Ἡρακλῆς Ρεράκης : Εξισώνουν τον Χριστόν με τον Μωάμεθ και τον Βούδα εις το νέο μάθημα των Θρησκευτικών!!!


νας θρησκος γνωστικιστς διάφορος θ δύναται ν διδάξη τ νέον μάθημα τν Θρησκευτικν

Πολυσέλιδον πόμνημα πρς τν ερν Σύνοδον μ θέμα: «Νέο Πιλοτικ Πρόγραμμα Σπουδν
στ Θρησκευτικ κα δηγς κπαιδευτικο» πέστειλεν καθηγητς Πανεπιστημίου κ.
ρακλς Ρεράκης. Ες ατ πισημαίνει τι ες τ νέα προγράμματα σπουδν κα συγκεκριμένα ες τ μάθημα τν Θρησκευτικν (ΜτΘ) Χριστς ξισώνεται μ τν Μωάμεθ κα Βούδαν, νῶ δν πάρχει ναφορ ες τν πίστιν, ες τν Θεν κα ες τν ν Χριστ θεμελίωσιν το τρόπου ζως. Τ πόμνημα ποτελεται π 27 σελίδας. Ες ατό, πολ περιληπτικς πογραμμίζονται τ κόλουθα: «Θεσσαλονίκη, 04 ουλίου 2012 Μακαριώτατε, Σεβασμιώτατοι γιοι ρχιερες, Τ κείμενο πο σς διαβιβάζω μ τν παροσα, ποτελε  προϊν πίπονης διεξοδικς πιστημονικς μελέτης το Νέου Προγράμματος Σπουδν ΠΣ καθς κα το δηγοῦ κπαιδευτικο (ΟΕ) στ Θρησκευτικ (ΜτΘ). Στ μελέτη ατ μ δήγησε ασθηση θικοῦ κα εδικο χρέους μου, ς Καθηγητ τς Παιδαγωγικς – Χριστιανικς Παιδαγωγικς, πρωτίστως μως ς ρθοδόξου Χριστιανο κα λληνα πολίτη, πο διαβλέπει τς τραπούς, στς ποες δηγεται θρησκευτικ γωγ στ Χώρα μας. ταν προφανές, σήμερα εναι καταφανές, τι  θρησκευτικ κπαίδευση τν μαθητν πιχειρεται ν λλοιωθε κα ν ποστασιοποιηθε  πὸ κάθε τί ρθόδοξο. πιγραμματικά:
1. Στ νομα τς δθεν πολυπολιτισμικότητας, τ ΜτΘ χάνει πλέον τν ρθόδοξο προσανατολισμό του. ντίθετα, θέτει ς εθ στόχο μία νούσια συγκρητιστικ θρησκευτικότητα, ναμιγνύοντας στοι χεα π πέντε νατολικς Θρησκεες (ουδαϊσμό, σλαμισμό, νδουϊσμό, Βουδισμό, Κομφουκιανισμ) κα τρες χριστιανικς διδασκαλίες, (ρθοδοξία, Ρωμαιοκαθολικισμ καὶ Προτεσταντισμό).
2. Δν πάρχουν πλέον, στ ΜτΘ, πίστη, ναφορ στ Θεό, καθς κα ν Χριστ θεμελίωση το τρόπου ζως το νθρώπου.
3. ησος Χριστς θεωρεται πλέον κα προβάλλεται στος μαθητές, χι ς Θεάνθρωπος, Σωτήρας κα Λυτρωτής, λλ ς νας πλς δάσκαλος, δίπλα στ Μωάμεθ, τ Βούδα κα τν Κομφούκιο.
4. Τ ατημα το σεβασμο στν τερότητα ατοακυρώνεται κα γι τος χριστιανος κα γι τος μ χριστιανος μαθητές, μ τν πιβολ μίας κατανόητης κα ντιπαιδαγωγικς πολυθρησκειακς διδασκαλίας, πο λλοιώνει κάθε μορφς πίστη, δηγώντας τ παιδι σ θρησκευτικ μηδενισμό. Σ παιδι πού, λόγ λικίας, οτε κριτικ σκέψη χουν, οτε θρησκευτικς λλες μπειρικς δομέςπροσφέρονται πολτοποιημένες θρησκευτικς πληροφορίες, μέσα π τν πιφανειακ καὶ ποσπασματικ ταυτόχρονη παράθεση πολλαπλν θρησκειακν γνώσεων, μ βέβαιο πακόλουθο τν ποδόμηση τς οκείας πίστης τν μαθητν, τς πίστης δηλαδ τς οκογένειας κα το ερύτερου περιβάλλοντός τους, καθς κα τν στοιχείων πο τ συνοδεύουν καί, συνακόλουθα, τ γενικευμένη θρησκευτικ μογενοποίηση.
5. ποκόμιση παρξιακν κα θικοκοινωνικν προτύπων μέσα π τ ΜτΘ ξανεμίζεται σ μία περίοδο, πο Χώρα μας ερισκόμενη σ βαθύτατη πνευματικ κρίση πέραν τς οκονομικς, τ χει νάγκη περισσότερο π ποτέ.
6. Τίθενται εθέως θέματα νισης μεταχείρισης κα διακρίσεων μεταξ ρθοδόξων κα λλοδόξων  λλοθρήσκων μαθητν, διότι τ ΠΣ, ν ρχισε δη ν σχύει πιλοτικ —κα γι τος ρθόδοξους κα γι τος λλόδοξους μαθητςσ σχολεα τς Χώρας, ν τούτοις δν φαρμόστηκε πιλοτικά, οτε πρόκειται ν φαρμοστε στ σχολεα τν λλήνων Μουσουλμάνων τς Θράκης.
7. Θεμελιακς παράγοντας γι τν πιτυχία κάθε διδασκαλίας, ς γνωστό, εναι δάσκαλος.
Δεγμα τς κατεύθυνσης τς φιλοσοφίας το ΠΣ, πέναντι στ θρησκεία το τόπου μας ποτελεῖ τ γεγονς τι ΟΕ προβλέπει σχετικ μ τ δάσκαλο: «Δν φίσταται καμι διαίτερη θρησκευτικο χαρακτήρα προϋπόθεση, γι ν διδάξει νας δάσκαλος τ ΜτΘ. Μλλον πευκταες θ πρέπει νὰ θεωρον ται τέτοιες προδιαθέσεις»
8. ναφέρεται κόμη τι “ο δάσκαλοι στ σχολεα τς σύγχρονης πολυπολιτισμικς κοινωνίας εναι σημαντικό, κατ τν κπαιδευτικ διαδικασία, ν ποστασιοποιονται κατ τ δυνατν π τὴ θρησκεία, στν ποία νδεχομένως νήκουν ετε πατροπαράδοτα ετε π πιλογή. νας θρησκος  γνωστικιστς διάφορος μπορε ν διδάξει μ πιτυχία τ ΜτΘ, πως κα νας θρησκευόμενος. ντίθετα, νας ζηλωτς θρησκευόμενος χει μλλον ξασφαλισμένη τν ποτυχία»

2. Εναι φανερό, πέραν τν λλων, τι ατ τ βρετανικο τύπου συνονθύλευμα θρησκευτικν
γνώσεων, μετατρέπει τ ΜτΘ σ μία νεοβαρλααμική, γνωσιολογικ κα λογοκρατικ θρησκευτικότητα, ποκομμένη π τν μπειρία κα τν πίστη καθς κα π τ Θεία Χάρη.
Μακαριώτατε, Σεβασμιώτατοι γιοι ρχιερες, Μ τ πόμνημα πο μ τν παροσα σς διαβιβάζω, θ διαμορφώσετε τν κρίση Σας κα θ διαπιστώσετε τ μέγεθος τς πιχείρησης λλοίωσης το ΜτΘ.
Σς παρακαλομε π καρδις, Μακαριώτατε, πως λλωστε κα διος προτείνατε σ συνάντηση, πο εχατε στς 09–06–2012 μ κπροσώπους Παραρτημάτων Θεολόγων π πολλς περιοχς τς λλάδας, στν ποία παρν μουν κα γ κ μέρους το Συνδέσμου Θεολόγων Μακεδονίας – Θράκης, ν καλέσετε σ κοιν σύσκεψη λους τος ρχιερες μαζ μ λους τος κπροσώπους το θεολογικο κόσμου, προκειμένου ν συζητήσουν, κτενς κα νοικτά, γι σο χρόνο κα ν χρειαστε, γι τ μεζον ατ θέμα, πο μέχρι τώρα διαχειρίστηκε καταχρηστικ μόνο μία μικρ μάδα θεολόγων, κάτω π καθεστς κρυψίνοιας κα μυστικότητας.

Μ γάπη Χριστο,
σπάζομαι τ σεβάσμια δεξιά σας.
ρακλς Ρεράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου