Λαμπρό θαύμα της Παναγίας στην Κύπρο!



Η φήμη της πλουσίας Χάριτος και των ιάσεων που επιτελεί η Πανάχραντη Δέσποινα του κόσμου σ’ αυτό το χιλιόχρονο ιστορικό Μοναστήρι της Βαρνάκοβας στην Ρούμελη, έχει φθάσει στα πέρατα της Πατρίδος μας. Σε πολλές πόλεις της Ελλάδος έχει δώσει την Θεομητορική Της Χάρι και βοήθεια. Μερικά από αυτά έγιναν στην Κύπρο μας.
Ευσεβείς Αθηναίοι, με συγγενείς στην Μεγαλόνησο, τους είχαν μιλήσει με ιερό ενθουσιασμό και αγάπη για την θαυματουργική Χάρι της Παναγιάς στην Βαρνάκοβα και τους είχαν δώσει και λαδάκι αγιασμένο από την κανδήλα Της, για ώρα ανάγκης. Και να, που χρειάστηκε.
Νεαρή κυρία, Κύπρια, συγγενής τους, η οποία ζούσε στο νησί, πήγε να γεννήσει το παιδάκι της στο Νοσοκομείο. Δυστυχώς όμως ο τοκετός ήταν εξαιρετικά δύσκολος και προξενήθηκε ακατάσχετη αιμορραγία , την οποία δεν μπόρεσε να αντιμετωπίση ο μαιευτήρας γιατρός και ζήτησε την βοήθεια ομάδος συναδέλφων του . Όλοι οι γιατροί μαζί αγωνίστηκαν για να βοηθήσουν την νεαρή μητέρα , ενώ ο σύζυγος και οι συγγενείς της αγωνιούσαν και ανησυχούσαν για την εξέλιξη.
Οι γιατροί στην προσπάθειά τους να σταματήσουν την αιμορραγία χρησιμοποίησαν αιμοστατικά φάρμακα και το πρώτο κακό φάνηκε να σταματάει. Τότε όμως γεννήθηκε δεύτερο πρόβλημα, ακόμη πιο επικίνδυνο. Προξενήθηκε εμβολή στον εγκέφαλο και στον πνεύμονα!
Η ασθενής έπεσε σε αφασία και οι στιγμές της φαίνονταν πλέον μετρημένες. Ο σύζυγος έκλαιγε και παρακαλούσε τους γιατρούς “να σώσουν τη γυναίκα του για να μεγαλώση το νεογέννητο παιδί τους”, όπως έλεγε. Οι συγγενείς της ήσαν όλοι αναστατωμένοι και θρηνούσαν.
Μια εξαδέλφη της ασθενούς , η οποία ανήκε στο νοσηλευτικό προσωπικό του Μαιευτηρίου ,επήρε αμέσως τους συγγενείς της στην Αθήνα για να τους ενημερώσει σχετικά. Και εκείνοι έδωσαν μια σωτήρια προτροπή:
- Πάρτε λαδάκι της Παναγιάς της Βαρνάκοβας , που σας είχαμε δώσει, και πηγαίνετε να την σταυρώσετε!
Ο λόγος έγινε αμέσως πράξη. Όταν με το αγιασμένο λαδάκι αλείψανε το μέτωπο της ετοιμοθάνατης γυναίκας σταυροειδώς, σε λίγο τρεμόπαιξαν τα βλέφαρά της κι ένα χρώμα ζωής φάνηκε στο χλωμό πρόσωπό της. Μετά από λίγη ώρα ακόμη άνοιξε τα μάτια της και φάνηκε να έχει αίσθηση του περιβάλλοντος. Όσοι ήταν κοντά της, παρακολουθούσαν την εξέλιξη με κομένη αναπνοή και δάκρυα χαράς. Τελικά συνήλθε τελείως και ζήτησε το παιδί της!
Μετά απ’ αυτό η καλυτέρευση υπήρξε ραγδαία. Οι γιατροί βρέθηκαν σε ευχάριστη αμηχανία. Επιστημονικώς δεν εξηγείτο. Πού πήγε η διπλή εμβολή; Πού πήγε η θανάσιμη εξάντληση της αιμορραγίας;
Όσοι πληροφορήθηκαν το μεγάλο αυτό θαύμα και στην Ελλάδα και στην Κύπρο, δόξασαν τον Θεό και την Παναγία Μητέρα Του για την σωτήρια Χάρι Της.

Πηγή: Δημοκρατία

Συγκέντρωση εναντίον ελληνοποιήσεων και τζαμιού στην Αθήνα

O Σύλλογος κατοίκων Βοτανικού-Ρουφ η ”ΑΘΗΝΑ” κάνει συγκέντρωση την Πέμπτη 25 Ιουνίου, στην πλατεία Συντάγματος εναντίον του νομοσχεδίου μαζικής απόδοσης ιθαγένειας στους αλλοδαπούς καθώς και στην επικείμενη ανέγερση ισλαμικού τεμένους στην Αθήνα.
Το κείμενο του καλέσματος εχει ως εξής
Καλούμε όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες στην πλ. Συντάγματος (Κάτω πλευρά, προς ΕΡΜΟΥ) και ώρα 19.00 για να διαδηλώσουμε!
ΟΧΙ στην κατάκτηση της Ελλάδας από την κερκόπορτα της λαθρομετανάστευσης!
ΟΧΙ στο λαθρονομοσχέδιο που χαρίζει μαζικά την ελληνική “ιθαγένεια“ στα παιδιά των αλλοδαπών και ταυτόχρονα νόμιμη μόνιμη παραμονή, με όλα τα δικαιώματα, στους γονείς και στους συγγενείς τους!
ΟΧΙ στην κατάργηση του Συντάγματος και του Έθνους με το πρόσχημα μιας “ευνοϊκής” μεταχείρισης των παιδιών που πηγαίνουν στο σχολείο
ΟΧΙ στην ανέγερση τεμένους στην ΑΘΗΝΑ και οπουδήποτε αλλού
ΟΧΙ στην απόδοση στην μουσουλμανική λατρεία Ιστορικών μνημείων της Οθωμανικής εποχής στην Ελλάδα
Η ΕΛΛΑΔΑ δεν θα γίνει Ισλαμική χώρα με Ελληνική Μειονότητα!
ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ έχει δώσει η ΙΣΤΟΡΙΑ, το Κράτος μπορεί να δώσει μόνο Υπηκοότητα


 Σύλλογος κατοίκων Βοτανικού-Ρουφ η ”ΑΘΗΝΑ” & και άλλοι φορείς-συλλογικότητες αλληλέγγυοι

Πηγή: Δημοκρατία

ΕΟΡΤΟΔΡΟΜΙΟΝ

Ωδή  ε΄.  Ο  Ειρμός.
Ω Τρισμακάριστον ξύλον, εν ω ετάθη Χριστός, ο Βασιλεύς και Κύριος· δι΄ ου πέπτωκεν ο ξύλω απατήσας, τω εν σοι δελεασθείς, Θεώ τω προσπαγέντι σαρκί, τω παρέχοντι, την ειρήνην ταις ψυχαίς ημών.

Ερμηνεία.

Δύο σχήματα ρητορικά μεταχειρίζεται εις τον Ειρμόν τούτον ο ιερός Κοσμάς, επιστροφήν και προσωποποιϊαν· επιστρέφων γαρ τον λόγον προς τον Σταυρόν, συνομιλεί με αυτόν άψυχον όντα και άλογον, ως εάν ήτον έμψυχος και λογικός. Προσαρμόζει γαρ η ρητορική τέχνη, όταν θέλη, ψυχήν εις τα άψυχα και λόγον εις τα άλογα και τοις απροσώποις περιτίθησι πρόσωπον.

O Συναξαριστής της ημέρας.

Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015

Φεβρωνίας οσιομάρτυρος, Λογγίνου μάρτυρος και των 5 αδελφών αυτού, Προκοπίου νεομάρτυρος (1810).

Ἡ Ὁσιομάρτυς Φεβρωνία ἐμόναζε σὲ κάποιο μοναστήρι τῆς πόλεωςΝισίβεως τῆς Μεσοποταμίας μαζὶ μὲ τὴ θεία της Βρυαίνη καὶ τὴνἀδελφὴ Θωμαΐδα, διότι ὅλες οἱ ἄλλες μοναχές, ἀφοῦἐπληροφορήθηκαν ὅτι ἔρχονταν στὴ μονὴ πρὸς σύλληψή τουςστρατιῶτες τοῦ ἡγεμόνος Σελήνου (288 μ.Χ.), κατὰ τοὺς διωγμοὺςτοῦ Διοκλητιανοῦ (284-305 μ.Χ.), ἐζήτησαν σωτηρία διὰ τῆς φυγῆς.Προσελθόντες δὲ οἱ στρατιῶτες τὶς ἀπήγαγαν πρὸς τὸν Σελῆνο, ὁὁποῖος καὶ ἐπέβαλε τὴν Ὁσία Φεβρωνία σὲ φρικόταταβασανιστήρια, ἀφοῦ ἀρνήθηκε νὰ θυσιάσει στὰ εἴδωλα καὶ νὰδεχθεῖ ὡς σύζυγό της τὸν Λυσίμαχο, ἀνεψιὸ τοῦ ἡγεμόνος. Μὲπροσευχὲς καὶ πνευματικὴ ἀνδρεία, ἐπιθυμοῦσα νὰ γίνει «τῆςμελλούσης δόξης κοινωνὸς» ἐδέχθηκε τὸ μαρτυρικὸ δι’ἀποκεφαλισμοῦ τέλος αὐτῆς, τὸ 304 μ.Χ. Ἡ Σύναξις αὐτῆς ἐτελεῖτο στὸ ναὸ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦΒαπτιστοῦ ποὺ εὑρισκόταν στὴν Ὀξεία.

Χρήστος Παππάς : Νοικοκύρης εδώ είναι ο ελληνικός λαός!

Ρατσιστικό ντελίριο από τον Χρ. Παππά που έσκισε το νομοσχέδιο περί ιθαγένειας

«Γράφουμε στα παλαιότερα των υποδημάτων μας το λαθρονόμο σας, τον σκίζουμε», είπε στην αναπληρώτρια υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής Τασία Χριστοδουλοπούλου, τονίζοντας ότι «αυτό το σπίτι έχει πατρίδα, έχει ιδιοκτήτη». «Δεν θα το υποθηκεύσετε με συμφωνία με τους τοκογλύφους. Νοικοκύρης εδώ είναι ο ελληνικός λαός», πρόσθεσε ο βουλευτής της Χ.Α. ενώ απευθυνόμενος προς την υπουργό της είπε: «Κυρία Τασία, πάρτε τους στο σπίτι σας, αν είστε τόσο ψυχοπονιάρα» και έσκισε το νομοσχέδιο. 

Ενδιαφέροντα από τον ακαδημαϊκό και ψυχίατρο της ΝASA ελληνορθόδοξο κ.Γεώργιο Τάουιλ

Ἄς μὴ πτοούμεθα ἀπὸ τὶς ἀνιστόρητες καὶ ἄνανδρες φωνὲς τῶν ὅσων μέσα στὶς φλέβες τους, ἔπαυσε νὰ κοχλάζει τὸ ζωντανὸ καὶ ἁγνὸ αἷμα τῆς Ρωμηοσύνης. Τῶν ὅσων μέσα στὶς ἀρτηρίες τους ἀργοκυλάει τὸ πύον τοῦ δαιμονισμένου ἀθεϊσμοῦ καὶ τοῦ ἐπάρατου διεθνισμοῦ. Ἄς κοάζουν οἱ βάτραχοι τῆς ψευτοκουλτούρας καὶ τοῦ ἀνθελληνισμοῦ. Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς καὶ Πανάχραντος Μητέρα του, Κυρία Θεοτόκοςεὐλόγησαν καὶ συνεχίζουν νὰ εὐλογοῦν τὸ Ἔθνος μας. Αὐτὸ δὲ τὸ Ἔθνος θὰ ζήσει καὶ θὰ συνεχίσει τὴν πορεία του πρὸς πεῖσμα τῶν δαιμόνων καὶ τῶν ὀργάνων τους, ἀλλὰ καὶ πρὸς αἰωνία δόξα ὅσων ἀγωνίζονται γιὰ τὰ ἀθάνατα Ἰδανικὰ τῆς Φυλῆς μας.


Κωνσταντίνος Χολέβας: Ο σκληρός πυρήνας του ΣΥΡΙΖΑ προωθεί τη δημιουργία φανατικής ισλαμικής μειονότητος στην Ελλάδα

Η εθνική ταυτότητα των Ελλήνων βάλλεται με βαρύ πυροβολικό μέσω του σχεδίου νόμου για την απονομή ιθαγένειας κατά τρόπο αθρόο και χωρίς ουσιαστικό δεσμό του αλλοδαπού με το ελληνικό έθνος. Ο σκληρός πυρήνας του ΣΥΡΙΖΑ προωθεί τη δημιουργία φανατικής ισλαμικής μειονότητος στην Ελλάδα, αδιαφορώντας για τη διαπίστωση όλων των Ευρωπαίων ηγετών ότι η πολυπολιτισμικότητα απέτυχε!

Διαφωτιστική περιγραφή των όσων συμβαίνουν μεταξύ των οικουμενιστών, την οποία κάνει ο ηγούμενος του Μεγάλου Μετεώρου π. Αθανάσιος:

Μέσα σε μια αληθινή παραζάλη ενθουσιασμού και αγαπολογίας «άνευ όρων και ορίων» (κατά τον Πατριάρχη Αθηναγόρα) ξεπεράσαμε πραγματικά κάθε όριο και καταστρατηγήσαμε όλους τους  όρους της πίστεως και τους ιερούς Κανόνες. Γίναμε επιλήσμονες της Ορθοδόξου Παραδόσεώς μας, της ιεράς Παρακαταθήκης των Αγίων Πατέρων μας τους οποίους πολύ εύκολα αντιπαρήλθαμε ως ξεπερασμένους θεωρώντας εαυτούς ισότιμους και ισοστασίους τους, ακόμη και ικανότερους στην εκφορά ενός σύγχρονου θεολογικού λόγου, που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καιρών μας, καθώς και στις απαιτήσεις της πολυπόθητης «ενώσεως». Καινοφανείς θεολογικές απόψεις, αποκλίνουσες δογματικές θέσεις, ανεπίτρεπτες υποχωρήσεις και συμβιβασμοί σε θέματα πίστεως, αποδοχή θεολογούμενων θεμάτων χωρίς καμμία συζήτηση, ανοχή και νομιμοποίηση σε απαράδεκτα εκκλησιολογικά και ηθικά ολισθήματα αποτελούν πλέον ζητήματα ρουτίνας για τους ορθοδόξους που μετέχουν στους διαλόγους. Η αύξηση της συχνότητας, η επιτάχυνση στον ρυθμό, το απροκάλυπτο των ενεργειών, η επικοινωνιακή τακτική, η μεθοδευμένη επισημότητα, η φαντασμαγορία του σκηνικού προδίδουν την σπουδή για την επιβολή τετελεσμένων στο ζήτημα της λεγόμενης «ενώσεως». Τετελεσμένα που, χωρίς καμμία λογική εξήγηση, χωρίς θεολογικό υπόβαθρο, χωρίς συνοδική συγκατάθεση, χωρίς την αποδοχή από το πλήρωμα της Εκκλησίας, ανατρέπουν σε μια στιγμή την αλήθεια και την ακρίβεια της πίστεώς μας που είναι θεμελιωμένες στην δισχιλιετή Παράδοση της αγίας μας Ορθοδοξίας. 

(Περ. «Εν συνειδήσει», Ιούνιος 2009, σελ. 8).

Mε ταπείνωσιν και αισιοδοξίαν --- του αειμνήστου Στεργίου Σάκκου Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Ανοιξιάτικος, δροσερός και ευχάριστος ο μήνας που διανύουμε, ευχόμαστε να ΄χει πλούσια τη χάρη και την ευλογία της Αναστάσεως, τη δροσιά του Αγίου Πνεύματος. Μας υποδέχεται στο κατώφλι του μία αγία- σύμβολο της νεκραναστάσεως, που φέρνει η μετάνοια, η οσία Μαρία η Αιγυπτία (1/4), ενώ την τελευταία μέρα του σφραγίζει η μνήμη της «καλής απιστίας» του Θωμά (30/4), αξιόπιστου μάρτυρα και πειστικού κήρυκα της Αναστάσεως. Αλλά ανεξάρτητα από τις καθημερινές μνήμες των αγίων, όλος ο Απρίλιος αποπνέει το σταυροαναστάσιμο μήνυμα. Αγκαλιάζει τον πόνο και τη χαρά, καθώς κλείνει μέσα του το δράμα του θείου Πάθους και το θρίαμβο της Ανάστασης, το πένθος της Μεγάλης Εβδομάδας και την ευφροσύνη της Διακαινησίμου. Αυτή η εναλλαγή λύπης και χαράς, το συνταίριασμα πόνου και αναψυχής, συντριβής και θριάμβου, ταπεινώσεως και δόξας, είναι και της ζωής μας το καταστάλαγμα. Κι είναι στ΄ αλήθεια θαυμαστό πως η ορθόδοξη πίστη μας συμβιβάζει και εξομαλύνει την αέναη αυτή αντίθεση και τη μετατρέπει από τυραννία σε ευλογία. Η πίστη μας μετουσιώνει τον πόνο σε χαρά, την καταφρόνια σε δόξα, το θάνατο σε ζωή.

ΕΟΡΤΟΔΡΟΜΙΟΝ

Τροπάριον.

 Σε το αοίδιμον ξύλον, εν ω ετάθη Χριστός, η την Εδέμ φυλάττουσα, στρεφομένη ρομφαία, Σταυρέ, ηδέσθη· το φρικτόν δε Χερουβίμ, είξε τω σοι παγέντι Χριστώ, τω παρέχοντι την ειρήνην ταις ψυχαίς ημών.

 Ερμηνεία.

 Γέγραπται εν τω Γ΄ Κεφάλαιον της Γενέσεως, ότι αφ΄ ου ο Θεός εδίωξε τον Αδάμ από τον Παράδεισον, έταξε τα Χερουβίμ και την φλογίνην Ρομφαίαν την στρεφομένην, φυλάσσειν την οδόν του ξύλου της ζωής (Στιχ. 25). Ταύτα δε τα λόγια δανεισθείς ο ιερός Κοσμάς, υπόθεσιν ποιείται του παρόντος Τροπαρίου.

O Συναξαριστής της ημέρας.

Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2015

Γενέθλιον του Τιμίου Προδρόμου και Βαπτιστού Ιωάννου και η Σύναξις των δικαίων γονέων αυτού Ζαχαρίου και Ελισάβετ, Παναγιώτου νεομάρτυρος.

Ἡ Ἐκκλησία, τρία μόνο Γενέθλια τιμᾶ καὶ ἑορτάζει: α. τοῦ Δεσπότου καὶ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, β. τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, καὶ γ. τοῦ Τιμίου Προδρόμου.
Τὰ γεγονότα  τῆς γεννήσεως τοῦ Τιμίου Προδρόμου ἀναφέρει ὁ Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς στὸ α’ κεφάλαιο τοῦ Εὐαγγελίου του.