Γιατί αλλάζουν όλα στα βιβλία Ιστορίας;
Κωνσταντίνος Χολέβας
Ελπίζω και εύχομαι, μετά το απαράδεκτο σχολικό βιβλίο του «συνωστισμού», οι υπεύθυνοι για τα σχολικά εγχειρίδια να είναι πιο προσεκτικοί και να τηρούν το άρθρο 16, παρ. 2 του Συντάγματος. Εκεί αναφέρεται ως κύριος σκοπός της Παιδείας η ανάπτυξη εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως. Προβληματίζομαι, πάντως, διότι πληροφορούμαι ότι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), το οποίο αντικατέστησε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, προβαίνει σε αναθεώρηση των προγραμμάτων σπουδών και των σχολικών βιβλίων Ιστορίας του δημοτικού, του γυμνασίου και του λυκείου.
Ελπίζω και εύχομαι, μετά το απαράδεκτο σχολικό βιβλίο του «συνωστισμού», οι υπεύθυνοι για τα σχολικά εγχειρίδια να είναι πιο προσεκτικοί και να τηρούν το άρθρο 16, παρ. 2 του Συντάγματος. Εκεί αναφέρεται ως κύριος σκοπός της Παιδείας η ανάπτυξη εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως. Προβληματίζομαι, πάντως, διότι πληροφορούμαι ότι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), το οποίο αντικατέστησε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, προβαίνει σε αναθεώρηση των προγραμμάτων σπουδών και των σχολικών βιβλίων Ιστορίας του δημοτικού, του γυμνασίου και του λυκείου.
Ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης εἶπε σὲ ὁμιλία του στὸ Βόλο, παρουσία ἱερέων, μοναχῶν καὶ ἑκατοντάδων πιστῶν:
«Ἐν πρώτοις νὰ φροντίσουμε νὰ μὴ μιανθοῦμε κι ἐμεῖς ἀπὸ τὶς αἱρέσεις τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Νὰ μὴν ἔχουμε καμία ἐπικοινωνία μαζί τους, ὅπως συνιστοῦν ἡ Ἁγία Γραφὴ καὶ οἱ Πατέρες... Νὰ ἐνισχύσουμε καὶ νὰ συμπαρασταθοῦμε πρὸς τοὺς ἀγωνιστὰς τῆς Ὀρθοδοξίας ποὺ διώκονται, τιμωροῦνται, συκοφαντοῦνται... Ἡ ἀποψινή μας παρουσία ἐδῶ ...εἶναι καὶ μία συμπαράσταση πρὸς τὸν ταλαιπωρούμενο ἀδελφὸ καὶ πατέρα, πρὸς τὸν ἀδίκως τιμωρηθέντα π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ, ὁ ὁποῖος ἐτόλμησε καὶ ἐσήκωσε μόνος ἐπὶ ἔτη τὸ «βάρος τῆς ἡμέρας», τὸ βάρος τῆς ἀντιπαραθέσεως μὲ τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς Οἰκουμενιστὰς Ἐπισκόπους».
Ο/Η
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης εἶπε σὲ ὁμιλία του στὸ
Βόλο, π...":
Ο π. Θεόδωρος στον ναό του Αγίου Αντωνίου στην Θεσσαλονίκη
και στο αρχονταρίκι το 2006, και μετά την συνάντηση Πατριάρχη και Πάπα στο Φανάρι
όταν τον ρώτησα τετ α τετ (σ.σ. κατ' ιδίαν συνομιλία δύο προσώπων ) πότε θα αποτειχιστούν ? Μου έλεγε το πολύ σε πέντε
μήνες θα αποτειχιστούμε από τους οικουμενιστές Επισκόπους.
Όταν τον ρωτούσα στον κόσμο μπροστά, γιατί δεν κάνει χρήση των Ιερών Κανόνων της αποτειχίσεως, μου απαντούσε διπλωματικά και αόριστα να μην προτεσταντίζουμε τώρα. Όταν του έλεγα πάλι μπροστά στον κόσμο γιατί ενώ ομιλεί για τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη στην πατρολογία PG 99, δεν τον ακολουθεί στην πράξη για την διακοπή του μνημοσύνου, μου απαντούσε πάλι με τον ίδιο τρόπο να μην παλαιοημερολογιτίζουμε, ενώ ήξερε ότι δεν ανήκω σε παράταξη του παλαιού ημερολογίου, ενώ όμως ακολουθώ το παλαιό ημερολόγιο και είμαι αποτειχισμένος από την κοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων. Άλλη φορά σε μικρό κύκλο, μας έλεγε ότι δεν έχει την δύναμη να αποτειχιστεί. Άλλη φορά με ρώτησε να του πω αν γνωρίζω ποιοι από τους παλαιο-ημερολογίτες έχουν ιεροσύνη. Άλλη φορά έλεγε στον κόσμο ότι δεν είναι ο ίδιος με την Εκκλησία των Αγίων Πατέρων διότι μνημονεύει τον Άνθιμο και όπως τα συγκοινωνούντα δοχεία, έτσι και εσείς οι πιστοί έχετε κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές επισκόπους.
Άλλη φορά έλεγε ότι η αποτείχιση επιβάλλεται και για το ημερολογιακό ζήτημα.
Σε εκπομπή στην τηλεόραση όταν τον καλούσε ο Αριστείδης Ανδρεάδης και έκανα τηλεφωνική παρέμβαση μου είπε ότι επειδή είναι στο στόχαστρο και δήθεν έχει κυνηγητό να βγείτε και εσείς στον αγώνα οι λαϊκοί που γνωρίζετε και να σας ακολουθήσουμε και εμείς. Ενώ του είχα στείλει τις εκκλησιολογικές θέσεις του Ακαινοτόμητου Πληρώματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν μου απάντησε ποτέ μέχρι σήμερα να πει έστω και κάτι. Καπέλωσε μετά και την σύναξη κληρικών και μοναχών και στο Βόλο και στο Μελισοχώρι και δεν ήθελε να είμαστε οι λαϊκοί μέσα γιατί χαλάμε τα μαγαζιά και τις πιάτσες των ψευδο-αγωνιστών και των ψευδο-ομολογητών.
Ενώ αυτοί βγάλανε την ψεύτικη Ομολογία Πίστεως της συνάξεως κληρικών και μοναχών για υπογραφές και εγώ αναγκάστηκα με την Χάρη του Άγιου Τριαδικού Θεού να βγάλω το κείμενο της Αποτειχίσεως και την Αληθινή Ομολογία Πίστεως του Ακαινοτόμητου Πληρώματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας και να δώσουμε στον κόσμο τις κανονικές εκκλησιολογικές μελέτες γραμμένες από τον Πατέρα Μάξιμο Ιερομόναχο και Βασίλειο μοναχό από την σκήτη του Αγίου Βασιλείου του Αγίου Όρους.
Όταν τον ρωτούσα στον κόσμο μπροστά, γιατί δεν κάνει χρήση των Ιερών Κανόνων της αποτειχίσεως, μου απαντούσε διπλωματικά και αόριστα να μην προτεσταντίζουμε τώρα. Όταν του έλεγα πάλι μπροστά στον κόσμο γιατί ενώ ομιλεί για τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη στην πατρολογία PG 99, δεν τον ακολουθεί στην πράξη για την διακοπή του μνημοσύνου, μου απαντούσε πάλι με τον ίδιο τρόπο να μην παλαιοημερολογιτίζουμε, ενώ ήξερε ότι δεν ανήκω σε παράταξη του παλαιού ημερολογίου, ενώ όμως ακολουθώ το παλαιό ημερολόγιο και είμαι αποτειχισμένος από την κοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων. Άλλη φορά σε μικρό κύκλο, μας έλεγε ότι δεν έχει την δύναμη να αποτειχιστεί. Άλλη φορά με ρώτησε να του πω αν γνωρίζω ποιοι από τους παλαιο-ημερολογίτες έχουν ιεροσύνη. Άλλη φορά έλεγε στον κόσμο ότι δεν είναι ο ίδιος με την Εκκλησία των Αγίων Πατέρων διότι μνημονεύει τον Άνθιμο και όπως τα συγκοινωνούντα δοχεία, έτσι και εσείς οι πιστοί έχετε κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές επισκόπους.
Άλλη φορά έλεγε ότι η αποτείχιση επιβάλλεται και για το ημερολογιακό ζήτημα.
Σε εκπομπή στην τηλεόραση όταν τον καλούσε ο Αριστείδης Ανδρεάδης και έκανα τηλεφωνική παρέμβαση μου είπε ότι επειδή είναι στο στόχαστρο και δήθεν έχει κυνηγητό να βγείτε και εσείς στον αγώνα οι λαϊκοί που γνωρίζετε και να σας ακολουθήσουμε και εμείς. Ενώ του είχα στείλει τις εκκλησιολογικές θέσεις του Ακαινοτόμητου Πληρώματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν μου απάντησε ποτέ μέχρι σήμερα να πει έστω και κάτι. Καπέλωσε μετά και την σύναξη κληρικών και μοναχών και στο Βόλο και στο Μελισοχώρι και δεν ήθελε να είμαστε οι λαϊκοί μέσα γιατί χαλάμε τα μαγαζιά και τις πιάτσες των ψευδο-αγωνιστών και των ψευδο-ομολογητών.
Ενώ αυτοί βγάλανε την ψεύτικη Ομολογία Πίστεως της συνάξεως κληρικών και μοναχών για υπογραφές και εγώ αναγκάστηκα με την Χάρη του Άγιου Τριαδικού Θεού να βγάλω το κείμενο της Αποτειχίσεως και την Αληθινή Ομολογία Πίστεως του Ακαινοτόμητου Πληρώματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας και να δώσουμε στον κόσμο τις κανονικές εκκλησιολογικές μελέτες γραμμένες από τον Πατέρα Μάξιμο Ιερομόναχο και Βασίλειο μοναχό από την σκήτη του Αγίου Βασιλείου του Αγίου Όρους.
O Συναξαριστής της ημέρας.
Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου 2014
Ανακομιδή λειψάνων Αγ. Γεωργίου, Ακεψμά, Ιωσήφ, Αειθαλά μαρτύρων.
Ὁ Ἀκεψιμᾶς ἦταν
ἐπίσκοπος, ὁ Ἰωσὴφ πρεσβύτερος καὶ ὁ Ἀειθαλᾶς διάκονος.
Καὶ οἱ τρεῖς
μαρτύρησαν γιὰ τὸν Χριστό, ὅταν βασιλιὰς τῆς Περσίας ἦταν ὁ Σαπὼρ ὁ Β’. Ὁ
Ἀκεψιμᾶς ἄφησε τὴν τελευταία του πνοή, ἀφοῦ χτυπήθηκε σκληρὰ μὲ ἀκανθωτὰ ραβδιὰ
ἀπὸ ροδιά. Ὁ Ἰωσὴφ – ἀφοῦ διέσχισαν τὶς σάρκες του – ὑπέστη μαρτυρικὸ θάνατο
διὰ λιθοβολισμοῦ. Ὁ Ἀειθαλᾶς μαστιγώθηκε σκληρὰ καὶ ἔπειτα τὸν κρέμασαν μὲ τὸ
κεφάλι πρὸς τὰ κάτω, μέχρι ποὺ παρέδωσε καὶ αὐτὸς τὴ μακαρία ψυχή του (330
μ.Χ.).
Τὸ αἷμα, ὅμως,
ἀπὸ τὶς θυσίες τῶν Ἁγίων ποὺ προκάλεσαν οἱ ἀσεβεῖς, ὑπενθυμίζει τὰ φοβερὰ λόγια
τῆς Ἀποκάλυψης: «Ὅτι αἷμα
ἁγίων καὶ προφητῶν ἐξέχεαν, καὶ αἷμα αὐτοὶς ἔδωκας πιεῖν ἄξιοι εἴσι». Δηλαδή, ἐπειδὴ οἱ ἀσεβεῖς αὐτοὶ ἔχυσαν τὸ αἷμα τῶν
Ἅγιων καὶ τῶν Προφητῶν, τοὺς ἔδωσες καὶ Σὺ (Χριστέ μου) νὰ πίνουν ἀντὶ νεροῦ
αἷμα.
Καὶ πράγματι,
εἶναι ἄξιοι τῆς τιμωρίας αὐτῆς. Ἂς γνωρίζουν, λοιπόν, οἱ ἀσεβεῖς, ποὺ
ἐγκληματοῦν ἐναντίον τῶν ἀνθρώπων τῆς πίστης, ὅτι τοὺς περιμένει ἀνελέητη καὶ
βαρειὰ τιμωρία.
«Ώρα ημάς ήδη εξ ύπνου εγερθήναι»
Πολλά ελέχθησαν
δια την πονηρίαν και το μίσος της Παπωσύνης κατά της Ορθοδόξου Χριστιανωσύνης
και ιδία κατά της Ελλαδικής, βάσει ιστορικών αδιαψεύστων γεγονότων. Εκείνο που
προκαλεί οργήν και αγανάκτησιν είναι το ότι υπάρχουν Έλληνες Γενίτσαροι, κατά
τεκμήριον Ορθόδοξοι οι οποίοι συνδεόμενοι φιλικώς με πρόσωπα του φοβερού
θρησκευτικοπολιτικο—οικονομικού Οργανισμού της Παπωσύνης δεν αρκούνται εις τας
κοσμικάς των αβρότητας και «χαϊδολογήματα» του πρωτοκόλλου της διεθνούς
υποκρισίας, αλλά και προσπαθούν με μια σατανική τέχνη να πείσουν τους
συνομιλητάς των Ορθοδόξους ότι δεν μας χωρίζει τίποτε με τους αιρετικούς της
Δύσεως και ότι τα λεγόμενα «δόγματα» είναι αποφάσεις φανατικών, που για
πολιτικούς λόγους ήγειραν αυτό το φράγμα μεταξύ Ορθοδοξίας και αιρέσεων! Αλλ΄
επ΄ αυτού τον λόγον έχει η Ιστορία και μάλιστα αι αποφάνσεις των εν Πνεύματι
Αγίω συνελθουσών επτά Οικουμενικών Συνόδων, και ξεχωρίζεται η ήρα από τον
σίτον, ώστε να αποφεύγεται κάθε είδους πλάνης ως προς τα πιστευτέα και πρακτέα.
Η Ιστορία γενικώτερον εμφανίζει την Παπωσύνη αιρετική με θύμα την Ορθοδοξίαν η
οποία αμυνομένη, εφήρμοσε την χριστιανικήν αρετήν της ανεξικακίας χωρίς πνεύμα
μισαλλοδοξίας, όπως θέλουν οι γενίτσαροι να μας κατηγορήσουν. Και το θλιβερόν
τούτο γεγονός της επιβουλής εναντίον της Ορθοδοξίας έχει τονισθή, είπομεν, από
την αδέκαστον Ιστορίαν και τονίζεται, ώστε να μη μπερδεύωνται οι Ορθόδοξοι από
τα χαμαιλεόντεια τερτίπια των εχθρών της Ορθοδοξίας και μάλιστα των παπικών,
που δρουν δια μέσου της Ουνίας με πεισμοσύνην και μεθοδικότητα σατανά, που ούτε
ο προτεσταντικός αναρχισμός δεν συνέλαβε τέτοιο σχέδιον στρατηγικής και
τακτικής προς άλωσιν της Ορθοδοξίας και διαφθοράς των συνειδήσεων. Μπορεί οι
Προτεστάνται να εξεμεταλλεύθησαν τας δοκιμασίας της Πατρίδος μας με το μέσον
μιας διαβλητής φιλανθρωπίας, όμως δεν εχρησιμοποίησαν την ατιμίαν του
«καμουφλαρίσματος», όπως οι Παπικοί με την Ουνίαν, η οποία είναι μία τρομερά
παγίς προς σύλληψιν της αθώας ορθοδόξου περιστεράς, που αγνοεί ότι η Ουνία
είναι μία απάτη δια λογαριασμόν της Παπωσύνης. Οι Παπικοί διαπράττουν την
ατιμίαν αυτήν της απάτης, δια να εξοντώσουν ανάνδρως τους αντιπάλους των, όπως
ένας στρατός, φορώντας την στρατιωτικήν στολήν του αντιπάλου του εν ώρα μάχης
προκαλεί σύγχυσιν και τους σφάζει εκ του ασφαλούς αλλ΄ ατίμως και ανάνδρως,
είπομεν. Είναι ή δεν είναι έτσι; Ο σκοπός της υπάρξεως της Ουνίας είναι φονικός.
Η μεταμφίεσις ανέντιμος. Το φοβερόν ρεύμα του συγκρητισμού, που επάγωσε και τας
καρδίας των Ορθοδόξων ευνοεί την προπαγάνδαν των Παπικών εις βάρος μας. Από πού
να προφυλαχθή ο Ελληνικός λαός; Από την «δελφικήν ιδέαν» του
νεοειδωλολατρισμού; Από το τέρας του Μασωνισμού; Από την χολέρα του Χιλιασμού;
Από τον σατανικόν Πνευματισμόν; Από τους «γιόγκι» της αρρωστημένης Ανατολής;
Από την νόσον του Οικουμενισμού που εν συνδυασμώ με την μωρίαν ή προδοσίαν
Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Επισκόπων, και Μοναχών τείνει να γίνη πίστις πολλών
με χαλαρωμένην την ορθόδοξον συνείδησιν; Από τους υλοφρονούντας Κληρικούς μας;
Από τους εν χλιδή και προκλητικότητι ζώντας ωρισμένους Ιεράρχας μας; Προ μιας
τοιαύτης καταστάσεως τελείως απαραδέκτου δια την Πίστιν, οι ολίγοι Κληρικοί και
λαϊκοί, ως Σώμα συμπαγές τεταγμένον να φυλάττη την Ιεράν Παρακαταθήκην αλώβητον
και απαραχάρακτον, να αναλάβη και να ενεργοποιήση τας ευθύνας του και με την
μάχαιραν της Αληθείας να δράση. Να καθαιρεθούν οι προδόται. Να σχηματισθή
μέτωπον πολέμου με επικεφαλής τιμίους και εκλεκτούς αντιοικουμενιστάς Ιεράρχας
με ανδρείον φρόνημα. Να πυρακτωθή ο ευσεβής Κλήρος και Λαός με την Πίστιν των
Πατέρων μας και να δοθή η μάχη κατά των εχθρών της Ορθοδοξίας, μάχη προς
συντριβήν των αντιθέων δυνάμεων του σκότους, που μας εκύκλωσαν φονικώς.
Επιβάλλεται η επιστράτευσις προς περίσωσιν των θρησκευτικών, ηθικών και
πνευματικών μας αξιών, με τας οποίας η Φυλή μας ακτινοβόλησε και εθριάμβευσε εν
μέσω τόσον δοκιμασιών και αντιξοοτήτων. Ώρα ημάς εξ ύπνου εγερθήναι! (Ρωμ. ιγ:
11).
ΕΟΡΤΟΔΡΟΜΙΟΝ
Τροπάριον.
Υπέσχετο,
ο Θεός Αβραάμ τω Προπάτορι, ευλογείσθαι, εν τω σπέρματι τούτου τα Έθνη Αγνή·
δια σου δε πέρας, η υπόσχεσις δέχεται σήμερον.
Ερμηνεία.
Δια του
Τροπαρίου τούτου αποκρίνεται προς την Θεοτόκον ο Άγγελος και λέγει· ω πάναγνε
και υπέραγνε ψυχή και σώματι Μαριάμ, το παλαιόν μεν ο Θεός υπεσχέθη εις τον
Προπάτορα Αβραάμ ότι μέλλουν να ευλογηθούν όλα τα Έθνη εν τω σπέρματι αυτού·
σπέρμα δε του Αβραάμ είναι ο Χριστός κατά το ανθρώπινον, καθότι εκ του
σπέρματος του Αβραάμ εγεννήθη, το οποίον είσαι εσύ Παρθένε· δια μόνης γαρ σου
εμέθεξεν από το γένος του Αβραάμ, ως και εκ σου μόνης συλληφθείς και γεννηθείς,
ουχί δε και εξ ανδρός· ούτω γαρ φησί προς αυτόν ο Θεός, αφ΄ ου υπήκουσε και
ανέβη εις το βουνόν δια να θυσιάση τον Μονογενή του Υιόν: «Και ενευλογηθήσονται
εν τω σπέρματί σου πάντα τα Έθνη της γης, ανθ΄ ων υπήλουσας της εμής φωνής»
(Γέν. κβ: 18). Όπερ ερμηνεύων ο μακάριος Παύλος εν τη προς Γαλάτας επιστολή,
ούτω γράφει: «Τω δε Αβραάμ ερρέθησαν αι επαγγελίαι και τω σπέρματι αυτού· ου
λέγει και τοις σπέρμασιν ως επί πολλών, αλλ΄ ως εφ΄ ενός, και τω σπέρματί σου,
ος εστι Χριστός» (Γαλάτ. γ: 16). Επειδή λοιπόν τοιαύτην υπόσχεσιν έδωκεν ο Θεός
εις τον Αβραάμ, να ευλογηθούν εν τω σπέρματι αυτού (τω Χριστώ δηλαδή) όλα τα
Έθνη· δια τούτο σήμερον λαμβάνει τέλος η υπόσχεσις αύτη δια της μεσιτείας της
σης, Θεοτόκε· συ γαρ συλλαβούσα σήμερον το ευλογημένον και άγιον σπέρμα αυτό:
ήτοι τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν, δίδεις καλάς αρχάς και προοίμια της προς
τον Αβραάμ εκείνης παλαιάς υποσχέσεως, και της των Εθνών ευλογίας.
Ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει : ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.
Μία είναι η Εκκλησία της Ελλάδος, ένας είναι και ο Αρχιεπίσκοπός της.
Μία είναι η ιερά Μονή Εσφιγμένου ένας είναι και ο Ηγούμενός της.
Δυνάμει αιρετικός και σχισματικός νεο-ημερολογίτης οικουμενιστής ο Ιερώνυμος,
δυνάμει παρασυνάγωγος και παραταξιακός ο Μεθόδιος.
Όπως δεν είναι δυνατόν να έχουμε ( 5 ) οικουμενικά Πατριαρχεία στην Κωνσταντινούπολη με ( 5 ) Πατριάρχες, ( 6 ) Πατριαρχεία Ρωσίας με ( 6 ) Πατριάρχες και ( 7 ) Αρχιεπισκοπές Αμερικής με ( 7 ) Αρχιεπισκόπους, έτσι δεν είναι δυνατόν να έχουμε τόσες Εκκλησίες της Ελλάδος με τόσους Αρχιεπισκόπους Ελλάδος.
Ένας είναι ο κανονικός και νόμιμος Αρχιεπίσκοπος Ελλάδος, διότι ΜΙΑ είναι η Εκκλησία και μια είναι η ΕΛΛΑΔΑ.
Αφού δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα Σύνοδος ΑΓΙΑ ΤΟΠΙΚΗ από το ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ή ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ από το ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ για να εξετάσει και να δικάσει τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές επίσκοπους και να τοποθετήσει στις μοναδικές τους θέσεις ξανά ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ, εμείς παραμένουμε αποτειχισμένοι από την κοινωνία του υπερ-παν-αιρετικού οικουμενιστού, σχισματικού νεο-ημερολογίτη και παρασυνάγωγου παραταξιακού νεο-εσφιγμενίτη Πατριάρχη Βαρθολομαίου και Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, και δεν αναγνωρίζουμε, ούτε μνημονεύουμε ούτε συγκοινωνούμε με κανέναν άλλον Αρχιεπίσκοπο μιας δεύτερης οργανωμένης Εκκλησίας της Ελλάδος όπως είναι για παράδειγμα ο δυνάμει παρασυνάγωγος Αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος.
Όπως και στο Άγιον Όρος δεν είναι δυνατόν να έχουμε ( 5 ) ιερές Μονές Γρηγορίου με ( 5 ) Ηγούμενους ( 6 ) ιερές Μονές Φιλοθέου με ( 6 ) Ηγούμενους και ( 7 ) ιερές Μονές Καρακάλου με ( 7 ) Ηγούμενους, έτσι δεν γίνεται να έχουμε και δεύτερη μονή Εσφιγμένου με δεύτερο Ηγούμενο.
Μία είναι η ιερά Μονή Εσφιγμένου στο Ένα και Μοναδικό Άγιον Όρος ένας είναι και ο Ηγούμενος της Μονής.
Αφού όπως είπαμε παρα-πάνω δεν έχει γίνει Σύνοδος Αγία Τοπική ή Οικουμενική από το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Μίας Ορθοδόξου Εκκλησίας για να δικάσει μαζί με τους οικουμενιστές και τους παρασυνάγωγους επισκόπους των παρατάξεων, εμείς παραμένουμε αποτειχισμενοι και από την συγκοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων και από την συγκοινωνία των παρασυνάγωγων επισκόπων.
Είμαστε αποτειχισμένοι από τον κανονικό, νόμιμο και μοναδικό Ηγούμενο της παλαιάς Μονής Εσφιγμένου επειδή έχει κοινωνία με τους παρασυνάγωγους επισκόπους της παρατάξεως Καλλίνικου, όπως επίσης και δεν μνημονεύουμε, ούτε αναγνωρίζουμε, ούτε συγκοινωνούμε με τον αιρετικό, και σχισματικό οικουμενιστη και παρασυνάγωγο Ηγούμενο Κατσουλιέρη της δεύτερης νέας Μονής Εσφιγμένου που είναι παράλληλη, διαφορετική και ξεχωριστή ως προς την ΠΡΩΤΗ, την ΜΙΑ την ΜΟΝΑΔΙΚΗ, την ΚΑΝΟΝΙΚΗ και ΝΟΜΙΜΗ ΠΑΛΑΙΑ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.
Έτσι λοιπόν ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και όσοι συγκοινωνούν μαζί του, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, το καινοτόμο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι Ηγούμενοι του Αγίου Όρους, ο Κατσουλιέρης της νέας Μονής Εσφιγμένου, και το καινοτόμο πλήρωμα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας εκτός από αιρετικοί και σχισματικοί νεο-ημερολογίτες οικουμενιστές, είναι και παρασυνάγωγοι, νεο-εσφιγμενιτες παραταξιακοί.
Μία είναι η ιερά Μονή Εσφιγμένου ένας είναι και ο Ηγούμενός της.
Δυνάμει αιρετικός και σχισματικός νεο-ημερολογίτης οικουμενιστής ο Ιερώνυμος,
δυνάμει παρασυνάγωγος και παραταξιακός ο Μεθόδιος.
Όπως δεν είναι δυνατόν να έχουμε ( 5 ) οικουμενικά Πατριαρχεία στην Κωνσταντινούπολη με ( 5 ) Πατριάρχες, ( 6 ) Πατριαρχεία Ρωσίας με ( 6 ) Πατριάρχες και ( 7 ) Αρχιεπισκοπές Αμερικής με ( 7 ) Αρχιεπισκόπους, έτσι δεν είναι δυνατόν να έχουμε τόσες Εκκλησίες της Ελλάδος με τόσους Αρχιεπισκόπους Ελλάδος.
Ένας είναι ο κανονικός και νόμιμος Αρχιεπίσκοπος Ελλάδος, διότι ΜΙΑ είναι η Εκκλησία και μια είναι η ΕΛΛΑΔΑ.
Αφού δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα Σύνοδος ΑΓΙΑ ΤΟΠΙΚΗ από το ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ή ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ από το ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ για να εξετάσει και να δικάσει τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές επίσκοπους και να τοποθετήσει στις μοναδικές τους θέσεις ξανά ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ, εμείς παραμένουμε αποτειχισμένοι από την κοινωνία του υπερ-παν-αιρετικού οικουμενιστού, σχισματικού νεο-ημερολογίτη και παρασυνάγωγου παραταξιακού νεο-εσφιγμενίτη Πατριάρχη Βαρθολομαίου και Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, και δεν αναγνωρίζουμε, ούτε μνημονεύουμε ούτε συγκοινωνούμε με κανέναν άλλον Αρχιεπίσκοπο μιας δεύτερης οργανωμένης Εκκλησίας της Ελλάδος όπως είναι για παράδειγμα ο δυνάμει παρασυνάγωγος Αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος.
Όπως και στο Άγιον Όρος δεν είναι δυνατόν να έχουμε ( 5 ) ιερές Μονές Γρηγορίου με ( 5 ) Ηγούμενους ( 6 ) ιερές Μονές Φιλοθέου με ( 6 ) Ηγούμενους και ( 7 ) ιερές Μονές Καρακάλου με ( 7 ) Ηγούμενους, έτσι δεν γίνεται να έχουμε και δεύτερη μονή Εσφιγμένου με δεύτερο Ηγούμενο.
Μία είναι η ιερά Μονή Εσφιγμένου στο Ένα και Μοναδικό Άγιον Όρος ένας είναι και ο Ηγούμενος της Μονής.
Αφού όπως είπαμε παρα-πάνω δεν έχει γίνει Σύνοδος Αγία Τοπική ή Οικουμενική από το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Μίας Ορθοδόξου Εκκλησίας για να δικάσει μαζί με τους οικουμενιστές και τους παρασυνάγωγους επισκόπους των παρατάξεων, εμείς παραμένουμε αποτειχισμενοι και από την συγκοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων και από την συγκοινωνία των παρασυνάγωγων επισκόπων.
Είμαστε αποτειχισμένοι από τον κανονικό, νόμιμο και μοναδικό Ηγούμενο της παλαιάς Μονής Εσφιγμένου επειδή έχει κοινωνία με τους παρασυνάγωγους επισκόπους της παρατάξεως Καλλίνικου, όπως επίσης και δεν μνημονεύουμε, ούτε αναγνωρίζουμε, ούτε συγκοινωνούμε με τον αιρετικό, και σχισματικό οικουμενιστη και παρασυνάγωγο Ηγούμενο Κατσουλιέρη της δεύτερης νέας Μονής Εσφιγμένου που είναι παράλληλη, διαφορετική και ξεχωριστή ως προς την ΠΡΩΤΗ, την ΜΙΑ την ΜΟΝΑΔΙΚΗ, την ΚΑΝΟΝΙΚΗ και ΝΟΜΙΜΗ ΠΑΛΑΙΑ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.
Έτσι λοιπόν ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και όσοι συγκοινωνούν μαζί του, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, το καινοτόμο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι Ηγούμενοι του Αγίου Όρους, ο Κατσουλιέρης της νέας Μονής Εσφιγμένου, και το καινοτόμο πλήρωμα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας εκτός από αιρετικοί και σχισματικοί νεο-ημερολογίτες οικουμενιστές, είναι και παρασυνάγωγοι, νεο-εσφιγμενιτες παραταξιακοί.
Ο/Η telemaxos doumanis άφησε
ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει
: ΜΙΑ ...":
Ο κ. Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει: Ένας είναι ο κανονικός και νόμιμος Αρχιεπίσκοπος Ελλάδος, διότι ΜΙΑ είναι η Εκκλησία και μια είναι η ΕΛΛΑΔΑ. Ποιός είναι αυτός?? Διότι πιο κάτω γράφει: παραμένουμε αποτειχισμένοι από την κοινωνία του υπερ-παν-αιρετικού οικουμενιστού, σχισματικού νεο-ημερολογίτη και παρασυνάγωγου παραταξιακού νεο-εσφιγμενίτη Πατριάρχη Βαρθολομαίου και Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, και δεν αναγνωρίζουμε, ούτε μνημονεύουμε ούτε συγκοινωνούμε με κανέναν άλλον Αρχιεπίσκοπο μιας δεύτερης οργανωμένης Εκκλησίας της Ελλάδος όπως είναι για παράδειγμα ο δυνάμει παρασυνάγωγος Αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος.
Πιο κάτω δε λέγει:
Αφού όπως είπαμε παρα-πάνω δεν έχει γίνει Σύνοδος Αγία Τοπική ή Οικουμενική από το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Μίας Ορθοδόξου Εκκλησίας για να δικάσει μαζί με τους οικουμενιστές και τους παρασυνάγωγους επισκόπους των παρατάξεων, εμείς παραμένουμε αποτειχισμένοι και από την συγκοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων και από την συγκοινωνία των παρασυνάγωγων επισκόπων.
Αφού δεν έχει γίνει ορθόδοξος σύνοδος όπως λέγει , ποιός πότε και από πότε, γίνανε-ονόμασε τους επισκόπους της εκκλησίας της Ελλάδος παρασυνάγωγους?? Και αιρετικούς??
Δεν γνωρίζει-αναγνωρίζει, τις αποφάσεις των πανορθοδόξων συνόδων του, 1583, 1587, 1593, 1848 κ.α.
Κατωτέρα λέγει:
Αφού ο ηγούμενος της Ι.Μ.Εσφιγμένου κοινωνοί με τους παρασυνάγωγους επισκόπους της παρατάξεως Καλλίνικου, πώς είναι δυνατόν να είναι ταυτοχρόνως και -κανονικός, νόμιμος και μοναδικός Ηγούμενος της παλαιάς Μονής Εσφιγμένου?? Νόμιμο και μοναδικό ναι, αλλά ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ? Όποιος κοινωνοί με παρασυναγώγους παρασυνάγωγος είναι , δηλαδή εκτός εκκλησίας!!
ΜΗΠΩΣ ασχολούμαστε με θεολογοφιλοσοφίες και χάνουμε την ΟΥΣΙΑ??
Αιρετικός ο Ιερώνυμος, Βαρθολομαίος κ.α., ποιός τους ονόμασε αιρετικούς και πότε?? Και από πότε είναι-γίνανε αιρετικοί?? Παρασυνάγωγος ο Καλλίνικος, από πότε? Και ο Μακάριος τι είναι ?? Διότι από την ιδίαν μήτραν προέρχονται και το ίδιο πιστεύω έχουν αμφότεροι!!
Ο νεοημερολογιτικός οικουμενισμός έχει εξετασθή από την ορθόδοξο Εκκλησία πολλάκις από τον 15ο -19ο αιώνα και έχει καταδικαστή και αναθεματιστή πάντοτε καθώς και οι ακολουθούντες αυτόν !!
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΟΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΖΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , και όποιος για οιονδήποτε λόγο αποκοπή από Αυτήν είναι νεκρός καθ' ολοκληρίαν, και όχι λίγο η περισσότερο νεκρός!
Η εκκλησία της Ελλάδος το 1924 αποκόπηκε από το σώμα του ΧΡΙΣΤΟΥ, λόγο της πραξικοπηματικής και αναθεματισμένης πολλάκις, αλλαγής του ημερολογίου , αργότερα δε το 1948 έφερε επί της κεφαλής της και τα αναθέματα όλων των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ, διότι στην πράξη κατήργησε το 9ον άρθρο του συμβόλου της πίστεως λόγο της συμμετοχής της στο λεγόμενο αντίχριστο Π.Σ.Ε.
Αυτή είναι η αλήθεια όσο πικρή και αν είναι και όσο και αν θέλουν κάποιοι να την κάνουν πιο ανώδυνη !! ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!
Ο κ. Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει: Ένας είναι ο κανονικός και νόμιμος Αρχιεπίσκοπος Ελλάδος, διότι ΜΙΑ είναι η Εκκλησία και μια είναι η ΕΛΛΑΔΑ. Ποιός είναι αυτός?? Διότι πιο κάτω γράφει: παραμένουμε αποτειχισμένοι από την κοινωνία του υπερ-παν-αιρετικού οικουμενιστού, σχισματικού νεο-ημερολογίτη και παρασυνάγωγου παραταξιακού νεο-εσφιγμενίτη Πατριάρχη Βαρθολομαίου και Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, και δεν αναγνωρίζουμε, ούτε μνημονεύουμε ούτε συγκοινωνούμε με κανέναν άλλον Αρχιεπίσκοπο μιας δεύτερης οργανωμένης Εκκλησίας της Ελλάδος όπως είναι για παράδειγμα ο δυνάμει παρασυνάγωγος Αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος.
Πιο κάτω δε λέγει:
Αφού όπως είπαμε παρα-πάνω δεν έχει γίνει Σύνοδος Αγία Τοπική ή Οικουμενική από το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Μίας Ορθοδόξου Εκκλησίας για να δικάσει μαζί με τους οικουμενιστές και τους παρασυνάγωγους επισκόπους των παρατάξεων, εμείς παραμένουμε αποτειχισμένοι και από την συγκοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων και από την συγκοινωνία των παρασυνάγωγων επισκόπων.
Αφού δεν έχει γίνει ορθόδοξος σύνοδος όπως λέγει , ποιός πότε και από πότε, γίνανε-ονόμασε τους επισκόπους της εκκλησίας της Ελλάδος παρασυνάγωγους?? Και αιρετικούς??
Δεν γνωρίζει-αναγνωρίζει, τις αποφάσεις των πανορθοδόξων συνόδων του, 1583, 1587, 1593, 1848 κ.α.
Κατωτέρα λέγει:
Αφού ο ηγούμενος της Ι.Μ.Εσφιγμένου κοινωνοί με τους παρασυνάγωγους επισκόπους της παρατάξεως Καλλίνικου, πώς είναι δυνατόν να είναι ταυτοχρόνως και -κανονικός, νόμιμος και μοναδικός Ηγούμενος της παλαιάς Μονής Εσφιγμένου?? Νόμιμο και μοναδικό ναι, αλλά ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ? Όποιος κοινωνοί με παρασυναγώγους παρασυνάγωγος είναι , δηλαδή εκτός εκκλησίας!!
ΜΗΠΩΣ ασχολούμαστε με θεολογοφιλοσοφίες και χάνουμε την ΟΥΣΙΑ??
Αιρετικός ο Ιερώνυμος, Βαρθολομαίος κ.α., ποιός τους ονόμασε αιρετικούς και πότε?? Και από πότε είναι-γίνανε αιρετικοί?? Παρασυνάγωγος ο Καλλίνικος, από πότε? Και ο Μακάριος τι είναι ?? Διότι από την ιδίαν μήτραν προέρχονται και το ίδιο πιστεύω έχουν αμφότεροι!!
Ο νεοημερολογιτικός οικουμενισμός έχει εξετασθή από την ορθόδοξο Εκκλησία πολλάκις από τον 15ο -19ο αιώνα και έχει καταδικαστή και αναθεματιστή πάντοτε καθώς και οι ακολουθούντες αυτόν !!
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΟΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΖΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , και όποιος για οιονδήποτε λόγο αποκοπή από Αυτήν είναι νεκρός καθ' ολοκληρίαν, και όχι λίγο η περισσότερο νεκρός!
Η εκκλησία της Ελλάδος το 1924 αποκόπηκε από το σώμα του ΧΡΙΣΤΟΥ, λόγο της πραξικοπηματικής και αναθεματισμένης πολλάκις, αλλαγής του ημερολογίου , αργότερα δε το 1948 έφερε επί της κεφαλής της και τα αναθέματα όλων των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ, διότι στην πράξη κατήργησε το 9ον άρθρο του συμβόλου της πίστεως λόγο της συμμετοχής της στο λεγόμενο αντίχριστο Π.Σ.Ε.
Αυτή είναι η αλήθεια όσο πικρή και αν είναι και όσο και αν θέλουν κάποιοι να την κάνουν πιο ανώδυνη !! ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!
Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ άφησε ένα νέο σχόλιο για την
ανάρτησή σας "Ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει
: ΜΙΑ ...":
Και ο επίσκοπος Μακάριος είναι παρασυνάγωγος και όλοι οι επίσκοποι των παρατάξεων.
Τα μυστήρια των άκριτων αιρετικών, σχισματικών, και παρασυνάγωγων είναι έγκυρα
( εάν έχουν φυσικά Κανονική Αποστολική Διαδοχή ) και δυνατά, προ συνοδικής διαγνώσεως, διότι δεν έχουν καταδικαστεί από Ορθόδοξη Σύνοδο και Αγία.
Όποιος όμως ενώ γνωρίζει την κατάσταση και έχει εκκλησιαστική κοινωνία με τους άκριτους και δυνάμει αιρετικούς- σχισματικούς και παρασυνάγωγους μολύνεται κολάσιμα και αν δεν αποτειχιστεί από την κοινωνία τους, προ-συνοδικής καταδίκης θα καταδικαστεί μαζί τους, διότι δεν πήγανε στην κόλαση μονό οι αιρετικοί-σχισματικοί και παρασυνάγωγοι αλλά και αυτοί που συγκοινωνούσαν μαζί τους. Όταν Μία Αγία Ορθόδοξη Σύνοδος διαγνώσει δικάσει και καταδικάσει τους αμετανόητους αιρετικούς-σχισματικούς και παρασυνάγωγους τότε αυτομάτως γίνονται κεκριμένοι και ενεργεία
αιρετικοί-σχισματικοί και παρασυνάγωγοι με άκυρα και ανενέργητα μυστήρια.
Η εκκλησιαστική κοινωνία με τους δυνάμει άκριτους κακόδοξους προ-συνοδικής διαγνώσεως μολύνει και κολάζει τους Ορθοδόξους και όχι τα έγκυρα μυστήρια τους.
Για να μην κολασθούνε οι Ορθόδοξοι είναι υποχρεωμένοι
να λαμβάνουν τα πλουσίως έγκυρα και δυνατά με την Χάρη του Αγίου-Πνεύματος μυστήρια από Ορθοδόξους και όχι από κακόδοξους άκριτους εν δυνάμει προ-συνοδικής διαγνώσεως πόσο μάλλον από κακόδοξους κεκριμένους εν ενεργεία μετά συνοδικής καταδίκης με άκυρα και ανυπόστατα μυστήρια.
Και ο επίσκοπος Μακάριος είναι παρασυνάγωγος και όλοι οι επίσκοποι των παρατάξεων.
Τα μυστήρια των άκριτων αιρετικών, σχισματικών, και παρασυνάγωγων είναι έγκυρα
( εάν έχουν φυσικά Κανονική Αποστολική Διαδοχή ) και δυνατά, προ συνοδικής διαγνώσεως, διότι δεν έχουν καταδικαστεί από Ορθόδοξη Σύνοδο και Αγία.
Όποιος όμως ενώ γνωρίζει την κατάσταση και έχει εκκλησιαστική κοινωνία με τους άκριτους και δυνάμει αιρετικούς- σχισματικούς και παρασυνάγωγους μολύνεται κολάσιμα και αν δεν αποτειχιστεί από την κοινωνία τους, προ-συνοδικής καταδίκης θα καταδικαστεί μαζί τους, διότι δεν πήγανε στην κόλαση μονό οι αιρετικοί-σχισματικοί και παρασυνάγωγοι αλλά και αυτοί που συγκοινωνούσαν μαζί τους. Όταν Μία Αγία Ορθόδοξη Σύνοδος διαγνώσει δικάσει και καταδικάσει τους αμετανόητους αιρετικούς-σχισματικούς και παρασυνάγωγους τότε αυτομάτως γίνονται κεκριμένοι και ενεργεία
αιρετικοί-σχισματικοί και παρασυνάγωγοι με άκυρα και ανενέργητα μυστήρια.
Η εκκλησιαστική κοινωνία με τους δυνάμει άκριτους κακόδοξους προ-συνοδικής διαγνώσεως μολύνει και κολάζει τους Ορθοδόξους και όχι τα έγκυρα μυστήρια τους.
Για να μην κολασθούνε οι Ορθόδοξοι είναι υποχρεωμένοι
να λαμβάνουν τα πλουσίως έγκυρα και δυνατά με την Χάρη του Αγίου-Πνεύματος μυστήρια από Ορθοδόξους και όχι από κακόδοξους άκριτους εν δυνάμει προ-συνοδικής διαγνώσεως πόσο μάλλον από κακόδοξους κεκριμένους εν ενεργεία μετά συνοδικής καταδίκης με άκυρα και ανυπόστατα μυστήρια.