ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ

Αντιγράφω από την «Φιλοκαλίαν» (Α τόμος ), τι αναφέρει ο Άγιος 
Ησύχιος ο Πρεσβύτερος (Λόγος προς Θεόδουλον ) :
 
Τυφλώνεται ο νους με τα εξής τρία πάθη: την φιλαργυρία, την κενοδοξία και την ηδονή.
 
Η γνώση και η πίστη, που είναι σύντροφοι της ανθρώπινης φύσεως, από τίποτε άλλο δεν αδυνάτισαν παρά από τις τρεις αυτές κακίες. Ο θυμός και η οργή και οι πόλεμοι και οι φόνοι και όλος ο κατάλογος των λοιπών κακών εξ αιτίας των προηγουμένων αυτών παθών ισχυροποιήθηκαν πάρα πολύ μεταξύ των ανθρώπων.
 

«Βομβιστές προσευχής» κατά της MEGAλης βλασφημίας!

ΠΗΓΗ: www.orthodoxia.gr

Σε ένα πρωτοφανές συντονισμένο, όσο ποτέ άλλοτε, ξεσηκωμό προχώρησαν ορθόδοξοι Χριστιανοί σε Ελλάδα και Κύπρο. Και ο ξεσηκωμός τούτος αφορά την κοινή προσευχή ως αντίδραση στη MEGAλη βλασφημία κατά του τριαδικού Θεού. Οι χριστιανοί με τις ευλογίες Αγιορειτών Πατέρων αλλά και άλλων σύγχρονων γερόντων θα συντονιστούν για δεύτερη φορά την Κυριακή 3 Νοεμβρίου και ώρα 8: 30 μ.μ. και θα διαβάζουν είτε μόνοι, είτε σε ομάδες-πυρήνες το ψαλτήριο, προκειμένου με τη δύναμη που απʼ αυτό εκπορεύεται να αποτραπούν για άλλη μία φορά οι συνέπειες που προκαλούνται στον ελληνικό ορθόδοξο λαό από την εκ νέου προβολή από το τηλεοπτικό σταθμό MEGA της βλάσφημης κινηματογραφικής ταινίας  «Κώδικας Ντά Βίντσι»! Την ώρα προβολής επίσης σε ναούς της χώρας θα τελούνται αγρυπνίες.
Είναι η δεύτερη φορά που νέοι επί το πλείστον από όλη την Ελλάδα θα αντιδράσουν με το πλέον δυνατό όπλο που διαθέτει η φαρέτρα της Αγίας μας Εκκλησίας, την θερμή προσευχή, σχολίαζε Αγιορείτης μοναχός. «Είθε ο Θεός να αφουγκραστεί την αγωνία μας, να μας λυπηθεί και να μας ελεήσει. Είναι απαράδεκτο στο όνομα της δήθεν ελευθερίας της έκφρασης να βλασφημείται ο τριαδικός Θεός. Είναι ντροπή ένας τηλεοπτικός ελληνικός σταθμός να καθίσταται τυφλό όργανο, προκειμένου να εξασφαλίσει κονδύλια, των γνωστών -αγνώστων αλλά και εν γένει των εκφραστών του μυστηρίου της ανομίας. Και είναι απαράδεκτο η βλασφημία αυτή να γίνεται αιτία των βαρύτατων αλυσίδων και δεσμών  που μας δένουν και μας κρατούν υπό καθεστώς αιχμαλωσίας. Θαρρώ πώς έφθασε η ώρα να λειτουργήσουν οι πνευματικοί νόμοι για εκείνους που επιμένουν να γαλουχούν το λαό στην ανομία και στην ασέβεια έναντι του Χριστού και της αγίας ορθόδοξης πίστης για την οποία πολέμησαν οι πρόγονοι μας. Είθε ο καλός Θεός να ελεήσει και να φωτίσει τους αδίστακτους και σκληρόκαρδους καναλάρχες έτσι ώστε να εποικοδομούν ορθά το λαό μας. Το όπλο μας ως χριστιανοί είναι η προσευχή. Αυτή έλυσε τα δεσμά του Αποστόλου Πέτρου και τον απελευθέρωσε από τη φυλακή. Μακάρι η ελάχιστη προσευχή μας όχι μόνο να δώσει τέλος στην εμφανή αιχμαλωσία της χώρας μας αλλά και να εκδιώξει τα κάθε λογής ταγκαλάκια που νυχθημερόν την ταλαιπωρούν. Ει ο Θεός μεθʼ ημών ουδείς καθʼ ημών»
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι αυθόρμητα και με παλμό πρωτόγνωρο συντροφιές χριστιανών σε Καρδίτσα, Τρίκαλα, Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Πάτρα, Ηράκλειο και σχεδόν σε κάθε ελληνική πόλη μαζεύονται σε κατʼ οίκον συγκεντρώσεις για ομαδική προσευχή. Θα αναγνώσουν γονυπετείς οι περισσότεροι εξʼ ολοκλήρου την «πυρηνική ναυαρχίδα» της προσευχής, το ιερό ψαλτήριο, δίδοντας το έναυσμα στο βασιλιά και προφήτη Δαυίδ, μέγα διώκτη των δαιμονίων αλλά και στον Αρχιστράτηγο του Θεού Μιχαήλ να ηγηθούν της ειρηνικής αυτής οργανωμένης και συντονισμένης προσπάθειας κοινής προσευχής.
Ας δώσουμε λοιπόν ένα μήνυμα ελπίδας. Ας πάψουμε να είμαστε χλιαροί και αδιάφοροι ως χριστιανοί. Ας πέσουμε στα γόνατα. Ας μεταμορφώσουμε τους εαυτούς μας σε «βομβιστές της προσευχής» για να πλήξουμε καθοριστικά τη νέα μεγάλη βλασφημία προς τον τριαδικό και μόνο αληθινό Θεό. Ας μην μείνουμε αυτή τη φορά αδιάφοροι ας ενεργοποιηθούμε ζητώντας την άμεση παρέμβαση του Χριστού, της Παναγίας και των Αγίων μας. Ας γίνουν αρωγοί αυτής της προσπάθειας οι εκκλησιαστικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί και όλα τα χριστιανικά ιστολόγια μεταφέροντας την είδηση της κοινής προσευχής. Ας γίνουμε μέτοχοι του θαύματος αποτροπής της βλασφημίας. Ο Θεός μαζί μας και μαζί με το ελληνικό ορθόδοξο πιστό λαό μας. Όλοι ενωμένοι με την προσευχή την Κυριακή 3 Νοεμβρίου στις 8:30 μ.μ. 


Άγιον Όρος, διχασμός εν όψει. + Ιωάννου Κορναράκη, Ομοτίμου Καθηγητού του Παν. Αθηνών.

...O μοναχικός σύλλογος των «αμαθών» και «ασόφων», γνωρίζει αυτά, τα οποία και οι σοφοί ηγούμενοι γνωρίζουν αλλά τα αποσιωπούν, δηλ. την εμπλοκή του Πατριάρχου στην παναίρεση του οικουμενισμού και τις παραχωρήσεις στους αιρετικούς, οι οποίες ακυρώνουν την μοναδικότητα της Ορθοδοξίας. Γράφουν λοιπόν στους ηγουμένους. «Γνωρίζετε, σεβαστοί πατέρες, καλύτερα από εμάς τις αντορθόδοξες και βλάσφημες ενέργειες, δηλώσεις και αποφάσεις του Οικουμενικού Πατριάρχου...που συνιστούν κραυγαλέα και εμφανή - γυμνή τη κεφαλή - αποδοχή και διδαχή της παναιρέσεως όλων των εποχών, που αθετεί τη μοναδικότητα της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και την ταυτίζει με τις αιρέσεις, των οποίων δέχεται τα μυστήρια ως έχοντα και μεταδίδοντα αγιαστική και σώζουσα χάρη. Εκτός της αναγνωρίσεως του Βαπτίσματος των Παπικών και των Λουθηρανών έχουμε και μετοχή στο κοινό ποτήριο με τους Μονοφυσίτες και σε πολλές περιπτώσεις με τους Παπικούς στις Κυκλάδες και στη Διασπορά»!
Τέλος, οι αγιορείτες ηγούμενοι προβλέπουν ενδεχόμενη δημιουργία σχισμάτων στην Εκκλησία, «...φιλόφρονες εκδηλώσεις, όπως αυτές των επισκέψεων του Πάπα στο Φανάρι και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών στο Βατικανό, χωρίς την προϋπόθεση της ενότητας στην πίστη, επιτυγχάνουν αφ' ενός...και αφ' ετέρου να αμβλύνουν το δογματικό αισθητήριο πολλών Ορθοδόξων˙ επί πλέον δε να εξωθήσουν μερικούς από τους πιστούς και ευλαβείς Ορθοδόξους, που ανησυχούν για όσα ακαίρως και παρά τους Ιερούς Κανόνες γίνονται, σε αποκοπή τους από το σώμα της Εκκλησίας και την δημιουργία νέων σχισμάτων»!
Το ερώτημα, όμως, που προκύπτει από το τελευταίο αυτό μέρος του κειμένου των ηγουμένων είναι:
- Ποιος φωτισμός τους πληροφορεί ότι «οι μερικοί (έστω) πιστοί και ευλαβείς Ορθόδοξοι», υπερασπιστές των Ιερών Κανόνων και της πατερικής παραδόσεως, στην περίπτωση, που, ό μη γένοιτο, δημιουργηθεί σχίσμα, αυτοί θα πρέπει να αποκοπούν από το σώμα της Εκκλησίας;
- Γιατί θέλουμε κάποιους και ευλαβείς και Ορθόδοξους, αλλά έξω από το σώμα της Εκκλησίας; Αν η Διοικούσα Εκκλησία εμμένει στις αιρέσεις, που καταδικάζουν οι Πατέρες και οι Ιεροί Κανόνες, και άρα, στην περίπτωση αυτή, δεν είναι πλέον Εκκλησία αλλά «εκκλησία», δεν θα πρέπει να αποκοπεί η αίρεση από την Εκκλησία;

-Πως εννοούν άραγε την Εκκλησία οι κ.κ. Ηγούμενοι; Και αιρετική και Εκκλησία; Ποιος πρέπει να αποκοπεί; από ποιόν; 

«ευφραινόμενος καθ’ ημέραν λαμπρώς»

ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013
Ε΄ ΛΟΥΚΑ
                                                    
Ο πλούτος και η φτώχεια
                                       «ευφραινόμενος καθ’ ημέραν λαμπρώς»
Η διήγηση της παραβολής του πλούσιου και του φτωχού Λαζάρου μέσα από τις πολύ παραστατικές και ζωντανές εικόνες που ξεδιπλώνει ενώπιον μας, αποκαλύπτει  βασικές αλήθειες τόσο για την παρούσα ζωή όσο και για την μέλλουσα. Θα μπορούσε κάποιος να διακρίνει τρία μέρη: α) ο πλούσιος και ο φτωχός σ’ αυτή τη ζωή, β) ο θάνατος που επέρχεται και για τους δύο και γ) η αντιστροφή των πραγμάτων στη μετά θάνατο ζωή.

Κλήμης ο Αλεξανδρεύς:

Βαπτιζόμενοι, φωτιζόμεθα· φωτιζόμενοι, υιοθετούμεθα· υιοθετούμενοι, τελειούμεθα· τελειούμενοι, αποθανατιζόμεθα· εγώ, φησίν, είπα, Θεού εστέ, και Υιοί υψίστου πάντες.

Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ του Αγίου Ιουστίνου (Πόποβιτς)

Με την παραφροσύνην συνορεύει η ελαφρόνους πίστις εις την παντοδυναμίαν της ανθρωπιστικής επιστήμης και παιδείας, κουλτούρας και τεχνικής, εις την παντοδυναμίαν του ανθρωπιστικού πολιτισμού. Υπό την τραγικήν επίδρασιν αυτής της ελαφρονόου πίστεως, η ευρωπαϊκή ανθρωπιστική παιδεία εδημιούργησε και παρ΄ ημίν την σύγκρουσιν μεταξύ της Εκκλησίας και του σχολείου, ή μάλλον εφήρμοσεν εις πολλά ορθόδοξα κράτη εις το έπακρον τας αρχάς της, εκδιώκουσα και επισήμως πλέον τον Θεόν από το σχολείον. Τούτο δια τον ορθόδοξον λαόν μας εσήμαινε και σημαίνει καταστροφήν. Οι διανοούμενοί μας αποκομμένοι από τας ρίζας των, από τινων αιώνων ήδη μεταφέρουν τα «φώτα» τοιούτου ανθρωπισμού δια να «αναμορφώσουν» τον ορθόδοξον λαόν. Το αποτέλεσμα δε τούτου ήτο να μεταβάλουν και τας χώρας των Ορθοδόξων εις σφαγεία ψυχών. Επί των βωμών της νέας ειδωλολατρείας τα τέρατα της Αποκαλύψεως του ευρωπαϊκού πολιτισμού επιτελούν πρωτοφανή εις την ιστορίαν σφαγήν μυριάδων ανθρωπίνων ψυχών δια των χειρών των διανοουμένων των λαών και της ανθρωπιστικής αγωγής των. Ορθώς έλεγεν ο Α. Ζιντ, ότι το Νταχάου και άλλα στρατόπεδα συγκεντρώσεως είναι βωμοί, τους οποίους ανήγειραν και εις τους οποίους ιερουργούν οι διανοούμενοι της Ευρώπης με θρησκείαν τον πολυθρήλητον ανθρωπισμόν των.                                                                                                                                            

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ

Του Χρήστου Κων. Λιβανού

    Ελήλυθεν ή ώρα, ίνα δοξασθή ό Υιός τού άνθρώπου». Αυτόν τον πολύ τιμητικό για μάς τούς Έλληνες λόγο είπε ό Χρι­στός, όταν, μετά τη θριαμβευτική είσοδό του στα Ιεροσόλυμα, ό Φί­λιππος και ό Ανδρέας τον πληρο­φόρησαν, ότι μερικοί "Έλληνες, πού είχαν έλθει στην πόλη για την εορτή του Πάσχα, ζητούσαν να τον ίδούν. Και πρόσθεσε ό ’Ιη­σούς: «’Αμήν άμήν λέγω ύμίν, εάν μή ό κόκκος του σίτου πεσών εις την γην άποθάνη, αύτός μόνος μένει, έάν δέ άποθάνη, πολύν καρπόν φέρει» (Ίωάν. 12, 20-24). Ό λόγος αυτός του Χριστού ήταν προφητικός και εκπληρώθηκε πα­νηγυρικά, εφόσον στον πολύ καρ­πό, πού έφερε ό θάνατός του, πε­ριλαμβάνονται και οι "Έλληνες, διά των οποίων δοξάσθηκε πρά­γματι ό Υιός του ανθρώπου, πε­ρισσότερο απ’ ό,τι δοξάσθηκε από κάθε άλλο λαό της γης. "

Μεγάλη, αγιορείτικη, πανηγυρική αγρυπνία του Αγίου Νεκταρίου και προσκύνηση του ιερού λειψάνου του, στον Ι.Βυζ.Ν. Προφ. Ηλιού Θεσ/νίκης

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 

ΙΕΡΟΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ

ΙΕΡΟΝ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟΝ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ
Προφήτη Ἠλία 20 – Ἄνω Πόλη, Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 273790 
ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ

Οἱ Ἱερεῖς καὶ τὸ Ἐκκλησιαστικὸν Συμβούλιον τοῦ καθ’ ἠμᾶς Ἱεροῦ Ναοῦ μὲ αἰσθήματα ἀγάπης καὶ ἐκτιμήσεως, Σᾶς προσκαλοῦν νὰ συνεορτάσετε εἰς τὴν Ἱερὰν Πανήγυριν τοῦ Ι. Παρεκκλησίου τοῦ Ναοῦ μας ποὺ τιμᾶται στὸν ἐν Ἁγίοις πατέρα ἡμῶν Νεκτάριον τὸν θαυματουργόν

ΣΑΒΒΑΤΟ 9 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013 

Ἀπὸ τὶς 10.00 τὴ νύχτα τῆς Παρασκευῆς (8/11) ἕως τὶς 10.00 τὸ πρωὶ τοῦ Σαββάτου (9/11)

Μεγάλη, Ἁγιορείτικη, ὁλονύκτια, πανηγυρική Ἀγρυπνία καὶπροσκύνησις τοῦ Ἱεροῦ καὶ χαριτοβρύτου Λειψάνου τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου.

Τὸ πρωὶ μετὰ τὴν ἀκολουθία, θὰ συνεχίσουμε μὲ τὸ Πανηγυρικὸ Ἑορταστικὸ Πρωινό, στὸ πνευματικὸ κέντρο (Ὀλυμπιάδος 53, ἔναντι Ναοῦ) ὅπου ἐκεῖ, μετὰ κερασμάτων καὶ δώρων, θὰ διηγηθοῦμε διάφορα πνευματικὰ θέματα περὶ τῆς Πανηγύρεως τοῦ ἱεροῦ μας παρεκκλησίου. 
Ὑπεύθυνος ἐκδήλωσης ὁ πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης.

Μετὰ τῆς ἐν Κυρίῳ ἀγάπης καὶ ἐνθέρμων εὐχῶν
εκ του Ι. Ναού
τηλέφωνον 2310273790