….Μιὰ πρώτη γενικὴ ἐπισήμανση, πού ἀφορᾶ
καὶ τὰ δύο κείμενα, εἶναι ἡ διαπίστωση, ὅτι σ’ αὐτὰ ὁ Παναγιώτατος, ὁμιλεῖ ἀπευθυνόμενος
πρὸς Παπικοὺς αἱρετικούς, ὡσὰν νὰ ἤσαν Ὀρθόδοξοι, ὡσὰν νὰ ἤσαν μέλη τῆς Μιᾶς, Ἁγίας,
Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Οὐδόλως ἐπισημαίνεται τὸ γεγονός, ὅτι εὑρίσκονται ἐν αἱρέσει καὶ πλάνη. Οὐδεμία
νύξις γίνεται πάνω στὶς χαώδεις δογματικὲς διαφορὲς πίστεως, οἱ ὁποῖες μᾶς
χωρίζουν ἀπὸ τὴν παπικὴ παρασυναγωγή, ἡ ὁποία ἐπιμένει νὰ ὀνομάζη ἐαυτὴν ὡς
«Καθολικὴ Ἐκκλησία» καὶ μάλιστα ὡς «αὐθεντική», ἐνῶ τὴν Ὀρθόδοξη θεωρεῖ ὡς «ἐλλειμματική»!
Καὶ οὐδεμία προσπάθεια νὰ τοὺς πείση, νὰ
ἐγκαταλείψουν τὴν πλάνη τοῦ Παπισμοῦ καὶ νὰ προσέλθουν στοὺς κόλπους τῆς Ὀρθοδοξίας,
ἀκολουθώντας τὸν λόγον τοῦ Μεγάλου Βασιλείου στὴν εὐχὴ τῆς Ἀναφορᾶς τῆς Θείας
Λειτουργίας του: «Τοὺς πεπλανημένους ἐπανάγαγε καὶ σύναψον αὐτοὺς τῆ ἁγία σου
Καθολικῆ καὶ Ἀποστολικῆ Ἐκκλησία». Μιὰ τέτοια νοοτροπία ἀπηχεῖ τὸν τρόπο
σκέψεως καὶ δράσεως τῶν Οἰκουμενιστῶν, οἱ ὁποῖοι δὲν βλέπουν δογματικὲς πλάνες
στὸν Παπισμό, ἀλλὰ ταυτότητα πίστεως μὲ
τὴν Ὀρθοδοξία, ἀκυρώνοντας ἔτσι στὴν πράξη ὅλη τὴν Πατερικὴ καὶ Κανονικὴ
Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας.
Οι αιρέσεις ονομάζονται "θείον δώρον"!!! Αυτό γιατί το ξεχάσατε, αγαπητέ Κωνσταντίνε;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://kyprianoscy.blogspot.gr/2009/12/blog-post_03.html
@Οι αιρέσεις ονομάζονται "θείον δώρον"!!! Αυτό γιατί το ξεχάσατε, αγαπητέ Κωνσταντίνε;
ΑπάντησηΔιαγραφήAδελφέ μου, γέρασα και οι ικανότητές μου συνεχώς μειώνονται. Δώσε μου όλη την πρόταση και θα την σχολιάσω, δεν έχω πρόβλημα..
Νάσαι πάντα καλά, καλό και ευλογημένο αγώνα!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος
Μόντρεαλ-Καναδά.