1. Εφόσον συνοδικώς άχρι τούδε δεν καθηρέθησαν επί Οικουμενισμώ οι διάφοροι συμμετέχοντες Ποιμένες μας στη Σύνοδο της Κρήτης, σε συμπροσευχές και διαλόγους, εμείς μολυνόμαστε από την μετ’ αυτών κοινωνία; Είναι μολυσμένη η καθόλου Ορθόδοξη Εκκλησία από την παραπάνω αίρεση; Αν ναι, σε ποιο σημείο υπάρχει καθαρότητα και με ποιον τρόπο και από ποιους θα αρχίσει η εκκλησιαστική θεραπεία; Ποιοι είναι και πώς ορίζονται οι «κεκαθαρμένοι» εκ της νόσου ταύτης κληρικοί και λαϊκοί;
2. Μετά τη
Σύνοδο της Κρήτης στην Ελλαδική Εκκλησία τελούνται έγκυρα Μυστήρια;;;
3. Τα μυστήρια στην Ιεραποστολή οικουμενιστικών Πατριαρχείων είναι
έγκυρα και σωστικά;
4. Πώς οι
αποτειχισμένοι πιστοί θα συμμετέχουν στα Μυστήρια του Βαπτίσματος και του
Χρίσματος; Από πού θα προμηθευτούν οι αποτειχισμένοι ιερείς Άγιο Μύρο για το
μυστήριο του Χρίσματος;;
5. Πώς θα
τελείται το μυστήριο του γάμου σε αποτειχισμένους πιστούς;;;
6. Πρέπει να συγκροτηθεί Σύνοδος Αποτειχισμένων με επισκόπους η θα
πρέπει η αποτείχιση να είναι ανεπίσκοπη;
7. Σε ποια
θέματα μπορεί να υπάρξει οικονομία για τους αποτειχισμένους;;;
Και για να
γίνω πιο συγκεκριμένος.
Α. Ένας
αποτειχισμένος:
-Επιτρέπεται
να πηγαίνει σε κηδείες συγγενικών του προσώπων;
-Επιτρέπεται
να πηγαίνει σε Μυστήρια συγγενικών προσώπων ή φίλων του μη αποτειχισμένων, όταν
προσκαλείται;
Β. Αν σε ένα
ανδρόγυνο ένας εκ των δύο θέλει να αποτειχιστεί και ο άλλος διαφωνεί τι θα
πρέπει να γίνει;;;
Γ. Μια
οικογένεια που έχει μικρά παιδιά, πού θα πρέπει να εκκλησιάζεται, αν δεν
υπάρχει κοντινός ναός με αποτειχισμενο ιερεα.
Η Εκκλησία του Θεού το σώμα του Χριστού δεν μολύνεται , τα μέλει της μολύνοντε ( οι άνθρωποι) λόγο διαφόρων αιρέσεων , ο οικουμενισμός και τα φρονήματα του και τα έργα του είναι καταδικασμένη αίρεση απο όλες τις ορθόδοξες συνόδους , και όσοι ανήκουν σε αυτον επίσκοποι ,κληρικοί , λαϊκοί ,είναι αποκομένοι απο την εκκλησία του Θεού , ο οικουμενισμός δεν κατέλαβε τους πιστούς στο κολυμπέρι όπως ψευδώς λέγουν κάποιοι <>αγωνιστές κληρικοί , αλλά πολύ παλαιότερα , και βεβαίως οι κληρικοί του οικουμενισμού δεν έχουν Αποστολική Διαδοχή ούτε τελούν εγκυρα μυστήρια , η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ υπάρχει και έχει Ορθοδόξους κληρικούς με σωστή και αμόλυντο Αποστολική Διαδοχή και Πίστη ,οι οποίοι ποτέ δεν είχαν εκκλησιαστική κοινωνία με αιρετικούς οικουμενιστές κληρικούς ή λαϊκούς , εναπόκητε στον κάθε πιστό να προσευχηθή να μελετήση ,να ερευνήση για να βρή μέσα στο χάος που επικρατεί στην εποχή μας που είναι η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ για να γίνει μέλος της και να σώση την ψυχή του .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνε λίγο ακόμη υπομονή αγαπητέ που ερωτάς, μάλλον δεν θα περάσει πολύς καιρός και θα ξεχωρίσει πιστεύω Ο Κύριος την ήρα από το σιτάρι στο θέμα της Παναίρεσης του Οικουμενισμού. Τότε θα σου λυθούν όλες οι απορίες σε τέτοιο βαθμό που δεν θα ερωτάς ,αλλά εσύ θα εξηγείς σε άλλους. Καλά Χριστούγεννα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση στον ανώνυμο 7 Δεκεμβρίου 2023 στις 4:25 μ.μ. που γράφει: "θα ξεχωρίσει πιστεύω Ο Κύριος την ήρα από το σιτάρι στο θέμα της Παναίρεσης του Οικουμενισμού".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν ξέρεις τι να πεις καλύτερα να σιωπάς. Ο Κύριος δεν θα έρθει και δεν θα κάνει άλλο έργο επί της γης. Στην μόνη περίπτωση που θα έρθει είναι για να κρίνει τους ανθρώπους.
Είναι διαφορετικό βέβαια ότι ακούει κάθε αίτημα μας και ως φιλάνθρωπος δείχνει την Πρόνοια Του.
Εντούτοις το αν αμαρτήσουμε και αν θα μήνουμε στην αίρεση ή αν θα αντισταθούμε ή αν θα τα απαρνηθούμε είναι στο αυτεξούσιο μας και δεν ευθύνεται ο Κύριος που δεν μας παίρνει την αιτία αυτών.
Η απάντηση του στην πραγματικότητα είναι: "Δε βαριέσαι κάποιος άλλος θα δώσει την λύση". Αντήθετα η ορθή απάντηση στην αγωνία της αρχικής ερώτησης είναι: Αγωνίσου, νήστευσε, προσευχήσου και ειδικά μετά από την ελεημοσύνη ο Κύριος θα σου δείξει τον αρεστό δρόμο Του... Χωρίς αγώνα δεν γίνεται τίποτα.
Όχι φίλε μου δεν κατάλαβες καλά το σχόλιό μου, Ο Θεάνθρωπος Χριστός είναι ο Ιδιος το Σώμα Της Έκκλησίας και το Άγιο Πνεύμα η ψυχή Της Εκκλησίας και εμείς μέλη του Σώματος Της Εκκλησίας. Ο Τριαδικός Θεός δρά συνεχώς και στην Έκκλησία και στον κόσμο όλο. Εμείς ως μέλη Του Σώματος Της Εκκλησίας οφείλουμε υπακοή στον Θεάνθρωπο και στην Ορθόδοξη αποκεκαλυμένη Αλήθεια, γιατί η Αλήθεια είναι Αυτός Ο Χριστός μας. Εμείς οφείλουμε να πράττουμε τα διατεταγμένα από Τον Κύριό μας, τους Αγίους Αποστόλους Του και τους Αγίους Πατέρας, καθώς και τις αποφασεις των Αγίων Οικουμενικών και Τοπικών Ορθοδόξων Συνόδων που διακήρυξαν και διαφύλαξαν την άπαξ παραδοθείσα Πίστη, δηλαδή την Ορθόδοξη. Τί απάντηση να δώσεις στον αδελφό που ερωτά σε μιά εποχή συγχίσεως πνευματικής όπου και οι εκλεκτοί ακόμη κλονίζονται; Μεγαλύτερη Αίρεση από την Παναίρεση του Οικουμενισμού την επονομαζόμενη αίρεση των εσχάτων ισως δεν έχει γνωρίσει μέχρι τώρα η Εκκλησία. Έαν αγαπητέ σχολιογράφε πιστεύεις ότι η Αίρεση αυτή θα αντιμετωπιστεί από εμάς και μαλιστα διαιρεμένους δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο, θα κάνουμε και εμείς ότι μπορούμε όπως οφείλουμε να πράξουμε ,αλλά Ο Κύριός μας θα δώσει την Λύση γιατί Η Εκκλησία είναι δική Του και θεμελιώθηκε στο Αίμα Του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνταπάντηση και συμπλήρωση στα όσα προαναφέρθηκαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κύριος επιτρέπει τον διάβολο και την αίρεση να μας εκπηράζουν. Εντούτοις όταν θέλει, κατά τη Πρόνοια Του, μας ελαφρύνει από αυτό το φορτίο. Αυτός είναι ο Κύριος και εμείς κερδίζουμε από τον αγώνα και τον σταυρό για να το ζητήσουμε και όχι τόσο από την άρση του. Ωστόσο άφησε στην Εκκλησία το δεσμείν και λύειν και το αυτεξούσιο στον καθένα να αποφασίζει.
Άκουσε λοιπόν και την σημερινή ευαγγελική περικοπή. Όταν ο νεαρός ρώτησε τον Κύριο για την σωτηρία του δεν του είπε περίμενε ή ο Θεός θα σου ανοίξει τον δρόμο προς Αυτήν, αλλά προσέτρεξε να βρεις τι διδάσκουν οι γραφές. Όταν πάλι ο νεαρός του είπε ότι αυτά που γράφουν τα τηρεί κατά γράμμα, ο καρδιογνώστης του είπε ότι υπάρχει και ο σταυρός και η Θυσία που είναι απαραίτητες μαζί με το γράμμα της Γραφής: "Πούλησε τα όλα και ακολούθα με".
Αυτά λοιπόν λέω και στην περίπτωση μας. Δεν λέω περίμενε και ο Κύριος θα σου δείξει, ή θα σε ανοίξει τον δρόμο. Αντίθετα λέω, πρώτα διάβασε τις γραφές ... αλλά και πάλι αυτό χωρίς τον σταυρό δεν αρκεί. Νήστευσε, προσευχήσου, ταπεινώσου και δώσε ελεημοσύνη στους φτωχούς... Σε αυτούς τους πιστούς δίνεται η πληροφορία που βρίσκεται η βασιλεία του Θεού.
Η Ορθοδοξία δεν είναι αντικείμενο θύραθεν παιδείας, αλλά αποκάλυψης. Αυτή πάλι δίνεται στους άξιους και ταπεινούς. Άξιοι και ταπεινοί δεν είναι κληρονομικό φαινόμενο, ούτε οφίκιο, αλλά κατάκτηση. Αυτό και κάθε τι του Θεού, δεν είναι μισθός αλλά Δωρεά.
Λέμε για τον δαίμονα ότι αν εκλείψει δεν θα υπάρχει κανείς που σώζεται. Επιπλέον πρέπει να πούμε, ότι και λόγω των αμαρτιών μας, ο Κύριος επιτρέπει και την αιρεση για τις αμαρτίες μας. Εντούτοις περιμένει από εμάς πως θα κινηθούμε εναντίον της. Ας μην αφήσουμε αυτήν την ευκαιρία για να του δείξουμε την αληθινή αγάπη. Συγχώρεσε με, αλλά για να την επιτρέπει ο Κύριος είναι προς όφελος μας και θα την άρει όποτε θέλει Αυτός. Με απλά λόγια αγωνιζόμαστε για την ορθοδοξία και ταυτόχρονα εμπιστευόμαστε την κρίση του Θεού και ότι όλα τα επιτρέπει για το καλό μας.
Διαφωνώ βέβαια ότι κορυφαία σήμερα αίρεση είναι ο οικουμενισμός, αν και συμφωνώ πλήρος ότι είναι θανάσιμη και παναίρεση.
Συμπερασματικά, ο καθένας προσωπικά θα δώσει λόγο για την στάση του στη ζωή αυτή. Θα δώσει λόγο για το ότι δεν ταπεινώθηκε με τον σταυρό. Η ταπείνωση είναι αυτή που ανοίγει την πόρτα της καρδιάς στο Κύριο, ο οποίος υπομονετικά περιμένει έξω της για να τον προσκαλέσει.
Μόνο όσοι ακολουθούν ΕΠΡΑΚΤΩΣ την Αλήθεια του Χριστού είναι εντός της Μίας Αγίας Εκκλησίας Του ως Μέλη του Θεανθρώπινου Σώματός Του. Γιατί χωρίς την Αλήθεια του Χριστού, δεν υπάρχουν Μυστήρια, ούτε Μετάνοια, ούτε Σωτηρία. Γιατί είναι σαφέστατες οι εντολές το Χριστού και της Εκκλησίας του: "ΤΙΣ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ;" (Β΄ ΚΟΡ. 6, 14) ΚΑΙ Β΄ ΚΟΡ. 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ"... «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω (Γαλ. 1,8)»... «ὃς δ' ἂν ἀπολέσῃ τὴν ἑαυτοῦ ψυχὴν ἕνεκεν ἐμοῦ καὶ τοῦ εὐαγγελίου, οὗτος σώσει αὐτήν (Μάρκ. 8, 35)».
ΑπάντησηΔιαγραφήπρος Ανώνυμος 1 Δεκεμβρίου 2023 στις 10:06 π.μ. : άρα όλα τα πατρειαρχεία και οι αυτοκέφαλες εκκλησίες που ανήκουν κοινωνούν και είναι μέλλοι της αντιχρίστου αιρέσεως του οικουμενισμού και των έργων του , έχουν αποκοπή εδώ και τουλάχιστον 70 χρόνια απο το Θεανθρώπινο Σώμα Του Χριστού την Εκκλησία του και στερούνται των Θείων μυστηρίων , διότι είναι αποκοπέντα και νεκρά μέλλοι .
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2015/11/blog-post_72.html
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://orthodoxdida.blogspot.com/2023/12/blog-post_34.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον Ανώνυμο 12 Δεκεμβρίου 2023 στις 3:36 π.μ.: Στην μεγάλη περίοδο της αίρεσης της εικονομαχίας επί 120 έτη ήταν αποτειχισμένος ο πιστός λαός του Θεού, όπως γνωρίζουμε από την εκκλησιαστική ιστορία, μέχρι που μια αγία Οικουμενική Σύνοδος εκφράζοντας την βούληση των αποτειχισμένων από τους αιρετικους εικονομάχους, πιστών μελών της Εκκλησίας, καθαίρεσε επίσημα τους αμετανόητους αιρετικούς εικονομάχους ψευδεπισκόπους και ψευδοϊερείς και εξέλεξε νέους αληθινά ορθόδοξους. Και επί αγίου Μάξιμου του Ομολογητή είχαν πέσει στην αίρεση του μονοθελητισμού σχεδόν όλα τα Πατριαρχεία και οι Τοπικές Αυτοκέφαλες Εκκλησιές μέχρι την αποκατάσταση και απομάκρυνση των αμετανόητων αιρετικών ψευδεπισκόπων από Οικουμενική Σύνοδο, που ανακήρυξε την αγιότητα του Μάξιμου του Ομολογητή που είχαν δολοφονήσει οι αιρετικοί...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί η Εκκλησία είναι το Πανάγιο Θεανθρώπινο Σώμα του Χριστού με μέλη του τον πιστό λαό του Θεού και δεν μπορεί να νικηθεί ούτε χάνεται γιατί έχει αιώνια κεφαλή τον Χριστό αλλά αποκόπτονται από αυτήν οι αμετανόητοι αναθεματισμένοι αιρετικοί που διαστρεβλώνουν την Αλήθεια του αναστημένου Θεανθρώπου Χριστού βλασφημώντας το Άγιο Πνεύμα του Θεού. Για αυτό δεν είναι δυνατόν να έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία με τους αναθεματισμένους από τον Άγιο Θεό αιρετικούς οικουμενιστές πανθησκειαστές αντίχριστους σιωνιστές https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX για να μην προδίδουμε τον αναστημένο Θεάνθρωπο Χριστό και την Μία Αγία Εκκλησία του και για να μην χάσουμε την αθάνατη ψυχή μας στην αιώνια κόλαση. Και αν είμαστε στα έσχατα χρόνια της μεγίστης ΑΠΟΣΤΑΣΊΑΣ του αντιχρίστου τότε μάλλον την λύση δεν θα την δώσει μια νέα Οικουμενική Σύνοδος αλλά ο Χριστός με την ένδοξη Δευτέρα Παρουσία του στην Συντέλεια των Αιώνων προς Δόξα του Αγίου Θεού Πατρός ημών.
Γιατί όπου είναι δύο ή τρεις συνηγμένοι στο όνομα του Χριστού με αληθινή ορθόδοξη Πίστη μαζί τους είναι ο Χριστός («Ματθ. 18, 20 οὗ γάρ εἰσι δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι εἰς τὸ ἐμὸν ὄνομα, ἐκεῖ εἰμι ἐν μέσῳ αὐτῶν»). Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ουδέν ωφελεί βίος ορθός δογμάτων διεστραμμένων (ΕΠΕ 23, 492 - 494)». Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «ΤΟ ΜΗ ΚΡΙΝΕΤΕ, ΙΝΑ ΜΗ ΚΡΙΘΕΙΤΕ, ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΕΣΤΙΝ, ΟΥ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ (P.G. 63, 231-232)». «Πλὴν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθὼν ἆρα εὑρήσει τὴν πίστιν ἐπὶ τῆς γῆς; (Λουκ. 18, 8)».
Πόσες φόρες πρέπει να επαναλάβουμε την Αλήθεια του αναστημένου Θεανθρώπου Χριστού που δεν θέλουν να δουν οι ελάχιστοι αιρετικοί οικουμενισμός πανθρησκειαστές αντίχριστοι σιωνιστές Ιούδες ενώ ρωτάνε τα ίδια και τα ίδια αιρετικά φληναφήματα αδιαφορώντας για την σωτηρία της αθάνατης ψυχής τους και θέλοντας να παρασύρουν αθάνατες ψυχές στην αιώνια κόλασή τους;;;
Είναι ΑΛΗΘΕΙΑ ή ΟΧΙ ότι ο Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ ομολογούν δημόσια τον ΙΔΙΟ "ΘΕΟ"με τους παπικούς , τους αιρετικούς του εβραίους και τους μουσουλμάνους , ότι προσεύχονται δημόσια απο κοινού σε αυτόν και με τα μυστήρια τους ενώνονται με αυτόν ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ο σατανάς αυτός ή όχι ?
Ο Ααρών ο Αρχιερέας όταν πρόσφερε λατρεία στο χρυσό μοσχάρι ήταν καθηρημένος ή εν ενεργεία ? Τα τελούμενα ήταν λατρεία του Θεού ή του σατανά? Ήταν έγκυρα μυστήρια του σατανά ή ήταν ένα τίποτα ? Τι συνέπειες είχαν όσοι συμμετείχαν ?
Τι μας λέει ο Απόστολος Παύλος για όσους μετέχουν στα μυστήρια των αντίχριστων ? Η άπαξ παραδοθείσα πίστη τι λέει?
Τα μυστήρια των αιρετικών είναι ειδωλόθυτα του σατανά.
Α΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 12 ὥστε ὁ δοκῶν ἑστάναι βλεπέτω μὴ πέσῃ. 13 πειρασμὸς ὑμᾶς οὐκ εἴληφεν εἰ μὴ ἀνθρώπινος· πιστὸς δὲ ὁ Θεός, ὃς οὐκ ἐάσει ὑμᾶς πειρασθῆναι ὑπὲρ ὃ δύνασθε, ἀλλὰ ποιήσει σὺν τῷ πειρασμῷ καὶ τὴν ἔκβασιν τοῦ δύνασθαι ὑμᾶς ὑπενεγκεῖν. 14 Διόπερ, ἀγαπητοί μου, φεύγετε ἀπὸ τῆς εἰδωλολατρίας. 15 ὡς φρονίμοις λέγω· κρίνατε ὑμεῖς ὅ φημι. 16 τὸ ποτήριον τῆς εὐλογίας ὃ εὐλογοῦμεν, οὐχὶ κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστι; τὸν ἄρτον ὃν κλῶμεν, οὐχὶ κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; 17 ὅτι εἷς ἄρτος, ἓν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν· οἱ γὰρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνὸς ἄρτου μετέχομεν. 18 βλέπετε τὸν Ἰσραὴλ κατὰ σάρκα· οὐχὶ οἱ ἐσθίοντες τὰς θυσίας κοινωνοὶ τοῦ θυσιαστηρίου εἰσί; 19 τί οὖν φημι; ὅτι εἰδωλόν τί ἐστιν; ἢ ὅτι εἴδωλόθυτόν τί ἐστιν; 20 ἀλλ' ὅτι ἃ θύει τὰ ἔθνη, δαιμονίοις θύει καὶ οὐ Θεῷ· οὐ θέλω δὲ ὑμᾶς κοινωνοὺς τῶν δαιμονίων γίνεσθε. 21 οὐ δύνασθε ποτήριον Κυρίου πίνειν καὶ ποτήριον δαιμονίων· οὐ δύνασθε τραπέζης Κυρίου μετέχειν καὶ τραπέζης δαιμονίων. 22 ἢ παραζηλοῦμεν τὸν Κύριον; μὴ ἰσχυρότεροι αὐτοῦ ἐσμεν;
Ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννης ΙΑ΄ Βέκκος μόνο τον πάπα μνημόνευσε και είπε εκκλησία .. όχι καθε αιρετικό .Ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος τον ΚΑΘΕ αιρετικό μνημόνευσε και ΣΥΝΟΔΙΚΑ αποφάνθηκε ! Αν οι μνημονεύοντες τον Βέκο είναι του Σατανά πως οι μνημονευτές του Βαρθολομαίου δεν είναι ?Πόσο μάλλον που η αίρεσι της ληστρικής του Κολυμβαρίου όργανο της νέας τάξεως πραγμάτων πλασάρει αδιαντροπα τον "χριστό της νέας εποχής " = τον αντίχριστο και ζυμώνει την Ορθοδοξία μέσα στην ίδια σκάφη, μαζί με αιρέσεις και πλάνες και αλλόθρησκες δοξασίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παπική μεταλαβιά για σας είναι Ιησούς , είναι σατανάς ή ένα τίποτα ? Και γιατί είναι ότι είναι ? Οτι ισχύει για τον Πάπα δεν ισχύει άραγε και για όσους μνημονεύουν τον Πάπα ? Και για τον Βαρθολομαίος που μνημονεύει τον πάπα λέτε να μην ισχύει οτι ισχύει για τους άλλους που μνημονεύουν τον Πάπα ? Η μήπως κύριε ο Πάπας και όποιος τον μνημονεύει δεν εχει καταδικαστεί απο Ορθόδοξη σύνοδο ?
Είναι Ζήτημα Ζωής =( της αιωνίου ) και θανάτου (πνευματικού) οτι αιρετικών και σχισματικών Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ουκ εστί σωτηρία αλλά πυρ αιώνιο .
ΑπάντησηΔιαγραφή<< Άγγελος Κυρίου ζητά από έναν απλοϊκό γέροντα, που είχε κοινωνία με τους Σεβηριανούς, να ξεκαθαρίση την πίστι του, προτού πεθάνη.
Μας διηγήθηκε ο αββάς Γεώργιος ο πρεσβύτερος του κοινοβίου των Σχολαρίων ότι ησύχαζε στα Μονίδια ένας γέροντας πολύ φιλόπονος, ήταν όμως αφελής κατά την πίστη και μεταλάμβανε αδιάκριτα όπου έβρισκε.
Μια μέρα λοιπόν του φανερώθηκε άγγελος Θεού και του είπε; «Πες μου, γέροντα, αν πεθάνεις, πώς θέλεις να σε ενταφιάσουμε; Όπως οι Αιγύπτιοι μοναχοί ενταφιάζουν, ή όπως οι Ιεροσολυμίτες;»
Ο γέροντας τότε του αποκρίθηκε και του είπε: «Δεν ξέρω». Τότε του λέει ο άγγελος: «Σκέψου κι έρχομαι μετά τρεις βδομάδες και μου λες».
Πήγε τότε ο γέροντας σε κάποιον άλλο και του διηγήθηκε όσα άκουσε από τον άγγελο. Μόλις λοιπόν το άκουσε ο γέροντας, έμεινε εμβρόντητος από το άκουσμα. τον ατένισε για πολύ και του λέει, παρακινημένος από το Θεό: «Πού μεταλαμβάνεις τα άγια μυστήρια;»
Αυτός αποκρίνεται και του λέει: «Όπου βρω».
Τότε του λέει ο γέροντας: «Μην κρίνεις πια σωστό να κοινωνήσεις έξω από την αγία καθολική και αποστολική Εκκλησία, η οποία μνημονεύει τις τέσσερις άγιες συνόδους, της Νικαίας των 318 (Θεοφόρων Πατέρων), και της Κωνσταντινουπόλεως των 150 και της Εφέσου την πρώτη των 200 και της Χαλκηδόνος των 630.
Κι όταν έρθει ο άγγελος, πες του: «Όπως οι Ιεροσολυμίτες θέλω». Μετά τρεις βδομάδες λοιπόν ήρθε ο άγγελος και λέει στο γέροντα: «Τί έγινε, γέροντα; Σκέφτηκες;» Τότε ο γέροντας του λέει: «Όπως οι Ιεροσολυμίτες θέλω». Του λέει ο άγγελος: «Καλά, καλά». Κι ευθύς παράδωσε την ψυχή. Κι όλο αυτό έγινε, για να μη χάσει τους κόπους του ο γέροντας και καταδικαστεί μαζί με τους αιρετικούς.(1)
1. Ιωάννου Μόσχου, Λειμωνάριον σ. 195-196>>
Αν έκανα το λάθος να προβάλω δική μου άποψη και όχι των Αγίων μου λάθος είναι ζητώ συγνώμη και θα σε θεωρώ ευεργέτη μου αν μου την υποδείξεις να μετανοήσω .
Συμφωνώ με καταδίκη του Οικουμενισμού αλλά δεν φτάνει αυτό!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ιερώνυμος καταδίκασε λεκτικά, χωρίς να αφορίζει ή να να αποκόπτει με άλλο τρόπο την σαρκική ανηθικότητα, και αυτό είναι το πρώτο βήμα αποδοχής. Κατέστησε το θέμα στη προσωπική επιλογή του καθενός, αφήνοντας τους πιστούς που τον ακολουθούν μόνους και να αποφασίζουν ως άτομα.
Το Δόγμα στη μία περίπτωση και η ηθική στην άλλη, δεν είναι αντικείμενο θύραθεν παιδείας αλλά πρωτίστως βίωμα. Η Εκκλησία πάλι δεν είναι ατομική υπόθεση αλλά Κοινωνία. Η κοινωνία αυτή, έχει ως Κεφαλή τον Χριστό και οφείλει να είναι καθαρή.
Σήμερα ξέρουμε ότι η νέα τάξη ομολογεί συστηματικά και κάθε φορά το επόμενο βήμα της. Η απλή λεκτική καταδίκη κάθε σχεδίου τους, χωρίς να σηκώνεται ο σταυρός από μέρους μας, είναι συμβατή και στερεώνει το σχέδιο τους ...
https://www.oodegr.com/oode/biblia/Sxisma_Zilwtikou_Palaioimerologitismou/1_3_12.htm σε μια πρώτη απάντηση του https://www.oodegr.com/oode/biblia/Sxisma_Zilwtikou_Palaioimerologitismou/1_3_12.htm Και επειδή εκεί εικονίζεται η παπική εικόνα του Φιλιοκβε ας ρίξει μια ματιά και στο https://agioskosmas.gr/antiairetika.asp?isue=111&artid=4808 .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς δούμε και μια άλλη περίπτωση Και εδώ οι Ιερείς και ο Πατριάρχης δεν είναι καταδικασμένοι και καθηρημένοι απο σύνοδο .Σας θυμίζω : " Ο Παλαιολόγος, για να κολακεύσει τον Παππά, πιστεύοντας ακόμα τις υποσχέσεις του, διέταξε να γίνει στην Αγιά Σοφιά στις 12 του Δεκέμβρη του 1452 ενωτική λειτουργία στην οποία μνημονεύτηκε και ο Παπάς. Είναι η όχι μετά την μνημόνευση του αντίχριστου βδελυκτή η θυσία ? Είναι πλέον ο ναός βωμός αιρετικών καταφύγιον δαιμόνων και βωμός ελληνικός»? Είναι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ή ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ όσοι μετείχαν ? Τι λένε οι πατέρες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι λέει ο Αγιος Γενάδιος στον Μωάμεθ ? Πέντε χριστιανοί υπήρχαν μέσα στην Κωνσταντινούπολη πριν αυτή πέσει στα χέρια των Αγαρηνών ?
Λοιπόν όποια αρχιεροσύνη έχει ο Ααρών οταν θυσιάζει στο βόδι , όποια αρχιεροσύνη έχει ο Αννας και ο Καιαφας , όποια αρχιεροσύνη είχε ο Βέκκος και ο Μάμας , αυτή την αρχιεροσύνη εχει ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ και κάθε ένας που τον μνημονεύει . Και ότι συνέπειες είχαν όσοι μετείχαν στα βδελυκτα μυστήρια τους αυτές εχουν και όσοι μετέχουν στα μυστήρια του Βαρθολομαίου και όσων τον μνημονεύουν .