Το μεγάλο πρόβλημα της " Πανορθοδόξου
" δεν είναι τόσο αν είναι ή όχι πτωχή στο θεματολόγιό της ή
αντιπροσωπευτική ή όχι στη σύνθεσή της, υπάρχουν και αυτά τα προβλήματα αλλά
είναι δευτερεύοντα σε σχέση με το πρώτο το βασικό που είναι δογματικής φύσεως.
Η παραδοχή επίσημα αναγνώρισης και άλλων Χριστιανικών Εκκλησιών πλην μόνο της
Ορθόδοξης είναι δογματική εκτροπή και καθιστά άμεσα την Σύνοδο αυτή Ληστρική
εάν αποτολμήσει τέτοια κακόδοξη παραδοχή. Γι αυτό το θέμα όμως ενώ στο πρόσφατο
παρελθόν γινόταν σημαντικός λόγος, τώρα οι ίδιοι που το έθεταν δεν ομιλούν,
ίσως γιατί καταλαβαίνουν ότι τελικά αυτό θα γίνει και δεν μπορούν να το
αποτρέψουν. Η αναγνώριση αυτή και άλλων Χριστιανικών Εκκλησιών δικαιώνει την
Εγκύκλιο του 1920 το Ευαγγέλιο δηλαδή των εξ Ορθοδόξων Οικουμενιστών. Αδελφοί
και Πατέρες εάν έχετε να πείτε κάτι ενάντια στην Μεγάλη αυτή Σύνοδο πείτε το
ευθέως προσβάλετε το κεφάλι, το Δογματικό θέμα και όχι τα πόδια, ατέλειες της
Συνόδου κ.λ.π. Τα θέματα αυτά αντιμετωπίζονται μόνο με θάρρος όχι μόνο με
πλάγια κτυπηματάκια που δεν θα φέρουν τελικά κανένα αποτέλεσμα.
***
Ο telemaxos doumanis άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ άφησε ένα σχόλιο για
την ανάρτη...":
Πολύ σωστά το θέτει το ζήτημα ο σχολιαστής! Εάν η λεγόμενη πανορθόδοξος σύνοδος ήταν όντως ΟΡΘΟΔΟΞΗ θα έβαζε πρώτα πρώτα τα θέματα της πίστεως, και δευτερευόντως τα διοικητικά και τα άλλα διαδικαστικά της λεγόμενης ανατολικής ορθοδόξου Εκκλησίας! Πρώτο θέμα έπρεπε να είναι : η σατανική εγκύκλιος του 1920 που έγινε η αρχή της διασπάσεως της ορθοδόξου Εκκλησίας , με την εισαγωγή και όχι μόνο του αναθεματισμένου νέου ημερολογίου! 2ον θέμα θα έπρεπε να είναι η αλλαγή του ημερολογίου και πως αυτή επηρέασε την σχέση της Εκκλησίας με την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! 3ον θέμα η αντιμετώπιση των αιρετικών –παπικών, προτεσταντών – και των άλλων θρησκειών! Τελευταίο δε η επιστροφή όλων των πατριαρχείων και αυτοκέφαλων εκκλησιών στην προ του 1924 κατάσταση, ώστε να ομονοήσουν όλοι οι φερόμενοι ως ορθόδοξοι Χριστιανοί, και τότε να μπορέσουν, να καταδικάσουν την παναίρεση του οικουμενισμού και των αμετανόητων οικουμενιστών, να έρθει η ειρήνευση στους λεγόμενους ορθοδόξους , ώστε να μπορέσουν όλοι μαζί να ξανά ευαγγελίσουν τα εκπεσόντα από την ορθή πίστη έθνη και να γίνει όλος ο «χριστιανικός κόσμος» μια ποίμνη με ένα Ποιμένα ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!!
Πολύ σωστά το θέτει το ζήτημα ο σχολιαστής! Εάν η λεγόμενη πανορθόδοξος σύνοδος ήταν όντως ΟΡΘΟΔΟΞΗ θα έβαζε πρώτα πρώτα τα θέματα της πίστεως, και δευτερευόντως τα διοικητικά και τα άλλα διαδικαστικά της λεγόμενης ανατολικής ορθοδόξου Εκκλησίας! Πρώτο θέμα έπρεπε να είναι : η σατανική εγκύκλιος του 1920 που έγινε η αρχή της διασπάσεως της ορθοδόξου Εκκλησίας , με την εισαγωγή και όχι μόνο του αναθεματισμένου νέου ημερολογίου! 2ον θέμα θα έπρεπε να είναι η αλλαγή του ημερολογίου και πως αυτή επηρέασε την σχέση της Εκκλησίας με την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! 3ον θέμα η αντιμετώπιση των αιρετικών –παπικών, προτεσταντών – και των άλλων θρησκειών! Τελευταίο δε η επιστροφή όλων των πατριαρχείων και αυτοκέφαλων εκκλησιών στην προ του 1924 κατάσταση, ώστε να ομονοήσουν όλοι οι φερόμενοι ως ορθόδοξοι Χριστιανοί, και τότε να μπορέσουν, να καταδικάσουν την παναίρεση του οικουμενισμού και των αμετανόητων οικουμενιστών, να έρθει η ειρήνευση στους λεγόμενους ορθοδόξους , ώστε να μπορέσουν όλοι μαζί να ξανά ευαγγελίσουν τα εκπεσόντα από την ορθή πίστη έθνη και να γίνει όλος ο «χριστιανικός κόσμος» μια ποίμνη με ένα Ποιμένα ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!!
πολύ σωστά το θέτει το ζήτημα ο σχολιαστής ! εάν η λεγόμενη πανορθόδοξος σύνοδος ήταν όντως ΟΡΘΟΔΟΞΗ θα έβαζε πρώτα πρώτα τα θέματα της πίστεως ,και δευτερευόντως τα διοικητικά και τα αλλά διαδικαστικά της λεγόμενης ανατολικής ορθοδόξου Εκκλησίας ! και πρώτο θέμα έπρεπε να είναι : η σατανική εγκύκλιος του 1920 που έγινε η αρχή της διασπάσεως της ορθοδόξου Εκκλησίας , με την εισαγωγή και όχι μόνο του αναθεματισμένου νέου ημερολογίου ! 2ον θέμα θα έπρεπε να είναι η αλλαγή του ημερολογίου και πως αυτή επηρέασε την σχέση της Εκκλησίας με την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! 3ΟΝ θέμα η αντιμετώπιση των αιρετικών –παπικών ,προτεσταντών – και των άλλων θρησκειών ! και τελευταίο η επιστροφή όλων των πατριαρχείων και αυτοκέφαλων εκκλησιών στην προ του 1924 κατάσταση ώστε να ομονοήσουν όλοι οι φερόμενοι ως ορθόδοξοι Χριστιανοί , και τότε να μπορέσουν ,να καταδικάσουν την παναίρεση του οικουμενισμού και των αμετανόητων οικουμενιστών ώστε να έρθει η ειρήνευση στους λεγόμενους ορθοδόξους , ώστε να μπορέσουν όλοι μαζί να ξανά ευαγγελίσουν τα εκ πεσόντα από την ορθή πίστη έθνη και να γίνει όλος ο << χριστιανικός κόσμος >> μια ποίμνη με ένα ποιμένα ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΥΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!!
ΑπάντησηΔιαγραφή