(και η πλάνη του δι@βόλου καραδοκεί ύπουλα να πλήξει -ει δυνατόν- και τους εκλεκτούς)
με
τα οποία θα τρώγουν οι χριστιανοί την περίοδο της λιακάδας (μετά τη μπόρα)
,δηλαδή «κατά την μακράν ταύτην ειρηνικήν περίοδον».
Ας
ψάξουν οι ενδιαφερόμενοι στα πρωτότυπα και στους αυτόπτες μάρτυρες που ακόμα
είναι εν ζωή, γιατί λάθος κατάλαβαν τους βαθείς πνευματικούς λόγους του Αγίου
Παϊσίου.
Άλλοτε ο Άγιος -στην παρότρυνση κάποιου προσκυνητή να φάει κάτι, ευρισκόμενος σε τράπεζα- απάντησε:
«Δε
μπορώ παιδί μου, μού κάθεται στο λαιμό, δεν κατεβαίνει, καλόγερος εγώ να έχω
παξιμάδι να τρώω και άλλοι ακόμα και παιδάκια να μην έχουν τίποτα..».
Πώς
λοιπόν χριστιανός θα τρώει και μάλιστα με χρυσά κουτάλια όταν γνωρίζει ότι
άλλοι άνθρωποι, πτωχοί δεν έχουν τίποτα να φάνε και οι οποίοι θα υπάρχουν
πάντοτε μαζί μας, κατά του γλυκύτατου Ιησού Χριστού το προφητευόμενο (ρηθέν); :
«(…) Διότι τους πτωχούς τούς έχετε
πάντοτε μαζί σας και μπορείτε εις οιανδήποτε στιγμήν να τούς ελεήσετε,(…)» (Ιωαν.ΙΒ’8,σελ.431 Τρεμπ.).
«Μετά
τη μπόρα θα έρθει η λιακάδα».
Ετοιμασθείτε
πνευματικά αγαπητοί, γιατί μετά τη μπόρα οι πληγές θα είναι ασύλληπτα
πολλαπλάσιες και τότε θα αποδειχθεί ποιος φέρει επάξια το όνομα του Χριστού,
ενώ τώρα αποδεικνύεται ποιος συμμετέχει στην έλευση της μπόρας -που μολονότι
μάς τα λένε οι Γραφές και τα διαβάζουμε- δεν τα εννοούμε.
«(…) Το έτερον θηρίον το φέρον κέρατα
αρνίου συμβολίζει πνευματικήν δύναμιν (διεστραμμένη) συντρέχουσαν
εις την εγκαθίδρυσιν του ασεβούς κράτους του αντιχρίστου. Είναι ο ψευδοπροφήτης
αυτού, ούτινος κύριοι εκπρόσωποι ήσαν ΤΟΤΕ το ειδωλολατρικόν ιερατείον, όπερ
διαδέχθησαν ΕΚΤΟΤΕ αι παντοίαι εκδηλώσεις επί του πνευματικού πεδίου, εις ας
δέον να ΠΕΡΙΛΗΦΘΩΣΙ ΚΑΙ ΑΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΣΑ ΥΠΟ ΤΩΝ ΑΝΑΞΙΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΙΣ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΊΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΎ
ΙΔΑΝΙΚΟΎ.(…)» (Αποκ. κεφ. ΙΓ’,σελ.1009,Τρεμπ.)
Ξεκάθαρη
υπόδειξη και στην Αποκάλυψη για το ποιοι ευθύνονται, δηλαδή οι αιρετικοί και ανάξιοι,
διεστραμμένοι εκκλησιαστικοί λειτουργοί (ευθύνονται) τούς οποίους το ακατήχητο
(ή κάτι άλλο; ) ποίμνιο, μνημονεύει ως ορθοτομούντας την χριστιανικήν αλήθειαν
και τα χριστιανικά ιδανικά.
Δεν
υπάρχουν λόγια, άλλα υπαγορεύουν οι Γραφές μετά των Αγίων και άλλα καταλαβαίνουν
κάποιοι. Αντίχριστοι επομένως όσοι δεν ενδιαφέρονται για το ποιος είναι ο
πατριάρχης τους. Εάν σάς φέρουν δηλαδή (που θα σας τον φέρουν) τον αντίχριστο
ως πατριάρχη, ΕΣΕΙΣ α-νόητοι, θα τον προσκυνήσετε;
Όχι
-θα πείτε.
Τότε
γιατί προσκυνάτε τον έναν εκ των δύο αντιχρίστων, τον πάπα;
Ούτε
αυτόν προσκυνάμε -θα πείτε.
Μα…πώς
δεν τον προσκυνάτε; Αφού προσκυνάτε αυτόν που τον προσκυνάει, ακολουθώντας την
πίστη του δια της μνημόνευσης ,δεν είναι το αυτό σαν να προσκυνάτε τον ίδιο τον
αντίχριστο, όταν προσκυνάτε τον πρόδρομό του;
Ή
μήπως δεν γνωρίζετε ,ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ, ότι την ένωση των εκκλησιών και την πανθρησκεία
την έχουν ήδη κάνει υπογράφοντάς την στην ψευδοσύνοδο Κολυμπαρίου το 2016;
Ή
πάλι δεν γνωρίζετε τί προβλέπουν οι Ιεροί Κανόνες σε περιπτώσεις δογματικής
εκτροπής;
Περιμένετε
πρώτα την αλλαγή Πασχαλίου και τότε θα αντιδράσετε;
Τώρα
δεν σας αρκούν όλα αυτά τα αντίχριστα που έχουν κάνει; Τώρα πλέον επιδιώκουν να
τα αποδεχθεί ο λαός, γι’ αυτό τον φασκιώνουν και τον φιμώνουν.
Αν
δεν αντιδράσει έστω και τώρα, θεωρείται ότι συμφωνεί και συμπορεύεται με
αυτούς. Βέβαιον είναι όμως ότι όσοι γνώριζαν και λούφαζαν ,είναι υπεύθυνοι για
ό,τι έχει συμβεί και θα συμβεί.
Κάποτε
το θέμα το κρίνατε ως μη δογματικό, μολονότι ήταν μονομερής απόφαση μασόνου 33ου
βαθμού( και μόνο απ’ αυτό, αντικανονική η απόφαση). Τώρα που είναι ξεκάθαρα
δογματικό, γιατί δεν αντιδράτε αλλά μιλάτε μόνο για αντίσταση, όχι όμως και για
αντίδραση;
Εκεί
καταντά όποιος δεν κατανοεί ποια είναι η Εκκλησία του Χριστού. Και ενώ μιλούν
συνεχώς για ταπείνωση και μετάνοια, οι ίδιοι ούτε μετανοούν, ούτε ταπεινώνονται
για να δουν την Αλήθεια που κραυγάζει μπροστά τους.
Οι
καλαμαράδες δεν έχουν πνευματικά τέκνα για να φασκιώνουν. Οι διεστραμμένοι
πνευματικοί λειτουργοί όμως, έχουν τέκνα που όχι μόνο φασκιώνουν, αλλά και
φιμώνουν για να μην αντιδράσουν εναντίον των αιρετικών. Έτσι, δεν θα εισέρθουν
αυτοί, εμποδίζουν και τους άλλους να εισέλθουν.
Ας τούς αναλάβει ο Θεός τούς αμετανόητους, βλάσφημους
και παραποιητές της αλήθειας, που περιμένουν φώτιση ,πριν τη μετάνοια, ενώ
γνωρίζουν τη σειρά και τα στάδια της πνευματικής ζωής.
ΣΕΙΣ
όμως προσέξτε τους γιατί σπέρνουν ήρα ,εκεί που σπάρθηκε σίτος. Οι εκκλησιαστικοί
λειτουργοί και δη ο πατριάρχης και οι επίσκοποι, εάν δεν είναι ορθόδοξοι,
«κάηκε» το ποίμνιο σε περίπτωση που δεν αντιδράσει και δεν απομακρυνθεί από
κοντά τους.
Ακούστε
τί απαντά ο μακαριστός Αθανάσιος Μυτιληναίος σε Μόρφου και Δοσίθεο και μη
στρουθοκαμηλίζετε, πονηροί και υποκριτές, παραπλανώντας το ποίμνιο:
https://www.youtube.com/shorts/9Ng2xa3V8yU
Όχι
απλώς αξίζει, ΑΛΛΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ η σχολαστική έρευνα πρωτίστως της περίληψης
εκάστου κεφαλαίου της Ι. Αποκάλυψης (αφού έχει προηγηθεί θερμή προσευχή προς κατανόηση).
Η
περίοδος της «λιακάδας» (κατ’ άλλους αναλαμπή) ή κατά τας Γραφάς:
«Κατά την μακράν ταύτην ειρηνικήν
περίοδον» (Αποκ.κεφ.
Κ’,σελ. 1032,Τρεμπ.), δεν αναιρεί το:
«Και πάντες δε οι θέλοντες ευσεβώς
ζην εν Χριστώ Ιησού διωχθήσονται» (Τιμ.Β’ γ’ 12,σελ. 852 Τρεμπ.)
Ούτε
αναιρεί το:
«Ει εμέ εδίωξαν, και υμάς διώξουσιν·»
(Ιωαν.ΙΕ’ 20,σελ.
447,Τρεμπ.)
Ούτε
αναιρεί το:
« (…) μη περιμένης λοιπόν και σύ
σωματικάς ανέσεις και αναπαύσεις, αλλά λάβε τας αποφάσεις σου, γνωρίζων εκ
προτέρου, ότι η ζωή των ακολούθων μου είναι γεμάτη από στερήσεις και θυσίας,
όπως η δική μου». (Ματθ. Η’20,σελ.33,Τρεμπ.)
Επομένως,
τα χρυσά κουτάλια είναι για άλλους. Δεν τα γνωρίζουν καν οι Ορθόδοξοι
χριστιανοί, οι ακόλουθοί Του.
Άλλο
εννοούσε ο Άγιος λέγοντας «λιακάδα και χρυσά κουτάλια». Δεν επροφήτευσε εδώ.
Είναι γραμμένα στις Γραφές. Εμείς τα αγνοούμε γιατί δεν τις ερευνούμε.
δεν
έχει ούτε πού να ακουμβήσει την κεφαλήν του.
Ο Λάζαρος μετά,(στο βάθος της φωτο-εικόνας)
«τρώγει
με χρυσά κουτάλια απολαμβάνοντας τη λιακάδα»,
εις
τας αγκάλας της θριαμβεύουσας μετά του
πατριάρχη και προφήτη Αβραάμ.
Ο πλούσιος πριν, μνημόνευε τα χρυσά κουτάλια
και όχι τα πνευματικά ιδανικά.
Ο πλούσιος μετά, …(ούτε πριν ,ούτε μετά δεν
μάθαμε το όνομά του) δεν θέλω να το σκέφτομαι πού βρέθηκε, γιατί είναι
στενάχωρα αυτά.
Υπερτερεί
όμως, ο λόγος του Ι. Χρυσοστόμου:
«Κανένας απ’ αυτούς που έχει τη
γέεννα μπροστά στα μάτιά του δε θα πέσει στη γέεννα. Κανένας απ΄αυτούς που
περιφρονούν τη γέεννα δε θα ξεφύγει από τη γέεννα.»
«(…) Να θυμάσαι», λέγει, «το τέλος
σου και δεν θα αμαρτήσεις στον αιώνα.»
«(…) Τίποτε δεν είναι τόσο χρήσιμο,
όσο το να ομιλεί κανείς για τη γέεννα, κάμνει τις ψυχές μας καθαρότερες από
κάθε άργυρο. Γιατί άκουγε τον προφήτη που λέγει: «Οι εντολές σου βρίσκονται
πάντοτε μπροστά μου. Και ο Χριστός συνέχεια για αυτήν ομιλεί. Γιατί αν και
στεναχωρεί τον ακροατή, όμως τον ωφελεί
πάρα πολύ (…)».
«Η ομιλία για ευχάριστα πράγματα δεν
ωφελεί καθόλου την ψυχή αλλά την καθιστά πιο χαλαρή(...)».
«(…)Αλλά φοβάσαι το βαρύ των λέξεων;
Μα μήπως αν σιωπήσεις έσβησες τη γέεννα; Και μήπως αν μιλήσεις την άναψες; Και
αν μιλήσεις και αν δεν μιλήσεις, η φωτιά βράζει κανονικά. Μίλα συνεχώς γι’
αυτήν για να μη πέσεις ποτέ σ’ αυτήν. (…)» (ΕΠΕ. Ι.Χρυς. ΕΡΓΑ 23,ΟΜΙΛΙΑ Β’,Β’ Θεςς.
1,1-8,σελ.35-37) .
Θα
τολμήσω να πω πως αυτά γίνονται ως επί τω πλείστων πιο κατανοητά από αυτούς που
μεγάλωσαν με στερήσεις. Μάλιστα εάν έχουν δεχθεί και τον Ιησού Χριστό μέσα τους
δεν φοβούνται, διότι γνωρίζουν ότι τρέφονται όχι μόνο με άρτο αλλά και με
πνεύμα. Αντιθέτως, όσοι δεν έχουν στερηθεί ,είναι επόμενο να προβληματίζονται
παραπάνω απ’ όσο πρέπει για τα επερχόμενα. Προσέτι αν δεν έχουν και τον Θεό
μέσα τους ο φόβος μετατρέπεται εύκολα σε υστερία.
Να
υπενθυμίσω -προφανώς είναι γνωστό σε όλους- ότι για το ίδιο πράγμα ,άλλοι
χύνουν ιδρώτα και αίμα και εις άλλους τούς το πηγαίνουν στο ...«πιάτο».
Όσο
για την αναλαμπή -τοις πάσι γνωστό είναι ότι ποτέ δεν έσβησε η λάμψη της Ορθοδοξίας για να ..επανα-λάμψει.
Ήταν είναι και θα είναι το φως το Αληθινόν, για όσους θέλουν.
«Οὕτω λαμψάτω τό φῶς ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν
ἀνθρώπων, ὅπως ἴδωσιν ὑμῶν τά καλά ἔργα καί δοξάσωσι τόν πατέρα ὑμῶν τόν ἐν τοῖς
οὐρανοῖς» (Ματθ. 5, 16). Πράγμα που ποτέ δεν στέρεψε.
Άλλο είναι ο θρίαμβος της Ορθοδοξίας και άλλο η αναλαμπή, γι’ αυτό προσέξτε τις
έννοιες αυτές γιατί είναι λεπτές και πολύ σοβαρές.
Το
θέμα δε λογίζεται με την ποσότητα, αλλά με την ποιότητα, την πίστη , έστω και
των ολίγων (τον κόκκο σιναπιού να μην ξεχνάμε και αυτόν να επιδιώκουμε).
Εξ
΄όσων αναφέρθηκαν, είμαστε έτοιμοι μήπως τελικά κολοβώσει τον χρόνο νωρίτερα
απ΄ ότι περιμένουν κάποιοι και μάς βρει μαζί με τους εχθρούς Του ή μήπως θα Του
υποδείξουμε (εμείς) το πότε θα έρθει ,όπως κάνουν οι εχθροί Του, εξαπατώντας
τον κόσμο; Άπαγε του ασεβούς λόγου. Συνεπώς να μην εφησυχάζουν οι πιστοί ακούγοντας
ότι ο Χριστός θα επέμβει, δίνοντας τη λύση και ως εκ τούτου να αδρανούν
περιμένοντας …λιακάδες και χρυσά ..κουτάλια.
Αυτό
θέλει ο εχθρός ,να κάμψει τις αντιδράσεις και το ανδρείο φρόνημα για να
υλοποιήσει ευκολότερα το καταστροφικό του σχέδιο. Οι χριστιανοί και εννοώ οι
Ορθόδοξοι πλέον, διακατέχονται από χαρμολύπη. Χαρά γιατί -συν
Θεώ-γνωρίζουν και λύπη γιατί οι πλησίον
τους «(…)ου γαρ οίδασιν τί ποιούσι».
Ακολουθούν
τον ανηφορικό δρόμο έχοντας στους ώμους τους τον καλά ζυγισμένο σταυρό τους,
γνωρίζοντας ότι θα ζήσουν και θα σωθούν δια της Πίστεως.
Να
είμαστε βέβαιοι ότι αν ζητούμε τα σωτήρια της ψυχής θα μάς δοθεί και ό,τι άλλο
ζητήσουμε. Τί πλέον θέλουμε;
Απομακρυνθείτε
και αποτειχίστε από την Αγία Πόλη αυτούς
που δεν εισέρχονται και δεν θέλουν να εισέλθουν ούτε οι άλλοι. Δύο και πλέον
συνηγμένοι στο όνομά Του είναι μαζί τους και τούς κατευθύνει.
Εί ο Θεός μεθ’ ημών ουδείς καθ’ ημών.
Υπάρχει
κάτι ανώτερο απ’ αυτό;
Με
εν Χριστώ αγάπη και ενδιαφέρον
Γεώργιος
Φλώρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου