«Καιρός τω παντί πράγματι» (Εκκλη.3: 1).
Και νυν, καιρός θρήνου, καιρός ομολογίας, καιρός αποφάσεως σωτηρίας.
«Συντετέλεσται» (1 Βασ. 20: 33) ήδη η πτώσις εν τη πίστει του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και τω συν αυτώ Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Επισκόπων, Αγιορειτών και των κοινωνούντων αυτοίς κληρικών και λαϊκών.
Κλαύσατε και αναγγείλατε:
Πέπτωκε Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ, και διαθέσει και φρονήματι και λόγω και πράξει. Ηθέτησαν, οι δυστυχείς και θεοπαράδοτα δόγματα και θείους νόμους και αγίους Πατέρας και ιεράν Παράδοσιν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και γενικώς την πίστιν της Ορθοδοξίας. Ωμολόγησαν την μετά της παπικής αιρέσεως ένωσιν και την εν τη Οικουμενιστική παναιρέσει του Π.Σ.Ε. τοιαύτην, «δημοσία… γυμνή τη κεφαλή επ΄ Εκκλησίας» (ΙΕ΄ Κανών ΑΒ Συνόδου), και παραμένουν γηθοσύνως αμετανόητοι. Καιρός του ποιήσαι το θέλημα Κυρίου, ως τούτο ορίζεται δια του ΛΑ΄ Κανόνος των Αγίων Αποστόλων και του ΙΕ΄ Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί χωρισμού και διακοπής του μνημοσύνου του πεπτωκότος Επισκόπου.
Κλαύσατε και αναγγείλατε:
Πέπτωκε Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ, και διαθέσει και φρονήματι και λόγω και πράξει. Ηθέτησαν, οι δυστυχείς και θεοπαράδοτα δόγματα και θείους νόμους και αγίους Πατέρας και ιεράν Παράδοσιν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και γενικώς την πίστιν της Ορθοδοξίας. Ωμολόγησαν την μετά της παπικής αιρέσεως ένωσιν και την εν τη Οικουμενιστική παναιρέσει του Π.Σ.Ε. τοιαύτην, «δημοσία… γυμνή τη κεφαλή επ΄ Εκκλησίας» (ΙΕ΄ Κανών ΑΒ Συνόδου), και παραμένουν γηθοσύνως αμετανόητοι. Καιρός του ποιήσαι το θέλημα Κυρίου, ως τούτο ορίζεται δια του ΛΑ΄ Κανόνος των Αγίων Αποστόλων και του ΙΕ΄ Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί χωρισμού και διακοπής του μνημοσύνου του πεπτωκότος Επισκόπου.
«Σώζων σώζε την σεαυτού ψυχήν», είναι και νυν η φωνή του ουρανού προς πάντα Ορθόδοξον (Γεν. 19:17).
Ὄντως, ὁ «πατριάρχης» Βαρθολομαῖος, καθώς καί τά ἄλλα Πατριαρχεῖα καί Ἀρχιεπισκοπαί πού κοινωνοῦν μαζί του, ἀλλά καί οἱ μνημονευταί μοναχοί ἔχουν καταστῆ ἐργάται τῆς Κολάσεως, καθότι μέ τήν στάσιν των καί τά ψευδο-κηρύγματά των περί «ἀγάπης» καί ἑνότητος (ἐν Διαβόλῳ) κρατοῦν τόν ἀκατήχητον λαόν εἰς κοινωνίαν μέ τούς ψευδεπισκόπους των. Ἀποκρύπτουν, ὅμως, τήν συμφωνίαν τῆς Ἐκκλησίας τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί τῶν Ἁγίων Πατέρων (τῶν ἀληθινῶν ἐννοεῖται καί ὄχι τῶν ψευδο-αγίων πού ἀνακηρύσσει ὁ Βαρθολομαῖος), τοὐτέστιν τό Consensus Patrum, πού εἶναι ὅτι ἡ ἐν γνώσει κοινωνία, ἄμεσος ἤ ἔμμεσος (κατά τήν ἀρχήν τῶν «συγκοινωνούντων δοχείων») μέ ἀκαθαιρέτους αἱρετικούς «ποιμένας» ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟΝ καί τόν ΚΟΛΑΖΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφή