Ο Κοσμάς :

Αδελφέ ΚΟΣΜΑ, θα μπορούσες παρακαλώ να με πληροφορήσεις από τις ανωτέρω έξη Παρατάξεις, του πάτριου που ανάφερες, ποια εκπληρώνει τα κριτήρια των Πατέρων;

Με απλά δηλαδή λόγια, ποια από τις έξη Παρατάξεις είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία που ίδρυσε ο Χριστός επάνω στη γη;



Αδελφέ Silver.
Πολύ θα ήθελα να σου απαντούσα με πέντε λέξεις, λέγοντας π.χ. «είναι η Παράταξη του .....»! ΄Ομως, παρά την επιθυμία μου, δεν θα το κάνω αυτό, για πολλούς λόγους, μολονότι εγώ προσωπικά έχω ξεκαθαρισμένη άποψη για το πού κατά τα κριτήρια των αγίων Πατέρων υπάρχει η Εκκλησία.
Το μόνο το οποίο μπορώ να πω εδώ είναι, ότι η Εκκλησία του Χριστού, όπως μέχρι την 10ην Μαρτίου 1924, ημερομηνία που οι Νεοημερολογίτες δέχτηκαν το Νέο, ή Φράγκικο ημερολόγιο, ήταν αυτή που ακολουθούσε το Παλαιό Ημερολόγιο, έτσι και μετά την ημερομηνία αυτή, Εκκλησία του Χριστού είναι αυτή που εξακολουθεί να ακολουθεί το Παλαιό Ημερολόγιο.
Η Εκκλησία αυτή του Χριστού, που αποτελεί, και μετά το 1924, την αδιάκοπη συνέχεια της μέχρι το 1924 «Μιάς αγίας καθολικής και αποστολικής Εκκλησίας, ατυχώς διασπάστηκε το 1937 σε δύο Παρατάξεις, η μεν μία με ηγέτη τον επίσκοπο Βρεσθένης Ματθαίο Καρπαθάκη, η δε άλλη με ηγέτη τον επίσκοπο πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομο Καβουρίδη. Η πρώτη αυτή διάσπαση, είναι ίσως η μόνη που έγινε για εκκλησιολογικούς λόγους. Φαίνεται όμως, ότι πίσω απ’ την διάσπαση αυτή ήταν οι Νεοημερολογίτες Ιεράρχες, οι οποίοι με ανησυχία έβλεπαν την αλματώδη εξάπλωση της Εκκλησίας του Παλαιού Ημερολογίου. Αλλά, αυτό είναι άλλο θέμα.
Αναφέρω μερικούς απ’ τους λόγους, για τους οποίους δεν θα προσδιορίσω εγώ, περί του πού, κατά τη διδασκαλία των αγίων Πατέρων, νομίζω ότι υπάρχει σήμερα η Εκκλησία του Χριστού:

1. Η Εκκλησία πάντοτε απέφευγε να εκθέτει τα εσωτερικά της ζητήματα εις τους «εκτός» αυτής, για να μη δίδει λαβές σκανδαλισμού τους.

2. Η δημόσια έκθεση της άποψης μου περί του πού υπάρχει η Εκκλησία στο χώρο του Παλαιού Ημερολογίου, θα προκαλούσε σ’ αυτό μιά επιζήμια εσωστρέφεια, γιατί θα πυροδοτούσε φανατισμούς και διενέξεις. Γι’ αυτό η γνώμη μου είναι, ότι όσοι απ’ τους οπαδούς του Παλαιού Ημερολογίου, έχουν τις ανησυχίες αυτές, να καταφεύγουν τα συγγράμματα των αγίων Πατέρων, όσο δύσκολο κι’ αν είναι αυτό, προκειμένου να εντοπίσουν τα κριτήριά τους, περί του ποιά μπορεί να είναι η Εκκλησία του Χριστού. Σε κάθε άλλη περίπτωση, μπορούν να καταφεύγουν προσωπικά σε άτομα, που έχουν μελετήσει τους Πατέρες και είναι σε θέση υπεύθυνα να πουν τη γνώμη τους.

3. Το πρόβλημα με το Παλαιό είναι, πως λόγω των διωγμών που υπέστη μετά το 1924, οι οπαδοί του έμειναν κατ’ ουσίαν αποίμαντοι, οι δε εκκλησιαστικοί ηγέτες του είναι εν πολλοίς θεολογικά ακατάρτιστοι. ΄Ετσι, μέχρι σήμερα, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων, το ποίμνιό τους, πέραν της εμμονής του στις παραδόσεις της Ορθοδοξίας, δεν είναι εύκολο ν’ αντιληφθεί τις θεολογικές έννοιες, τις οποίες πρέπει να επικαλεστεί κάποιος ειδήμων για να τους εξηγήσει περί του πού είναι η Εκκλησία.
Γι’ αυτό, φρονώ, ότι μιά τέτοια ευρύτερη συζήτηση στο χώρο του
Παλαιού θα είναι επιβλαβής. Και γι’ αυτό θέλω να την αποφύγω.

13 σχόλια:

  1. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΗΘΟΣ ΕΓΡΑΦΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΠΟΥ ΑΝ ΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΠΕΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΙΕΡΩΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΑ! ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΒΡΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανοησίες. Μόνο στην Εκκλησία υπάρχει σωτηρία και εκτός Εκκλησίας υπάρχει σε ορισμένες περιπτώσει και καλό βέβαια είναι να μην ασχολούμαστε με αυτά διότι μπαίνουμε ''στα χωράφια του Θεού''. Όμως για αυτόν τον λόγο είναι ΒΛΑΚΕΙΑ να μην λες σε κάποιον ενώ γνωρίζει ποια είναι η Εκκλησία. Είναι προφανές ότι φέρετε διπλωματικά και δεν είναι ξεκάθαρος και δεν γνωρίζει και ο ίδιος. Και βέβαια προφανώς για αυτόν η Εκκλησία είναι η παράταξη στην οποία ανήκει. Μου κάνει εντύπωση που δεν λέει του «πατρίου» αλλά του «παλαιού» ημερολογίου. Διότι οι φανατικοί ζηλωτές λένε το πρώτο και μάλιστα υποστηρίζουν πως είναι λάθος να λέμε «παλαιό». Όλες αυτές οι συγχύσει που συμβαίνουν στον χώρο των Γ.Ο.Χ. και των ατομικώς αποτειχιζομένων ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΚΟΙΝΟΝΟΥΝ Μ' ΑΥΤΟ. Και σ' αυτήν την Εκκλησία όπου είναι και η μοναδική έχουν βγει Άγιοι και επιτελούνται θαύματα και εξορκισμοί με αδιάσειστες αποδείξεις ότι είναι αλήθεια αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΚΟΙΝΟΝΟΥΝ Μ' ΑΥΤΟ. Και σ' αυτήν την Εκκλησία όπου είναι και η μοναδική έχουν βγει Άγιοι και επιτελούνται θαύματα και εξορκισμοί με αδιάσειστες αποδείξεις ότι είναι αλήθεια αυτά.


    Είναι μεγάλο το θέμα. Γράφεις ότι στην Εκκλησία του νέου έχουν βγει Άγιοι και επιτελούνται θαύματα...
    Δεν είμαι καθαρός για να έχω φωτισμό να μπορώ να θεολογώ. Όμως στο νου μου έρχονται δύο περιπτώσεις. Η μία είναι του Οικ. Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου : Έτι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου Πάπα Ρώμης..., και η άλλη του μακαριστού Μοναχού Θεόκλητου Διονυσιάτη ο οποίος γράφει: ....Εάν δεν είναι αιρετική η παπική Εκκλησία, (σ.σ. εδώ εννοεί: και ο Πάπας είναι Αγιώτατος), τότε τα θαύματα των αγίων Ομολογητών της Ορθοδοξίας είναι δαιμονικαί απάται.

    Τα γνωρίζεις αυτά; Σε προβληματίζουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @"ΕΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ" : Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΠΕΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΙΕΡΩΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΑ!


    Σεβαστή η πίστης σου. Διάβασε και την πίστη της Μοναστικής Αδελφότητας του Αγίου Σίο του Μγκβίμε,αν δεν γνωρίζεις, είναι η δυναμική Αδελφότητα που ανάγκασε τον Οικουμενιστή Πατριάρχη της Γεωργίας να φύγει από το Π.Σ.Ε. :

    Στα αρχαία Σόδομα ζούσαν ο δίκαιος Λωτ και η οικογένειά του. Ο μακρόθυμος Θεός μας, επερίμενε την μετατροπή, την αλλαγή της καρδιάς των Σοδομιτών δίδοντάς τους όλα όσα εχρειάζοντο: αέρα, νερό, τροφή….ζωή. Ο Λωτ ήτο γι αυτούς σίγουρο παράδειγμα δικαιοσύνης, ένα πρότυπο για την διόρθωσή τους. Αλλά ματαίως. Το μέτρο της παρανομίας και αμαρτίας ξεχείλισε. Ο Κύριος απεμάκρυνε την οικογένεια του Λωτ και κατέστρεψε δια πυρός την πόλι των Σοδόμων , τοιουτοτρόπως αφήρεσε αυτή τη ζωή που ο Ίδιος είχε παραχωρήσει. Σαν τα Σόδομα γίνεται εκείνη η τοπική Εκκλησία στην οποία εστιάζεται η βδελυγμία των αιρετικών δογμάτων . Έτσι προς το παρόν ένεκα των δικαίων δούλων Του δεν θα αποσύρει την χάρη του Αγίου Πνεύματος από την Εκκλησία η οποία λοξοδρομεί εις αιρετική ζοφερότητα τόσο προσβλητική εις Αυτόν. Αλλά για πόσο χρονικό διάστημα; Που είναι το σύνορο πέραν του οποίου η παρανομία υπερέχει της μακροθυμίας και ελέους; Εάν ο χρόνος για έξοδο όπως του Λωτ έφθασε, τότε τέτοιος χρόνος είναι το τέρμα της περιόδου ( που επιτρέπεται για Μετάνοια), είναι ώρα εκτέλεσης της Κρίσεως του Θεού, ώρα της δικαίας οργής, ώρα για την απομάκρυνσι αυτού τούτου του Πνεύματος της Ζωής. Η απομάκρυνσις των αληθινών τέκνων της Εκκλησίας από το κέντρο της αμαρτίας ( της αίρεσις ) υπηρετεί ως δείκτης του Πνευματικού θανάτου της Ιεραρχίας της Τοπικής Εκκλησίας. Όταν ο Κύριος απομακρύνει όλους τους πιστούς εις Αυτόν -- Την αληθινήν Εκκλησίαν Του -- τότε μόνον θα εγκαταλείψει εντελώς η χάρις του Αγίου Πνεύματος την συγκέντρωσι αυτών που παρέμειναν στην αίρεσι.....

    Τι λες αδελφέ; Που βρίσκεται η Αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά κάνει και είναι μεγάλο το θέμα. Αφήστε τις διπλωματίες. Και μην μου πείτε πως δεν έχετε χρόνο γιατί όλες αυτέ οι αναρτήσεις στο ιστολόγιό σας θέλουν χρόνο. Αφού το θέμα είναι σωτηριολογικό να το αναλύσετε εδώ στο ιστολογιό σας. Οι οικουμενιστικές
    αηδίες του Πατριάρχη δεν έχουν σχέση με την Εκκλησία. Δηλαδή αν ένας ιερέας κάνει κάποιο αμάρτημα που σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες έπρεπε να καθαιρεθεί, καθίσταται αυτομάτως καθηρημένος και όσοι κοινωνούν απ' τα χέρια του γίνονται παραβάτες των Ι. Κανόνων; Βέβαια όχι. Οι πατέρες όταν μιλούν για διακοπή κοινωνίας με τους αρχιερείς που κοινονούν με αιρετικους εννουούν το κοινό ποτήριο. Τώρα εάν εσείς αποτειχίζεστε νωρίτερα για δείξετε τους ΥΠΕΡορθοδόξους, τότε τι να πω. Σϊγουρα δεν αρκούν οι χλιαρές διαμαρτυριές αλλά όχι ο καθένας να εφαρμόζει τους Ι. Κανόνες όπως νομίζει και ατομικώς. Και το Πησάλιο άλλωστε όταν μιλάει για την διακοπή μνημοσύνου και όχι αποτείχιση, έχε διαφορά, μιλάει μόνο για αυτούς που κηρύσουν αίρεση επ' Εκκλησία και όχι και με τους κοινονούντας αυτών. Μα θα μου πείτε μολύντονται... Αυτά λέει το Πηδάλιο. Ύστερα όλοι εσείς που επικαλείστε τους Πατέρες δεν τους πιάνετε ούτε στο μικρό σας δαχτυλάκι. Κανένας από εσάς δεν έχει αγιάσει. Στο νέο πολλοί. Εάν θέλατε να βοηθήσετε την κατάσταση θα μένατε εντός Εκκλησίας και θα αγωνιζόσασταν να καθαιρεθούν οι οικουμενιστές. Κλείνοντας να πω πως εξορκισμοί μπορούν να γίνουν μόνο στην Εκκλησία και γίνονται με το νέο. Εάν δεν το πιστεύετε πάτε στην Αθήνα να δείτε με τα μάτια σας ανθρώπους που μιλούν εκαντονάδες γλώσσες το λεπτό να σπαράζουν να θεραπεύονται. Και πηγαίνετε να δείτε με τα μάτια σας την ακαήα του Αγίου φωτός τα πρώτα λεπτά στα Ιεροσόλυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Αυτά λέει το Πηδάλιο. Ύστερα όλοι εσείς που επικαλείστε τους Πατέρες δεν τους πιάνετε ούτε στο μικρό σας δαχτυλάκι. Κανένας από εσάς δεν έχει αγιάσει. Στο νέο πολλοί.


    Αδελφέ, ανώνυμε, πρωτίστως να ρωτήσω, τι θα πάθετε όλοι εσείς που γράφετε ένα σχόλιο και δεν βάζετε το βαπτιστικό όνομά σας, για να μπορεί κανείς να ξεχωρίζει σε ποιον πηγαίνει η απάντηση. Δεν ζητώ επίθετο, αλλά απλά ένα όνομα που δεν έχει καμία σημασία.

    Τώρα αυτά που γράφεις δεν καταλαβαίνω αν αφορούν εμένα. Μου δίνεις την εντύπωση ότι με θεωρείς πιστό του εν Ελλάδι πάτριου. Αν όντως δεν κάνω λάθος, τότε σε ενημερώνω ότι δεν είμαι μέλος καμίας Συνόδου με το εν Ελλάδι πάτριο.

    Αυτά προς το παρόν, νάσαι πάντα καλά, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη μας!

    Εν Χριστώ,
    Κων/νος Αργυρακόπουλος
    Μόντρεαλ-Καναδά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ονομάζομαι Δημήτρης. Και νομίζω ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να κρατεί την ανωνυμία, μάλιστα στο διαδίκτυο. Το γιατί δεν το γνωρίζετε για αυτό μην με κρίνετε.
    Αν δεν κάνω λάθος είστε απλά αποτειχισμένος σαν τον Σημάτη.
    Το «αυτά λέει το Πηδάλιο» νομίζω ήμουν σαφής τι εννοούσα. Πολλοί ιχσυρίζονται πως δεν αρκούν οι χλιαρές διαμαρτυρίες με την πρόφαση ότι αποτείχιση πρέπει να γίνετε αφου έλθει το κοινό ποτήριο. Και επειδή έχω σχηματίσειτ την άποψη -μπορεί και να κάνω λάθος- ότι το υποστηρίζετε και εσείς, έγραψα ότι οι Ι. Κανόνες ομιλούν για ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ που εύκολα από μερικούς παρερμνεύετε αυθαιρέτως ως αποτείχιση και μάλιστα από τους συγκεκριμένους αρχιερείς όχι και με όσους κοινονούν μαζί τους. Για αυτό είπα αυτά λέει το Πηδάλιο. Όταν ομιλούν για διακοπή κοινωνίας με όσους κοινονούν με αιρετικούς (κακώς αναστρέφονται) βεβαίως εννοούν το κοινό ποτήριο. Αν υποτεθεί ότι εννούσαν κάτι άλλο τότε η Εκκλησία δεν θα υπήρχε σήμερα κάτι που είναι αδύνατον, γιατί η Εκκλησία κλονίζετε αλλά δεν συντρίβεται και θα υπάρχει έως της συντελίας του αιώνος (η επίγεια Εκκλησία). Και λέω ότι δεν θα υπήρχε Εκκλησία, διότι αν διαβάσετε Εκκλησιαστική ιστορία θα δείτε πως αυτές οι προδωσίες που κάνουν οι αρχιερείς σήμερα, έχουν ξαναγίνει έστω και σε μικρότερο βαθμό πολλές φορές και παλιότερα. Και δεν ομιλώ για περιπτώσεις που τους καθαίρεσε η Εκκλησία, αλλά για περιπτώσεις σαν τη δική μας.
    Δεν σχολιάσατε τα περί εξορικισμών και ακαήας του Αγίου φωτός και σας παρακαλώ μην βρίσκετε προφάσεις εν αμαρτίες για να μην απαντήσετε εκτενώς και αναλυτικώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ονομάζομαι Δημήτρης. Και νομίζω ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να κρατεί την ανωνυμία, μάλιστα στο διαδίκτυο.


    Αδελφέ Δημήτριε, βεβαίως και έχεις το δικαίωμα της ανωνυμίας και μάλιστα στο διαδίκτυο. Συμφωνώ απόλυτα.
    Έγραψα μόνο για το βαπτιστικό όνομα, που η αναγραφή του δεν έχει κανένα πρόβλημα.

    Σέβομαι τις απόψεις σου, δεν έχω πρόθεση να γίνω πνευματικός καθοδηγητής κανενός. Παρουσιάζω κείμενα και τοποθετήσεις που νομίζω ότι προβληματίζουν. Νομίζω βρισκόμαστε σε δύσκολες και αποκαλυπτικές ημέρες. Ο καθένας ας κάνει ό,τι τον φωτίσει ο Θεός.

    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας καταλαβαίνω. Αλλά γίνεστε πνευματικός καθοδηγητής αφού με τα άρθρα σας παροτρύνετε τον κόσμο να αποτειχιστεί. Σας αναπαύει το γεγονός να αναρτείτε άρθρα που «προβληματίζουν». Σας αρέσει να προβληματίζετε τος συνανθρώπους σας;
    Δεν είναι λύση να πάρει ο καθένας τον δρόμο του. Για να μην σχολιάσω το γεγονός ότι είναι αδύνατον μόνο το την λογική να βάλει κανείς δεν είναι δυνατόν στους 6,5 δισ. ανθρώπων στον κόσμο μόνο μερικές χιλιάδες (μη πω και λιγότερο) είναι εντός Εκκλησίας!
    Με βάση προφητείες έχετε βγάλει συμπέρασμα ότι θα είναι ΤΟΣΟ λίγοι οι Χριστιανοί; Σας φαίνεται λογικό; Δεν μπορεί να λέτε ο καθένας να κάνει ότι τον φωτίσει ο Θεός, γιατί μπορεί να ξεγελαστούμε και να μην μας φωτίσει ο Θεός αλλά κάποιος άλλος να μας σκοτίσει...

    Αυτά που ανεβάζετε αποκαλυπτικά ίσως καινούρια όμως όχι, είναι πολύ γνωστά και συμβαίνουν τα ίδια και τα ίδια εδώ και χρόνια. Απλά ανανεώνονται. Για να μην αναφέρω το γεγονός ότι αναγνωρίζετε σαν ιερέα τον π. Θεόδωρο Ζήση που είναι στο νέο ημερολόγιο και μνημονεύει τον οικείο Επίσκοπο, άρα κατ' εσάς είναι εκτός Εκκλησίας. Ότι αναγνωρίζετε ως Άγιο τον Άγιος Ιουστίνο Πόποβιτς ο οποίος επίσης δεν είχε αποτειχιστεί. Εσείς γιατί ψάχνετε να βρείτε ποια παράταξη είναι Εκκλησίας; Αφού έχετε αποτειχιστεί ή μήπως όχι; Προφανώς πιστέυετε όπως όλοι όσοι έχουν κάνει τα ίδια ότι είστε στην Εκκλησία -μου θυμίζει την -οικουμενιστική θεωρία περί αορατου Εκκλησία-, ενώ οι Γ.Ο.Χ. είναι εκτός Εκκλησίας μαζί με εμάς (με το νέο ημερολόγιο). Εκτός βέβαια αν υπάρχουν πολλές Εκκλησίες ή εκτός αν το μετανοιώσατε και θέλετε να προσχωρίσετε στους Γ.Ο.Χ. Αυτό πάντως που βλέπω είναι ότι σε όλους εσάς (Γ.Ο.Χ., ατομικώς αποτειχισμένους) υπάρχει μεγάλη σύγχυση και δεν γνωρίζετε και αυτό αποδεικνύει ότι η Χάρις του Θεού δεν είναι μαζί σας.

    Δεν μπορείτε να συγχύζετε τον κόσμο και να λέτε στο τέλος να κάνει ο καθένας «ό,τι τον φωτίσει ο Θεός». Πρέπει εδώ και τώρα να ξεκαθαριστούν τα πράγματα για να σταματήσει η σύγχυση όχι από εμένα εγώ δεν έχω αμφιβολίες αλλά από τους καλοπροαίρετους αδερφούς μας που σας διαβάζουν.

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Αλλά γίνεστε πνευματικός καθοδηγητής αφού με τα άρθρα σας παροτρύνετε τον κόσμο να αποτειχιστεί.

    Δημήτριε, δεν έχω σκοπό να παροτρύνω κανένα να κάνει αποτείχιση. Να προβληματισθούν οι επισκέπτες αυτού του ιστολογίου, ναι, αυτό το θέλω!

    Νάσαι καλά!
    Κων/νος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δηλαδή σας αρέσει να προκαλείτε σύγχυση; Τι εννοείτε να προβληματίσετε;
    Γιατί δεν απαντάτε στα ερωτήματά μου που έχουν μεγάλη σημασία;

    Θεωρείτε ότι είστε εκτός Εκκλησίας αφού ρωτήσατε τον λεγόμενο «Κοσμά» για το ποια παράταξη είναι η Εκκλησία. Και αφού η Εκκλησία είναι μόνο μία τότε αφού εσείς δεν το γνωρίζετε είστε εκτός Εκκλησίας ξεκάθαρα πράγματα.

    Δεν ξεκαθαρίζετε τι θέση σας, σας παρέθεσα τα επιχειρήματα μου και σας ρώτησα κάτι που πρέπει να απαντήσετε.

    Τόσο δύσκολο είναι να κοπιάσετε λίγο προκειμενου να σώσετε μια ψυχούλα;

    Κατανοείτε πως εγώ θα πάω στην κόλαση αν εσείς υποτεθεί ότι έχετε δίκιο;

    Μήπως νομίζετε ότι έχω χρόνο για να τον ξοδεύω; Απλά προσπαθώ να σας υποδείξω ΄τι βρίσκεστε σε πλάνη και πρωτίστως να σταματήσετε να συγχύζετε τον κόσμο και να οδηγείτε σε απώλεια κάποιον που θα σας πιστέψει.

    Δεν έχετε δικαίωμα να μιλάτε για τόσο σοβαρά θέματα εάν δεν έχετε δίκιο και εγώ σας εξέθεσα τα επιχειρήματά μου και δεν απαντάτε. Άρα αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε δίκιο και δεν ξέρετε τι να πείτε.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Τόσο δύσκολο είναι να κοπιάσετε λίγο προκειμενου να σώσετε μια ψυχούλα;


    Θα σου απαντήσω Δημήτριε όταν επιστρέψω στη βάση μου. Είμαι 500 χιλ. σε άλλη πόλη του Καναδά, επισκέπτης. Πρώτα ο Θεός στις 2 το πρωϊ θα είμαι στο Μόντρεαλ. Υπομονή αδελφέ μου, υπομονή!

    Νάσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελικά δεν θέλετε διάλογο. Άλλωστε και στο ταξίδι σας αφού μπορούσατε συνδεθείτε στο διαδίκτυο τι σας εμπόδισε να μου απαντήσετε; Χρειάζεται να μελετήσετε για να μου απαντήσετε, αν είναι έτσι τότε εντάξει. Και κάτι ακόμη. Πως αναρτήσατε εκείνο το διάστημα τόσες αναρτήσεις που σίγουρα θα χρειάζονταν να έχετε μαζί σας και κάποια βιβλία. Τα κουβαλήσατε μαζί σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή