Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "«Ὁ Οἰκουμ. Πατριάρχης εἰσῆλθε γυμνόπους εἰς τὸ τέμ...":

+I.Γ.Ζ.

Δεν υπάρχει τίποτα κρυφό σε πληροφορώ, αλλά και δεν το διαφημίζουν.
Οι λόγοι προφανείς ( πες το διάκριση, πέστο δειλία, πέστο να μην χάσουμε τους πελάτες... )

Έτσι λοιπόν όποιος είναι ενημερωμένος - κατηχημένος, την άλλη μέρα έχει βάπτισμα.

Νομίζεις πως βάπτισα κάποιον χωρίς ευλογία Αρχιεπισκόπου;;;
Το ίδιο ισχύει και για τους κληρικούς που έκαναν το ίδιο.
Λες να είμαστε τόσο ηλίθιοι;;;
Λες να είμαι τόσο ηλίθιος ώστε να πάρω τέτοια ευθύνη στον σβέρκο μου;;;;;;;;

Έτσι κι αλλιώς απαγορεύεται να βαπτίσεις κρυφά απο τον επίσκοπο, πολλώ δε μάλλον αυτές οι περιπτώσεις

(κάποιοι κληρικοί απο αυτούς που ξέρεις, δεν μπόρεσαν να δεχθούν ότι ο χθεσινός τους απέδειξε ότι έχουν λάθος... κράτα το αυτό δεν το γράφω τυχαία)

Ο εκπρόσωπος τύπου των ΓΟΧ είναι ο αρχιγραμματέας Φώτιος και Η ερώτηση είναι ξεκάθαρη.
Αυτός που έχει ποδόλουτρο απο το Νεο και βαπτίσθηκε στους ΓΟΧ, βλασφήμησε το άγιο Πνεύμα;

Ενημερωτικά:
Ο Φώτιος έχει βαπτίσει αρκετούς κυρίως Σλάβους
Ο π. Ν. Δημαράς βαπτίζει κανονικά - πάρτον τηλέφωνο ή στείλε e-
mail
Όσο για τον Αρχιεπίσκοπο, μπορείς να του κάνεις την ίδια ερώτηση εάν σε βγάλει ο δρόμος σε καμιά πανήγυρη.
Και άλλοι επίσκοποι βαπτίζουν κανονικά όσους έχουν ποδόλουτρο.
Ακόμα και οι κυπριανίτες εαν τους πεις το παιδί μου έχει ποδόλουτρο από το Νέο, θα κάνουν τις τρεις καταδύσεις. Για ρώτησε τον λογιότατο π. Αθανάσιο στην Ελευσίνα.
Εσείς όμως από που να γνωρίζετε αυτά τα πράγματα;;;
Ακόμα και ο τάδε επίσκοπος ( δεν γραφω το όνομά του ) έχει βαπτίσει αρκετούς που ακριβώς δεν το διαφημίζει για τους παραπάνω λόγους που έγραψα. θα προσπαθήσει να το αποφύγει αλλά αν ο υποψήφιος είναι γνώστης του θέματος, τότε σε βαπτίζει. ( Δεν γραφω στο πόδι, ξέρω πρόσωπα και πραγματα - καλύτερα δεν γίνεται)

Ελπίζω να μπήκες στο νόημα.

Δια ταύτα η Εκκλησία πάντα είχε αυτά τα προβλήματα. Ο Άγιος Νικόδημος γράφει: το πρόβλημα δεν είναι οι Λατίνοι αλλά οι Λατινόφρονες.

Ο Μ. Βασίλειος πριν 1600 χρόνια το ίδιο πρόβλημα είχε -1ος κανόνας και μετά έγραψε τον 47ο.
Ο Άγιος Κυπριανός πριν 1700 χρόνια το ίδιο πρόβλημα είχε.
Η Πανορθόδοξη του 1756 γι' αυτό τον λόγο έγινε,
επειδή οι μισοί δεχόντουσαν το παπικό ράντισμα, ενώ οι άλλοι μισοί τους βάπτιζαν.
Οι ίδιοι άνθρωποι χθες σήμερα και άχρι συντελείας του αιώνα.

Θα ανεβάσω στο Μαρτυρική Εκκλησία ( 
https://pmgrigorios.wordpress.com/ ) τα κυριότερα από την εισήγηση που έγραψα στην Σύνοδο, και δικαιώθηκα. Διάβασέ τα και θα δεις ποια είναι η εμπειρία της Εκκλησίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου