ΕΟΡΤΟΔΡΟΜΙΟΝ

Ωδή ζ΄.  Ο Ειρμός.

Τω Παντάνακτος, εξεφαύλισαν πόθω, Άπλητα θυμαίνοντος, ηγκιστρωμένοι, Παίδες Τυράννου, δύσθεον γλωσσαλγίαν· Οις είκαθε πυρ, άσπετον τω Δεσπότη, Λέγουσιν· εις αιώνας, ευλογητός ει.

Ερμηνεία.


Τους μεν μικροψύχους και ανάνδρους ανθρώπους, όταν προβάλη εις αυτούς κανένας φόβος, ευθύς τους νικά, και γίνεται ανώτερος του θείου πόθου, ο οποίος εσπάρη εις την καρδίαν των· εις δε τους ανδρείους και μεγαλοψύχους δεν ακολουθεί ούτως, αλλ΄ αντιστρόφως ο θείος πόθος με όλον πήχην βασιλικόν, κατά την κοινήν παροιμίαν, υπερνικά τον φόβον.

O Συναξαριστής της ημέρας.

Σάββατο, 4 Απριλίου 2015

ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ. Γεωργίου του οσίου του εν Μαλεώ, Πλάτωνος ηγουμένου μονής Στουδίου, Ζωσιμά οσίου, Θεωνά αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, Θεοδούλου και Αγαθόπαιδος μαρτύρων Θεσσαλονικέων, Νικήτα ιερομάρτυρος του νέου εν Σέρραις (1807).

Αυτό το Σάββατο τιμάμε την υπό του Χριστού Ανάσταση του φίλου Του Λαζάρου.
Αναγράφει το «Ωρολόγιο»: «Ο Λάζαρος ήταν φίλος του Χριστού και οι αδελφές του Μάρθα και Μαρία που τον φιλοξένησαν πολλές φορές (Λουκ. ι΄, 38-40, Ιωαν. ιβ΄, 1-3) στη Βηθανία κοντά στα Ιεροσόλυμα περίπου δύο μίλια. Λίγες μέρες προ του πάθους του Κυρίου ασθένησε ο Λάζαρος και οι αδελφές του ενημέρωσαν σχετικά τον Ιησού που τότε ήταν στη Γαλιλαία να τον επισκεφθεί.

Αυτό το κείμενο από τον αδελφό μας Παναγιώτη : Ο Οικουμενισμός μέσα από της προφητείες της Ορθοδοξίας και η αναγκαιότητα της αποτειχίσεως.

Ο Οικουμενισμός δικαίως έχει χαρακτηριστεί ως η Παναίρεση της εποχής μας (Ιουστίνος Πόποβιτς), καθώς και αίρεσης των εσχάτων ημερών (π. Αθανάσιος Μυτιλιναίος). Ονομάζεται έτσι επειδή είναι η αίρεσης που διαστρεβλώνει τα πάντα εκ θεμελίων αφού, εν ονόματι της αγάπης πάει να καταργήσει τα δόγματα και κατ’ επέκταση την σωτηρία των ανθρώπων. Πρώτη φορά εμφανίζετε μια αίρεσης που προσπαθεί τόσο κακοηθέστατα να διαστρεβλώσει την αλήθεια (ευαγγελικό νόμο) και συγκεκριμένα την εντολή της αγάπης. Δικαίως λοιπόν έχει λάβει τα ονόματα που της αξίζουν, αφού εν ονόματι μίας ψευδούς αγάπης προσπαθεί να αλλάξει εκ θεμελίων όλη την Ορθόδοξο Εκκλησία, όχι μόνο τα δόγματα αλλά και τας παραδόσεις των Θεοπνεύστων πατέρων μας.

Παπουλάκος:

Εγώ είμαι γέροντας κι αργά ή γρήγορα θα φύγω για να δώσω λόγο στον πλάστη μου και κριτή μου για τα κρίματά μου, ώστε τίποτα δε θα κερδίσουνε φιμώνοντας το δικό μου το στόμα. Αυτοί όμως, όπως και νάρθουν τα πράγματα, θα πάνε κατά διαβόλου και το πιο φριχτό είναι ότι σέρνουνε στις αμαρτωλές καρότσες τους ολάκαιρο το έθνος, εσάς τον τίμιο και δουλευτή λαό. Σας ξεγελούνε με ταξίματα που δεν τάχετε χρεία, γιατί είν΄ ανήμποροι να σας μιλήσουνε τη γλώσσα της αλήθειας. Δεν έχουνε τη δύναμη να σας φρονηματίσουνε, γιατί η ζωή η δικιά τους είναι βουτηγμένη στην κοπριά. Είν΄ ανήμποροι να γειάνουν τις πληγές σας, γιατί οι πληγές ενού λαού δε γιατρεύουνται αν όλοι οι πολίτες, που είναι το αρρωστημένο κορμί, δε θελήσουν και δε βοηθήσουν για την γιατρειά. Όλοι σας είστε βουτημένοι στην αμαρτία, όλοι σας έχετε κλέψει, όλοι σας έχετε ψευτίσει, όλοι σας έχετε πιθυμήσει τη γυναίκα του γείτονα ή του ξένου, όλοι σας έχετε μοιχέψει με το νου και με την πράξη, όλοι σας έχετε αδικήσει κι όλοι σας έχετε κλείσει σατανικά τα μάτια στις πληγές του αδελφού σας και τ΄ αυτιά σας στο βόγγο των αρρώστων και του κυνηγημένου.

“Ιεροκρυφίως” θέλει να γίνει η προετοιμασία της Μεγάλης Συνόδου ο Μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης

http://thriskeftika.blogspot.ca/2015/04/blog-post_78.html#more


Να σταματήσουν τις "διαρροές" σε δημοσιογράφους και να μην επιτρέπεται η λήψη φωτογραφιών ζήτησε ο προεδρεύων της ειδικής διορθόδοξης επιτροπής που έχει συσταθεί για την προπαρασκευή της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθόδοξης Εκκλησίας, Μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης κατά τη διάρκεια της Γ' συνεδρίας της επιτροπής στο Σαμπεζύ της Γενεύης, όπως μεταδίδει η romfea.gr. Γιατί άραγε τόση μυστικότητα; Τι έχουν να κρύψουν οι σύνεδροι από τον κλήρο και το λαό;

Και τι πιστεύει ο Μητροπολίτης Περγάμου; Ότι εκείνοι θα αποφασίσουν και εμείς θα κληθούμε να αποδεχτούμε τις αποφάσεις τους; Ή μήπως δεν επιθυμεί την δημοσιογραφική ενασχόληση με τα θέματα της Μεγάλης Συνόδου επειδή δήθεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση των μελών των Συνόδων των Τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών για τις εργασίες της Προπαρασκευαστικής Επιτροπής; Είναι τοις πάσι γνωστό ότι η συντριπτική πλειοψηφία των επισκόπων αγνοεί πλήρως τι ετοιμάζουν οι σύνεδροι της προπαρασκευαστικής επιτροπής.
Ασφαλώς η «αγωνία» του Μητροπολίτου Περγάμου για τις «διαρροές» του έργου της επιτροπής δεν αφορά μόνο στις περίεργες απόψεις που φαίνεται πως διατυπώθηκαν στην προηγούμενη συνεδρία για τη θέση της Ορθόδοξης Εκκλησίας απέναντι στο πάθος της ομοφυλοφιλίας. Προφανέστατα το ζήτημα είναι βαθύτερο. Είναι γνωστό ότι οι Οικουμενιστές επιδιώκουν στη Μεγάλη Σύνοδο να επιβάλλουν αποφάσεις που θα διευκολύνουν την προσέγγιση με τους Παπικούς και Προτεστάντες, αίροντας όρια πατερικά και κανονικά περί συμπροσευχών και άλλων σχετικών ζητημάτων. Ομοίως επιδιώκεται μία «ευκολότερη» πνευματική ζωή με ηπιότερη νηστεία, δικαίωμα γάμου σε πρόσωπα που τώρα είναι απαγορευμένος και άλλα σχετικά ζητήματα ώστε η Εκκλησία να γίνει δήθεν σύγχρονη και να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της εκκοσμικευμένης κοινωνίας.

Το μεγάλο λάθος του Μητροπολίτου Περγάμου και απάντων των Οικουμενιστών είναι ότι δεν έχουν υπολογίσει καλά τον τρόπο με τον οποίο θα δεχτούν οι πιστοί της Ορθόδοξης Εκκλησίας τις αποφάσεις τους, ειδικά μάλιστα εάν αυτές αντιβαίνουν στην πατερική και κανονική μας παράδοση. Οι αποφάσεις θα περάσουν από «πατερικό κόσκινο» και μόνο εάν βρεθούν καθαρές από οικουμενιστικά μικρόβια επικίνδυνα για την πίστη και την πνευματική ζωή θα γίνουν αποδεκτές.

***
Ο ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "“Ιεροκρυφίως” θέλει να γίνει η προετοιμασία της Με...":

Ορθές οι σκέψεις που διατυπώνονται στο δημοσίευμα με μία όμως σοβαρή παρατήρηση. Εάν η προετοιμαζόμενη Μεγάλη Σύνοδος ή Πανορθόδοξη ή Οικουμενική ή όπως άλλως ονομασθεί προχωρήσει σε Δογματική παράβαση, όπως για παράδειγμα στην ουσιαστική νομιμοποίηση της μέχρι σήμερα Οικουμενιστικής πορείας της Επίσημης Ορθοδοξίας, όπου και με Δηλώσεις και με Εκκλησιαστικές πράξεις έχει γίνει
DE FACTO αναγνώριση της Εκκλησιαστικής υπόστασης των Αιρετικών Κοινοτήτων, αποδεχόμενοι ουσιαστικά, δήθεν Εκκλησίες Του Χριστού έξω από τα όρια Της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, που είναι μόνο η Ορθόδοξη, τότε δεν φθάνουν απλά οι αντιδράσεις και η μέχρι σήμερα μέθοδος του χαρτοπολέμου, καθώς η Δογματική παράβαση, που ήδη υφίσταται, θα λάβει επίσημο και ξεκάθαρο χαρακτήρα, σε Ανώτατο Εκκλησιαστικό επίπεδο. Το ερώτημα τότε δεν θα είναι απλά ποιός συμφωνεί ή διαφωνεί με την Μεγάλη Σύνοδο, αλλά εάν η Σύνοδος αυτή θα είναι Ορθόδοξη ή Ληστρική, με όλες τις αναγκαίες Εκκλησιαστικές συνέπειες Συνοδικής καταδίκης της.

Μητρ. Πειραιώς Σεραφείμ : Κάθε ἄλλη σχέση ἀνατρέπει τήν ἀνθρώπινη ὀντολογία, ὡς παρά φύσιν ἐκτροπή, ἡ ὁποία δέν παρατηρεῖται οὔτε καί στά ζῶα, παρά τά κατασκευασθέντα «ντοκυμαντέρς» τοῦ Σιωνιστικοῦ συστήματος.

Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία σέβεται τήν προσωπική καί ἰδιωτική ζωή κάθε προσώπου, ὡς ὑπεύθυνη ἐλεύθερη ἐπιλογή. Δέν ἔχει πρόθεση οὔτε νά ἐπέμβει ρατσιστικά οὔτε νά ἀναστείλει δικαιώματα καί ἐλευθερίες.
Ἡ ἀπενοχοποίηση, ὅμως, τοῦ ἐγκλήματος τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας καί φυσιολογίας, μέ τήν θεσμική ἀναγνώριση τῶν αἰσχίστων παθῶν τῆς ὁμοφυλοφιλίας σήμερα, τῆς παιδοφιλίας αὔριο (βλ. Ὀλλανδία) καί τῆς κτηνοβασίας μεθαύριο (βλ. Γερμανία), ἀποτελεῖ ἀσύγγνωστο καί τερατῶδες κακούργημα εἰς βάρος τοῦ αἰωνίου Θεοῦ καί τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, τό ὁποῖο ἐξισώνεται πλήρως μέ τήν ὕβρη τῶν Σοδόμων καί Γομμόρων.
Ἡ ἀθώωση, ὑποστήριξη καί παρουσίαση τῶν αἰσχρῶν καί ἀτίμων παθῶν ὡς φυσιολογικῆς καταστάσεως καί ὡς ἁπλῆς διαφορετικότητος προσκρούει στήν πανανθρώπινη συνείδηση, ἡ ὁποία ἀνά τούς αἰῶνες γνωρίζει ὡς φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά τίς σχέσεις ἀνάμεσα στόν ἄνδρα καί τήν γυναίκα, στό ἄρσεν καί τό θῆλυ. Αὐτή εἶναι ἡ ἀνθρώπινη φυσιολογία καί ὀντολογία.
Κάθε ἄλλη σχέση ἀνατρέπει τήν ἀνθρώπινη ὀντολογία, ὡς παρά φύσιν ἐκτροπή, ἡ ὁποία δέν παρατηρεῖται οὔτε καί στά ζῶα, παρά τά κατασκευασθέντα «ντοκυμαντέρς» τοῦ Σιωνιστικοῦ συστήματος.

Προς τους σεβαστούς κληρικούς της Συντακτικής Επιτροπής του κειμένου ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ κατά του οικουμενισμού

Του ομότιμου Καθηγητού
της Θεολογικής Σχολής

κ. Ιωάννου ΚΟΡΝΑΡΑΚΗ



προς Γέροντα Ιωσήφ, Αγίου Ορους, π. Γ. Μεταλληνό, π. Θ. Ζήση, π. Μάρκον Μανώλη και π. Σαράντη Σαράντο.

Έλαβα και ανέγνωσα με ιδιαίτερη προσοχή, τόσο το κείμενο τής παρακλήσεώς σας να συμμετάσχω στην αντιοικουμενιστική σας προσπάθεια, όσο και εκείνο τής διακηρύξεώς σας.
Στο κείμενο της παρακλήσεώς σας, απευθύνεσθε προσωπικώς και ονομαστικώς στον υποφαινόμενο, και σημειώνετε:
«Σας παρακαλούμε θερμά, εφ' όσον συμφωνείτε με το περιεχόμενο της ομολογίας, να προσυπογράψετε το κείμενο, προκειμένου να χαροποιήσουμε έτσι και να καθησυχάσουμε τούς πιστούς, πού αγωνιούν για τα τεκταινόμενα και αναμένουν λόγους αληθείας».
Σκοπός, λοιπόν, της αντιοικουμενιστικής σας προσπάθειας είναι η καθησύχαση των πιστών για την συνεχή ισχυροποίηση της οικουμενιστικής λαίλαπας στον χώρο της Ορθοδόξου Εκκλησίας, και η καθησύχασίς τους ότι, εσείς εγγυάσθε την προστασία της Εκκλησίας από τις καταστροφικές, γι' αυτήν, συνέπειες της οικουμενιστικής δραστηριότητος των Ορθοδόξων ταγών της.