συνήθεια και την συνέχιση. Αυτή είναι η ήττα μας στον εναντίον μας πόλεμον. Έτσι διδάσκεται και από τους Αγίους Πατέρες. Και προσβολή είναι, όπως λένε, απλός λογισμός ή η εικόνα κάποιου καινούργιου τυχόν πράγματος, που γεννήθηκε στην καρδιά και εμφανίζεται στον νου. Συνδυασμός είναι το να συνομιλήση κανείς με αυτό, που φάνηκε, με πάθος ή χωρίς πάθος. Συγκατάθεση είναι η ενήδονη συγκατάνευση της ψυχής προς αυτό. Αιχμαλωσία είναι η βίαιη και αθέλητη απαγωγή της καρδιάς ή η επίμονη συναναστροφή με αυτό, που τυχόν φάνηκε, πράγμα, που αφανίζει την άριστη κατάστασή μας. Πάθος κυρίως λένε εκείνο, που φωλιάζει πολύν καιρόν μέσα στην ψυχή εμπαθώς. Από όλα αυτά, το πρώτον είναι αναμάρτητον, το δεύτερον, όχι πάντοτε, το τρίτον, ανάλογα με την κατάσταση του αγωνιζομένου. Η πάλη τέλος προξενεί ή τα στεφάνια ή τις τιμωρίες». 

ΕΝA ΛΥΠΗΡΟΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΝ -- Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Διονυσίου Τάτση

…Ὑπάρχουν  Μητροπολίτες,  πού  ἐλέγχουν  καί οἰκειοποιοῦνται  τά  ἔσοδα  τῶν μοναστηριῶν–προσκυνημάτων  μέ τρόπο δυναμικό  καί  σκληρό. Στέλνουν  δύο τρεῖς ἔμπιστους κληρικούς ἤ λαϊκούς, οἱ  ὁποῖοι  παίρνουν  τούς κλειδωμένους κουμπαράδες   μέ  τό  περιεχόμενο  καί  στίς θέσεις τους ἀφήνουν  τούς ἄδειους.  Καί  σέ τακτά χρονικά  διαστήματα ἐπαναλαμβάνουν  τή  διαδικασία αὐτή.  Στούς τυχόν μονάζοντες ἀφήνουν ἕνα μικρό ποσό γιά νά ζήσουν. Τά πολλά χρήματα εἶναι στήν ἀπόλυτη δικαιοδοσία τοῦ Μητροπολίτη. Ὁ  Θεός καί ἡ ψυχή του! 

Ο γέρων π. Σάββας Λαυριώτης καταγράφει τίς ὁλοφάνερες διολισθήσεις τοῦ Πατριάρχη πρός τήν αἵρεση.

"Στήν 6ην Παγκόσμια Συνάντηση «Θρησκείας καί Εἰρήνης» στίς 4-1-1994 ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος δήλωσε: Ἐμεῖς οἱ θρησκευτικοί ἡγέτες πρέπει νά φέρουνε στό προσκήνιο τίς πνευματικές ἀρχές τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τῆς ἀδελφοσύνης καί τῆς εἰρήνης. Ἀλλά γιά νά τό πετύχουμε αὐτό πρέπει νά εἴμαστε ἑνωμένοι στό πνεῦμα τοῦ ἑνός Θεοῦ, ΡΚαθολικοί, καί Ὀρθόδοξοι, Προτεστάνται καί Ἑβραῖοι, Μουσουλμάνοι, Ἰνδοί, Βουδισταί…." Ποῖον Θεό ἐννοεῖ; Τό διευκρινίζει: " Αὐτόν πού ταιριάζει στόν καθένα"!!! («ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ» ἀρ. 494, σελ. 23 Γενεύη 1994, καί Ὀρθόδοξος Τύπος 11-9-2009)... ὁ ἴδιος εἶχε δηλώσει (ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ, ἀρ. 523. σελ. 12, Γενεύη 1995) ὅτι "Ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι ὁδοί σωτηρίας"....

Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ -- Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν -- συγχαίρομεν τον Σεβ. Μητρ. Τριπόλεως κ. Αλέξανδρον

 Ἐν Πειραιεῖ τῇ 29 Σεπτεμβρίου 2016

 Η ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ κ.κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ


            Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαντινείας καί Κυνουρίας κ.κ. Ἀλέξανδρος, εἶναι ἕνας πεφωτισμένος, ἐξαίρετος Ἱεράρχης τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας πού κοσμεῖ τήν Σεπτή Ἱεραρχία Της, καί τό ἀδαμάντινο ἦθος τοῦ ὁποίου ἀλλά καί τό πολυσήμαντο ποιμαντικόν του ἔργον ἐμπνέουν καί ὁδηγοῦν ἐπί δεκαετίας τόν λαόν τοῦ Θεοῦ. Διαποιμαίνει μίαν ἱστορική Μητρόπολι μετά πολλῆς σοφίας, διακρίσεως καί θυσιαστικῆς ἀγάπης, γεγονός πού πανθομολογεῖται ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ.