Οι αυτο-αναιρέσεις των Αντι-Οικουμενιστών: Επί τέλους, δείξτε μας τι λενε οι Άγιοι Πατέρες;

http://paterikiparadosi.blogspot.ca/
"Σύναξις τῶν κληρικῶν καὶ μοναχῶν" τῆς Γατζέας καὶ ὁ «Ὀρθόδοξος Τύπος» ποὺ τοὺς ἐκφράζει (διὰ τῶν ἄρθρων τοῦ π. Θεόδωρου Ζήση, τοῦ π. Γεωργίου Μεταλληνοῦ καὶ τοῦ κ. Γ. Ζερβοῦ κ.ἄ.) ἐκφέρει μιὰ συγκεχυμένη ἢ ἀλλοτριωμένη ἐκκλησιολογία. Οἱ Πατέρες καὶ ἀδελφοὶ αὐτοί, ἔχουν τὴν αἴσθηση ὅτι ἀγωνίζονται ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα εὐνοοῦν τὴν ἀνάπτυξή του, κάνουν πλάτες στοὺς Οἰκουμενιστές, ἀφοῦ δὲν ἀντιδροῦν, ὅπως μᾶς δίδαξαν οἱ Ἅγιοι νὰ ἀντιδροῦμε σὲ παρόμοιες περιπτώσεις, ὅταν κάποια αἵρεση ἐμφανιζόταν. Εἰδικὰ σήμερα, ποὺ ἡ αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ δὲν ἐμφανίζεται ἁπλῶς, ἀλλ’ ἐπικρατεῖ ταχύτατα. Πέραν αὐτοῦ, ὅσους ἀκολουθήσαμε τήν ἁγιοπατερική ὁδό τῆς Ἀποτειχίσεως μᾶς θεωροῦν ἐκτός Ἐκκλησίας καί κατά συνέπεια ἐκτός τῆς κιβωτοῦ τῆς σωτηρίας.
Παράδειγμα ἡ θέση ποὺ διατυπώνει ὁ ἀρθρογράφος τοῦ «Ο.Τ.» κ. Γ. Ζερβός («Ὀρθόδοξος Τύπος» 19/09/2014, φ. 2037). Γράφει:
«Ἡ εἰκὼν ὅμως τὴν ὁποίαν δίδει τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον μὲ τὰς συμπροσευχάς, τὰ συλλείτουργα, τὴν ἀναγνώρισιν αἱρετικῶν (ὑπό Οἰκουμενικῶν Συνόδων) Χριστιανῶν (Μονοφυσίτας)  ὡς Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν,  τάς διαθρησκειακάς μέ τάς δηλώσεις ὅτι εἴμεθα ὅλοι τέκνα ἑνός Θεοῦ (τό ἴδιο ὁ Χριστός, ὁ Ἀλλάχ, ὁ Βούδας κλπ.) τήν βαπτισματικήν θεολογίαν, τήν μεταπατερικήν θεολογίαν κλπ. τά δηλώσεις περί διαιρέσεως ἁπλῶς τῆς Ἐκκλησίας μέ τούς Παπικούς κλπ. σχηματίζεται ἡ ἔντονος πεποίθησις ὅτι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία προδίδεται ἐκ τῶν ἔνδων. Ἡ πεποίθησις καθίσταται ἐντονωτάτη ὅταν Μητροπολῖται τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας ἀναγνωρίζουν τὸν Παπισμὸν ὡς κανονικὴν Ἐκκλησίαν κ.λπ. Ὅταν συμβαίνουν ὅλα τὰ προαναφερθέντα εἶναι λογικὸν νὰ ἀντιδρᾶ ὁ πιστὸς λαὸς εἴτε μὲ ἐκδηλώσεις διαμαρτυρίας εἴτε μὲ ἐπιθετικὰ ἄρθρα ἢ ἀκολουθοῦντες θεολόγους καὶ κληρικοὺς νὰ ἀποτειχίζωνται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησίαν ἤτοι: νὰ παραμένουν ἐντὸς αὐτῆς ἀλλὰ ἄνευ Ἐπισκόπου. Ὁ “Ο.Τ.” εἶναι ἐναντίον τῆς ἀποτειχίσεως, διότι πιστεύει ὅτι ὁ ἀγὼν πρέπει νὰ δίδεται ἐντὸς τῶν κόλπων τῆς Ἐκκλησίας».
1. Ὁ κ. Ζερβὸς διατυπώνει τὴν θέση ὅτι,
α) ὅσοι ἀποτειχίζονται, ἀποτειχίζονται ἀπὸ τὴν ...Ἐκκλησία(!) παρότι ἐφαρμόζουν Ἱ. Κανόνα τῆς Ἐκκλησίας!!!
β) Τοῦτο τὸ ἐξηγεῖ ὡς ἑξῆς: Ναὶ μέν, παραμένουν ἐντός(!) τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ ἄνευ Ἐπισκόπου· ἄρα εἶναι ἐκτὸς Ἐκκλησίας (Ὁ Ἐπισκοποκεντρισμὸς στὴν ἀποθέωσή του!). Ἔτσι, ἡ μὲν «Σύναξις» καὶ ὁ «Ὀρθόδοξος Τύπος» ἀγωνίζονται ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰχωρὶς νὰ ἐφαρμόζουν τὴν Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας περὶἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς! Νὰ ἡ νέα ἐκκλησιολογία τῶν Συναξιακῶν!
2. Ὁ κ. Ζερβὸς διαβεβαιώνει ὅτι ὁ «Ο.Τ.» κι ὁ ἴδιος εἶναι ἐξ ὁλοκλήρου ἐναντίον τῆς Ἀποτειχίσεως! Τοῦτο λοιπόν σημαίνει
α) Ὅτι θεωρητικὰ εἶναι ἐναντίον τῆς «Συνάξεώς» τους, ἡ ὁποία εἶχε ἀποδεχθεῖ τὴν Ἀποτείχιση τὸ 2006· ἐναντίον τοῦ π. ΘεόδωρουΖήση, ὁ ὁποῖος τόσα χρόνια δίδασκε ὑπὲρ τῆς Ἀποτειχίσεως καὶ ὡς ἕνα σημεῖο συνετέλεσε νὰ ἀποτειχιστοῦν κάποιοι ἀπὸ μᾶς.
Ποιούς ἐκκλησιολογικούς, δογματικούς, θεολογικοὺς λόγουςἀνεκάλυψαν ὄψιμα, οἱ ὁποῖοι τοὺς ἔκαναν νὰ ἀλλάξουν θέση; Γιατί δὲν μᾶς τοὺς λένε; Γιατί τοὺς κρατοῦν ὡς ἑπτασφράγιστο μυστικό;
β) Τοῦτο, ἐπίσης, σημαίνει ὅτι εἶναι ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία διὰ τῶν θεοπνεύστων Ἁγίων Πατέρων θέσπισε τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες ποὺ ἐπιτρέπουν τὴν Ἀποτείχιση, καὶ ἄρα ὅποιος τὴν ἐφαρμόζει δὲν εἶναι ἐκτὸς Ἐκκλησίας. (Δὲν ἐξετάζουμε τώρα, τὸδυνητικὸ ἢ τὸ ὑποχρεωτικὸ τῆς Ἀποτειχίσεως).
γ) Ἀκόμα ὅτι, ὁ κ. Ζερβός εἰδικά, εἶναι ἐναντίον τοῦ ἑαυτοῦ του, ἀφοῦ παλαιότερα εἶχε δηλώσει πὼς εἶναι ...ὑπὲρ τῆς Ἀποτειχίσεως! Ὁπότε, δὲν ἔχει καμιὰ ἀξία νὰ μᾶς διαβεβαιώνει ὑπὲρ ἢ κατὰ τῆς Ἀποτειχίσεως, ἀλλὰ σημασία ἔχει νὰ μᾶς παραθέσει τὴν ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία, τὴν ὁποία αὐτὸς καὶ «Ἡ Σύναξη» θάβουν ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ.
δ) Ἐπιπλέον θεωρεῖ ὡς τόν μοναδικό ἀγῶνα πού πρέπει νά γίνεται ἐντός τῆς Ἐκκλησίας, τήν διά τοῦ γραπτοῦ καί προφορικοῦ λόγου διαμαρτυρία γιά ὅλες τίς προδοσίες πού γίνονται στά πλαίσια τῆς παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ,  πρακτική πού μέχρι σήμερα  ὄχι μόνο δέν ἔφερε κανένα ἀποτέλεσμα ἀναχαίτισης τῆς αἵρεσης, ἀλλά ἀπεναντίας δημιούργησε ἄμβλυνση τοῦ ὀρθοδόξου κριτηρίου καί μέγα σκανδαλισμό τῶν ἐναπομεινάντων Ὀρθοδόξων πιστῶν, καθόσον οὐδέποτε ἡ Ἐκκλησία δέν ἀρκέσθηκε μόνο σ’ αὐτή τήν πολεμική  ἐν καιρῷ αἱρέσεως καί κινδυνευούσης τῆς πίστεως.
Παρακολουθεῖστε τὸ Βίντεο μὲ τὴν ἀπόλυτη θέση (θετικὴ τότε) τοῦ κ. Ζερβοῦ ὑπὲρ τῆς Ἀποτειχίσεως:
«Γ. Ζερβός: Ἐγὼ εἶμαι ὑπὲρ τῆς Διακοπῆς (τοῦ Μνημοσύνου) παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι εἶμαι λαϊκός, καὶ τό ΄γραψα εὐθαρσῶς καὶ διάφορες πλευρὲς μπορεῖ νὰ μὲ χτυπᾶνε, δὲν μὲ ἐνδιαφέρει».

10 σχόλια:

  1. 100 σχεδόν χρόνια ο οικουμενισμός λυμαίνεται την εκκλησία της Ελλάδος αλλά και των πατριαρχείων , έχουν γραφεί χιλιάδες άρθρα ,βιβλία , μελέτες , ποιο το αποτέλεσμα?? Τα τελευταία χρόνια παρουσιάστηκε και το φαινόμενο της αποτοιχίσεως , τελικά όλοι αυτοί που γράφουν διδάσκουν , διαμαρτύρονται και καταγγέλλουν τον πατριάρχεια και τους επισκόπους σαν αιρετικούς ξέρουν τι είναι ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ?? και από ποιους αποτελείται? Ξέρουν πότε μια τοπική εκκλησία αποσχίζεται , και χάνει την Χάρι του αγίου πνεύματος (τα μυστήρια, και την αποστολική διαδοχή των επισκόπων?) από την ουράνια και επίγεια βασιλεία του θεού την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ? μάλλον ΟΧΙ ! διότι εάν ήξεραν, η τολμώ να πω εάν πίστευαν , στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ και σε όσα αυτή μας έχει διδάξει δια πνεύματος αγίου μέσω των αγίων αποστόλων και των αγίων πατέρων η στάση τους θα ήταν πολύ διαφορετική ! διότι καλό είναι το να διδάσκεις αλλα πρωτα πρέπει ο διδάσκων να πιστεύει αυτά που διδάσκει να τα εφαρμόζει ο ίδιος (προς σωτηρία της δικής του ψυχής) και μετά γινόμενος καλό παράδειγμα προς μίμηση να το μεταλαμπαδεύει και στους υπολοίπους ανθρώπους που βρίσκονται σε άγνοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πατερική Παράδοση
    Ποιούς ἐκκλησιολογικούς, δογματικούς, θεολογικοὺς λόγους ἀνεκάλυψαν ὄψιμα, οἱ ὁποῖοι τοὺς ἔκαναν νὰ ἀλλάξουν θέση; Γιατί δὲν μᾶς τοὺς λένε; Γιατί τοὺς κρατοῦν ὡς ἑπτασφράγιστο μυστικό;

    κχ
    Τους έχουν πει, τους έχουν ομολογήσει. Ο π. Μεταλληνός έχει πει σε ομιλία του (περίπου) τα εξής : Μένουμε μέσα και κάνουμε κριτική από μέσα (σημ. εντός εκκλησίας) διότι δεν έχουμε πού να πάμε. Να πάμε στους παλαιοημερολογίτες ; Μα αυτοί έχουν γίνει κομμάτια, με συνόδους που αλληλοαφορίζονται και αλληλοαναθεματίζονται. Αν πάμε σ΄ αυτούς θα είμαστε κι εμείς αναθεματισμένοι και αφορισμένοι.

    Θαυμάστε επιχειρηματολογία ! Μπήκαν όλοι οι παλαιοημερολογίτες στο σακί, επειδή έγιναν χίλια κομμάτια !! Αλλά μήπως χίλια κομμάτια δεν έγινε η Χριστιανοσύνη μετά το φιλιόκβε, μετά τον προτεσταντισμό και τώρα με την καινοτόμο ορθοδοξία ; Η οποία καυχάται ότι είναι η Μια Εκκλησία, αλλά στα σωθικά της, εννοώ τα σώψυχα του σώματος της Εκκλησίας, το τι γίνεται δεν περιγράφεται.

    Με την ευκαιρία, ιδού τι έγραψα σε έναν άλλου είδους αποτειχισμένο παλαιοημερολογίτη, ο οποίος ονομάζει "παρασυναγωγές του σατανά" εκείνους που πήγαν κι έφτιαξαν συνόδους "παρά τις υποδείξεις".

    Αυτό γράφει ...

    "Χειροτονησατε επισκοπους και τους τοποθετησατε παρανομα και αντικανονικα στις μοναδικες επισκοπικες θεσεις των τοπικων Εκκλησιων χωρις προηγουμενως να εχουν καταδικαστει απο Συνοδο Αγια και Ορθοδοξη οι δυναμει αιρετικοι και σχισματικοι οικουμενιστες επισκοποι που κατεχουν τις θεσεις αυτες (...) Εμεις δεν κανουμε υπακοη στους καινοτομους σχιστες μασονους ιεραρχες του σατανα διοτι κανουμε υπακοη στην Πραξη της Μιας Εκκλησιας και στις Αγιο Πνευματικες εντολες των Αγιων Πατερων ολων των Ιερων Συνοδων που ισχυουν μεχρι σημερα παραμενωντας στο παλαιο."

    Και αυτή η απάντηση ...

    "Αν κάνατε υπακοή στην πράξη της μιας εκκλησίας και στις αγιοπνευματικές εντολές των αγίων πατέρων όλων των ιερών Συνόδων, που ισχύουν μέχρι σήμερα, όπως γράφεις, γιατί περιμένετε νέα πανορθόδοξη Σύνοδο να καταδικάσει κατεγνωσμένη αίρεση και αναθεματισμένη, αφού υπάρχει η δεδικασμένη απόφαση Συνόδων του 16 αιώνα σχετική με το Γρηγοριανό καλεντάρι ;

    Αν είσαστε συνεπείς σε αυτά που υποστηρίζετε, οφείλατε να ακολουθήσετε εκείνους που έφυγαν κι έφτιαξαν σύνοδο επί τη βάσει των αγιοπνευματικών εντολών των αγίων πατέρων. Δεν ήταν ακατάγνωστη η πλάνη του Γρηγοριανού καλενταρίου και ήταν αίρεση εφόσον προερχόταν από αιρετικούς. Η νέα σύνοδος δεν φτιάχτηκε από τους παλαιοημερολογίτες. Έδωσαν έγκαιρα τέλος στην ψευδοεκκλησία και στην ψευδοσύνοδό της, η οποία, εντολή μασονίας ή καλύτερα σιωνισμού - πέφτει μέσα ο παπισμός, οι ουρές του προτεσταντισμού και τώρα η νεοορθοδοξία -, κατάργησε την Εκκλησία των αγίων πατέρων. Η νέα Σύνοδος που τότε σχηματίστηκε, δεν ήταν καθόλου νέα, ήταν συνέχεια άλλων, τις οποίες κατήργησαν οι ψευδεπίσκοποι.
    κχ "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θέλω να σχολιάσω κανέναν αντι-οικουμενιστη ,αποτοιχισμένο ή μη , ή παλαιοημερολογίτη αλλά , εάν πράγματι πιστεύουν???? αυτά που γράφουν και το πρόβλημα τους είναι που θα πάμε ? σε ποια σύνοδο των ΓΟ.Χ. αφού είναι πολλά κομμάτια , τότε ας καταλήξουν στο τι είναι η εκκλησία της Ελλάδος σαν σώμα , είναι μέλλος του σώματος της εκκλησίας του ΧΡΙΣΤΟΥ , ή όχι , και από πότε ΟΧΙ , εάν καταλήξουν σε αυτό το ΟΧΙ και το καταλάβουν τότε θα ξέρουν και τι λένε οι ιεροί κανόνες δι΄αυτόύς που αποκόπτονται του σώματος της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ . ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΖΩΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ , και με την Χάρι του Θεού να ενταχτούν εκεί ! εάν επιμένουν ότι η εκκλησία της Ελλάδος είναι ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥ , τότε με αυτά που γράφουν και λένε είναι να οργίζουν τον Χριστό και τους αγίους, που έχυσαν το αίμα του δια την ΕΚΚΛΗΣΙΑ , διότι είναι εμπαιγμός το να καταγγέλλεις ότι είσαι μέλλος ενός αρρώστου και μολυσμένου σώματος , και να λες ότι είσαι υγιής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ2 Οκτωβρίου 2014 στις 2:49 μ.μ.

    ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΤΡΕΙΣ ΣΥΝΟΔΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ??????  ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΕ Η ΜΙΑ ΤΟΥ 1583 ??????? ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΕ ΜΕΤΑ  ΤΟΥ 1587 ?????????ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΤΟ 1593 ???????
    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ Ζ' ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΥ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΤΡΙΣ ΟΠΟΙΟΝ ΑΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΓΡΑΦΗ ΕΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ???????
    ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ 19 ΣΥΝΟΔΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ???????
    ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΕ ΜΙΑ?????????
    ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΦΕΥΡΕΣΕΤΕ ΠΑΛΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΕ ΠΛΑΝΕΜΕΝΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΟΥ ΜΟΡΦΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ2 Οκτωβρίου 2014 στις 2:53 μ.μ.

    ΚΥΡΙΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ :

    ( ΚΑΝΩΝ  ΛΑ' ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ )

    ( ΚΑΝΩΝ Γ' ΤΗΣ Γ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ )

    (  ΚΑΝΩΝ ΙΕ' ΤΗΣ  Α'. ΚΑΙ Β'. ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ )

    ( ΚΑΝΩΝ  ΙΑ' ΤΗΣ ΕΝ ΚΑΡΘΑΓΕΝΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ).

    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΕΝΑ ???????????

    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΖΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΣΤΟΝ :

    ( ΚΑΝΩΝ ΛΕ' ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ )  ΚΑΙ ΣΤΟΝ

    ( ΚΑΝΩΝ ΙΣΤ'  ΤΗΣ Α'. ΚΑΙ Β'.
    ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ) ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ2 Οκτωβρίου 2014 στις 3:00 μ.μ.

    ΚΥΡΙΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΔΕΝ ΜΠΑΝΕ ΝΑ ΠΛΑΝΗΘΟΥΝΕ.
    ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΟΥ  ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΝΑΕΙ.
    ΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΔΡΑΣΤΙΚΑ  ΜΕΤΡΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΝΑΕΙ???
    ΣΑΝ ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ Η ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΝΕΣΕΙ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ???
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ.
    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΠΟΡΩ ΕΓΩ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ???
    ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΩ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΑ???
    ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ ΣΕ ΑΓΙΟ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΚΑΤΩ.
    ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ
    ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς Γεώργιο Γιαννόπουλο

    Απάντηση πρώτη
    Απαντήσεις υπάρχουν, αφού όμως λέτε ότι αυτές αποτελούν εφευρήματα πλανεμένων διδαχών από παρασυναγωγές, κλείνουμε εδώ το θέμα. Άλλα δεν χρειάζονται και μην κάνετε τον κόπο να μου στέλνετε συνεχώς ημέηλ. Εγώ είμαι πλανεμένος παρασυνάγωγος, εσείς δεν είστε. Λοιπόν, ώρα σας καλή και ώρα μου κακή.

    Έρρωσθε εν Κυρίω
    κχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς Γεώργιο Γιαννόπουλο

    Απάντηση Δεύτερη
    Καλώς γράφετε, όχι εδώ, δεν λέμε δικά μας πράγματα και ότι (εμείς) κάνουμε μεταφορά άλλων. Θα μπορούσατε όμως να αποφεύγατε εμπαθείς χαρακτηρισμούς κατά αδελφών, οι οποίοι, μαζί με σας και άλλους, προσπαθούν να βρούν λύσεις από τη ζημιά που πάθαμε με την Καινοτομία. Κατά τη γνώμη μου, ζημιά δεν έκαναν οι επίσκοποι του Παλαιού με το να φτιάξουν Σύνοδο. Σύνοδος έπρεπε να σχηματισθεί, έστω παρά τα καθιερωμένα. Προς τούτο επικαλέσθηκα το παράδειγμα του Ιούδα Μακκαβαίου και δεν μπορείτε, νομίζω, να μου προσάψετε τη μομφή του "γράφεις δικά σου πράγματα". Τότε οι εχθροί ήταν ορατοί, σήμερα όμως δεν είναι, όπως δεν ήταν τότε, όταν αποφασίστηκε η Καινοτομία. Το σημειώνει άλλωστε και ο απ. Παύλος, όταν γράφει ότι η πάλη είναι προς τα πνευματικά της πονηρίας : 12 ὅτι οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις.

    Εδώ οφείλουμε να δώσουμε τον κοινό αγώνα και μη μπλέκουμε με εκκλησιολογίες, ιεροκανονολογίες κ.α. όταν δεν έχουμε αποκρυσταλλωμένη γνώμη για το δογματικό ή μη του ζητήματος. Ή θίγει το Δόγμα η Καινοτομία ή δεν το θίγει. Παρόμοιο ήταν και το πρόβλημα με τις άγιες Εικόνες, για να αποδειχθεί τελικά ότι, όντως, ήταν δογματικό. Στο Δόγμα ημερολογιακή ακρίβεια δεν έχουμε, έχουμε όμως το "σταυρωθέντα επί Ποντίου Πιλάτου". Έγιναν συζητήσεις και τελικά καθορίστηκε με Οικουμενική Σύνοδο - όχι με ακρίβεια - η χρονολόγηση, την οποία απέρριψαν όψιμα οι αιρετικοί. Κατ΄ εντολή των πολιτικών (Κοινωνία Εθνών και τώρα Ηνωμένες Θρησκείες) μας έσυραν πίσω τους οι προτεστάντες και οι παπικοί ουνίτες (σιωνιστές αμφότεροι). Επιστήμονες το δίχως άλλο ! Μπόρεσαν και υπολόγισαν την ισημερία από κτίσεως κόσμου- κάτι δισεκατομμύρια χρόνια σημειωτέον. Εξυπνότεροι και επιστημονικότεροι εμείς επιστρατεύσαμε τη λογική του μπακάλη : τρεις το λάδι, τρείς το ξύδι, πέντε το λαδόξυδο, ίσια η παλάντζα, διορθωμένο το Ιουλιανό.

    Α, ναι ! Είχαμε και τον ειδωλολάτρη που έφτιαξε το ημερολόγιο, αλλά δεν είχαμε τους αιρετικούς που το διόρθωσαν. Αυτοί δεν είναι ειδωλολάτρες, αν και πιστοί στο φιλιόκβε. Πατώσαμε.

    Αν όλα αυτά δεν δείχνουν δόλια προσπάθεια να ξηλωθεί το Ορθόδοξο Δόγμα, εμείς γιατί καθόμαστε και τσακωνόμαστε για το τι λέει ο α, β, γ, Κανόνας, τα αγιοπατερικά και τα αγιοπρακτικά της Εκκλησίας ; Βρισκόμαστε σε πόλεμο και σχολάζουμε μελετώντας Κανόνες, Πηδάλιο, αγίους κλπ. Προσπαθούν να ακυρώσουν το Δόγμα και οι π. Ζήσης, π. Μεταλληνός και άλλοι λένε : "Και πού θα πάμε αν αποτειχισθούμε ; Με τους Παλαιοημερολογίτες που τρώγονται και αλληλοαφορίζονται ; Καθόμαστε εδώ και πολεμάμε". Φυσικά, με αυτά που γράφετε και γράφουν δυστυχώς άλλοι, τους δίνετε το δικαίωμα να συντηρούν την αίρεση που μας τυραννά. Έγινε το πρώτο βήμα και ξεσηκώθηκαν οι σχολάζοντες μελετητές των Γραφών να αποδείξουν πόσο μασονική, πόσο οικουμενιστική και πόσο δεν ξέρω τι άλλο θα βρουν, ήταν η ένωση που έγινε. Τι να πω ;

    κχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ2 Οκτωβρίου 2014 στις 8:13 μ.μ.

    ΚΥΡΙΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΔΕΝ ΜΠΑΝΕ ΝΑ ΠΛΑΝΗΘΟΥΝΕ.
    ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΟΥ  ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΝΑΕΙ.
    ΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΔΡΑΣΤΙΚΑ  ΜΕΤΡΑ ΜΑΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΝΑΕΙ???
    ΣΑΝ ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ Η ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΝΕΣΕΙ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ???
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ.
    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΠΟΡΩ ΕΓΩ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ???
    ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΩ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΑ???
    ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ ΣΕ ΑΓΙΟ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΚΑΤΩ.
    ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ
    ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προς Γεώργιο Γιαννόπουλο

    Απάντηση δεύτερη
    Καλώς γράφετε, δεν λέμε δικά μας πράγματα και ότι κάνουμε μεταφορά άλλων. Θα μπορούσατε όμως να αποφεύγατε εμπαθείς χαρακτηρισμούς κατά αδελφών, οι οποίοι, μαζί με σας και άλλους, προσπαθούν να βρούν λύσεις από τη ζημιά που πάθαμε με την Καινοτομία. Κατά τη γνώμη μου, ζημιά δεν έκαναν οι επίσκοποι του Παλαιού με το να φτιάξουν Σύνοδο. Σύνοδος έπρεπε να σχηματισθεί, έστω παρά τα καθιερωμένα. Προς τούτο επικαλέσθηκα το παράδειγμα του Ιούδα Μακκαβαίου και δεν μπορείτε, νομίζω, να μου προσάψετε τη μομφή του "γράφεις δικά σου πράγματα". Τότε οι εχθροί ήταν ορατοί, σήμερα όμως δεν είναι, όπως δεν ήταν τότε, όταν αποφασίστηκε η Καινοτομία. Το σημειώνει άλλωστε και ο απ. Παύλος, όταν γράφει ότι η πάλη είναι προς τα πνευματικά της πονηρίας : 12 ὅτι οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις.

    Εδώ οφείλουμε να δώσουμε τον κοινό αγώνα και μη μπλέκουμε με εκκλησιολογίες, ιεροκανονολογίες κ.α. όταν δεν έχουμε αποκρυσταλλωμένη γνώμη για το δογματικό ή μη του ζητήματος. Ή θίγει το Δόγμα η Καινοτομία ή δεν το θίγει. Παρόμοιο ήταν και το πρόβλημα με τις άγιες Εικόνες, για να αποδειχθεί τελικά ότι, όντως, ήταν δογματικό. Το ανεικονικό καταργούσε το δεύτερο πρόσωπο - την υπόσταση του θεανθρώπου Κυρίου Ιησού - της αγίας Τριάδος.

    Στο Δόγμα ημερολογιακή ακρίβεια δεν έχουμε, έχουμε όμως το "σταυρωθέντα επί Ποντίου Πιλάτου". Έγιναν συζητήσεις και τελικά καθορίστηκε με Οικουμενική Σύνοδο - όχι με ακρίβεια - η χρονολόγηση, την οποία απέρριψαν όψιμα οι αιρετικοί.

    Κατ΄ εντολή των πολιτικών (Κοινωνία Εθνών και τώρα Ηνωμένες Θρησκείες) μας έσυραν πίσω τους οι προτεστάντες και οι παπικοί ουνίτες (σιωνιστές αμφότεροι). Επιστήμονες το δίχως άλλο ! Μπόρεσαν και υπολόγισαν την ισημερία από κτίσεως κόσμου - κάτι δισεκατομμύρια χρόνια σημειωτέον ! Εξυπνότεροι και επιστημονικότεροι εμείς επιστρατεύσαμε τη λογική του μπακάλη : τρεις το λάδι, τρείς το ξύδι, πέντε το λαδόξυδο, ίσια η παλάντζα, διορθωμένο το Ιουλιανό.

    Α, ναι ! Είχαμε και τον ειδωλολάτρη που έφτιαξε το ημερολόγιο, αλλά δεν είχαμε τους αιρετικούς που το διόρθωσαν. Αυτοί δεν είναι ειδωλολάτρες, αν και πιστοί στο φιλιόκβε. Πατώσαμε.

    Αν όλα αυτά δεν δείχνουν δόλια προσπάθεια να ξηλωθεί το Ορθόδοξο Δόγμα, εμείς γιατί καθόμαστε και τσακωνόμαστε για το τι λέει ο α, β, γ, Κανόνας, τα αγιοπατερικά και τα αγιοπρακτικά της Εκκλησίας ; Βρισκομαστε σε πόλεμο και σχολάζουμε μελετώντας Κανόνες, Πηδάλιο, αγίους κλπ. Προσπαθούν να ακυρώσουν το Δόγμα και οι π. Ζήσης, π. Μεταλληνός και άλλοι λένε, καθώς έγραψα : "Και πού θα πάμε αν αποτειχισθούμε ; Με τους Παλαιοημερολογίτες που τρώγονται και αλληλοαφορίζονται ; Καθόμαστε εδώ και πολεμάμε". Φυσικά, με αυτά που γράφετε και γράφουν δυστυχώς άλλοι, τους δίνετε το δικαίωμα να συντηρούν την αίρεση που μας τυραννά. Έγινε το πρώτο βήμα και ξεσηκώθηκαν οι σχολάζοντες μελετητές των Κανόνων κι εσείς, να αποδείξουν πόσο μασονική, πόσο οικουμενιστική και πόσο δεν ξέρω τι άλλο θα βρουν να πουν, ήταν η ένωση που έγινε. Τι να πω ;

    κχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή