Μ' αυτόν τον τρόπο βρήκε τον Θεό ο Μέγας Αρσένιος.


Αν δώσεις ελεημοσύνη, λέγει ένας Γέροντας, κι ο λογισμός σε θλίβει πως έδωσες πολύ, μη δίνεις προσοχή σ' αυτόν, γιατί είναι σατανικός. Καλύτερα όμως για σένα είναι να ζεις με τόση ακτημοσύνη, που να έχεις ανάγκη από τους άλλους να σε ελεούν. Εκείνος που δίνει, έχει την ικανοποίηση πως κάνει κάτι καλό. Αλλά όποιος στερείται και δεν έχει ποτέ να δώσει κάτι, αποκτά ταπεινοσύνη με τη σκέψη πως ποτέ δεν κάνει τίποτε καλό. Έτσι έζησαν οι Πατέρες μας. Μ' αυτόν τον τρόπο βρήκε τον Θεό ο Μέγας Αρσένιος.

«Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ»

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=43&t=5294

«Εγώ δεν είχα σκοπό να βλάψω τον Πανάγιο Τάφο,τον οποίο υπηρετώ από μικρό παιδί. Πάντα επειδή γνωρίζω τα δικαιώματά μας εδώ και το πόσο ζηλόφθονα είναι τα άλλα δόγματα προστάτευα ακόμη την κάθε μας σπιθαμή μέσα στα Άγια Προσκυνήματα με αποτέλεσμα να τσακώνομαι πολλές φορές με Λατίνους, Κόπτες που εποφθαλμιούσαν δικά μας μέρη. Έδινα αγώνες, καλούσα τους αδελφούς να είναι πάντα σε εγρήγορση και τους ζητούσα να κάνουν αυστηρά μοναχική ζωή, γιατί είμαστε μοναχοί. Δεν άρεσε όμως ο τρόπος μου και κυρίως δεν άρεσε η άρνησή μου να πουλήσω τα εδάφη μας. Ξέρετε τι πιέσεις δεχόμουν ως Πατριάρχης για να πουλήσω; Εγώ δεν πουλούσα γι' αυτό θέλανε να με βγάλουν από τη μέση για να φέρουν κάποιον άλλον του χεριού τους... Αλλά η αλήθεια θα λάμψει. Δίνω τον αγώνα μου και θα λάμψει η αλήθεια, να είστε σίγουροι.

Εδώ μέσα που είμαι κλεισμένος, με έχουν κλειδώσει αυτοί...

Ισχυρίζονται ότι δεν θέλω να βγω εγώ. Μα αν βγω δεν θα με αφήσουν να ξαναμπώ κι εγώ θέλω να πεθάνω στον Πανάγιο Τάφο. Με κλειδώνουν γιατί δεν θέλουν να με επισκέπτονται μήπως και γίνει κανένα πραξικόπημα αλλά ο Θεός θα δώσει τη λύση. Που ξανακούστηκε να κλειδώνουν ιερείς έναν αδελφό τους. Αν πάθω κάτι από που θα το μάθουν και τι θα πουν στον κόσμο; Δεν βλέπω κανέναν εδώ μέσα . Είστε η μόνη που με επισκέφθηκε, μερικές φορές ακούω τη φωνή μου μέσα στο άδειο δωμάτιο. Νομίζω ότι κάποιος είναι μέσα στο σπίτι, φανταστείτε ότι και τώρα που ήρθατε δεν θέλω να φύγετε... Πάντως να ξέρετε ότι όσοι αδελφοί εναντιώθηκαν σε αυτήν την απόφαση της ηγεσίας του Πατριαρχείου να με κλείσει εδώ μέσα διώχθηκαν από το Πατριαρχείο. Αυτό δε σημαίνει κάτι; Θέλω να δω τους συγγενείς μου και δε μπορώ. Γιατί μου το απαγορεύουν; Δεν φυλακίστηκα από το νόμο, γιατί ήρθατε με την αστυνομία να με δείτε; Ο Θεός να τους συγχωρήσει...».

Στήνουν τουρκική φιέστα στο Ζάππειο

«Ιστορικές» στιγμές για το Ζάππειο... Μετά την τελετή για την ένταξη της χώρας στην ΕΟΚ, τις πανηγυρικές εκδηλώσεις για το ευρώ και την Ημέρα της Ευρώπης, μετά και τα (προεκλογικά) Ζάππεια Ι και ΙΙ της Νέας Δημοκρατίας, τώρα επιτέλους καταξιώνεται και διεθνώς: Το περιστύλιο του Ζαππείου, ένας εμβληματικός χώρος της Αθήνας -και, φυσικά, της σύγχρονης Ελληνικής Ιστορίας-, μισθώθηκε από την... τουρκική πρεσβεία και θα φιλοξενήσει τη δεξίωση για την 89η επέτειο από την ανακήρυξη της Τουρκικής Δημοκρατίας! Πάλι καλά που δεν το έκλεισαν για να γιορτάσουν και την 90ή επέτειο από τη «νίκη» του Κεμάλ Ατατούρκ εναντίον των «Ελλήνων εισβολέων» στη Σμύρνη...

http://www.ethnos.gr/summary.asp?catid=23141

ΝΕΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ «ΧΥΤΗΡΙΟ» (ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ 44)


Η κωλυσιεργία της δικαιοσύνης και η αδυναμία της κυβέρνησης να εφαρμόσουν τη νομοθεσία και να ματαιώσουν πάραυτα τη χυδαία και βλάσφημη παράσταση Corpus Christi προκαλούν νέες αντιδράσεις!
ΝΕΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ «ΧΥΤΗΡΙΟ» (ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ 44)
(24/10/12 16:57)
http://www.orthodoxia.gr/images/spacer.gif

Χριστιανοί θα επιδιώξουν να εισέλθουν ως θεατές στο θέατρο όποτε αυτό παιχθεί και να τα κάνουν γης μαδιάμ κάνοντας ανεξέλεγκτη την ήδη φορτισμένη ατμόσφαιρα
Η εμφανής κωλυσιεργία της ελληνικής δικαιοσύνης αλλά και η αδιαφορία της ελληνικής κυβέρνησης να εφαρμόσει τους νόμους και να ασκήσει ποινικές διώξεις για τους συντελεστές της χυδαίας και βλάσφημης θεατρικής παράστασης Corpus Christi και να απαγορεύσει οριστικά τις παραστάσεις οδηγεί, όπως αναφέρουν καλά ενημερωμένες πηγές, σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Ορθόδοξοι Χριστιανοί απ’ όλη την Ελλάδα διοργανώνουν νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το θέατρο «Χυτήριο» ενώ κάποιοι εξ αυτών σκέφτονται ακόμη και να μηνύσουν για παράβαση καθήκοντος την προϊσταμένη της Εισαγγελίας Παναγιώτα Φάκου καθώς και τον εισαγγελέα που έχει χρεωθεί το φάκελο με τη μηνυτήρια αναφορά του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ.
Καλά ενημερωμένες πηγές υποστηρίζουν πως κάποιοι εκ των χριστιανών θα επιχειρήσουν να εισέλθουν ως απλοί θεατές, πληρώνοντας το προβλεπόμενο εισιτήριο στο θέατρο και να ραπίσουν τους βλάσφημους σύμφωνα με τα όσα προτρέπει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος στον λόγο του περί βλασφημίας! Εάν τελικά επιβεβαιωθούν οι πηγές τούτες δεν αποκλείεται να θρηνήσουμε και θύματα, αφού και οι συντελεστές του έργου είναι βέβαιο πως θα έχουν λάβει τα μέτρα τους.
Ήδη την περασμένη Κυριακή στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας χριστιανών για το επιχειρούμενο ηλεκτρονικό φακέλωμα, ο ηγούμενος της ιστορικής Μονής Εσφιγμένου αρχιμανδρίτης Μεθόδιος προσκάλεσε τους συγκεντρωθέντες να παραστούν έξω από το θέατρο «Χυτήριο» σήμερα Πέμπτη στις 6 το απόγευμα. Την ίδια στιγμή τη συμμετοχή τους στη συγκέντρωση έχουν εμμέσως προαναγγείλει με γραπτά κείμενα τους ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως Ιερεμίας καθώς και ο γνωστός από τους αγώνες του για το ηλεκτρονικό φακέλωμα αρχιμ. Σαράντος Σαράντης. Εκτός αυτών ήδη έχουν φθάσει στην Αθήνα και δεκάδες Αγιορείτες Πατέρες, οι οποίοι θα ηγηθούν ...

http://www.orthodoxia.gr/

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΗΝΕΣ


Ιερώνυμος: Η Εκκλησία δεν θα μπορεί να πληρώσει τους υπαλλήλους της
Ιερώνυμος: Η Εκκλησία δεν θα μπορεί να πληρώσει τους υπαλλήλους της
«Η Εκκλησία μας, μετά από δυο μήνες δεν θα έχει να πληρώσει τους υπαλλήλους και αν δεν βρει τρόπους να εξασφαλίσει τα χρήματα για την πληρωμή των υπαλλήλων, δηλαδή 300 ανθρώπων, οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει να απολυθούν και να μείνουν άνεργοι» είπε ο αρχιεπίσκοπος, μιλώντας στον δημοτικό κανάλι TV100 της Θεσσαλονίκης.
Αναφερόμενος σε όσα λέγονται για την μεγάλη εκκλησιαστική περιουσία, ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας διευκρίνισε ότι τα έσοδα του Αρχιεπισκόπου είναι κάτω από 2000 ευρώ μηνιαίως και ότι δεν έχει κανένα άλλο εισόδημα.

«Τώρα πως κολυμπάμε στα χρήματα (όπως λέγεται) δεν μπορώ να καταλάβω» σημείωσε ο Αρχιεπίσκοπος, προσθέτοντας ότι επικρατεί σύγχυση γύρω από το θέμα και ότι τα έσοδα της Εκκλησίας στην πραγματικότητα είναι πολύ μικρότερα από όσα ίσως πιστεύει ο κόσμος, αφού πολλά ακίνητά της είναι όπως είπε ξενοίκιαστα και πολλά μισθώματα δεν εισπράττονται.
«Ποια διαμερίσματα όταν είναι όλα ξενοίκιαστα, ποια μισθώματα τα οποία είναι απλήρωτα, ποια μερίσματα από τις τράπεζες, που οι τράπεζες όλες πήραν ό,τι μετοχές υπήρχαν και εξαφάνισαν όλη την οικονομική δυνατότητα της Εκκλησίας;» διερωτήθηκε, καταλήγοντας:

«Επομένως είναι ένα πολύ μεγάλο παραμύθι αυτό και το τραγικό είναι ότι ενώ έχουν δοθεί απαντήσεις επί απαντήσεων, όλοι κάνουν ότι το αγνοούν».

Ή ο από δέκα αιώνων Καθολικισμός περιέπεσεν εις αιρέσεις, ή δεν έχει αιρέσεις οπότε η Εκκλησία μας πλανάται επί δέκα αιώνας.



“Έτι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου Επισκόπου και Πάπα Ρώμης Βενεδίκτου..…”, 

εάν τούτο, δεν δύναται να κριθή ως βλασφημία και προδοσία ή αίρεσις και κακοδοξία, τότε, που θα πρέπη να θεμελιωθή η δογματικώς σωτηριολογική υπόστασις της απολύτου και βεβαίας μοναδικότητος της Αγίας ημών Πίστεως, ως η Ορθόδοξος Αγία Μήτηρ ημών Εκκλησία τοσούτον ασφαλώς και αναλλοιώτως τούτο διακηρύσσει και επαγγέλεται διαχρονικώς;   

Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.


Επειδή ο Άρειος ήθελε να α-θεώση τον Θεάνθρωπον, ο άγιος Αθανάσιος, το θεόπνευστον αυτό στόμα της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου, η πυρίνη γλώσσα του Αγίου Πνεύματος, έδειξε και απέδειξεν ότι ο Άρειος είναι τέκνον του διαβόλου και του άδου, ότι η κάθε σκέψις του γεννάται από τον Σατανάν. Τον άπειρον Θεόν εν Χριστώ, ο Άρειος θέλει να περιλάβη εις τας στενάς κατηγορίας του πεπερασμένου και περιωρισμένου νου του. Το βασικόν λάθος των αρειανών είναι,κατά τον άγ. Αθανάσιον, το ότι ερμηνεύουν την Αγίαν Γραφήν «κατά τον ίδιον νουν», δια τούτο και δεν εννοούν αυτήν, διότι δια να καταλάβη κανείς τα του Χριστού, πρέπει να έχη «νουν Χριστού» (Α΄ Κορ. 2, 9-16). Οι αρειανοί μετρούν τον Χριστόν με τον εαυτόν των και δι΄ αυτό κάμνουν τον Χριστόν ως τον εαυτόν των, με την φύσιν των μετρούν την φύσιν Αυτού, δια τούτο την καταβιβάζουν εις επίπεδον κτιστής φύσεως. Ενώ η Εκκλησία δια του αγίου Αθανασίου διδάσκει  «ότι μη δέον την εκ Θεού γέννησιν (του Λόγου) συμμετρείν τη των ανθρώπων φύσει (κατά Αρειανών  Ι, 26). Σατανική είναι η σκέψις, η οποία αρνείται την Θεότητα του Χριστού, τόσον σατανική, ώστε πρέπει να έχη την αρχήν της εις τον νουν του Σατανά, από αυτόν την έχουν δανεισθή οι αρειανοί, δια τούτο ούτοι είναι «διαβόλου και των εκείνου δαιμόνων φίλοι» (επιστολή προς επισκόπους Αιγύπτου και Λιβύης, 5).

Συνεχίζεται.  

«Φοβάμαι για την ζωή μου» λέει ιμάμης που δέχεται ωμό εκβιασμό από το τουρκικό προξενείο Κομοτηνής

ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ


23.10.2012
Περιγράφει καρέ καρέ περιστατικά ενώ καταγγέλλεται ως …υποστηρικτής 
του ελληνικού κράτους και προδότης που δεν συστοιχίζεται με τον Τούρκο πρόξενο και 
τον ψευτομουφτή Κομοτηνής

«Θέτω στην διάθεση σας την παραίτηση μου η οποία γίνεται για λόγους αυτοπροστασίας, ανώτερους και ανεξάρτητους της θελήσεως μου και σας ζητώ να με τοποθετήσετε σε άλλη θέση ιμάμη της προτίμησης σας στο Ν. Ροδόπης ή στο Ν. Ξάνθης» γράφει ο θρησκευτικός λειτουργός που έχει στοχοποιηθεί απευθυνόμενος στο μουφτή Κομοτηνής Μέτσο Τζεμαλή ζητώντας την προστασία του. Η αίτησή του δημοσιεύεται κατά 80%στο σημερινό φύλλο του «Χ» ενώ απαλείφονται για γνωστούς λόγους τα ονόματα προκειμένου να μην στοχοποιηθεί περισσότερο ο άνθρωπος αυτός που περνά τα πάνδεινα απλά γιατί δεν υποτάσσεται στα κελεύσματα του τουρκικού κράτους μέσω των λειτουργών του και δεν συμπορεύεται με το παρακράτος που ζει, δρα κι αναπτύσσεται κάτω από τα μάτια των αρχών. Είναι νέος άνθρωπος, οικογενειάρχης και θρησκευτικός λειτουργός, που μη αντέχοντας πιέσεις κι εκβιασμούς αναγκάζεται να παραιτηθεί από τα καθήκοντά του και την αίτηση όπου περιγράφονται όλα τα γεγονότα την απευθύνει στον μουφτή Κομοτηνής. Ο ίδιος λειτουργεί με την ακεραιότητα ενός σκεπτόμενου ανθρώπου που νοιώθει όμως απροστάτευτος από τα κυκλώματα που σαν αληθινά γερ΄καια έτοιμα να τον κατασπαράξουν του6 κάνουν τον βίο αβίωτο. Η εφημερίδα μας γνωρίζει τα περιστατικά αλλά περιορίζεται να αποτυπώσει την επίσημη εκδοχή όπως την περιγράφει στην αίτησή του ο άνθρωπος αυτός που έχει την ανιδιοτελή υποστήριξη του δικηγόρου Στέργιου Γιαλάογλου, ο οποίος και μίλησε στο ράδιο Χρόνος 87,5 fm  για όσα έζησε από τους εκβιασμούς και τις απειλές του ανθρώπου αυτού  που είχε το σθένος να καταγγείλει τα περιστατικά  με την αίτηση αναφορά που ακολουθεί.
Αίτηση – Αναφορά προς τον σοφολογιώτατο μουφτή Μέτσο Τζεμαλή του
Κ. Χ. Μ. του γεννηθέντος το έτος 1980 στην Πάχνη Νομού Ξάνθης, κατοίκου κοινότητας Νομού Ροδόπης.

Σοφολογιώτατε,
Με δική σας απόφαση ορίσθηκα ιμάμης στο ιερό τέμενος της κοινότητας ……Νομού Ροδόπης σε χηρεύουσα κενή θέση. Ο ορισμός μου επιβεβαιώθηκε με απόφαση των κατοίκων του χωριού, η οποία επανεπικυρώθηκε στις 27-11-2011 επίσης ομόφωνα, γεγονός που επανεπιβεβαίωσε την αποδοχή και την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου. 

H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ - Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ


+π. Ιωάννης Σ. Ρωμανίδης


http://www.romanity.org/htm/im/w.gifΟ Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, ο παραλήπτης αυτής της επιστολής, τονίζει ότι "Μνημονευτέον Θεού μάλλον ή αναπνευστέον, και ει οίόν τε τούτον ειπείν, μηδέ άλλο τι ή τούτο πρακτέον... ει δει και το Μωϋσέως ειπείν  κοιταζόμενον, διανιστάμενον, οδοιπορούντα, ό,τι ουν άλλο πράττοντα, και τη μνήμη τυπούσθαι προς καθαρότητα".
http://www.romanity.org/htm/im/w.gifΟ Άγιος Γρηγόριος επιμένει ότι το περί Θεού φιλοσοφείν επιτρέπεται μόνον εις εκείνους, οι οποίοι έχουν περάσει τας εξετάσεις και έχουν φθάσει εις την θεωρίαν και οι οποίοι έχουν προηγουμένως καθαρισθή εις την ψυχήν και εις το σώμα ή το ολιγώτερον καθαρίζονται, δηλαδή με τα ιδικά του λόγια εις εκείνους, οι οποίοι είναι "εξητασμένοι και διαβεβηκότες εν θεωρία και προ τούτων και ψυχήν και σώμα κεκαθαρμένοι ή καθαιρόμενοι, το μετριώτατον".
http://www.romanity.org/htm/im/w.gifΑυτή η κατάστασις της θεωρίας έχει τα δύο στάδια, τα οποία ήδη ανεφέραμε: α) τον συσχετισμόν του περιβάλλοντος κάποιου δια της αεννάου μνήμης του Θεού εις την καρδίαν και β) την όρασιν του περιβάλλοντος κάποιου, και του εαυτού του διαβρωμένου από την δόξαν του Θεού και με την ενοίκησιν της ανθρωπίνης φύσεως του Χριστού. Ο δοξασμός ή η θέωσις είναι δώρον του Θεού, το οποίον δεν ζητεί κάποιος, αλλά το δίδει ο Θεός εις τους φίλους Του, συμφώνως προς τας ανάγκας των και προς τας ανάγκας των άλλων.
       
      Συνεχίζεται.